quote:Nena - Anyplace, Anytime?
Op dinsdag 2 september 2003 21:59 schreef HaroldD het volgende:
ik zoek een overwegend duitstalig (ik dacht er ook wat engels in te horen...maar was maar vaag aan 't luisteren) nummer. het enige woord wat ik er echt goed uit kon halen was "amerika" De zangeres klonk een beetje als Nena.Voor degenen die vandaag 3fm luisterden...het was tussen 15 en 16 uur op de radio bij ja cobus.
iemand een idee?
Ik zoek ook een nummer, namelijk de theme-song van Expeditie Robinson; weet iemand hoe dat nummer heet?
quote:ja dat zou heel goed kunnen...dacht eigenlijk zelf ook in eerste instantie aan kim wilde...maar dacht dat die allang niet meer zong...ik zal het ff meteen checken...thnks!!
Op dinsdag 2 september 2003 22:01 schreef Firmamenten het volgende:[..]
Was het niet het nieuwe nummer van Nena en Kim Wilde, duet? Anyplace, anywhere, anytime heet dat.
quote:gokje, aangezien die bijna elk topic wel een keer gevraagd wordt: Chumbawamba - Tubthumping?
Op dinsdag 2 september 2003 16:35 schreef rolfvp het volgende:
Een stevig rocknummer, met een groepje mannen die nogal schreewerig zingen.Een voorkomende zin is (min of meer): So when i'm down...
2 nummers:
1 is a capella , een jongen met een hoge stem die alleen laaaaaaa lalalalalaaaaaaaaa zingt, is vaak als achtergrond, klinkt klassiek.
2: Rocknummer, vaak gedraaid door Jeroen van Inkel vroeger. Begint met lang hoorngeschal of een toeter, is softrock. Iets met only en young.
Alvast bedankt ![]()
ps:
En hoe heet dat nieuwe dancenummer met een sample van Michael Jackson.
quote:De rest weet ik niet maar deze is ws. Jason Nevins - I'm In Heaven
Op dinsdag 2 september 2003 22:06 schreef SunChaser het volgende:ps:
En hoe heet dat nieuwe dancenummer met een sample van Michael Jackson.
quote:zal wel niet "the logical song" zijn he? is ook leuk gecoverd door scooter
Op dinsdag 2 september 2003 22:06 schreef SunChaser het volgende:
Nog een poging:2: Rocknummer, vaak gedraaid door Jeroen van Inkel vroeger. Begint met lang hoorngeschal of een toeter, is softrock. Iets met only en young.
Alvast bedankt
quote:yep it was hem...bedankt voor de snelle service
Op dinsdag 2 september 2003 22:04 schreef HaroldD het volgende:[..]
ja dat zou heel goed kunnen...dacht eigenlijk zelf ook in eerste instantie aan kim wilde...maar dacht dat die allang niet meer zong...ik zal het ff meteen checken...thnks!!
quote:Coldplay - God Put A Smile Upon Your Face
Op dinsdag 2 september 2003 22:49 schreef schatje het volgende:
Hoe heet die nieuwe van Coldplay??
quote:Lil Jon & the Eastside Boys-Get Low
Op dinsdag 2 september 2003 16:27 schreef Faviola het volgende:
Bij de MTV Music Awards 2003 wanneer Lil John en die kerel van American Pie en nog zo'n vrouwke opkomen wordt er een enorm vet nummer gedraaid, ik kan alleen de titel niet vinden!?welk nummer is dit in hemelsnaam?
quote:Thanks
Op dinsdag 2 september 2003 22:59 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Coldplay - God Put A Smile Upon Your Face
quote:Theme from The Rock van Hans Zimmer; inderdaad filmmuziek.
Op dinsdag 2 september 2003 22:02 schreef Retro het volgende:[..]
Ik zoek ook een nummer, namelijk de theme-song van Expeditie Robinson; weet iemand hoe dat nummer heet?
quote:hehe, dat is Lethal Industry
Op dinsdag 2 september 2003 19:13 schreef Firmamenten het volgende:[..]
Flight 643 in ieder geval niet maar het zou goed van een van zijn nieuwe albums kunnen zijn. Het is in ieder geval een vrij recent nummer, altahns dat het op de radio enzo is.
Dus mensen, trancenummer met electronische countrygitaar als tussenstukje. Hoe heet het?
*WAAROM WEET IK DAT
*
quote:Iets van de Paul Simon - Graceland cd misschien?
Op maandag 1 september 2003 18:12 schreef Demol het volgende:
De eerste is een soort Afrikaans nummer, eerst zingt er iemand alleen. En daarna een hele stam van kinderen ofzo. Klinkt erg mooi, en werd gister afgespeeld tijdens een filmpje van de Stichting Doen tijdens Miljoenenjacht.
Het origineel is een Afrikaans nummer, maar hoe heet die zanger? Cheb nogwat?
quote:Cheb Khaled
Op woensdag 3 september 2003 10:58 schreef zjroentje het volgende:
Aicha van Outlandish.Het origineel is een Afrikaans nummer, maar hoe heet die zanger? Cheb nogwat?
Kan iemand mij dan even vertellen hoe dat bekende nummer van Coldplay dan ookalweer heet (niet Clocks)?
Die ene die ze ook gingen optreden op de MTV VMA's
quote:Merci.
Op woensdag 3 september 2003 11:06 schreef Chillz het volgende:[..]
Cheb Khaled
quote:Cheb Khaled als ik me goed herinner.
Op woensdag 3 september 2003 10:58 schreef zjroentje het volgende:
Aicha van Outlandish.Het origineel is een Afrikaans nummer, maar hoe heet die zanger? Cheb nogwat?
-edit- Dat herinner ik me dus goed
-edit-
quote:Gok: God put a smile upon your face.
Op woensdag 3 september 2003 11:06 schreef Chillz het volgende:Kan iemand mij dan even vertellen hoe dat bekende nummer van Coldplay dan ookalweer heet (niet Clocks)?
Die ene die ze ook gingen optreden op de MTV VMA's
bvd
[Dit bericht is gewijzigd door pfaf op 03-09-2003 12:38]
quote:Ik heb het gevonden, zag het toevallig op de box. Was geen hardstyle, maar bubbeling. Lorna - Papi Chulo.
Op zondag 31 augustus 2003 04:58 schreef hoi_jan_ het volgende:
heej allemaal, ik hoorde vannacht bij het uitgaan een hardstyle-achtig nummer waarbij een vrouw op de beat kreunt alsof ze een orgasme krijgt, dit doet ze een stuk of 4-5 keer, dan is ze ff stil, en dan begint ze weer. Als ik het me goed herinner wordt er ook door het nummer gezongen/gepraat door een vrouw, en het klonk spaans/italiaans, maar van dit laatste ben ik niet zeker. Weet iemand welk nr dit is? Bij voorbaat dank.
quote:Ben er via een ander soortelijk "Help, ik zoek een nummer"-topic al achter gekomen...
Op woensdag 3 september 2003 11:20 schreef zjroentje het volgende:
Gok: God put a smile upon your face.
The Sientist
("nobody said it was easy...")
quote:Moet Traffic zijn denk ik...
Op dinsdag 2 september 2003 21:26 schreef BushRanger het volgende:
Wie weet hoe het nieuwe nummer van DJ Tiesto heet dat her en der op de radio te horen is? Kan het nergens vinden....
quote:DJ One Finger - House Fucker
Op woensdag 3 september 2003 12:51 schreef hoge het volgende:
Kent iemand een hardstyle nr. dat zo gaat:Biep Motherfuck in the house Fucker of zoiets, bvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |