The usual dus zeg maar. Dat harde dat wordt beloofd zal wel weer meevallen in de praktijk.
En wat verwacht jij?
quote:Ik ga de 31 tegen middernacht F5'en totdat ik erbij neerval en dan meteen registreren natuurlijk!
Op maandag 25 augustus 2003 12:25 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het wel wat voor je.
quote:User nummer 1!!
Op maandag 25 augustus 2003 12:26 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik ga de 31 tegen middernacht F5'en totdat ik erbij neerval en dan meteen registreren natuurlijk!
quote:Lijkt mij zwaar ruk.
Op maandag 25 augustus 2003 12:24 schreef SunChaser het volgende:
Ik verwacht een verkapt "ik ben best tof en hoor bij een kliekje en als je lief bent mag je met me neuken" forum.The usual dus zeg maar. Dat harde dat wordt beloofd zal wel weer meevallen in de praktijk.
En wat verwacht jij?
quote:Jarno
Ik verwacht een verkapt "ik ben best tof en hoor bij een kliekje en als je lief bent mag je met me neuken" forum.The usual dus zeg maar. Dat harde dat wordt beloofd zal wel weer meevallen in de praktijk.
En wat verwacht jij?
quote:dat iedereen die registreert weer direct mag optiefen?
...En wat verwacht jij?
quote:* mee eens is
Op maandag 25 augustus 2003 12:26 schreef Juup© het volgende:[..]
Lijkt mij zwaar ruk.
ik denk dat je in de sigs een aantal cu2 achtige linkjes zult krijgen.
quote:*meldt*
Ik verwacht een verkapt "ik ben best tof en hoor bij een kliekje en als je lief bent mag je met me neuken" forum.
quote:Jarno en Dirk
Op maandag 25 augustus 2003 12:30 schreef ZixS het volgende:
Ok, ik heb het dus een beetje gemist...Wie gaan forumhoeren.nl oprichten en waarom?
Waarom? beats me
Beetje zoals "woest" dus.
Maar goed, zolang ze daar bezig zijn zijn ze mooi weg vanhier. Elk kwartier dat ze hier niet postten is mooi meegenomen
quote:Dat klinkt als een wij-vinden-fok-stom-dus-maken-we-wel-een-beter-forum forum...
Op maandag 25 augustus 2003 12:32 schreef E_Motion het volgende:[..]
Jarno en Dirk
Waarom? beats me
quote:Many have tried, all have failed
Op maandag 25 augustus 2003 12:47 schreef ZixS het volgende:[..]
Dat klinkt als een wij-vinden-fok-stom-dus-maken-we-wel-een-beter-forum forum...
Wat ze vast niet gaat lukken
quote:ik denk dat je in de sigs een aantal cu2night achtige linkjes zult krijgen.
Op maandag 25 augustus 2003 12:28 schreef El_Diablo het volgende:
Vrees van niet.ik denk dat je in de sigs een aantal cu2 achtige linkjes zult krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |