abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12802213
Vanmorgen op vriend weegschaal gaan staan en ik weeg nu 83.0 kilo

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_12802766
Hey,

De laatste paar weken ben ik zelf aan het lijnen. Ik neem dus geen tussendoortjes meer, en drink 3 liter water per dag. Ook besloot ik wat meer te gaan bewegen. Ik heb tot nu toe elke dag 20km gefietst en 100sit ups voor het slapen gaan gedaan. Maar mijn vraag is of dit nu ook echt allemaal helpt?
Vooral dat fietsen dus, ik heb van veel mensen gehoord dat fietsen helemaal niet zo effectief is, en dat hard lopen veel beter is en zo. Maar goed, dat houd ik dus nooit echt lang vol.. Ik zou het toch wel balen vinden als al dat fietsen niet voor niets is geweest. Want ik heb het tot nu toe echt elke dag gedaan en zo. En heeft er iemand nog tips, qua beweging en eten?
Ook qua maaltijden en zo, wat ik beter wel en niet kan nemen?
Ik ben eerder al eens 15kilo afgevallen, en dat heb ik simpelweg gedaan door gewoon niet meer te snoepen. Dat doe ik nu dus ook, maar ik heb het idee dat dat met beweging veel sneller gaat. Binnenkort kan ik via school ook fitnissen.. Ik denk dat dat ook wel helpt.

Sorry dat ik het hier post. Maar ik vond een nieuw topic aanmaken ook een beetje overdreven. Hoop niet dat het erg is..

pi_12802827
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:12 schreef Sappii het volgende:
Hey,

De laatste paar weken ben ik zelf aan het lijnen. Ik neem dus geen tussendoortjes meer, en drink 3 liter water per dag. Ook besloot ik wat meer te gaan bewegen. Ik heb tot nu toe elke dag 20km gefietst en 100sit ups voor het slapen gaan gedaan. Maar mijn vraag is of dit nu ook echt allemaal helpt?
Vooral dat fietsen dus, ik heb van veel mensen gehoord dat fietsen helemaal niet zo effectief is, en dat hard lopen veel beter is en zo. Maar goed, dat houd ik dus nooit echt lang vol.. Ik zou het toch wel balen vinden als al dat fietsen niet voor niets is geweest. Want ik heb het tot nu toe echt elke dag gedaan en zo. En heeft er iemand nog tips, qua beweging en eten?
Ook qua maaltijden en zo, wat ik beter wel en niet kan nemen?
Ik ben eerder al eens 15kilo afgevallen, en dat heb ik simpelweg gedaan door gewoon niet meer te snoepen. Dat doe ik nu dus ook, maar ik heb het idee dat dat met beweging veel sneller gaat. Binnenkort kan ik via school ook fitnissen.. Ik denk dat dat ook wel helpt.

Sorry dat ik het hier post. Maar ik vond een nieuw topic aanmaken ook een beetje overdreven. Hoop niet dat het erg is..

Alle lichaamsbeweging is goed, het 1 verbrand misschien meer kcal dan het andere, maar op de lange termijn is datgene wat je kunt volhouden (het fietsen) het meest effectief.
pi_12803893
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:12 schreef Sappii het volgende:
....Vooral dat fietsen dus, ik heb van veel mensen gehoord dat fietsen helemaal niet zo effectief is, en dat hard lopen veel beter is en zo. Maar goed, dat houd ik dus nooit echt lang vol.. Ik zou het toch wel balen vinden als al dat fietsen niet voor niets is geweest. Want ik heb het tot nu toe echt elke dag gedaan en zo. En heeft er iemand nog tips, qua beweging en eten?
Het ligt eraan hoe hard je fietst. Als je drie keer in de week een uurtje zo snel mogelijk die 20 km fietst dmv een fietscomputer zal dit positief uitwerken voor je conditie en tevens ook voor de lijn, lijkt mij?

Elanor: ik vroeg het me gewoon even af of er geen andere mogelijkheden waren. Voor mij werkt het iig het beste omdat ik dan flink kan inzetten. Dan moet ik gewoon zorgen dat ik in de avond wat minder eet (want ik ga wel gewoon avondeten).

pi_12806447
Alle sport die je kunt volhouden is natuurlijk uitstekend! Sporten zoals hardlopen en fietsen zijn het meest geschikt. Krachttraining helpt niet echt veel en zwemmen schijnt ook niet zo heel veel te doen als je doel afvallen is. Zwemmen zorgt wel allround voor een mooiere lichaamsvorm en bouwt je conditie op. Heb alleen ooit ergens gelezen dat het niet goed meewerkt met de vetverbranding an sich.

Van sporten alleen val je amper af, maar de combinatie minder energie binnen krijgen en meer verbruiken is de ideale manier om af te vallen.

Enne, Sappii....iedereen die wat pondjes wil kwijtraken is hier uiteraard van harte welkom

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_12807628
ik heb vanmorgen de hele beneden gepoetst

goed gezweet dus
en 20 min op de crosstrainer gestaan

pi_12807681
Zo.. Heb net dus weer gefietst. En meteen even de tijd opgenomen met een stopwatch. 50 minuten en 53 seconden.. Best netjes..

Overigens.. Ik zat laatst te praten met mijn ma. Over Noodles, van die kant en klare dingen waar je water bij moet gooien en zo. Volgens haar was dit best te eten als je aan de lijn bent (als lunch of zo) en best weinig calorien. Maar ik dacht juist dat het een soort van pasta is of zo, waar dus juist wel veel calorien in zitten?

pi_12807828
Volgens mij zitten er in noodles niet zo veel calorieën. Het is meestal niet de pasta die aanzet (als je er maar niet heeeeel erg veel van eet), maar de vette saus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_12810748
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:41 schreef Kroeltroel het volgende:

[..]

Hmm, ik als WW-er ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik weet dat je voor je 3e-en-meer-stuks fruit punten moet berekenen, maar kan op mijn CD nergens iets vinden hierover!

Om mezelf maar ff antwoord te geven...ik heb het gevraagd op de forums van de Nederlandse en Belgische WW's, en heb vooral bij de Belgische veel reacties gekregen in de zin van: 3-5 is gewoon nog normaal (en 0 punten tenzij voor bananen e.d.), alleen wanneer je afvallen stagneert kun je kijken of het misschien daaraan ligt.
pi_12815410
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:33 schreef YPPY het volgende:

[..]

Met de volgende update zal ik je er bij zetten.
Wat versta je onder gezond eten en hoe/wat eet je nu?

nu snackte ik nog veel te veel. Eigenlijk een beetje dagelijks, dus dat wil ik terugbrengen tot alleen het weekend. En ook nog maar 3 keer per dag te eten ipv 5 of 6 keer per dag.
Je bent nooit te oud om bingo te spelen!
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 06:45:05 #36
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_12825488
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zitten er in noodles niet zo veel calorieën. Het is meestal niet de pasta die aanzet (als je er maar niet heeeeel erg veel van eet), maar de vette saus.
De porties van die noodles zijn echter nogal erg aan de ruime kant voor een dieeter. En in sommige van de bijgeleverde kruidenzakjes zit wat vet. Erg vol vezels zitten ze niet; een appeltje als toetje zal geen kwaad kunnen. Staat er niets op het etiket?

Ik zou zo af en toe even vertellen hoe het mijn niet-lijn vergaat he (voor de nieuwelingen: ik deed gezellig mee in dit topic, was 15 kg afgevallen en kreeg een gezond BMI in zicht toen ik zwanger werd). Wel, tot nu toe ben ik nauwelijks aangekomen, maar ik vrees dat de grote explosie eraan zit te komen. Ergens ook wel lekker, want dan ga ik er tenminste zwanger uitzien, in plaats van nogal uitgedijd (m'n buik en borsten zijn wel al flink aan het groeien). Maar waar ik vreselijk blij mee ben: deze zwangerschap verloopt veel makkelijker dan de vorige, tot nu toe. Ik ben minder moe en heb een veel (VEEL!) lagere bloeddruk. Volgens mij een direct gevolg van het lijnen en vooral het sporten, wat ik nu nog steeds doe. Ik kan het dus iedereen (ook zonder kinderwens ) aanraden.

Succes allemaal!

pi_12827822
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 06:45 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Hey, veel succes met je zwangerschap Alhoewel ik nu nog niet meteen aan baby's wil beginnen, is dit toch één van de redenen die hebben meegespeeld om te vermageren. Als ik binnen dit en x jaar er dan toch aan wil beginnen, hoef ik dan geen jaar meer te wachten omdat er eerst nog ff 30 kilo af moet!

Bij mij gaat het dieet (WW) ook nog steeds de goede richting (78,5 kilo )- alhoewel ik nu (na zo'n 9-tal weken) al wat meer zondig. Zolang ik blijf afvallen, maak ik me er eigenlijk nog niet al te veel zorgen over

† In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:30:11 #38
43556 miss_dynastie
pi_12831017
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:18 schreef Isabeau het volgende:
Heb alleen ooit ergens gelezen dat het niet goed meewerkt met de vetverbranding an sich.
Hmmm, echt vreemd dan... dan ben ik zeker een beetje tegendraads! Ben zelf ooit 10 kilo kwijt geraakt in drie maanden door geen zoetigheid/tussendoortjes/frisdrank meer te nuttigen, en iedere dag te zwemmen. Voordat ik begon met zwemmen haalde het allemaal niet zoveel uit, daarna wel, errug vreemd dan!
pi_12843538
Weegupdate: Geen verandering!

Relatie deze week verbroken, als afleiding 2 x uit eten geweest, gisteren een BBQ, me niets ontzegd wat betreft alcohol en lekkernijen en deze week iets te weinig gesport.
vanaf morgen er maar weer tegen aan! Want o0ver een week vertrek ik naar Zuid_Spanje, naar het strand....

pi_12843560
weegupdate:

even aangekeken maar de weegschaal geeft nu al twee dagen 83 kilo dus dat is mooi

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_12848938
Nou, daar ben ik weer

En ik ga vanaf morgen weer eens een poging doen om een heleboel kilootjes kwijt te raken
Deze keer ga ik (gezellig ) met m'n moeder mee naar de Weight Watchers, misschien dat dat wel stimuleert om het vol te houden
In ieder geval ben ik nu wel weer gemotiveerd, dus ik begin met goede moed.

Ik heb geen idee hoeveel ik op dit moment weeg, dat laat ik morgen wel even weten.
Ik wil in ieder geval weer onder de 80 komen, en dan zien we wel weer verder

pi_12849085
Hoi Fannetje! Gaat helemaal goedkomen met je! Kan niet anders!
Succes morgen bij de WW.
pi_12851939
Dat gaat goed DarkElf!

Noodles eet ik ook soms, maar dan eigenlijk altijd zonder olie, die ziet er veel te ongezond uit. Eigenlijk heb ik dus alleen sliertjes, maar dat vind ik ook al lekker.

Fijn dat deze zwangerschap beter gaat Gaoxing. En altijd handig om te weten dat het makkelijker zwanger zijn is, met heel wat kilos minder. Een vrijwilliger van ons was trouwens aan het einde van haar zwangerschap bijna 20 kilo lichter dan aan het begin. Dat was schrikken toen ze bevallen was!

Dat is niet leuk Babbelzz. Maar geen verandering is altijd nog beter dan aankomen.

Leuk dat je terug bent Fannetje! Het gaat deze keer vast weer goed en als het heel goed gaat, hoef je ms niet meer mee naar de WW.

Hier geen update. Omdat ik morgen moet werken heb ik vandaag gewogen en ik ben gelijk gebleven. Ik geloof dat ik nu weer op zon tussengewicht ben gekomen. Het gaat allemaal niet meer zo makkelijk.

En voor de laatste keer de openingspost aangepast. Isa, de komende week moet ik ruim 60 uur werken en daarna heb ik vakantie. Kun jij het drie weekjes bijhouden en het andere topic ook? Dan zal ik het daarna weer een tijdje doen.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12858379
ik heb ook een keer over geslagen met meten en vandaag zelfs niet gewogen
en ik probeer tot zondag vol te houden om niet te wegen maar of dat het me lukt ik weet het niet
pi_12860490
Nu een documentaire op RTL4 over dikke mannen in Engeland; ze wegen meer dan 200 kilo en er is er een bij die 380 kilo weegt
25.000 caloriën per dag
#geen
pi_12865070
Suc6 Yppy!
Balen dat de openingspost al is aangepast... Ik heb gisteren buikgriep gekregen en ben behoorlijk wat (vocht) verloren en flink ontslakt
Weegschaal vertelde me vanmorgen 80,5, hoewel ut wijzertje meer naar de 80 woog.

Ik denk trouwens dat wneer jij terug bent, ik welkom ben in het andere topic... mijn BMI is nu nl 25.4

[Dit bericht is gewijzigd door Babbelzz op 01-09-2003 09:40]

pi_12887041
380 kilo! Wow! Hoe krijg je al die kaloriën binnen zeg, dat lukt mij echt niet.

Wel een slechte week vandaag verwacht ik. Ik moet vier avonden werken en dat betekend vier avonden op mijn werk of ergens hier in de buurt eten. We hebben geen kantine, dus ik ga niet aan de krokketen, maar wil ik wel iets voedzaams. Eén keer een broodje doe ik wel, maar verder weet ik het nog niet.

Hoe gaat het met jullie? Het is nogal stil hier.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12887377
Het gaat goeoeoeoeoeoeoeoeddddddd!
verstandig dat je niet elke keer aan de kroket gaat! je kunt misschien ook een keer een spoepje en een maaltijdsalade meenemen van huis. Weet je zeker dat het 1 x goed gaat (of 2x natuurlijk ).
Ik kan het nog steeds niet laten me minder vaak dan 1 x per week te wegen, dat wil zeggen dat ik er bijna elke dag wel op sta, eigenlijk .
Goed, dat kan ook mensen wel eens blij maken, want vandaag stond er toch echt 79!!!! Dat betekent dat ik op de helft zou zijn, een gezond BMI zou hebben en dat ik jullie veel suc6 mag wensen en dat ik jullie ga uitzwaaien ! Maar dat doen we nog maar ffies niet!
Ik heb buikgriep gehad en ben blijkbaar behoorlijk leeggelopen, dus als ik weer wat kan eten, zal ik wel weer wat aankomen . Dus ik blijf tot zondag in ieder geval nog ffies hier (als t mag) en daarna... ga ik op vakantie, voor 1 weekje. Meet heerlijke wijnen en tapas (hellp, ik eet vegetarisch en zie de vette kaasjes en olijven al verschijnen).Wat ga ik hier tegen doen, behalve vetabsorptie pillen en azijnpillen slikken (weet ut anders ook niet)?????
pi_12887421
Nou niks veranderd. Ook een slechte week gehad. Veel studeren. En weinig zin om uitgebreid te koken. Dus we hebben zelf een keer pizza gehaald. En ook nog een stuk vlaai gehad.
Ik zit nu al een tijdje net onder de 80 kilo te hangen. Soms een beetje richting de 79 soms wat meer richting de 80. Maar ritme wil nog niet komen.
Probeer deze week in ieder geval voor 9 uur te ontbijten. En voorzichtig te zijn met dingen als koekjes en chocola.
Ik blijf gewoon proberen om in een goed ritme te komen. Maar elke week is mijn rooster weer anders en soms hoef ik pas kwart voor 2 naar college. Dus dan is het lekker om even uit te slapen. Maar als ik utslaap start ik ook veel langzamer op en ontbijt ik pas tegen 12 uur.
Nou ja. Ik blijf het wel proberen...
pi_12888110
Bij nader inzien heb ik me gisteren maar niet gewogen, aangezien we donderdag naar de WW gaan en ik daar ook gewogen word Dan begin ik gewoon met dat gewicht.

Gisteren echter wel begonnen met diëten, veel gezonde dingetjes in huis gehaald en veel water gedronken (en dus automatisch elk kwartier naar de wc ). Tot nu toe gaat alles goed

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')