abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10443957
A Campingflight To Lowlands Paradise 2003
* 29/08/2003 - 31/08/2003
Biddinghuizen, Nederland.
Officiële website.

In 2003 voor de 11e keer het bekende en populaire Lowlands festival.
Het kaartje, drie dagen inclusief camping, kost dit jaar ¤107,50. Deze kunnen vanaf 1 februari 2003 worden gekocht bij de bekende voorverkoopadressen en ook online (Ticket Service).

Bevestigde artiesten:

Admiral Freebee
    Adult.
    Apparat Organ Quartet
    Ataris, the
    Athlete
    Beck
    Bettie Serveert
    Blackalicious
    Caesar
    Calexico
    Coral, the
    Corvus Corax
    Datsuns, the
    Dusminguet
    Feeder
    Finch
    Global Foolishness
    Guano Apes
    Kamagurka
    Lamb
    Less Than Jake
    Mando Diao
    Miss Kittin
    Music, The
    Nightwish
    Ojos de Brujo
    Okidok
    Opeth
    Polyphonic Spree, the
    Raveonettes, The
    Raymtzer
    Reel Big Fish
    Satellite7
    Schneider TM
    Sizzla
    Ska-p
    Slovo
    Spearhead
    Starsailor
    Streets, the
    Talma, Meindert
    Turin Brakes
    Vandals
    White Stripes, The
    Youngblood Brass Band

In de categorie (straat)theater zullen optredens worden verzorgd door:

Global Foolishness
    Okidok
    Boozy (schrijver uit Den Haag)
    Klaas van der Eerden (dwarsfluitende cabaratier)
    Familie Mulder
    Ruben & Nathan
    Steve-O en Jackass crew
    Schudden
    Martijn Oosterhuis
    Ronald Giphart
    Jack Nouw
    Orkater
    Jan Mulder

Hoe kom je er?

Met de trein: Reis naar station 't Harde of naar station Lelystad. Vanaf daar gaan er op donderdag vanaf 18:00 uur en elke festivaldag van 08:00 uur tot 23:00 uur gratis pendelbussen. (NS Website)
Met de auto:Rij richting Flevoland, volg onderweg de ANWB borden "Six Flags" totdat je de "P Lowlands" borden ziet.
Afzetten: Zelfde als met de auto, maar volg daarna de borden "Kiss 'n Ride".
Met de fiets: Route naar Six Flags, en dan "Kiss 'n Ride" volgen.
Met de camper / motor: Richting Lelystad rijden, Six Flags en daarna "P Lowlands" volgen, en dan de aanwijzingen van het personeel volgen, die je naar Camping 7 zullen leiden.

Wanneer gaat het festivalterrein open?

Vrijdag 29 augustus om 13:00 uur, het programma begint om 16:00 uur.

Hoe zit het met de campings?

Lowlands heeft 7 festivalcampings met een totale capaciteit van 57.500 mensen. De Campings zijn voorzien van echte toiletten (Nee, geen Boelbak), warme douches en een supermarkt waar je je broodnodige vitamientjes kunt halen.
De campings gaan donderdag rond 18:00 uur open en sluiten rond 12:00 's maandags.

En de podia?

Lowlands heeft 10 podia, waarvan 8 overdekt.
Ieder podium kent zijn eigen vaste groep met acts:

Alpha. De Alpha is zeg maar het hoofdpodium. De grootste tent die er op het hele terrein te vinden is bied plaats aan de grotere acts, de absolute mainstage van lowlands.
Bravo. De Bravo zul je vooral gevuld vinden met dance acts.
Charlie. In de Charlie kun je terecht voor een heleboel nog niet zo bekende bandjes. Drie jaar terug onder andere met Krezip, in 2000 Amen, terug kon je hier bijvoorbeeld Krezip vinden.
Dommelsch. Het enige open podium waar in 2000 grote namen zoals The Deftones the zien waren.
Echo 1&2. Dit zijn de bioscopen. Er draait veel, maar t is altijd megadruk! wees er dus op tijd bij.
Foxtrot. Een van de twee tenten met theater en cabaret, in 2000 Dolf Janssen solo en in 99 Lebbis en Janssen
Golf. De Golf bied plaats aan de wat bekendere bands, maar hier kan het soms goed krap worden.
India. Tent met heel veel dance, en dan vooral het minder commerciele spul.
Juliet. De tweede theater tent. In 2000 vooral wat zwaarder drama en balletvoorstellingen.
Kilo. Het Kilo podium is de laatste nieuwe aanwinst voor het festival.

Plattegrond Lowlands 2001
Deze is al wat ouder, vorig jaar stond de "Spinning Wheels" (Half Pipe) tussen de Golf en de Bravo, waar op deze kaart de Kilo staat.
De Kilo stond volgens mij dan weer in de buurt van de Dommelsch.

Vorige topics:

A Campingflight To Lowlands Paradise 2003, Part I

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10444045
Nette openingspost

Nog maar zo'n 3,5 maand wachten...

pi_10444125
Ik heb gister ook gehoord dat Atomic Kitten ook op Lowlands komt.

Joepiiiiiiiiiiiiieeeeeeeee!!!!!!!

Als het zo is ga ik wel ff kijken, voor de gein.

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
  donderdag 15 mei 2003 @ 11:02:48 #4
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_10444170
bijna pinkpop dus bijna de grote namen ik ben benieuwd voor dit jaar. mijn lowlands is al compleet

Reel big fish

>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_10444280
weeej
gaan voor the white stripes en guano apes !!
;-)))
pi_10454021
The White Stripes, Lamb, The Streets, The Datsuns, The Music, Starsailor... Ik ga een leuke tijd hebben op Lowlands 2003!
pi_10454416
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 10:57 schreef FLR het volgende:

Nog maar zo'n 3,5 maand wachten...

tja...
Scheren is voor schapen!
pi_10454542
Ben ik nu de enige die de line-up tot nu toe, voor een prijs van 107 eurie enorm ruk vind? Er staan best een paar leuke bands en artiesten tussen, maar echt fantastisch vind ik het tot nu toe allemaal niet.

Kijk, ik ga toch wel, al is het alleen maar voor de sfeer, de alpha-dj's en het 24 u. cafe. Maar ik verwacht voor 107 eurie toch echt nog wel grandiose nieuwe namen op de lijst, de komende weken.

Meningen/reacties.... gaat uw gang.

pi_10454753
Als er bij die grote namen maar wat hardere shite zit. Waar ik tot nu toe voor zou gaan is Nightwish en Corvus Corax.
Als er niks leuks meer bijkomt overweeg ik wel om naar Rock am Ring te gaan (als daar nog kaarten voor zijn). Daar komt wel 't betere werk: Iron Maiden, Metallica, QOTSA, Marilyn Manson, Deftones !
You know, I'm really easy to get along with once you all learn to worship me
pi_10454843
als ik dat zo zie is het het geld al dubbel en dwars waard. Een concertkaartje voor zwan bijvoorbeeld kost tegenwoordig al 25 euro... en daar zie je dan twee bands voor.

De gemiddelde prijs van een concertkaartje vind ik echt belachtelijk hoog worden. Als ik eens een klein rekensommetje maak denk ik dat je met een festival als Lowlands zeker je geld er uit hebt. Reken maar na... hoe zie je in Nederland (en dan heb ik het niet over op een ander festival...) 10 tot 15 goede bands van redelijk tot groot caliber PLUS camping voor 3 overnachtingen PLUS ook nog eens theater, straattheater en nog wat leuke, nieuw te ontdekken bands/acts???

Ik denk dat je dan heel goed moet zoeken.

Naar mijn idee krijgen we met pinkpop nog wat leuke namen... waaronde in ieder geval de winnaars van de Essent Awards.

ohw ja... laat ik net als Cleany ook maar eens reclame maken voor mijn site... ik heb zo'n 1100 foto's online staan momenteel. Die van vorig jaar geven ook nog eens een beetje een redelijk beeld van het festivalterrein en niet alleen maar van de camping.
www.Lowlandsteam.com

pi_10456140
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 17:06 schreef Roellio het volgende:
Ben ik nu de enige die de line-up tot nu toe, voor een prijs van 107 eurie enorm ruk vind? Er staan best een paar leuke bands en artiesten tussen, maar echt fantastisch vind ik het tot nu toe allemaal niet.

Kijk, ik ga toch wel, al is het alleen maar voor de sfeer, de alpha-dj's en het 24 u. cafe. Maar ik verwacht voor 107 eurie toch echt nog wel grandiose nieuwe namen op de lijst, de komende weken.

Nouwja, je kunt nog niet echt oordelen.... ik vind, als ik ze stuk voor stuk afga, het allemaal bands die toch wel leuk zijn... of ik ken ze niet.
Dit zijn gewoon nog niet genoeg bands voor 107 euro, maar er komt nog heel wat bij. En wat mij betreft hoeven er niet eens echt grote bands te komen.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10456886
mwoah in tegenstelling tot de afgelopen 2 jaren ben ik er ook nog niet echt kapot van...
maar ik heb dan ook nog niet geroepen datik hoe dan ook zou gaan... maar wat niet is kan nog komen!
pi_10457555
Ik ga hoe dan ook.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 mei 2003 @ 19:33:22 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_10457801
kleine opmerking bij de opsomming van podia's in de openigspost, volgens mij was er vorig jaar een echo toch????? dr stond toch de kunstdome naast????
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_10457953
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:33 schreef rubbereend het volgende:
kleine opmerking bij de opsomming van podia's in de openigspost, volgens mij was er vorig jaar een echo toch????? dr stond toch de kunstdome naast????
De Echo's staan er ook bij...? Kunstdome weet ik zo snel niet meer.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10458988
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:33 schreef rubbereend het volgende:
correct. er was 1 echo en daarnaast stond dat kunstendome gebeuren met die sexcabines....
  donderdag 15 mei 2003 @ 20:21:14 #17
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10459067
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 17:06 schreef Roellio het volgende:

Helemaal mee eens, maar ik reken er gewoon op dat de grote namen nog bekend gemaakt gaan worden. De namen die nu bekend zijn vind ik niet echt spetterend.
pi_10459901
Mijn lowlands kan ook al niet meer stuk..
Feeder, Guano Apes, Less than jake en Reel big fish.... allemaal
hopelijk komt er nog meer goeds bij
pi_10460084
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:21 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar ik reken er gewoon op dat de grote namen nog bekend gemaakt gaan worden. De namen die nu bekend zijn vind ik niet echt spetterend.

niet te hard op rekenen.... zo veel grote namen staan er nooit op Lowlands....
pi_10460689
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:17 schreef WpuntNL het volgende:

[..]

correct. er was 1 echo en daarnaast stond dat kunstendome gebeuren met die sexcabines....

De echo bestond toch echt uit 2 delen geloof ik...?
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10461781
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 21:36 schreef sweek het volgende:

[..]

De echo bestond toch echt uit 2 delen geloof ik...?

Nee, vorig jaar was er maar 1 echo. De vraag bij het merendeel van de bezoekers was dat er dit jaar toch weer 2 echo's moesten komen. Aangezien het bij elke film die je wilde zien of dringen was, of je helemaal niet binnen kwam, en veel mensen gedurende de regenbuien schuilden in de enkele echo, was de conclusie dat er dit jaar weer 2 moesten komen. Nu hopen dat de organisatie daar rekening mee heeft gehouden.
pi_10461912
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 22:27 schreef Roellio het volgende:

[..]

Nee, vorig jaar was er maar 1 echo. De vraag bij het merendeel van de bezoekers was dat er dit jaar toch weer 2 echo's moesten komen. Aangezien het bij elke film die je wilde zien of dringen was, of je helemaal niet binnen kwam, en veel mensen gedurende de regenbuien schuilden in de enkele echo, was de conclusie dat er dit jaar weer 2 moesten komen. Nu hopen dat de organisatie daar rekening mee heeft gehouden.

Hmmm. Had hij dan wel 2 ingangen...? Nouja, ik laat het maar staan in de openingspost... aangezien het er misschien weer 2 zijn deze keer.

Ik ben er zelf toen niet in geweest...

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_10461995
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 22:32 schreef sweek het volgende:

[..]

Hmmm. Had hij dan wel 2 ingangen...?

pi_10462030
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 22:36 schreef Roellio het volgende:

[..]

Aah, ik zag dus 2 ingangen, en had een plattegrond van 2001, dus daardoor zag ik het ook als 2 tenten.
Ik wil dit jaar toch echt wel eens een film bekijken op Lowlands, het lijkt me toch weer eens wat anders.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  vrijdag 16 mei 2003 @ 01:47:16 #25
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_10465091
Ik vraag me nu alleen nog af welke fokkers er nou allemaal naar LL gaan... Dus steek je hand maar op als je gaat

* Wolve000 steekt z'n hand op

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')