quote:Jaaa geloof dat hij postte dat het een drukke nacht was geweest of zo, dus dat moet haast wel!
Op donderdag 28 augustus 2003 14:01 schreef Lois het volgende:
Ik zie nu pas dat we sinds gisterochtend niks meer gehoord hebben van Genuivere en Bastardhost.
Zou het... zou het... zou het?
Waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar anders gebruik jij ze maar, Jessie:
quote:SORRY SORRY SORRY,
Op donderdag 28 augustus 2003 14:03 schreef CarOnline het volgende:[..]
Jaaa geloof dat hij postte dat het een drukke nacht was geweest of zo, dus dat moet haast wel!
Oh leuk, ff afwachten
gisteren zijn we de hele dag met Sverre op stap geweest, die mocht voor controle naar Zwolle naar het ziekenhuis en omdat Storm logeren was bij opa en oma hebben we daarna nog even lekker gewinkeld. Resultaat is wel een lege knip, maar geen weeen of iets van dien aard.
Ik begin te geloven in een schijnzwangerschap zo langzamerhand
quote:Als je het lief vraagt houden ze het nog wel een weekje binnen voor je denk ik
Op donderdag 28 augustus 2003 14:27 schreef clauwheee het volgende:Nog niets...meiden...straks krijg ik het allemaal niet mee! Ik kan miv het weekend een aantal dagen tot een kleine week niet meelurken! Hoe moet dat nu...als jullie niet opschieten mis ik weeeeeer alles...!!
quote:grrrrrrrrrrrrrrrrrr
Op donderdag 28 augustus 2003 14:33 schreef CarOnline het volgende:[..]
Als je het lief vraagt houden ze het nog wel een weekje binnen voor je denk ik
![]()
quote:Haha! Wat doe jij hier!
Op donderdag 28 augustus 2003 14:16 schreef Genuivere het volgende:[..]
SORRY SORRY SORRY,
er is blijkbaar iets mis gegaan met mijn post gisterenavond denk ik, maar nog niets te melden hier hoorgisteren zijn we de hele dag met Sverre op stap geweest, die mocht voor controle naar Zwolle naar het ziekenhuis en omdat Storm logeren was bij opa en oma hebben we daarna nog even lekker gewinkeld. Resultaat is wel een lege knip, maar geen weeen of iets van dien aard.
Ik begin te geloven in een schijnzwangerschap zo langzamerhand
Met Sverre alles goed?
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:34 schreef jessie het volgende:[..]
grrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
quote:Hoi Jessie, vandaag zit ik volgens de termijnbepaling van de gyn op 40 weken precies. Ik ben in november 2 keer ongesteld geweest, waarvan we dus nu denken dat de tweede keer de innestelingsbloeding is geweest. Daarom keken we zelf naar 19 augustus, maar volgens de termijnecho bij de gyn is vandaag dus de dag......De gyn houdt dit dus gewoon aan en ik heb dan ook nog geen ctg of iets gehad. Afgelopen dinsdag gewoon een korte controle en volgende week weer terugkomen. Toen begon het net lekker te rommelen dus ik hoopte dan ook dat kruimeltje ging komen, maar helaas is het allemaal weer gestopt en tot nu is het rustig, geen krampjes meer te bekennen. We zijn inderdaad zeker te lief voor die kleintjes...
Op donderdag 28 augustus 2003 14:20 schreef jessie het volgende:
Ohhhh ook al geen positief nieuws. Vervelend he Genuivere. Heb jij inmiddels al een ctg gehad of een afspraak om in te leiden enzo?
Of wanneer doen ze dat bij jou?
Wij zijn gewoon veel te goed voor die ukkies van ons
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:33 schreef CarOnline het volgende:[..]
Als je het lief vraagt houden ze het nog wel een weekje binnen voor je denk ik
![]()
Ik val bijna in
!!!!
Kom op meiden!!!! Spreek die eigenwijze kindertjes es toe!!
hierbij 2 fotootjes: 

dank voor alle felicitaties en voor dat prachtige gedicht, de LMK! ![]()
Jessie & Guinevere, zet 'm op; ik hoop dat jullie ook heel snel zo'n prachtig babietje in jullie armen mogen houden.
wat een prachtige Piet
Dat wipneusje... ![]()
Hoi Piet, welkom menneke
hoest met jou?
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door clauwheee op 28-08-2003 22:18]
quote:dat viel mij dus als eerste op van die foto
Op donderdag 28 augustus 2003 22:16 schreef No Nick het volgende:
Dat wipneusje...
quote:Hoe langer ik kijk, hoe verliefder ik word op dat neusje
Op donderdag 28 augustus 2003 22:18 schreef Joene het volgende:[..]
dat viel mij dus als eerste op van die foto
quote:Nou idd...prachtkereltje! Goed gedaan Bix! (en eega hihi)
Op donderdag 28 augustus 2003 22:16 schreef No Nick het volgende:Dat wipneusje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |