Onzin. Graag iets nieuws in het verlengde van uitstapjes als Rossz (mooi) of Winnepeg (lompe ongein) of desnoods terug naar het ruigere werk van Orange Things. Z'n laatste releases (Happy Hardcore Pom Poms, Hospitality en nu deze) zijn vlees noch vis-breakcore, voortkabbelend en niets toevoegend aan bestaande dingen.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:58 schreef Disorder het volgende:
Als diezelfde artiest andere dingen gaat doen is het... ook niet goed.
Komt later dit jaar.. Op Planet MU. Titel nog niet bekend.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:23 schreef BJB het volgende:
[..]
Onzin. Graag iets nieuws in het verlengde van uitstapjes als Rossz (mooi)
Haha, tsja, kan ik me ook wel in vinden, maar ik vind het voor tussendoor toch wel leuk. Nooit echt into Venetian Snares geweest trouwens, en ik denk ook niet dat dit het beste album isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:06 schreef Da_Ripper het volgende:
mwoh, niet echt mijn ding...
Kan het wel waarderen en er zitten af & toe leuke stukken tussen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar muziek wat minimaal 2 maten hetzelfde klinkt
Idd niet het beste album, maar hij is absoluut niet slechtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, tsja, kan ik me ook wel in vinden, maar ik vind het voor tussendoor toch wel leuk. Nooit echt into Venetian Snares geweest trouwens, en ik denk ook niet dat dit het beste album is
Ben hem nu aan het luisteren, best vet. Als je op google-> Snares Sabbath Dubs mediafire, oid invoert krijg je wel een download linkje ergens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:57 schreef Yorrit het volgende:
de Snaresman heeft weer een nieuwe plaatje uit, ditmaal op Bong-Ra's KRISS label..
en het is zeker niet iets wat je van hem zou verwachten.. wel zeer vet en duister: Dubversies van Black Sabbath
Snares - Sabbath Dubs
'rossz csillag alatt született'.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:21 schreef rioolheffing het volgende:
Kan het laatste album best waarderen. Is de enige die ik heb geluisterd, wat zijn de must have albums van hem?
quote:
en chocolate wheelchair albumquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |