abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12796199
Dat was dus echt lekker!! Ik snap niet waarom ze dat uit de handel hebben gehaald.

Volgens mij is het in het buitenland nog wel te krijgen .. maar wie bevistigd dit? Ik rij er nog voor naar Irak zeg maar

pi_12796543
Croky in het buitenland? Vast niet, is nederlands...

Maar ze doen het wel vaker: was ooit een paarse zak Smith's Chips en die was dus ook rete lekker... Weg!

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als ze cream en chives maar aanhouden anders hebben we een probleem Smith's/Lays

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Milf donderdag 28 augustus 2003 @ 23:42:28 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_12796559
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:28 schreef TheFrankey het volgende:

Volgens mij is het in het buitenland nog wel te krijgen .. maar wie bevistigd dit? Ik rij er nog voor naar Irak zeg maar

me too
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_12796628
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:41 schreef Terminator_T100 het volgende:
Croky in het buitenland? Vast niet, is nederlands...

Maar ze doen het wel vaker: was ooit een paarse zak Smith's Chips en die was dus ook rete lekker... Weg!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als ze cream en chives maar aanhouden anders hebben we een probleem Smith's/Lays

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het is hier dus al echt 8 jaar weg. En ik heb het 5 jaar geleden een keer gekocht in Frankrijk, en op de terugweg in Belgie.
Volgens mij Croky niet nederlands...
pi_12796666
de tomatenchips van hunnie was ook zo lekkerrrrrr
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar helaas nergens meer te vinden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
pi_12796695
Grill chips van Lay's heeft ook bacon smaak, zijn veel lekkerder.
pi_12796735
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:48 schreef schatje het volgende:
Grill chips van Lay's heeft ook bacon smaak, zijn veel lekkerder.
Nee... het moet wel echt Croky zijn natuurlijk. Het is eigenlijk een soort sentiment
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik wil echt weer een keer een zak hebben. En daar ga ik dan goed voor zitten!! Trek er een hele avond voor uit. En deel het met niemand.

pi_12796764
egoïst
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

hier in de supermarkt hebben we nog wel flink wat op restant staan

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Milf donderdag 28 augustus 2003 @ 23:53:55 #9
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_12796794
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:52 schreef FrankS het volgende:
egoïst
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

hebbeuh
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_12797240
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:52 schreef FrankS het volgende:
egoïst
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

NIET????!!! ik wil het...waar is het.... echt van Croky....
pi_12797493
Kun je het niet ergens online bestellen??
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:12:03 #12
55583 Brrrs
Bloggen is mooi
pi_12804381
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:28 schreef TheFrankey het volgende:
Dat was dus echt lekker!! Ik snap niet waarom ze dat uit de handel hebben gehaald.
Volgens mij is het in het buitenland nog wel te krijgen .. maar wie bevestigd dit? Ik rij er nog voor naar Irak zeg maar
Irak is niet nodig, ik heb in een ander topic Onvindbaar eten wat je ooit lekker vond [3] (bovenaan staan ook de twee eerdere versies) gelezen dat het in Belgie nog gewoon in de handel zou zijn. Deze even doorspitten en misschien een poster ff mailen?

En anders hier ff Producten die helaas uit de handel gehaald zijn?
edit: linkje toegevoegd

EURO of EYPO het is toch gewoon monopoliegeld. http://attu.blogspot.com
pi_12804640
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 23:46 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

Volgens mij Croky niet nederlands...

Croky heeft het Engelse United Bisquits als moeder bedrijf, maar is in Deventer gevestigd. (van croky.nl)
Oerigens zijn de dikke chips de laatste poging om nog weer marktaandeel te heroveren, want Lays heeft hun er uitgeconurreerd bij de 'gewone' chips.
Ex-vriend van mijn zusje vertelde dat, hij werkte daar.
pi_12805486
Die smokey bacon chips moeten hier dus weer terugkomen! Lekkerste chips ooit gemaakt!
Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:57:51 #15
55583 Brrrs
Bloggen is mooi
pi_12805762
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:21 schreef Sassie het volgende:
Croky heeft het Engelse United Bisquits als moeder bedrijf, maar is in Deventer gevestigd. (van croky.nl)
Overigens zijn de dikke chips de laatste poging om nog weer marktaandeel te heroveren, want Lays heeft hun er uitgeconurreerd bij de 'gewone' chips.
Heb trouwens gehoord dat Croky inmiddels eigendom is van Lay's. Heb dacht ik ook weleens zakken gezien met Lays logo en naam Croky erop.
EURO of EYPO het is toch gewoon monopoliegeld. http://attu.blogspot.com
pi_12813659
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:57 schreef Brrrs het volgende:

[..]

Heb trouwens gehoord dat Croky inmiddels eigendom is van Lay's. Heb dacht ik ook weleens zakken gezien met Lays logo en naam Croky erop.

op de site van croky.nl staat dat ze nu alleen nog maar die vieze dikke chips bouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop