Volgens mij is het in het buitenland nog wel te krijgen .. maar wie bevistigd dit? Ik rij er nog voor naar Irak zeg maar
Maar ze doen het wel vaker: was ooit een paarse zak Smith's Chips en die was dus ook rete lekker... Weg!
Als ze cream en chives maar aanhouden anders hebben we een probleem Smith's/Lays
quote:me too
Op donderdag 28 augustus 2003 23:28 schreef TheFrankey het volgende:Volgens mij is het in het buitenland nog wel te krijgen .. maar wie bevistigd dit? Ik rij er nog voor naar Irak zeg maar
quote:Het is hier dus al echt 8 jaar weg. En ik heb het 5 jaar geleden een keer gekocht in Frankrijk, en op de terugweg in Belgie.
Op donderdag 28 augustus 2003 23:41 schreef Terminator_T100 het volgende:
Croky in het buitenland? Vast niet, is nederlands...Maar ze doen het wel vaker: was ooit een paarse zak Smith's Chips en die was dus ook rete lekker... Weg!
Als ze cream en chives maar aanhouden anders hebben we een probleem Smith's/Lays
quote:Nee... het moet wel echt Croky zijn natuurlijk. Het is eigenlijk een soort sentiment
Op donderdag 28 augustus 2003 23:48 schreef schatje het volgende:
Grill chips van Lay's heeft ook bacon smaak, zijn veel lekkerder.
Ik wil echt weer een keer een zak hebben. En daar ga ik dan goed voor zitten!! Trek er een hele avond voor uit. En deel het met niemand.
quote:hebbeuh
Op donderdag 28 augustus 2003 23:52 schreef FrankS het volgende:
egoïsthier in de supermarkt hebben we nog wel flink wat op restant staan
quote:NIET????!!! ik wil het...waar is het.... echt van Croky....
Op donderdag 28 augustus 2003 23:52 schreef FrankS het volgende:
egoïsthier in de supermarkt hebben we nog wel flink wat op restant staan
quote:Irak is niet nodig, ik heb in een ander topic Onvindbaar eten wat je ooit lekker vond [3] (bovenaan staan ook de twee eerdere versies) gelezen dat het in Belgie nog gewoon in de handel zou zijn. Deze even doorspitten en misschien een poster ff mailen?
Op donderdag 28 augustus 2003 23:28 schreef TheFrankey het volgende:
Dat was dus echt lekker!! Ik snap niet waarom ze dat uit de handel hebben gehaald.
Volgens mij is het in het buitenland nog wel te krijgen .. maar wie bevestigd dit? Ik rij er nog voor naar Irak zeg maar
En anders hier ff Producten die helaas uit de handel gehaald zijn?
edit: linkje toegevoegd
quote:Croky heeft het Engelse United Bisquits als moeder bedrijf, maar is in Deventer gevestigd. (van croky.nl)
Op donderdag 28 augustus 2003 23:46 schreef TheFrankey het volgende:[..]
Volgens mij Croky niet nederlands...
quote:Heb trouwens gehoord dat Croky inmiddels eigendom is van Lay's. Heb dacht ik ook weleens zakken gezien met Lays logo en naam Croky erop.
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:21 schreef Sassie het volgende:
Croky heeft het Engelse United Bisquits als moeder bedrijf, maar is in Deventer gevestigd. (van croky.nl)
Overigens zijn de dikke chips de laatste poging om nog weer marktaandeel te heroveren, want Lays heeft hun er uitgeconurreerd bij de 'gewone' chips.
quote:op de site van croky.nl staat dat ze nu alleen nog maar die vieze dikke chips bouwen
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:57 schreef Brrrs het volgende:[..]
Heb trouwens gehoord dat Croky inmiddels eigendom is van Lay's. Heb dacht ik ook weleens zakken gezien met Lays logo en naam Croky erop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |