abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:50:42 #1
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12803818
quote:
Een Keniaanse vrouw heeft zichzelf besneden met een scheermesje om haar schoonouders te behagen. Die vonden haar geen goede verloofde, omdat ze aanvankelijk niet besneden wilde worden. Dat heeft de Kenia Times vrijdag gemeld.

De 20-jarige zwangere vrouw vertelde uit huis te zijn gezet omdat de familie van haar man geen onbesneden vrouw wilde accepteren. De vrouw voerde de besnijdenis bij haar eigen ouders uit. Ze gebruikte een ontsmettingsmiddel en kruiden.

Besnijdenis bij vrouwen is in Kenia een veelvoorkomend ritueel. Velen zien het als een overgangsfase van de jeugd naar volwassenheid. Het snijden in de geslachtsdelen zou promiscuïteit tegengaan. Hulpverleners spreken van verminking met zware lichamelijk en geestelijke gevolgen. Er bestaan veel vormen van vrouwenbesnijdenis.

Nu.nl

Kun je nagaan hoe die vrouw zich hoeft gevoeld, als ze zichzelf zoiets aan doet.
Vreselijk.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:53:03 #2
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_12803883
.

Bij mannen ok, vaak uit medische problemen, maar dit.
Nee

Laat me toch met rust.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:53:06 #3
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_12803884
Get... Ze moet ver heen zijn geweest
Geluk is een richting, geen punt
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:06:37 #4
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_12804247
Heeft ze nu geen voorhuid meer?
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:08:51 #5
20741 generalist
Watch me do it!
pi_12804301
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:06 schreef MetalMessiah het volgende:

Ontopic:Triest dat dit gebeurd

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:38:14 #6
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_12805144
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:06 schreef MetalMessiah het volgende:
Jij bent 33
Laat me toch met rust.
pi_12807487
Wat gebeurt er dan precies bij een vrouwenbesnijdenis ?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 13:57:37 #8
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_12807498
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:57 schreef CyberTijn het volgende:
Wil je dat echt weten?
Laat me toch met rust.
pi_12807511
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:57 schreef CyberTijn het volgende:
Ik dacht dat de clitoris eh, onklaar werd gemaakt. Of verwijderd.

Ziek, dus.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:00:06 #10
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12807544
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ziek, dus.

Er wordt ook nog weleens wat dicht genaaid
pi_12807597
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ziek, dus.

Ze halen net zo makkelijk alle schaamlippen weg en naaien het dan zo dicht dat er alleen nog druppels uitkomen als je moet plassen. En dan heb je nog 'geluk' als je er niet dood gaat aan de infecties.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12807605
smakelijk eten
If my answers frighten you, then you should cease asking scary questions
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:03:29 #13
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_12807615
Leuke culturen he
Laat me toch met rust.
pi_12807638
Dát is nou echte liefde!
pi_12807654
verschrikkelijk, ik heb het boek van Waris Dirie gelezen daarin verteld ze ook hoe dit bij haar gebeurde, echt verschrikkelijk..
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:07:27 #16
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_12807708
Meestal worden volgens mij alleen de buitenste schaamlippen "ingekort".

Maarja, zoals te lezen valt:
Er bestaan vele soorten besnijdenissen...

Ik besta, of dacht ik dat maar?
pi_12807726
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:02 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ze halen net zo makkelijk alle schaamlippen weg en naaien het dan zo dicht dat er alleen nog druppels uitkomen als je moet plassen. En dan heb je nog 'geluk' als je er niet dood gaat aan de infecties.

*schuift bamisoep opzij*
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:10:07 #18
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_12807776
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

*schuift bamisoep opzij*

*schuift kotszakje erbij*
Laat me toch met rust.
pi_12807807
weet iemand of er ook besnijdingen zijn waarbij de clitoris alleen word weggehaald?
http://www.mymsg.tk << drop a line / its fear that gives men wings.
pi_12807841
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:11 schreef -mainframe- het volgende:
weet iemand of er ook besnijdingen zijn waarbij de clitoris alleen word weggehaald?
ROFL, jij weer.
Lambo of Rekt
pi_12807854
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:13 schreef EggsTC het volgende:

ROFL, jij weer.

HOMO
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:14:13 #22
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_12807862
Dit is duidelijk een gevalletje Borderline.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_12807892
Geweldig leuke opmerkingen, dit.
pi_12807913
die heeft dus haar clit er af gesneden ?
Moedige vrouw en getuigd van liefde voor haar man, anders had ze het neem ik aan niet gedaan.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:17:07 #25
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_12807941
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:15 schreef pro_jeex het volgende:
Moedige vrouw en getuigd van liefde voor haar man, anders had ze het neem ik aan niet gedaan.

Een ander woord voor vrouwenbesnijdenis is sunna-besnijdenis.

Er zijn over het algemeen vijf verschillende vormen:

1. Incisie: een klein sneetje in de clitoris of in de voorhuid daarvan.

2. Clitoridectomie: de clitoris wordt gedeeltelijk of geheel weggesneden.

3. Excisie: de clitoris en ( een deel van) de kleine schaamlippen worden weggesneden.

4. Infibulatie of faraonische besnijdenis: na excisie worden de grote schaamlippen ruw gemaakt of deels weggesneden waarna de wondranden aan elkaar worden vastgemaakt, met een opening ter grootte van de kop van een luciferhoutje als urinegaatje.

Je hebt ook nog herinfibulatie. Dit wordt gewoonlijk uitgevoerd nadat een vrouw bevallen is. Het houdt in dat de vergrote vaginaopening weer wordt verkleind door herinfibulatie.

De manieren waarop vrouwen besneden worden, zijn dus nogal verschillend, net als de omstandigheden waarin het gebeurd. Meestal wordt een meisje besneden in een

niet-steriele omgeving en met voorwerpen die daar totaal niet voor bedoeld zijn. Denk hierbij aan een stuk glas of een scheermesje.

In grote steden heb je soms dat het in medische kringen wordt uitgevoerd waardoor de kans op infecties kleiner is.

Je weet dus niet welke vorm, dus wat jij concludeerd slaat nergens op.

Bron : http://www.frencken-college.nl/Maatschappijleer/besnijd.htm

[Dit bericht is gewijzigd door _ThundeR_ op 29-08-2003 14:19]

Laat me toch met rust.
pi_12807947
quote:
Sicko ..
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:18:44 #27
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12807976
quote:
* Tiemie zal zich als man toch zeer schuldig voelen tijdens t nuecken dat alleen ik er van geniet
pi_12807997
quote:
Heeft niets met liefde voor haar man te maken hoor..
Enig idee wat er met (zwangere) vrouwen gebeurd die verstoten zijn door de man ?
Die worden als hoeren en het uitschot der samenleving gezien. Je hebt geen leven meer dan.

Om nog enigzins een leven te hebben móet je het bijna wel doen als je in zo een situatie zit.

Niks liefde.. ZELFBEHOUD

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_12808029
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:19 schreef Mirage het volgende:

[..]

Heeft niets met liefde voor haar man te maken hoor..
Enig idee wat er met (zwangere) vrouwen gebeurd die verstoten zijn door de man ?
Die worden als hoeren en het uitschot der samenleving gezien. Je hebt geen leven meer dan.

Om nog enigzins een leven te hebben móet je het bijna wel doen als je in zo een situatie zit.

Niks liefde.. ZELFBEHOUD

Ook goed
Feit is dat ze het gedaan heeft en das toch wel een prestatie.

Het is heel normaal in kenia hoor

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12808074
ja nej fijn, met gebruik van kruiden zie ik he ..
wat een eer zeg .. omfg
pi_12808249
quote:
2. Manieren van het besnijden van vrouwen.
Als we over vrouwenbesnijdenis praten, bedoelen we het (gedeeltelijk) wegsnijden van de uitwendige geslachtsorganen bij jonge meisjes. Hierdoor is er geen gevoel meer en de oorspronkelijke vorm van het geslachtsdeel is totaal veranderd. Maar het besnijden van vrouwen gebeurt op verschillende manieren. Een manier is dat er een sneetje of een prikje in de clitoris wordt gemaakt met een speld of mes. Hier moet dan bloed uitvloeien. Als dit niet gebeurt snijden ze niet nog een keer, maar wordt er nepbloed op een watje gedaan. Dit is een kleine ingreep waarbij het om de symbolische betekenis gaat en niet om lichamelijke verandering. Het kan veel erger. Als we een stapje verder gaan komen we bij de ingreep waarbij het preputium (kapje van de clitoris) en/of de clitoris wordt uitgesneden. Dat is een heel precies werkje aangezien de clitoris maar klein is en gebeurt meestal niet zo goed. Deze ingreep brengt veel risico's met zich mee, omdat er in de clitoris veel bloedvaten zitten, waaronder ook een slagader. Daardoor kunnen er ernstige bloedingen ontstaan.
Als we nog een stapje verder gaan komen we bij de clitoridectomie. Bij deze ingreep wordt de gehele clitoris weggesneden. Vaak wordt dan ook het preputium verwijderd en een stukje van de kleine schaamlippen. Als ergste ingreep wordt de infibulatie gezien. Deze ingreep is erg uitgebreid. Eerst wordt de clitoris en het preputium verwijdert, daarna de kleine schaamlippen. Vaak worden er dan ook delen van de grote schaamlippen weggehaald of zelfs helemaal. De wondranden worden aan elkaar gehecht met doornen van de dwergacacia. Onderin de vaginaopening wordt een stokje gestoken, zodat deze niet helemaal dichtgroeit. Er blijft dan een gaatje over niet groter dan een rijstekorrel. Er bestaat hier ook een lichtere vorm van. Er worden dan sneetjes in de schaamlippen gemaakt en die worden dan tegen elkaar gehouden, zodat de vagina 'gesloten' wordt. Bij deze ingreep gebeurt er verder niks met de clitoris of het preputium. Als het meisje waarbij dit gebeurd is, wordt uitgehuwelijkt moet ze weer 'geopend' worden. Dat gebeurt door de man en heet defibulatie. Ook is er herfibulatie. Dit gebeurt na een bevalling of verkrachting.
bron
pi_12809045
Gadver zeg

Kan je nog zeggen van, ja dat is hun cultuur maar dit vind ik gewoon echt sick worden

♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:13:49 #33
60646 Jereon
pi_12809361
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:03 schreef bierglas het volgende:
Gadver zeg

Kan je nog zeggen van, ja dat is hun cultuur maar dit vind ik gewoon echt sick worden

edit:
Ja, wij eten haring rouwe vis...past beter in dit topic
pi_12809425
Wat ik hypocriet vind is dat men mannen besnijding niet erg vind, maar van vrouwen wel
Of je nou een stuk van de lul of van de kut er af hakt, das 1 pot nat.

Als die mensen dat willen, laat ze toch lekker.

vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:18:18 #35
60646 Jereon
pi_12809466
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:16 schreef pro_jeex het volgende:
Wat ik hypocriet vind is dat men mannen besnijding niet erg vind, maar van vrouwen wel

Wie zegt dat men mannenbesnijdenis niet erg vindt ???
pi_12809504
quote:

Als mannenbesnijdenis in zou houden dat je eikel eraf gaat praten we verder ok?
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12809516
quote:

Alhoewel ik van beide (wanneer ze uit puur religieuze overwegingen gebeuren) geen voorstander ben, is er toch een verschil: een voorhuid is eigenlijk, bij goede hygiene, een overbodig iets. Genieten van sex is zonder voorhuid prima mogelijk zelfs! De alhoewel ik het persoonlijk (!) belachelijk vindt om je uit religieuze overwegingen te laten besnijden (hoewel je daar op jonge leeftijd vrij weinig over te zeggen hebt geloof ik), is het nog tot daar an toe.

De ENIGE reden voor vrouwenbesnijdenis is er 1 van onderdrukking en vernedering: de vrouw verdient het niet van sex te genieten. Er is geen medische, hygienische of andere reden om het goed te praten.

pi_12809520
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:18 schreef Jereon het volgende:

[..]

Wie zegt dat men mannenbesnijdenis niet erg vindt ???

quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:53 schreef _ThundeR_ het volgende:
.

Bij mannen ok, vaak uit medische problemen, maar dit.
Nee

pi_12809541
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:19 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Als mannenbesnijdenis in zou houden dat je eikel eraf gaat praten we verder ok?

Ach de eikel heb je nodig, de clit niet.
pi_12809559
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:20 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik begin je brandende Amerikaanse vlag opeens prima te snappen!
pi_12809563
quote:

[..]

Sommige eikels kan je missen als kiespijn .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:22:45 #42
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_12809581
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:21 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik begin je brandende Amerikaanse vlag opeens prima te snappen!

pro_jeex is een professioneel troll, daar moet je niet op letten.

on-topic:

Vrij ziek, zonde dat zulke dingen gebeuren.

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_12809596
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:22 schreef tvlxd het volgende:

[..]

pro_jeex is een professioneel troll, daar moet je niet op letten.

Wil je even je smoel houden
pi_12809615
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:23 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Wil je even je smoel houden

Hey, ga vooral niet in op eerdere argumenten ofzo.

Troll indeed.

pi_12809691
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

Alhoewel ik van beide (wanneer ze uit puur religieuze overwegingen gebeuren) geen voorstander ben, is er toch een verschil: een voorhuid is eigenlijk, bij goede hygiene, een overbodig iets. Genieten van sex is zonder voorhuid prima mogelijk zelfs! De alhoewel ik het persoonlijk (!) belachelijk vindt om je uit religieuze overwegingen te laten besnijden (hoewel je daar op jonge leeftijd vrij weinig over te zeggen hebt geloof ik), is het nog tot daar an toe.

Als een voorhuid overbodig is, dan is een clit dat ook, die dient ook geen enkele functie, hooguit een overbodige, net als de voorhuid.
quote:
De ENIGE reden voor vrouwenbesnijdenis is er 1 van onderdrukking en vernedering: de vrouw verdient het niet van sex te genieten. Er is geen medische, hygienische of andere reden om het goed te praten.
Wat heeft venedering er mee te maken ? er is geen sprake van onderdrukking, deze vrouw deed het zelf hoor.
pi_12809782
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:27 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Als een voorhuid overbodig is, dan is een clit dat ook, die dient ook geen enkele functie, hooguit een overbodige, net als de voorhuid.

Maar ik zeg juist dat het dus een overbodige actie is. Lees je wel? En voordat je komt met:
quote:
Wat heeft venedering er mee te maken ? er is geen sprake van onderdrukking, deze vrouw deed het zelf hoor.
Je gaat je hopelijk niet ZO naief opstellen door te doen alsof het in 9 van de 10 gevallen om een vrijwillige ingreep gaat he?
pi_12809930
quote:
Directe gevolgen tijdens de ingreep:
  • extreme pijn (ingreep zonder verdoving);
  • urineklachten (pijn bij plassen, ophoping urine in de blaas);
  • overmatig bloedverlies;
  • kans op infectie.
  • Mogelijke gevolgen na de ingreep:
  • Mogelijke gevolgen na de ingreep:

• menstruatieklachten (pijn en ophoping van bloed);
  • moeilijke en/of pijnlijke urinelozing;
  • urineweginfectie;
  • chronische pijn in onderbuik;
  • onvruchtbaarheid door gynaecologische infecties;
  • littekenvorming (met gevolgen voor de bevalling);
  • moeilijk inwendig onderzoek (toucheren);
  • pijn bij seksuele gemeenschap.

• Allemaal zaken die bij (mannen) besnijdenis niet spelen. Of in HELE lichte mate. Dus nu mag jij me nog eens vertellen wat het 1 met het ander te maken zou hebben.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:39:31 #48
    21551 tvlxd
    kerngeleerde
    pi_12809954
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Allemaal zaken die bij (mannen) besnijdenis niet spelen. Of in HELE lichte mate. Dus nu mag jij me nog eens vertellen wat het 1 met het ander te maken zou hebben.

Met de toevoeging, dat de eerste paar dagen bij een besnijdenis voor jongens óók niet geheel fijn zijn.
    kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
    1 kernfysicus
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:41:10 #49
    631 GHaven
    Dementerende borstenbetaster.
    pi_12809994
    Dus die mevrouw besnijdt zich en belt meteen even de krant om dit heugelijke feit met de wereld te delen? Rare meiden, die Kenianen...
    Haalt gelijk bij rechter.
    pi_12810013
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Allemaal zaken die bij (mannen) besnijdenis niet spelen. Of in HELE lichte mate. Dus nu mag jij me nog eens vertellen wat het 1 met het ander te maken zou hebben.

Diem mogelijke gevolgen zijn mogelijk, maar je voorhuid kan in afrika ook wel onsteken hoor, dus dat maakt niet.
    pi_12810017
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:39 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Met de toevoeging, dat de eerste paar dagen bij een besnijdenis voor jongens óók niet geheel fijn zijn.

Er wordt iig niet gesneden in een verzameling zenuw-uiteinden, maar 'slechts' in een stuk vel. Maar dat het geen ervaring is om dagelijks mee te maken, neem ik direct aan. .
    pi_12810067
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:42 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Diem mogelijke gevolgen zijn mogelijk, maar je voorhuid kan in afrika ook wel onsteken hoor, dus dat maakt niet.

Ah nou, verdomd zeg, nu je het zegt, laten we het dan maar van harte toejuichen, dat vrouwen voor de rest van hun leven verminkt of zelfs onvruchtbaar worden! Prachtige traditie! .
    pi_12810095
    Reageren jullie nu nog steeds serieus op pro_jeex de relkloon?
    [b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
    pi_12810150
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:46 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
    Ik denk dat ik er maar mee stop ja. Die gast kunnen we direct in het rijtje youssef, hicham enzo opnemen geloof ik .
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:49:33 #55
    60646 Jereon
    pi_12810165
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:20 schreef Jarno het volgende:
    Alhoewel ik van beide (wanneer ze uit puur religieuze overwegingen gebeuren) geen voorstander ben, is er toch een verschil: een voorhuid is eigenlijk, bij goede hygiene, een overbodig iets.
    een voorhuid is eigenlijk, bij goede slechte hygiene, een overbodig iets.

Bij slechte hegiene is een voorhuid een reservoir van viezigheid...
    Bij goede hegiene is een voorhuid een bescherming voor de (bescherm)laag over de eikel. dezelfde laag die door zeep aangetast kan worden

pi_12810172
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er maar mee stop ja. Die gast kunnen we direct in het rijtje youssef, hicham enzo opnemen geloof ik .

Vergeet hondBansheeBoybush niet.
    [b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
    pi_12810173
    quote:

[..]

Jij zou er idd niet weten wat er mee te doen.
    Je vriendin's orgasme is natuurlijk overbodig en niet functioneel.
    Kortom , snij d'r clit weg!!!!!!!
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_12810186
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:49 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik vind pro_jeex zijn stembanden overbodig. Er komt toch alleen onzin uit.

Wat zullen we ermee doen?

pi_12810213
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:49 schreef milagro het volgende:

[..]

seks is in eerste instantie nog altijd voor de voortplanting! Dat een vrouw klaarkomt is daarvoor opzich niet noodzakelijk. De man daarentegen moet toch klaarkomen om zich te kunnen reproduceren.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:52:37 #60
    631 GHaven
    Dementerende borstenbetaster.
    pi_12810231
    -EDIT-

[Dit bericht is gewijzigd door GHaven op 29-08-2003 15:53]

Haalt gelijk bij rechter.
    pi_12810293
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:51 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

seks is in eerste instantie nog altijd voor de voortplanting! Dat een vrouw klaarkomt is daarvoor opzich niet noodzakelijk. De man daarentegen moet toch klaarkomen om zich te kunnen reproduceren.

Onderzoeken hebben aangetoond dat het samentrekken van de baarmoeder (dat is wanneer een vrouw klaarkomt, iets wat jij misschien nooit mee zult maken) de kans op bevruchting vergroot. Is alweer een tijdje geleden dat ik het gezien heb, maar het was iets met dat de baarmoeder(mond) een soort kommetje vormt, waardoor het zaad beter wordt opgenomen.

Dus om een vrouwelijk orgasme als nutteloos te bestempelen lijkt me wat voorbarig. Daarnaast, moet alles wat (schijnbaar) nutteloos is maar direct verwijderd (al dan niet vrijwillig!) worden?

pi_12810298
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:51 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk!
    eraf met die clit van je vriendin!!!!
    welke mesjes ga je gebruiken, Gillette contour?
    of gewoon een dunschillertje?
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:57:21 #63
    60646 Jereon
    pi_12810345
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:55 schreef milagro het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk!
    eraf met die clit van je vriendin!!!!
    welke mesjes ga je gebruiken, Gillette contour?
    of gewoon een dunschillertje?

Ik ga voor de ijzerzaag...
    ongetwijfeld ijzersterk spul die klitjes
    pi_12810347
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:55 schreef milagro het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk!

pi_12810357
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:57 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Sarcasme is net als de clitoris: beide jou volkomen vreemd, he?
    pi_12810411
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Onderzoeken hebben aangetoond dat het samentrekken van de baarmoeder (dat is wanneer een vrouw klaarkomt, iets wat jij misschien nooit mee zult maken) de kans op bevruchting vergroot. Is alweer een tijdje geleden dat ik het gezien heb, maar het was iets met dat de baarmoeder(mond) een soort kommetje vormt, waardoor het zaad beter wordt opgenomen.

Dus om een vrouwelijk orgasme als nutteloos te bestempelen lijkt me wat voorbarig. Daarnaast, moet alles wat (schijnbaar) nutteloos is maar direct verwijderd (al dan niet vrijwillig!) worden?

Nee niet alles wat overbodig is, mag er meteen af. Laat ik even stellen dat ik niet zeg dat alle vrouwen maar hun clit er moeten afhakken, ik leg gewoon uit wat de redenatie achter het hele gebeuren is. Ik kan ook een heel verhaal gaan vertellen over de geschiedenis achter de besnijdenis in afrika, maar dat leest toch niemand. Het is daar de lokale cultuur, wie zijn wij omdat te veroordelen. Ik wil ook graag dat hier onze cultuur behouden wordt, zou dan hypocriet van mij zijn om dan hun cultuur aldaar te bestrijden.

[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 29-08-2003 16:03]

pi_12810419
    Op verzoek van Devon herhaal ik hier mijn Frontpage-reactie over dit onderwerp:

Ik vind dat je je moet aanpassen aan andere culturen..ik ga dan ook binnenkort mijn vrouw laten besnijden. Maar niet met een roestig mesje, maar door een professionel arts. Zo heb je het beste uit beide culturen..

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly realized that I was talking to myself.
    pi_12810432
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:00 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nee niet alles wat overbodig is, mag er meteen af. Laat ik even stellen dat ik niet zeg dat alle vrouwen maar hun clit er moeten afhakken, ik leg gewoon uit wat de redenatie achter het hele gebeuren is. Ik kan ook een heel verhaal gaan vertellen over de geschiedenis achter de besnijdenis in afrika, maar dat leest toch niemand. Het is daar de lokale cultuur, wi zijn wij omdat te veroordelen. Ik wil ook graag dat hier onze cultuur behouden wordt, zou dan hypocriet van mij zijn om dan hun cultuur aldaar te bestrijden.

Cultuurrelativisme is zoooo 20e eeuw.
      Official ESF Kreviewer vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:02:35 #69
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_12810465
    Vandááááár dat ik em niet kon vinden. .
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:03:09 #70
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12810480
    We gaan het toch geen achterlijke culuur noemen hè.
    Overwhelmed as one would be, placed in my position
    Such a heavy burden now to be the one
    Born to bear and read to all
    The details of our ending
    pi_12810499
    quote:

[..]

Nee niet alles wat overbodig is, mag er meteen af. Laat ik even stellen dat ik niet zeg dat alle vrouwen maar hun clit er moeten afhakken, ik leg gewoon uit wat de redenatie achter het hele gebeuren is. Ik kan ook een heel verhaal gaan vertellen over de geschiedenis achter de besnijdenis in afrika, maar dat leest toch niemand. Het is daar de lokale cultuur, wie zijn wij omdat te veroordelen. Ik wil ook graag dat hier onze cultuur behouden wordt, zou dan hypocriet van mij zijn om dan hun cultuur aldaar te bestrijden.

Dit meen je toch niet he?
    X
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:05:45 #72
    19242 yavanna
    Results may vary.
    pi_12810550
    quote:

Dat kan haast alleen maar jij zeggen

pi_12810590
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:05 schreef yavanna het volgende:

[..]

Dat kan haast alleen maar jij zeggen

Hij is vast niet de enige fundi hier, hoor.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:07:53 #74
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12810607
    quote:

[..]

Oh ja, dus als er ergens een cultuur is waar het normaal is om elkaar uit te moorden, vind je dat ook normaal?
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:08:25 #75
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12810624
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:07 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Oh ja, dus als er ergens een cultuur is waar het normaal is om elkaar uit te moorden, vind je dat ook normaal?

"Dat begrijpen wij dan niet" is het standaard antwoord van de voorstander.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:08:37 #76
    52590 MallePall
    De zuivelste verwenner...
    pi_12810628
    voor je schoonouders? doe je toch niet
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:09:04 #77
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12810649
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:08 schreef MallePall het volgende:
    voor je schoonouders? doe je toch niet
    Ze vonden haar een slechte partij, dat is daar heel erg.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:10:08 #78
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12810675
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:08 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Volgens de redenatie van pro_jeex zou je er dan toch respect voor moeten hebben.
    pi_12810684
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:07 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Das een hypothese die niet realitisch is, al hoewel ze misschien bij de koppensnellers in ZO azië misschien zoiets doen, maar dat weet ik niet zeker.
    En moorden of een stuk vlees er af snijden vind ik een verschil.
    Hier worden vrouwen met enige regelmaat hun clit verminkt in piercingsshops.
    pi_12810695
    quote:

[..]

Ik neem aan dat jij gezien hebt, hoe het eraan toegaat, zo'n besnijdenis?
    Met het geluid aan van de tv graag, zo dat je de 8jarige kan horen, die het uitkrijst van de pijn?
    Ik neem aan dat je het resultaat hebt gezien, van een vergroeide vagina, of wat daar van over is, 1 grote ellende van wildvlees, littekens, ontstekingen, vergroeid met het draad waarmee de vagina dichtgenaaid is (op 1cm na), niet meer herkenbaar als een vrouwelijk geslachtsdeel?
    Dat je gezien hebt, dat de echtgenoot die draad met een vingernagel openrijt, om vervolgens het meisje te kunnen penetreren?

Ik neem aan dat jij beseft hoe traumatisch die hele gebeurtenis is voor een klein meisje, als mama en oma je vastpakken, hun hand over je mond leggen, zodat je niet zo kan schreeuwen, hoe tantes je voeten en handen vastpakken en oma tenslottte met een bot mes of een stuk glas de schaamlippen en clitoris wegsnijdt?

Nee laten we vooral niet oordelen over dit cultuurgebruik, wie zijn wij om daar met de vinger naar te wijzen.

vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:13:02 #81
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12810735
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:10 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Das een hypothese die niet realitisch is, al hoewel ze misschien bij de koppensnellers in ZO azië misschien zoiets doen, maar dat weet ik niet zeker.

Dat is toch wel heel wat anders.

Ten eerste, het is vrijwillig. Ten tweede, een piercing door je clit noem ik geen verminking. Een oorbel zou dan ook een verminking zijn.

Ik heb dit op fgm.org gevonden:

"The male equivalent, of even the least severe form of FGM, would be the complete cutting off of the entire head of the penis."

Hoe zou jij het vinden als 5 mannen je opeens beetpakten, als 5-jarig jongetje, je dwongen stil te liggen en opeens je eikel eraf sneden? En dan zeggen dat het voor je eigen bestwil is?

vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:15:16 #82
    64816 devon
    express yourself
    pi_12810801
    manson waar ben je! ik ben er klaar voor!
    ja beste mensen manson wil binnenkort zijn vrouw laten besnijden!
    its better to be hated, for what you are! then be loved for what you not.....
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:15:19 #83
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12810803
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:10 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Volgens de redenatie van pro_jeex zou je er dan toch respect voor moeten hebben.

Inderdaad en ik vind het toch gestoord.
    pi_12810804
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:08 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Zo kan je dus ook de Nazis hun gedrag goedpraten.
    pi_12810806
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 15:46 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:15:52 #86
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12810815
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:15 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Inderdaad en ik vind het toch gestoord.

vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:16:01 #87
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12810820
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:10 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Die gaat niet door de clitoris zelf heen.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:16:32 #88
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12810833
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:15 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Oh maar dat wordt ook volop gedaan door allerlei enge figuren.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:16:49 #89
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12810841
    quote:

[..]

Ik kan er niets aan doen, het gaat min of meer vanzelf...
    pi_12810870
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Met het geluid aan van de tv graag, zo dat je de 8jarige kan horen, die het uitkrijst van de pijn?
    Ik neem aan dat je het resultaat hebt gezien, van een vergroeide vagina, of wat daar van over is, 1 grote ellende van wildvlees, littekens, ontstekingen, vergroeid met het draad waarmee de vagina dichtgenaaid is (op 1cm na), niet meer herkenbaar als een vrouwelijk geslachtsdeel?
    Dat je gezien hebt, dat de echtgenoot die draad met een vingernagel openrijt, om vervolgens het meisje te kunnen penetreren?

Bron? of is dit een worst case scenario?
    quote:
    Ik neem aan dat jij beseft hoe traumatisch die hele gebeurtenis is voor een klein meisje, als mama en oma je vastpakken, hun hand over je mond leggen, zodat je niet zo kan schreeuwen, hoe tantes je voeten en handen vastpakken en oma tenslottte met een bot mes of een stuk glas de schaamlippen en clitoris wegsnijdt?
    Ik snap dat een dergelijke ingreep traumatisch kan zijn, maar de vrouwen helpen zelf, schrijf je hierboven. Misschien zouden ze de ingreep in een ziekenhuis kunnen doen, met medische instrumenten
    quote:
    Nee laten we vooral niet oordelen over dit cultuurgebruik, wie zijn wij om daar met de vinger naar te wijzen.
    Precies, als hun schreeuwen dat wij drugs en prostitutie moeten bannen, dan is de wereld te klein, maar andersom mag het wel
    pi_12810872
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Maar lieve Milagro..
    hoe kan je nou zo closed minded zijn...
    Als een nederlandse man zijn vrouw mishandelt omdat het zijn visie is dat dit goed voor haar is, dan is dat toch ook oké ?
    Kom.. als je dingen onderneemt vanuit je geloof..
    dan is alles goed.

niet zo naar doen.
    Wie ben jij om te zeggen dat je een mens niet mag verminken ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:20:36 #92
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12810918
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:17 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Bron? of is dit een worst case scenario?

http://www.fgm.org
    quote:
    [..]

Ik snap dat een dergelijke ingreep traumatisch kan zijn, maar de vrouwen helpen zelf, schrijf je hierboven. Misschien zouden ze de ingreep in een ziekenhuis kunnen doen, met medische instrumenten

Dat kan niet, aangezien het in veel landen al verboden is.
    pi_12810922
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:13 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Dat is toch wel heel wat anders.

Ten eerste, het is vrijwillig. Ten tweede, een piercing door je clit noem ik geen verminking. Een oorbel zou dan ook een verminking zijn.

Ik heb dit op fgm.org gevonden:

"The male equivalent, of even the least severe form of FGM, would be the complete cutting off of the entire head of the penis."

Hoe zou jij het vinden als 5 mannen je opeens beetpakten, als 5-jarig jongetje, je dwongen stil te liggen en opeens je eikel eraf sneden? En dan zeggen dat het voor je eigen bestwil is?

besnijden, piercen (oorbel is ook piercing, maar meer geaccepteerd) etc zijn allemaal verminkingen.
    pi_12810931
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:16 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Oh maar dat wordt ook volop gedaan door allerlei enge figuren.

vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:21:28 #95
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12810940
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:18 schreef Mirage het volgende:

[..]

Maar lieve Milagro..
    hoe kan je nou zo closed minded zijn...
    Als een nederlandse man zijn vrouw mishandelt omdat het zijn visie is dat dit goed voor haar is, dan is dat toch ook oké ?
    Kom.. als je dingen onderneemt vanuit je geloof..
    dan is alles goed.

niet zo naar doen.
    Wie ben jij om te zeggen dat je een mens niet mag verminken ?

* TrenTs hoopt op een verkapte poging tot cynisme
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:21:44 #96
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12810945
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:21 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

En daar zit jij ook bij?
    pi_12810973
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:21 schreef TrenTs het volgende:

[..]

En daar zit jij ook bij?

Sir Winston Churchill
    pi_12810976
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:20 schreef sleepflower het volgende:

[..]

http://www.fgm.org
    [..]

Dat kan niet, aangezien het in veel landen al verboden is.

Dan moet dat ook vooral verboden blijven, maar in een land waar dat niet het geval is, daar moet je dan ook maar de regels respecteren.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:23:17 #99
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12810979
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:20 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

besnijden, piercen (oorbel is ook piercing, maar meer geaccepteerd) etc zijn allemaal verminkingen.

En verminkingen zijn slecht. Dus aangezien besnijden ook een verminking is, is het ook slecht. Tádáá!
    pi_12810996
    quote:
    met een bot mes of een stuk glas de schaamlippen en clitoris wegsnijdt?
    Dat bewijst alleen dat de medische voorzieningen daar ruim onder de maat zijn. Ik laat mijn vrouw besnijden door een deskundig arts. Dan voorkom je een hoop narigheid.
    When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly realized that I was talking to myself.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:24:00 #101
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12810998
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

Is hij zo triest dat hij Nazi's goedpraat?
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:24:47 #102
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811014
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:23 schreef Charles_Manson het volgende:

[..]

Dat bewijst alleen dat de medische voorzieningen daar ruim onder de maat zijn. Ik laat mijn vrouw besnijden door een deskundig arts. Dan voorkom je een hoop narigheid.

Doe daarna meteen even een schapennek opensnijden en over een beeldje laten lopen. Is goed voor de vruchtbaarheid.
    pi_12811019
    quote:

[..]

Dat doet ie dan ook.
    pi_12811027
    quote:

[..]

je ontneemt haar een stuk genot.
    Sir Winston Churchill
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:26:13 #105
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12811040
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:23 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Dan moet dat ook vooral verboden blijven, maar in een land waar dat niet het geval is, daar moet je dan ook maar de regels respecteren.

In landen waar het niet verboden is, zijn er geen regels voor. En het zelf maar even doen is veel goedkopen dan naar het ziekenhuis gaan.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:26:56 #106
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811058
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:25 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat doet ie dan ook.

Dat soort losers hebben we hard nodig! Het wordt zo schraal anders op het 'point and laugh'-gebied.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:27:40 #107
    62729 type_29
    be cool online! da sjizzle
    pi_12811073
    Heeft iemand toevallig fotos van een besneden kut?
    Ik zou wel eens willen zien hoe dat eruit ziet.
    ╔╗╔═╦╗
    ║╚╣║║╚╗
    ╚═╩═╩═╝
    pi_12811075
    eigenlijk is het ontzettend oneerbiedig tegenover de God(en).. en of de natuur.. waar je ook in gelooft.

Je bent geschapen mèt clitoris.. mèt gevoel erin..
    dat is niet voor niets.
    Waarom een ànder ! verplichten tot het oneerbiedig omgaan met een geschenk ?

En dat is een gelovige ??

Sir Winston Churchill
    pi_12811090
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:26 schreef sleepflower het volgende:

[..]

In landen waar het niet verboden is, zijn er geen regels voor. En het zelf maar even doen is veel goedkopen dan naar het ziekenhuis gaan.

True, ik denk ook dat dat de reden is dat ze het zelf doen. Tja het blijft een lastig probleem, maar als je wilt dat zoiets stopt zal dat echt van binneuit moeten, de cultuur moet daar uit zichzelf veranderen.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:28:59 #110
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811106
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:27 schreef type_29 het volgende:
    Het is
    1) tegen de policy
    2) erger dan ranzig
    pi_12811114
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:27 schreef type_29 het volgende:
    ben je al droog achter je oren ?

De " kut " .. vagina zelf dus wordt ( in principe )niet besneden.
    Daarnaast kan je in de fokfaq lezendat je dergelijke plaatjes niet mag posten..

ga maar googlen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mirage op 29-08-2003 16:30]

Sir Winston Churchill
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:29:25 #112
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12811118
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:27 schreef Mirage het volgende:
    eigenlijk is het ontzettend oneerbiedig tegenover de God(en).. en of de natuur.. waar je ook in gelooft.

dat is niet voor niets.

Precies, dat is ook mijn mening. Ik ben zelf niet gelovig, maar mensen die denken dat God de mens heeft geschapen, zouden toch ook moeten weten dat je er dan niet aan moet zitten waar het onnodig is?
    pi_12811122
    quote:

dat is niet voor niets.

Dat is een goed punt!
    pi_12811137
    quote:

[..]

Jij zit met je witte jasje met riempjes, armpjes op de rug, je leven uit te zitten achter slot en grendel.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:30:07 #115
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12811139
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:28 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

True, ik denk ook dat dat de reden is dat ze het zelf doen. Tja het blijft een lastig probleem, maar als je wilt dat zoiets stopt zal dat echt van binneuit moeten, de cultuur moet daar uit zichzelf veranderen.

Ik hoop ook dat dat snel gebeurd.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:30:42 #116
    62729 type_29
    pi_12811152
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:28 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Het is
    1) tegen de policy
    2) erger dan ranzig

Link maybe?
    Je hebt toch ook vaginas die gefacelift zijn.
    Misschien ziet het er nog best normaal uit, wie weet.
    ╔╗╔═╦╗
    ║╚╣║║╚╗
    ╚═╩═╩═╝
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:30:46 #117
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811156
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:30 schreef milagro het volgende:

[..]

Jij zit met je witte jasje met riempjes, armpjes op de rug, je leven uit te zitten achter slot en grendel.

Ik vrees dat dat alleen maar hoop is.
    pi_12811170
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:30 schreef type_29 het volgende:

[..]

Link maybe?
    Je hebt toch ook vaginas die gefacelift zijn.
    Misschien ziet het er nog best normaal uit, wie weet.

Waarom wil je dat zo graag zien

pi_12811178
    maar wanneer iemand deze cultuur achterlijk noemt krijgt ie een kogel door z'n kop
    [b]Iedereen is gelijk[/b][br]Maar sommige zijn iets gelijker dan anderen
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:33:01 #120
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811201
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:31 schreef Marijnissen het volgende:
    maar wanneer iemand deze cultuur achterlijk noemt krijgt ie een kogel door z'n kop
    Sssssssst jij zal niet de eerst charismatische politicus zijn.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:33:45 #121
    62729 type_29
    pi_12811218
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:31 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Waarom wil je dat zo graag zien

Weet ik veel, gewoon nieuwsgierigheid en... dit is toch internet?
    ╔╗╔═╦╗
    ║╚╣║║╚╗
    ╚═╩═╩═╝
    pi_12811228
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:25 schreef Mirage het volgende:

[..]

je ontneemt haar een stuk genot.

Genot is niet het hoogste goed.
    Ik ben trouwens ook besneden en het schijnt dat ik daardoor als man ook een stuk genot mis. Maar ik vind het goed zo.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:35:30 #123
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811264
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:34 schreef Charles_Manson het volgende:

[..]

Ik ben trouwens ook besneden en het schijnt dat ik daardoor als man ook een stuk genot mis. Maar ik vind het goed zo.

Een besneden vrouw alles.
    pi_12811266
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:34 schreef Charles_Manson het volgende:

[..]

Heb je mijn post gelezen ?

Het zogenaamde " hoogste goed " ontneem je haar OOK !

God heeft haar gemaakt zoals ze is en jij wilt dat veranderen ?

Vind jij jezelf boven je God staan dat je hem " corrigeert " ?

Sir Winston Churchill
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:35:55 #125
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811279
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:33 schreef type_29 het volgende:

[..]

Ja en wat wil je daar mee zeggen?
    pi_12811308
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:35 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Was het niet zo dat ze zoveel mogelijk aardse lusten moest weerstaan?
    Genot is niet een noodzaak tot overleven.
    pi_12811328
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:33 schreef type_29 het volgende:

[..]

Dus?
    Op internet staat ook kinderporno en dat is ook ranzig
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:38:26 #128
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12811337
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:37 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Luxe ook niet. Wat doe jij nog op het internet? Moet je niet werken om geld te verdienen?
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:38:37 #129
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811343
    quote:

[..]

En was er ook niet zoiets als naastenliefde?
    pi_12811346
    quote:

[..]

* Mirage vraagt zich af of jij de leus " ik leef nie tom te werken, maar werk om te leven " wel eens gebruikt...
    Sir Winston Churchill
    pi_12811361
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:38 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Luxe ook niet. Wat doe jij nog op het internet? Moet je niet werken om geld te verdienen?

Ik ben op mijn werk.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:39:56 #132
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12811372
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:39 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik ben op mijn werk.

Je bent dus niks aan het doen. Internetten onder werktijd. Je moest je schamen.
    pi_12811373
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:38 schreef TrenTs het volgende:

[..]

En was er ook niet zoiets als naastenliefde?

Wat heeft dat met seksueel genot te maken?
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:40:08 #134
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811376
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:39 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik ben op mijn werk.

Vraag straks een tussen neus en schaamlippen door aan je collega's hoe die er tegenover staan.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:40:23 #135
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12811381
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:40 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Je wilt een vrouw toch geen onnodig pijn doen?
    pi_12811392
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:39 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Je bent dus niks aan het doen. Internetten onder werktijd. Je moest je schamen.

Ik werk bij een internet provider.
    Maar graag weer ontopic.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:41:06 #137
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811397
    quote:

[..]

Het heeft er mee te maken dat je anderen geen dingen aandoet waardoor ze èn verrekken van de pijn èn kans hebben op overlijden.
    Enne daar hadden ze destijds ook iets over op een steen geschreven.
    pi_12811406
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:40 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Je wilt een vrouw toch geen onnodig pijn doen?

Dat doe ik toch ook niet.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:41:22 #139
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12811409
    quote:

[..]

Ik werk bij een internet provider.
    Maar graag weer ontopic.

Wat doe je nu op Fok! dan?
    pi_12811414
    quote:

[..]

het niet pijn doen van de ander..

het niet in gevaar brengen van de ander..

het houden van en respecteren van de ander zoals hij of zij is..

( je zwangere vrouw uit huis gooien omdat ze niet besneden is getuigt niet van liefde )

Sir Winston Churchill
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:41:51 #141
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12811424
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:41 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Dat doe ik toch ook niet.

Als je zou instemmen met vrouwenbesnijdenis, wel.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:42:00 #142
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811428
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

( je zwangere vrouw uit huis gooien omdat ze niet besneden is getuigt niet van liefde )

Inderdaad, dat getuigt meer van lompheid.
    pi_12811443
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:35 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Nooit gehoord van borsten?
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:42:43 #144
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811447
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:41 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Inderdaad, als je het er mee eens bent moet je wel zo ver doordenken of jij zelf, als je voor de beslissing kwam de staan, er mee door zou gaan.
    pi_12811457
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:42 schreef Charles_Manson het volgende:

[..]

als ze daar wel van mag genieten..

waarom dan de besnijdenis ????

Sir Winston Churchill
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:43:26 #146
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811467
    quote:

[..]

En dat veel vrouwen het pas prettig vinden als je aan haar borsten gaat zitten als ze heel geil zijn omdat het anders niet lekker of vervelend voelt?

[Dit bericht is gewijzigd door TrenTs op 29-08-2003 16:43]

pi_12811476
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:41 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Ik ben geen keniaan of somaliër hoor
    pi_12811491
    quote:

[..]

trouwens..

je reageert wel selectief is het niet ?

Beetje last van onnadenkendheid ?

Moeilijk om vragen te beantwoorden of op posts te reageren waar wèl een zelfnadenkend iemand achter zit is het niet ?

Sir Winston Churchill
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:44:10 #149
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811493
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:42 schreef Mirage het volgende:

[..]

als ze daar wel van mag genieten..

waarom dan de besnijdenis ????

Precies.... wat is er dan het nut van?
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:44:30 #150
    58816 sleepflower
    Missing pieces of sleep.
    pi_12811497
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:43 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik ben geen keniaan of somaliër hoor

En?
    pi_12811539
    Nou ja,

deze bloedgeile vrouw die straks bovenop haar man gaat zitten om heerlijk te genieten van een stevig potje seks zonder voortplantingsdoel gaat nu eerst even wat eten maken.

Sir Winston Churchill
    pi_12811544
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:44 schreef sleepflower het volgende:

[..]

En?

Het besnijden van vrouwen is een cultureel verschijnsel, ik ben een Nederlander en heb een andere cultuur.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:46:50 #153
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811548
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:46 schreef Mirage het volgende:
    Nou ja,

deze bloedgeile vrouw die straks bovenop haar man gaat zitten om heerlijk te genieten van een stevig potje seks zonder voortplantingsdoel gaat nu eerst even wat eten maken.

Succes.
    pi_12811560
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:46 schreef Mirage het volgende:
    Nou ja,

* pro_jeex gaat straks met z'n vriendin knuffelen en een film kijken en zij gaat straks eerst eten koken

pi_12811716
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:44 schreef Mirage het volgende:

[..]

trouwens..

je reageert wel selectief is het niet ?

Beetje last van onnadenkendheid ?

Moeilijk om vragen te beantwoorden of op posts te reageren waar wèl een zelfnadenkend iemand achter zit is het niet ?

Zijn die er dan geweest?
    Besnijdenis zorgt ervoor dat de vrouw niet is geïnteresseerd in vluggertjes en daarmee blijft haar puurheid beter behouden. Alleen haar eigen man kan genoeg tijd uittrekken dat ze tóch kan genieten.
    En verder is het een geloofskwestie.
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:07:24 #156
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12811978
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 16:54 schreef Charles_Manson het volgende:

[..]

Zijn die er dan geweest?
    Besnijdenis zorgt ervoor dat de vrouw niet is geïnteresseerd in vluggertjes en daarmee blijft haar puurheid beter behouden. Alleen haar eigen man kan genoeg tijd uittrekken dat ze tóch kan genieten.

Sorry ik ben echt voor argumentatie maar dit gaat wel heeel erg naar kuisheidsgordelniveau en daar begin ik niet eens aan.
    pi_12812291
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 17:07 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Sorry ik ben echt voor argumentatie maar dit gaat wel heeel erg naar kuisheidsgordelniveau en daar begin ik niet eens aan.

Mooi zo. Laat mij fijn in mijn waarde. En mijn vrouw ook.
    pi_12812965
    quote:

[..]

Zijn die er dan geweest?

Meen je nou echt dat het goed is als je op deze wijze je vrouw " trouw" probeert te houden ?

Hoe voorkomt ze dat JIJ vreemd gaat of vluggertjes wil dan ?
    Of heb jij het recht op vluggertjes wel ?

Dan zeg je dus dat ze minder rechten heeft dan jij.,,

Ik ben dan heel geïnteresseerd in het waarom jij denkt dat een man meer rechten heeft...
    misschien wordt ik nog wijzer ?

Sir Winston Churchill
    pi_12813073
    quote:

[..]

Die moeten er na het baren van genoeg kinderen ook maar af, volkomen nutteloos dan.
    pi_12813359
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 18:09 schreef milagro het volgende:

[..]

Die moeten er na het baren van genoeg kinderen ook maar af, volkomen nutteloos dan.

Waarom probeer jij altijd alles in het belachelijke te trekken??
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 18:31:50 #161
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12813467
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 17:25 schreef Charles_Manson het volgende:

[..]

Mooi zo. Laat mij fijn in mijn waarde. En mijn vrouw ook.

Doe de groetjes aan koning Arthur!
      vrijdag 29 augustus 2003 @ 18:32:26 #162
    38929 TrenTs
    _O_ Jimi Hendrix _O_
    pi_12813472
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 18:25 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Nee hoor, je moet zo veel mogelijk proberen aan lusten geen gehoord te geven.
    Zoals net gezegd werd....

[Dit bericht is gewijzigd door TrenTs op 29-08-2003 18:40]

pi_12814660
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 18:25 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Jouw ballen moeten eraf na kinderen verwekken. Volkomen nutteloos.

Allah akbar!

pi_12817663
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 19:28 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Jouw ballen moeten eraf na kinderen verwekken. Volkomen nutteloos.

Allah akbar!

Kun je misschien normaal reageren ??
    pi_12820674
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 17:25 schreef Charles_Manson het volgende:

Laat mij fijn in mijn waarde. En mijn vrouw ook.

Neuh, moslims die vrouwen besnijden laat ik niet in hun waarde. Want die hebben ze namelijk niet.
    pi_12825630
    quote:
    Op vrijdag 29 augustus 2003 18:02 schreef Mirage het volgende:

[..]

Meen je nou echt dat het goed is als je op deze wijze je vrouw " trouw" probeert te houden ?

Hoe voorkomt ze dat JIJ vreemd gaat of vluggertjes wil dan ?
    Of heb jij het recht op vluggertjes wel ?

Dan zeg je dus dat ze minder rechten heeft dan jij.,,

Ik ben dan heel geïnteresseerd in het waarom jij denkt dat een man meer rechten heeft...
    misschien wordt ik nog wijzer ?

Sir Winston Churchill
    pi_12825648
    quote:
    Op zaterdag 30 augustus 2003 08:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

Daar krijg geen antwoord op. Die knul is gewoon niet goed wijs.
    pi_12825738
    ik heb zelf de oplossing al gevonden.

Je vrouw moet deze :

maar aanschaffen.

veel seksplezier !

stom ! van me... het ging er juist om dat je dat níet had.

ik geloof dat dergelijke plaatsjes mogen, de penis is niet in erectie. ( maar ja, dat is ook de bedoeling van eenkuisheidsgordel )

[Dit bericht is gewijzigd door Mirage op 30-08-2003 09:17]

Sir Winston Churchill
    pi_12825777
    quote:

dat is niet voor niets.

Dit is trouwens ook één van de posts waar ik op doelde toen ik zei dat je selectief reageerde.
    Hoe wil je dit goedpraten tegenover je " God" ?
    Sir Winston Churchill
      zaterdag 30 augustus 2003 @ 09:21:37 #170
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_12825785
    die zal dus nooit van d'r leven klaarkomen of lol aan de seks hebben: goed gedaan wijffie
    [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
    pi_12825820
    quote:

[..]

Ik laat mijn vrouw besnijden door een deskundig arts. Dan voorkom je een hoop narigheid.

Ik heb ook maar even een afspraak gemaakt voor mijn vriend. Castreren die hap. Dat gezeik met een eigen wil en vreemdgaan daar heb ik allemaal geen tijd voor.
    Nu mijn kat nog even steriliseren en dan heb ik toch een mooi leven zonder zorgen.
    pi_12859921

humiliating: een vrouw zonder clitoris is als een vrouw zonder vrucht..
    vind dit overigens een topic met een uitmate smerig : r gehalte

gewoon van het lichaam afblijven, ik denk dat god het zo bedoelt heeft
    ben je besneden .. tja dan is dat nu eenmaal zo

maandag 1 september 2003 @ 00:12:41 #173
    34400 PietF
    Captain Obvious
    pi_12862073
    kutcultuur
    "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
    "once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
    pi_12862555
    edit

[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 01-09-2003 00:53]

Lambo of Rekt
      maandag 1 september 2003 @ 00:39:45 #175
    66186 foetre
    Wielren en Hardloop addict
    pi_12862629
    dat moet je bij de politie aanvragen of die dus geen strafblad heeft
    dus ergens voor veroordeeld is dus dat wil niet zeggen bij kleine boetes

waar heeft ie het voor nodig wil die politie vent worden

pi_12875801
    quote:

[..]

Ik laat mijn vrouw besnijden door een deskundig arts. Dan voorkom je een hoop narigheid.

Je praat over je vrouw alsof ze jou bezit is. Heeft zie hier nog iets in te brengen? Wil zij soms geen geluk hebben met de seks??
    quote:

[..]

Zijn die er dan geweest?

Vluggertjes is iets wat door mannen verzonnen is. Vrouwen komen niet klaar van een vluggertje omdat ze meer stimulance nodig hebben. Tegen de tijd dat de man al met een biertje op de bank zit komt zij pas op 'dreef'. Dus jou argument slaat echt NERGENS op. Echt iets van mannen om zoiets te zeggen.....(oke niet alle mannen natuurlijk, maar er is een cultuur die vrouwen verplicht zich helemaal te bedekken en verbieden om te studeren en alleen maar kinderen laat baren en doen wat de man zegt, anders klappen vangen....:r )
    We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey No one is to stay Where ever it's going What is the way?
    pi_12876601
    Je doet net alsof het om klaarkomen draait
    pi_12876677
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 18:18 schreef pro_jeex het volgende:
    Je doet net alsof het om klaarkomen draait
    Heb je hem weer hoor.....|:(

Over t algemeen hebben vrouwen minder genot bij een vluggertje en meer baat bij lange seks, zo blij?

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey No one is to stay Where ever it's going What is the way?
    pi_12876686
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 18:22 schreef Wendy_Dutch het volgende:

[..]

Over t algemeen hebben vrouwen minder genot bij een vluggertje en meer baat bij lange seks, zo blij?

en terecht.
    pi_12876774
    quote:
    Op maandag 1 september 2003 18:22 schreef Wendy_Dutch het volgende:

Ben jij een kloon dan, aangezien je over spreekt, terwijl je net een dag lid bent.
    pi_12877474
    Ik een kloon? Laat me niet lachen. Maar ik heb alleen al dit hele topic gelezen om met die conclusie te komen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')