Gestressed, ik ga weer een belpoging wagen...
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 29-08-2003 23:37]
iig tot morgenochtend dan
*schenkt nog een baileys in*
quote:Doe es niet zo dom
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:31 schreef DarkElf het volgende:
ik wil dronken worden, stom dronken en zo mijn hoofd tot rust laten komeniig tot morgenochtend dan
*schenkt nog een baileys in*
Kusjekroel
quote:Ik voel me geweldig!
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik mis iets in mijn leven..
Echte liefde..
Ik voel me keigoed - Hans teeuwen
quote:Wat natuurlijk een vergelijking is die niet helemaal (of helemaal niet) opgaat. Denk niet dat er iemand in Nederland is die medicijnen tegen een hartkwaal slikt zonder ze echt nodig te hebben. Bij ad is het 'grijze gebied' veel groter. Gradaties in depressiviteit, variatie in hoe het gaat, de ene dag beter dan de andere. Een hartkwaal is veel meer een vaststaand iets en de medicijnen daardoor ook veel duidelijker noodzakelijk.
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:47 schreef DarkElf het volgende:
[hartpatienten-vergelijking]
Ik heb maar even hier gereageerd, verplaats eventueel naar het centrale ad-topic
quote:als je stopt met bepaalde medicatie en de klachten zijn meteen weer terug en ontregelen je: ja dan heb je ze dus wel nodig.
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:52 schreef Henk_Glimlach het volgende:[..]
Wat natuurlijk een vergelijking is die niet helemaal (of helemaal niet) opgaat. Denk niet dat er iemand in Nederland is die medicijnen tegen een hartkwaal slikt zonder ze echt nodig te hebben. Bij ad is het 'grijze gebied' veel groter. Gradaties in depressiviteit, variatie in hoe het gaat, de ene dag beter dan de andere. Een hartkwaal is veel meer een vaststaand iets en de medicijnen daardoor ook veel duidelijker noodzakelijk.
Ik heb maar even hier gereageerd, verplaats eventueel naar het centrale ad-topic
quote:Uiteraard. Maar een paar jaar later misschien niet meer, en zo werkt het bij mensen met een hartkwaal doorgaans niet. Nee, ik vind het geen vergelijking, maar als jij hem wilt gebruiken ga je gang
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:52 schreef DarkElf het volgende:
als je stopt met bepaalde medicatie en de klachten zijn meteen weer terug en ontregelen je: ja dan heb je ze dus wel nodig.
en kmis hem wel hoor...
knuf
en ik weet waardoor
starks werken.. lekker afleiding, ff mijn hoofd er af. daarna er weer vol terug in...
help.
quote:Nofi hoor, maar voel jij je ooit niet vaag
Op zaterdag 30 augustus 2003 07:18 schreef Xilantof het volgende:
damn, ik voel me vaag....
Ontopic:
Ik voel me goed, ga straks lekker kippensoep maken van kuikenbout
En strakjes heerlijk op de bank liggen lezen. Helaas is mijn ontzettend megaspannende, supermooie en ontzettend dikke leesboek bijna uit daar voel ik me wel een beetje klote over.
Maar gelukkig heb ik een vervolg in de kast staan van dezelfde schrijver, net zo spannend en meeslepend, en net zo dik
quote:Lasagna al Medicadente
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:43 schreef Nuongirl het volgende:
Ik voel me goed, vandaag met de nieuwe medicatie beginnen.
en straks lekker lasagne maken
Ik voel me een beetje vreemd omdat ik mijn meissie maar niet te pakken kan krijgen over de telefoon. Daarnaast ben ik zo'n neuroot dat ik me zorgen maak over de subject van het mailtje dat ik haar geschreven had.
ademhalen, shmoop, ademhalen...
Aan de andere kant voel ik me best goed. Deze week heb ik een belangrijk project in mijn leven afgerond. Dit is weer een stap verder richting het in vervulling laten gaan van een droom.
Daarnaast zit ik vol energie en voel ik me gewoon goed, vol zelfvertrouwen, maar toch overheerst ook een beetje een gevoel van spijt, dat ik een bepaalde persoon in het verleden heb laten lopen, in plaats van er 'werk van te maken'. Maar ja, ik weet dat dat soort gedachten, hoe het had kunnen lopen, niets waard zijn. Toch koester ik nog een beetje hoop dat ik die fout uit het verleden ooit nog eens recht kan zetten.
Zoals gezegd, een mengeling van gevoelens dus. Maar bovenal overheerst het gevoel dat ik mezelf in positieve zin aan het verbeteren ben, en dat ik juist nu de kracht heb om daar aan te werken.
Me lichaam is bezig de alcohol en shoarma van vanacht er uit te werken. En dat gaat gepaard met aardig verzuurde spieren. Trillened poten enzo. Weck. Maja vanaaf mogen we weer. Alles er uit beuken op Decibel outdoor.
het gaat wel goed dus
ben wezen skateboarden vanmiddag
quote:Heej wij heben iets gemeen ik ook dus. i need real love
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik mis iets in mijn leven..
Echte liefde..
Nog een afsluidende tip: Een zachtgekookt eitje klinkt heerlijk in de oren als je dronken bent en je hebt honger, maar probeer de verleiding te weerstaan, als het voor de tweede keer je mond passeert geeft het best een teringbende. Denk dus 2 keer na voordat je zo'n ding in 1 keer in je mond propt!
[Dit bericht is gewijzigd door Stranger op 30-08-2003 17:37]
quote:euhmm, misschien... ik heb vaak "last" van veel verschillende gevoelens te gelijk.. en dat maakt me aan het twijfelen enzo...
Op zaterdag 30 augustus 2003 11:11 schreef Christine het volgende:[..]
Nofi hoor, maar voel jij je ooit niet vaag
OT:
ben over-vrolijk, maar ook bang en gespannen voor iets...
heb wel lekker gewerkt, dat is altijd een goede afleiding
hopelijk wordt de avond ook goed...
quote:Die ex van jou stelt zich gewoon aan...
Op zaterdag 30 augustus 2003 17:43 schreef Meloen20 het volgende:
kut, heb heel veel smsjes naar mijn ex gestuurd die net zijn nummer had geruilt met een collega van hem, staat ze op mijn voicemail, met een hele denegrerende toon. dat ze geruil hebben van nummer omdat ze allebei stalkende exen hadden! ik wil hem geeneens terug maar wilde het contact gewoon houden, of althans geen ruzie hebben! Nu zien al die vrienden (die eerst ook mijn soort van vrienden waren) Dat ik een stalkende ex ben ofzow. Terwijl dat helemaal niet mijn bedoeling was, ik weet niet meer wat ik moet doen hoor
quote:thnx!!!!!!!!!
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:05 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Die ex van jou stelt zich gewoon aan... [afbeelding]
Lieffie, ik hou van je!!
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:51 schreef MissMSX het volgende:
Eenzaam
sorry voor de offtopic
Jongens, wat voel ik me opgelucht zeg.
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Eindelijk eindelijk eindelijk, duidelijkheid. Als beloning krijgt ze een mooie mail van Stereotomy terug.Jongens, wat voel ik me opgelucht zeg.
Ik voel me jeukerig, die verdoemde muggen!!
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 01:18 schreef hardsilence het volgende:[..]
![]()
Ik voel me jeukerig, die verdoemde muggen!!
Wat ontzettend toevallig overigens, in mijn mail heb ik symbolisch het krabben van iemand's rug als je er zelf niet bij kan aangehaald! Sommige dingen kun je inderdaad maar beter doen met z'n tweeën namelijk.
quote:Dit moet hier: Ik voel me goed!
Op zondag 31 augustus 2003 04:10 schreef Stranger het volgende:
Ookal mag het vast niet hier: Ik voel me zwaar goed!
quote:maar je voelt je tenminste niet vaag voor de verandering
Op zondag 31 augustus 2003 10:11 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me vrolijk, maar ook ontzettend bang en onzeker.
klote combinatie dat zeg ik alvast...
ik voel me fysiek zeer matig.
quote:ja, als er leuke dingen in het verschiet liggen, momenteel liggen die er niet. of beter gezegt, niet zichtbaar.
Op zondag 31 augustus 2003 10:22 schreef milagro het volgende:[..]
maar je voelt je tenminste niet vaag voor de verandering
ben jij ook wel eens níet bang voor de dag van morgen
maar goed, enough.
hoe het gaat weet men immers al, tis nog niet veranderd sinds mijn vorige post.
volgens mij heeft er vannacht iemand op m'n nek staan springen ofzo
'k ben nogal suf vandaag geloof ik, nergens zin in
quote:mijn ook (vrijwillig).. eerst een week werken en dan naar school, waar ik eigenlijk best zin in heb
Op zondag 31 augustus 2003 12:56 schreef Kreator het volgende:
En het is mijn laatste vakantiedag.
Het gaat goed, heb alleen buikpijn, maar ik ga nu lekker een bordje soep maken voor mezelf.
quote:Als je zo door blijft janken daarover heb je binnen no-time een eigen zwembad.
Op zondag 31 augustus 2003 14:35 schreef miss_keys het volgende:
ruk....t zwembad gaat vandaag dicht
Ik voel me prima, wat is duidelijkheid toch mooi!! Maar wel een stuk minder spannend?
Knuf!
hoe ik me voel.
rustig omdat iemand er niet is. denk dat dat de reden is.
ben jankerig
Sinds donderag ben ik aangeschoten, stoned, hitsig, hyper en intens vrolijk.
Vandaag ben ik daarbij ook nog een beetje moe. Atlhans het onderste deel van mijn lichaam, want me ogen die glinsteren nog wel, en ik heb ook een behoorlijke grijns staan
En ik niet.
Nou voel ik me kut.
quote:voor 150 euro help ik je uit de brand.
Op zondag 31 augustus 2003 17:07 schreef shmoopy het volgende:
En ik niet.
Nou voel ik me kut.
quote:*Doet mee*
Op zondag 31 augustus 2003 10:22 schreef milagro het volgende:ik voel me fysiek zeer matig.
Ik dacht dat mijn ziekzijn over is.. Maar nee! Het is in alle volledigheid weer terugekomen, miste me vast . Mijn maag/buik is echt helemaal overstuur, de koppijn is bezig met een trommelsessie, mijn hersenen werken niet naar behoren en zitten hele rare dingen te doen. Bleh. En dat net voor school
.
Maargoed! Gister een hele leuke dag gehad, morgen hoop ik er weer wat beter voor te staan (fysiek) en daarna school
.
[edit] En ook nog zo'n afgrijselijk goor nasmaakje van die asperines.
quote:Waar is die liefdadigheid gebleven, Krea?
Op zondag 31 augustus 2003 17:08 schreef Kreator het volgende:[..]
voor 150 euro help ik je uit de brand.
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:07 schreef shmoopy het volgende:
OMG, Frenkie got laid!
andré, ik hou van je, voor altijd, en ga noooit meer weg
hopelijk morgen minder zorgen, ander weer wachten
maar goed,
het gaat wel redelijk, niets meer niets minder.
Het enige minpuntje was, dat ik mijn boek al veel sneller uit had dan gedacht en het was zo'n ontzettend goed boek...
En verder voel ik me heel sexy
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:14 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik had het moeten weten
En toch elke keer weer over mijn hart strijken he
Voel me moe, maar goed moe mag de komende weken uitrusten
das wel fijn
't leven is zwaar, maar wel de moeite waard, als je even door de wolken heenkijkt
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 23:01 schreef Party_P het volgende:
helemaal naar de klote, totaal geen zin in de komende tijd. Ben bang dat er nogal wat dingen "kapot" gaan
Sterkte!
ik mis nu zoveel mensen, zelfs m'n ex, die me net een sms'je stuurde waardoor ik nog even verder wegzakte (niet dat het sms'je negatief was ofzo btw))
kon niet beter dus
Voel me als in die clip van A-Ha, Take On Me. Als die knul de strip uit wil stappenn naar de echte wereld...En dat ie zo tussen die muren heen en weer zich gooit....
Zo voel ik me nu echt...
ga zo lekker slapen, morgen weer een dag, morgen rust. hoop ik.
morgen weer school daar heb ik wel weer zin in!
ach, tis laat...
quote:Inderdaad.
Op maandag 1 september 2003 00:02 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me...euhm...jarig?Tjeeses, 30 dat is echt wel oud
Ik voel me prima prima. Morgen weer school, en ik ben eindelijk gekapt met mijn werk!
en .. morgen school om het aan iedereen weeer uit te leggen hoe het wel neit zit
mar hoe ik me voel .. super geod
verder gaat het wel weer
quote:Gefeliciteerd Duch
On-topic:
Erg goed. Dit weekend weer een beetje bijgepraat met een geode vriendin, die ik een tijd niet heb gesproken en verder lekker ontspannen. Leuke dingen voor de boeg deze week met mijn jaarclub, er is niets zo leuk als afstudeerliederen maken met een biertje erbij. Verder druk aan het werk en het einde komt in zicht. Ook erg prettig
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 01-09-2003 09:45]
Ik heb het zelf helemaal kapot gemaakt, en ik kan alleen mijzelf de schuld geven, ik ben bang dat ik daar kapot aan ga. .
quote:Gefeli oma
ontopic: moe, op, enz enz. Ik heb het gevoel dat mijn gedachten sneller gaan dan mijn lichaam
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 01-09-2003 09:54]
raar eigenlijk dat ik nu ineens zo rustig ben door 1 dingetje...
ga zo lekker aan school werken en beetje opruimen in deze zwijnenstal
Er zit ook verbetering in 'de relatieproblemen' dus dat vind ik ook heel fijn
quote:oh ja, en die griep is niet over. Ik begin me af te vragen wat ik op mijn werk doe...
Op maandag 1 september 2003 09:46 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Gefeli oma
ontopic: moe, op, enz enz. Ik heb het gevoel dat mijn gedachten sneller gaan dan mijn lichaam
Ik heb alleen geen zin in morgen (dan begint school weer ) Maar het gaat vast wel leuk worden
Ik ben nog erg moe, maar ben gewoon te laat gaan slapen. Dalijk lekker energie opdoen in de sportschool, daar heb ik echt zin in
Ik ben dit weekend naar Lowlands geweest, en dat was hardstikke gaaf. Alleen gisteravond op de terugweg in de auto besefte ik mij ineens dat de laatste keer dat ik naar Lowlands ben geweest (2001), ik de volgende ochtend wakker werd gemaakt door mijn moeder die mij vertelde dat mijn oma was overleden. Daar werd ik ineens toch een klein beetje verdrietig van, ondanks dat ik een heel erg leuk weekend heb gehad. Ik had een beetje gehoopt dat het vandaag over zou zijn, maar ik voel me nog steeds alsof ik moet huilen.
quote:Ik vind dat niet stom hoor. Ondanks dat het jaren geleden geweest is dat iemand dierbaar vlak voor pinksteren overleden is, voelde ik me schuldig toen ik van pinkpop weg ging. En ik had het daar ook leuk gehad. 't Is nog al dubbel ja......
Op maandag 1 september 2003 13:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik voel me een beetje stom.<knip>
Ontopic: hail to paracetamol!
straks naar school, ff kort. daarna weer verder met alles
jakkes...
quote:Hoezo stom? Ik weet precies wat je bedoelde. Mijn oma is vorig jaar tijdens LL overleden
Op maandag 1 september 2003 13:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik voel me een beetje stom.
quote:helemaal niet vergeten
Op maandag 1 september 2003 15:23 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me vergeten en onbelangrijk
As for me: voel me goed ben lekker bezig
Poging om leuke kledij te kopen is niet helemaal geslaagd, om gek van te worden! Waarom is er niets wat goed zit en ik leuk vind?
quote:linksrechtslinksrechtslinksrechts..
Op maandag 1 september 2003 15:47 schreef DarkElf het volgende:
voel me beroerd, somber en teruggetrokken, geen energie voor wat dan ook en iedereen kan het heen en weer krijgen op het moment
kom op, hè
ook van de sombermans is, maar net doet van niet
Verder voel ik me echt goed enzo
. Er zijn opzich wel wat dingen die eventueel een klein beetje beter zouden mogen gaan, maar daar kan ik prima mee leven enzo. Dus daar ga ik ook niet over zeiken.
Ont: Ik heb geen idee, voel me goed... morgen gesprek bij riag... om 10 uur... komt vast goed denk ik....
want ik voel me goeoeoeoeoeod!!
wil nog steeds naar vriendje... more than anything!
quote:Omdat alleen wij het leuk hoeven te vinden?
Op maandag 1 september 2003 16:40 schreef hardsilence het volgende:
Ik voel me goed, en nog een beetje nat -regen-Poging om leuke kledij te kopen is niet helemaal geslaagd, om gek van te worden! Waarom is er niets wat goed zit en ik leuk vind?
Ik voel me prima prima prima, alles gaat goed komen, alles loopt op rolletjes, jeetje, dit is voor het eerst sinds 1998 dat ik geen rotzomer heb gehad! Maar ik kijk nu al uit naar de kerst, joepie!
heb wel iets stoms gedaan . ok niet het ergste wat er bestaat, maar ik baal er wel van dat ik niet zo oplettend was
verder was het wel leuk.
zit hier nu een beetje gevoelloos bijna, zorgen te overdenken. dingen uit te zoeken. mijn hoofd proberen leeg te maken. maar wil niet echt lukken.
quote:ik doe mijn best
Op maandag 1 september 2003 16:43 schreef milagro het volgende:[..]
linksrechtslinksrechtslinksrechts..
kom op, hè
![]()
ook van de sombermans is, maar net doet van niet
![]()
en werkt het net doen van niet?
Maar ik heb opzich wel een hele leuke dag gehad met (oud .) klasgenoten.. Ik ben alleen wel echt heel erg zenuwachtig voor morgen. Dan kom ik erachter of dit jaar te verdragen wordt of echt een hel gaat zijn. Lees; Hoe wordt mijn klas, mentor en rooster?
Nouja, vol goede moed ga ik er tegenaan!
Yeah!
quote:nou.... niet leuk
Op maandag 1 september 2003 19:40 schreef elcastel het volgende:
Dip van het jaar geloof ik, met tranen en alles.
Kutzooi.
ik ga vroeg mijn bedje in wederom
quote:Hee houd je taai he? Anders word ik boos
Op maandag 1 september 2003 20:35 schreef milagro het volgende:
ik ga vroeg mijn bedje in wederom
Ehm... blijf iig doen alsof je geen sombermans bent...
Nou ja je snapt wel wat ik bedoel Trusten
.
mis volgens mij behoordlijk wat dingen in mijn leven. en bijna elke dag wordt dat duidelijker en meer specefieker welke dingen dat zijn.
Ah! Morgen introductiedag. Met de mooiste lichting eerstejaars studentes in jaren. En ik heb de commissie nog altijd niet failliet laten gaan. .
doet me trouwens ook niet echt heel veel goed verder, brengt herinneringen boven, maarjah... :|
quote:Dan snap je ons ms ook wat beter nu, met ons gezeik naar jou toe
Op maandag 1 september 2003 22:12 schreef Whistler112 het volgende:
'k zit met een fins meisje te praten, wat in PRECIES dezelde situatie zit als ik een tijdje terug...lastig om der te overtuigen dat het zo niet gaat werken :|
Ik voel me overigens heerlijk. Net met een boekje op de bank zitten lezen, met Polle op m'n schoot en onder een warme deken, iets waar ik al tijden naar uitkeek. En het doet erg goed
quote:heb ikke ook !!
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:37 schreef bosbanaan het volgende:[..]
Ik voel me geweldig!
Ik heb een superlieve vriendin en elke week een avondje filmkijken
( ik zie niks van die films ) is echt super!![]()
![]()
Ik voel me keigoed - Hans teeuwen
quote:Daar is deze draad voor...
Op maandag 1 september 2003 23:03 schreef DarkElf het volgende:
en ik heb ook al dagen last van mijn darmenzo ff zeuren
Spit it out!
ik kan niet slapen, en ik mis mn vriendin, en ik moet morgen weer om 5.45 op...
zucht...
alweer een blauwtje gelopen zaterdag.
en nee, ik ben niet lelijk.
de smaak van veel vrouwen is gewoon fout.
foute types liggen kennelijk goed in de markt dit jaar.
sorry meiden die dit lezen, jullie stellen me teleur de laatste tijd.
quote:Hey, dat zeg ik ook altijd.
Op maandag 1 september 2003 23:14 schreef DaveM het volgende:
.de smaak van veel vrouwen is gewoon fout.
hopelijk wordt het morgen anders...
quote:Jouw reactie roeleert
Op maandag 1 september 2003 23:14 schreef DaveM het volgende:
kut.alweer een blauwtje gelopen zaterdag.
en nee, ik ben niet lelijk.de smaak van veel vrouwen is gewoon fout.
foute types liggen kennelijk goed in de markt dit jaar.sorry meiden die dit lezen, jullie stellen me teleur de laatste tijd.
quote:same problem here. Alleen lijkt t wel alsof al dat gemijmer zoveel adrenaline opwekt dat ik me niet eens meer moe kan voelen ondanks al n paar weken hooguit 2 a 3 uur slaap per nacht
Op dinsdag 2 september 2003 02:22 schreef Heliospan het volgende:
Opgefokt. Waarom kan ik 's nachts niet stoppen met denken? Ik wil gvd gewoon slapen
quote:en op gegeven moment lig je dan zeker wakker omdat je zit te piekeren waarom je in godsnaam niet kan slapen terwijl je doodop bent.. ik lag op een gegeven moment wakker omdat ik kwaad was op mezelf waarom ik niet kon slapen.. maar das gelukkig alweer een halfjaar terug k slaap nu wel goed
Op dinsdag 2 september 2003 08:01 schreef DaBeetle het volgende:[..]
same problem here. Alleen lijkt t wel alsof al dat gemijmer zoveel adrenaline opwekt dat ik me niet eens meer moe kan voelen ondanks al n paar weken hooguit 2 a 3 uur slaap per nacht
voel me op het moment koud, duf, en heb geen zin om zo naar school te gaan maargoed het moet maar weer
gaat wel redelijk momenteel!
maaaaar...VANAVOND CONCERT VAN LAGWAGON T0000T
dus
quote:Mooi kut, BS. Misschien dat je het later nog gaat waarderen.
Op dinsdag 2 september 2003 10:04 schreef BlaatschaaP het volgende:Kutklas en kutmentor
.
Damn....life's so complicated!
Wie ooit emotie en gevoel(ens) uitgevonden hebben,, shoot him/her/it
voel me ronduit klote
*gaat maar een happyhappyjoyjoy liedje aanzetten, misschien helpt het*
De keuze is moeilijk om wat met de gevoelens te doen, met de kans de vriendschap op het spel te zetten, of juist niks met die gevoelens te doen.... Zeker wanneer een andere vriend zegt dat hij al vaker het gevoel had gehad dat ik meer voor die jongen voelde dan alleen vriendschap maar hij niet alleen dit gevoel van mijn kant heeft gehad, ook van de heer in kwestie!! Love sucks!!
quote:sterkte
Op dinsdag 2 september 2003 11:32 schreef sassa_s het volgende:
Nu weet ik hoe het voelt wat mensen voelen als ze verliefd worden op een goeie vriend/vriendin!! It Sucks!!!!!De keuze is moeilijk om wat met de gevoelens te doen, met de kans de vriendschap op het spel te zetten, of juist niks met die gevoelens te doen.... Zeker wanneer een andere vriend zegt dat hij al vaker het gevoel had gehad dat ik meer voor die jongen voelde dan alleen vriendschap maar hij niet alleen dit gevoel van mijn kant heeft gehad, ook van de heer in kwestie!! Love sucks!!
OT:
ik voel me wel goed,
zit beetje op school niets te doen nu,
straks maar ff projectdraaiboek door gaan lezen
heb ik iig iets nuttigs gedaan....
BUIKPIJN.... MAAGPIJN
heb de hele nacht lopen k*tsen enzovoorts..
ben doodziek weer een voedselvergiftiging ofzo.. ze moeten mij wel hebben dit jaar
en nog steeds wel goed verder, maar in de war.. nog steeds...
quote:Met alle respect, een keer kotsen en blubberen is GEEN voedselvergiftiging,
Op dinsdag 2 september 2003 12:31 schreef Faithy het volgende:ben doodziek
weer een voedselvergiftiging ofzo.. ze moeten mij wel hebben dit jaar
quote:en dat is licht uitgedrukt...
Op dinsdag 2 september 2003 12:36 schreef yvonne het volgende:[..]
Met alle respect, een keer kotsen en blubberen is GEEN voedselvergiftiging,
geloof me, met een voedselvergiftiging, kun je niet zitten en posten,
dan ben je dood en doodziek.
ik voel me klote, danzkij me begeleider..... .
quote:hear hear
quote:Exactly, 1 keer gehad na een vrolijke, ws al tien keer opgewarmde aubergineschotel, op Corfu.
quote:ik van een half rauw hamburgertje, bewusteloos van me fiets gedonderd en de volgende dag wakker geworden, 5 dagen lopen kotsen en flauw vallen enzo..
Op dinsdag 2 september 2003 12:54 schreef milagro het volgende:[..]
Exactly, 1 keer gehad na een vrolijke, ws al tien keer opgewarmde aubergineschotel, op Corfu.
Het licht ging zo'n 3 dagen uit en het kots droop van de muren.
quote:Dit zijn de betere posts!, Hier kan ik me nu helemaal in inleven
Exactly, 1 keer gehad na een vrolijke, ws al tien keer opgewarmde aubergineschotel, op Corfu.
O, ik voel me nog steeds goed
quote:Idd!
Ach, en op 'n gegeven moment boeit dat ook niet meer en schijt je jezelf al kotsende onder.
Sorry voor dit onsmakelijke verhaal verder
En iedereen beterschap.
On topic: heb sinds 2 dagen minder last van m'n maagzweer dan normaal. Ik geloof dat mijn hardnekkige "zolang je er niet aan denkt bestaat het niet" taktiek z'n vruchten begint af te werpen.
Dus eigenlijk: Fantastisch!!!
quote:Guess what???? I feel the same now..
Op dinsdag 2 september 2003 10:15 schreef rookie het volgende:
.........................
Maar nog gespannener als ik aan vanmiddag/vanavond denk. Kan ik het aan!??? Kunnen zij het aan!???Damn....life's so complicated!
ik ben helemaal geen kunstenaar
maar goed
gaat wel redelijk hier.
quote:Hear hear, behalve dat het goed zou kunnen zijn voor je lijn ( ik was in 5 dagen 8 kilo kwijt) ben je nog weken daarna slapjes, je hebt het gevoel dat je de hele nacht hebt door gehaald ( klopt in wezen ook wel)
Op dinsdag 2 september 2003 13:03 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Idd!
1 keer in m'n leven een voedselvergiftiging gehad en ik dacht werkelijk dat ik ging sterven. Het ergste is kiezen of je boven de pot gaat kotsen of er op gaat zitten om op andere wijze leeg te lopen.
Ach, en op 'n gegeven moment boeit dat ook niet meer en schijt je jezelf al kotsende onder.
ontopic: dat snot uit mijn neus blijft maar lopen, inmiddels komt het ook via mijn luchtpijp omhoog.
Buiten dat voel ik me erg ok!
quote:Sterkte.
Op dinsdag 2 september 2003 10:04 schreef BlaatschaaP het volgende:Kutklas en kutmentor
.
Ik voel me redelijk goed, er is iets van me weg waar ik me aan irriteerde.
tering he, "een voedselvergiftiging OFZO" het enige wat jullie hier kunnen doen is zeiken op me geloof ik...
op het moment is het enige wat ik kan doen hier op jullie kotsen, want ik ben het echt kotsziek...
en JA, ik voel me KOTSmisselijk
Heb straks ook nog een afspraak waar ik heen moet, maar als t morgen nog zo is dan blijf ik geloof ik in mn nest.
quote:* Peregrijn pakt emmer van de vloer en zet hem op Faithy's hoofd, duwt haar in de hoek en zegt: 'Ga daar maar even uitkotsen'.
Op dinsdag 2 september 2003 15:00 schreef Faithy het volgende:
goh, komt dat even mooi uit, ik kots op jullie allemaaltering he, "een voedselvergiftiging OFZO" het enige wat jullie hier kunnen doen is zeiken op me geloof ik...
op het moment is het enige wat ik kan doen hier op jullie kotsen, want ik ben het echt kotsziek...
Misschien dat het komt door de continue overdrijving in je reacties, waarmee je mensen die het daadwerkelijk is overkomen tekort doet. NOFI
On-topic:
Goed, net weer een berichtje gehad van mijn zus uit India. Het is wel fijn om te horen dat het goed met haar gaat Verder zin in de borrel van vanavond.
quote:Wat nou overdrijven?
Op dinsdag 2 september 2003 15:29 schreef Peregrijn het volgende:[..]
* Peregrijn pakt emmer van de vloer en zet hem op Faithy's hoofd, duwt haar in de hoek en zegt: 'Ga daar maar even uitkotsen'.
Misschien dat het komt door de continue overdrijving in je reacties, waarmee je mensen die het daadwerkelijk is overkomen tekort doet.
NOFI
Dagje ruilen? Heb veelste veel te doen om hier thuis te zitten met een emmer naast mn bureau..
stelletje kinderen hier...
quote:misschien beter om gewoon niet te reageren, ieder heeft zijn eigen manier van posten en als men daar commentaar op heeft, mag dat, betekend niet dat je je er wat van aan hoeft te trekken
Op dinsdag 2 september 2003 15:34 schreef Faithy het volgende:[..]
Wat nou overdrijven?
Dagje ruilen? Heb veelste veel te doen om hier thuis te zitten met een emmer naast mn bureau..
stelletje kinderen hier...
ontopic:
voel me super, heb paar lessen gehad nu en dit gaat echt leuk worden
quote:Sorry, ik voel met je mee, maar lig hier zo in een stuip om de heerlijke beeldspraak die je gebruikt
Op dinsdag 2 september 2003 13:03 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Idd!
1 keer in m'n leven een voedselvergiftiging gehad en ik dacht werkelijk dat ik ging sterven. Het ergste is kiezen of je boven de pot gaat kotsen of er op gaat zitten om op andere wijze leeg te lopen.Ach, en op 'n gegeven moment boeit dat ook niet meer en schijt je jezelf al kotsende onder.
En iedereen beterschap.
On topic: heb sinds 2 dagen minder last van m'n maagzweer dan normaal. Ik geloof dat mijn hardnekkige "zolang je er niet aan denkt bestaat het niet" taktiek z'n vruchten begint af te werpen.
ontopic, ik voel me wel goed, maar ben aan het balen dat ik docenten niet kan bereiken. Verdomme ik wil diploma op 18september.
quote:Wat RedGuy zei ja
.
Nou goed ja, wat ik gister al zei: ik heb ook een kutklas. Leuk detail: dat is iedereen uit mijn klas met me eens. Hoera hoezee. Dat wordt gezellag dit jaar.
quote:Dank je
Op dinsdag 2 september 2003 15:00 schreef Faithy het volgende:
goh, komt dat even mooi uit, ik kots op jullie allemaaltering he, "een voedselvergiftiging OFZO" het enige wat jullie hier kunnen doen is zeiken op me geloof ik...
RSI, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen! .
Wat 'n smakelijke verhalen hier trouwens
Eerste dagje op school viel uiteindelijk toch nog heel erg mee, en was toch wel best een beetje gezellig enzo.
Op de terugweg van school heb ik eventjes bij de drogist wat lekkere dingetjes gekocht... heerlijke doucheschuim (wel erg duur ) en een paar nogal yummie snoepjes. En die gaan we (vriendje en ik) vanavond even creatief gebruiken
Oei, en nu moet ik snel aan het eten beginnen, anders krijg ik op m'n donder
quote:verliefd?
Op zaterdag 30 augustus 2003 17:12 schreef giMoz het volgende:
kut, heb m'n beste vriendin in 1.5 week niet meer dan 5 minuutjes gesproken.
Mis haar
Dus het is beter dan ik verwachtte (alles kut), maar ik ben er natuurlijk niet volledig content mee.
Wel heb ik vandaag een leuke trip naar de bios gemaakt met (oud .) klasgenoten en echt, tja, gewoon een leuke dag gehad
.
Nu nog morgen afwachten. Introductiedag: Onbeperkt pannenkoeken eten .
Dalijk lekker naar de sportschool met een nieuwe cd op mijn walkman
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:12 schreef DuchessX het volgende:
Lange dag gehad vandaag, was pas om half zes thuis![]()
Maar goed, ik ben er, en in betere toestand dan gisteren, dus da's mooi. Misschien slaag ik er vanavond zelfs in enigszins te ontspannen .
zucht.. ik moet altijd toch nog alles doen.. ook al weet ik dat het beter is van niet... moet dat toch eens afleren...
quote:Ik wil je best ff helpen onthouden wat je allemaal bereikt hebt dit jaar, en dan is dat nog maar het enige wat ik er zo links en rechts van mee heb gekregen!
Op dinsdag 2 september 2003 21:07 schreef DarkElf het volgende:
* DarkElf doet, door de somberheid heen, erg haar best om goede dagen niet te vergeten
ontopic: super.. gesprek ging echt wel goed.. wel veel verteld wat ik niet wou vertellen eigenlijk, maar uiteindelijk komt het vast goed. ik word nu besproken in een teamvergadering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |