quote:Dat hele Dragonball Z-verhaal zal me worst wezen, maar zoek je misschien naar 3 Doors Down's Kryptonite?
Op zondag 31 augustus 2003 16:29 schreef Seal_force het volgende:
Ik zoek een nummer het heeft met gohan te maken van Dragonball z ik denk dat het van Linkin Park is want in the end is ook van hun en daar heb ik een filmpje van gevonden met GOHAN.
Het was iets me criptonine of zo iets weet niet hoe je het typt maar hij is ook op de radio geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 31-08-2003 18:49]
quote:ja het is hem bedankt
Op zondag 31 augustus 2003 18:49 schreef Grobbel het volgende:[..]
Dat hele Dragonball Z-verhaal zal me worst wezen, maar zoek je misschien naar 3 Doors Down's Kryptonite?
quote:En wat mij weer doet denken aan:
Op zondag 31 augustus 2003 18:48 schreef Grobbel het volgende:[..]
Waarbij kan worden opgemerkt dat de originele titel "Pissing in the Wind" was, maar dat het door de platenmaatschappij niet echt als een slimme marketingzet gezien werd om het nummer met die tekst uit te brengen.
quote:dankje
Op zondag 31 augustus 2003 18:40 schreef Scandalous het volgende:[..]
1e is Spitting In The Wind
2e is Disillusion
jaren 80... ik schat ergens tussen 81 en 86...
stijl: new wave,neue welle, synthpop (wel met een gitaartje meen ik).
Wat in m'n kop blijft hangen is een "break" waarin de zangeres behoorlijk dissonant "Oe aa oe oe" roept.
Ik kan maar niet op de rest van het nummer komen en daarmee niet op de titel en uitvoerende. Het zou duits kunnen zijn.
quote:Ik gok Lene Lovich - Lucky Number
Op zondag 31 augustus 2003 19:19 schreef ric0 het volgende:Wat in m'n kop blijft hangen is een "break" waarin de zangeres behoorlijk dissonant "Oe aa oe oe" roept.
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 19:22 schreef Berkery het volgende:[..]
Ik gok Lene Lovich - Lucky Number
In 3 min... nooit gedacht...
quote:lees de afgelopen edities van deze reeks maar door.
Op zondag 31 augustus 2003 20:16 schreef ErwinS het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet van de Coca Cola reclame? (nee niet Chiwawa) er staat in de reclame dat het gemixt is door DJ Tiesto. Wie weet het? BvD
quote:toppertje!
Op zondag 31 augustus 2003 15:09 schreef Scandalous het volgende:[..]
Derde was Seven Nation Army van the White Stripes
What are you gonna do when you're home alone tonight
What are you gonna do ........
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:47 schreef MikeyMo het volgende:[..]
toppertje!
quote:Awww... Chipz
Op zondag 31 augustus 2003 20:54 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik zag vanmiddag op Foxkids zo'n clubje van vier personen met een grappig liedje en het refrein begon met iets als:What are you gonna do when you're home alone tonight
What are you gonna do ........
Het is dezelfde clip maar met wat andere stukjes erdoorheen en is volgens mij een trance/dance remix.
Wie weet hoe die heet want ik kan hem niet vinden.
quote:Volgens mij is deze al een keer beantwoord in een vorig topic.
Op zondag 31 augustus 2003 21:52 schreef Manos18 het volgende:
hee,
Ik hoorde afgelopen vrijdag op the box een remix van underdog project -summerjam.Het is dezelfde clip maar met wat andere stukjes erdoorheen en is volgens mij een trance/dance remix.
Wie weet hoe die heet want ik kan hem niet vinden.
thankz
quote:Modo - Einz, Zwei Polizei
Op zondag 31 augustus 2003 23:20 schreef Kapmes het volgende:
Hoe heet ook alweer wat nummer van pakweg 10 jaar terug met "Ein, zwei, polizei, drei, vier, brigadier"
quote:Al beantwoord in een van de vorige delen.
Op zondag 31 augustus 2003 22:19 schreef MC het volgende:
weet iemand ook hoe het nummer heet wat in een reklame van fanta wordt gedraaid? het is die reklame dat een of andere kerel met een vrouwtje op het strand gaat dansen met een sinasappel (domme reklame verder)thankz
was wel zo kicke!
quote:Kan ik me eigenlijk niet herinneren, maar ik dacht het niet, hoewel het er net zo goed wel in kan zitten.
Op zondag 31 augustus 2003 15:52 schreef SuperUli het volgende:[..]
Scratch geluiden erin?
een vlot RnB-achtig nummer (had iets weg van stem Sisqo)
couplet bevatte zinnen met "I wanna do the things that are on your mind"
zegt niet zo veel zo lijkt het, maar al de Belgische vrienden reageerden gelijk op t nummer, alsof het bekend was... maar het doorzoeken naar sprekende titels in de Ultratop levert mij niets op...
quote:Misschien kan je hier iets mee: http://bloomingdale.id-t.com
Op maandag 1 september 2003 09:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Gisteren zat ik omstreeks 21.45 uur in de auto ID&T te luisteren. Daar was de liveuitzending vanaf het strand in Bloemendaal bezig. Wie o wie weet wie er op dat tijdstip ongeveer draaide en kan mij een setlist oid geven?was wel zo kicke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |