Wie van de vrouwen laat zich / vindt het fijn om in het andere gaatje gevingerd te worden (lees: anus) ???
Wel heb ik een vriendin (niet mijn vriendin)
die het opwindend vindt om naar haar vriend te kijken terwijl hij zit te poepen.
Als je mij persoonlijk zou vragen wat ik daar van vind?? Nou..Ik moet er geen lucht!! van hebben.
groetjes,
quote:neusgaatje
Op 23 maart 2001 02:57 schreef Dr.HaaiAskie het volgende:
Ok, de mannentopic is er al, onontbeerlijk komt er nu dus ook een vrouwentopic...Wie van de vrouwen laat zich / vindt het fijn om in het andere gaatje gevingerd te worden (lees: anus) ???
quote:sorry hoor maar dat vind ik echt een beetje onpasselijk.
Op 23 maart 2001 04:54 schreef eight of nine het volgende:
neusgaatje
quote:Vind ik niet hoor. Volgens mij is het een gewone vraag. Mijn vriendin vind het iig fijn.
Op 23 maart 2001 04:56 schreef eight of nine het volgende:
sorry hoor maar dat vind ik echt een beetje onpasselijk.
Ik heb gezegd.
quote:Opwindend???????
Op 23 maart 2001 03:17 schreef Dr.Sin het volgende:
Wel heb ik een vriendin (niet mijn vriendin)
die het opwindend vindt om naar haar vriend te kijken terwijl hij zit te poepen.
quote:And there you go!!
two in the pink, one in the stink
quote:Yep, kan er zeer zekers van genieten...zeker in combinatie met (laten we het een keer netjes zeggen
Op 23 maart 2001 02:57 schreef Dr.HaaiAskie het volgende:
Wie van de vrouwen laat zich / vindt het fijn om in het andere gaatje gevingerd te worden (lees: anus) ???
ikzelf zou bijv niet zo snel mijn vinger in een anus duwen zonder over m'n nek te gaan (echt) hoe los je zoiets op dan?
En waarom is het idee van om over je nek te gaan? Als je het heel zwart wit wilt zien en heel biologisch, wat is dan in weze enger/smeriger (tussen grote aanhalingstekens), je vinger in haar anus duwen, of je tong in haar vagina duwen? Toch heeft met beffen vrijwel niemand een probleem maar zodra het iets op anaal gebied betreft wordt er ineens moeilijk gedaan....ik snap dat toch niet echt. Maar misschien is ut meer iets van 'wat de boer niet kent....' Dus dat de nieuwigheid eng is of zo?
Ik vind ut iig heerlijk om een vrouw zo te verwennen ook en ut is geweldig hom te zien hoe een vrouw erop reageert als je het goed doet, die kronkelt soms bijkans nog harder als je haar anaal vingert dan vaginaal.
* DIGGER kent iig genoeg vrouwen die hun anus als erogene zone hebben leren kennen en daar ontzettend van genieten kunnen....good for them, it just double's the fun
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 26-03-2001 14:46]
Heerlijk man. !!
quote:amen
Op 26 maart 2001 14:44 schreef DIGGER het volgende:* DIGGER kent iig genoeg vrouwen die hun anus als erogene zone hebben leren kennen en daar ontzettend van genieten kunnen....good for them, it just double's the fun
quote:Weet ik eigenlijk ook niet.. ik vind het ook heerlijk om mijn vriendin te verwennen maar sommige dingen zie ik mezelf gewoon niet zo snel doen...
Op 26 maart 2001 14:44 schreef DIGGER het volgende:En waarom is het idee van om over je nek te gaan?
Ligt allemaal beetje aan haar bui.
Zelf vind ik likken aan mijn anus wel fijn,
maar vingeren niet.
quote:Ik kijk nu wel op een hele andere manier naar je usericon en je ondertitel
Op 26 maart 2001 14:44 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind ut erg leuk en lekker om te doen, en dan zoals een aantal dames hier ook zeggen, naast anaal vingeren ook bf beffen, of tegelijkertijd in de vagina vingeren, oid. Tis heerlijk te combineren met van alles, je houdt zowel je hand als je mond vrij om andere lekkere dingen mee te doen.
quote:Je klinkt als de ideale man!
Op 26 maart 2001 14:44 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind ut erg leuk en lekker om te doen, en dan zoals een aantal dames hier ook zeggen, naast anaal vingeren ook bf beffen, of tegelijkertijd in de vagina vingeren, oid. Tis heerlijk te combineren met van alles, je houdt zowel je hand als je mond vrij om andere lekkere dingen mee te doen.En waarom is het idee van om over je nek te gaan? Als je het heel zwart wit wilt zien en heel biologisch, wat is dan in weze enger/smeriger (tussen grote aanhalingstekens), je vinger in haar anus duwen, of je tong in haar vagina duwen? Toch heeft met beffen vrijwel niemand een probleem maar zodra het iets op anaal gebied betreft wordt er ineens moeilijk gedaan....ik snap dat toch niet echt. Maar misschien is ut meer iets van 'wat de boer niet kent....' Dus dat de nieuwigheid eng is of zo?
Ik vind ut iig heerlijk om een vrouw zo te verwennen ook en ut is geweldig hom te zien hoe een vrouw erop reageert als je het goed doet, die kronkelt soms bijkans nog harder als je haar anaal vingert dan vaginaal.
* DIGGER kent iig genoeg vrouwen die hun anus als erogene zone hebben leren kennen en daar ontzettend van genieten kunnen....good for them, it just double's the fun
quote:Voor iemand op de wereld zal ik wel de ideale man zijn ja, voor zo ver dat bestaat, ideale. maar goed, ik ben gewoon erg ruimdenkend en open mbt sex en sexualiteit, hoewel ik natuurlijk ook wel m'n grenzen heb. Maar het beetje droevig en puberaal schreeuwen dat anaal vingeren smerig is en dat de anus daar niet voor bedoeld is, is natuurlijk nogal stom, als je ondertussen wel rustig je tong in een vagina van een vrouw steekt, alsof dat er, in diezelfde optiek dan, 'voor bedoeld is'.
Op 27 maart 2001 16:50 schreef Mothafokker het volgende:
Je klinkt als de ideale man!
Ik hou het maar op het onwennige, het enge, het niet open staan ervoor van die personen en dat ze dan zelf misschien wel het ultieme genot missen omdat ze het met hun vooroordelen nimmer zullen proberen, sja, their loss...
Feit is gewoon dat veel vrouwen, evenals mannen (hoewel mannen er wel gemiddeld gezien een stuk gereserveerder tegenover staan) juist enorm kunnen genieten van hun anus als erogene zone. En wat is er nu lekkerder dan op z'n tijd (want niks moet altijd) te genieten van AL je erogene zones op je lichaam? het is toch alleen maar lekekr als je zo uitgebreid mogelijk genieten kunt van je eigen lichaam en je partner zo uitgebreid mogelijk kunt laten genieten? Ik vind het in ieder geval enorm mooi en opwindend om een vrouw te zien die geniet als je haar anaal vingert.
Overigens nog even voor Strolie75: http://www.fokforum.nl/showtopic/37769 misschien heb je er iets aan gezien je 3 onzinnige reacties in dit topic.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 27-03-2001 18:45]
quote:Wijs mij eens aan waarom je biologisch gezien, gezien de evolutie en voortplanting wel in de vagina zou 'behoren' te vingeren en niet in de anus...
Op 27 maart 2001 10:08 schreef Merette het volgende:
Vingeren, ergens anders dan waar het "hoort"?
het is, zo gezien, helemaal nergens voor nodig, dient geen enkel doel mbt sexualiteit en voortplanting, het is puur een genotskwestie. En dat is anaal vingeren net zo, mits je er voor open staat en niet zo 'eng' over zou doen.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 28-03-2001 00:44]
quote:Dat valt wel mee hoor. Poep- en plassex is van een ander kaliber, dat vind ik ook ranzig.
Op 28 maart 2001 00:17 schreef Djeez het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen het 'in de kont vingeren' ranzig vinden omdat de anus nu eenmaal een afvoerkanaal is van je afvalstoffen. Net als met poep- en plassex. Urine en ontlasting zijn nu eenmaal afvalstoffen die het lichaam dus niet nodig heeft. En daarnaast kan bij het kontvingeren een beetje poep aan je vinger blijven kleven, wat mij heel onhygiënisch lijkt, zeker als je het niet goed wast...
quote:Grapje tussendoor moet kunnen (begreep ik tenminste uit dat topic).
Op 27 maart 2001 18:45 schreef DIGGER het volgende:
Overigens nog even voor Strolie75: http://www.fokforum.nl/showtopic/37769 misschien heb je er iets aan gezien je 3 onzinnige reacties in dit topic.
quote:Same here, daar kan ik me ook niet van voorstellen wat daar nu leuk/lekker/opwindend aan moet zijn.
Op 28 maart 2001 10:52 schreef fokje het volgende:
Dat valt wel mee hoor. Poep- en plassex is van een ander kaliber, dat vind ik ook ranzig.
quote:Is heel anders...als een meisje een beetje moeite doet om het schoon en hygienisch te houden (en dat doen de meeste gelukkig) is er niks aan de hand. Alleen je handen even wassen voor het eten
Op 28 maart 2001 10:52 schreef fokje het volgende:
Dat valt wel mee hoor. Poep- en plassex is van een ander kaliber, dat vind ik ook ranzig.
quote:Ik vind dat je gelijk hebt...moet er niet aan denken eerlijk gezegd
Op 28 maart 2001 00:17 schreef Djeez het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen het 'in de kont vingeren' ranzig vinden omdat de anus nu eenmaal een afvoerkanaal is van je afvalstoffen. Net als met poep- en plassex. Urine en ontlasting zijn nu eenmaal afvalstoffen die het lichaam dus niet nodig heeft. En daarnaast kan bij het kontvingeren een beetje poep aan je vinger blijven kleven, wat mij heel onhygiënisch lijkt, zeker als je het niet goed wast...
quote:Das knap als je jezelf kunt likken aan je anus (doet veel aan sporten??)
Op 26 maart 2001 16:46 schreef tsteen het volgende:Zelf vind ik likken aan mijn anus wel fijn,
maar vingeren niet.
quote:mwoehahahaha LOL
Op donderdag 29 maart 2001 15:49 schreef berties het volgende:
Zelf vind ik likken aan mijn anus wel fijn,
maar vingeren niet. Das knap als je jezelf kunt likken aan je anus (doet veel aan sporten??)
quote:Mjah beetje saai wel ja
Op zondag 01 april 2001 13:01 schreef jerney het volgende:
nee... it's a one way street
dan maar een saaie doos
quote:Same here
Op donderdag 16 augustus 2001 22:23 schreef elkroket het volgende:
Mijn vriendin vindt het heerlijk als ik haar kontje lik!
En ik vind het ook lekker om te doen. Natuurlijk wel eerst samen douchen, om goed te reinigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |