quote:Hmmz, dit lijkt me wel een leuk progamma, alleen Irene Moors die het presenteert, dat is wat minder.
RTL 4 presenteert dit najaar de Nederlandse editie van de internationale televisiehit De Bachelor. Het real life drama dat op het Amerikaanse televisiestation ABC wekelijks tientallen miljoenen kijkers aan de buis weet te kluisteren is een stijlvol programma over romantiek en de zoektocht naar ware liefde, dat hier gepresenteerd wordt door Irene Moors.Op vrijdag 5 september wordt de bachelor, dé ideale man, in de uitzending voorgesteld aan niet minder dan 25 ambitieuze en zelfbewuste vrijgezelle vrouwen. Uit deze kandidaten kiest Nederlands meest begeerde vrijgezel uiteindelijk de vrouw van zijn dromen.
Het wordt hem daarbij niet makkelijk gemaakt; de 25 vrouwelijke singles zijn interessant en zeer aantrekkelijk. Ook voor de vrijgezelle vrouwen zal het overigens geen sinecure blijken. De dames zijn namelijk stuk voor stuk op zoek naar een duurzame relatie en moeten hun gevoelens delen met 24 ijzersterke en gemotiveerde concurrenten.
Tijdens de serie woont de bachelor in een schitterende villa, terwijl de vrouwelijke kandidaten in eerste instantie gezamenlijk verblijven in een apart huis. In acht uitzendingen moet de bachelor duidelijk zien te krijgen welke vrouw voor hem de ware is. Elke week moet hij aangeven wie van de dames hij beter wil leren kennen. Tijdens de eerste uitzending vallen er bij dit aantrekken en afstoten direct al tien kandidaten af. Met de overgebleven vrouwen heeft de bachelor tal van uiteenlopende amoureuze ontmoetingen op verschillende tot de verbeelding sprekende locaties. Alleen, maar soms ook in groepsverband. Zal de bachelor uiteindelijk de vrouw kiezen die het meest in hem losmaakt, die het best bij hem past? En ligt er wellicht zelfs een huwelijk in het verschiet?
De Bachelor is een stijlvol programma waarin romantiek en liefde de boventoon voeren. Centraal staan themas als chemie, (fysieke) aantrekkingskracht en lotsbestemming. Welke stappen ondernemen man en vrouw wanneer zij zich tot elkaar aangetrokken voelen?
Uitzending: wekelijks, vanaf 5 september 2003, tussen 21.30 en 22.30 uur.
quote:ik ben dan ook een jongen, maar is zo'n kerel aantrekkelijk
Op dinsdag 26 augustus 2003 02:39 schreef schatje het volgende:
Dit is hem trouwens:
quote:Het is niet het type waar ik op val.
Op dinsdag 26 augustus 2003 02:40 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ik ben dan ook een jongen, maar is zo'n kerel aantrekkelijk
![]()
Hij ziet er verder wel goed uit.
quote:Ja.. dat zag ik ook. Ik dacht dat het om "Ja, ik wil een miljonair"-deel2 ging. De vrouwen zagen er lelijk, oud en wanhopig uit.
Op dinsdag 26 augustus 2003 02:47 schreef WeirdMicky het volgende:
ik zag er vandaag op tv zo'n preview ervan...allemaal wat oudere veel te erge opgemaakte wanhopige vrouwtjes die kwijlen bij de bovenstaande gelikte beer
quote:Ja en die homo waarmee ze moesten trouwen niet..
Op dinsdag 26 augustus 2003 04:46 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ja.. dat zag ik ook. Ik dacht dat het om "Ja, ik wil een miljonair"-deel2 ging. De vrouwen zagen er lelijk, oud en wanhopig uit.
Verder, ach, het zal best leuk zijn. Maar ik weet niet of het ga kijken. Ik krijg een beetje Who Wants To Marry a Millionaire visioenen. Coby en Stefan.
quote:Stefan die eigenlijk homo bleek te zijn, en in ruil voor het meedoen aan het progamma zou hij van Joop van de Ende opdrachten krijgen voor zijn bedrijfje.
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:Verder, ach, het zal best leuk zijn. Maar ik weet niet of het ga kijken. Ik krijg een beetje Who Wants To Marry a Millionaire visioenen. Coby en Stefan.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 26-08-2003 14:48]
- het dat in Amerika ook was (hebben jullie ook die aflevering van Oprah gezien over The Bachelor en zijn vervolgen, met Trisha de Bachelorette, en heel Amerika leefde mee want wie ging ze nou kiezen Charlie of Ryan, en iedereen dacht Charlie, en ze koos toch Ryan, en de eerste Bachelor en zijn uitverkorene zijn alweer uit elkaar, was ook best een lul volgens mij)
- er op vrijdagavond sowieso altijd al minstens twee miljoen mensen naar RTL4 kijken, al zenden ze Tiktak uit, en die 2 miljoen raken dan verslaafd, en het wordt het gesprek van de dag, en dan gaan er nog veel meer kijken, en voor je het weet kijken er 5 miljoen mensen naar de finale net zoals bij Idols.
quote:Die opdrachten had hij al hoor. Daar kenden ze hem van, zijn bedrijf deed/doet al jaren alle outdoor- en adventure- spellen in kwissen van Endemol, staatsloterijshow, BB, ... you name it.
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:09 schreef schatje het volgende:[..]
Stefan die eigenlijk homo bleek te zijn, en in ruil voor het meedoen aan het progamma zou hij van Joop van de Ende opdrachten krijgen voor zijn bedrijfje.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 26-08-2003 15:51]
Kom maar weer op met de ruzies, vechtpartijen, jankbuien en jaloezie!
By the way, niet bepaald een aantrekkelijk type die gozert. Beetje Eddy Keur achtig.
quote:Vind je hem knap dan?
Op dinsdag 26 augustus 2003 10:24 schreef WaStEd het volgende:[..]
Ja en die homo waarmee ze moesten trouwen niet..
Tsja als je die Coby hebt gezien .
quote:Aah, heerlijk.
De Bachelor is een stijlvol programma waarin romantiek en liefde de boventoon voeren. Centraal staan themas als chemie, (fysieke) aantrekkingskracht en lotsbestemming. Welke stappen ondernemen man en vrouw wanneer zij zich tot elkaar aangetrokken voelen?
quote:das dus een klasse vrouw
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind Irene Moors ook niet echt bepaald stijlvol. Ik had liever Wendy van Dijk gezien.
quote:Ja, maar die zit bij SBS.
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:02 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind Irene Moors ook niet echt bepaald stijlvol. Ik had liever Wendy van Dijk gezien.
Sylvana vind ik ook wel een goede presentatrice.Dan zou ik dus voor haar kiezen.
Sylvana is inderdaad een beter idee. Of John Williams (waarmee ze dat andere programma presenteerde....eeeh hoe heette dat ook alweer.. "Je echte Leeftijd".
Het bleek echter dat The Bachelor niet werd gemaakt; het ging er puur om om de kandidaatselecties te laten zien. Dat mondde uit in laten zien van leuke stukjes bij de interviews, testjes en ook nog wat 'verborgen camera' stukjes wanneer de kandidaten met iemand ergens over spraken (zonder dat ze wisten dat het een medewerker was en geen mede-kandidaat).
Kan me voorstellen dat RTL geen budget heeft voor zoveel mensen zolang in 1 huis stoppen, en het boeiend te houden. Dit ZOU dus kunnen gebeuren in Nederland.
quote:Je kent hem?
Op woensdag 3 september 2003 20:23 schreef schatje het volgende:
Het is eigenlijk maar een engerd.
quote:Promofilmpje zegt genoeg
Op woensdag 3 september 2003 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Je kent hem?
KIJKEN!
quote:shownieuws op sbs gezien?
Op donderdag 4 september 2003 01:14 schreef Priscella het volgende:
Lijkt me een ge-wel-dig programma! Vrijdag komt het er op of niet?KIJKEN!
quote:
Op donderdag 4 september 2003 01:22 schreef evert het volgende:[..]
shownieuws op sbs gezien?
hij heeft wel iemand gekozen maar het is niets geworden
hij heeft nu al 2 maanden een andere vriendin.
en zijn achternaam is Hilhorst.
quote:Uh...bedankt. Voel me nu zeer verrijkt.
Op donderdag 4 september 2003 01:22 schreef evert het volgende:[..]
quote:Daar zijn ze bij RTL Boulevard toch achtergekomen?
Op donderdag 4 september 2003 01:22 schreef evert het volgende:
en zijn achternaam is Hilhorst.
Dat is ook flauw, want de Show van NL wordt iets later uitgezonden dus die kunnen dat dan gewoon meepikken
quote:Sylvana vind ik niet goed. Heb altijd het idee dat ze meer met zichzelf bezig is als met degene die ze vragen stelt. Of het nou serieus of luchtig is.
Op woensdag 27 augustus 2003 01:13 schreef schatje het volgende:[..]
Ja, maar die zit bij SBS.
Sylvana vind ik ook wel een goede presentatrice.Dan zou ik dus voor haar kiezen.
quote:Het lijkt me niet dat ze dat doen, omdat 'De Bachelor' ook door RTL wordt uitgezonden.
Op donderdag 4 september 2003 09:04 schreef imago het volgende:[..]
Daar zijn ze bij RTL Boulevard toch achtergekomen?
quote:Zelfbewuste, ambitiueze vrouwen en dan doe je mee aan zo'n programma
Op vrijdag 5 september wordt de bachelor, dé ideale man, in de uitzending voorgesteld aan niet minder dan 25 ambitieuze en zelfbewuste vrijgezelle vrouwen
Maar om te kijken lijkt het me best leuk. Ik zag dat er best mooie meisjes tussen zaten.
quote:Gisteravond deden ze bij RTL Boulevard een oproep over wie de achternaam wist, en na de reclame hadden ze er een anonieme tip over gekregen en noemden ze de naam
Op donderdag 4 september 2003 12:17 schreef schatje het volgende:Het lijkt me niet dat ze dat doen, omdat 'De Bachelor' ook door RTL wordt uitgezonden.
quote:Gisteren bij Goedemorgen Nederland kwam ook ter sprake dat zijn moeder omroepster is geweest bij de Avro. Weet iemand wie dat dan is?
Op donderdag 4 september 2003 15:13 schreef imago het volgende:[..]
Gisteravond deden ze bij RTL Boulevard een oproep over wie de achternaam wist, en na de reclame hadden ze er een anonieme tip over gekregen en noemden ze de naam
quote:
Op donderdag 4 september 2003 15:18 schreef Ripley het volgende:
Gisteren bij Goedemorgen Nederland kwam ook ter sprake dat zijn moeder omroepster is geweest bij de Avro. Weet iemand wie dat dan is?
Ik heb even een intensief onderzoek gedaan bij de site van RTL Boulevard en daar op staat vermeld dat zijn moeder Elizabeth Mooi heet.
Die naam komt mij niet bekend voor eerlijk gezegd.
quote:Kunnen ze dat ?
Op donderdag 4 september 2003 19:38 schreef schatje het volgende:
RTL heeft inmiddels de vriendenkring van Roderick een zwijgplicht opgelegd.
quote:Ik zeg het ook niet goed, ik bedoel dat ze onder druk zijn gezet
Op donderdag 4 september 2003 19:39 schreef WaStEd het volgende:[..]
Kunnen ze dat ?
Rechtsmatig dan, je mag toch zeggen wat je wil ?
Die jongen van de Larense hockeyclub die bevestigde dat Roderick nu een relatie heeft met iemand die niet aan het programma heeft meegedaan zegt volgens SBS nu opeens dat er een zomerstop is geweest en dat hij eigenlijk niet goed op de hoogte is.
Cameramensen enzo hebben op straffe van 50.000 euro wel een zwijgplicht.
quote:Zal het 1 kans geven.
Op vrijdag 5 september 2003 20:43 schreef schatje het volgende:
Vanavond dus om 21:30.
En die wijven (tot nu toe) zien eruit als overjarige karrepaarden met een galajurk
Ze zien er ook allemaal oud uit voor hun leeftijd!
En Sylvana is bah]
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 05-09-2003 21:57]
*Janet Jackson a la 80's flashback heeft*
quote:Dat mag nog wel van mij.
Op vrijdag 5 september 2003 21:58 schreef Aventura het volgende:
Die wijven hebben allemaal veel te veel make-up op, nephaar, eentje heeft neptieten zag ik.
Maar die harde koppen.
quote:Dat heet verzorgd.
Op vrijdag 5 september 2003 21:58 schreef Aventura het volgende:
Die wijven hebben allemaal veel te veel make-up op, nephaar, eentje heeft neptieten zag ik. We gaan weer terug in de tijd waarin de vrouw de man moest behagen met haar uiterlijk en andere 'vaardigheden'.
Brr.
Of het effect heeft is een tweede.
quote:Hehhehheh...iedereen haat Annemarieke nu al
Op vrijdag 5 september 2003 22:00 schreef APK het volgende:[..]
Dat mag nog wel van mij.
Maar die harde koppen.
Haar commentaar: "Iedereen is sooooooo supportive!"
quote:Haha
Op vrijdag 5 september 2003 22:03 schreef Vivi het volgende:
Eentje heeft een vette puist!
quote:Lijkt me wel een doortrapte dame.
Op vrijdag 5 september 2003 22:02 schreef Frasier het volgende:
Die Annemarieke is wel leuk
quote:Dat is ze inderdaad, ik ken dat type. Die anderen hebben het ook wel door maar mannen trappen daar al-tijd in, zucht...
Op vrijdag 5 september 2003 22:03 schreef APK het volgende:[..]
Lijkt me wel een doortrapte dame.
quote:is die 27 ??
Op vrijdag 5 september 2003 21:57 schreef Vivi het volgende:
Aaaagh! Nikki heet een ring met kruis in haar oor*Janet Jackson a la 80's flashback heeft*
quote:Precies, ranzig programma.
Op vrijdag 5 september 2003 22:06 schreef Vivi het volgende:
Gatver...dat bovenbenen geleuter
quote:Ik echt niet, ik zou meteen mijn borsten zo in zijn gezichtsveld plaatsen dat ie al die anderen niet meer zag..onder het voeren van een intelligente conversatie dan
Op vrijdag 5 september 2003 22:07 schreef Aventura het volgende:
Ik zou dat niet overleven, zo'n catfight, ik zou helemaal dichtklappen en ik een hoekje gaan zitten, haha.
Als het een leuke man was dan
quote:Hahahahaha. Nee ik wil dan liever de 'Bachelorette' zijn, kan ik mooi zelf kiezen
Op vrijdag 5 september 2003 22:09 schreef Vivi het volgende:[..]
Ik echt niet, ik zou meteen mijn borsten zo in zijn gezichtsveld plaatsen dat ie al die anderen niet meer zag..onder het voeren van een intelligente conversatie dan
Als het een leuke man was dan
quote:Ook alsof ze heel vaak tegen een lataarnpaal is aangelopen.
Op vrijdag 5 september 2003 22:00 schreef Vivi het volgende:
Renate ziet er uit of ze je gaat besluipen in de douche met een groot slagersmes [insert psycho-muziekje] *Tsjing! Tsjing! Tsjing!*
quote:Ja zo'n strijkijzer gezicht.
Op vrijdag 5 september 2003 22:15 schreef schatje het volgende:[..]
Ook alsof ze heel vaak tegen een lataarnpaal is aangelopen.
quote:Nah...kort haar
Op vrijdag 5 september 2003 22:16 schreef schatje het volgende:
Nanna is wel een leuke meid.
quote:Das tegenwoordig in.
Op vrijdag 5 september 2003 22:17 schreef Vivi het volgende:[..]
Nah...kort haar
quote:Nah Nah
Op vrijdag 5 september 2003 22:17 schreef Vivi het volgende:[..]
Nah...kort haar
quote:Want die zijn dom.
Op vrijdag 5 september 2003 22:18 schreef wizarddragon het volgende:
Opvallend dat ie tot nu alleen blondjes heeft uitgekozen.
quote:Ja, daarom. Vooral die Annemarieke vind ik zo nep overkomen.
Op vrijdag 5 september 2003 22:19 schreef pekel het volgende:[..]
Want die zijn dom.
quote:Ik wou het niet zeggen
Op vrijdag 5 september 2003 22:18 schreef WaStEd het volgende:[..]
Nah Nah
quote:Die is juist leuk joh
Op vrijdag 5 september 2003 22:19 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ja, daarom. Vooral die Annemarieke vind ik zo nep overkomen.
quote:Nou en
Op vrijdag 5 september 2003 22:18 schreef pekel het volgende:[..]
Das tegenwoordig in.
Pofbroeken ook..need I say more?
quote:Wel voor de Bitchfight factor
Op vrijdag 5 september 2003 22:20 schreef Frasier het volgende:[..]
Die is juist leuk joh
quote:Je bent niet de enige.
Op vrijdag 5 september 2003 22:19 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ja, daarom. Vooral die Annemarieke vind ik zo nep overkomen.
quote:Leuk voor een wip en zo weer te dumpen.
Op vrijdag 5 september 2003 22:20 schreef Frasier het volgende:[..]
Die is juist leuk joh
quote:2
Op vrijdag 5 september 2003 22:22 schreef Miwe het volgende:
Aha: een brunette! (de blondjes zijn zeker op)
quote:Dan denken ze dus dat hij niet veel tegengas gaat geven bij het africhten
Op vrijdag 5 september 2003 22:25 schreef wizarddragon het volgende:
Al de vrouwen zeggen dat Roderick een charmante uitstraling heeft. Ik vind hem meer een vermoeide uitstraling hebben.
quote:Die lijkt een beetje op Aaliyah. Maar ze past niet bij hem.
Op vrijdag 5 september 2003 22:27 schreef Aventura het volgende:
Hij heeft een paar hele knappe dames laten zitten vind ik, die twee met dat korte haar vind ik beide knap en die donkere meid ook.
quote:Zal wel nepregen zijn, voor de sfeer
Op vrijdag 5 september 2003 22:27 schreef schatje het volgende:
In de regen![]()
.
quote:Ze heeft ook een nogal opvallende hert-in-koplampen-uitstraling
Op vrijdag 5 september 2003 22:29 schreef Vivi het volgende:[..]
Die lijkt een beetje op Aaliyah. Maar ze past niet bij hem.
Nu ben ik geen wiskundebrein, verre van zelfs, maar als je nog 5 rozen hebt dan is dat toch roos nummer 11?
Het is idd wel een kwal trouwens. Maar de vrouwen maken alles goed, met hun venijnige blikken en trillende lipjes. Ik kan niet wachten tot de eerste twee elkaar in de haren vliegen.
quote:smikkel ende smul
Op vrijdag 5 september 2003 22:31 schreef Aventura het volgende:
Dit kan best nog leuk worden, haad en nijd, roddel en achterklap, hehe
quote:En dan wordt ie aangekondigd als "mooiste ongetrouwde man van NL" Zuurrrrr...
Op vrijdag 5 september 2003 22:32 schreef Frasier het volgende:
De Bachelor en Xander de Buson(nog wat) vlak na elkaar![]()
quote:Die lippen! Gruwel!
Op vrijdag 5 september 2003 22:25 schreef Aventura het volgende:
Ieuw ik vind die Renate ontzettend lelijk!
En dat muziekje met die piano bij de rozenceremonie. Waar ken ik dat van? ER of WidM? Ik haat het dat ik het niet zeker weet .
quote:WIDM.
Op vrijdag 5 september 2003 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dat muziekje met die piano bij de rozenceremonie. Waar ken ik dat van? ER of WidM? Ik haat het dat ik het niet zeker weet.
quote:Ah, dus toch altijd op je eerste ingeving vertrouwen. Dat muziekje heeft zo'n geweldige sfeer.
Op vrijdag 5 september 2003 22:39 schreef SmashBro het volgende:
WIDM.
En Irene doet het best leuk, tot nu toe. En ik vond het jammer dat hij die Marjon ofzo heeft laten gaan. Die zag er lekker pittig uit. In tegenstelling tot Kim. Maar dat is dan mijn smaak/mening.
quote:Vind je haar echt knap??
Op vrijdag 5 september 2003 22:40 schreef Frasier het volgende:
Waar kan ik foto's vinden van die Annemarieke?
quote:Qua uiterlijk vind ik haar zeker wel wat hebben ja.
Op vrijdag 5 september 2003 22:44 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Vind je haar echt knap??
Zo iemand moet er ook nog wel een tijdje in blijven. Die kan nog voor veel wrijving en leuke TV zorgen.
quote:Wasda ook alweer? Muziekje kwam mij ook bekend voor
Op vrijdag 5 september 2003 22:39 schreef SmashBro het volgende:[..]
WIDM.
quote:Uiterlijk? Ze heeft een paardenbek, vind ik! Smaken verschillen, zo zie je maar weer.
Op vrijdag 5 september 2003 22:44 schreef Frasier het volgende:[..]
Qua uiterlijk vind ik haar zeker wel wat hebben ja.
Zo iemand moet er ook nog wel een tijdje in blijven. Die kan nog voor veel wrijving en leuke TV zorgen.
quote:Waarom denk je dat ik iedere zaterdagavond op de kinderboerderij ben te vinden
Op vrijdag 5 september 2003 22:51 schreef Aventura het volgende:[..]
Uiterlijk? Ze heeft een paardenbek, vind ik! Smaken verschillen, zo zie je maar weer.
Sorry dit gaat echt helemaal de verkeerde kant uit
quote:Speciaal voor jou opgezocht: Craig Armstrong - New York City.
Op vrijdag 5 september 2003 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ah, dus toch altijd op je eerste ingeving vertrouwen. Dat muziekje heeft zo'n geweldige sfeer.
Redelijk offtopic: weet iemand hoe dat dan heet? Want ik vind het super.
Kazaa heeft hem ook .
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 05-09-2003 23:10]
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 23:28 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Is er al een site ofzo? Ik vind het meisje dat als allerlaatste een roos kreeg wel bij hem passen. Geen idee waarom. en die annemarieke vind ik nu al irritant!!
quote:Nanna
Op vrijdag 5 september 2003 23:32 schreef SmashBro het volgende:
Ik vond Nana leuk. Ze lijkt op Frost uit Mortal Kombat. En in Super Smash Bros. Melee zit ook een figuurtje dat Nana heet. Kan geen toeval zijn.
quote:Nana is een erg leuke dame maar qua uiterlijk ga ik nog steeds voor Annemarieke maar dat was nog niet duidelijk
Op vrijdag 5 september 2003 23:32 schreef SmashBro het volgende:
Ik vond Nana leuk. Ze lijkt op Frost uit Mortal Kombat. En in Super Smash Bros. Melee zit ook een figuurtje dat Nana heet. Kan geen toeval zijn.
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 23:35 schreef schatje het volgende:[..]
Nanna
![]()
.
quote:Foto's zijn er nog niet te vinden. Kort blond haar had ze in iedergeval.
Op vrijdag 5 september 2003 23:37 schreef xxsaskiaxx het volgende:
ja uhm nog steeds geen idee
quote:Ja Annemarieke gaat nog 'fijne tv' opleveren de komende weken
Op vrijdag 5 september 2003 22:25 schreef Vivi het volgende:
Is Annemarieke stoned?
jaren 70 tv met rolpatronen uit die tijd, sjeezus
en we weten nu toch al dat er geen relatie uit voort komt, de bachelor heeft sinds een paar maanden een vriendin die niet uit het programma komt
dus de clou is geen clou
"Ik ga mezelf helemaal voor Roderick in de strijd werpen!"
*50ties flashback*
Ongelooflijk...
Vind ook dat ze die arme dames wel eens beter advies hadden kunnen geven qua jurken, want dit was wel weer erg Hollands zakdragen als je het mij vraagt.
Het meest gelachen heb ik om dat ene blonde meisje (ze werd niet gekozen) met dat dunne,hoogblonde haar, die bij de ceremonie zo vreselijk vuil zat te kijken.
Kutopmerking van de avond: meisje die over één van haar "vriendinnen" zegt: "Ja, zij doet er heel erg haar best voor ja... "
Maar als dit geen knokken wordt...
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 23:38 schreef Frasier het volgende:[..]
Foto's zijn er nog niet te vinden. Kort blond haar had ze in iedergeval.
quote:En de Here riep de verlossende woorden:
Op vrijdag 5 september 2003 23:37 schreef xxsaskiaxx het volgende:
ja uhm nog steeds geen idee
GWEN.
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 09:58 schreef starbuck het volgende:
volgende week komt de bikini-ronde, zag ik in het voorstukje
cellulites
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 07:36 schreef Hik het volgende:
Het meest gelachen heb ik om dat ene blonde meisje (ze werd niet gekozen) met dat dunne,hoogblonde haar, die bij de ceremonie zo vreselijk vuil zat te kijken.
Die was uitgeschoten met de waterstof-peroxide
Ondanks dat ik het een ongelovelijk slap programma vind, wil ik het niet missen volgende week misschien wordt het wat leuker naarmate er minder vrouwen over zijn.
En die Nanna vind ik vre-se-lijk.. een beetje een té hoog "pink" gehalte, naar mijn smaak
quote:De enige site die ik kon vinden: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=217256
Op vrijdag 5 september 2003 23:28 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Is er al een site ofzo?
(Afgezien van de officieele RTL site natuurlijk, maar daar staat bitter weinig info op).
quote:Is it a bird?
Op zaterdag 6 september 2003 16:40 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Zelden zoiets ergs gezien, de man deed er een half uur over om 15 rozen 'op spannende wijze' weg te geven ("het worrrrdt steeds moeilijkerrrr, nog drrrie rrrrozen blabla, wil je deze aanvaarrrrden? ja grrraag blablabla"), zelfs 2 commercials tussen het rozengebeuren door meen ik?
Ik vind het wel prettig me te ergeren aan programma's maar dit slaat echt alles, volgens mij is werkelijk álles woord voor woord in scene gezet (zowel hetgeen uit de mond van de man als van de kandidaten komt), de man heeft daarnaast duidelijk de opdracht gehad zoveel mogelijk te poseren en veelbetekenend te kijken bij alles wat hij doet, erg vervelend.
Iedereen zit dik onder de grime, is opgeleukt door van die make-over figuren, in kleding gestoken door kleedsters en hebben allemaal een script (ook de teleurgestelde blikken zijn zorgvuldig ingestudeerd en als ik me niet vergis op een ander moment opgenomen gezien het ontbreken van de regen), niets RL soap aan.
Met dit programma worden de kijkers echt vreselijk genept, het kan niet anders dan dat dit aan het licht komt, als er al iemand is die nog wenst te kijken naar deel II (ik vermoed een voortijdse beïndiging van deze freakshow).
Annemarie is vermoedelijk al jaren de partner van deze man, danwel is hij van de herenliefde en Annemarie een stapvriendin oid.
Ik ga mijn tijd geen tweede keer verdoen met dit vreselijke bagger concept.
Tot slot mijn grootste ergenis, de 'spannende muziek' bij het halfuurtje rozen uitreiken, alsof de man elk moment door een hoepel zou gaan springen, het tromgeroffel was zo luid dat zijn "de vierrrrrde rrroos gaat naarrrrrrr etc." nauwelijks te verstaan was (geen gemis uiteraard).
http://www.clubs-online.nl/imagedraw.php?id=1006
http://www.clubs-online.nl/imagedraw.php?id=1011
http://www.clubs-online.nl/imagedraw.php?id=1012
http://www.clubs-online.nl/imagedraw.php?id=1022
http://www.clubs-online.nl/imagedraw.php?id=1024
http://www.clubs-online.nl/imagedraw.php?id=1025
http://www.clubs-online.nl/imagedraw.php?id=1207
http://www.clubs-online.nl/imagedraw.php?id=1226
http://www.clubs-online.nl/imagedraw.php?id=1227
quote:Waar zijn die foto's genomen??
Op zondag 7 september 2003 14:22 schreef prutser_2 het volgende:
Nanna
quote:Hij is geen miljonair in ieder geval.
Op zondag 7 september 2003 18:21 schreef Linz het volgende:
maar is die bachelor dan miljonair of een doodgewone vent?
quote:Hij is piloot volgensmij dus qua geld zal hij zeker niet krap zitten.
Op zondag 7 september 2003 22:30 schreef schatje het volgende:[..]
Hij is geen miljonair in ieder geval.
quote:In een homo-bar, gok ik
Op zondag 7 september 2003 22:28 schreef schatje het volgende:
Waar zijn die foto's genomen??
quote:Klopt, bij de KLM
Op maandag 8 september 2003 00:58 schreef Frasier het volgende:[..]
Hij is piloot volgensmij dus qua geld zal hij zeker niet krap zitten.
Maar goed, het commentaar wat ze hebben laten zien van de vrouwen onderling geeft hoop op leuke TV. Ze zijn overigens wel erg enthousiast over die bachelor, mijn eerste indruk was iets minder...
quote:Hoe/door wie werd jij dan benaderd? En: wie ben jij dan in de serie (dat zal je wel niet willen vertellen, maar ik vraag 't toch maar effe).
Op maandag 8 september 2003 15:30 schreef MisteryWoman het volgende:
Ha ha ha wel lachen dat iedereen meteen een mening over je heeft als je met je kop op TV bent geweest...Ik heb dus meegedaan aan de Bachelor en ik moet toch even meedelen dat:
-bijna alle vrouwen zijn gevraagd om aan het programma mee te doen en zichzelf dus niet hebben opgegeven.
-er bijna niemand "desperate" was om aan de man te komen.. (op een paar uitzonderingen na natuurlijk)
-de meesten niet op Roderick vielen, maar graag lekker lang met die meiden in de villa wilden blijven zitten om lol te trappen
-het op zich best eens leuk was om aan een TV programma mee te doen
Een van de belangrijkste dingen wat ik op mijn opleiding communicatie leer, is dat je nog zo'n goed product kan hebben, maar dat het vooral om de presentatie ervan gaat. Het gebeurt niet vaak dat een goed product zichzelf verkoopt. Met de beste reclame en promotie, kun je zelfs gebakken lucht (zoals de bachelor) nog populair maken.
quote:We willen natuurlijk wel bewijs, iedereen kan wel een kloon aanmaken en zeggen dat hij deze of gene is.
Op maandag 8 september 2003 16:12 schreef MisteryWoman het volgende:Ik houd me ID inderdaad nog liever even onbekend, want we mogen nl. niets zeggen zolang nog niet alles is uitgezonden. Maar ik ben dus wel 1 van de dames die afgelopen vrijdag een roos heeft ontvangen...
quote:Ik ben het met je eens, heb me er ook over verbaasd. Geldt ook voor andere programma's die binnenkort op de buis komen. Ik hoor niets, of zelden meer iets over dat extreme make-over programma en Masterplan. Terwijl ze het wel kunnen, onze commerciële omroepen, een programma in de markt zetten.
Op maandag 8 september 2003 17:20 schreef Christine het volgende:
Ik vind wel dat er bijzonder weinig aandacht aan dit programma wordt geschonken (op internet iig). "The Bachelor" en "The Bachelorette" zijn in Amerika hele grote tv-hits geweest, en ik vind dat RTL daarom wel wat hoger in had mogen zetten. Er is bijzonder weinig publicatie omtrent dit programma. Zo is bijvoorbeeld de officiële site van de bachelor helemaal niet bijgewerkt sinds de eerste uitzending.
Bachelor Roderick is de nieuwe ster aan het BN'er front. Hij vliegt en hockeyt, maar voor sterren in de dop is dat veel te braaf. De roddelbladen zitten klaar.
Achternaam
Irene Moors presenteert de De Bachelor met in de hoofdrol Roderick Hilhorst. Vijfentwintig ambitieuze dames strijden om Rodericks hart want hij is tenslotte de ideale man. Maar wat hij nog meer is, daar wil Roderick niets over kwijt. "In principe wil ik mijn privacy voor mezelf nog houden. Zodra ik mijn achternaam bekend maak, weet ik niet wat er dan gaat gebeuren. Maar ik vind het verder niet zo belangrijk dat mensen dat weten. Ik ben Roderick, ik ben piloot en heb met veel plezier deelgenomen aan het programma", vertelt hij.
Onthullen
Maar daar neemt niet iedereen genoegen mee. Weekblad Privé wil alle sleaze en dirt van Roderick boven water brengen. Privé trekt alle registers open om alle privé-details over Roderick te onthullen. Maar dit hoeft niet altijd nadelige gevolgen te hebben voor het programma zelf. Want zoals Oscar Wilde al zei: "Er is maar een ding ter wereld erger dan beroddeld te worden, en dat is niét beroddeld te worden." Oftewel, elke publiciteit is goede publiciteit.
Stuurknuppel
Heel Nederland zit genietend voor de buis met al het gevoos van Roderick en zijn harem. Maar het wordt voor Roderick een stuk minder leuk als al z'n real life exen doodleuk over hem uit de school klappen! Roderick zelf zit nu met de stuurknuppel in de hand in het vliegtuig en komt pas later deze week weer terug. Dat wordt schrikken als hij vervolgens een hele Privé-hausse over zich heen krijgt. Fasten your seatbelts, Roderick.
quote:Gevalletje
Op maandag 8 september 2003 18:49 schreef Svensational het volgende:
Achternaam
Irene Moors presenteert de De Bachelor met in de hoofdrol Roderick Hilhorst. Zodra ik mijn achternaam bekend maak, weet ik niet wat er dan gaat gebeuren. Maar ik vind het verder niet zo belangrijk dat mensen dat weten. Ik ben Roderick, ik ben piloot en heb met veel plezier deelgenomen aan het programma", vertelt hij.
quote:Waarom heb je alles weggehaald?
Op maandag 8 september 2003 15:30 schreef MisteryWoman het volgende:
xxx
quote:Bij HMG wordt meegelezen?
Op dinsdag 9 september 2003 14:31 schreef static het volgende:[..]
Waarom heb je alles weggehaald?
Waar of niet waar???
Heeft het nog zin om dan te kijken?
quote:Ik ben ook benaderd toen der tijd. Geen flauw idee hoe ze aan mij gegevens kwamen, misschien omdat ik al contacten had met HMG.
Op maandag 8 september 2003 15:59 schreef Aventura het volgende:[..]
Hoe/door wie werd jij dan benaderd? En: wie ben jij dan in de serie (dat zal je wel niet willen vertellen, maar ik vraag 't toch maar effe).
Maar ik kreeg een brief, en ik had geen flauw idee waar het om ging. Ik heb al een vriend dus ik heb de brief in de prullenbak gegooid.....
Dus het is wel waar dat ze zelf benaderd kunnen zijn......
quote:Nou, laat maar komen.
Privé is er klaar voor.Een grote advertentie in de krant roept exen van bachelor Roderick op zich te melden. De eerste ex heeft dat al gedaan.
Advertentie
The Bachelor heeft er slechts één aflevering opzitten, maar nu al is Roderick Hilhorst de nieuwste BN'er aan het nationale sterrenfirmament. Hoofdredacteur van Privé, Evert Santegoeds, is klaar voor de strijd. Hij wil alle sleaze en dirt over Roderick naar boven halen en schroomt daarbij geen enkel middel. Zo heeft Privé een grote advertentie in de Telegraaf geplaats, waarin kennissen en ex-vriendinnen van Roderick worden opgeroepen om allerlei details over zijn privé-leven naar buiten te brengen.Relatie
Santegoeds wil weten wie de persoon is achter 'De gek die zich met 25 vrouwen inlaat en dus wel iets te verbergen moet hebben'. Op dit moment heeft Privé al beet, één ex-vriendin van Roderick heeft al uit de school geklapt over haar relatie met de vrijgezelle piloot. Roderick heeft geprobeerd haar tegen te houden, maar tevergeefs. Zijn ex wil ook graag haar five minutes of fame en heeft het principe 'don't kiss and tell' radicaal overboord gegooid.Krankzinnigheid
RTL4 programmadirecteur Leo van der Goot zegt Roderick te steunen waar hij kan, maar zegt ook: "Tegen dit soort krankzinnigheid is niets te doen. Elke gek kan bellen met een verhaal. Ik kan bellen en vertellen jarenlang een relatie met Roderick te hebben gehad." En zo is het maar net. Wie herinnert zich niet het verhaal over Ron Brandsteder die een kind bij een ander zou hebben verwekt? Precies, zet de bussen zout maar vast klaar.
quote:Even het topic lezen he?
Op woensdag 10 september 2003 10:25 schreef Gabriele het volgende:
Maar wie is nou zijn bekende moeder??Gr.
quote:
Op donderdag 4 september 2003 15:26 schreef ruby het volgende:
Ik heb even een intensief onderzoek gedaan bij de site van RTL Boulevard en daar op staat vermeld dat zijn moeder Elizabeth Mooi heet.
Die naam komt mij niet bekend voor eerlijk gezegd.
quote:Op woensdagavond om 22.00 uur op Yorin (vanavond dus).
Op donderdag 4 september 2003 17:16 schreef ruby het volgende:
Wordt deze serie ook nog herhaald door de weeks ofzo?
Strijd om aandacht
De eerste date maakt al meteen duidelijk dat er een hoop jaloerse gevoelens onder de dames zijn. Er wordt haast letterlijk om zijn aandacht gestreden, een van de dames vindt dat een fysieke benadering daarvoor het best is, een andere dame denkt dat een verstandelijke methode de opvallendste methode is. Hoe dan ook wordt de eerste date overheerst door gevoelens van jaloezie en competitie.
Romantische gevoelens
De tweede date zorgt ervoor dat Roderick voor het eerst zich realiseert dat hij in een avontuur is gestapt waarbij daadwerkelijk romantische en innerlijke gevoelens geroerd worden. Twee dames raken zijn hart. Zonder dat zij zich dat goed beseffen krijgt Roderick het in de tweede uitzending behoorlijk moeilijk door deze situatie. Uiteindelijk wordt hij zelfs betrapt op een intiem moment met één van de dames, het vormt de uiteindelijke aanzet tot een hoogoplopende discussie -over waar zijn grens ligt.
Gezoend
De spanning is voelbaar want de dames merken natuurlijk wat er gebeurt, en dat werkt door in het dameshuis. Het dameshuis wordt bewoond door de overgebleven dames, daar komen ze allen weer samen na afloop van de dates. En hier worden de ervaringen ook besproken. Zodoende komen ze te weten dat er voor het eerst gezoend is. Maar meer verhalen worden er gedeeld, zoals de gevoelens over Annemarieke die steeds sterker worden.
Emoties
De derde date vindt plaats op de middag voor de rozenceremony. Er volgt een tocht per paard waarbij Roderick de laatste kans krijgt nader kennis te maken met de dames. Hij zal later die middag moeten besluiten welke dames hij vraagt te blijven, en welke dames dus weg zullen moeten. Een zware rozenceremony waarbij ook al direct emoties een grote rol spelen.
Bron: debachelor.nl
quote:
Verschillende bladen proberen van alles om het verleden van bachelor Roderick, uit het gelijknamige RTL4-programma gepresenteerd door Irene Moors, bloot te leggen.
Afgelopen week begon de geruchtenstroom over Roderick. Zo zou hij geen enkele kandidate uit het programma verkiezen, maar zelf inmiddels al een geschikte partner hebben gevonden. Deze week ging de klopjacht, aangevoerd door het blad Privé dat zelfs een advertentie zette in een landelijke ochtendkrant, door.Zo meldt Story dat Roderick al drie maanden een relatie zou hebben met Sonja. Weekend bericht hetzelfde en plaatste zelfs een exclusieve foto van de Amsterdamse. Ook is een korte reactie van haar te lezen waarin ze noch ontkent, noch bevestigt.
Privé kreeg na aanleiding van de advertentie en vermeende ex-vriendin te spreken, die verder niet met naam genoemd wordt. Ze zegt onder andere: "Hij heeft, zei hij mij, twee langere relaties gehad. De rest van de vrouwen hield het niet langer dan een paar dagen bij hem uit." Ook meldt ze dat bachelor Roderick een 'verschrikkelijk mens', een 'enorme pestkop' en een 'klier van een vent' is.
Alle drie de bladen zijn het over één ding eens. Het programma van Irene Moors, waarvan de uitkomst dus bekend zou zijn terwijl we pas één aflevering hebben gezien, dreigt uit te lopen op een mislukking.
quote:Op de korenmarkt in Arnhem. Nanna werkt in de kroeg "Juicy lucy". Die kroeg heeft dezelfde opzet als Coyte Ugly. Dus Nanna is daar elk weekend boven op de bar te vinden.
Op zondag 7 september 2003 22:28 schreef schatje het volgende:[..]
Waar zijn die foto's genomen??
quote:
SBS onthult winnares BachelorHaalt RTL4 zijn realityprogramma The Bachelor van het scherm? Dat is de vraag nadat Show van Nederland, van concurrent SBS6, woensdagavond de naam onthulde van de 'winnares' in de strijd om de controversiële vrijgezel Roderick.
Daarmee is de televisiestrijd tussen SBS6 en RTL4 over The Bachelor flink geëscaleerd. Voor presentatrice Irene Moors is het een klein drama. The Bachelor had volgens kenners een kijkcijferhit kunnen worden.Show van Nederland meldde woensdag dat Roderick voor kandidate
spoiler:Gwenzal kiezen. Tot een echte liefdesrelatie is het echter niet gekomen. " Nu al is duidelijk dat
spoiler:Gwen
geen rol speelt in Rodericks leven," aldus Show van Nederland.Afgelopen vrijdag was de eerste aflevering van het programma waarin de 31-jarige Roderick Hilhorst een keus moet maken uit 25 charmante dames. Vrijdag vielen er al 10 kandidaten af, maar pas over zeven weken zou televisiekijkend Nederland te weten komen wie Roderick uiteindelijk kiest.
In kleine kring was de winnares echter reeds bekend, omdat het programma al vóór de zomer is opgenomen. De roddelbladen, die woensdag over elkaar heen buitelden met verhalen over de 'ware' Roderick, hadden de naam van de winnares nog onvermeld gelaten. Overigens werd Roderick in de bladen afgeschilderd als een nogal onaangename rokkenjager.
Dit wordt oorlog.
quote:Het was toch al een kutprogramma
Op donderdag 11 september 2003 00:14 schreef APK het volgende:
Hahaha!
Heerlijk dat de ene zender winares spoiler:Gwenvan een programma van een andere zender bekend gaat maken.Dit wordt oorlog.
Ze moeten eens met een goed programma komen ipv. dit soort low-budget jack shit programma's
quote:Inhoudelijk ben ik het geheel met jouw kritiek eens, maar het feit dat de ene omroep een programma van een andere omroep naar de klote helpt is toch zeker een noviteit.
Op donderdag 11 september 2003 00:16 schreef TrailerParkBoy het volgende:[..]
Het was toch al een kutprogramma
Al die domme BrEeZah sletjes op een rijtje... niet om aan te zien die grinnekende paardeZe moeten eens met een goed programma komen ipv. dit soort low-budget jack shit programma's
quote:Tja.. hadden ze maar een beter contract moeten opzetten met die ouwe rukker als "bachelor" (konden ze zeker niet vertalen
Op donderdag 11 september 2003 00:19 schreef APK het volgende:[..]
Inhoudelijk ben ik het geheel met jouw kritiek eens, maar het feit dat de ene omroep een programma van een andere omroep naar de klote helpt is toch zeker een noviteit.
Roderick, :"the bachelor" dus, schijnt nogal een verwaand zelfingenomen mannetje te zijn die zelfs niet te beroerd is om z'n ex te meppen. Aldus een van hen.
Aldus de "bladen" verslaggever tegen de Rijnmondman.
Binnenkort in "de bladen".
quote:Gefrustreerde SBS6 medewerkertjes. Erg laag om de concurrent zo de grond in te drukken. Hoger dan onkruid zou ik ze niet geven.
Op woensdag 10 september 2003 23:58 schreef static het volgende:
Pas op! Spoiler!
[..]
quote:Vreemd, ik vond de 'winnares'juist de meest wanhopige oude vrijster van allemaal!
Op donderdag 11 september 2003 07:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Die meid met die spierwitte lange haren en die platte kop!
Volgens mij is ze Russisch en moet ze koste wat het kost een rijke vent!! Ik heb genoten van haar strakke, vuile, jaloerse kop tijdens de rozenceremony (overgenomen van de site, het woord ''ceremonie' is kennelijk niet hip genoeg).
quote:In Amerika is bij (ik dacht) The Bachelorette ook een keer uitgelekt wie gekozen zou worden. Uiteindelijk bleek dat de naam die was uitgelekt, niet te kloppen.
Op woensdag 10 september 2003 23:58 schreef static het volgende:
Pas op! Spoiler!
[..]
Ook in dit geval neem ik het dus met een flinke korrel zout.
Het programma zelf gisteren ook maar eens gekeken na alle commotie. Het was opzich wel aardig, vooral die duivelse blikken van die vrouwen onderling. Ik hoop wel dat het allemaal wat ordinairder wordt, dat die vrouwen elkaar daadwerkelijk in de haren vliegen, roddelen over elkaar en elkaar zwart proberen te maken. Ik hou niet van die softe shit.
Ik snap alleen niet wat die vrouwen in die Bachelor zien wat een Ken is dat zeg, echt zo'n softie.
Maar ja, het is toch een huisvrouwenprogramma dus mij zal het niet boeien wie er gewonnen heeft.
Maareh: SBS had vrijdag al toch een heel item over wie er gewonnen had, nog voordat de serie was begonnen?
quote:spoiler:
Op donderdag 11 september 2003 11:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Jup, de echte insiders (medewerkers van het programma) zullen nooit praten, want dat is nu eenmaal contractueel verboden.
Overigens is het een koud kunstje om als journalist nu al die kandidates op te sporen en te kijken naar hun huidige relatie.. sterker nog, die Roderick kunnen ze ook met gemak schaduwen en dan weten ze ook of hij een relatie heeft met een van de kandidates
[edit] gebruik de spoiler-tags svp.[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door static op 11-09-2003 15:03]
quote:Jaloers???
Op donderdag 11 september 2003 11:33 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik snap alleen niet wat die vrouwen in die Bachelor zien wat een Ken is dat zeg, echt zo'n softie.
quote:Nope
Op donderdag 11 september 2003 11:38 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens is het een koud kunstje om als journalist nu al die kandidates op te sporen en te kijken naar hun huidige relatie.. sterker nog, die Roderick kunnen ze ook met gemak schaduwen en dan weten ze ook of hij een relatie heeft met een van de kandidates
quote:Er zal wel een flinke boete op staan voor degene die het laat uitlekken. Net als bij "Wie is de Mol".
Op donderdag 11 september 2003 11:36 schreef MikeyMo het volgende:
de serie is al een half jaar geleden opgenomen, mensen in de nabije omgeving van al die kandidates weten natuurlijk allang wie er heeft gewonnen... tja, en niet iedereen houdt z'n kaken op elkaar
Ik vind het wel een goeie stunt van SBS om een beetje te gaan lekken.
quote:Precies, dat is onmogelijk. De medewerkers aan het programma zullen wel voorzichtig zijn tegen wie ze wat zeggen. Maar toch lekt het via familie, vrienden en collega's. Later is het onmogelijk na te gaan waar de informatie vandaan is gekomen.
Op donderdag 11 september 2003 12:09 schreef Cynix ® het volgende:
Een half jaar na de opnames pas uitzenden en dan verwachten dat er niets uitlekt?
quote:50.000 euro
Op donderdag 11 september 2003 11:56 schreef Christine het volgende:[..]
Er zal wel een flinke boete op staan voor degene die het laat uitlekken. Net als bij "Wie is de Mol".
quote:Is alles op TV niet nep?
Op donderdag 11 september 2003 13:11 schreef Disorder het volgende:
Nep-programma, net als al die andere troep.
quote:
Bachelor Roderick zou volgens een vermeende ex-vriendin die een interview heeft gehouden met een weekblad, een 'verschrikkelijk mens', een 'enorme pestkop' en een 'klier van een vent' zijn. Ze zegt onder andere: "Hij heeft, zei hij mij, twee langere relaties gehad. De rest van de vrouwen hield het niet langer dan een paar dagen bij hem uit." Ook zou hij nu al 3 maanden een relatie hebben.
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:16 schreef schatje het volgende:[..]
50.000 euro
quote:Ik heb het in de bladen gelezen.
Op donderdag 11 september 2003 17:51 schreef Christine het volgende:[..]
ik meen me te herinneren dat ik dat had verteld
Was met die ene miljonairs programma ook zo.
quote:Nee joh gekkie Annemarieke is veel lekkerder
Op donderdag 11 september 2003 18:51 schreef Linz het volgende:
haha dat meisje is het dus geworden. Dat dacht ik al. Gaat natuurlijk voor het uiterlijk en zij is de lekkerste van de 25 dames.Was met die ene miljonairs programma ook zo.
quote:op www.stendersvroeg.nl staat de stream van de complete uitzending.
Op donderdag 11 september 2003 12:13 schreef Cynix ® het volgende:
Vanmorgen btw een interviewtje met Roderick op Radio 3. Maar ik kan me er totaal niets noemenswaardigs van herinneren.
Trouwens, als het al 6 maanden terug is opgenomen. Waarom laten ze ons dan bellen wie erin moet blijven? Of haal ik dingen door elkaar?
quote:Daar zit ik dus op te wachten.
Op donderdag 11 september 2003 19:49 schreef schatje het volgende:
Misschien gaat RTL wel wraak nemen door de winnaar van ER te onthullen.
Ik wil oorlog!
quote:Jij bent eigenlijk ook net een oud wijf.
Op donderdag 11 september 2003 21:26 schreef APK het volgende:[..]
Daar zit ik dus op te wachten.
Ik wil oorlog!
quote:Je kunt ze ook hier plaatsen hoor, ik hevel ze wel over naar het nieuwe topic.
Op donderdag 11 september 2003 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
In het nieuwe topic plaats ik wat screenshots van de eerste aflevering.Ik heb ze net klaar.
quote:Tot nu toe best gestoord met hun trillende lipjes om zo'n afschuwelijk vent.
Op donderdag 11 september 2003 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
Wie vinden jullie eigenlijk de leukste vrouw/meid?
quote:Haha...ja ze zijn best wel wanhopig!
Op donderdag 11 september 2003 22:04 schreef schatje het volgende:[..]
Tot nu toe best gestoord met hun trillende lipjes om zo'n afschuwelijk vent.
Maar ik vind die Nanna wel tof!
quote:*mee eens is*
Op donderdag 11 september 2003 22:07 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Haha...ja ze zijn best wel wanhopig!
Maar ik vind die Nanna wel tof!
quote:Kennis ofzo??
Op donderdag 11 september 2003 22:08 schreef Patries86 het volgende:
Nikki word het zoiezo niet en dat weet ik uit betrouwbare bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |