quote:de combinatie van bier en een gezellige meisje doen wonderen..
Op woensdag 27 augustus 2003 00:51 schreef ElCriz het volgende:
Waarom?!?! Op dit tijdstip, een dinsdagavond (of woendsdagmorgen)? Tell me your secret!
quote:Dat wil ik ook! Een gezellig meisje dus. Of liever nog 10.
Op woensdag 27 augustus 2003 00:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
de combinatie van bier en een gezellige meisje doen wonderen..
Heb zo'n verschrikkelijke behoefte aan vakantie nu!
maar goed, het gaat wel redelijk. paar dingetjes nog, maar ach die overleef ik vast ook wel...
met uw kot in België. Ik hoop dat gij het er plezant krijgt.
On-topic:
Gesloopt. Gisteren toch maar eerder naar huis ben gegaan en onder de wol gegaan. Probleem was echter dat ik daardoor vannacht niet meer kon slapen, dus wakker voel ik me niet. Mijn griep is volgens mij nu echter wel uit mijn systeem. Geestelijk voel ik mij verder echt op en heb ik zelfs zin om te werken
. Net bericht uit India gehad van mijn zus. Fijn om te horen dat alles goed gaat met haar.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 08:32 schreef Slarioux het volgende:
Deel 141 dus
quote:dat hoop ik ook, want ik ga camperen
Op woensdag 27 augustus 2003 10:39 schreef Koningin het volgende:
Goed, zin in de rest van de week.
Hopelijk gaat het niet regenen!!
Maar nu stort ik in omdat ik op 1/100ste punt na een hertentamen niet heb gehaald en het enige waar ik nog naar uitkeek niet mag gaan doen. Ik mag geen coschappen lopen in september. Ik moet nu wachten tot mei. Mei. En daarvoor moet ik eerst een heel trimester overdoen. Een trimester waar ik 3 achten, een 9, een 5.9 en dus een 5.49 heb gehaald.
Nog iemand wat meer oxazepam of diazepam voor me? Ik heb maar 4 tabletjes in huis waar ik nooit van heb genomen omdat ik overal zelf wel uit wilde komen. Maar ik kan niet meer
quote:Jezes,.. en ik denken dat ik het slecht heb
Op woensdag 27 augustus 2003 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Nadat ik een ernstige hersenschudding heb gehad, te horen kreeg dat ik baarmoederhalskanker had, de politie met kogelvrije vesten en getrokken wapen voor mijn deur stond om mijn woning te doorzoeken voor een moordzaak, de oproep voor de rechtszaak als getuige waarin ik het liefst wil gaan liegen maar dat kan ik helemaal niet, het overlijden van mijn oma, de subarachnoidale bloeding van mijn moeder waarbij ik dacht dat ze dood zou gaan, het feit dat ze nu ernstig gehandicapt in een revalidatiecentrum zit lukte het nog wel met me. Ik hield stand, ik redde het net.Maar nu stort ik in omdat ik op 1/100ste punt na een hertentamen niet heb gehaald en het enige waar ik nog naar uitkeek niet mag gaan doen. Ik mag geen coschappen lopen in september. Ik moet nu wachten tot mei. Mei. En daarvoor moet ik eerst een heel trimester overdoen. Een trimester waar ik 3 achten, een 9, een 5.9 en dus een 5.49 heb gehaald.
Nog iemand wat meer oxazepam of diazepam voor me? Ik heb maar 4 tabletjes in huis waar ik nooit van heb genomen omdat ik overal zelf wel uit wilde komen. Maar ik kan niet meer
quote:Mijn moeder leeft tenminste nog.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:24 schreef EggsTC het volgende:Jezes,.. en ik denken dat ik het slecht heb
quote:Dat is teminste één lichtpunt! En met de rest: Sterkte....
Op woensdag 27 augustus 2003 11:28 schreef Isabeau het volgende:[..]
Mijn moeder leeft tenminste nog.
quote:Oeh, da's zuur.
Maar nu stort ik in omdat ik op 1/100ste punt na een hertentamen niet heb gehaald en het enige waar ik nog naar uitkeek niet mag gaan doen.
dus doe het vandaag lekker rustig aan... zo ff doesjen..
voel me wel lekker.. beetje moe nog.. en probeer niet teveel na te denken. vanavond Ronald zien
zal wat zijn als ik op Lowlands elke ochtend voor dag en dauw wakker word gemaakt
maar dat maakt niet uit, heb er even goed zooooown zin in
quote:Jezus Isa! Pff, ik weet echt niet wat ik moet zeggen maar ik voel me nu gewoon zo asociaal dat ik om mijn kleine probleempjes heb lopen zeuren
- heel verhaal -
Die rust die ik echt al maanden zoek heeft me eindelijk gevonden, waarschijnlijk zit ik nog met 1 iemand in de klas die ik aardig vind (da's meer dan niemand!), ik heb afgrijselijk lekkere chocolade en tja. Gewoon goed!
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 12:07 schreef SportsIllustrated het volgende:
Nog net zo'n luie lul als gisteren.
quote:Gemeenerik
Op woensdag 27 augustus 2003 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik voel me ok. Nog meer slecht nieuws van over de oceaan, maar 't is goed om de vrouwtjes even naar je te laten verlangen. Heb reply al geschreven, maar die verblijft nog ff in mijn Draft folder, en ik verstuur die morgenavond wel ofzo.
Ik voel me goed, ga weer aan het werk
quote:Jij woont toch niet in de stad waar 1,5 uur geleden een jochie is ontvoerd? hoorde het net op de radio?
Op woensdag 27 augustus 2003 14:04 schreef Christine het volgende:
Beetje opgefokt, en opgeschrikt door allerlei dingen die momenteel gebeuren hier in mijn eigen stadIk voel me eventjes helemaal niet meer veilig hier.
ontopic: voel me toppie.. heb weer goeie beslissing genomen.. en nu ga ik daar eens even wat aan doen
quote:Dank je
Op woensdag 27 augustus 2003 12:52 schreef BlaatschaaP het volgende:Jezus Isa! Pff, ik weet echt niet wat ik moet zeggen maar ik voel me nu gewoon zo asociaal dat ik om mijn kleine probleempjes heb lopen zeuren
. Nouja, ik hoop dat je weet dat ik echt bewondering heb voor hoe je het volhoudt (of volgehouden hebt).. Ik weet zeker dat je ook hier doorheen zal komen. Een
maar.
quote:Soms moet je eens alleen aan jezelf denken, en alleen tijd voor jezelf nemen
Op woensdag 27 augustus 2003 14:18 schreef Isabeau het volgende:[..]
Dank je
Maar als ik dan weer denk aan bijv. de ouders van dat 11-jarige meisje of de familie van de dagelijkse verkeersslachtoffers of aan...etc. Dan valt het nog wel mee.
quote:Jawel, dat is hier om de hoek
Op woensdag 27 augustus 2003 14:15 schreef racoon2002 het volgende:
Jij woont toch niet in de stad waar 1,5 uur geleden een jochie is ontvoerd? hoorde het net op de radio?
quote:Ai ai ai... Ik het niet het hele verhaal gehoord.. hoorde idd alleen dat er een jochie ontvoerd was.. damn.. wat een kutmaatschappy...
Op woensdag 27 augustus 2003 14:23 schreef Christine het volgende:[..]
Jawel, dat is hier om de hoek
quote:BlaatschaaP, you're a real fucking genius.
Op woensdag 27 augustus 2003 15:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb echt zin om mijn creativiteit te uiten maar kan niks verzinnen.
quote:gelukkig voel ik weinig (niets), anders was ik nu boos op je.
Op woensdag 27 augustus 2003 15:15 schreef Frenkie het volgende:
Wiehoeeeeee mijn vrijkaarten voor Lowlands benne binnen..![]()
geweldig dus..
Nah jah, morgen weer een dag
heb alleen nog steeds de geur van mn hond die op t kleed gepoept heeft in mn neus
quote:Hoe komt het, blaatschaap?
Op woensdag 27 augustus 2003 16:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Auuuuuuuuuu!Mijn arm en schouder doen zo'n pijn
.
Met mij gaat het wel ok
quote:aardbeien zijn okay
Op woensdag 27 augustus 2003 16:28 schreef Frenkie het volgende:
Ik heb aardbeien* Isabeau neuriet alles kan een mens gelukkig maken
Tja, m'n leven eindelijk goed op orde, al een paar weken nu. Onbelangrijke dingen waar ik vroeger veel waarde aan hechtte heb ik overboord gegooid om wat belangrijke dingen te redden. Heb mezelf daarvoor moeten aanpassen en ik wist eigenlijk niet of ik dat wel wilde. Maar the new me bevalt me prima. Verder druk bezig met allerlei projecten, waaronder een nieuwe website. Daar kan ik veel energie en ook meteen stress in kwijt. Hij wordt mooier dan ooit en het resultaat stemt me ernstig tevreden. Nieuwe uitdagingen enzo. Ennnnnnn ik ben al ruim een week bezig met een bleekkuur voor m'n gebit. Die wilde ik al jaren, maar heb 't nu maar eens doorgezet. Ik moet nog een weekje, maar ik heb nu al écht hagelwitte tanden. Daarnaast heb ik m'n kanus weer eens kaalgeschoren en heb (voor mijn eigen gevoel) nu weer killer looks.
Alles geweldig dus. Al weken. .
quote:Ik heb er nog een paar.. wil je ze..? om jou ook een pietsie geluk te gunnen zeg maar
Op woensdag 27 augustus 2003 16:30 schreef Isabeau het volgende:[..]
aardbeien zijn okay
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 27-08-2003 16:42]
Ik voel me moe.
Honger ook.
Effe verder met stofzuigen en dan schapjes boden.
quote:Dat is kut zeg!! En is het niet een beetje laat aangezien volgende week alle opleidingen weer beginnen? Dit kunnen ze toch niet maken
Op woensdag 27 augustus 2003 16:48 schreef Ilsjuhh het volgende:
beetje kut, net te horen gekregen dat ik beter kan stoppen met de opleiding, terwijl dit dus juist is wat ik wil....maar ze vinden dat ik het niet aan kan en dat ik beter de bol opleiding kan doen....maar ik weet niet eens of ik dat wel wil.....
dus ik voel me daarom opgelucht, maar wel klote dat het zo moet hiero!
voel me wel redelijk, heb lekker gewerkt enzo, dus het gaat wel redelijk.
kleine spanning om vrijdag avond, maar dat overleef ik vast ook wel.
quote:het was geen ontvoering dat was vanmiddag al bekend
Op woensdag 27 augustus 2003 18:44 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me opgelucht,
nadat ik te horen heb gekregen dat al mijn buurjongentjes veilig thuis zitten, en dus niet ontvoerd zijn (en ja ik woon ook in die stad, ik gooi een steen van het balkon en hij ligt in het park)
quote:ik heb de hele dag gewerkt, en daarom niet zo goed op de hoogte, het laatste wat ik hoorde (hele aardige klanten) was dat het een ontvoering was...
Op woensdag 27 augustus 2003 18:45 schreef DarkElf het volgende:[..]
het was geen ontvoering dat was vanmiddag al bekend
edit:
ik hoor nu net van mijn zus het verhaal....
mijn excuses (schaam schaam)
[Dit bericht is gewijzigd door Xilantof op 27-08-2003 18:48]
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 18:47 schreef Xilantof het volgende:[..]
excuses...
Verder eigenlijk trots dat ik mijn studie weer zo goed heb opgepakt .
.. en hongerig ...... ik ruik de calzone al .
quote:Inderdaad.
Op woensdag 27 augustus 2003 16:42 schreef milagro het volgende:
Mooi zo, Dirk, goed dat te lezen
Fijn hè, als en hoe alles uiteindelijk op de juiste plek valt
Houden zo!
Toch nog beetje bedompt omdat een vak nog niet rond bleek, als dat puzzelstukje ook nog valt ga ik een gat in de lucht springen en gek doen
quote:Geen idee wat het is/was natuurlijk, maar als het voorheen mooi was denk er dan aan terug als iets moois. Er komt ooit wel weer iets anders moois voor in de plaats. Vast niet wat je nu wil horen, maar... it usually does.
Op woensdag 27 augustus 2003 20:41 schreef Maanvis het volgende:
Verdrietig, om alles wat eens was en nu niet meer is.
depressief ben ik op zich wel, maar dokters, anti-depresiva oid, daar moet ik echt niet van hebben
maar wat bij mij is, is dat het altijd na een dag (of een paar) weer helemaal over is, en ik heb geen zin om anderen lastig te vallen met mijn problemen
quote:lol... sorry hoor, maar dat soort tests kan je echt beter niet doen. beste is om er met iemand die er echt verstand van heeft over te praten, dan zo'n standaardtest waaruit bij (bijna) iedereen blijkt dat ze minimaal matig-depressief zijn
Op woensdag 27 augustus 2003 22:27 schreef Boschjesman het volgende:
volgens http://www.depressiezelftest.nl ben ik matig depressief en zou ik een dokter moeten raadplegen of zo'n zooidepressief ben ik op zich wel, maar dokters, anti-depresiva oid, daar moet ik echt niet van hebben
maar wat bij mij is, is dat het altijd na een dag (of een paar) weer helemaal over is, en ik heb geen zin om anderen lastig te vallen met mijn problemen
oow ja.. als je toch die test wil doen moet je t wel invullen naar hoe je je de afgelopen 2 tot 4 weken gevoeld hebt over het algemeen. als je een paar dagen in een dipje zit zoals je beschrijft ben je niet meteen depressief
[Dit bericht is gewijzigd door Yuki op 27-08-2003 22:53]
quote:vervelend voor je meis! echt niet leuk... wat is er dan dat ze denken dat je t niet aankan?
beetje kut, net te horen gekregen dat ik beter kan stoppen met de opleiding, terwijl dit dus juist is wat ik wil....maar ze vinden dat ik het niet aan kan en dat ik beter de bol opleiding kan doen....maar ik weet niet eens of ik dat wel wil.....
Naaah...gaat wel goed zo, vakantie is weer voorbij, tijd om de turbo weer in te schakelen
quote:Draai er dan maar gauw weer één!
Op woensdag 27 augustus 2003 22:53 schreef AlohA het volgende:
De realiteit begint me in te halen
quote:Wat fijn dat je zo intens gelukkig bent!
Op woensdag 27 augustus 2003 23:40 schreef DarkElf het volgende:
" 1 hete traan trekt een gloeiend spoor over mijn gezicht...."
Ow en minstens net zo belangrijk, ik kan weer stilzitten en niksdoen zonder me rot te voelen of te peinzen. En dat is toch een lekker gevoel
.
quote:gefeliciteerd!
Op donderdag 28 augustus 2003 00:07 schreef Frenkie het volgende:
Om onbekende reden voel ik me helemaal geweldig. De glinstering is weer in mijn ogen terug, ik dans op straat, ben onwijs vrolijk en heb een grijns van oor tot oor.
Ow en minstens net zo belangrijk, ik kan weer stilzitten en niksdoen zonder me rot te voelen of te peinzen. En dat is toch een lekker gevoel
.
Ruilen?
ontopic:
het gaat niet slecht ofzo.
maar ik moet denk ik maar mijn bedje gaan bezoeken..
[Dit bericht is gewijzigd door Stranger op 28-08-2003 00:37]
quote:aww wat rot voor je
ot: leuke avond gehad, alleen beetje erg mn stem kwijt nu ik voel verder nu gelukkig niks, hoop dat ik snel kan slapen...
WAAROM snap ik niets van 't mannelijk geslacht?!
Zit te overwegen om non te worden en me terug te trekken in een klooster in een of ander dorpje in Frankrijk...
quote:Omdat wij ook geen ene zak van jullie snappen?
Op donderdag 28 augustus 2003 02:05 schreef Hert het volgende:
Not a happy puppyWAAROM snap ik niets van 't mannelijk geslacht?!
Ik baal er wel van dat ik mijn tentamen vloeistofmechanica weer niet gehaald heb (weer een vijf voor mijn verzameling ). Het is het enige tentamen dat ik nog moet. Probleem is echter dat ik begin oktober afgestudeerd wil zijn, terwijl het eerste tentamen pas weer in mei wordt gegeven. Ik moet maar eens kijken of een mondeling of iets dergelijks mogelijk is. Ik doe als verkeerskundige toch nooit iets met vloeistofmechanica
Kutvak.
Verder gaat alles goed. Druk bezig met solliciteren en dat stemt me wel vrolijk.
quote:Hey kunnen we tot mei samen leuke dingen doen
Op donderdag 28 augustus 2003 08:46 schreef Peregrijn het volgende:
Eindelijk weer fit.Ik baal er wel van dat ik mijn tentamen vloeistofmechanica weer niet gehaald heb (weer een vijf voor mijn verzameling
). Het is het enige tentamen dat ik nog moet. Probleem is echter dat ik begin oktober afgestudeerd wil zijn, terwijl het eerste tentamen pas weer in mei wordt gegeven. Ik moet maar eens kijken of een mondeling of iets dergelijks mogelijk is. Ik doe als verkeerskundige toch nooit iets met vloeistofmechanica
Kutvak.
Verder gaat alles goed. Druk bezig met solliciteren en dat stemt me wel vrolijk.
In de tussentijd geen bal te doen.
Weet hoe je je voelt Ik hoop dat ze bij jou wat makkelijker zijn en je een mondeling toestaan.
Detail: vannacht draaide hij zich om in bed en zijn arm raakte de mijne en hij duwde mijn arm gewoon weg...
quote:Waarom laat je hem dan bij je slapen?
Op donderdag 28 augustus 2003 09:49 schreef Yodaah het volgende:
ik voel me beroerd, gisteravond kreeg ik te horen dat mijn vriend mij zat is en dat hij geen zin meer in de relatie heeft![]()
Detail: vannacht draaide hij zich om in bed en zijn arm raakte de mijne en hij duwde mijn arm gewoon weg...
ontopic: ik praat alsof er een emmer over mijn hoofd zit (kop vol snot dus). Verder uitzonderlijk fit voor iemand die anderhalve week geleden nog slecht sliep en at.
quote:ik lag eerst op de bank, maar dat was ook niet alles.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:09 schreef zwaaibaai het volgende:[q]Waarom laat je hem dan bij je slapen?
quote:kun je nagaan hoe je je voelt, als al het snot eruit is
ontopic: ik praat alsof er een emmer over mijn hoofd zit (kop vol snot dus). Verder uitzonderlijk fit voor iemand die anderhalve week geleden nog slecht sliep en at.![]()
GODVERDE DOMME ZEG........ ze zegt dat ze geen "Professional Player" is (sorry voor die term) maar godverdomme dit is meer dan alleen toeval hoor. Godverdomme godverdomme.
ik hoop dat de mensen die hier aanstoot aan geven mij het niet kwalijk nemen, ik ben... ik ben echt boos, verdrietig, bang, angstig en verloren tegelijk....
maar gaat wel redelijk, naar alle verhoudingen denk ik......
ben niet echt vrolijk verder, maar zit ook niet super in de put.
ik moet alleen niet aan morgen denken
Loop al dagen lang met een big smile rond. En iedereen maar vragen waarom ik zo'n super best humeur heb
quote:je weet niet half hoe grappig je bent
Op donderdag 28 augustus 2003 01:32 schreef BlaBlub het volgende:
Ik voel mezelf best grappig, terwijl ik dat zelden tot nooit niet ben, ofzoGa denk maar ff de safari erbij pakken
ontopic:
goed maar stresserig
en dat zal pas over zijn als mn tentje goed en wel staat, vanavond laat ofzo
ik voel me mat, verdrietig en verschrikkelijk onzeker en kwetsbaar.
quote:Shit, een winkelende vrouw
Op donderdag 28 augustus 2003 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Muhahaha ik ga winkelen
quote:When the going gets tough, the tough go shopping.
Op donderdag 28 augustus 2003 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Muhahaha ik ga winkelen
En ik heb PMS.
quote:* duikt ook weg *
Op donderdag 28 augustus 2003 16:00 schreef shmoopy het volgende:[..]
When the going gets tough, the tough go shopping.
En ik heb PMS.
nooit geweten dat er zo veel snot in een hoofd kan zitten. Lekker als je vanavond nog ff op visite moet.
quote:What happend?
Op donderdag 28 augustus 2003 15:54 schreef ArmaniMania het volgende:
Behoorlijk kut !En ik hoop dat mijn voorgevoel niet uitkomt.
Maar goed, dat zie ik dan wel weer.....
Ontopic: Gaat best goed al zeg ik het zelf
Steeds ruk aan de rest van de wereld.. ik vermaak me wel.. alleen snachts is minder ivm slaapprobleem
piekeren is een kutbezigheid
quote:Psst: rauwe halve ui naast je bed, helpt echt.
Op donderdag 28 augustus 2003 16:04 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
* duikt ook weg *
nooit geweten dat er zo veel snot in een hoofd kan zitten. Lekker als je vanavond nog ff op visite moet.
quote:Dus nu ga je zeker de bijkeuken schilderen?
Op donderdag 28 augustus 2003 16:00 schreef shmoopy het volgende:[..]
When the going gets tough, the tough go shopping.
En ik heb PMS.
On-topic:
Stuk beter nadat ik vernomen heb dat ik mijn laatste vak kan halen via een mondeling en dat mijn scriptiemateriaal tot nu toe is goedgekeurd. Het is nu voor 90% zeker dat ik in oktober ga afstuderen.
Yeah baby, ik voel me top.
quote:Nee dat zal de visite helemaal leuk vinden. Hai, hoe is het? Ja ik weet het, een beetje verkouden. Heb je een ui?
Op donderdag 28 augustus 2003 16:32 schreef shmoopy het volgende:[..]
Psst: rauwe halve ui naast je bed, helpt echt.
Zonder bij-informatie, wat is het verstandigst te doen in een verliefdheid?
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
'Kay!
Ontopic: Ik heb het (nu al ) heel erg druk met school en dat is heel erg vermoeiend, maar het voelt ook wel weer goed.
Ik voel me dus best wel goed.
Zo, en dan ga ik nu weer huiswerk maken.
quote:Wehehehe
Op donderdag 28 augustus 2003 18:02 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Fijn dat het zo goed met je gaat de laatste tijd!
Ontopic: Ik heb het (nu al
) heel erg druk met school en dat is heel erg vermoeiend, maar het voelt ook wel weer goed.
Ik voel me dus best wel goed.
Zo, en dan ga ik nu weer huiswerk maken.
Ik zit al de hele dag onderuitgezakt op een stoel achter de computer, beetje muziek te luisteren en niks te doen . Volgende week pas school
.
Is 't trouwens wat, de 4e? .
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:04 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Wehehehe
.
Ik zit al de hele dag onderuitgezakt op een stoel achter de computer, beetje muziek te luisteren en niks te doen
. Volgende week pas school
.
Is 't trouwens wat, de 4e?
.
quote:Reageer hier eens
Op donderdag 28 augustus 2003 18:10 schreef zonzonzon het volgende:[..]
De 4e is vermoeiend, je zit echt veel langer op school, maar wel leuker vind ik, je hebt ook meer zelfstandigheid, het leukste is dat je bij sommige andere mensen in de klas komt.
ach het gaat wel redelijk,
om nog onbekende reden zit ik hier met een big smile achter de pc.
heb wel vermoeden, maar die reden mag dus niet
lekker vaag allemaal
quote:Mijn tip: zoek iemand in Nederland......
Op donderdag 28 augustus 2003 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
Alle negatieve gevoelens van verliefdheid voel ik nu. Maar ik probeer gewoon on-top te blijven. Ik heb twee mogelijkheden: opbellen en confronteren of doodzwijgen.Zonder bij-informatie, wat is het verstandigst te doen in een verliefdheid?
Tenzij je héél erg zeker van iemand bent, werkt het vrijwel nooit, een relatie "oversea".
Ontopic:
Ik voel me super goe-hoed
Wel een beetje hongerig, maar dat ga ik zo effe fixen.
Het enige minpuntje: de maand is nog niet eens begonnen, en het geld is alweer bijna op
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:20 schreef Christine het volgende:[..]
Mijn tip: zoek iemand in Nederland......
Tenzij je héél erg zeker van iemand bent, werkt het vrijwel nooit, een relatie "oversea".
2topic: Ik voel me goed, beter dan verwacht gewoon
Heb wel zin in morgen, druk dagje! Werken, sporten en naar Arnhem!
Pff opa wordt alweer 91! Respect joh Ik ga hem verwennen
straks lekker trainen... gaan we weer
(en morgen ook weer werken )
Heb net via via gehoord gekregen dat m'n beste vrienden vinden dat ik veranderd ben (in negatieve zin). Dat komt omdat ik niet lekker in m'n vel zit, voel me de afgelopen maanden gewoon niet happy, lage dunk van mezelf, enz.
En dat terwijl ik een geweldige vriendin heb. Maar die vrienden denken juist dat het door m'n vrienden komt.......
K ga maar sporten ofzo, ff mijn gedachten verzetten
quote:En mijn voorgevoel is uitgekomen
Op donderdag 28 augustus 2003 15:54 schreef ArmaniMania het volgende:
Behoorlijk kut !En ik hoop dat mijn voorgevoel niet uitkomt.
Maar goed, dat zie ik dan wel weer.....
Nou jah mijn ouders gaan dus nu definitief uit elkaar, ze hebben het geprobeerd
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:54 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
En mijn voorgevoel is uitgekomen
Waarom voel ik alles zo goed aan, ik dacht dat ik het onder controle had. Maar ook dromen van mij komen weer uit en dan niet eens wat met mij te maken heeft
Nou jah mijn ouders gaan dus nu definitief uit elkaar, ze hebben het geprobeerd
quote:Dank je
Op donderdag 28 augustus 2003 20:55 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Bareuh..... heel veel sterkte de komende tijd......
Komt ook wel weer goed.
quote:Je bent aan het blowen??
Op donderdag 28 augustus 2003 23:42 schreef elcastel het volgende:
Goed en onrustig.
quote:Hier nog een. Ik ga zo naar Amerika bellen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 00:06 schreef LWaS het volgende:
onzeker
En omdat ik altijd tegen bijna alles tegen bijna iedereen verzwijg over wat er in mijn leven gebeurt, qua gevoelens en ontwikkelingen, heb ik nu niemand om het bij kwijt te kunnen, en dat voelt alleen maar kutter.
quote:Dan ben jij vast degene die ik net via de telefoon probeerde te bereiken, maar je neemt niet op verdulleme.
Op vrijdag 29 augustus 2003 02:30 schreef Stranger het volgende:
Ik voel me zo, zo, zo ontzettend kut!En omdat ik altijd tegen bijna alles tegen bijna iedereen verzwijg over wat er in mijn leven gebeurt, qua gevoelens en ontwikkelingen, heb ik nu niemand om het bij kwijt te kunnen, en dat voelt alleen maar kutter.
Als ze me nodig heeft, dan kan ze me dat toch gewoon vragen? Bescheidenheid heeft ook zijn grenzen, dit is waanzin.
het gaat wel redelijk... denk ik...
Gelukkig kan ik me vandaag volledig storten op m'n werken en bij thuiskomst draait er een film van mijn favoriete actrice waarna ik weer lekker op bed kan.
quote:Dan hoef ik je daarmee geen succes te wensen...
Op vrijdag 29 augustus 2003 08:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kut, ik weet dat ik zo weer een tentamen ga verneuken.
Gaap
najah, verder gaat het wel goed, mis een paar mensen
quote:Tuurlijk heb ik gelijk, ik heb er ook ervaring mee
Op donderdag 28 augustus 2003 18:22 schreef Stereotomy het volgende:Ze heeft nog gelijk ook.....
Ontopic:
Ik voel me echt een huisvrouwtje
quote:Wanneer ga je voor me koken dan?
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:02 schreef Christine het volgende:[..]
Tuurlijk heb ik gelijk, ik heb er ook ervaring mee
Ontopic:
Ik voel me echt een huisvrouwtje
Ik voel me alsof er voor me gekookt moet worden
* Peregrijn neuriet er lustig op los
quote:Was idd zinloos geweest.
Op vrijdag 29 augustus 2003 08:23 schreef hardsilence het volgende:[..]
Dan hoef ik je daarmee geen succes te wensen...
Maar goed, nog maar een keer herkansen dan.
Klote voel ik me over het feit dat ik de pijn en verdriet van mijn vader goed aanvoel, ook al is hij het zelf schuld. Maar toch aan de andere kant kan hij er niet zo veel aan doen, maar dat is een ander verhaal.
Pap, wat er ook gebeurt, ook al hebben we geen sterke band, je bent en blijft mijn vader en ik hou van je als mijn vader zowel als vriend.
mjah, het gaat wel goed dus
En straks Martijn hier! Jeej!
Katerig! En niet zo'n beetje ook. Met nuchterige maag naar de bedrijfborrel gegaan .
Verder gaat het wel .
quote:Is dat een hint?
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
That's The Way Uhuh I like It ! Uhuh!Sorry
.
quote:ik vond het heeeeel fijn om je weer even te spreken
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:37 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me op zich wel ok... merk dat de rust me echt goed doet
quote:Shit happens
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:39 schreef VixenFromHell het volgende:
* TalkShowHost verveelt zich op school
*meeleeft met vix*
quote:Misschien helpt het als je eens een keer níét van te voren het voornemen maakt om je klote te gaan voelen
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:01 schreef Whistler112 het volgende:
tis weer weekendis weer de tijd dat ik veel alleen ben en na ga denken meestal, en nu is het geen uitzondering geloof ik. iig, het gaat nu al best klote, zo maar ff wat dingen gaan doen ofzo..
Ontopic:
Ik voel me goed, couldn't be better Strakjes HEEEEEERLIJK weekend, heb ik weer alle tijd om de gang te verfen en met mijn ontzettend spannende boek op de bank te liggen
heb er nu al zin in
quote:wattiser?
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:19 schreef Juup© het volgende:
Genaaid, misleid, woedend
quote:Kut Stad Rotterdan Verzekeringen (naam zegt al voldoende) doet moeilijk met verzekeren.
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:21 schreef DarkElf het volgende:[..]
wattiser?
Als er een premiewijziging komt volgend jaar zeg ik het gelijk op en ga naar een andere verzekering. Wat een klote bedrijf is het
quote:Christine, ik word altijd vrolijk van je posts
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:49 schreef Christine het volgende:[..]
Misschien helpt het als je eens een keer níét van te voren het voornemen maakt om je klote te gaan voelen
Ontopic:
Ik voel me goed, couldn't be betterStrakjes HEEEEEERLIJK weekend, heb ik weer alle tijd om de gang te verfen en met mijn ontzettend spannende boek op de bank te liggen
heb er nu al zin in
Ik voel me 'mwoah'..helemaal moi dus.
voor nu voel ik me vermoeid, geestelijk vooral omdat gisteren een hele zware dag was die toch wel doorwerkt blijkbaar
quote:En daar word ik dan weer blij van
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:28 schreef milagro het volgende:
Christine, ik word altijd vrolijk van je posts
En ik voel me nog steeds goed
begrijp me niet verkeerd, ik voel me niet klote.
er gaan alleen wat dingen verkeerd.
damn...
hellup...........
Ga zo maar ff slapie slapie doen denk ik, pittig weekend voor de boeg.
quote:Ik heb ook honger en wil nog een biertje
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:12 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb honger en ruik kattenbak
broodje schaap
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 29-08-2003 23:16]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |