quote:
schijten?quote:Op zondag 23 september 2007 02:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Komende vrijdag 'n tribute-band in m'n stamkroeg, guess where I'll be then
Ik vind The Scientist het mooist.quote:Op zondag 23 september 2007 02:58 schreef KidA89 het volgende:
anyways ik vind coldplay wel goed maar ik zou er geen cd van kopen denk ik, ik vind alleen the scientist wel lekker klinken.
Ze moeten snel weer in de buurt gaan optredenquote:Op zondag 23 september 2007 18:56 schreef KneiterS het volgende:
Volgens mij is de nieuwe CD al aardig ver:
"Wanneer het nieuwe album van Coldplay uitkomt is nog niet bekend. Wat wel bekend is geworden, is dat het album slechts 42 minuten lang is en slechts 9 nummers bevat. De band laat weten dat ze de samenhang belangrijker vinden dan de individuele songs. Het album krijgt een andere sound dan het succesalbum "X&Y"."
Van dit concert niet volgens mij.quote:Op maandag 24 september 2007 14:13 schreef KneiterS het volgende:
Dan maak ik er maar een triple post van.
Weet iemand of er ook een DVD is van het concert dat zaterdag werd uitgezonden en hoe die dan heet?
Ik kan het nummer niet vaak genoeg horenquote:Op maandag 24 september 2007 23:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat is het enige nummer van Coldplay dat ik echt zat ben
quote:› COLDPLAY KOMT IN MEI :: 14-1-2008
In mei verschijnt de nieuwe cd van COLDPLAY. Het vierde album van de groep heet Prospekt, duurt 43 minuten en is geproduceerd door Brian Eno.
Het is de laatste cd die de band moet maken onder hun huidige contract met EMI. Muzikanten en management hebben er al op gehint dat er aan het lopende contract geen vervolg zal worden gegeven.
EMI ligt aan alle kanten onder vuur, nadat ze onlangs voor meer dan zes miljard dollar overgenomen zijn door investeringsgroep Terra Firma. Radiohead en Paul McCartney vertrokken in 2007. En ook Robbie Williams, wiens overeenkomst binnenkort afloopt, heeft duidelijk laten weten weg te willen.
De tracklist voor de nieuwe cd ziet er vooralsnog als volgt uit:
Famous Old Painters
Glass Of Water
Lost!
Cemeteries of London
Violet Hill
Poppy Fields
42
Yes!
Leftrightleftright
Rainy Day
Prospeckt's March
Idd. Ben zo goed als uitgeluisterd van ze ondertussen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:52 schreef ruud_fr het volgende:
nou, ik ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |