voel me niet zo lekker eigenlijk, dan weer warm, dan weer koud, keel, hoofd en oorpijn en hoest verschrikkelijk
quote:Paracetamolletje en je bed in, jij.
Op zondag 24 augustus 2003 00:24 schreef DarkElf het volgende:
Hier verder na: Hoe voel je je NU? deel 139voel me niet zo lekker eigenlijk, dan weer warm, dan weer koud, keel, hoofd en oorpijn en hoest verschrikkelijk
quote:Jarig?
Op zondag 24 augustus 2003 00:49 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Zeer down. Ik ben al drie kwartier jarig, bovendien twee weken geleden gedumpt en heb voor mijn verjaardag van de dumper een aantal gedichten gekregen van Jean Pierre Rawie die zogenaamd heel gevoelig en integer waren bedoeld, maar het tegenovergestelde effect hadden. Hij had net zo goed langs kunnen komen om me nog een karatetrap tegen mijn hoofd te geven.
*zingt verjaardagsliedje
*krijgt taart?
Maar goed, net terug van de bios en daar wel erg genoten van de geweldige Argentijnse film "Tan le Repente".
maar ja, mn clubbie heeft me wel weer in de steek gelaten...wanneer winnen ze nou eens in het hoge noorden?!
quote:Ei!
Op zondag 24 augustus 2003 02:12 schreef ELPablo het volgende:
Een paar uur geleden stond ik op het dakterras, waar ik op een klein krukje stapte, opdat ik nog beter de stad kon overzien. Met een glas witte wijn in de linker-, en een filtersigaret in de rechterhand, richtte ik mijn blik naar de hemel, waar Orion en de beide Beren zo prachtig schitteren. Genietend van deze frisse en heldere augustusnacht besefte ik, niet voor het eerst: dit is misschien wel mijn beste zomer aller tijden!
quote:Had weer eens last van een Klassiek Nederlandsche bui.
Op zondag 24 augustus 2003 02:35 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Ei!
Je klinkt als een oude lul!
Er zijn natuurlijk altijd de mindere dingen maar die probeer ik te verdrijven met goede gedachten (ik lijk wel een sprookje), en sommige zijn vervelend maar ook okay dus da's niet zo'n probleem .
Als die rust nog maar eventjes aanhoudt, mijn lieve winamp mooie nummers blijft uitzoeken en bepaalde personen doen wat ik wil (.) komt het wel goed hier.
En, spectaculair genoeg, heb ik gewoon echt zin in het komende schooljaar!
Maar ik ga straks ff lekker lang met de hond en m'n vader wandelen in de duinen, en heb daar wel zin in!
quote:Ocharme...
Op zondag 24 augustus 2003 16:02 schreef hardsilence het volgende:
jankerig
Ik voel me wel ok, mijn huisgenote is na 6 weken weer thuis en begroette me met een grote toen ik thuis kwam van mijn werk.
Helaas heeft dingetje nog steeds geen tijd gevonden om een groot mailtje te schrijven die mijn beloofd was. Ze zal het wel druk hebben. Stomme doos.
Vandaag hebben we eindelijk een kerk gevonden waar het meteen "klikte". En guess what... hij staat om de hoek !!!!
quote:Goddomme nou zeg!
Op zondag 24 augustus 2003 19:41 schreef Christine het volgende:
Vandaag hebben we eindelijk een kerk gevonden waar het meteen "klikte". En guess what... hij staat om de hoek!!!!
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 20:47 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
Goddomme nou zeg!
Niet leuk
Maar goed, nu even het goede nieuws: ik ben al de hele dag spullen aan het pakken omdat ik morgen naar Utrecht ga. Eindelijk krijg ik de sleutel van mijn nieuwe kamer en dan begint de introductieweek. Ik ben heel erg benieuwd wat me daar allemaal te wachten staat, en heel erg blij dat ik eindelijk aan iets nieuws kan beginnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 24-08-2003 20:52]
quote:waar slaat dit nou weer op???????? vind heel laag zeg... echt heel laag...
Op zondag 24 augustus 2003 20:47 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:[..]
Goddomme nou zeg!
on: ik voel me leeg leger leegst........... bah bah bah...
quote:wat hij zegt..... vaak hetzelfde dus
Op zondag 24 augustus 2003 21:55 schreef hyperfuzz het volgende:
Klote.Dus.
jakkes, ben een beetje huilerig momenteel. voel me raar, onzeker, maar vooral bang en ontzettend zenuwachtig...
gaat goed hier dus heb best zin om morgen naar school te gaan, nieuwe opleiding, EINDELIJK
Ik voel me kloote, maar steeds beter! Maar zoals de wijze geleerde vroegah al wisten....
Life sux, then u die.....
Lekker boeie allemaal, ik mis iemand...... Heb zin in een sigaret. Maar dat gaat mooi niet gebeuren, ik ga lekker pitten!
Weltruste,
Later!
Er zat een groepje jongelui buiten op het pleintje voor te ouwehoeren, met veel kabaal.
Ze doen dit al weken, tot diep in de nacht.
Buren klagen, bij elkaar, maar niet bij de knullen in kwestie.
Ik ben dus maar in mijn pyama, lange jas erover, naar buiten gegaan.
En op mijn allervriendelijkst (dat kan ik namelijk) uitgelegd, dat ze mensen wakker houden/maken en of ze ms wat zachter kunnen praten of indien niet mogelijk, elders.
"lag je al te slapen dan?" "ja, en jullie maakten me wakker"
"lag je alleen te slapen" "nee, en we zijn allemaal wakker door jullie""en u moet natuurlijk vroeg op morgen en zo" "jij snapt het!"
"nou, mevrouw, dan is het toch heel simpel, dan gaan we toch weg, had het maar eerder gezegd"
Kijk, zo simpel is het nou, ook "kutmarokkanen" zijn voor rede vatbaar
Als je er zo cute uitziet als ik, dan
Excuses voor het lange verhaal, ik moest het even kwijt.
quote:Als dit over Faithy gaat mag jij van mij ook wel een ban, om dezelfde reden als zij
Op zondag 24 augustus 2003 22:21 schreef Whistler112 het volgende:
lekker rustig en stil zo zonder die mensen die over elk klein kutding zeiken
quote:Nog steeds.
Op zondag 24 augustus 2003 20:51 schreef Kling het volgende:
Teleurgesteld in bepaalde aspecten van het/mijn leven.
quote:Milagro
Op zondag 24 augustus 2003 23:50 schreef milagro het volgende:
En op mijn allervriendelijkst (dat kan ik namelijk) uitgelegd, dat ze mensen wakker houden/maken en of ze ms wat zachter kunnen praten of indien niet mogelijk, elders.
Welterusten voor straks.
Bekertje warme melk, Ned 3 opzetten, Dries van Agt is erop bij zomergasten, je slaapt zó!
quote:Als je je klote voelt moet je je handen uit je zak halen.
Op zondag 24 augustus 2003 21:55 schreef hyperfuzz het volgende:
Klote.Dus.
Muziek!
He, lekker muziek luisteren.
Slipknot
ICP
Nirvana
Body Count
Sean Paul
Beastie Boys
The Doors
bob Marley
James Brown
I feel good!!!!
(raar eigelijk dat je je gewoon in een paar minuten al een stuk beter kan voelen?)
Truste mensen
en dat is niet leuk
ben na 2 weken vakantie ineens weer alleen met al mn gare gedachten en emoties.. dat wordt weer piekeren
ach k heb tenminste nog een week vakantie om mezelf te vermaken
Ik was liever bij hem gebleven, maarja, ik moet morgen weer werken .
quote:Neuj, ging over een heleboel dingen en mensen op verschillende plaatsen, maar dat ga ik er allemaal niet bijzetten
Op zondag 24 augustus 2003 23:51 schreef Henk_Glimlach het volgende:[..]
Als dit over Faithy gaat mag jij van mij ook wel een ban, om dezelfde reden als zij
ps, ga is in het bantopic kijken waarom ze precies een ban heeft gekregen
ontopic: zometeen eerste schooldag..*spanning*, heb er wel zin in.
.
quote:gaat dit over mij?
Op zondag 24 augustus 2003 22:20 schreef Xilantof het volgende:
euhm. weer leuk iets wat ik "mis"
hoppa, zo onder mijn neus geduwt.. (ik neem het die persoon niet kwalijk!!)
vaag, hopelijk is dat gevoel wat minder als de vakantie voorbij is...jakkes, ben een beetje huilerig momenteel. voel me raar, onzeker, maar vooral bang en ontzettend zenuwachtig...
ontopic: voel me redelijk nu, verwacht alleen een mailtje, wat ik eigenlijk liever niet wil lezen
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 09:47 schreef hardsilence het volgende:
Bang om iemand te kwetsen, zo onzeker in de dingen die ik doe en moet doen, teleurgesteld in m'n eigen gedachten. It's a mess up there![]()
quote:Wat een lang verhaal, wat een details. Het moet niet gekker worden
Op zondag 24 augustus 2003 23:50 schreef milagro het volgende:
WakkerEr zat een groepje jongelui buiten op het pleintje voor te ouwehoeren, met veel kabaal.
Ze doen dit al weken, tot diep in de nacht.
Buren klagen, bij elkaar, maar niet bij de knullen in kwestie.
Ik ben dus maar in mijn pyama, lange jas erover, naar buiten gegaan.
"lag je al te slapen dan?" "ja, en jullie maakten me wakker"
"lag je alleen te slapen" "nee, en we zijn allemaal wakker door jullie""en u moet natuurlijk vroeg op morgen en zo" "jij snapt het!"
"nou, mevrouw, dan is het toch heel simpel, dan gaan we toch weg, had het maar eerder gezegd"Kijk, zo simpel is het nou, ook "kutmarokkanen" zijn voor rede vatbaar
Als je er zo cute uitziet als ik, danExcuses voor het lange verhaal, ik moest het even kwijt.
Ik begin een klein beetje zenuwachtig te worden... heel klein beetje maar
quote:Kusje...
Op maandag 25 augustus 2003 09:47 schreef hardsilence het volgende:
Bang om iemand te kwetsen, zo onzeker in de dingen die ik doe en moet doen, teleurgesteld in m'n eigen gedachten. It's a mess up there![]()
Ik voel me prima vandaag ik ga er iets van maken!! Mijn 24-uurs-niet-klagen-periode is ingegaan, dus het wordt een positief dagje vandaag! Joepie!!
HAHAHA ik ben nog nooit zo blij geweest!!! Nu kan ik mooi wat rekeningen afbetalen ( ja misschien een saaie besteding ) en hou ik meer over van mijn salaris.
Het geluk zat me gisteren eindelijk mee!!!!!
Leuk weekend achter de rug, gezellig gehad met vrieden.
Verder heb ik m'n eerste autootje gekocht waar ik zelf hard voor gespaard heb.
Nadeel dit weekend: twijfels over een meisje, verliefd, maar meisje wil het niet toegeven (hele slechte ervaring achter de rug met een jongen vandaar)
Ik voel me wakker, want ik werd vanmorgen om half 10 wakker gebeld door de muziekleraar van Monique. .
en ik weet niet wie monique is.
quote:Thanks
Op maandag 25 augustus 2003 09:56 schreef addie84 het volgende:soms moet je er niet teveel over nadenken, maar dat is meteen weer zo makkelijk gezegd!
quote:Thanks
Op maandag 25 augustus 2003 10:33 schreef Stereotomy het volgende:
Kusje...Ik voel me prima vandaag ik ga er iets van maken!! Mijn 24-uurs-niet-klagen-periode is ingegaan, dus het wordt een positief dagje vandaag! Joepie!!
Nog steeds jankerig
Ik ben het positieve eventjes kwijt, maar zal wel weer goed komen. Ik ben blij dat ik gesport heb. Nu even wat gevoelens op een rijtje proberen te zetten. En wat proberen te relaxen, m'n gedachtes te laten rusten.
Yuk, voel me beroerd
En mijn huisbaas vanavond de vloer aanvegen, zijn electra is bagger in dat huis en ik moet betalen ( niet dus he)
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 12:43 schreef shmoopy het volgende:
Stoer.
Ik heb besloten in 2 uurtjes mijn hele huis op te gaan ruimen.
quote:Dat hangt er vanaf of het nu daadwerkelijk schoon is
Op maandag 25 augustus 2003 16:01 schreef Wolkje het volgende:[..]
Goed zo, Shmoop!
Oeh, aankomende presentatie gaat er flitsend uitzien, zelfvertrouwen erin groeit goed
Afgezien dat ik er ook goed ga uitzien
Vanavond Ronald niet zien, hij moet oppassen
Maar ok, heb een heel weekend van hem mogen genieten
En wat was het een heerlijk weekend.... *zucht* ..
Ik geniet echt zoo erg van hem.. *smile* .. hoop dat ik hem nog een hele tijd mag houden
quote:lezen
Op maandag 25 augustus 2003 09:28 schreef addie84 het volgende:[..]
gaat dit over mij?
OT:
ik voel me wel goed, onzettend zenuwachtig voor morgen.
heb vandaag lekker gewerkt, heb weer reuze lol gehad met mijn baas. goede omzet enzo! was top daggie op het werk.
straks lekker eten. en dan nog ff wat voor school doen.
damn, wat ben ik zenuwachtig voor morgen...
En dat doet me eigenlijk altijd goed voelen !
quote:Bij mij ligt het eraan wat voor muziek..
Op maandag 25 augustus 2003 19:40 schreef ondeugend het volgende:
En dat doet me eigenlijk altijd goed voelen !
Ontopic maar: ik voel me goed, lekker heel weinig gedaan vandaag,
zometeen (als de tv het tenminste nog gaat doen vandaag) the Bodyguard kijken.
Lekker rustig dagje dus
quote:Soms ook niet, nu bijvoorbeeld.
Op maandag 25 augustus 2003 19:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Life can be great, sometimes!
Ik doe er alles aan, maar ik blijf agressief, ik blijf depressief, en ik kom niet over m'n problemen heen. Medicatie, therapie, praten er over, het thema net ontwijken.... niks, maar dan ook niks wilt werken. Leuk, zo'n leven waarin je weet dat je ieder moment in een gesticht kan worden gezet. Dan liever niet leven.
nu hier thuis me moeder stressed, gaat slecht met me opa enzo, ruzie met der vriend :| feest..
najah, me 1e schooldag was iig wel ok
verder gaat het wel ok, ik sleep mezelf er wel even doorheen
The Bold And The Beautiful stond trouwens op mute.
You do the math.
ik ben op het moment gelukkig en voel me goed
quote:daar zijn hele handige openers voor, 1 klik, lucht onder de deksel en opendraaien is een eitje
Op maandag 25 augustus 2003 21:31 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik voel me hulpeloos. Ik krijg WEER eens een appelmoespot niet open. Waarom kunnen die producenten niet eens rekening houden met de minder krachtige medemens?
moe, hoofdpijn, bedtijd
quote:Er zijn ook van die anti-slip matjes van Tupperware voor. Heel handig
Op maandag 25 augustus 2003 21:44 schreef milagro het volgende:
daar zijn hele handige openers voor, 1 klik, lucht onder de deksel en opendraaien is een eitje
Ontopic:
Ik voel me nog steeds goe-hoed!!!! Na een heel druk weekend heb ik een veel te drukke week te gaan. Maar ik zie er niet tegenop, omdat ik echt veel energie heb en veel zin om vanalles aan te pakken
Deze week is mijn laatste weekje vakantie, maar het heeft me heerlijk goed gedaan deze tijd
Gaat lekker dus
Ik heb het helemaal gehad met de vakantie. Nu ik ook nog eens weinig werk heb (ipv zo'n 40 uur per week slechts 12) zit ik me echt helemaal de krampen te vervelen. Hele dagen maar bij iemand anders thuis zitten of alleen hier thuis zitten is ook nix.
mijn dag is weer om.
kan toch niet slapen, dat weet ik nu al..
ben met mijn hoofd over behalve met slapen, beelden flitsen voorbij,... jakkes.
tis een echte lieverd... en ik mis hem nu alweer
Iedereen gaat weer naar school.. en ik wil zo graag ook..
Ik weet het wel... het kan niet. Ik zou het niet aan kunnen.. ik weet het wel, ik heb even tijd nodig om wat stabieler te worden.. langer dan een paar weken iig :/ ...
Door alles wat er is gebeurd de afgelopen jaren is school helemaal misgelopen.. en nu, vier jaar later voel ik me zo verschrikkelijk veel dommer dan toen ik in de tweede zat, op het gymnasium..
Wat is er met dat meisje gebeurd? Dat zo makkelijk kon leren, overal interesse voor had.. van allerlei dingen afwist.. die dromen had, en er van overtuigd was dat ze die dromen uit zou laten komen ..
Ik heb geen doel meer in mn leven.. ik weet niet eens hoe ik me morgen voel, laat staan wat ik volg. wk. of morgen wil doen..
Ik voel me zo verschrikkelijk dom.. en heb het gevoel dat andere mensen ook wel zo tegen mij aan moeten kijken..
Bah, waarom kan ik dit gevoel nou niet van me afschudden...
Ik kan wel janken
En nu heb ik een zere wang omdat ik de mug die daar was geland meende te kunnen vermoorden d.m.v. een harde klap. Je voelt hem al: de mug leeft nog, en mijn kaak wordt zometeen waarschijnlijk blauw.
Ik voel me wel goed Heb er de afgelopen paar dagen ongelooflijk diep doorheen gezeten, voelde me ontzettend zielig maar toch op de een of andere manier ergens de energie vandaan gehaald om naar mijn nieuwe werk te gaan. Daar gaat het allemaal prima. En nu ben ik van "boehoe, wat ben ik zielig, mijn moeder gaat dood en ik kan bij niemand terecht" gegaan naar een gepaste trots omdat ik het toch maar wel mooi altijd in mijn eentje weet te rooien en er ALTIJD weer bovenop kom.
quote:met af en toe een beetje hulp van anderen als je de appelmoes niet openkrijgt
Op maandag 25 augustus 2003 23:10 schreef sheila_na_gig het volgende:
En nu ben ik van "boehoe, wat ben ik zielig, mijn moeder gaat dood en ik kan bij niemand terecht" gegaan naar een gepaste trots omdat ik het toch maar wel mooi altijd in mijn eentje weet te rooien en er ALTIJD weer bovenop kom.
ontopic: gaat best goed hier eigenlijk, ben moe wel, maarjah, daar ga ik zo wat aan doen wel een verkeerde beweging gemaakt met skateboarden, dus nu heb ik pijn :|
Ik begin vast met dagen aftellen. Ik vind het al dinsdag vandaag, dus alleen woensdag nog, en dan donderdag nog effe werken en dan.... .
.
. ohja, én Lowlands natuurlijk
.
Life is beautiful!
quote:hmm, moet toch eens op gaan passen hoe ik in mijn enthousiasme tegen je praat
Op maandag 25 augustus 2003 22:31 schreef Xilantof het volgende:
hoppa, gaan we weer.
geen commentaar verder, anders wordt het het zelfde als een paar berichtjes terug...
tis iets met: feiten, neus, drukken..mijn dag is weer om.
kan toch niet slapen, dat weet ik nu al..
ben met mijn hoofd over behalve met slapen, beelden flitsen voorbij,... jakkes.
quote:Je weet dat dat niet zo is en zo moet je ook niet proberen te denken.... Tot vrijdag (waarschijnlijk)
Op maandag 25 augustus 2003 22:41 schreef diannetjhu het volgende:
ot: Gaat wel, net beetje lang aan tel gehangen was de tijd vergeten Maar nu wel moe dus ik denk dat ik dit keer echt niet te laat ga slapen.... Maar dat zeg ik geloof ik elke avond zo'n beetje tegen mezelf... Zal nog wat worden als ik straks op fultime stage moet
En waarom mailt ze me gvd niks!!
quote:Nee hoor.. Iedereen barst wel eens uit...
Op dinsdag 26 augustus 2003 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry jongens, ik had mezelf even niet in de hand. Moet ik het verwijderen?
quote:Nee, het is ok...
Op dinsdag 26 augustus 2003 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry jongens, ik had mezelf even niet in de hand. Moet ik het verwijderen?
quote:Ja nouja, zoals Milagro het zou zeggen als ze nog wakker was: "Je doet het jezelf aan jongen".
Op dinsdag 26 augustus 2003 01:46 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Jeetje, ik leef met je mee...
Wat ik voel, kan ik niet ontkennen. Kan ik veranderen wat ik voel? Kan ik de chemische reactie van mijn lichaam dusdanig veranderen dat ik anders op de prikkelingen reageer die ik binnenkrijg? Kan ik eindelijk wat zekerder zijn van mezelf, zodat jaloezie mij minder overvalt net zoals het een paar minuten geleden deed?
quote:Jaloezie is je probleem?
Op dinsdag 26 augustus 2003 01:49 schreef Stereotomy het volgende:[..]
Ja nouja, zoals Milagro het zou zeggen als ze nog wakker was: "Je doet het jezelf aan jongen".
Wat ik voel, kan ik niet ontkennen. Kan ik veranderen wat ik voel? Kan ik de chemische reactie van mijn lichaam dusdanig veranderen dat ik anders op de prikkelingen reageer die ik binnenkrijg? Kan ik eindelijk wat zekerder zijn van mezelf, zodat jaloezie mij minder overvalt net zoals het een paar minuten geleden deed?
Want ik, mijn gevoel, is in de ban van haar. Als ik haar zie, dan smelt ik. Als ik haar hoor, dan draait mijn hart van verliefdheid een rondje om zijn as. Als ik aan haar denk, dan telt al het andere niet meer. Het MAG dan niet meer meetellen van mijn gevoel. Zij is het enige wat mag, en zij is het enige wat telt.
Zo ben ik van binnen, maar zo mag ik niet van buiten zijn. Het MAG niet. Zo zien ze mij, zo ziet zij mij, zo mag ik niet van buiten zijn. Niemand van ons mag zo zijn.
Met deze gedachte wil ik graag de nacht afsluiten.... en naar bed gaan.
quote:Truzte dan he.. enne take care
Op dinsdag 26 augustus 2003 01:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan het allemaal gewoon. Ik wéét dat ik het kan. Rennen, springen, vlíegen als het moet, kilometers ver, als de beste!! Op 50 meter afstand, he, op 50 meter afstand raak ik met een baksteen zo een vogel!! Zingen, drummen, gitaarspelen, opera's.... ik kan het allemaal! Ik kan godverdomme zelfs op water lopen als het mocht!! Maar ik MAG het niet!!Want ik, mijn gevoel, is in de ban van haar. Als ik haar zie, dan smelt ik. Als ik haar hoor, dan draait mijn hart van verliefdheid een rondje om zijn as. Als ik aan haar denk, dan telt al het andere niet meer. Het MAG dan niet meer meetellen van mijn gevoel. Zij is het enige wat mag, en zij is het enige wat telt.
Zo ben ik van binnen, maar zo mag ik niet van buiten zijn. Het MAG niet. Zo zien ze mij, zo ziet zij mij, zo mag ik niet van buiten zijn. Niemand van ons mag zo zijn.
Met deze gedachte wil ik graag de nacht afsluiten.... en naar bed gaan.
quote:ja doe dat vooral, want stel je voor, zeg..
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:17 schreef addie84 het volgende:[..]
hmm, moet toch eens op gaan passen hoe ik in mijn enthousiasme tegen je praat
Ik voel me sleepy , nog steeds hoofdpijn
Depri of niet, ik ben helemaal van haar.....
quote:gelukkig heb je volledige achtergrondinfo
Op dinsdag 26 augustus 2003 07:44 schreef milagro het volgende:[..]
ja doe dat vooral, want stel je voor, zeg..
Ik voel me sleepy
, nog steeds hoofdpijn
OT:
voel me geweldig! moe maar geweldig!
vandaag weer veel klieren, veel drinken en gewoon weer een perfecte dag.
En dat alles duurt tot en met vrijdag
quote:Gelukkig heb je die mail nu binnen, ze had ook nog langer kunnen wachten, lucky boy!
Op dinsdag 26 augustus 2003 07:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer wakker, voel me al weer een stuk beter. Eindelijk, eindelijk had ze dan gemailed een half uur nadat ik naar bed was gegaan.. Gaat niet zo goed met haar daar, flinke cultuurshock enzo (van oost Europa naar Amerika om daar een jaar te studeren), en ze wilde me pas mailen als ze zich wat optimistischer voelde, maar omdat dat nog wel een tijdje zou duren besloot ze er toch maar al een te sturen.
Depri of niet, ik ben helemaal
van haar.....
Ontopic:
Voel me errug moe, en moet nog de hele dag werken tot een uurtje of 10 vanavond
quote:gelukkig maar
Op dinsdag 26 augustus 2003 07:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ben weer wakker, voel me al weer een stuk beter. Eindelijk, eindelijk had ze dan gemailed een half uur nadat ik naar bed was gegaan.. Gaat niet zo goed met haar daar, flinke cultuurshock enzo (van oost Europa naar Amerika om daar een jaar te studeren), en ze wilde me pas mailen als ze zich wat optimistischer voelde, maar omdat dat nog wel een tijdje zou duren besloot ze er toch maar al een te sturen.
Depri of niet, ik ben helemaal
van haar.....
quote:nope hoeft, niet
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:17 schreef addie84 het volgende:[..]
hmm, moet toch eens op gaan passen hoe ik in mijn enthousiasme tegen je praat
OT.
ben verdacht rustig, maar wel met die zenuwen als "kim"
waarom ben ik zenuwachtig? door de druk die ze me opleggen?
ARGH
ben bang.
Even uitrusten maar dan, zodat ik straks mijn werk tot vanavond uithou, voel me momenteel wel weer even gewoon 'normaal'
en damn, waar ben ik zenuwachtig voor, voor iets pietlulligs.
Ik voel me gooeeeed!
spoiler:
quote:Hè, jammer.. ik dacht ik ben getuige van een originele coming out
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:10 schreef Moonah het volgende:
Ik heb vannacht met een prachtige strakke blonde meid van 20 in bed gelegen.Ik voel me gooeeeed!
spoiler:
Mijn lieve zus logeert bij me, en dadelijk gaan we lekker shoppen.
Hoofdpijn nog steeds, frisse neus halen maar.
quote:In dat geval: Is ze vrijgezel?
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:10 schreef Moonah het volgende:spoiler:
Mijn lieve zus logeert bij me, en dadelijk gaan we lekker shoppen.
On-topic:
Koortsig zit ik verdwaasd naar mijn computerscherm te kijken in de angst dat mijn neus toch echt weg loopt. Ik denk dat ik toch maar eerder naar huis ga.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 26-08-2003 12:54]
quote:Beterschap en kruip lekker je bed in
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:26 schreef Peregrijn het volgende:[..]
On-topic:
Koortsig zit ik verdwaasd naar mijn computerscherm te kijken in de angst dat mijn neus toch echt weg loopt. Ik denk dat ik toch maar eerder naar huis ga.
Waarom de fuck moet dit!
Ondanks gezamelijk overleg en dat ik het er wel mee eens ben, ben ik vreselijk in de war en vind ik het gewoon enorm klote dat het niet goed heeft kunnen blijven gaan.
Ik dacht dat ik het wel kon, maar ik wordt nu zo langerzamerhand gek en heb zin om onder mijn dekbed weg te kruipen en uren te janken.
Oh mijn god wat doet het zeer!
quote:Bright eyes
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
Verdrietig, in de war, half wanhopig.Waarom de fuck moet dit!
Ondanks gezamelijk overleg en dat ik het er wel mee eens ben, ben ik vreselijk in de war en vind ik het gewoon enorm klote dat het niet goed heeft kunnen blijven gaan.
Ik dacht dat ik het wel kon, maar ik wordt nu zo langerzamerhand gek en heb zin om onder mijn dekbed weg te kruipen en uren te janken.Oh mijn god wat doet het zeer!
Ik leef met je mee, zit in het zelfde schuitje (alleen was het niet mijn keuze). Kruip maar onder je dekbed en ga maar uren janken, het kan enorm opluchten. Trust me......
Sterkte.....
quote:Ik weet hoe je je voelt
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
Verdrietig, in de war, half wanhopig.Waarom de fuck moet dit!
Ik dacht dat ik het wel kon, maar ik wordt nu zo langerzamerhand gek en heb zin om onder mijn dekbed weg te kruipen en uren te janken.Oh mijn god wat doet het zeer!
Ik voel me alweer wat beter
Verder gaat het wel ok.
quote:Ik begrijp hoe je je daarbij voelt. Hou je daar niet te lang mee bezig.
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:21 schreef Christine het volgende:
Momenteel even klote en opgefokt, omdat iemand mij op een debiele manier te kijk heeft gezet in een bepaald topicVerder gaat het wel ok.
maar ik blijf lachen....
En straks komt mijn favo-soap op tv... misschien vanavond dan
Verder een beetje in de war omdat het sinds zaterdag uit is met mijn vriendin waarmee ik 7 maandjes had... zij heeft het er heel erg moeilijk mee.
Voor de rest okee
quote:je mag mijn reden hebben, om een of andere dwaze reden zit ik er zelf helemaal niet meer mee... raar....
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:27 schreef zonzonzon het volgende:
Moeoeoeoe. Ik heb zin om te huilen, maar ik heb helemaal niets om verdrietig over te zijn.![]()
![]()
OT
ik voel me wel goed, straks lekker trainen..
me weer de tandjes rennen heerlijk...
het gaat ondanks alles dus wel redelijk..
nog 1 (of eigenlijk 2) obstakels op te lossen....
quote:Dankjewel
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:30 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
*slaat zonzonzon* Nu heb je wat om te huilen!
.
Nee, veel succes ermee!
.
*tevredenheidsmoment*
Zal ik wel of niet nu de bijkeuken gaan schilderen?
Hmm...
quote:Gewoon doen
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:34 schreef shmoopy het volgende:
Twijfelend.Zal ik wel of niet nu de bijkeuken gaan schilderen?
Hmm...
Ontopic: moe na een heerlijke dag
quote:Gefeliciteerd Elfster
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:48 schreef DarkElf het volgende:
JAAAAAAA!het is geregeld, we zijn "groot" grondbezitters in België
-knuf-
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:49 schreef Roonaan het volgende:[..]
Gefeliciteerd Elfster
-knuf-
had wel iets vaags vanavond.. over twee jaar gaan wij hier weg, gaan we verhuizen, omdat mn pa dan gaat samenwonen. En ik zou nog gewoon mee verhuizen zoals het nu lijkt... had mn pa voor de grap gezegd dat als ik dan nog met ronald had, we wel konden gaan samenwonen...
Zeg ik dat vanavond lachend tegen Ronald.. zo van "hahahaha".. gaat ie er doodserieus op in, dat ie dat op zich best zou willen... hij rond die tijd 23 zou zijn... etc ...
Liev vond ik het stiekem wel, hoewel ik wel beetje schrok .. ofzo
Maar ok, is nog zoooooooo ver weg
Zucht Sorry lang verhaal. Maar slapen nu. Dag mensjes
---Kappen---
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 27-08-2003 00:13]
quote:Doen!
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:34 schreef shmoopy het volgende:
Zal ik wel of niet nu de bijkeuken gaan schilderen?
Hmm...
quote:Achteraf zul je zien dat het reuze meevalt.
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:45 schreef Stranger het volgende:[..]
Ontopic: Ik ben een beetje zenuwachtig, morgen gaan beginnen met werk zoeken, eerst maareens inschrijven bij flink wat uitzendbureaus, en aangezien ik niet zo goed in op dingen afstappen ben zou ik ook nog wel zenuwachtig zijn tot voor ik er binnenstap.
Veel succes in ieder geval .
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 27-08-2003 00:15]
Gelukkig ga ik morgen weer leuke dingen doen, dus het komt allemaal wel weer goed
Ohja, en ik moest zo verschrikkelijk lachen om een vriend van me die met de pinautomaat aan zijn hoofd stond te doen alsof hij aan het bellen was, waarop het meisje achter de bar ook nog écht dacht dat hij aan het bellen was, dat ik nog steeds stiekem moet gniffelen. Wat heb ik het toch goed eigenlijk.
*zucht* .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |