Ik vind het moeilijk. Maar als ik toch moet kiezen kies ik Dries van Agt.
Een echte held die opkwam voor de gelijkschakeling van de man en vrouw.
Hij was tegen abortus. Maar dat moest van de kerk. Anders had ie het wel geweten. Aan z'n geweten lag het niet.
Iemand die zei waar ie voor stond. Al stond ie niet achter je.
Een katholiek in hart en nieren. Niet dat ie een donorcodeciel had. Maar toch.
Ik kies Dries. En jullie ?
[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 25-08-2003 01:03]
quote:Bemoei je met je eigen zaken.
Op maandag 25 augustus 2003 01:04 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
TT maar even correct Nederlands gemaakt. Als je refereert aan personen gebruik je 'wie'. Als je refereert aan zaken gebruik je 'wat'.
Wat denk je wel dat je bent ?
quote:Kok.
Op maandag 25 augustus 2003 01:04 schreef Smorlez het volgende:
Kok. Verstandige sympathieke vent...
quote:Iets wat slotjes kan zetten, dus watch your mouth
Op maandag 25 augustus 2003 01:06 schreef tong80 het volgende:[..]
Bemoei je met je eigen zaken.
Wat denk je wel dat je bent ?
quote:Fuck you met je officieel.
Op maandag 25 augustus 2003 01:07 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Iets wat slotjes kan zetten, dus watch your mouth
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 00:43 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Mooi. De nieuwswaarde van de melding is uitgemolken, de laatste post van Tong heeft dit topic officieel tot non-topic gemaakt, dus we gaan nu lekker allemaal slapen.
quote:Tong maakte hier gewoon een omgekeerd Cruijffisme wat een officieel erkend folkloristische taalgebruik is.
Op maandag 25 augustus 2003 01:04 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
TT maar even correct Nederlands gemaakt. Als je refereert aan personen gebruik je 'wie'. Als je refereert aan zaken gebruik je 'wat'.
Enneh: "just because you got the power, doesn't mean you got the right" (Motorhead)
.Wat dus mijn minst favoriete president is, is dus Lubberts. maar dat is alleen omdat ik 6 jaar jonger ben als Tong wie dus 6 ouder is as mij.
quote:As ik 6 jaar jonger was gewees was het Biestheuvel gewees.
Op maandag 25 augustus 2003 01:19 schreef Doc het volgende:Wat dus mijn minst favoriete president is, is dus Lubberts. maar dat is alleen omdat ik 6 jaar jonger ben als Tong wie dus 6 ouder is as mij.
Maar we hebben nu Jan Peter.
Die kus tenminste met Katje en Birgit.
Katje is er sus.
Alom gerespecteert in binnen -en buitenland en een echte vader des vaderlands.
quote:Nah, een huilie en excuus-Truus voor politiek gewin, een geldwolf nadat de politieke jas is uitgetrokken.
Op maandag 25 augustus 2003 01:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wim KokAlom gerespecteert in binnen -en buitenland en een echte vader des vaderlands.
Elco Brinkman zou vast een goeie zijn geweest.
quote:WHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAA
Op maandag 25 augustus 2003 01:27 schreef Cronus het volgende:
Jan-Peter Balkenende - verantwoordelijk voor het opruimen van de eerste puinhopen van acht jaar Paars.
Hij's heerlijk cobie :p
quote:Enig politiek besef zou leuk zijn, voordat je hier post
Op maandag 25 augustus 2003 01:27 schreef Cronus het volgende:
Jan-Peter Balkenende - verantwoordelijk voor het opruimen van de eerste puinhopen van acht jaar Paars.
quote:Enige (al dien niet bedoelde) humor kan hem toch niet worden ontzegd
Op maandag 25 augustus 2003 08:27 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Enig politiek besef zou leuk zijn, voordat je hier post
De overheid van dit land heeft al decennia lang de financien niet op orde. Mensen die dit hebben veroorzaakt of in stand hebben gehouden kan ik niet tot de beste premiers rekenen. In de jaren zestig waren zoveel kabinetten, dat je de premiers uit deze tijd ook niet echt serieus kunt kandideren.
Nee, er blijft voor mij maar 1 kandidaat over als beste premier van Nederland: Willem Drees. In een tijd vlak nadat het land in puin lag door WO II slaagde hij (en zijn kabinetten) er in op een rustige, gedegen en zuinige wijze het land weer op te bouwen en tegelijkertijd de AOW te realiseren.
Ik vind het nog altijd schandalig hoe hij is neergesabeld nadat Fortuyn ten tonele verscheen en werd vermoord
quote:Ik vind het eerder aandoenlijk hoe deze man is gemythologiseerd.
Op maandag 25 augustus 2003 11:41 schreef jellyrose het volgende:
Wim KokMoordvent, kocht altijd trouw 10 velletjes kinderpostzegels van me!
Ik vind het nog altijd schandalig hoe hij is neergesabeld nadat Fortuyn ten tonele verscheen en werd vermoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |