quote:Het is ook altijd hetzelfde met ex-crew.
Op donderdag 18 september 2003 16:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oeh.
Nu ga ik hier ook klagen!
quote:ik vond je blauwig schattiger, nu vind ik je ueberschattig
Op donderdag 18 september 2003 17:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
1e Afkraakpunt: Mike, wat doe je lang over reageren [afbeelding].
quote:Er stond geen vraag meer open.
Op donderdag 18 september 2003 17:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
1e Afkraakpunt: Mike, wat doe je lang over reageren [afbeelding].
quote:Slowchat?
Op donderdag 18 september 2003 17:07 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Behandel je hier alleen vragen dan? Is het geen semi-slowchat meer?
Kutmods!
Het is hier B&H niet...
quote:Ja, maar waarom de mijne dan dicht?
Op vrijdag 19 september 2003 12:55 schreef Mike het volgende:
T3: Rise of the Machines (discussietopic # 4)Dubbel.
quote:* Invalt voor Mike *
Op vrijdag 19 september 2003 13:59 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, maar waarom de mijne dan dicht?
Omdat de inhoud van dat andere topic boeiender was.
quote:Dat was het inderdaad, ondanks dat jouw topic eerder was, SC.
Op vrijdag 19 september 2003 14:45 schreef Gorro het volgende:[..]
* Invalt voor Mike *
Omdat de inhoud van dat andere topic boeiender was.
quote:Dat wilde ik weten, niet dat je denkt dat ik op een MikeyMo achtige wijze over mijn gesloten topic jank.
Op vrijdag 19 september 2003 15:48 schreef Mike het volgende:[..]
Dat was het inderdaad, ondanks dat jouw topic eerder was, SC.
Gedoseerd topics brengen is prima, maar in dit tempo kan het echt niet.
quote:dus dreig je met een centraal topic? En waarom zou dit tempo niet kunnen? Of ze er nu vandaag staan of over drie weken, uiteindelijk is er een topic voor iedere serie, zoals er ook een topic is voor iedere net 5 serie, comedy serie, actie-serie, thriller en weet ik veel wat nog meer niet.
Op dinsdag 23 september 2003 23:05 schreef Mike het volgende:
Phalanx, het is niet de bedoeling dat je FTR overspoelt met Anime-topics. Er is maar een beperkte groep in geinteresseerd en als je de topics in het tempo opent zoals jij doet, zie je voornl. Anime-topics in de actieve topicslijst.Gedoseerd topics brengen is prima, maar in dit tempo kan het echt niet.
quote:Dat 'centraal topic' zei ik niet voor niks met een knipoog erachter, want ik snap ook wel dat dat niet gaat werken.
Op dinsdag 23 september 2003 23:08 schreef PhalanX het volgende:[..]
dus dreig je met een centraal topic? En waarom zou dit tempo niet kunnen? Of ze er nu vandaag staan of over drie weken, uiteindelijk is er een topic voor iedere serie, zoals er ook een topic is voor iedere net 5 serie, comedy serie, actie-serie, thriller en weet ik veel wat nog meer niet.
Er is al vaker gemaild met mensen die ineens een heleboel topics tegelijk wilden openen over een topic, want dat is gewoon niet gewenst. We willen hier ook geen mensen wegjagen omdat er alleen maar Anime topics in de actieve lijst staan.
Daarnaast hoeft er ook niet per se over iedere film meteen een topic te komen. Laat gewoon eerst een topic eens lopen voor je 10 topics binnen 2 dagen hebt. Zo werkt het overal hoor...in Muziek zou het bv ook niet gewaardeerd worden als iemand even binnen een genre alle artiesten een eigen topic geeft.
quote:... misschien is een apart anime/manga forum de oplossing? Je trekt er juist weer een nieuwe groep users mee aan, en je houd je geliefde TV schoon van anime topics...
Op dinsdag 23 september 2003 23:13 schreef Mike het volgende:
We willen hier ook geen mensen wegjagen omdat er alleen maar Anime topics in de actieve lijst staan.
quote:Anime is niet echt een genre. X1999 heeft bitter weinig qua thema, stijl, verhaal en achtergrond met bijvoorbeel Excel, FuriKuri, Eva en El Hazard te maken...
Daarnaast hoeft er ook niet per se over iedere film meteen een topic te komen. Laat gewoon eerst een topic eens lopen voor je 10 topics binnen 2 dagen hebt. Zo werkt het overal hoor...in Muziek zou het bv ook niet gewaardeerd worden als iemand even binnen een genre alle artiesten een eigen topic geeft.
quote:Kaart het aan bij de FA's, zou ik zeggen.
Op dinsdag 23 september 2003 23:20 schreef PhalanX het volgende:[..]
... misschien is een apart anime/manga forum de oplossing? Je trekt er juist weer een nieuwe groep users mee aan, en je houd je geliefde TV schoon van anime topics...
quote:Blijft het feit dat je vaak OF wel OF niet geinteresseerd bent in Anime.
Anime is niet echt een genre. X1999 heeft bitter weinig qua thema, stijl, verhaal en achtergrond met bijvoorbeel Excel, FuriKuri, Eva en El Hazard te maken...
Als we nu gewoon afspreken dat je die topics gedoseerd opent, dan ben jij blij omdat er uiteindelijk van elke film een topic is en ik ben blij omdat de actieve lijst er divers uitziet.
Populair spel is net uit en iedereen heeft de films weleens gezien.
Ik zal het dan organiseren.
quote:Ik zelf heb niet zo veel met Star Wars, behalve dat ik het leuke films vind om een keer te zien. Er zijn vast genoeg mensen die het leuk vinden om mee te doen. Als je het goed organiseert lijkt me er genoeg draagvlak voor zo'n tournament. Wanneer dat draagvalk er niet blijkt te zijn, kun je het idee altijd nog aan de wilgen hangen
Op vrijdag 26 september 2003 20:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat voelen jullie voor een Favoriete StarWars personage tournament?
Gewoon proberen dus, zou ik zeggen.
Succes alvast
deze is dubbel, en zeker toch wel een halve minuut na mijn topic geopend
quote:Die van mij was eerder en is opzich ook netjes met subtitel.
Op zondag 28 september 2003 10:19 schreef MikeyMo het volgende:
Pauzeknop #7: Alle hens aan dek!deze is dubbel, en zeker toch wel een halve minuut na mijn topic geopend
![]()
quote:
Op zondag 28 september 2003 10:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en MikeyMo, je bent een zijkwijf.
quote:spel het dan wel goed; zeikwijf
Op zondag 28 september 2003 10:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en MikeyMo, je bent een zijkwijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |