Afgelopen weekend sleepte Sattelite 7 de hoofdprijs in de wacht bij de Grote Prijs van Nederland in de categorie Pop/Rock. Hiermee verdiende de band onder andere optredens op Metropolis, Noorderslag en Lowlands. In de categorie Dance was de winst voor Artefact, zij mogen op Metropolis, Dance Valley en Eurosonic laten zien wat ze waard zijn. Corey sleepte de prijs voor beste R/B hiphop act naar huis en in de categorie singer/songwriter ging de eer naar Me Mystery
Pukkelpop vormt front met Lowlands en Bizarre
18 november 2002
Er was al langer sprake van, nu is het dan officieel. Pukkelpop zal komend jaar een week later dan gebruikelijk plaatsvinden, te weten op 28, 29 en 30 augustus 2003.
Het Nederlandse Lowlands festival en het duitse Bizarre maakten al eerder bekend op te schuiven naar het laatste weekend van augustus. De verschuiving zorgt ervoor dat de festivals niet langer samenvallen met de engelse festivals Reading en Leeds, waardoor het voor de festivals makkelijker moet worden om een interessante programmering neer te zetten.
Voor dit soort nieuwtjes kom ik graag even terug op FOK!
en ook dit jaar wéééér eerder ernaartoe: ik wil vooraan de hekken staan als we de campings op mogen
Was het inderdaad maar weer zo ver
Die dance en errenbie acts kunnen me gestolen worden, als het aan mij zo liggen zou LL iets minder populair mogen worden en dat soort "ander publiek" trekkers lekker NIET moeten programmeren.
Gewoon lekker alternatief, rock, metal, punk, etc. Voor dens ga je maar naar die dens/trens feesten die volgens mij elke week gegeven worden.
Dat tiesto publiek van vorig jaar
quote:ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken daarom, de sfeer wordt er naar mijn mening niet minder om.
Op woensdag 4 december 2002 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga ook weer! Ik heb er NU al zin inDie dance en errenbie acts kunnen me gestolen worden, als het aan mij zo liggen zou LL iets minder populair mogen worden en dat soort "ander publiek" trekkers lekker NIET moeten programmeren.
Gewoon lekker alternatief, rock, metal, punk, etc. Voor dens ga je maar naar die dens/trens feesten die volgens mij elke week gegeven worden.
Maar idd, DJ Tiesto of whatever mag van mij thuisblijven.
quote:2 Many Dj's is ook dance die er gewoon goed bij past, vind ik... Maar okee, ik ga niet klagen, het leuke van Lowlands is net dat er zo veel variatie is. Beval iets je niet, dan ga je gewoon bij een ander podium even kijken. Qua sfeer vind ik weinig veranderen..
Op woensdag 4 december 2002 10:43 schreef Henkmanz het volgende:[..]
ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken daarom, de sfeer wordt er naar mijn mening niet minder om.
je hebt gelijk op het gebied van Dance enzo, maar acts zoals Tricky en Delinquent Habits( die er 2001 stonden) horen naar mijn mening wel thuis op een festival als lowlands..
Afgelopen jaar stond Royksopp er, das ook een soort van dance-act; maar zo'n act hoort er juist te staan: want die zijn hartstikke goed.
Je kan die acts niet echt indelen in 1 groep, en dat maakt het lowlands-material.Maar idd, DJ Tiesto of whatever mag van mij thuisblijven.
Ik snap niet waarom het moet, je hebt innercity, dat feest in de rai, dancevalley , sensation etc etc etc.
Waarom moet LL ook vervuild worden met die herrie?
Dat het divers moet zijn snap ik ten dele wel, maar doe dan The Prodigy ofzo.....
Lekker relaxed soundje hebben die gozers.
quote:LL 2001, prodigy
Dat het divers moet zijn snap ik ten dele wel, maar doe dan The Prodigy ofzo.....
ik stond in het midden: jammer van de "stroomuitval", maar de show die ze gaven toen de stroom weer terug was : wow!
ok
prodigy optreden 2001 vond ik eerlijk gezegt een beetje tegenvallen, in vergelijking met pinkpop 1996 afsluiter dat was pas een feest maar ok
quote:heb pinkpop 1996 niet meegemaakt, dus kan het niet vergelijken
Op woensdag 4 december 2002 11:34 schreef anima het volgende:
wohhooo ik kan mij bij de pagina 1 van lowlands topic 1 aanschuiven.ok
prodigy optreden 2001 vond ik eerlijk gezegt een beetje tegenvallen, in vergelijking met pinkpop 1996 afsluiter dat was pas een feest maar ok
quote:Precies, men zegt wel dat de sfeer niet heel erg veranderd, maar het is zo'n zeur publiek.
Op woensdag 4 december 2002 11:39 schreef FLIPNEUS het volgende:
Hopen dat er niet zoveel Tiesto (oh, help, ik heb modder aan mijn schoenen) publiek komt als vorig jaar en dat het niet zo'n chaos wordt als vorig jaar op donderdagavond.
"Mijn dure gucci schoentjes, zonder welke ik GEEN lol kan hebben, worden vies." Van die enge witte sissy shirtjes mogen natuurlijk ook niet vies worden.
Dit is een festival!!!! geen huis-nichten-feest. Lekker baggeren en ploeteren, lol hebben ondanks alles. Natuurlijk mag het van mij prima weer zijn hoor, des te beter, maar ECHTE festival gangers janken niet als het regent!!!
Dat buik schuiven bij de alfa tent was ook wel lachuh.
quote:2001 was het bij de Charlie tent ;D
Op woensdag 4 december 2002 11:51 schreef CactusJack het volgende:
Dat buik schuiven bij de alfa tent was ook wel lachuh.![]()
quote:Wat een onzin, dan hoef je ook geen metal meer te programmeren en zo heb je voor elke stroming wel een festival, dus weg met t toneel, cabaret en ballet etc. etc. Lowlands is juist een breed festival, ben er nu 3 keer geweest en juist die diversiteit trekt me aan!!!
Op woensdag 4 december 2002 10:49 schreef HeatWave het volgende:
IS ook zo, qua sfeer valt het wel mee, maar er is wel minder geld voor echte actszo'n triesto komt ook niet voor niets, heb ik liever een kleine punkband ofzo.
Ik snap niet waarom het moet, je hebt innercity, dat feest in de rai, dancevalley , sensation etc etc etc.
Waarom moet LL ook vervuild worden met die herrie?
En ja ik heb met veel plezier bij Tiesto gestaan ja!!!! maar ook bij beef en bij Filter en bij droog brood!!!!!
Je kan altijd wel zeuren, tris gewoon een muziek stroming die je niet leuk vind en t volk wat er heen gaat staat je niet aan. Ja dat kan, de mensen die bij Trance energy komen vind k ook bagger, geef mij maar liever een klein feest erbij en die sfeer daarvan, allemaal dansen super onderelkaar hing er wel in de Bravo tijdens de set Tiesto.
Dr zijn ook mensen die zich vermaakt hebben bij Nickelback, nou daar kan k me nix bij voorstellen ( k noem t maar t Amerikaanse kane )
Dus zo is er altijd wel iest met de programmering!!!
Maargoed, k heb nu al weer zin in Lowlands!!!!!
mijn verlanglijstje:
The Chemical Brothers
The Gathering
En de Bravo weer naar oorspronkelijkgrote (3 jaar terug)
En de Bacardi Breezer tent eruit!!!!!!!!
quote:Dat is ook wel ff heel wat anders dan Triesto! Er mag van mij opzich wel dance ofzo zijn, maar waarom nou weer zo'n megapopie act die breezervolk trekt? Er is toch zat "betere" dans te vinden?
Op woensdag 4 december 2002 14:41 schreef rubbereend het volgende:[..]
Maargoed, k heb nu al weer zin in Lowlands!!!!!
mijn verlanglijstje:
The Chemical Brothers
The Gathering
En de Bravo weer naar oorspronkelijkgrote (3 jaar terug)
En de Bacardi Breezer tent eruit!!!!!!!!
En vergeleken met trens/errenbie parties is het maar karig gesteld met de MUZIEK feesten en festivals hoor. Er is lijkt het wel elke week een trens(oid) feest.
maar goed, het is toch niet aan mij om de programmeing te maken, maar het hoeft van mij niet dat meeloop publiek.
Ik vermaak me toch wel, lekker modderglijden en spetteren over de dure glinstershirtjes
quote:Van mij mogen ze zeker wel naast rock,metal, punk enz ook dens programeren. Er zijn genoeg mensen, like my, die gewoon een brede smaak hebben en een heleboel stijlen leuk vinden. de ene stijl iets meer dan de ander, maar dat maakt niet uit.
Op woensdag 4 december 2002 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga ook weer! Ik heb er NU al zin inDie dance en errenbie acts kunnen me gestolen worden, als het aan mij zo liggen zou LL iets minder populair mogen worden en dat soort "ander publiek" trekkers lekker NIET moeten programmeren.
Maar je hebt gelijk wat dat publiek betreft, LL is modder, dus niet zeuren dan
quote:Ik heb na het concert van NOFX heel even met Timmy The Turtle staan praten die buiten promo'tjes uit stond te delen en die zei dat ze in 2003 geen Warped Tour gingen doen en dus hoogstwaarschijnlijk naar Europa komen in de zomer.
Op woensdag 4 december 2002 14:57 schreef kroegtijger het volgende:
NOFX
Maar ik zelf vind dat het niet nodig is op dit festival, er is genoeg voor hen. Dancevalley is toch ook niet gemengd, Innercity, sensation? Er is volgens mij maar 1 echt puur (groot)metal/alto festival, Dynamo, en zelfs dat heeft het zwaar omdat het niet populair genoeg is.
Er zijn nog zat kleine festivals, maar das toch anders dan een 3 daags feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |