A Campingflight To Lowlands Paradise 2003, Part I
A Campingflight To Lowlands Paradise 2003, Part II
A Campingflight To Lowlands Paradise '03 part 3
Lowlands kampeervlucht deeltje 4 alweer
Meeting > Lowlands-Meet...
Mooie luchtfoto's door PinoPolio: Lowland 2003 voorproefje !
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 24-08-2003 22:46]
quote:eten is goed... ze hebben een "supermarkt" en daar hebben ze broodjes (gewoon van die bolletjes... wit en bruin) en ook croissantjes, fruit, vruchtendranken, yoghurt dranken, saucijzenbroodjes... maar ook van die pakjes van die sandwiches....
Valt er eigenlijk een beetje iets te ontbijten daar? Of is het allemaal vette rommel en kan ik beter zelf wat meenemen? Ik ben nogal een miep met eten namelijk...
prima geregeld!
quote:6e keer
Op zondag 24 augustus 2003 19:58 schreef JeOma het volgende:
gewoon maar over je heen laten komen die shit?
alleen jammer dat de charlie er niet meer is....
voor de rest.... ach... je planning haal je toch nooit... is mijn weelderige ervaring...
Geniet er van zou ik zeggen... tis maar zo kort
quote:broekie
Op zondag 24 augustus 2003 19:59 schreef Roellio het volgende:[..]
6e keer
en ik vind het wel jammer dat ik de eerste 3 gemist heb.
Volgend jaar maar beter
quote:Name your price!
Op zondag 24 augustus 2003 17:43 schreef rubbereend het volgende:heb nog wel een mooi koepeltentje staan, eentje waar t lastig is om in de zijkant te kruipen
quote:Maar wel 3 x zo duur als normaal
Op zondag 24 augustus 2003 19:58 schreef WpuntNL het volgende:[..]
eten is goed... ze hebben een "supermarkt" en daar hebben ze broodjes (gewoon van die bolletjes... wit en bruin) en ook croissantjes, fruit, vruchtendranken, yoghurt dranken, saucijzenbroodjes... maar ook van die pakjes van die sandwiches....
prima geregeld!
quote:mjah... dat klopt... maar goed... het leven op een festival is nou eenmaal duur... da's overal...
Op zondag 24 augustus 2003 21:07 schreef Jerommeke.nl het volgende:[..]
Maar wel 3 x zo duur als normaal
en ach... tis ook maar drie dagen feest heh
quote:Ik heb 1 kaartje net verkocht via V&A
Op zondag 24 augustus 2003 21:30 schreef Komakie het volgende:
Vandaag me kaarten opgehaald die ik via via besteld heb op internet (goedkoper) dus ik ga ook dit jaar weer
Een poging om voor het eerst met vriendin te gaan strande voortijdig.
quote:4,5e dag.
Op zondag 24 augustus 2003 21:32 schreef WpuntNL het volgende:[..]
mjah... dat klopt... maar goed... het leven op een festival is nou eenmaal duur... da's overal...
en ach... tis ook maar drie dagen feest heh
quote:De Lowlandssite blijft ook lekker optimistisch vasthouden aan hun weerbericht van drie dagen terug...
Op maandag 25 augustus 2003 01:09 schreef WpuntNL het volgende:
ach ja... tis nog geen lowlands dus het kan nog meevallen... dacht de aardsoptimist...
quote:Ik was er al de hele tijd bang voor. En het ergste is nog wel dat je er niet over mag klagen tegen mensen die niet naar lowlands gaan (Zo'n beejte m'n hele omgeving) want het is al zolang droog geweest en anders is het zo zielig voor de boeren en de plantjes. G@#$@$#domme die paar dagen extra had ook nog wel gekund.
Op zondag 24 augustus 2003 23:13 schreef LintuxCx het volgende:
Het weer wordt trouwens wel steeds waardelozer hè...![]()
![]()
Ik keek net op http://www.knmi.nl/voorl/weer/reindex.html?meerdaagse.html en het ziet er dus echt niet goed uit.
En voor diegene die nog een tentje zochten verwijs ik wederom naar www.marktplaats.nl waar zelfs vouwwagens gratis af te halen zijn.
Mental note: regenjas meenemen
quote:Gelukkig kunnen ze nog niet eens helemaal goed voorspellen wat voor weer het morgen wordt dus er is nog een kans.
Op maandag 25 augustus 2003 08:10 schreef Da hopman het volgende:[..]
Ik was er al de hele tijd bang voor. En het ergste is nog wel dat je er niet over mag klagen tegen mensen die niet naar lowlands gaan (Zo'n beejte m'n hele omgeving) want het is al zolang droog geweest en anders is het zo zielig voor de boeren en de plantjes. G@#$@$#domme die paar dagen extra had ook nog wel gekund.
Ik keek net op http://www.knmi.nl/voorl/weer/reindex.html?meerdaagse.html en het ziet er dus echt niet goed uit.
En voor diegene die nog een tentje zochten verwijs ik wederom naar www.marktplaats.nl waar zelfs vouwwagens gratis af te halen zijn.
Mental note: regenjas meenemen
Laten we het hopen. Lowlands vorig jaar was een prima festivalletje maar het weer was toch een beetje jammer.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/live/startvideo.shtml
en nu gewoon 24 uur per dag non-stop videoclips, die je doorgaans niet op TMF/MTV/TheBox en al die crapzenders ziet
quote:Hehe, ik vond al die mensen die bij de Alpha de helling op en af probeerden te lopen echt wel een spektakel op zich. Vooral die kneuzen die met witte kleren een poging waagden. Wat heb ik gelachen om die pipo's die op hun bek bleven gaan daar....
Op maandag 25 augustus 2003 10:11 schreef Komakie het volgende:[..]
Laten we het hopen. Lowlands vorig jaar was een prima festivalletje maar het weer was toch een beetje jammer.
Terplekke bekijken we wel wat we gaan zien, maar dingen die ik zowieso wil zien zijn:
Vrijdag: Saybia, Nighwish
Zaterdag: Live, Guano Apes
Zondag: Sum 41, Foo fighters
En verder hopelijk veel onbekende bands
ze hebben me dit jaar niet gehoord zekers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |