Nou ja, er zijn wel momenten op het album Greg Hates Car Culture die me terugbrachten aan de foute mid-jaren '90. Ik heb nu iets meer (nieuwere) VS gehoord, en dat bevalt me in ieder geval prima.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:17 schreef Yorrit het volgende:
maar wat bedoel je met onsubtiel grenzen aan foute gabber?
Is dat zo verrassend, dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Grobbel aan de VS?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn wel momenten op het album Greg Hates Car Culture die me terugbrachten aan de foute mid-jaren '90. Ik heb nu iets meer (nieuwere) VS gehoord, en dat bevalt me in ieder geval prima.
22 augustus.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:37 schreef zodiakk het volgende:
Hoelang is nou al geleden dat Venetian Snares een nieuw album heeft uitgebracht? 2 maanden? Duurt toch wel een beetje lang nu.
VS en van t zelfde? zo zou ik het niet typerenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:37 schreef Disorder het volgende:
Kan iemand dat rippen en in een zip posten? Klinkt heel vet. Ik ben juist blij dat VS een beetje van hetzelfde blijft. Heerlijk, alweer.
-edit- Vooralsnog, moet ik zeggen, ik luister nog maar net
Breakcore cliche's?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:16 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik vind het een verschrikkelijk album: hoe stop ik zoveel mogelijk breakcoreclichées op een album?
Can you spell OVERKILL?
dat is evidentquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb " Rossz Csillag Allat Szuletett," al een tijdje en ik draai hem nog regelmatig .. gave plaat
en ik vind de huge chrome cilinder box unfolding cd ook erg leukquote:
ja die bliepjes zijn okquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en ik vind de huge chrome cilinder box unfolding cd ook erg leuk
Haha. Lekkere plaat hoor. Misschien moet je 'm nog maar eens opzetten. Artwork mag er ook zijn, maar ik vind de plaat gewoon erg goed.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:02 schreef BJB het volgende:
Beter had je `m direct teruggestuurd, want de arbeid van die release is enkel in het artwork gaan zitten. Voegt weinig tot niets toe aan z`n oeuvre, vrij dertien in een dozijn geneuzel.
Het is niet erg evil meer nee..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:23 schreef BJB het volgende:
Nóg een keer? Dan luister ik liever eerder werk van `m. Dat biedt precies hetzelfde, maar is in ieder geval een pak venijniger uitgewerkt.
Leuk catalogusnummer ookquote:Early 2007 : KRISS#666 : Snares
KRISS#666 : Yes!! THE Snares will be releasing the 10" 'Sabbath Dub'...Nuff said!
Ja, en naar mijn mening, de kwaliteit ook. Veel artiesten pieken bij het debuut en het 2e album, maar Snares lijkt zich vaak te verbeteren. Erg knap.quote:
quote:Venetian Snares, the OG breakcore wizard, as recently seen in the sendspace leaked "Notes on Breakcore" documentary wankfest, is back with a powerful blow to your face and midsection with the followup to his Hospitality EP (Planet Mu). From the catchy title track opener "Pink + Green" which blends demented punk vocals with hyper-complex grooves and gut gurgling bass blasts you can just tell this is something new and exciting from producer Aaron Funk. Not to worry though the sub-rattling low-end blasts and jackhammering hardcore anthems are still here and in full effect on tracks like "sporto fucking sellout cocksuckerface" and "Husikam Rave Dojo" that revisit the days of pilled out candy raving. 15 year old K-heads will love this shit! Watmm sissies will hate this shit cuz they're too sour from licking Joyrex's balls all night and listening to each other's poor attempts at trying to make their cracked vst plugs sound like BOC. This is not some crybaby n00bcore bullshit, this is rave at it's roughest like only Mr.Snares can bring it. So buy this kickin' new ep so Snares can bang up more horse with Tricky and the wicked firestarter guy from The Prodigy. Pink + Green comes out on March 29, 2007. Vinyl 12" available on Planet Mu. Stay tuned for pre-orders starting at the end of February! Tracklisting and audio clips up now on the releases page.
Mensen houden gewoon heel erg van zijn stijl. Als je die stijl leuk vind, zoals ik, is het dan ook echt geen ramp dat hij die stijl blijft hanteren. Ach, hij is meer divers dan de gemiddelde drill 'n bass/drum 'n bass/jungle/breakcore/IDM artiest. Hij heeft glitchy dingen gedaan, ambient tracks gemaakt, orkest samples gebruikt, zelf violen gespeeld, keiharde breakcore neergezet, noise tracks gemaakt en rustigere tracks gemaakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:38 schreef Yorrit het volgende:
het is dan ook geen god.
hij heeft een paar briljante platen gemaakt, dat is het.
hij is toevallig de bekendste en invloedrijk
Daar lijkt Snares anders weinig last van te hebben...quote:Op maandag 12 februari 2007 11:44 schreef Yorrit het volgende:
Dillemma!!
Onzin. Graag iets nieuws in het verlengde van uitstapjes als Rossz (mooi) of Winnepeg (lompe ongein) of desnoods terug naar het ruigere werk van Orange Things. Z'n laatste releases (Happy Hardcore Pom Poms, Hospitality en nu deze) zijn vlees noch vis-breakcore, voortkabbelend en niets toevoegend aan bestaande dingen.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:58 schreef Disorder het volgende:
Als diezelfde artiest andere dingen gaat doen is het... ook niet goed.
Komt later dit jaar.. Op Planet MU. Titel nog niet bekend.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:23 schreef BJB het volgende:
[..]
Onzin. Graag iets nieuws in het verlengde van uitstapjes als Rossz (mooi)
Haha, tsja, kan ik me ook wel in vinden, maar ik vind het voor tussendoor toch wel leuk. Nooit echt into Venetian Snares geweest trouwens, en ik denk ook niet dat dit het beste album isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:06 schreef Da_Ripper het volgende:
mwoh, niet echt mijn ding...
Kan het wel waarderen en er zitten af & toe leuke stukken tussen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar muziek wat minimaal 2 maten hetzelfde klinkt
Idd niet het beste album, maar hij is absoluut niet slechtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, tsja, kan ik me ook wel in vinden, maar ik vind het voor tussendoor toch wel leuk. Nooit echt into Venetian Snares geweest trouwens, en ik denk ook niet dat dit het beste album is
Ben hem nu aan het luisteren, best vet. Als je op google-> Snares Sabbath Dubs mediafire, oid invoert krijg je wel een download linkje ergens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:57 schreef Yorrit het volgende:
de Snaresman heeft weer een nieuwe plaatje uit, ditmaal op Bong-Ra's KRISS label..
en het is zeker niet iets wat je van hem zou verwachten.. wel zeer vet en duister: Dubversies van Black Sabbath
Snares - Sabbath Dubs
'rossz csillag alatt született'.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:21 schreef rioolheffing het volgende:
Kan het laatste album best waarderen. Is de enige die ik heb geluisterd, wat zijn de must have albums van hem?
quote:
en chocolate wheelchair albumquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |