abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12794854
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 6

A.s. papa's en mama's:
19 augustus 2003: Genuivere & Bastardhost
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 31-08-2003 17:52]

♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 28 augustus 2003 @ 22:46:27 #2
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12795010
* LadyS wordt doodziek van dat F5-en, dus dames: graag een beetje de vaart erin!
Alvast bedankt!

Succes dames!
had ik in het vorige topic al gezegd, maar dat leest bijna niemand meer

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_12795056
Van Z&G6 de laatste 2 berichten (anders blijf je heen en weer klikken )
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:35 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja joh, het is hier altijd heel spannend hoor! Sinds ik hier wat meelurk en meepost is de toestand van mijn F5-knop ook snel achteruit gegaan!

quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:38 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ja, en elke ochtend kom ik even kijken en elke middag en avond en steeds is er niks

Jessie zeg maar tegen de bibi in je buik dat je in het mooie deel 7 gebroren mag worden
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 28 augustus 2003 @ 23:01:52 #4
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_12795470
Belangrijkste post uit deel 6 even opgehaald
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:12 schreef bixister het volgende:
hoi lieve meelev/zers, hier ben ik heel even. alles gaat hartstikke goed met ons kleine lurkertje, hij is echt GEWELDIG!!! de bevalling was geen pretje (maar goed dat is mijn mening ) maar Piet maakt alle ellende ruimschoots goed, dit is echt 't mooiste wat ik ooit heb meegemaakt.

hierbij 2 fotootjes:

dank voor alle felicitaties en voor dat prachtige gedicht, de LMK!

Jessie & Guinevere, zet 'm op; ik hoop dat jullie ook heel snel zo'n prachtig babietje in jullie armen mogen houden.

Nog steeds een pracht wipneusje
Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_12795531
Wat een prachtig jongetje, Bix, en ik vind z'n naam ontzettend leuk!!

pi_12795835
Ach wat een mooi mannetje!
En dat neusje! Net een kaboutertje
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 05:15:24 #7
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12800139
Zo, ff van me afschrijven......

Na een dagje met een onbestendig buikgevoel, een zieke Sverre en een ziekwordende Storm, zijn we op tijd het bed in gedoken. Enkel om rond half een opgeschrikt te worden door een verrassend snel het bed verlatende Astrid. Onheilspellende geluiden uit de badkamer en wanneer ik binnen kom zie ik een hoopje ellende op de grond in haar eigen vuil liggen. Maag en darmen leegden zich gelijktijdig. Aangezien er geen einde aan leek te komen en de buik al de hele dag hard was, gelijk gebeld met het ziekenhuis. Oppas geregeld, Astrid verzorgen, badkamer schoonmaken, wasbak ontstoppen. Eindelijk is de oppas er en na nog een klein uurtje voelt Astrid zich sterk genoeg *leeg genoeg* om de rit naar het ziekenhuis te wagen. Onderweg blijft het rustig en smeekt Astrid om alsjeblieft die kleine er uit te laten komen, ze is het zó zat.

De CTG laat geen wee-activiteit zien, wel een in mijn ogen sterk fluctuerende hartslag voor Kruimel. In het ziekenhuis vind men het niet verontrustend. Rond half vijf komen de uitslagen van het bloed binnen, alles ziet er goed uit.
Astrid maakt er weinig van mee, die is helemaal van de wereld. Lichamelijk en geestelijk aan het eind van haar latijn. Buiten bespreek ik nogmaals met de verloskundige haar wens om er snel een einde aan te breien, ze is op. De afgelopen maanden hebben haar mentaal gesloopt en dit is duidelijk de druppel. Ze begrijpt me, drukt me ook op het hart dat een keizersnee geen lichtzinnige operatie is, maar ziet ook in dat een natuurlijke bevalling mogelijk zal eindigen in een keizersnee, omdat moeders de kracht niet heeft om het te voltooien. We moeten het morgen maar overleggen met de gynacoloog en de artsen.

Verslagen en alleen verlaat ik rond kwart voor vijf het ziekenhuis, op weg naar huis waar ik (wederom) een huishouden moet runnen met minstens 1, mogelijk 2 zieke kinderen. Maak me zorgen om As, om Kruimel. Vraag me af hoe ik het ga doen met bezoek.

Thuis wacht de oppas, ook moe. Wanneer die naar huis zijn en de tranen weer een beetje opgedroogd voel ik sterk de behoefte om jullie lastig te vallen met ons verhaal. Dat moet dan wel gelijk, morgen gaat de zon weer op en staat alles in een ander daglicht....

Shaven..... not furred
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2003 @ 06:40:50 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_12800174
Ach Bastardhost, jullie zijn allebei op, geloof ik Ik hoop van harte dat de gyn jullie niet meer aan laat modderen maar een ks gaat doen. Die kleine is zo braaf blijven zitten al die tijd nu moet hij/zij er maar eens uit. Ik duim dat jullie vandaag jullie spruit in de armen mogen sluiten! Dikke die hebben jullie wel verdiend!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12800208
Arme Bastardhost en Genuivere. Het is inderdaad wel loodzwaar geweest voor jullie, ik weet nog hoe slopend ik die laatste twee weken vond met die paniek rond de zwangerschapsvergiftiging, en bij jullie duurt het al zoveel langer. Hopelijk is het snel voorbij en kunnen jullie genieten.

Even ter geruststelling: een fluctuerende hartslag van de baby is juist goed heb ik me laten vertellen. Juist als er helemaal geen variaties in zitten gaan ze zich zorgen maken.

Bix: Piet is prachtig!!

mooi he, alles
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2003 @ 07:30:38 #10
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12800239
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 05:15 schreef bastardhost het volgende:
Wanneer die naar huis zijn en de tranen weer een beetje opgedroogd voel ik sterk de behoefte om jullie lastig te vallen met ons verhaal. Dat moet dan wel gelijk, morgen gaat de zon weer op en staat alles in een ander daglicht....
bastardhost wat een enorme schrik!! zeker weten dat er vandaag heel veel duimen voor jullie gaan draaien!

sterkte, beterschap met de zieke kindjes en ik hoop dat ik als ik uit mijn werk kom hier een positief bericht mag lezen.

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 07:54:51 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_12800316
Gerard (en ook Astrid),

Ik hoop dat het snel voor jullie afgelopen is. Dat ze in het ziekenhuis begrijpen wat er aan de hand is.

* Troel drukt Gerard op het hart dat als ie geen oppas kan vinden of iets dergelijks dat ie ECHT gewoon kan bellen!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 07:59:10 #12
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12800324
Bixister, wat een prachtig mannetje.

Ik had gehoopt dat er minstens al weer 1 baby bij was gekomen, maar helaas. Nog even geduld hebben.

Bastardhost heel veel sterkte en succes. Uiteraard ook voor Astrid. Hopelijk voelt kruimeltje aan dat het niet langer meer moet duren en showt hij/zij zich vandaag nog.

Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 07:59:28 #13
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12800328
Batardhost, wat een verhaal!!!! Ik kan me voorstellen dat ze het he-le-maal zat is (en jij ook wel denk ik)
Heel veel sterkte voor jullie allebei
pi_12800475
Bix en G, wat een prachtig mannetje! Dat neusje!
*boodschappentas vast te voorschijn haalt. Ik ga een Piet halen!*

Genuivere & Bastardhost, jemig wat een pech voor jullie. Ik hoop dat het gesprek vandaag positief is en dat ze de kleine gaan halen. Het moet nu echt slopend zijn voor jullie. Ik heb echt een gevoel dat zwanger zijn en vooral langer zwanger zijn enorm onderschat wordt!
Sterkte met alle zieke kindjes en alles wat gaat komen!

quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 07:59 schreef Jambo het volgende:
Ik had gehoopt dat er minstens al weer 1 baby bij was gekomen, maar helaas. Nog even geduld hebben.
Ik weet dat het lief bedoeld is, dat mensen meeleven. Maar ik kan me zo voorstellen dat dit voor de mensen die al lang overtijd lopen er niet blijer mee worden. Je leest al dat iedereen aan ze vraagt of het er nu nog niet is. Je ziet Jessie niet voor niets zo klagen. Ze is het spuugzat en heeft liever ook nu het kind er nog uit dan over 5 minuten. Wie zijn wij dan om te klagen dat we op F5 moeten klikken steeds?

DUS.... laten we niet meer klagen maar ze gewoon meehelpen!
Kom op dames!!!

pi_12800523
Heee Bastardhos dat is schrikken zeg!!!
Lijkt wel op een acute voedselvergiftiging ofzo. Gelukkig is alle rotzooi nu uit haar lijf en is haar ctg, bloed enz goed. Hopelijk voelt Genuivere zich vandaag weer wat sterker. Geef haar een dikke knuf als je strakjes op bezoek gaat!!!! En ook 1 voor jou natuurlijk

Vanacht eindelijk eens de eerste voorweeen gehad. Niet echt pijnlijk. Werd er wel elk uur wakker van, maar was er blij mee. Nu is het weer helemaal weg en ga ik me afvragen of ik het niet gedroomd hebt. Zometeen maar ff lekker boekies halen zodat hub en ik ons niet vervelen als we weer in het ziekenhuis moeten zijn voor die ctg enzo. Word vervolgd....

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 08:33:03 #16
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12800524
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 08:25 schreef Kleintje het volgende:

Ik weet dat het lief bedoeld is, dat mensen meeleven. Maar ik kan me zo voorstellen dat dit voor de mensen die al lang overtijd lopen er niet blijer mee worden. Je leest al dat iedereen aan ze vraagt of het er nu nog niet is. Je ziet Jessie niet voor niets zo klagen. Ze is het spuugzat en heeft liever ook nu het kind er nog uit dan over 5 minuten. Wie zijn wij dan om te klagen dat we op F5 moeten klikken steeds?

DUS.... laten we niet meer klagen maar ze gewoon meehelpen!
Kom op dames!!!

Ik neem aan dat je begrijpt dat we er niks van menen
Ik had het in elk geval niet zo bedoeld. Maar als zelfs zo een opmerking niet hier neergezet kan worden?
Ik hoop niet dat er meer mensen zijn die zo zwaar aan zo een opmerking tillen?
pi_12800536
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 08:33 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je begrijpt dat we er niks van menen
Ik had het in elk geval niet zo bedoeld. Maar als zelfs zo een opmerking niet hier neergezet kan worden?
Ik hoop niet dat er meer mensen zijn die zo zwaar aan zo een opmerking tillen?

O nee hoor ik snap heel goed dat iedereen het heel goed bedoelt. En ik snap ook dat kleintje het goed bedoelt en zich inleeft in onze situatie. Maar ik ben juist zo blij met jullie allemaal hier. Dus blijf maar f5 en (ik weet niet eens wat het is, dus jullie doen maar )
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12800635
aaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwww, wat een hevig fluctuerend topic is het weer (iedereen eerst bedankt voor de luieraanmoedigingen )

Bix: Het is een geweldig leuk kind (en dat pakje is supergaaf), echt ongelogen een lekker jong!!!!!

Jeetjes Bastardhost, JEETJE!! Wat zielig van Genuivere, zo ziek en zo ellendig en moe......Hopelijk heb je vandaag een prachtig lief kindje in je armen. Hopen we maar op 'moe maar voldaan' ? Soms wilde ik dat ik stinkend rijk was, dat ik jullie allemaal een maand lang een huishoudster kon geven lijkt me zooo gaaf "hier, een huishoudster, liefs Toot" ...helaas ben ik toch echt een lichtzwangere uitkeringstrekster

Dames, het is stormachtig weer vandaag: go do babies!!!!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 08:53:42 #19
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12800715
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 08:35 schreef jessie het volgende:

[..]

O nee hoor ik snap heel goed dat iedereen het heel goed bedoelt. En ik snap ook dat kleintje het goed bedoelt en zich inleeft in onze situatie. Maar ik ben juist zo blij met jullie allemaal hier. Dus blijf maar f5 en (ik weet niet eens wat het is, dus jullie doen maar )

Ow ja hoor, ik snap ook dat Kleintje het goed bedoelt.. (was eigenlijk ook niks persoonlijks naar haar toe, hoor)
Maar ik vroeg me af of ze gelijk had zeg maar.

Goed, laten we het vergeten en de dames aanmoedigen

Jubileum moderator vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:13:56 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12800927
Wat is Piet een lief kereltje Dat neusje

Bastardhost wat een ellende en een schrik. Arme Astrid, ik hoop dat ze vandaag wat knopen kunnen doorhakken om het voor haar wat dragelijker te maken.
Heel veel sterkte, beterschap voor de zieke kindjes en pas goed op jezelf want je moet op de been blijven.

Jessie succes straks met het CTG!

Ik heb de halve nacht voorweeën gehad, echt hele scherpe soms met een afschuwelijk menstruatiekrampgevoel maar het is natuurlijk gewoon weer opgehouden...... Nu maar even snel een beetje slapen voor Eva weer thuis komt

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:42:26 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12801293
Wat een onwijs lief kaboutertje die Piet! Wat een smoeltje zeg!

Bastardhost en Genuivere, wat een verhaal zeg. Ik hoop dat er nu snel een einde aan komt want zo is het toch ook niet leuk meer. *Hart onder de riem smiley toevoegt.

Hé Lois, helpt het dan ook niet als je 's nachts een uurtje gaat wandelen/fietsen wat dan ook?

Enneh Jessie, succes zometeen! Ga je ook dat strippen aanvragen?

FOK!fossiel vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:53:27 #22
2628 Karin
pi_12801470
Die Piet

Ach bastardhost en Genuivere. Wat vreselijk dat jullie zwangerschap zo'n martelgang moet worden. Weten ze al waarom ze zo moest overgeven e.d.?
Ik hoop dat ze snel mag bevallen (reken er alleen niet te hard op dat ze in gaan grijpen, zolang het met het kindje goed gaat staan ze daar meestal niet zo om te springen naar wat ik om mij heen hoor).
Sterkte

pi_12801729
Bastardhost en Genuivere, veel sterkte vandaag, ik zal duimen voor jullie dat er vandaag een mooi wereldburgertje bijkomt. en oja Bastardhost, petje af voor jou als ik zo lees hoe je alles draaiend houd..

jessie, succes vandaag, en hopen dat het evt.strippen aanslaat.

Lois, spannend hoor, ben je het ook al zat of mag het van jou nog wel een weekje duren?

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_12801738
Basterdhost en Genuivere, heel veel sterkte met alles. Ik hoop dat Kruimeltje snel mag komen en dat Sverre en Storm, super snel weer beter worden, zodat de rust weer kan terugkeren.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_12801961
Wat een die Piet van jullie Bixi. Echt een mooi kindje.

Bastardhost en Genuivere ik hoop echt het allerbeste voor jullie. Het lijkt me dat als een moeder toch helemaal aan het einde van haar krachten is dat ze toch wel wat gaan doen, maar ja wie ben ik mijn hart zou onmiddelijk smelten, en zou haar er zo vanaf helpen.
Dus heel veel sterkte he, en dat jullie inderdaad maar een wat betere dag tegemoet gaan vandaag. Lijkt me toch niet al te onredelijk.

En Jessie ga jij nou ook eens beginnen met die weeen joh, het lijkt me toch helemaal niks als je zo lang overtijd bent en je zit maar te wachten. Als het eenmaal is doe je best he

En lois jij bent nu ook over een paar dagen aan de beurt. Opzich niks mis mee om te laten zien dat kinderen er ook nog op tijd uit kunnen komen

vrijdag 29 augustus 2003 @ 10:36:28 #26
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_12802132
Piet wat een mooi mannetje!!!!

Basterdhost en Genuivere, heel veel sterkte vandaag. Wat akelig allemaal. Ik hoop dat het snel allemaal beter wordt voor jullie en dat jullie kunnen gaan genieten van een prachtig mooi kindje!

Lois, wat frustrerend die voorweeen. Je weet nooit wanneer het nu werkelijk gaat doorzetten allemaal. Heel onrustig lijkt me dat.
Nog even volhouden, de kleine is er vast heel snel nu

pi_12802181
Bixister, wat een leuk jochie hebben jullie! Echt goed gedaan

Bastardhost, dat is wel chrikken, al helemaal zo op het eind van de zwangerschap. Ik kan me maar al te goed voorstellen dat Genuivere het nu echt zat met de hoofdletter Z is! Doe voorzichtig en verwen haar maar lekker hoor! (Zucht, nu blijf ik over Genuivere inzitten....)

Jessie, je bent te laat om nog te bevallen voor mijn vakantie. Dus na mijn vakantie heb ik weer een heleboel te lezen!
In ieder geval Bixister en Jessie bevallen, dan als het goed is Lois ook!

Alle zwangeren heel veel sukses en alle a.s. vaders al helemaal, want die hebben het ook niet altijd makkelijk

Ik zie (lees!) jullie over een tijdje wel weer.

Voor de zekerheid een paar

pi_12802674
Bastardhost, wat een verhaal, schrikken hoor voor jullie. Hopelijk is het snel voorbij allemaal.

edit: niet mee 'moeien Dinus

[Dit bericht is gewijzigd door Dinus op 29-08-2003 11:47]

Zolang er was is, is er leven.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:12:42 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_12802768
ff snel, want ik zit op mijn werk en heb niet zoveel tijd.

Wat is Piet liefffff!!!!

En Bastardhost en genuivere, sterkte!

stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:19:23 #30
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_12802933
Piet is mooi!!!!

Bastardhost en Guinevere, sterkte, ik hoop voor jullie dat Kruimel vandaag van woonruimte gaat wisselen.

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_12803026
Genuivere en Bastardhost: Heel veel sterkte!!

Jessie: Succes vandaag!!

Ik denk aan en duim voor jullie! !!!!!!!!!!!

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_12803627
Prachtig ventje hoor die Piet!!

Genuivere en Bastardhost, heel begrijpelijk dat het allemaal even te veel wordt nu. Ik hoop dat Kruimeltje niet al te lang meer op zich laat wachten. Sterkte!!

Lois, hopen dat die vervelende voorweeën eens flink doorzetten en je niet te veel uitputten voor het échte werk nog moet beginnen.
Spannend hoor!!

Jessie, je bent nu(nog?) in het ziekenhuis..
Ik hoop dat de gel effect heeft en dat je héél snel van je kleine meisje mag genieten!! Succes meid!!

Dames zet 'm op!!

Ik had gisteren mijn eerste afspraak bij de Gyn, erg aardige man gelukkig. Alles zag er goed uit en over de zwangerschapssuiker werd verder niet paniekerig gedaan, dus ik heb er wel een gerust gevoel over. De echo was ook prima, Buikie ligt perfect op schema.
Buikie lag met het gezichtje onze kant op en we konden dus mooi alle details bekijken, zoals het mondje en het neusje met hele kleine lieve neusgaatjes
Het geslacht is nogmaals bevestigd, dus hoeven we niet hals over kop nog een naam voor het andere geslacht te bedenken. Want het blijft moeilijk, een mooie, passende naam vinden.

pi_12803841
klinkt goed Meaghan!!!
DANYEL EN THIJS
  Jubileum moderator vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:08:12 #34
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12804285
Bright fijne vakantie!

Meaghan klinkt heel goed inderdaad! Hoef je nu niet op dieet of andere dingen voor die suiker?

Die voorweeën zijn best lastig inderdaad, vooral omdat ze steeds anders voelen. Elke keer zijn ze heviger dan de dag daarvoor dus elke keer trap je er weer een beetje in. Ik dacht altijd " nah, weeën herken ik deze keer wel" maar toch twijfel ik elke keer weer.
Vooral omdat bij Eva de vliezen eerst braken en er pas uren later een weeënstorm op gang kwam. Je hebt dan al een geruststelling dat het echte werk voor de deur staat omdat de vliezen immers gebroken zijn.
Nu vraag ik me steeds af "is dit het begin? Begint zo een bevalling?" en dat is wel eens lastig.
We wachten het maar weer af, aan de ene kant voel ik 's morgens een lichte opluchting als het weer afzakt, aan de andere kant ook diepe teleurstelling.

Eva ♥ en Iris ♥
pi_12804358
.....jullie maken het zoo godsgruwelijk spannend!!!!! IK WIL BABIETJES!!!! Nah, doe dan nog maar wat fotookes van Piet !!
DANYEL EN THIJS
  FOK!fossiel vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:41:17 #36
2628 Karin
pi_12805237
Ben heel benieuwd hoe het Jessie vergaan is in het ziekenhuis.

Heb je trouwens iemand die ons op de hoogte brengt van de geboorte? Omdat je zelf lekker doorgaat naar het kraamhotel. Straks horen we 10 dagen niets van je, iedereen weer in rep en roer.

† In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:59:23 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_12805822
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 05:15 schreef bastardhost het volgende:
drama
Wat een toestand.... Sterkte er mee.

Ik begrijp alleen niet waarom er opeens bevallen moet worden, desnoods met een ks. Als Astrid toch weer op zou knappen met een paar dagen en het kindje zich nog niet aanmeld is er toch niks aan de hand? Het zit toch nog goed en veilig?

Piet is geweldig!! Zo te zien is het een beer van een gozer!!

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_12806317
Piet, wat ben je mooi en je ligt er zo lief bij...

Bastardhost en Genuivere ik wens jullie erg veel sterkte toe, hopelijk wordt de toestand snel beter!

Alle andere hoog zwangere dames: sterkte, ook voor jullie zal het ook niet lang meer duren.

Jessie, met F5 vernieuw je de pagina en kun je zien of er al weer nieuwe posts zijn bijgekomen in een topic of op het forum.
Trouwens Jessie, hoe gaat het met de jeuk? Heb je nu wel of geen PUPPP en helpen de middeltjes een beetje?

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 13:17:08 #39
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_12806422
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:41 schreef Karin het volgende:
Ben heel benieuwd hoe het Jessie vergaan is in het ziekenhuis.

Heb je trouwens iemand die ons op de hoogte brengt van de geboorte? Omdat je zelf lekker doorgaat naar het kraamhotel. Straks horen we 10 dagen niets van je, iedereen weer in rep en roer.

Als dat zo zou zijn.. (lees: drie dagen niks gehoord) dan ga ik eigenhandig bij het kraamhotel kijken.. Ik duik gewoon elke kamer in die ik tegenkom!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_12806913
Ben ik weer.
Op weg naar het ziekenhuis moesten we best een eindje lopen (konden niet dichtbij parkeren) Ik dacht echt even het gaat beginnen. Een pijn poeh kon niet meer lopen was echt schuifelen. (echt geen gezicht Gerard met mijn tassie samen in de stromende regen voetje voor voetje) Maar eenmaal daar was het weer over. Was denk ik 1 hele lange harde buik ofzo. Heb ctg gehad was weer netjes. Vruchtwater op de echo kijken deden ze niet ze snaptte sowieso neit wat we kwmaen doen omdat alles 2 dagen tetug goed was. Dat was het protocol helemaal niet bla bla bla. Tja wij hebben de afspraken niet gemaakt. We hadden nu een heel jong meisje. Wel aardig maar ze praatte hard ongeloofelijk dus bij alles wat ik vroeg wist het hele ziekenhuis gelijk waar het om ging
Gel doen ze pas als het medisch noodzakelijk is en dus overtijd en ben ik nog niet. Ook bij gel meot je in het ziekenhuis blijven en mag je niet thuis bevallen. Ik moet maandag om 7 uur in het ziekenhuis zijn dan eerst ctg dan toucheren. Als ik geen ontsluiting heb krijg ik een tampon met die gel om baarmoedermond week te maken. Heb ik ontsluiting dan leiden ze in met een infuus. Op mijn vraag of dat eerst geprobeerd kon worden met gel. Dat deden ze niet want dan had je meer kans op complicaties. Je kon dan een weeenstorm krijgen en daar konden ze dan niks aan doen. Met een infuss kan je dat ook krijgen maar kunnen ze hem zachter zetten en eventueel weeenremmers geven. Dat zou bij de gel geen zin hebben. Ik heb wel mijn angsten goed uitgesproken ook ten aanzien van mijn vorige bevalling (moest echt me tranen inslikken, ik haat het van mezelf dat ik altijd zo makkelijk jank, maar het ging goed ) Maar alles was bespreekbaar zei ze. Ze konden bv ook eerst de vliezen breken als ik al ontsluiting had. Ook hebben ze lachggas om de scherpe pijn weg te halen (dat vond ik wel weer een geruststellend idee) Maar ik zou in ieder geval mijn kindje binnen 24 uur hebben. Zou het niet goed gaan dan werd het een keizersnee (maar daar is helemaal geen reden toe lijkt me)
Al met al vertelde ze alles duidelijk en heb ik wel het idee dat ik zelf nog enigzins inspraak heb en dan doet me na mijn vorige ervaring erg goed.
Toch hoop ik natuurlijk dat het alsnog vanzelf op gang komt.
Dus dat word nadat ik lekker even gelspaen heb weer even met de borstkolf aan de gang
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12806943
Oh enne Gerard laat als het zover is natuurlijk weten hoe en wat. En anders doet ome Doppie dat wel. En wie weet gaat het allemaal zo goed dat ik het zelf nog kan postten
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12807019
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:13 schreef melonovy het volgende:

Jessie, met F5 vernieuw je de pagina en kun je zien of er al weer nieuwe posts zijn bijgekomen in een topic of op het forum.
Trouwens Jessie, hoe gaat het met de jeuk? Heb je nu wel of geen PUPPP en helpen de middeltjes een beetje?

Ik denk wel dat het PUPPP is. Zolang ik me inhou om te krabben gaat het goed en vallen de plekken mee. Maar als ik eenmaal begin en niet kan stoppen dan worden het grote plekken waarvan je zeg maar een soort opgezette krassen krijg kan het niet goed omschrijven. Vind het net langgerekte muggebeten. Me wassen met die jeukstillende balneum, mentholgel en creme helpen enigzins. Heb ook van me schoonmoeder (die lopen bij een chinese arts in antwerpen) een middeltje gehad. Die waren daar van de week en mijn verhaal gedaan (jammer gnoeg kon hij niks geven om weeen op te wekken daar had me eerst voor moeten zien en onderzoeken) Heb een soort vloeibaar kruidenspul. Ik stink dan wel naar een wandelend maggiblokje maar het helpt wel tegen de jeuk. Maar ook niet de hele tijd hoor.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12807037
Ow al met al wel een positief gevoel Jessie! Gelukkig maar! Gaat helemaal goed komen hoor!

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:16:47 #44
13151 crew  Rewimo
pi_12807932
Jessie, we spreken af dat je het dit weekend helemaal zelluf gaat doen, okee? Lekker thuis bevallen zoals je graag wilt, niks geen inleidingen of andere medische dingen. Okee? Okee!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_12809736
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:17 schreef E.T. het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn.. (lees: drie dagen niks gehoord) dan ga ik eigenhandig bij het kraamhotel kijken.. Ik duik gewoon elke kamer in die ik tegenkom!

Met de mededeling " Hoi ik ben E.T. ken ik jou?????" dat zou me leuke reakties geven!!!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:40:29 #46
13151 crew  Rewimo
pi_12809977
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:29 schreef Angel22 het volgende:

[..]

Met de mededeling " Hoi ik ben E.T. ken ik jou?????" dat zou me leuke reakties geven!!!!!!

Ik ga wel mee, ik heb Jessie al ontmoet, dat scheelt
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:44:19 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_12810061
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ga wel mee, ik heb Jessie al ontmoet, dat scheelt

ET toch ook? Met die crea meet?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2003 @ 15:45:34 #48
13151 crew  Rewimo
pi_12810088
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 15:44 schreef moussy het volgende:

[..]

ET toch ook? Met die crea meet?

Ja tuurlijk, en daarvoor ook al bij Jessie thuis nota bene Ben niet helemaal helder geloof ik
pi_12810715
Jaaaaa heb ET al meerdere keren gezien. Ook nog bij een dierentuin meet.
Dus ET ik herken je wel hoor.
(en als je het leuk vind mag je gerust langskomen hoor, ga je met knor mee ofzo)
Bastardhost wel ff laten weten hoe het met je vrouw in het ziekenhuis was he!!!

weet je waar ik nog het meest van zou balen, dat Bo er niet bij kan zijn als ik in het ziekenhuis moet bevallen. Mijn droom was echt bevallen en dan met zijn viertjes lekker in bed een tukkie doen (maar ja wie weet was dat ook wel erg geromantiseerd )

Zo en nu hou ik ff me snater over het bevallen.

Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:13:32 #50
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12810747
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:11 schreef jessie het volgende:
snater maar lekker door hoor; maar nog beter is als je heel snel over je bevalling kunt snateren
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:15:10 #51
13151 crew  Rewimo
pi_12810798
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:13 schreef just me het volgende:

[..]

snater maar lekker door hoor; maar nog beter is als je heel snel over je bevalling kunt snateren

Niks ervan: niet snateren, maar bevallen!

Geen woorden maar daden! Jessie, dat moet je toch aanspreken als je zo dicht naast de Kuip woont

pi_12811131
Meiden heeeeeeeel veel succes en sterkte, ik ben er een aantal dagen niet...dus kan niet meelurken...

Kom op meiden! Ik duim voor en denk aan jullie!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

† In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:35:34 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_12811267
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:11 schreef jessie het volgende:
weet je waar ik nog het meest van zou balen, dat Bo er niet bij kan zijn als ik in het ziekenhuis moet bevallen. Mijn droom was echt bevallen en dan met zijn viertjes lekker in bed een tukkie doen (maar ja wie weet was dat ook wel erg geromantiseerd )

Jessie!! Niet druk om maken, zulke dingen kan je ook in het ziekenhuis doen

René is met mij gaan douchen na de bevalling en Peet lag in mn bed met Cas En na het douchen kropen René en ik er gewoon bij, beetje krap, maar het was te doen.

De verpleegkundigen vonden het niet "normaal" dat René van mij mee mocht onder de douche. Maar ik ken dr wat beter dan de zorg daaro, dus nam dr gewoon me. Ik moest ook even proberen te plassen onder de douche, dus ik vertelde René dat mama ook bloed kon hebben. Nou en zei ze. Toen ik eenmaal onder de douche stond moest ik ook écht plassen (stond te kletteren als een koe) Oh kijk mam, zei René, bloed. Vrouw holle maakte er niks van en ging op het klapstoeltje dat aan de muur hing zitten met dr voetjes om hoog. Kijk, krijg ik geen bloed aan mijn voetjes. Kláár, niks aan het handje en moeder en dochter weer schoon en fris.

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:37:29 #54
13151 crew  Rewimo
pi_12811316
Tuurlijk joh, thuis douche je toch ook samen, waarom zou dat niet kunnen Lijkt me heel speciaal, douchen met een kersverse grote zus
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:42:01 #55
7074 moussy
kuttekop
pi_12811431
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:37 schreef Rewimo het volgende:
Tuurlijk joh, thuis douche je toch ook samen, waarom zou dat niet kunnen Lijkt me heel speciaal, douchen met een kersverse grote zus
Ik vond het ook wel heel speciaal. Tijdens de weeën van Mink was ze ook bij me onder de douche.

Ik vond het alleen minder dat ze me uit stond te lachen... Kijk mááááám, je buik flubbert

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:42:50 #56
13151 crew  Rewimo
pi_12811449
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:42 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel heel speciaal. Tijdens de weeën van Mink was ze ook bij me onder de douche.

Ik vond het alleen minder dat ze me uit stond te lachen... Kijk mááááám, je buik flubbert

Kinderen en dronken mensen...
pi_12811874
bastardhost
ik ben meerendeels een lurker ,maar nu moet ik ff reageren
man! wat een verhaal ! de tranen schieten me echt in de ogen .
bah wat een ellende !
maar hoop voor jullie dat het nu snel voorbij is ,en dat het leed gauw vergeten is ,als je zo,n lief hummeltje in je armen sluit
en verder sterkte met de andere twee zieke kids
zoals je ziet leeft iedereen met jullie mee
hoop dat je dat goed doet,en dat dat je nog ff op de been houd
Sterkte
graag of heel niet thats my motto
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:02:55 #58
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12811896
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:33 schreef jessie het volgende:
...heel bekend verhaal...
Kom net terug, voor de derde keer vandaag, uit het ziekenhuis. Tussen eten koken en Sverre knuffelen maar ff verhaal doen.

Astrid knapt nog niets op, hoewel ze iets beter oogt kan ze nog geen hap eten of slok drinken binnen houden. Is dus gestopt met proberen. Vanochtend zo goed en kwaad met haar besproken hoe verder en kwamen beide tot dezelfde conclusie: huidige conditie is normaal bevallen een onmogelijkheid. Ook de afgelopen weken bleek hoeveel haar conditie achteruit is gegaan. Ter plekke dus een afspraak met onze gyn proberen te regelen. Die blijkt spontaan voor minimaal 3 maanden met vakantie te zijn gegaan
Dan maar een vervanger, want we willen ons verhaal doen en met hem bespreken wat wijs is: Nu het risico van een voorbereide keizersnede aangaan, of de spontane bevalling afwachten die mogelijk eindigt in een spoedoperatie, omdat As het niet trekt (mentaal en fysiek).
Na anderhalf uur wachten komt een man binnen die zich voorstelt en gelijk van wal steekt: Hij weet dat we op een keizersnede willen aansturen, heeft dit in de groep besproken en komt ons meedelen dat er medisch gezien geen noodzaak voor is en dus ook niet bespreekbaar. Zo'n ingreep brengt risico's met zich mee.
Het verhaal erna bespaar ik jullie. In het kort had ik een niet luisterende, arrogante klootzak tegenover me die met 5 minuten 2 totaal verbouwereerde mensen achterliet. Samen met een verpleegster hebben we een half uur van ons af gejankt.

De toekomst: De groep gynacologen was erover eens dat zowel moeder als kind gezond zijn, ze wachten een natuurlijke bevalling af. Zonodig zal deze met 42+ weken worden ingeleid. En ons bezwaar over conditie, het is mevrouw haar derde bevalling, dat stelt nix voor. heb hem nog gevraagd of hij de inwendige onderzoeken ook wil meetellen, tenslotte is een kind van 28w5d nix groter dan een gemiddelde gynacologen hand.
We zijn kwaad, verdrietig en allemaal aan het eind van ons latijn.
gezien onze eerdere ervaringen in dit ziekenhuis vrezen we voor het ergste

en toen ging de bel en kwam Troel en loop ik achter op schema, maar da is het wel waard. Leuk je te hebben gezien Troel

Shaven..... not furred
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:12:40 #59
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_12812071
Bastardhost, schakel het medisch tuchtcollege in of dreig in ieder geval dat te gaan doen. Doe iets. Neem contact op met een ander ziekenhuis of zo.
Haalt gelijk bij rechter.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:22:36 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_12812243
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:02 schreef bastardhost het volgende:

en toen ging de bel en kwam Troel en loop ik achter op schema, maar da is het wel waard. Leuk je te hebben gezien Troel

Ik vond het erg gezellig, en Sverre is een poepie...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_12812247
kun je niet naar een ander ziekenhuis Bastardhost? Als de bevalling toch nog niet is begonnen..astrid moet zich wel veilig en begrepen voelen zeg.
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:34:24 #62
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12812435
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:12 schreef GHaven het volgende:
Bastardhost, schakel het medisch tuchtcollege in of dreig in ieder geval dat te gaan doen. Doe iets. Neem contact op met een ander ziekenhuis of zo.
Precies!! Inpakken en wegwezen!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:45:09 #63
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12812626
tis mijn verstand die zegt dat het een foute beslissing is van ze, maar medisch gezien heb ik er geen snars verstand van.....

helaas was dat de andere drie/vier keer ook zo, en kreeg ik helaas ook mijn gelijk

Bovendien ben ik volgens hen niet echt in staat helder te denken op dit moment omdat emotie de overhand heeft genomen

Shaven..... not furred
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:58:21 #64
13151 crew  Rewimo
pi_12812899
Bel je huisarts, leg hem de zaak voor en vraag of jullie ergens anders terecht kunnen, of op zijn minst een second opinion kunnen krijgen van een andere gyn (bij voorkeur niet uit dat team). Dat is toch geen doen zo Misschien mag er medisch gezien geen aanleiding zijn voor een ks, maar psychisch lijkt me dat toch wel zo.
pi_12813117
Ik heb min of meer hetzelfde gehad, niet meer kunnen, totaal op, maar GEEN ingrijpen van de gyn's. Bij mijn eerste bevalling niet (zie bevallingsverhalen) en bij deze bevalling ook niet. Ook niet nadat ze wisten dat Lara zo groot was. Mijn vriendin heeft een gehandicapt zoontje doordat hij groot was (en Lara was nog 3 pond zwaarder!). Ik heb me zo ontzettende zorgen gemaakt, maar dat is geen indicatie voor een keizersnee. En als Lara te groot was dan konden ze alsnog overgaan tot een keizersnee. Alleen zo beroerd dat je daar pas tijdens het persen achterkomt heh
Gelukkig ging het erg vlot ( ruggenprik ) maar zijn onverbiddelijk.

Dus je hoeft ook niet naar Enschede om het te proberen
Sterkte voor allebei!

Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2003 @ 18:23:05 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_12813318
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:12 schreef CarOnline het volgende:
Dus je hoeft ook niet naar Enschede om het te proberen
Sterkte voor allebei!
en ook niet naar het VU. Ik heb gegierd, ben panisch geweest voor de bevalling, vanuit medisch ogpunt bleek een ks beter voor Mink zijn rug geweest en weet ik veel wat allemaal nog meer (lang verhaal) maar moest ook "normaal" bevallen.
pi_12813755
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 17:34 schreef just me het volgende:

[..]

Precies!! Inpakken en wegwezen!

Idd, pak Astrid op en zoek een ander ziekenhuis/arts..

Mijn hemel, stelletje hufters daar. Owke keizersnede brengt risico's mee, maar als moeder en kind toch gezond (lichamelijk dan, op Astrid d'r griep/verhoudheid/wat is het na) zijn, dan zijn de risico's toch sterk verminderd. Of ben ik nou zo naïef?

pi_12814841
Ohh bastardhos het is ook overal hetzelfde he
En een standaard ruggeprik?
Zodat het je vrouw niet teveel energie kost? Zou dat een mogelijkheid kunnen zijn?
Stel dat nog eens voor morgen.
Ik hoop dat je vrouw snel opknapt hoor.
Dikke knuf voor jullie
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 29 augustus 2003 @ 19:49:25 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12815223
Godallemachtig

Is er geen andere gyn die morgen dienst heeft ofzo die er misschien anders over denkt?
* Lois weet nog hoe de artsen van mening verschilden bij Karin steeds*

Eva ♥ en Iris ♥
pi_12815405
Jeetje wat een leed doe je zo'n hoogzwangere vrouw en een vermoeide man aan! Echt zeer vervelend lijkt me is jullie situatie, die onmacht, vermoeidheid, zorgen, ziek kindje, emoties en een gezin draaiende houden... heel veel sterkte jullie! Ik hoop dat jullie nog wat kracht kunnen putten uit de steun en hulp!

edit:typo

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 20:01:42 #71
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_12815481
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:49 schreef Lois het volgende:
Godallemachtig

* Lois weet nog hoe de artsen van mening verschilden bij Karin steeds*

Hier ook, er is 4 uur gedebatteerd over al dan niet een keizersnee tussen mijn eigen gyn en de dienstdoende, terwijl je ligt te luisteren naar een hartslagje dat steeds naar de 60 zakt tijdens een wee.

Zo raar.....dat moeders dan ontzettend giftig wordt. En dat schrijven ze dan ook nog toe aan hormonen, de eikels

vrijdag 29 augustus 2003 @ 20:23:49 #72
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_12816007
Bastardhost, wat een verschrikkelijk verhaal . En het lullige is dat hetzelfde verhaal toch ook op een heel andere manier kan worden verteld. Zodat jullie je allebei misschien weer wat beter zouden hebben gevoeld, ondanks de slechte boodschap.
Ik hoop dat Genuivere toch nog een beetje een goede nachtrust heeft en een klein beetje geestelijk en lichamelijk opknapt. En jij en Storm en Sverre natuurlijk ook. Heel veel sterkte allemaal.

Bixister, wat is Piet een ongelooflijk schattig mannetje. Om spontaan verliefd op te worden .

Jessie, ik hoop dat je romantische ideeen van een thuisbevalling toch nog waarheid mogen worden, dus vanavond moet het maar beginnen .

Ik heb het idee dat ik nu nog een heleboel mensen ben vergeten. Ik heb in het voorbijgaan nog een mooie echofoto gezien van B'lana en nog veel gelezen, maar ik ben zelf 's avonds nu wel echt moe na een dag werken, dus ik reageer niet meer zoveel. Verder gaat het bij mij allemaal hardstikke goed, alleen ligt de kleine weer in een stuit , maar dat kan nog alle kanten op draaien heb ik begrepen. Zou het aan de vorm van mijn baarmoeder kunnen liggen dat mijn babietjes zo graag in stuit liggen?

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_12816303
bastard host............... STERKTE

en die >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> van een Gyn mogen ze van mij door het doucheputje spoelen !

Stout

pi_12817412
Bastard & Genuiverre ontzettend veel succes gewenst!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 21:32:01 #75
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12817563
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:49 schreef Lois het volgende:
Is er geen andere gyn die morgen dienst heeft ofzo die er misschien anders over denkt?
Pak deze maar ff voor de quote...
Zijn 'mededeling' was meer een persbericht *nee, niet met smileys grappig gaan doen nu*. WE hebben gehoord dat jullie willen aansturen op een keizersnee en WE hebben het besproken in ONS overleg en zijn tot de conclusie gekomen dat: De gezondheid van moeder en kind goed genoeg zijn om een natuurlijke bevalling af te wachten. Een keizersnede komt dan ook niet in aanmerking.

Daarna nog wat heen en weer waarin hij duidelijk maakte dat in de groep met gyns aldaar dit besluit genomen was en daar niet aan te tornen viel... Niet voor rede vatbaar, hij weigerde zelfs naar ons te luisteren verder.
Kortom: ander ziekenhuis is enige optie. Maar hoe ga je dan te werk?
We hebben ons er maar bij neergelegd, de weg van de minste weerstand en de minste inspanning. Tis een behoorlijke omschakeling, dat wel. We troosten ons maar met de gedachten dat het nooit langer dan 2 weken kan duren.
in dat geval zijn we volgens de gyns op 42 weken, volgens onze eigen telling op 43,5 bijna 44
We zijn het strijden zooooo moe weet je. Helemaal nu die kloot vanmiddag ook nog eens zei dat de extreme bedrust nergens goed voor is geweest.
On top of that blijkt dat onze vaste gyn niet op vakantie is, ook niet overspannen, maar geschorst voor de duur van een rechtzaak *snik*

Eerst maar eens goed slapen en het morgen van alle kanten opnieuw bekijken. Dan ben ik ook minder emotioneel en beter in staat tot rationeel denken en pleidooi voeren... Dan moeten we maar opnieuw een plan de campagne maken met de dienstdoende artsen.

Shaven..... not furred
pi_12817896
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:32 schreef bastardhost het volgende:

[..]

On top of that blijkt dat onze vaste gyn niet op vakantie is, ook niet overspannen, maar geschorst voor de duur van een rechtzaak *snik*

*slik*. Des te meer reden om zo snel mogelijk naar een ander ziekenhuis te gaan. Vreselijk zeg om dit mee te maken.

Ik weet niet waar jullie wonen maar als je nu naar een ander ziekenhuis gaat? Je daar meldt bij EHBO post en bidden/smeken dat ze opgenomen moet worden omdat een ander ziekenhuis niet mee wil werken o.i.d

Sterkte ermee hoor!!!

pi_12818338
Bastardhost, leg je situatie eens uit op het forum van obgyn.net aan dr. vd Slikke. Gewoon met voorgeschiedenis en de ernstige zorgen die je je nu maakt. Hij is van het VU hier in Amsterdam en ik heb vaker gezien dat hij als reactie op zo'n vraag direct iemand liet langskomen (bijvoorbeeld als de eigen gyn een echo weigerde bij bloedverlies of andere paniek). Wellicht kan hij iets doen, of je een beetje geruststellen. In mijn ervaring is het een erg prettige man. Hoop alleen dat hij dit weekend online is. Klotesituatie hoor, en wat sta je dan machteloos he. Verschrikkelijk. Zal hard aan jullie denken, het moet nu maar snel voorbij zijn en gezond met z'n vijven thuis.
mooi he, alles
pi_12818493
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 21:43 schreef berney het volgende:

Ik weet niet waar jullie wonen maar als je nu naar een ander ziekenhuis gaat? Je daar meldt bij EHBO post en bidden/smeken dat ze opgenomen moet worden omdat een ander ziekenhuis niet mee wil werken o.i.d

Niet zeggen dat je eigen ziekenhuis niet wil meewerken. Wat ik zou doen: naar een andere stad gaan, 's avonds je melden bij de ehbo, eventueel via een huisartsenpost, zeggen dat je daar op vakantie (bij familie, vrienden weet-ik-veel) overnacht, en dat je je zorgen maakt over je kind (en dan iets vertellen zo dicht mogelijk aanligt tegen je huidige situatie, maar wel urgent en plausibel genoeg is om op dat moment door een vreemde gynaecoloog gezien te worden). Doel: voet tussen de deur van een andere gynaecoloog te krijgen, je kunt immers (denk ik) moeilijk zomaar voor een second opinion bellen, bij het gewone spreekuur, of zou dat wel goed kunnen?).

Eenmaal binnen bij de gynaecoloog kun je je verhaal doen.

Zoiets een idee?

FOK!fossiel vrijdag 29 augustus 2003 @ 22:10:10 #79
2628 Karin
pi_12818538
Vreselijk als die dokters van die ploerten zijn Het zou wel fijn zijn om gewoon een normaal gesprek met ze te kunnen hebben maar dat is op de een of andere manier niet altijd mogelijk.
Maar ik ben bang dat ze in een ander ziekenhuis misschien wel dezelfde mening hebben. Een keizersnee op verzoek doen ze echt niet zomaar (nu wil ik absoluut niet zeggen dat dit zomaar is hoor, vanaf hier kunnen wij natuurlijk nooit zien hoe de situatie van Genuivere precies is, en gelukkig ben ik ook geen dokter). Wat ik hiermee wil zeggen is dat je ook niet al je hoop op een ander ziekenhuis moet richten. Het zou zo vreselijk zijn als nog een keer jullie hoop de grond in geboord wordt.
Ik hoop dat jullie morgen een vriendelijkere dokter treffen die het helemaal met jullie door kunnen nemen. Wie weet kan je hem/haar wel op andere gedachten brengen.

Heel veel sterkte voor jullie

pi_12818660
Je hebt gelijk Karin, dat ze er in een ander ziekenhuis misschien gewoon wel keihard hetzelfde over zullen denken.
Maar het zou wel kunnen schelen vwb het probleem dat ze zich nu zo ontzettend niet serieus genomen voelen. Ik kan me voorstellen als een andere gynaecoloog onafhankelijk tot dezelfde slotsom komt, het gevoelsmatig toch scheelt. Maar misschien ook niet.
pi_12818842
He Bastardhost wat zul je je kl*te voelen nu zeg.
Toch sta je in je recht voor een second opinion. Ik zou gewoon je huisarts vragen voor een verwijzing naar een ander ziekenhuis. Hoeft maar een kwestie van een telefoontje te zijn. Ook al zullen ze in een ander ziekenhuis ook geen keizersnee doen. Daar brengen ze eht op zn minst anders dan dat deze arts gedaan heeft. De toon is nu al gezet en het lijkt mij voor jullie heel moeilijk om bij deze mensen alsnog op wat voor manier dan ook te bevallen. Vraag in een ander ziekenhuis bv als ze geen keizersnee willen om een ruggeprik zodat Astrid niet teveel krachten verliest. Wie weet knapt Astrid wel op en voelt ze zich dalijk beter. Dan zou het helemaal fijn zijn dat als ze dan ergens bevalt ze zich begerepen voelt en op haar gemak is en vertrouwen heeft in de mensen om haar heen. Voor jou natuurlijk hetzelfde.
Schrijf desnoods morgen als je een beetje bekomen ben alles even op papier samen met Astrid over hoe en wat je zou willen.
Je hebt er weinig aan, maar ik denk aan jullie hoor echt!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12818843
ok een keizersnede willen ze niet doen, maar hoe zit dat met een inleiding ?? Willen ze dat ook niet. Wij zaten ook in een wat uitzichtloze situatie en we zijn hier begonnen met 37! weken met strippen etc om vervolgens in de 39! week de inleiding te compleet te maken. (als alicia met 37 weken 2500 gram was geweest hadden ze het niet zo lang gerekt met strippen, maar ze was te licht destijds) Maw bij ons kon het ook vanwege de toestand van mij, maar dan met een inleiding en niet met een keizersnee (darnaast was voor mij een keizersnee dan ook het laatste wat ze zouden doen vanwege mij)
pi_12818875
Jee, kan me voorstellen dat je de schrik om het hart slaat dat ie geschorst is Bastardhost! En ook belachelijk dat die bedrust niet nodig was! Lijkt me stug dat je gewoon alles mag doen! Alhoewel... hij blijft wel goed zitten nu he.

Maar goed, ik zou als ik jullie was aansturen op een ruggeprik. Dat heb ik wel gevraagd, een inleiding met ruggeprik. En het was echt een genot. Maar ik weet niet hoelang de bevallingen duren maar kan me herinneren dat je die van Sverre gemist hebt?

Nogmaals sterkte voor allebei, misschien gebeurt het morgen gewoon wel

Screw them.
We're going home.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 22:57:24 #84
3011 E.T.
pi_12819858
hmz... Ik heb sinds ongeveer 1,5 week vreselijke hoofdpijn.. Er is niet echt een aanleiding voor te ontdekken. de ene keer gaat het beter na een halve liter water, de volgende keer na een paar boterhammen.. soms gaat 't ook gewoon niet over en helpt een paracetamol ook niet..
Elke dag is het bijna wel raak, soms meteen al bij het opstaan... maar het kan ook op de raarste momenten toeslaan.

Iemand enig idee hoe ik aan deze hoofdpijn kom? En ook iemand ideeen om er vanaf te komen? Morgen ga ik ff m'n bloeddruk opmeten (schoonouders heb zo'n zelf-meet-apparaat) wie weet is die wel extreem laag? (was de vorige keer ook al behoorlijk laag bij vk)
Ik weet 't gewoon ff niet meer.. wil zo graag de oorzaak weten zodat ik die kan aanpakken.. Ik wil ook niet elke keer naar de paracetamol grijpen (ben toch een beetje huiverig en hou dan ook maar vast aan 'hoe minder hoe beter')

tnx alvast nu maar weer in bed gaat liggen in het donker..

wel ff snel nog bastardhost en genuivere een knuffel geven en jessie ook!

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:03:19 #85
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_12820029
Ik heb geen idee, ET. Neem anders even contact op met je VK, zou ik sowieso even doen als je zo'n last van hoofdpijn hebt.
pi_12820185
Misschien is dat je zwangerschapskwaal wel E.T.
Je mag gewoon paracetamol slikken he, dat geeft niets.

Ik deed soms wel een dubbele, je mag er 3 per 24 uur geloof ik.
Maar zou idd of even bellen, of even aangeven bij je volgende bezoek.
Maar dat had je vast zelf wel bedacht

Screw them.
We're going home.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:46:46 #87
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_12821206
Bastardhost, is er in Zwolle niet een gyn die jullie goed kent en die je zou kunnen bellen? Misschien is diegene het alsnog met je huidige gyn eens, maar dan weten jullie tenminste zeker dat het voorlopig écht de beste beslissing is.

ET: ik kreeg bij Iris later in m'n zwangerschap veel minder last van hoofdpijn, maar ik vrees dat het er een beetje bijhoort. Zorg er in ieder geval voor dat je zeker weet dat je genoeg drinkt en neem heel, heel veel rust. En zorg dat je niet door de pijn je schouders en nek gaat spannen waardoor je in een vicieuze cirkel terecht komt (joehoe, Swets: taak voor jou!!!!).

† In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 00:11:55 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_12821727
Ergens is het toch niet zo raar dat ze geen ks op verzoek doen? Nou ben ik natuurlijk geen arts en weet ik de toestand van Astrid niet, maar stél nou dat ze gewoon met een paar dagen opgeknapt is en de baby zich gewoon nog niet uit zichzelf aanmeldt, dan is er toch niks aan de hand? Als de baby zichzelf wel aanmeldt, dan kunnen ze de weeën tochopvangen met een ruggenrpik zoals hier al eerder aangegeven was?
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 00:27:37 #89
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12822049
Bastardhost en Genuivere, heel veel sterkte! Hopelijk knapt Genuivere snel wat op.

Ik ben woensdagochtend naar de verloskundige geweest, maar omdat donderdag mijn zusje is getrouwd , heb ik nog geen tijd gehad om daar even melding van te maken.
Voorzover te zien is, is alles goed. Alleen heb ik veel (da's natuurlijk relatief, het haalt het niet bij de klachten van bijv. Knorretje) last van mijn bekken, dus de verloskundige raadde aan om een verwijsbriefje bij de huisarts te halen voor cesartherapie. Dat heb ik dus direct geregeld. Nu nog een afspraak maken met een cesartherapeut. Ik ben heel benieuwd of de klachten verminderd kunnen worden, maar hoop in ieder geval dat het nu niet meer verergert.

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_12825741
*meld*
Geen nieuws hier.

Grijs fijn dat er gelijk actie ondernomen word. hopelijk kun je zo de schade beperkt houden.

ET ik heb normaal erg veel last van hoofdpijn/mograine, maar heb er juist in me zwangerschap ampe last van. Ik heb begrepen dat door de hormoonveranderingen je dus minder last of juist last ervan kan hebben. Veel drinken inderdaad. Proberen even heel regelmatig te leven. En inspanning en ontspanning elkaar met regelmaat laten afwisselen zijn de tips die mij bij hoofdpijn enigzins helpen.

Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 09:29:24 #91
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12825825
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:57 schreef E.T. het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan deze hoofdpijn kom? ....
Morgen ga ik ff m'n bloeddruk opmeten (schoonouders heb zo'n zelf-meet-apparaat) wie weet is die wel extreem laag?
Slecht nieuws voor je ET, want een lage bloeddruk merk je niets van, behalve dat het je in een keer zwart voor de ogen wordt en de wereld het een paar minuutjes zonder je moet stellen.
Hoge bloeddruk daarentegen zorgt wél voor klachten. Bonkend hoofd, dubbel zien, duizeligheid bij opstaan, en meer van dat soort.
Gek idee, maar komt de hoofdpijn misschien door het extra gewicht wat je schouders en nekspieren te dragen hebben *sommige borsten groeien 2 volle cupmaten bij aanvang zwangerschap*
Shaven..... not furred
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 augustus 2003 @ 09:52:38 #92
13151 crew  Rewimo
pi_12825965
Even de vk bellen E.T. en in elk geval je bloeddruk laten meten. Hoge bloeddruk kan voor (bonkende) hoofdpijn zorgen. Dan voel je je ook vaak gejaagd erbij trouwens. Paracetamol mag, kan geen kwaad voor de kleine, al kan ik me goed voorstellen dat je liever zo weinig mogelijk neemt Doe maar rustig aan en probeer veel te drinken en veel te slapen.
pi_12826240
*superkleine update*

Ben net een gedeelte van de slijmprop verloren (nee just mee ik ga nie zoeken ) Denk ik. Was lang dradig slijm wat je uit elkaar kan trekken zeg maar was niet helder wit. Lekker goor praatje misschien.

Zo begon het bij Bo ook ook al hoeft het natuurlijk nog helemaal niks te betekenen. Toch ben ik blij

Het voelt heerlijk!!!!
pi_12826246
Ben het met Mous eens dat het prima is dat er niet zomaar op verzoek een zware operatie wordt uitgevoerd, maar de horkerige manier waarop ze daar reageren is niet fijn. De voorgeschiedenis in aanmerking genomen, vind ik best dat er wat meer aandacht besteed mag worden aan de bezorgdheid van bastardhost en genuivere. Al legt zo'n arts alleen maar wat rustiger uit waarom bepaalde beslissingen wel of niet worden genomen, en hoe het nou zit met dat verschil in termijn-bepaling.

E.T., hoofdpijn is wel een bekend zwangerschapskwaaltje, maar je moet het zeker melden aan de vk. Het kan komen door een hoge bloeddruk, maar vaker door bloedarmoede of door de hormoonschommelingen (er zijn mensen die bijvoorbeeld knallende koppijn krijgen van de pil of juist in de stopweek). In dat laatste geval is er heel weinig aan te doen helaas, maar gaat het meestal rond de 14e week wel over. Veel drinken, veel rust nemen, eet gezond (let op ijzer en vitamine b) en af en toe een paracetamolletje mag best. Je mag er officieel 6 op een dag (dat betekent dat 12 ook geen kwaad zou kunnen), dus met 3 op een dag is er echt geen enkel risico.
Je kunt ook wat experimenteren met wat voor jou goed helpt. Een wandelingetje in de frisse lucht, warm bad of douche, middagdutjes, zwemmen. Ik hoop dat het snel opklanpt.

Toot als je wilt blijven sporten zou ik zwemmen adviseren, dat ben ik totdat ik huisarrest kreeg blijven doen. Is goed voor de spieren, je kunt niet snel overbelasten (beetje uitkijken met doorstrekken van je voeten ivm kramp) en het is heerlijk om even gewichtloos te zijn.

Hoe is het met jessie? En hoe heeft Piet zich de eerste dagen en nachtjes gehouden?

mooi he, alles
pi_12826259
Ha Jessie, dat gaat de goede kant op! Bij mij was dat ook het begin van de echte onsluiting. Volgens mij wordt het deze zondag, en laten we hopen voor bastardhost en genuivere ook.
mooi he, alles
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:32:10 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12826304
Hé Jessie! Toch een beginnetje!
En nu maar gewoon doorzetten en morgen met z'n viertjes bij jullie op bed!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:40:32 #97
13151 crew  Rewimo
pi_12826388
Goed zo Jessie, kan heel goed het begin zijn nu hoor Ik verloor de slijmprop om half 12 's avonds, om 1 uur begonnen de krampen en vanaf een uur of 7 de echte weeën. Zet hem op enne, doe je het net als Moussy? Verslag van minuut tot minuut?
pi_12826410
Ik heb een date met hubbie, dat we lekker eens in de week saampjes gaan zwemmen (ook goed voor de relatie, denk ik dan maar ) en verder zit ik aan OF Yoga te denken, OF een soort zwangerschapsmensendieck (holle rug)....

ET, ik heb ook eerder hoofdpijn..heel vervelend he? Ook ben ik nog steeds soms misselijk of diarree-erig...is allemaal al wel minder aan het worden. Regelmaat is bij mij de sleutel tot goed voelen zeg maar.

Bastardhost, is er niet een vorm van begeleiding die je kan krijgen? Ik kan me zo voorstellen dat Astrid nu vreselijk over de zeik en moe is en iemand nodig heeft die OF hele praktische zorg verleent, OF haar weer een beetje op de rails kan krijgen (tis ook niet niks allemaal zeg)...

Grijs en JEssie: goezzooooooooooooo!!

DANYEL EN THIJS
pi_12826522
Go Jessie Go!!!!!

Lois, wat komt jouw datum al dichtbij, zou je haast over het hoofd zien met Jessie en Guinevere die al lang aan de beurt zijn

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:53:35 #100
13151 crew  Rewimo
pi_12826563
Even kleine hint plaatsen: Meeting poging - ouder(s)
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:56:25 #101
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12826599
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:26 schreef jessie het volgende:
*superkleine update*

Ben net een gedeelte van de slijmprop verloren (nee just mee ik ga nie zoeken ) Denk ik. Was lang dradig slijm wat je uit elkaar kan trekken zeg maar was niet helder wit. Lekker goor praatje misschien.

Go jessie Go !!

verdorie ik krijg er zelfs kippenvel van

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 11:24:20 #102
7074 moussy
kuttekop
pi_12826859
Jessie!! Gooi dat kuiken er uit!!

Of nee, wacht nog even een dagje, dan doe je het net als bij Bo, een dag voor de dag dat je ingeleid zou worden. en op mijn verjaardag

pi_12827278
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:07 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Niet zeggen dat je eigen ziekenhuis niet wil meewerken. Wat ik zou doen: naar een andere stad gaan, 's avonds je melden bij de ehbo, eventueel via een huisartsenpost, zeggen dat je daar op vakantie (bij familie, vrienden weet-ik-veel) overnacht, en dat je je zorgen maakt over je kind (en dan iets vertellen zo dicht mogelijk aanligt tegen je huidige situatie, maar wel urgent en plausibel genoeg is om op dat moment door een vreemde gynaecoloog gezien te worden). Doel: voet tussen de deur van een andere gynaecoloog te krijgen, je kunt immers (denk ik) moeilijk zomaar voor een second opinion bellen, bij het gewone spreekuur, of zou dat wel goed kunnen?).

Eenmaal binnen bij de gynaecoloog kun je je verhaal doen.

Zoiets een idee?

. . Ja, dat bedacht ik me later in bed, dat je beter niet kan zeggen eerst omdat ze anders gaan tjekken en dan alsnog kunnen weigeren.
pi_12827302
Oh Jessie! Das wel een beginnetje hoor.
Tis in elk geval week, (tenminste, dat heb ik me laten wijsmaken) dus wie weet beval je voor maandag, of ben je erg makkelijk in te leiden!

Succes!

Screw them.
We're going home.
pi_12827753
Oké jessie, het begin is er,zullen we ze maar vast uit de kast halen voor je:
pi_12828260
*weer een klein update-tje*

Af en toe wat kleine weetjes in me rug. En nog slijmverlies maar ook af en toe wat bloedverlies net.
Het is nog neit heftig ofzo want ik word er een beetje giegelig van (lees zenuwachtig)

Bo gaat nu een tukkie doen en ik moet verplicht ook even slapen van Gerard. Ik ga dus maar even braaf op bed liggen

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 augustus 2003 @ 13:33:26 #107
13151 crew  Rewimo
pi_12828407
Spannend Jessie, lijkt toch wel een voorzichtig beginnetje hoor! Rust nog maar even voor het zware werk begint
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 13:34:21 #108
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12828419
Jessie, rust maar even lekker uit, voor het grote karwei begint! Dit gaat vast sneller dan je denkt Succes meid!!!

Hoe is het met de andere dames die ieder moment kunnen beginnen?

pi_12828510
Ik heb al zolang niet gereageerd dat ik niet meer weet wie ik nu allemaal al had gefeliciteerd met newborn kids...

Enniewee... een ieder die ik nog niet had gefeliciteerd: Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!

@E.T. Hier had ik de afgelopen week ook veel hoofdpijn, of dat door beeb komt weet ik niet maar tis nu weer *klopt af op hout* 2 dagen weg..

Verder gaat alles hier goed, beeb trapt me lek, zit letterlijk nog steeds in stuit maar heeft nog genoeg tijd om te draaien(wat dus ook wel vaak genoeg gebeurt *au* )

Verder zag ik dat Jessie bezig is?? Go Jessie!!!!

(edit: wat is Piet lief!!!! )

Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 13:43:08 #110
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12828558
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 12:02 schreef berney het volgende:

[..]
Lange quote over andere stad

. . Ja, dat bedacht ik me later in bed, dat je beter niet kan zeggen eerst omdat ze anders gaan tjekken en dan alsnog kunnen weigeren.

Euhm
geen verkeerd plan, bedenk dan ook iets hoe ik haar uit het ziekenhuis kan krijgen, wat voorlopig ligt ze daar nog.
Shaven..... not furred
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 13:44:54 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_12828590
Jeetje, wat een verhalen allemaal weer.
Mijn hart gaat uit naar Batsrhost en Genuivere, nogmaals wil ik jullie heel veel sterkte wensen. Wat een machteloos gevoel geeft dit zeg.

Jessie, meid, zet m op... (kan me je zenuwen wel voorstellen)

Lois, jij ook sterkte, want het is toch wel vermoeiend al die voorweeen, laat het nou maar beginnen, ik wil dat wondertje aanschouwen!

PS Ik heb het een beetje te druk gehad om alles goed te lezen, dus als ik iets of vergeet, sorry

stormy waters...
sailin'
pi_12829691
Ooow Jessie dat gaat er op lijken, ik duim voor je!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:08:47 #113
13151 crew  Rewimo
pi_12830759
Jessie! JESSIEIEIEIEIEIE! 't Heeft vast doorgezet
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:15:46 #114
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_12830856
Of ze slaapt heel lang

Jessie, GOGOGOGOGOGO!!!!

pi_12832681
*update*

Heb inderdaad flink geslapen tot een uurtje of half 4. Daarna niet echt last gehad dus zijn we maar gaan fietsen. Halverwege begon het te stortregenen. Ergens geschuilt maar het stoptte maar niet. Dus weer verder gefietst. Bo vond het schitterend, Voor mijn doen hard gefietst. En volgens mij heeft dat wel geholpen.
Heb nu zo om de 10 dan 15 en soms 20 minuten een wee. Hij duurt nog niet lang, maar moet al wel op me tanden bijten. Ik voel hem duidelijk aankomen en weer wegzakken.
Hopelijk kan ik vanavond nog mijn dagelijkse slaapie samen met Bo in ons bed doen en dan ga ik daarna lekker lang douchen. Of misschien ga ik dat zo wel doen. En als ik tegen half 8 als Bo naar bed ga meer last heb gaat Gerard met haar een slaapie doen zodat ze daarna weer lekker in haar eigen bedje kan slapen. Als ze eenmaal slaapt slaapt ze altijd goed en dan kan ze dus lekker thuis blijven terwijl ik misschien wel beval.
Ik hoop zo heel erg dat het doorzet en dat het niet net als Lois telkens weer afzakt.

Word vervolgd.....;)

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 augustus 2003 @ 18:21:07 #116
13151 crew  Rewimo
pi_12833039
Spannend Jessie, hou ons op de hoogte hoor Heel veel succes, ik hoop voor je dat het nu echt doorzet en je snel jullie ukje in je handen hebt
pi_12835293
*pomoenen uit de kast trekt* We hebben een BEE we hebben een AA we hebben een BEE we hebben een GRIEKSE IJ!!!!! GOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo babyyyyyyyyyyyyy!!

(ET, zou de hoofdpijn niet kunnen komen van dat nare verkoudheidsvirus dat heerst? Ik ben zelf erg verkouden met zere holtes en hoofd en oren en en en...)

DANYEL EN THIJS
pi_12835441
He Lois ben jij nu ook bezig. Heb al een tijdje niks van je gehoord. doe is melden.
Hier nog alles hetzelfde. Net een lekkere warme douche genomen en me warme sokken aangetrokken en nu ga ik zo lekker met een bakkie thee beneden zitten. Laat ze nu maar achter elkaar komen die weeen!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12835829
Jessie ik hoop dat je nu de bevalling krijgt die alle narigheid van de vorige goedmaakt, zet 'm op meid.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 20:52:34 #120
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12836032
U GO GIRL... ff inhouden en dan een zondagskindje

Net terug van Astrid in het ziekenhuis, alles is weer onder controle. De buikpijn en darmkrampen zijn weg. Kruimel is ongewoon rustig, maar wel aanwezig. Ze heeft vanmorgen nog een CTG gehad die er goed uitzag. Kindje heeft een lekker variabele hartslag en een stukje hoger dan bij binnenkomst (140~170). Wee-activiteit is ver te zoeken.

De gyn had nog gesproken met de verpleegster waar we bij uitgehuild hebben. Hij gaf aan dat wanneer Astrid zich goed blijft voelen hij morgen eens voorzichtig wil kijken hoe het er voor staat en of er wellicht al iets te helpen valt *zou het dan toch?*.

Anywayz, alleen goed nieuws eigenlijk.

Shaven..... not furred
  FOK!fossiel zaterdag 30 augustus 2003 @ 21:03:57 #121
2628 Karin
pi_12836267
Goed nieuws Basterhost, blij dat Genuivere zich iets beter voelt en jullie goed met de gyn gesproken hebben.

Jessie, spannendddddd!!!!!
Ik gooi er even een paar perssmileys in, wie weet heb je ze wel nodig vanacht.

Ik heb ook nog niets van Lois gehoord vandaag maar ze had zou me op de hoogte houden. Denk dus niet dat het aan de gang is. Denk dat ze zich zo nog wel eventjes meld.

zaterdag 30 augustus 2003 @ 21:16:28 #122
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12836507
Bastardhost, wat fijn, die positieve berichten! Als je meer ontspannen bent over het hele gebeuren, houd je meer energie over Succes hoor, morgen zal ik extra aan jullie denken/voor jullie duimen

Jessie, het hoort allemaal of het heel erg dichtbij is he, volgens mij heb je er morgen gewoon een kindje bij hoor Puf ze!

En hoe zou het met Lois zijn??

pi_12836556
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:52 schreef bastardhost het volgende:

De gyn had nog gesproken met de verpleegster waar we bij uitgehuild hebben. Hij gaf aan dat wanneer Astrid zich goed blijft voelen hij morgen eens voorzichtig wil kijken hoe het er voor staat en of er wellicht al iets te helpen valt *zou het dan toch?*.

Woei, misschien morgen wel inleiden, dat zou mooi zijn.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 21:53:25 #124
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_12837356
Spannend hoor Jessie, het is begonnen. Zet 'm op!
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 21:54:18 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_12837378
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:52 schreef bastardhost het volgende:
U GO GIRL... ff inhouden en dan een zondagskindje

Net terug van Astrid in het ziekenhuis, alles is weer onder controle. De buikpijn en darmkrampen zijn weg. Kruimel is ongewoon rustig, maar wel aanwezig. Ze heeft vanmorgen nog een CTG gehad die er goed uitzag. Kindje heeft een lekker variabele hartslag en een stukje hoger dan bij binnenkomst (140~170). Wee-activiteit is ver te zoeken.

Ik ben heeeeeeel erg blij dit te horen... Komop gyn, Gerard heeft gewoon gelijk hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 21:58:47 #126
3011 E.T.
pi_12837488
oe! Jessie rommelt
bastardhost en Genuivere hebben positiever nieuws dan gister..

Mijn hoofdpijn komt niet van een hoge bloeddruk.. heb 'm vandaag even opgemeten.. 104/69 is nou niet echt hoog te noemen.. Verkoudheid/griep is het ook niet.. voel me verder redelijk (door de hoofdpijn voelt 't allemaal wel *bleh* maar dat komt duidelijk door de hoofdpijn) De tip van bastardhost vond ik wel een goede.. Idd zijn mijn borsten in het begin razendsnel een cup gegroeid en de afgelopen weken is daar nog bijna een hele cup bijgekomen.. Ik heb vanavond heerlijk lang onder de hete douche gestaan met m'n nek en schouders (want die deden idd ook zeer), daarna een paracetamolletje genomen en de schouderbandjes van m'n BH strakker gezet. En voorlopig ben ik al een uur of twee (vrijwel) hoofdpijnvrij
Verder zal 't ook gerust wel een combi zijn van diverse factoren.. Hormonen, misschien beetje bloedarmoede (dus nog maar een pot appelstroop gehaald )..

Tnx voor de tips allemaal!

pi_12837974
Morgen als ik weer kom kijken hier, is er misschien wel een babytje erbij. . ik hoop op 2
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 22:27:46 #128
7074 moussy
kuttekop
pi_12838053
ET, bij mij was de hoofdpijn over toen ik sportbeha's ging dragen.
pi_12838086
He Bastardhost goed nieuws hoor!!!!
Fijn dat Genuivere zich beter voelt.

Hier werden de weeen na de douche minder
Ik ga maar 'gewoon' slapen nu. Hopelijk zet het vanacht door, maar geloof er niet meer zo in eigenlijk. Nog wel wat bloederig slijm verloren. Nou ja nog een nacht en dag te gaan. Hopelijk is dat genoeg!!!!! mocht het vanacht toch doorzetten kom ik dat nauurlijk wel ff vertellen

Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 22:46:39 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_12838458
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 22:29 schreef jessie het volgende:

Hier werden de weeen na de douche minder

Dat zegt geen hol hoor.

ff een stukkie van Mink zn site;

quote:
De krampen kwamen om de 6, 7 minuten. Ach even onder de douche, ze zullen wel weer afzakken en dan kunnen we lekker slapen. Ja, ze zakte wat af onder de douche, de krampen kwamen nu ongeveer om de 30 minuten. Goed, ze zijn dus nep, tijd om naar bed te gaan. Mis dus, slapen was er echt niet bij, doordat de krampen zo heftig waren kon ik mn draai niet vinden en heb ik geen oog dicht gedaan. De krampen kwamen nog wel, maar zeer onregelmatig, maar niet eens pijnlijk. Ach nieuwe dag nieuwe ronde dacht ik nog. Morgen zien we wel verder.

Zaterdag 10 augustus; Mink geboren

Jubileum moderator zaterdag 30 augustus 2003 @ 22:47:01 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12838464
Hier niks aan de hand hoor.
Door het rondje wandelen van vanochtend en de boodschapjes van vanmiddag kon ik alleen niet meer lopen en dus ook geen 2 trappen op naar de computer.
Vandaar mijn afwezigheid.

* Lois laat Jessie gaarne voorgaan*
Zet 'm op Jessie

Eva ♥ en Iris ♥
pi_12838546
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 22:47 schreef Lois het volgende:
Hier niks aan de hand hoor.
Door het rondje wandelen van vanochtend en de boodschapjes van vanmiddag kon ik alleen niet meer lopen en dus ook geen 2 trappen op naar de computer.
Vandaar mijn afwezigheid.

* Lois laat Jessie gaarne voorgaan*
[afbeelding][afbeelding] Zet 'm op Jessie [afbeelding][afbeelding]

Die smillies. . .
pi_12838579
hallo, misschien zou ik beter even terug kunnen lezen maar ik vraag het gewoon maar even, hoe ver zijn jullie? ik was 24 augustus uitgerekend en er gebeurt nog helemaal niets
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 22:52:59 #134
3011 E.T.
pi_12838590
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 22:52 schreef simoneschop het volgende:
hallo, misschien zou ik beter even terug kunnen lezen maar ik vraag het gewoon maar even, hoe ver zijn jullie? ik was 24 augustus uitgerekend en er gebeurt nog helemaal niets
Kijk even in de eerste post van het topic.. Daar staat iedereen met de uitgerekende datum erbij
pi_12838636
sorry
"Heb uw vijanden lief, betekent niet dat we onze ogen sluiten voor onrecht, het betekent dat we elkaar niet opgeven."
pi_12839719
* Logician heeft vandaag een bevalling mee mogen maken van een vriendin!!!
En dat was echt ontzettend speciaal, super, emotioneel en gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vertel morgen wel alle details, ben bekaf en ga nu snel slapen!!

*nog steeds in hyper-modus*

Ps: Jessie heeeeeeeeeeeeel veel succes, klinkt als een begin!

pi_12840590
Weer om het kwartier. Wel pijnlijk niet megalang.
*even wat drinkt en dan weer bed induikt*

Moussy van harte he!!!

Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 31 augustus 2003 @ 00:37:30 #138
3011 E.T.
pi_12840606
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:36 schreef jessie het volgende:

Moussy van harte he!!!

jahaaaa!!!! een zondagskindje!!!!!!

*te lui is voor perssmileys..*
maar er wel een boel rondstrooit

zondag 31 augustus 2003 @ 00:43:59 #139
37150 livelink
pi_12840733
Ja, ik ben ook nog wakker om Jessie wat perssteun te geven. Ik hoop zo dat het een thuisbevalling voor je mag worden en dan ook nog zo'n hele vlotte die je wel vaker hoort bij tweede kindjes.
Zet hem op!!!
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2003 @ 00:48:57 #140
7074 moussy
kuttekop
pi_12840843
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:36 schreef jessie het volgende:

Moussy van harte he!!!

Dat je daar nog aan denkt!!

Doet mij eens fok tante maken op mn verjaardag

pi_12842242
Nu een uur om de 7 minuten. Nog geen hele lange weeen, maar flink venijnig. Begin het al iets minder leuk te vinden.
Ik wil de verloskundige ook zo laat mogelijk bellen om teleurstelling net als bij Bo te voorkomen. Het voelt wel seriues nu. Maar voor mijn gevoel moet ik nog wel ff een poosie gaan.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2003 @ 04:02:54 #142
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_12842677
Kom op jessie!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_12842870
Inmiddels volgen ze elkaar sneller op. Net even onder...moment...was een wee, de douche gestaan een ruim half uur. Daar vang ik ze toch het lekkerst op. Lekker op zo'n soort skippybal. Nadeel is dat je benen en voeten zo koud blijven.
Gerard heeft de slaapkamer onderwijl gezellig gemaakt met allemaal kaarsjes
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12843041
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 04:31 schreef jessie het volgende:
Inmiddels volgen ze elkaar sneller op. Net even onder...moment...was een wee, de douche gestaan een ruim half uur. Daar vang ik ze toch het lekkerst op. Lekker op zo'n soort skippybal. Nadeel is dat je benen en voeten zo koud blijven.
Gerard heeft de slaapkamer onderwijl gezellig gemaakt met allemaal kaarsjes
go jessie go !!!!!!!!!!!!!!!1

Moussy !!!
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !!!!!!!

bel je later vandaag wel effe

dat wordt weer op en neer rennen vandaag !!

Groetjes

Stout

pi_12843044
Ben het nu al helemaal zat. Net weer een uur onder de douche geweest. Begin nu wel erg moe te worden. En krijg een beetje herinneringen aan Bo's lange bevalling. Ben zo bang als de verloskundige dalijk komt zegt. O maar je heb pas 2 cm ofzo. Dan word ik gek.... ben ik nu al aan het worden met die weeen.
Word vervolgd...
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12843048
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 06:30 schreef jessie het volgende:
Ben het nu al helemaal zat. Net weer een uur onder de douche geweest. Begin nu wel erg moe te worden. En krijg een beetje herinneringen aan Bo's lange bevalling. Ben zo bang als de verloskundige dalijk komt zegt. O maar je heb pas 2 cm ofzo. Dan word ik gek.... ben ik nu al aan het worden met die weeen.
Word vervolgd...
hoelaat komt de vk ?
blijf duimen voor je meid !!!
pi_12843061
De vk komt over een half uurtje en ik ben heeeeeel erg bang!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_12843069
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 07:06 schreef jessie het volgende:
De vk komt over een half uurtje en ik ben heeeeeel erg bang!!!!
Komop meid !!! Je ukkie wil er nu gewoon uit !
Nog heel even en dan weet je misschien meer
En goed aangeven dat je heel moe bent he !

Blijf hier nog effe hangen tot je meer weet

Stout

pi_12843082
Wat spannend Jessie! Je hebt vast al een megaontsluiting!

Aan het eind van de middag ben ik er weer, dan heb je vast al zelf gepost dat je een prachtige baby hebt.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2003 @ 08:35:16 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_12843159
Ow jeej, volledige ontsltuiting toen de vk in huis stapte?

zondag 31 augustus 2003 @ 09:11:16 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12843254
Go Jessie, go Jessie!
Ik doe maar geen perssmileys meer want volgens mij heb je dat lieve kleine meisje allang bij je liggen.
Hoe heette nou die trotse oom ook al weer? Doet es vertellen!

Enneh, Moussy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

zondag 31 augustus 2003 @ 09:14:38 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_12843266
Allereerst Moussy gefeliciteerd!

En verder, Jessie, volgens mij moet je al wel "uitgepoept"zijn!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_12843269
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 08:35 schreef moussy het volgende:
Ow jeej, volledige ontsltuiting toen de vk in huis stapte?

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Ze heeft in ieder geval andere dingen te doen dan hier posten.
Ik ga een dagje weg maar het kost me moeite om me van de computer los te rukken. Het is zo spannend.
Ik zal aan je denken Jessie!
  zondag 31 augustus 2003 @ 09:36:41 #154
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_12843309
Spannend hier!!!! Jessie heeft vast al een prachtig kindje in haar armen!
Zo niet, dan nog even volhouden Jessie!
He, ik kan pas vanavond weer kijken!
pi_12843316
Jessie zet em op!!!!!!!!

Moussy van harte

pi_12843338
Go Jessie, Go Jessie Go!!!!

Moussy...
VAN HARTE!

zondag 31 augustus 2003 @ 09:51:09 #157
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12843353
Moussy, van harte met je verjaardag. Dat je weer een slank meisje mag worden

En Jessie, vast al te laat om je sterkte te wensen want de kleine ligt allang vredig naast je in bed te slapen...
Ik wens je dus maar een zalige ontspannen kraamtijd toe *geeft dikke knuffel*

Shaven..... not furred
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 augustus 2003 @ 10:00:31 #158
13151 crew  Rewimo
pi_12843383
Jessie, hoe is het nou? Ik ben er de hele nacht mee bezig geweest Hoop dat we gauw bericht krijgen

Moussy, gefeliciteerd!!! Maak er een mooie dag van

zondag 31 augustus 2003 @ 10:12:34 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_12843422
Ow, wat spannend allemaal!!!
Jessie heeft idd vast een prachtig kindje, ik hoop het voor haar!!!

Bastarshost en Genuivere, ik was blij om het iets betere nieuws te lezen en ik hoop dat de gyn verstandig wordt...sterkte!

Moussy Gefeliciteerd!

Ow ja, en E.T., blij dat je hoofdpijn minder is, en misschien helpt bij jou idd een ander bh wel, maar ik wilde iig de tip geven als het echt erg blijft (en ook voor anderen met bv rugpijn) de tip geven om eens bij een chiropractor te informeren. Ik ben zelf rugpatient en lopp altijd al bij een chiropractor en nu in mijn zwangerschap vind ik het helemaal heerlijk om af en toe heen te gaan. Hij zet alle werverls weer even op hun plaats en weg zijn alle pijntjes weer voor een tijdje. (je doet er niks aan dat het weer terug komt...dat heb je met die buik en die borsten...)
Magoe, mij helpt het dus erg goed, misschien een tip voor anderen.
Het schijnt (volgens het foldertje) dat je 50% minder pijn kan hebben bij de bevalling....

stormy waters...
sailin'
pi_12843640
ow Jessie, ow Jessie, waar blijft het kindje nou (ik vind je zo zielig als je zegt dat je bang bent...kom does melden)
DANYEL EN THIJS
pi_12843652
oe, shit...Tante Mous nog van harte he!!!! (vandaag toch, of juist gisteren? Neeej vandaag!)

Logician, lijkt em eng om bevallingen bij anderent e zien.....

DANYEL EN THIJS
pi_12843831
Jessie!!!!!! * JOE GO GIRLY!!!!!!!!

Moussy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 31-08-2003 11:12]

zondag 31 augustus 2003 @ 11:11:51 #163
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_12843833
Jessie is vast bevallen inmiddels
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 augustus 2003 @ 11:12:48 #164
13151 crew  Rewimo
pi_12843848
Kijk je nooit naar De Bevalling, Toot? Het lijkt mij juist prachtig als je bij een bevalling bent, zeker als het de bevalling is van een zus of een hele goede vriendin...
pi_12843919
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 11:12 schreef Rewimo het volgende:
Kijk je nooit naar De Bevalling, Toot? Het lijkt mij juist prachtig als je bij een bevalling bent, zeker als het de bevalling is van een zus of een hele goede vriendin... [afbeelding]
Ja, ik kijk het regelmatig, maar vind het allemaal maar eng....dat gekreun en die pijn die er afstraalt. En dan een shot van zo'n kindje dat er benauwd uitkomt met zijn wangetjes zo klem en zo.....auw! Ik zou volgens mij alleen maar huilen. Het enige frappante vind ik dat ze allemaal roepen dat ze het niet kunnen en het doet pijn en ze willen niet meer..en dan die koppies van de ouders als ze het spruitje voor het eerst vasthouden!!! dat is werkelijk prachtig..maar als ik dan Jessie hoor zeggen dat ze zo bang is en zo dan vind ik het zoooooo zielig......maar goed, die ligt nu vast ook helemaal te stralen van geluk.
DANYEL EN THIJS
  zondag 31 augustus 2003 @ 11:19:46 #166
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_12843938
ja sorry hoor, veels te laat dit natuurlijk, maar ik was ff op vakantie en wat denk je??
Buix is weer Bix!!

GHaven en Bixister, namens mij nog even van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!!!

doei
  zondag 31 augustus 2003 @ 11:22:01 #167
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12843966
Spannend hoor. Jessie is nu bezig of is misschien al wel bevallen.

Bastardhost, gelukkig wat positieve berichten vanuit het ziekenhuis. Misschien krijgt Genevuire wel weer wat meer energie doordat de buikkrampen e.d. weg zijn en heeft ze straks toch voldoende energie om de bevalling op eigen kracht te doen.

Moussy, gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 augustus 2003 @ 11:24:09 #168
13151 crew  Rewimo
pi_12843993
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 11:18 schreef Catootje het volgende:

[..]

Ja, ik kijk het regelmatig, maar vind het allemaal maar eng....dat gekreun en die pijn die er afstraalt. En dan een shot van zo'n kindje dat er benauwd uitkomt met zijn wangetjes zo klem en zo.....auw! Ik zou volgens mij alleen maar huilen. Het enige frappante vind ik dat ze allemaal roepen dat ze het niet kunnen en het doet pijn en ze willen niet meer..en dan die koppies van de ouders als ze het spruitje voor het eerst vasthouden!!! dat is werkelijk prachtig..maar als ik dan Jessie hoor zeggen dat ze zo bang is en zo dan vind ik het zoooooo zielig......maar goed, die ligt nu vast ook helemaal te stralen van geluk.

Op het moment dat je echt niet meer wilt, schijnt het juist snel voorbij te zijn Hou je daar maar aan vast, over een paar maandjes

Ik ben aan dat hele moment niet toegekomen trouwens

zondag 31 augustus 2003 @ 11:35:35 #169
37150 livelink
pi_12844196
Jessie! Ik hoop dat jullie nu met z'n vieren in het bed liggen uit te rusten. Spannend hoor, die nachtelijke updates. Ik kan me zo voorstellen dat je bang was voor een teleurstellend verhaal van de vk, maar gezien het feit dat je daarna niet meer gepost hebt, zal dat wel niet het geval zijn geweest.

Laat Ome Dop maar snel posten (met foto's graag!).

zondag 31 augustus 2003 @ 11:57:21 #170
545 dop
:copyright: dop
pi_12844554
Hoi hoi

Ik heb een nichtje

Jessie is om 9:54 uur bevallen van een dochter
ze heet Janneke 56cm lang en 4450gr zwaar

als er tijd voor is doet jessie of gerard vandaag de rest van het verhaal

groetjes oom dop

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_12844598
Hoera!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd Jessie en man met Janneke! Hopelijk komen er snel foto's! Ik ben erg benieuwd naar dat kleine mensje

#geen
pi_12844611
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 11:57 schreef dop het volgende:
Hoi hoi

Ik heb een nichtje

Jessie is om 9:54 uur bevallen van een dochter
ze heet Janneke 56cm lang en 4450gr zwaar

als er tijd voor is doet jessie of gerard vandaag de rest van het verhaal

groetjes oom dop

HOERA !!

Dat is nog best snel gegaan !
GEfeliciteerd met Janneke ! Leuke naam !
Flinke dame trouwens !

Groetjes
Stout

zondag 31 augustus 2003 @ 12:08:02 #173
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_12844706
bo, gefeliciteerd met je zusje!!!
Is ze lief?

Jessie en Gerard natuurlijk ook gefeliciteerd

imagination is more important than knowledge
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:09:14 #174
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_12844731
Jippiiiiiee!!!

Wat een ontzettend leuke naam, Janneke!
Gefeliciteerd Jessie, Gerard en Bo!!

pi_12844824
Gefeliciteerd Jessie en familie. En inderdaad wat een leuke naam! Nu snel foto's natuurlijk. Bedankt voor het melden dop, ik ging er ook van uit dat alles goed was gegaan maar ben nu toch een stuk geruster nu we iets hebben gehoord.
mooi he, alles
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:21:37 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_12844891
Jessie en Gerard, gefeliciteerd met Janneke!!!
stormy waters...
sailin'
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:22:47 #177
37150 livelink
pi_12844910
Jaaaa! Dat is echt een heel leuk bericht voor de zondagochtend! Jessie, Gerard en Bo, gefelicteerd met Janneke!!
pi_12845092
Heerlijk, gelukkig nog voordat het kind naar de basisschool moest

Jessie en Gerard, van harte met jullie dochter! Bo, gefeliciteerd met je kleine zusje. Ik hoop dat je een goede grote zus zal zijn en niet boos op haar zal worden als ze straks jouw kleding aan wil met het stappen

Heerlijk, weer een baby erbij!

Genuiverre en Lois zijn nu aan de beurt! Kom op dames... PERSEN!

FOK!fossiel zondag 31 augustus 2003 @ 12:40:00 #179
2628 Karin
pi_12845156
Gefeliciteerd Jessie, husb en Bo met de geboorte van Janneke!
Wat fijn dat het allemaal toch een stuk sneller is gegaan als dat je dacht. Waarschijnlijk had je al een boel ontstluiting dat de verloskundige kwam, had jouw verbaasde blik wel willen zien. En wat fijn dat je toch nog thuis bent bevallen (toch?) Hoe vind Bo haar zusje?
Wat een leuke naam! En wat een knoepert! Nu lekker genieten in het kraamhotel met zijn viertjes.
pi_12845308
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jessie van harte!!!!!!!!! mooie naam!!!

Toot: Het leek me heel spannend, en dat was het ook vooral omdat het
totaal onverwacht gebeurde, ze lag al een paar dagen in het ziekenhuis
en ze had me maanden geleden gevraagd of ik er bij wou zijn, maar door
mijn bevalling en andere bezigheden was ons contact iets vermindert en
had ik er nooit meer bij stil gestaan .. tot ze me belde met 4cm ontsluiting
en vroeg of ik er nog bij wou zijn!!! ik heb als een idioot in 15min 140ml
gekolft en ben op de fiets gesprongen naar het ziekenhuis, toen ik daar
aankwam had ze al 7cm ontsluiting en heb ik samen met haar mee gepuft
en de hele mikmak aan weeopvanghoudingen met haar uitgeprobeerd
het was helemaal niet eng meer toen, het voelde bijna alsof het mijn eigen
bevalling was, waarschijnlijk omdat ik zelf net bevallen ben, echt ontzettend
mooi om het van de andere kant mee te maken, ik heb gejankt als een
klein kind toen het hoofdje (met de grootste bos haar die ik ooit heb gezien!)
er uit kwam, en ik heb 2 rolletjes foto's vol geschoten, het was geweldig!
De baby is trouwens een meisje, ze heet Evie ze was 4wk te vroeg maar
woog ruim 5pond en is 47cm, jammer genoeg moeten ze 1wk in het zieknhuis
blijven ivm een infectie (vliezen waren te lang gebroken) en liggen moeder
en baby allebei op een andere afdeling, dus ben ik als een idioot gister
nog naar de stad gefietst om de foto's te laten ontwikkelen zodat ze ieg.
foto's van dr kleintje heeft, damn .. was helemaal kapot! maar oh zo onder
de indruk, wat is het menselijk lichaam toch een wonderlijk iets!

pi_12845469
Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig, wat een leuke naam weer. . .

En Moussy, van harte met je verjaardag he, dat je maar een grote meid mag worden. .

pi_12845497
Jessie, Gerard en Bo, heel veel geluk gewenst met jullie dochtertje en zusje Janneke!!

pi_12845668
Janneke, welkom meidje!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jullie gaan goed, nu alleen Lois nog en Bastardhost met een happy end!!

(wat een verhaal Logician, ik hoor van iedereen dat gescheiden liggenv an je kind zwaar klote is...wel zielig hoor)

Ik ga niet bevallen.

DANYEL EN THIJS
  zondag 31 augustus 2003 @ 13:17:44 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_12845915
jessie gefeliciteerd!!! (en husb en Bo ook natuurlijk)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_12845984
Jessie, husb en Bo, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Janneke!!

Ik ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal en de eerste foto's van Janneke .
Nu eerst maar eens heerlijk genieten in het kraamhotel!

pi_12846160
Jessie: gefeliciteerd met Janneke!
  zondag 31 augustus 2003 @ 13:45:56 #187
3011 E.T.
pi_12846445
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!
We hebben een Janneke!!!!

Jessie, Gerard en Bo van Harte!

pi_12846502
Jessie, van harte gefeliciteerd!
Dat ging dus best nog snel, hé?
Ik heb je vannacht, middenin je weeën nog gemaild op je registratie-adres.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 31 augustus 2003 @ 13:51:03 #189
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_12846567
Jaaaa! Gefeliciteerd met Janneke! Volgens mij is dat mooi vlot gegaan, en 9 pond is ook niet nix!

Moussy, jij gefeliciteerd met je verjaardag

pi_12846591
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 13:03 schreef Catootje het volgende:
Ik ga niet bevallen.
ben je beetje te laat mee denk ik
pi_12846611
Moussy, gefeliciteerd met je verjaardag!!
pi_12846987
Jessie, Gerard en Bo, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.
Bijna 9 pond, da´s niet mis. Geniet lekker van de kraamtijd
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2003 @ 14:33:02 #193
7074 moussy
kuttekop
pi_12847771
Jaaaaaah, een zondagskind en een beetje verjaardagskadootje voor tante Moussy

Jessie, Husb, Bo , heel erg gefeliciteerd met júllie kadootje!!

wat een knoepert!!

Bedankt voor de felicitatie's he Een grote meid zal ik helaas nooit meer worden, of heeft er nog iemand groei-hormonen in de aanbieding? Misschien wordt dan de verhouding, lengte-gewicht ook meteen in de juiste verhouding getrokken

pi_12847894
Jessie & co, van harte gefeliciteerd met Janneke! Leuke naam
En Moussy proficiat met je verjaardag!
pi_12848388
Jessie, man en Bo van harte met jullie meisje!
Wat leuk, een Janneke

Screw them.
We're going home.
pi_12848505
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:41 schreef jessie het volgende nav mijn bekendmaking van Lara haar geboorte:
Tjeetje 5500 gram, hopelijk blijft het gewicht hier op fok niet oplopen
Nou Jessie, je zit aardig in de buurt en Janneke is maar een centimeter kleiner dan Lara
Screw them.
We're going home.
  zondag 31 augustus 2003 @ 15:14:17 #197
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12848716
Jessie, husb en Bo
Heel erg veel geluk met Janneke

edit:tiepvaut

zondag 31 augustus 2003 @ 15:17:42 #198
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12848796
Jessie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Janneke!! Wat een leuke naam En ontzettend fijn dat alles goed is gegaan! Nu ben ik dus heel benieuwd naar de eerste foto's van jullie mooie meisje

Moussy, gefeliciteerd met je verjaardag

zondag 31 augustus 2003 @ 15:17:56 #199
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_12848802
`Jee jessie gefeliciteerd met Janneke mooie naam ook weer
  zondag 31 augustus 2003 @ 15:19:45 #200
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_12848846
En moussy
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 augustus 2003 @ 15:45:54 #201
13151 crew  Rewimo
pi_12849476
Geweldig! Toch nog lekker zelluf thuis bevallen dus, Jessie

Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zusje Janneke!

Mini Admin zondag 31 augustus 2003 @ 17:02:36 #202
28139 Alicia
Dochter van...
pi_12851366
BO!!!!!!!!!! Gefeliciteerd met je zussie. Ook je mama en papa natuurlijk.

Ik zie je deze week, tot gauw

zondag 31 augustus 2003 @ 17:09:39 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12851501
Jessie en Husb en natuurlijk Bo, gefeliciteerd met de geboorte van Janneke Geweldige naam!
Enneh... toch nog een zondsagskindje, en toch nog thuis, en toch nog lekker met z'n viertjes. Heerlijk hoor!
pi_12851605
Wat snel ineens Jessie. Janneke is een erg leuke naam.
Gefeliciteerd!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12851694
Wat een flinke meid die Janneke! Jessie, Gerard en Bo van harte gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed met je is Jessie!!!!

Ik weet dat je mij eens gevraagd heb naar mijn bevallingsverhaal en bij het lezen van jouw angst om de verloskundige te bellen ivm nog lang niet genoeg ontsluiting hebben bracht bij mij tranen van herkenning. Gelukkig was het bij jouw een heel ander verhaal en is het toch nog lekker vlot gegaan.

zondag 31 augustus 2003 @ 17:20:05 #206
545 dop
pi_12851740

daar is ze dan

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
  zondag 31 augustus 2003 @ 17:21:54 #207
3011 E.T.
pi_12851769
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:20 schreef dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

daar is ze dan

zie ik daar toch een ziekenhuispolsbandje bij Jessie??

zondag 31 augustus 2003 @ 17:23:37 #208
545 dop
pi_12851800
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:21 schreef E.T. het volgende:

[..]

zie ik daar toch een ziekenhuispolsbandje bij Jessie??

zo wat een oplettendheid
ze is inderdaat in het ziekenhuis geweest
maar al weer thuis
moeder en dochter zijn kern gezond
hele verhaal laat ik aan mama en papa over
papa zal vanavond denk ik nog wat foto's posten

[Dit bericht is gewijzigd door dop op 31-08-2003 17:24]

pi_12851810
ik ben trouwens erg nieuwsgierig of je haar al hebt aangelegd en hoe dat ging ???

en wat is mooi!!

zondag 31 augustus 2003 @ 17:25:34 #210
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_12851849
Jessie en husb van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter. En Bo natuurlijk gefeliciteerd met je zusje.
  zondag 31 augustus 2003 @ 17:27:23 #211
545 dop
pi_12851887
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:24 schreef Knorretje het volgende:
ik ben trouwens erg nieuwsgierig of je haar al hebt aangelegd en hoe dat ging ???

en wat is mooi!!

ja heeft ze geprobeerd en ging redelijk (Beter dan bij Bo)
jessie janneke en papa zijn nu naar het kraam hotel onderweg
word vervollgt dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 augustus 2003 @ 17:46:16 #212
13151 crew  Rewimo
pi_12852383
Ja, da's waar ook, ze ging naar het Kraamhotel. Heeft iemand daar een adres van?

Wat een poppetje is Janneke, en dat voor zo'n flinke meid

Tnx voor de foto's, ome Dop Wat vindt Bo er tot nu toe van?

pi_12852458
Mooi meiske hoor die Janneke!!

En.. heeft Janneke veel weg van Bo als baby?
Ik zie dat dus nooit hè..

Jaaah, en hoe reageert Bo op haar kleine zusje?

FOK!fossiel zondag 31 augustus 2003 @ 17:52:25 #214
2628 Karin
pi_12852505
Wat een poepie
Bedankt ome Dop voor het plaatsen van de foto!
  zondag 31 augustus 2003 @ 17:53:08 #215
3011 E.T.
pi_12852524
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Ja, da's waar ook, ze ging naar het Kraamhotel. Heeft iemand daar een adres van?
er zijn er tegenwoordig twee hier in de buurt.. Geen idee naar welke Jessie is gegaan..
  zondag 31 augustus 2003 @ 17:58:54 #216
545 dop
pi_12852672
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:53 schreef E.T. het volgende:

[..]

er zijn er tegenwoordig twee hier in de buurt.. Geen idee naar welke Jessie is gegaan..

bij rotterdam airport zover ik weet
pi_12852730
Ah wat een lekker ding
Screw them.
We're going home.
pi_12852791
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:58 schreef dop het volgende:

[..]

bij rotterdam airport zover ik weet

voor zover ik weet ook, anders sta ik deze week bij het verkeerde hotel Geloof dat ze het hotel bij 't Clara niet leuk vond omdat je daar grote kans loopt de kamer te moeten dlen met een andere net moeder geworden vrouw. Afhankelijk van de drukte heb je dus niet altijd een eigen kamer.

Het adres van KraamZorg Hotel Noord is trouwens
Vliegveldweg 59-61
3043 NT Rotterdam

En dan ffies de naam van moeder erbij opzetten

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 augustus 2003 @ 18:06:08 #219
13151 crew  Rewimo
pi_12852807
Tnx Knor, kan ik even een kaartje sturen
pi_12853173
OMG wat is Janneke grooooooot!! *boos kijkt naar buik: hou jij je daar eenb eetje in he* Wat oplettend zijn jullie zeg, meteen dat ziekenhuispolsbandje zien !!! Ik vind het een dotje, onze Janneke, maar niet echt bepaald een pasgeboren baby om te zien...jeetje Jessie, wat heb jij een kanjer moeten baren...*aai over de bol geeft*

Veel plezier int kraamhotel Jessie!!! Ik wacht hier met smart op de verhalen van jou!

DANYEL EN THIJS
  zondag 31 augustus 2003 @ 18:26:40 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_12853257
Wat een poepie!!! die Janneke.
Maar idd Toot, keek ik ook al naar mijn buik en heb ook streng toegesproken....pfffff......dat lijkt me niet niks zo'n 9 ponder op de wereld zetten.
(volgens de metingen tijdens de echo zou die van ons uitkomen op zo'n 7,5 pond, dat lijkt me net mooi...)
stormy waters...
sailin'
pi_12853637
Gefeliciteerd Jessie!
Wat een grote meid, en wat een mooie meid!

Héél erg leuke naam trouwens

pi_12853702
Zow he, weer veel gemist zie ik. Ik ben blij dat ik in ieder geval gezien heb dat Jessie bevallen is.
Jessie, husb en Bo van Harte Gefeliciteerd met een kanjer van een meid. Mooie naam Janneke. En dat meen ik, ik heb dit altijd al een leuke naam gevonden. En nog aardig snelle bevalling ook. En nou maar lekker bijkomen he in het kraamhotel. Veel plezier hoor.

Nou Genuivere misschien ben jij ook al bezig, heb nog geen updates gezien van husb.

Moussy van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.

En Toot, ik heb ook vaak hoofdpijn en dan ook veel pijn in mijn nek. En dat is zo verdraaide vervelend want paracetamol helpt ook niet altijd geweldig.

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 augustus 2003 @ 18:49:23 #224
13151 crew  Rewimo
pi_12853755
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 18:43 schreef Nausicaa het volgende:
Gefeliciteerd Jessie!
Wat een grote meid, en wat een mooie meid!

Héél erg leuke naam trouwens

Ja, dat dacht ik wel, dat jij dat zou vinden
  zondag 31 augustus 2003 @ 18:50:30 #225
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_12853783
Joepie!!!! Een mooi meisje geboren!!!!
Jessie en Husbie gefeliciteerd met Janneke en Bo met je grote zus!
Fijn dat het toch nog redelijk snel is gegaan.
Een heel mooi kindje hoor
  zondag 31 augustus 2003 @ 19:24:21 #226
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_12854419
Jaaaaaaaaaaaaa hoor, ben er een dagje niet en huppaaaaaa!!

Welkom Janneke

Jessie, PapaBo en Bo gefeliciteerd!

Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_12855841
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 18:49 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat dacht ik wel, dat jij dat zou vinden
*onschuldig om zich heen kijkt
Hoezo, tis toch ook een gewéldige naam!
  Jubileum moderator zondag 31 augustus 2003 @ 20:15:39 #228
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12855958
Wat een mooie meid Jessie, goed gedaan hoor!
Prachtige naam, prachtige foto's!
*emosmilie*

Gefeliciteerd met Janneke

Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 31 augustus 2003 @ 20:44:29 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_12856775
Lekkere meid hoor!

Enneh, Knor, jij print toch wel even deze pagina's voor d'r uit als je van de week langs gaat?

zondag 31 augustus 2003 @ 20:48:11 #230
545 dop
pi_12856888
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
Lekkere meid hoor!

Enneh, Knor, jij print toch wel even deze pagina's voor d'r uit als je van de week langs gaat?

knor mag het natuurlijk ook doen
maar anders zorg ik wel dat gerard de reacties in dit topic mee neemt
met bo ook gedaan op laptopje
  FOK!fossiel zondag 31 augustus 2003 @ 20:58:00 #231
2628 Karin
pi_12857167
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 18:26 schreef Belana het volgende:
(volgens de metingen tijdens de echo zou die van ons uitkomen op zo'n 7,5 pond, dat lijkt me net mooi...)
ik wil je absoluut niet ontmoedigen hoor, maar dat zei ze bij ons ook
pi_12857567
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:58 schreef Karin het volgende:

[..]

Hier zaten ze er ook maar anderhalve kilo naast

Screw them.
We're going home.
  Jubileum moderator zondag 31 augustus 2003 @ 21:12:20 #233
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12857597
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:10 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Hier zaten ze er ook maar anderhalve kilo naast

*slaat handjes voor oortjes*
*zingt keihard een liedje*
dit hoor ik niet, lalalalaa
Eva ♥ en Iris ♥
pi_12857619
Jessie, gefeliciteerd met je mooie dochter
  zondag 31 augustus 2003 @ 21:15:49 #235
33393 BoPappa
Is ook JannekePappa :)
pi_12857687
Goed ik trotse pappa kom ff foto's posten

Snik snik niet dus, toestel ligt bij Jessie en Janneke in het kraamhotel, en ze willen hem niet eens ff komen brengen.

Tis dat ik zo trots ben op die twee meiden want anders ...

zondag 31 augustus 2003 @ 21:15:50 #236
30488 coolbabe
My little pwny
pi_12857689
Jessie, husband en Bo van harte gefeliciteerd met Janneke.

Moussy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_12857705
O joepie, ik lees het nu pas!
Jessie, Gerard en Bo van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!

Wat is ze mooi! En wat een geweldig leuke naam!

Wat heerlijk dat ze er is!

pi_12857737
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:12 schreef Lois het volgende:

[..]

Haha!
Denk niet dat jij daar bang voor hoeft te zijn! Ik zag net je schattige buikkie, die had ik met 6 maand geloof ik al zo groot , dus het zal best meevallen met je beeb
Screw them.
We're going home.
pi_12857770
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:15 schreef BoPappa het volgende:
Goed ik trotse pappa kom ff foto's posten

Snik snik niet dus, toestel ligt bij Jessie en Janneke in het kraamhotel, en ze willen hem niet eens ff komen brengen.

Tis dat ik zo trots ben op die twee meiden want anders ...

van harte met je dochter!
Geeft niets voor deze keer, we hebben al wat foto's gezien immers
Morgen dubbel zoveel dus he
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2003 @ 21:20:50 #240
7074 moussy
kuttekop
pi_12857828
Wat een groot lief poppetje die Janneke
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:12 schreef Lois het volgende:

[..]

Het kan ook anders hoor Cas werd op ruim 8 pond geschat, ook door de gyn die de bevalling heeft gedaan

pi_12857895
Oh Jessie wat is Janneke mooi
Wat moet dat bijzonder zijn om je eigen kleine mensje in je armen te houden
#geen
  zondag 31 augustus 2003 @ 21:24:17 #242
33393 BoPappa
Is ook JannekePappa :)
pi_12857903
Het bevallingsverhaal laat ik morgen door Jessie zelf even op de Laptop zetten, zodat ik het kan posten.

Ze is overigens in het ziekenhuis bevallen omdat ze ietsje veel bloed verloor hetgeen de verloskundige niet geheel vertrouwde.

Achteraf bleek het gelukkig allemaal erg mee te vallen.

Hoewel het slechts een kilometer rijden is was dat in de auto wel ff spannend met Jessie en maximaal persweeen naast me.
Een sirene heb ik niet gemist want arme Jessie schreeuwde zo hard dat iedereen ruim baan maakte.

zondag 31 augustus 2003 @ 21:27:35 #243
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_12857994
Jessie, Gerard en Bo.. eindelijk dan! Van harte gefeliciteerd met Janneke!
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  zondag 31 augustus 2003 @ 21:59:48 #244
593 sjak
Juffie Bloem
pi_12858834
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:24 schreef BoPappa het volgende:
Het bevallingsverhaal laat ik morgen door Jessie zelf even op de Laptop zetten, zodat ik het kan posten.

Ze is overigens in het ziekenhuis bevallen omdat ze ietsje veel bloed verloor hetgeen de verloskundige niet geheel vertrouwde.

Achteraf bleek het gelukkig allemaal erg mee te vallen.

Hoewel het slechts een kilometer rijden is was dat in de auto wel ff spannend met Jessie en maximaal persweeen naast me.
Een sirene heb ik niet gemist want arme Jessie schreeuwde zo hard dat iedereen ruim baan maakte.

Ontzettend gefeliciteerd met je meiden!
Leuke naam Janneke, heeft Bo meegekozen?

Gaat alles goed met Jessie? Ze heeft geen last van het bloedverlies?

Lekker douchen!
  zondag 31 augustus 2003 @ 22:15:10 #245
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12859144
Ooooh, , sorry dat ik zo moet lachen BoPappa, ik zie Jessie al helemaal voor me in de auto. Maar wat zielig ook, dan heeft ze erg veel pijn gehad Maar wat een prachtige beloning voor dat zware werk: een heel erg mooi prachtig lief meisje Janneke is echt een superschatje. En ik kan haast niet wachten op een uitgebreid verslag en meer foto's (hopelijk ook van Bo met Janneke!)
  zondag 31 augustus 2003 @ 22:21:51 #246
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12859317
oepsie, lees ik zomaar dat ik vergeten ben me te melden?

Komt waarschijnlijk door de ongelooflijke ochtend die ik achter de rug had, met twee verschrikkelijk weerbarstige kereltjes, waarvan er eentje zo in de stress schoot toen ik hem vroeg wat hij wilde drinken voor zijn ontbijt, dat hij door het krijsen en huilen moest overgeven. En nog geen vijf minuten later (en schone kleding) opnieuw omdat ik hem vroeg wat hij wilde eten en dat geen chocola mocht zijn van mij.

To the point: Astrid knapt lekker op. Hoewel alles nog rustig is heeft ze zich maar neergelegd dat ze een natuurlijke bevalling moet inzetten. De belofte gister van de gyn om vandaag een inwendig onderzoek te doen en aan de hand daarvan te kijken wat ze konder bespoedigen is gebroken, geen arts gezien. Hopen dat het morgen gebeurd, anders maar weer voorzichtig vragen.

Door de oppas *heb oma en opa gebeld om te komen om half tien, omdat er één in de keuken stond te janken, en twee in de kamer aan het brullen waren* heb ik toch nog een goede middag/avond beleefd. Vanavond zelfs heeel stiekum het bezoekuur met 1,5 uur verlengd. Samen met Astrid de gezeldschapsruimte omgebouwd tot een Kolonisten_van_Katan speelhok En aldaar anderhalf uur het kaartspel gespeeld met ons tweetjes.

En zo sluiten we sinds het begin van de ellende, op 25 mei, de vierde maand af zonder geboorte en krijgen we met zekerheid een september-kindje. Een heuze maagd

Shaven..... not furred
  zondag 31 augustus 2003 @ 22:55:31 #247
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_12860115
Jessie, Bopappa en Bo: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Janneke!
Bopappa moet nu z'n naam wel aanpassen, hè?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zondag 31 augustus 2003 @ 22:58:47 #248
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_12860206
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:24 schreef BoPappa het volgende:Een sirene heb ik niet gemist want arme Jessie schreeuwde zo hard dat iedereen ruim baan maakte.
Och gossie!

Gerard, Jessie en Bo, van harte gefeliciteerd met Janneke. Jessie, je hebt het wéér gedaan meisje, ben je nou niet vreselijk trots?

pi_12861328
Jessie (en natuurlijk Bopappa en Bo)
gefeliciteerd met jullie dochter Janneke.

Suc6 met de kleine meid

♥ K, N, R en F ♥
pi_12863867
Basterdhost: fijn dat de situatie nu iets rustiger en overzichtelijker wordt... wel aandringen op dat onderzoek om eventueel in te leiden hoor!!!

Jessie en hubbie en Bo: gefeliciteerd met Janneke!!! Vreselijk mooie naam voor een heel mooi meiske!!!! hubbie keurde de naam al direct af hier... *sught* voor een jongen zijn we er wel uit.. maar voor een meid???

Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  maandag 1 september 2003 @ 06:58:43 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_12864507
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:58 schreef Karin het volgende:

[..]

En bedankt....
stormy waters...
sailin'
  maandag 1 september 2003 @ 07:57:29 #252
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_12864686
quote:
Op maandag 1 september 2003 06:58 schreef Belana het volgende:

[..]

En bedankt....

Wat is nou anderhalve kilo joh?

Sverre woog bij geboorte 1170gr

Shaven..... not furred
pi_12864792
Jessie, Husb en Bo gefeliciteerd met jullie mooie (en grote) dochter /zus. Hoop dat Jessie lekker bijkomt in het kraamhotel.

Basterdhost, fijn dat opa en oma er waren voor Sverre en Storm (en voor jou natuurlijk) Ben blij dat het weer beter met jullie gaat, ik zat er gisterochtend nog wel over in. Op naar de bevalling

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_12865164
Ben een weekendje weggeweest en wederom een geboorteberichtje, volgend weekend ben ik weer weg hoor!

Jippie! Janneke is geboren, wat een leuke naam, ik vind de naam zo vrolijk klinken! Jessie, Bopappa en Bo van harte gefeliciteerd, ben erg blij voor jullie dat het al met al spontaan gekomen is!!! Een zondagskindje, die hebben een streepje voor in het leven, zei mijn vader na de geboorte van Chiara op zondag...

Familie Nagel, fijn dat het wat beter gaat met jullie, hopelijk duurt het allemaal niet lang meer!
En Lois, jij ook veel sterkte met die laatste loodjes!!!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_12865603
Jessie, PappaBo en Bo van Harte gefeliciteerd met Janneke!!!

Wat een kanjer zeg!!!!

maandag 1 september 2003 @ 10:08:40 #256
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_12866073
Hoe zou het met Bastardhost en Genuivere zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')