quote:He oldbie!!
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:53 schreef Sanseveria het volgende:
Hey, te gek zeg! Gefeliciteerd Bix en Ghaven met jullie zoon! Geniet ze!(vinnut zo leuk dat ik ooit nog bij de ontmoeting tussen Bixister en Ghaven ben geweetst, toen klikte het al zo
en dan nu een zoon! Jeetje
![]()
)
quote:Aha. Dat wordt z'n nick op fok he ???
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:45 schreef GHaven het volgende:
Bix is bevallen van een prachtige zoon. Zijn naam is Piet..
Hij heet natuurlijk Guus in 't echt ![]()
Toch?
Bij deze een fotootje van onze echo.
Het was echt fantastisch! Wat een lieve vrouw en wat doet ze het leuk. Echt alles word je uitgelegd en het is heerlijk om te weten dat alles erop en eraan zit!
Ow, Catootje, wat moet ik toch altijd lachen om jou! Je bent zo'n heerlijk mens! Natuuurlijk ben je toe aan het moederschap! Alles valt te leren, toch? (Zegt ze nu nog heel stoer...)
de echo:
*wijst naar lijstje kijk eens wie er bovenaan staat
*
Hihihih ik dacht echt Catootje ziet er uit als een Catootje net als alle andere gek is dat he. Volgens mij hebben jullie het erg gezellig gehad
quote:Jippie, jippie jullie kleintje is geboren, van harte gefeliciteerd bixister en GHaven. Wij hopen op een hele mooie kraamtijd en heel veel genieten van Piet.
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:45 schreef GHaven het volgende:
Bix is bevallen van een prachtige zoon. Zijn naam is Piet..
Nu Jessie en ik nog even erachteraan. Vanmiddag begon het er hier even op te lijken, stevige kramp in mijn buik, maar helaas alles is weer weggezakt ![]()
Verder vanmiddag op controle geweest en ook onze gyn staat voor een raadsel dat ik nog niet bevallen ben, ga volgens mij richting een medisch wondertje als ik hem moet geloven
quote:en vergeet vooral de foto's niet
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:32 schreef phileine het volgende:
Jaaaaa! De ukkepux is er! Je moet veel meer vertellen GHaven, hoe ging het allemaal? Hoe lang duurde het? Hoe vond jij het? Hoe vond Bix het? Doe nou even als een verse trotse vader en vertel ons ALLES!
Ben erg benieuwd hoe de bevalling is verlopen..
En ook érg nieuwsgierig naar de foto's van Piet natuurlijk
Belana wat een mooie echofoto! Kindje ligt helemaal dubbelgevouwen zo te zien.
Jessie, jij gaat vast nog bevallen hoor voor maandag. Heb je al iets ontsluiting of verweking of zijn ze niet zo voelerig bij jullie? (je hebt natuurlijk een verloskundige, die zijn vast wat minder graaierig als gyno's).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |