quote:ehm..? is dat die texas paprika?
Op zaterdag 2 augustus 2003 11:59 schreef Staaf het volgende:
De paarse dorito's zie ik tegenwoordig nergens meer... en die waren wel erg lekker!
quote:Een keer bijna in gestikt, sindsdien lustte ik die dingen niet meer
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:29 schreef Reintje het volgende:
Bruine beertjes! Van die honingdrop... Die word niet meer gemaakt
was een of ander smeerpasta van gepasteriseerde suiker oid
mierzoet maar oh zo lekker !!!!!!!!!!!!!
quote:Ja hoor die zijn er nog. Laatst bij de AH nog gezien...
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:40 schreef Reintje het volgende:
Bestaan die likkoekjes trouwens nog?
Dat waren van die ronde biscuitjes met daarop witte, roze of gele glazuur... Ik heb ze een jaar of 4 geleden nog een paar keer gekocht, maar toen ik er laatst naar zocht (in de C1000 en de appie) kon ik ze niet meer vinden... Weet iemand of ze er nog zijn?
- Zak chips, tuinkruiden smaak. Aldi merk, langwerpige chips, beetje gekronkeld. Nergens meer gezien
- Nuts Noten: Nuts is zoiezo lekkah, maar ooit was er een 2de smaakje met een ander soort noten. Nooit meer gezien!! (Lion Pindakaas rulez )
- Croky Bolognese chips, die dikke zijn smerig. Maar gelukkig heeft C1000 huismerkchips wat dus de ouwe Croky bolognese chips is. Flink veel zakken inslaan dus. Heb nog nooit gehoord dat iemand de nieuwe dikke croky bolognese chips lekker vind.
- Maltesers Icecream (volop te vinden in Spanje en hier in Nederland nergens te koop. Zelfs de Sligro heeft het niet... Makro dan denk ik ook niet. Misschien eens Masterfood een brief schrijven ofzo of ze dat als de sodemieter hier in de handel willen gooien.
- Croky chips in een paarse zak. Wat was dat lekker.. weet de smaak niet meer. Ooit eens een jaar of 2 of 3 geleden in Frankrijk nog gezien, maar of dat nou echt dezelfde was...
Ik zal nog wel meer missen maar dit staat bovenaan mijn ik-wil-dit-weer-terug-wenslijst.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:40 schreef Reintje het volgende:
Bestaan die likkoekjes trouwens nog?
Dat waren van die ronde biscuitjes met daarop witte, roze of gele glazuur... Ik heb ze een jaar of 4 geleden nog een paar keer gekocht, maar toen ik er laatst naar zocht (in de C1000 en de appie) kon ik ze niet meer vinden... Weet iemand of ze er nog zijn?
quote:Bebogeen!
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:43 schreef heuveltje het volgende:
sjakkiewas een of ander smeerpasta van gepasteriseerde suiker oid
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:43 schreef heuveltje het volgende:
sjakkiewas een of ander smeerpasta van gepasteriseerde suiker oid
quote:Mocht je ooit in Engeland komen: Daar worden ze nog verkocht... (+ nog 1000 andere varianten op de chocoladerepen zoals we die hier kennen)
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:50 schreef amigaroxx het volgende:
2 dingen is ik onwijs mis:- Zak chips, tuinkruiden smaak. Aldi merk, langwerpige chips, beetje gekronkeld. Nergens meer gezien
- Nuts Noten: Nuts is zoiezo lekkah, maar ooit was er een 2de smaakje met een ander soort noten. Nooit meer gezien!! (Lion Pindakaas rulez)
quote:Waren dat niet die ketchup-chips? Die heb je nu toch ook weer, of zijn ze voor de 2e keer van de markt gehaald?!
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:49 schreef kayz het volgende:
Smiths tomaten chips. Die waren best lekker, maar hebben niet lang in de schappen gelegen.
quote:Bij de Aldi moet je wezen, hek ze 2 weken geleden nog gekocht.
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:46 schreef -Marjo- het volgende:[..]
Ja hoor die zijn er nog. Laatst bij de AH nog gezien...
quote:Is dat uit de hondedrollen en mierentietjes en meeuweflatsen collectie?
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:38 schreef Plantenbak het volgende:
grote tieten! of hoe heetten die dingen ook alweer
quote:je hebt ze ook nog gewoon in goedkope zakken en niet van die commerciele rotzooi
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:40 schreef smurfinnetje het volgende:
die likkoekjes heten tegenwoordig teletubbie koekjes en ijn inderdaad bij de appia appie en de dekamarkt te koop. Die zwarte crokyzakken met rode letters zijn tegenwoordig ook weer gewoon te koop hoor....
Waardan
quote:De Aldi in Duitsland heeft ze nog wel, mocht je ooit nog eens boodschappen halen over de grens
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:46 schreef damienfromhell het volgende:
Van die Instant Orange Drink
ehmm volgens mij heette het iets van Albena Quik.
Godselekker zakje wat je met 1,5 liter water moest verdunnen en dan kreeg je een heerlijk drankje.
Was te verkrijgen bij de ALDI
quote:wist nog niet hoe ik quoten moest, ehum....maar zo moet het goed gaan...
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:40 schreef smurfinnetje het volgende:
Die zwarte crokyzakken met rode letters zijn tegenwoordig ook weer gewoon te koop hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |