quote:Dan moet ik dat ook eens doen geloof ik
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:04 schreef melonovy het volgende:
En voor het water in de groentelades moest ik het afvoergaatje eens schoon raggen en daar kwam inderdaad een ranzig propje uit.
*denkt*
hoe ga ik dit aanpakken om te laten doen??
quote:Op een flessenragger (babyuitzet- heb je straks toch nodig) zit een klein raggertje voor de speen. Die heb ik hiervoor gebruikt.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:06 schreef E.T. het volgende:[..]
Dan moet ik dat ook eens doen geloof ik
Dacht al dat 't aan de warmte lag en dan teveel open ofzo..*denkt*
hoe ga ik dit aanpakken om te laten doen??
quote:Met het vriesgedeelte van de koelkast is niets aan de hand. Tijdens het schoonmaken en het ontdooien heb ik de inhoud van de vriezer even bij de buuf in de vrieskast gehad.
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:07 schreef Karin het volgende:
Was je niet vreselijk bang dat je voorraad moedermelk (als je die hebt tenminste) eraan zou gaan? Dat lijkt mij dan echt nog het ergste. Heb je daarvoor zo noest gekolfd.
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:27 schreef E.T. het volgende:
ik dacht meer aan
"het door iemand anders laten doen"
quote:"Oi! Liefje?....Dat afvoergaatje moet schoon, hè? Nou, da's haske slecht voor me als ik dat moet doen nu. Net als kattenpoep en filet americain moet ik dat soort dingen nu gewoon niet in mijn buurt laten. Dus zou je zo vriendelijk willen zijn? Voor mij en Swetsje Junior? Poepje? Liefje? Scheetje? Drolletje? Oh, en als je toch bezig bent, doe dan meteen ff de wc poetsen, want dat mag ik ook niet meer doen, hoorde ik ergens. Ik hou van jou. *kus* *slijm* *knuffel*"
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:27 schreef E.T. het volgende:
ik dacht meer aan
"het door iemand anders laten doen"
Sim-pel. .
quote:*PROEST*
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:34 schreef MUUS het volgende:[..]
"Oi! Liefje?....Dat afvoergaatje moet schoon, hè? Nou, da's haske slecht voor me als ik dat moet doen nu. Net als kattenpoep en filet americain moet ik dat soort dingen nu gewoon niet in mijn buurt laten. Dus zou je zo vriendelijk willen zijn? Voor mij en Swetsje Junior? Poepje? Liefje? Scheetje? Drolletje? Oh, en als je toch bezig bent, doe dan meteen ff de wc poetsen, want dat mag ik ook niet meer doen, hoorde ik ergens. Ik hou van jou. *kus* *slijm* *knuffel*"
Sim-pel.
.
welke man kan hier nu tegen op?
quote:Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha
Op zaterdag 23 augustus 2003 22:34 schreef MUUS het volgende:[..]
"Oi! Liefje?....Dat afvoergaatje moet schoon, hè? Nou, da's haske slecht voor me als ik dat moet doen nu. Net als kattenpoep en filet americain moet ik dat soort dingen nu gewoon niet in mijn buurt laten. Dus zou je zo vriendelijk willen zijn? Voor mij en Swetsje Junior? Poepje? Liefje? Scheetje? Drolletje? Oh, en als je toch bezig bent, doe dan meteen ff de wc poetsen, want dat mag ik ook niet meer doen, hoorde ik ergens. Ik hou van jou. *kus* *slijm* *knuffel*"
Sim-pel.
.
Jij bent echt TE erg
Als Peet me poepje scheetje drolletje enz enz noemt dan kan hij 1 reactie verwachten "Ik ben géén hoop stront"
Wij hebben vanavond kraamvisite gehad van een stel vrienden die we door een mis-communicatie al 4 jaar niet meer hadden gezien. Dat ze binnen stapten was het net alsof het gister was dat we ze voor het laatst hadden gezien!!
Nou moet ik eerlijk bekennen dat hun al eens eerder van zich hadden laten horen, nml na de rouwadvertentie van Mink...
quote:Dat is fijn zeg !! Soms doet tijd niets, soms veranderd het mensen in vreemden lijkt wel.
Op zondag 24 augustus 2003 00:13 schreef moussy het volgende:Wij hebben vanavond kraamvisite gehad van een stel vrienden die we door een mis-communicatie al 4 jaar niet meer hadden gezien. Dat ze binnen stapten was het net alsof het gister was dat we ze voor het laatst hadden gezien!!
Bel je snel weer effe !
Stout
Jouw poppetje huilt!
(NvdR: Jorden bedoelt je icoontje, hij heeft al meerdere keren gezegd dat dat poppetje huilt ).
De afgelopen dagen hebben we iedere middag wel iemand over de vloer gehad en natuurlijk de kraamzorg, voor vandaag hebben we de kraamvisite vanmorgen gehad. en nu.... nu verveel ik me en zit ik mezelf in de weg
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 15:29 schreef Jorden het volgende:
Tante Catootje,Jouw poppetje huilt!
(NvdR: Jorden bedoelt je icoontje, hij heeft al meerdere keren gezegd dat dat poppetje huilt
).
quote:Psst, Karin, Leonies mama wil erg graag weten hoe je schoonvader heet, ik heb haar erg nieuwsgierig gemaakt
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:19 schreef Rewimo het volgende:
Karin, wat een geweldig verhaal over Leonie! Dat is toch wel heel sterk hè?
quote:Dat weet ik ook wel, maar ja, je kent Jorden hè, blijft bij zijn eigen mening!
Op zondag 24 augustus 2003 19:10 schreef Catootje het volgende:ik Giechel!!!
Kindje slaapt, man is zoet met GP (video van vanmiddag) en ik lees oude topics door. Heerlijk, koppie thee en chocolaatjes erbij en ik ben zielsgelukkig.
Waar is Sweej eigenlijk? Ook op vakantie?
quote:*jaloers is.
Op zondag 24 augustus 2003 21:25 schreef Lois het volgende:Kindje slaapt (...)
*paars-aanlopende jaloezie-smiley mist.
quote:Dat lijkt mij een héél goed idee!
Op zondag 24 augustus 2003 21:33 schreef Rewimo het volgende:
Nausicaa, we moeten die kids toch eens met elkaar laten praten. Kan Christan van Jorden de fijne kneepjes van het toiletbezoek leren, en Jorden kan van Christan slaaptips opdoen...
Serieus, dat naar bed gaan begint hier nu toch wel aardig een probleem te worden, én niet willen slapen (om wat voor reden dan ook), én dan ook nog eens drie keer per nacht bij ons op bezoek komen. Het gaat vast over, maar dat zie ik nu nog niet zo snel gebeuren.
Morgen wil ik babies dames dusseh.......
Slaap lekker dames!
quote:nou wat goed zeg! Die Christan die is echt goed bezig!!!
Op maandag 25 augustus 2003 17:45 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag op de crèche weer een sticker gescoordZometeen hier thuis nog een poging.
quote:Weet je wat ik las? Ochtendjas!
Op maandag 25 augustus 2003 19:12 schreef Karin het volgende:
Maarja ik begon ook met ochtendjes.
quote:Hmm, het feit dat ik ochtendjas lees, zegt niet genoeg?
Op maandag 25 augustus 2003 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Nausicaa, hoe ging het vannacht?
Nee, het gaat hier dus allesbehalve fantastisch. Probleem is dat Jorden het echt op een langzamerhand hysterisch huilen zet als we ook maar in de buurt van zijn bed komen. Niks helpt, we worden echt wanhopig zo langzamerhand.
Verbieden om uit bed te komen werkt zo lang hij luistert, en dat is niet echt lang als het gaat om slapen gaan. Vast ritueel: hebben we altijd. Moe genoeg: echt wel. Traumatische ervaringen in bed: niet waar wij weet van hebben.
Ik weet het gewoon echt niet. Het is wel hartstikke vermoeiend.
Niet om rot te doen, maar ws zijn jullie zelf hartstikke gestresst als het Jordens bedtijd is. Zo van: o, daar gaan we weer. Dat voelt ie natuurlijk haarfijn aan. En dan raakt hij ook van slag. Als je je nu eens een houding aanmeet van: je doet maar wat je niet laten kunt (maar wel in je eigen kamer), het maakt me niet uit of je gaat slapen als je mij maar niet lastig valt? Wie weet werkt dat... (is maar psychologie van de koude grond hoor ).
Weet iemand patroontjes voor baby born of zo te vinden op internet? Ik kan niet slagen voor een jas voor Cas, alles is te groot en prematuurjasjes zijn er niet, nou ja, ik heb ze nog niet gezien. Ja..nou..., een spierwitte hele dunne. Daar heeft dat kind natuurlijk niks aan.
http://www.wollyonline.com/nl/pages/bd16.asp
http://members.lycos.nl/poppenkleertjes/hobbies.html
http://www.radoes.nl/main.php?cat=POPPENKLEERTJES
En probeer het eens op www.marktplaats.nl en misschien in V&A?
Oja, en kijk eens bij de annonces op www.ouders.nl, je kunt er ook zelf een plaatsen.
quote:Proberen we ook af en toe, maar twee problemen: hij wordt echt hysterisch, raar soort verlatingsangst, geen idee waar het vandaan komt want we hebben hem nooit 's avonds zomaar ergens achtergelaten of zo. Andere probleem: het op de kamer blijven. Dat gebeurt vaak niet, en als het wel gebeurt staat hij heel erg zielig voor de deur, door een kiertje naar buiten te kijken.
Op maandag 25 augustus 2003 20:21 schreef Rewimo het volgende:
En gewoon laten gaan? Is dat geen optie? Mits hij in zijn kamertje blijft uiteraard. Of doet hij dat niet?
Ik probeer echt te begrijpen waar het vandaan komt, maar ik weet het niet. Ik denk vaak dat als ik dat wist, de oplossing ook dichterbij komt.
quote:Klopt, hij slaapt in een groot bed. Nog een paar weken het ledikantje ernaast gehouden, voor het geval dat hij daar wel in wilde gaan slapen. Maar daar klimt hij - met gevaar voor eigen leven - net zo snel weer uit als ik 'm erin leg. "Vroeger" was het gemakkelijker: na pogingen om hem gewoon in bed te leggen, lieten we hem dan maar huilen in zijn ledikantje. Ging altijd na een minuutje of tien gewoon voorbij. Niet leuk, maar we waren eraan gewend (nogmaals nadat we alle normale dingen (liedje, verhaaltje, knuffeltje, praatje) geprobeerd hadden).
Op maandag 25 augustus 2003 schreef ET het volgende:nausicaa.. Hij slaapt nu toch in een groot bed? Is het dan misschien een optie om zijn oude ledikantje naast z'n nieuwe bed te zetten en 'm in 't ledikantje te leggen?
Het zal wel moeten zijn dat we allemaal een modus moeten vinden om hiermee om te gaan. Maar op dit moment is het dus wel echt iets om krankzinnig van te worden.
quote:Je tip had ik tussen de bedrijven door ook al eens geprobeerd (het leek me geweldig toen je het eerder beschreef!), maar helaas, die van ons wordt niet rozig, alleen maar wild enthousiast, en razend boos als ik hem uiteindelijk toch naar z'n eigen bedje breng.
Op maandag 25 augustus 2003 22:13 schreef jessie het volgende:
Wat een gedoe Nausicaa dat slapen zo he.
En als je hem eerst even dus echt voordat je hem in zijn eigen bedje brengt, even bij jezelf in bed neemt. Lekker ff samen tv kijken, kietelen spelen, knuffelen tot die een beetje roezig word en dan in zijn eigen bedje. Dan leg je hem uit dat hij eerst even bij jou mag en dan in zijn eigen bedje. Zo doe ik het nu van half 8 tot half 9 met Bo en gaat prima. En voor mezelf ook wel lekker even beetje uitrusten en gezellig met mijn meissie doorbrengen.
Nou ja, ik zal maar weer eens ophouden met zeuren, er komt vast wel een oplossing, en als ik dit over een aantal jaar teruglees, kan ik het me niet meer herinneren, denk ik .
Ik ga eens aan mijn buik vragen of die nog wel weet wat bevallen is
http://www.ottobredesign.com/nl/patronen/pdf/vaippa_nl.pdf
Das nog steeds geen jasje
quote:Kleintje zit al een week in de stress en heeft niets laten horen.
Op maandag 25 augustus 2003 20:10 schreef Catootje het volgende:
hoest nu eik met Kleintje haar baan afgelopen? *heeft het idee dat ze achter loopt in de verhalen*
Duimen jullie weer voor me?
wij hadden dat probleem ook en toen heeft ze dit jasje gemaakt. (alleen de armlengte was te lang maar dat lag aan mij (had verkeerd gemeten)
ze heeft vast het patroon nog wel en dan kan mijn broertje hem vast wel inscannen. Zeker weten doe ik het niet, maar het is het proberen waard.
Lief jasje, Knor!
Nausicaa, kan het toch niet een verlate reactie van Jorden zijn op de verhuizing met alle daarbij behorende drukte en zo.
Slaapt hij overdag nog wel op het KDV en is hij dan ook zo angstig of is het alleen 's avonds. Is er misschien een hoop lawaai of zo in de buurt 's avonds? Ik verzin maar wat, omdat je zei dat het al een hele hoop zou schelen als je wist wat er aan de hand was.
Het lijkt me enorm moeilijk en ik heb helaas niet direct tips voor je. Misschien helpt het als er iemand boven is als hij gaat slapen zodat hij weet dat er iemand in de buurt is. Ik merk dat dat bij Katja wel helpt. Als ze een beetje moeilijk in slaap valt blijf ik boven een beetje rommelen (kamers opruimen, kleren opbergen en dergelijke). Af en toe roept ze dan even, maar als ze meteen een reactie krijgt is ze gerustgesteld.
We hadden gisteren klapband met de kinderwagen. We liepen met zijn viertjes (pappa, mamma, hond en Damon in de wagen) vrolijk over een grindpad en ineens een grote knal ...
We schrokken ons rot zeg...hele band aan flarden.
Damon keek alleen stoicijns even naar achteren ....
quote:René slaapt ook met dr lampen aan. Ik heb er nu de lichtste wattage spaarlampen ingedraaid. Anders zat ze in het zomer-zonnetje
Op maandag 25 augustus 2003 23:17 schreef Grijs het volgende:
Nausicaa, helpt het misschien als je de lamp aan laat? Daan gaat telkens zijn bed uit om de lamp aan te doen en gaat daarna in zijn bed liggen slapen. Ik heb het nachtlampje weer ingevoerd, maar dat helpt niet.
De baby kleding van Zeeman krimpt behoorlijk, vooral als het een rondje droger krijgt. Dus we hebben gescoord, een broek, slofjes, een muts en een jasje. Mijn moeder scoorde; een broek, een jasje een muts en slofjes
Ze gaat het jasje-vestje dat zij heeft gekocht voeren, dus 1 voor de frisse dagen en 1 voor de dagen zoals vandaag
quote:Hihi die damon, die begreep er natuurlijk helemaal nog niks van. Sterkte met de band plakken.
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:42 schreef lily het volgende:
Een goedemorgenWe hadden gisteren klapband met de kinderwagen. We liepen met zijn viertjes (pappa, mamma, hond en Damon in de wagen) vrolijk over een grindpad en ineens een grote knal ...
We schrokken ons rot zeg...hele band aan flarden.
Damon keek alleen stoicijns even naar achteren ....
Door een zieke hoor ik donderdag pas meer over die andere baan. De persoon die taken van hem kan overnemen is donderdag pas terug van vakantie. Dus ik blijf helaas nog even in spanning!
quote:aah, dat is balen zeg
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:07 schreef Kleintje het volgende:
Sollicitatie van vanmiddag is op niets uitgelopen. Wat een eikels. Ik wil er niet teveel over uitweiden, maar ben daar flink beledigd en ik ben er zelf weggelopen, ik heb het gesprek beëindigd.Door een zieke hoor ik donderdag pas meer over die andere baan. De persoon die taken van hem kan overnemen is donderdag pas terug van vakantie. Dus ik blijf helaas nog even in spanning!
quote:Wie? Waar? Wat?
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:07 schreef Kleintje het volgende:
Sollicitatie van vanmiddag is op niets uitgelopen. Wat een eikels. Ik wil er niet teveel over uitweiden, maar ben daar flink beledigd en ik ben er zelf weggelopen, ik heb het gesprek beëindigd.Door een zieke hoor ik donderdag pas meer over die andere baan. De persoon die taken van hem kan overnemen is donderdag pas terug van vakantie. Dus ik blijf helaas nog even in spanning!
Belachelijk zeg, klacht indienen. .
Succes met het andere dan maar.
Mama en oma en ik hebben ze vanmiddag opgehaald en ze hangen nu bij de bank zodat ik ze goed kan zien Lief hè?
[Dit bericht is gewijzigd door Christan op 26-08-2003 18:39]
Was gezellig hoor, Logician (ben nu wel helemaal afgeserveerd...drie kinderen, paar mannen....)
quote:LOL!
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:33 schreef Catootje het volgende:
..ik ga wel morgen naar de kapper (kon ik ook maar een nieuw hoofd knippen, kan best wat hoofd misen)!!!
Was gezellig hoor, Logician (ben nu wel helemaal afgeserveerd...drie kinderen, paar mannen....)
Christan, wat een mooie Vader Jacobs zijn dat. Zijn ze net zo lief als ze er uit zien?
quote:Jaaaaaaaa!
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:33 schreef livelink het volgende:
Christan, wat een mooie Vader Jacobs zijn dat. Zijn ze net zo lief als ze er uit zien?
Leuke vogeltjes Christan!!
Wij hebben een ontzettend leuke dag in Artis. Het was lekker weer en niet al te druk. Bram heeft zich heel goed gehouden, heeft zelfs nog een lekker tukkie gedaan met al die herrie om hem heen. Geen idee of hij nog wat dieren gezien heeft, kinderen zijn volgens mij veel interessanter. Wij hebben gelukkig wel een hoop gezien. Wij zijn alleen 2 jaar geleden naar Emmen geweest en dan is Artis wel erg klein hoor (tenminste wat dierenverblijven betreft, in Emmen hebben ze naar mijn idee veel meer ruimte). En ze waren overal aan het verbouwen. Ook hebben we een aantal keer in rondjes gelopen, ik heb sommige dieren wel 4 x gezien terwijl op zoek waren naar de leeuwen. Volgende keer toch maar een boekje oid kopen (ben zo gewend aan de "zo ziet u alles-routes" in grote winkels).
foto's staan in het fototopic
Lekker een wat makkelijker baantje. Receptioniste/Telefoniste met de handjes en de voetjes om meer aan te pakken. Kan uitgroeien tot secretaresse (wat ik eigenlijk ben).
Lekker wat rustiger aan zodat mijn koppie het wat beter aankan maar ik heb wel bijna hetzelfde salaris!
Nu nog een paar kindjes erbij!
KLeintje van harte met de baan (yes,yes,yes!!!)!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Nou, dat baantje waar ik stage/vakantiewerk gedaan heb was anders niet 'makkelijk' receptiewerk erg hectisch is het daar.Vooral de telefoon
Op woensdag 27 augustus 2003 10:52 schreef Kleintje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa, ik heb een baan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Morgen beginnen, vrijdag al vrij omdat ik al wat had staan voor vrijdag!Lekker een wat makkelijker baantje. Receptioniste/Telefoniste met de handjes en de voetjes om meer aan te pakken.
Nu doe je net of Receptioniste/Telefoniste makkelijk werk is. .
quote:Heeee, wat goed. Gefeliciteerd!
Morgen beginnen, vrijdag al vrij omdat ik al wat had staan voor vrijdag!Lekker een wat makkelijker baantje. Receptioniste/Telefoniste met de handjes en de voetjes om meer aan te pakken. Kan uitgroeien tot secretaresse (wat ik eigenlijk ben).
Lekker wat rustiger aan zodat mijn koppie het wat beter aankan maar ik heb wel bijna hetzelfde salaris!
quote:Ik dacht er al aan toen ik het had geschreven... hier gaat Berney over vallen.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:26 schreef berney het volgende:[..]
Nou, dat baantje waar ik stage/vakantiewerk gedaan heb was anders niet 'makkelijk' receptiewerk erg hectisch is het daar.Vooral de telefoon
.
Nu doe je net of Receptioniste/Telefoniste makkelijk werk is.
.
Ik bedoelde het dus ook niet negatief. Ik ben dolblij met dit 'simpele' baantje. Het is gewoon niet te vergelijken met mijn oude werk en voor mij een stapje lager. Maar dat hoeft zeker niet slecht te zijn en ik bedoel het dus echt niet slecht!
IK BEN ZO HAPPY!
Ik kan mijn kind gewoon houden!!!!
quote:Je kent me té goed.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:38 schreef Kleintje het volgende:[..]
Ik dacht er al aan toen ik het had geschreven... hier gaat Berney over vallen.
quote:Geweldig voor je.
IK BEN ZO HAPPY!
Nu maar hopen dat je kan blijven he. .
Christan wat een mooie vader Jacobs! Kijk je wel uit dat Titi (jamie) ze niet te pakken krijgt?
Dit is echt niet normaal, maandag al een 11-jarig meisje en nou weer een jongetje
Ik hoop echt dat ze gevonden worden
Smak
quote:Heerlijk voor je! Gefeliciteerd
quote:Nog heerlijker voor je
Op woensdag 27 augustus 2003 11:38 schreef Kleintje het volgende:IK BEN ZO HAPPY!
quote:Titi kan er gelukkig niet bij
Op woensdag 27 augustus 2003 12:59 schreef Lois het volgende:
Kleintje wat een goed nieuws!Gefeliciteerd
Christan wat een mooie vader Jacobs! Kijk je wel uit dat Titi (jamie) ze niet te pakken krijgt?
We hebben net bij de dierenwinkel nog een paar speeltjes voor ze gekocht. Christan heeft een vrolijke mobile uitgezocht van plexiglas, en mama een belletje met grote houten kralen
Op zaterdag 6 september tussen 11.00u en 15.00u kunnen kindjes op de foto met Bob de Bouwer bij Hornbach in Groningen.
Dit is natuurlijk voor alle Bob de Bouwer-fans, maar ik wist dat Christan Bob zo leuk vindt. .
Maar als ik Bob ergens anders signaleer, zal ik het weer melden. Hornbach verkoopt meerdere dingen met Bob erop, dus wie weet komt 'ie later ook in andere filialen! (Ze verkopen er ook die rolgordijnen en gewone gordijnen van Bob, maar die had je al voor Christan geregeld toch?)
En graag gedaan! .
quote:de mama's uit Groningen willen een meeting organiseren
Op woensdag 27 augustus 2003 20:53 schreef melonovy het volgende:
Ik dacht dat ik vanmiddag iets had gelkezen over een 'ouders'meeting, maar nu kan ik hetniet zo snel meer vinden ...
Was er een plan geboren om een meeting te organiseren??
quote:Mijn schoonzusje, die ze ook wilde hebben, is naar Hornbach in Tilburg geweest. Ze hadden de gordijnen ja, maar ze kosten 40 euro per stuk
Op woensdag 27 augustus 2003 20:38 schreef MUUS het volgende:
Hè jammer.. Ik zag Christan al helemaal naast zijn held staan.
.
Maar als ik Bob ergens anders signaleer, zal ik het weer melden. Hornbach verkoopt meerdere dingen met Bob erop, dus wie weet komt 'ie later ook in andere filialen! (Ze verkopen er ook die rolgordijnen en gewone gordijnen van Bob, maar die had je al voor Christan geregeld toch?)
En graag gedaan!
.
Ik hoop dat Bob in Zaandam komt, dat is voor ons te doen. Of in Tilburg, als we toevallig bij qltel in Roosendaal zijn
quote:jeetje hey, Groningen, das wel ver weg!
Op woensdag 27 augustus 2003 21:26 schreef Sylvana het volgende:[..]
de mama's uit Groningen willen een meeting organiseren
En gisteren naar de kapper geweest (nog zo gewaarschuwd dat ik het niet te radicaal moest maken...), tis nu in laagjes...ik weet niet wat ik er van vind. In ieder geval groeit mijn haar altijd als kool, dus het is ook weer in no-time mijn normale, neutrale coupe. Logician, hoe is jouw blondheid uitgevallen?
quote:Oeh, doen we dan ook een noord holland meet?
Op woensdag 27 augustus 2003 21:44 schreef melonovy het volgende:[..]
jeetje hey, Groningen, das wel ver weg!
Ik woon in provincie Utrecht en wil ook wel eens meeten. Zijn er meer ouders die zin hebben in een meet???
quote:Rij dan ff langs wormer en zwaai ff naar me rewimo
Op woensdag 27 augustus 2003 21:39 schreef Rewimo het volgende:[..]
Mijn schoonzusje, die ze ook wilde hebben, is naar Hornbach in Tilburg geweest. Ze hadden de gordijnen ja, maar ze kosten 40 euro per stuk
En ik vind Christan erg lief, maar dat is me toch te gortig...
Ik hoop dat Bob in Zaandam komt, dat is voor ons te doen. Of in Tilburg, als we toevallig bij qltel in Roosendaal zijn
En ik zal zwaaien hoor Angel
En dan als de pukkies allemaal geboren zijn en er even geen moeders op alle dag lopen een hélé grote mega meet
En dan gaan we niet moeilijk doen om waar en hoe, al moet ik in een lege gymzaal zitten
als het maar niet in timboektoe of simbabwezië is
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 09:55 schreef moussy het volgende:
En dan als de pukkies allemaal geboren zijn en er even geen moeders op alle dag lopen
A.s. papa's en mama's:
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Genuivere & Bastardhost
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
8 december 2003: Irule25 (papa)
14 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2003: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
Ik voel aan mn water wat in de stoel en in mn slippers zit dat dit weer gaat mislukken
vruchtwater is zo steriel dat het niet eens vlekt of gaat stinken, wist ik niet
Een paar dagen geleden worden we door de afschouwer van het huis naast ons gefeliciteerd met de geboorte van Cas... gister hebben we de hele dag moeten rondtoeren omdat ze er een plavuizen vloer aan het slopen waren Ipv dat ze dat *piep* van te voren aangeven, dan had ik wat kunnen plannen, dagje schoonouders of zo.... Die waren dus niet thuis. Loop je potdomme met je baby van anderhalve week oud de hele middag in de stad te sjokken
Kom je om 16:30 thuis, zijn ze nog bezig.. al met al waren ze tot 18 uur bezig... Ik kon niet eens normaal mn eten koken, René kon niet gewoon op tijd naar bed omdat ze nog moest eten en douchen enz enz... En nu zijn we allemaal moe en blergh, ze zijn wéér in dat huis bezig dus een tukkie zit er niet eens in
Dat het moet gebeuren, oke, maar dat kunnen ze van te voren toch wel even melden Vandaag hebben ze gelukkig niks meer te slopen
Wij zijn met de katten naar de dierenarts geweest. Volgens hem had de plaskat geen last van blaasontsteking of iets anders en was het puur gedragsmatig. Dacht ik al hoor maar wou ik even zeker weten. Ze heeft nu een hormoonprikje gehad en we moeten 2 weken lang pilletjes geven. Elke dag een kwart pilletje, dus ik bekijk die pilletjes net, formaatje hartstikke klein. Zie dat maar eens in vieren te delen. Als het goed is moet dat werken, ik hoop het maar. Vind het wel sneu hoor, kat aan de hormonen terwijl ze gewoon gestressed is van de komst van Bram. Maarja mijn spullen onderpissen is ook zielig natuurlijk. Ze had van de week ook een keertje in Bram's bedje gepiest, precies op het gedeelte waar geen zeiltje ligt. Ik had haar per ongeluk daar opgesloten nadat ik Bram een schone luier had gegeven.
Ik heb ook een spulletje meegenomen om de pislucht weg te halen, hartstikke mooi want mijn kinderwagen stinkt nog steeds een uur in de wind ondanks het vele malen schoonmaken.
quote:Ja gek he
Op donderdag 28 augustus 2003 19:16 schreef Leah het volgende:
Weet iemand of Sweej soms op vakantie is??
Ik vind het zo gek dat ze al een poos niet gepost heeft
Ik kan me niet herinneren dat ze gezegd heeft op vakantie te gaan.
quote:Hoi allemaal, lief dat jullie zo bezorgd zijn
Op donderdag 28 augustus 2003 19:16 schreef Leah het volgende:
Weet iemand of Sweej soms op vakantie is??
Ik vind het zo gek dat ze al een poos niet gepost heeft
Ik zat me al de meest afschuwelijke dingen in mijn hoofd te halen
Maar gelukkig, niets aan de hand.
Geniet van Jonas' eerste verjaardag!
We hebben net een partytent in elkaar staan te meubelen om maar niet in de regen te hoeven roken. Het staat wel erg lullig als je in je pon 's morgens vroeg onder een plu een peukie staat te roken Nu kan ik me verstoppen
Wat een prutweer he? Mag natuurlijk eigenlijk niet klagen, we hebben al zo lang mooi weer gehad. Maarja tis wel weer frappant, in onze vakantie is het weer regenachtig. Maakt niet uit wanneer wij vakantie nemen, juli, augustus, het is altijd regenachtig.
quote:Ik kan me de drukte voorstellen hoor
Op donderdag 28 augustus 2003 20:10 schreef Sweej het volgende:[..]
Hoi allemaal, lief dat jullie zo bezorgd zijn
Lois had me vandaag al een mailtje gestuurd.
Hier gaat alles prima! Alleen erg druk met werk, Jonas en Jonas. Dus ik zit even helemaal in de ontzettende lurkstand! Ik probeer wel alles mee te lezen en leef erg met jullie allemaal mee!
A.s. zondag vieren we Jonas' verjaardag. Heel erg leuk en heel raar dat hij alweer bijna een jaar is!
De laatste weekjes heb ik ook alleenbehoefte om een beetje door de topics hen te lezen en niet te posten, gewoon omdat je je " pfffffff " voelt en je de hele dag al bezig bent.
Gewoon op nonactief meelezen is heerlijk, je raakt er bijna van in trance
Hier zit ik met een snotterige kop voor de pc en ook de hond heeft het benauwd...(het grote nadeel van altijd die medische programma's kijken is dat ik nu niet denk 'goh, de hond is verkouden' neeee, ik denk'shit benauwdheid kan wijzen op hartklachten!!!!' ) Vanavond met de hond naar de dok. Mijn verkoudheid gaat iig vast vanzelf over (beeehhh).
Waars Logician trouwens heen? (lurkbehoefte??)
Nu valt toch net de nieuwe Ikeagids in de bus zeg!
Geweldig, ik ga me zo installeren met mijn broodjes kaas, koppie thee, extra comfi kussen en de katten op de bank en eens heerlijk genieten.
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:02 schreef Lois het volgende:
1 van de hoogtepunten op mijn dag is wel de post! ja zo diep ben ik gezonken nu ik al weken aan het navelstaren ben op de bank. Naast "wat komt er in Oprah" en "wie rijd er nou weer voorbij"![]()
Nu valt toch net de nieuwe Ikeagids in de bus zeg!
Geweldig, ik ga me zo installeren met mijn broodjes kaas, koppie thee, extra comfi kussen en de katten op de bank en eens heerlijk genieten.
Ben lekker vroeg naar huis gegaan van mijn werk, ben snotverkouden * geeft Catoot een handje* en natuurlijk meteen weer bronchitis Ik had toch alles al af en dus ben ik gewoon gegaan. Christan heeft een feest op de crèche, zon-, zee- en strand-thema (daar is het ook echt weer voor) en ik hoef hem pas om 5 uur op te halen. Dus lekker even een paar uurtjes voor mezelf
Rewimo, Rewimo, Rewimo!!
Ik zag *hijg* bij de Blokker *hijg* een hele stoere knutseldoos *hijg* van Bob de Bouwer!! *hijgerdehijg*
*even op adem komt*
Die doos was 12,99 en er zat een hele grote zwart-wit poster in die ze zelf kunnen kleuren, een heeeeeeeeeeeleboel stempels, een stempeldoos, stiften, krijtjes, een kleurboek en en en....ehm...potver, ik had me nog zo voor genomen het te onthouden. .
Oh, oh, oh...ennnnnnnn een Bob de Bouwer-gips-figuurtjes-en-dan-zelluf-een-verfje-geven-doos!! .
Ja hallo, als andere kindjes fan zijn van iets, meld dat dan even. Ik hou het namelijk al-le-maal in de gaten voor de kids. .
Wat ik mij afvroeg of het bed op dezelfde plek staat als zijn ledikantje... Staat het op een andere plek, probeer dan eens te kijken of je het bed ergens anders neer kan zetten, misschien voelt de plek gewoon niet goed aan.
quote:Gaat het weer een beetje, Muus?
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:49 schreef MUUS het volgende:
*topic binnen rent*Rewimo, Rewimo, Rewimo!!
Ik zag *hijg* bij de Blokker *hijg* een hele stoere knutseldoos *hijg* van Bob de Bouwer!! *hijgerdehijg*
*even op adem komt*
Die doos was 12,99 en er zat een hele grote zwart-wit poster in die ze zelf kunnen kleuren, een heeeeeeeeeeeleboel stempels, een stempeldoos, stiften, krijtjes, een kleurboek en en en....ehm...potver, ik had me nog zo voor genomen het te onthouden.
.
Oh, oh, oh...ennnnnnnn een Bob de Bouwer-gips-figuurtjes-en-dan-zelluf-een-verfje-geven-doos!!
.
Ja hallo, als andere kindjes fan zijn van iets, meld dat dan even. Ik hou het namelijk al-le-maal in de gaten voor de kids.
.
*noteert: morgen bij Blokker kijken*
Tnx voor de tip! Ik denk dat ie er nu nog wat te klein voor is, maar 't is alvast leuk voor over een tijdje
quote:Nouw, nog niet écht goed, maar het heeft weer eens een reden.
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:04 schreef Troel het volgende:
Nausicaa, hoe is heet met Jorden?? Slaapt ie al in zijn bed??
Kijken hoe het vanavond weer gaat.
We zijn druk bezig met boekjes over naar bed gaan te lezen, wie weet dringt dat ook een beetje door.
Wij hebben de slaapperikelen overgenomen denk ik. Wat een hysterie hier beneden, niet tekort meer.
Toch gaan we even proberen vol te houden, Eva slaapt nu al weer weken slecht en we zijn echt af. Alleen huilt ze soms zo hard dat ze zowat stikt van het hoesten, das dan weer lastig.
Eva slaapt alleen zo bar slecht als ze ziek is, alleen ze is zo vaak ziek en onderweg dat het inmiddels zowat naadloos in elkaar overgaat lijkt wel.
ondertussen past dit beter in het dreumestopic, sorry
De ikeagids was trouwens leuk!! Leuke kinderdingetjes!
Ik zag een stoeltje, echt zo'n jaren 60-70 eitje met een schermpje die ze dicht kunnen doen, echt geweldig leuk.
We hebben het niet nodig, we gaan het ook niet kopen maar ik zag helemaal voor me dat Eva daarin zat en bij een boze bui gewoon het schermpie dichtdeed.
ik probeerde een plaatje te vinden maar de site lijkt wel plat te liggen
Wat vinden jullie hiervan?
Dubbel zoveel kleertjes
Dubbel zoveel tandjes
Dubbel zoveel huiltjes
Dubbel zoveel handjes
Dubbel zoveel oortjes
Dubbel zoveel doekjes
Dubbel zoveel mondjes
Dubbel zoveel koekjes
Dubbel zoveel haartjes
Dubbel zoveel voetjes
Dubbel zoveel neusjes
Dubbel zoveel sproetjes
Dubbel zoveel flesjes
Dubbel zoveel speentjes
Dubbel zoveel krampjes
Dubbel zoveel teentjes
Dubbel zoveel luiers
Dubbel van je stuk
Dubbel zoveel lachjes
Dubbel zoveel geluk
Ik stuur ze soms naar www.gedachten-gedichten.nl, daar worden ze dan met je naam erbij geplaatst Die van Christan en die van Mink staan er ook.
Maar met deze wacht ik even tot de tweeling geboren is en het gedichtje verzonden. Trouwens, misschien vindt ze het wel helemaal niks of is het niet wat ze in gedachten heeft. Maar dan maak ik nog wel wat anders.
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 29-08-2003 22:15]
quote:Hartstikke leuk!!
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Ben door een mailvriendin gevraagd om een gedichtje te maken voor haar neefjes/nichtjes/neefje+nichtje die volgende week geboren gaan wordenWat vinden jullie hiervan?
Dubbel zoveel kleertjes
Dubbel zoveel tandjes
Dubbel zoveel huiltjes
Dubbel zoveel handjesDubbel zoveel oortjes
Dubbel zoveel doekjes
Dubbel zoveel mondjes
Dubbel zoveel koekjesDubbel zoveel haartjes
Dubbel zoveel voetjes
Dubbel zoveel neusjes
Dubbel zoveel sproetjesDubbel zoveel flesjes
Dubbel zoveel speentjes
Dubbel zoveel krampjes
Dubbel zoveel teentjesDubbel zoveel luiers
Dubbel van je stuk
Dubbel zoveel lachjes
Dubbel zoveel geluk
Als ik de site van B&R afmaak, mag ik hem evt. misschien als ik dat doe gebruiken?
Zou het wel leuk vinden als mijn naam er dan in sublettertjes bij mag
quote:Jaja daar had ik wel aan gedacht, weet ook niet òf ik de site maak en of afmaak, maar àls enzo dan mail ik je wel
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:52 schreef Rewimo het volgende:
Ja, tuurlijk mag dat, ik vind het hartstikke leuk als iemand dat doetZou het wel leuk vinden als mijn naam er dan in sublettertjes bij mag
Het loopt nog niet zoals ik wil, maar ben dr nog mee bezig. Kan de foktante's toch niet laten wachten?!
Ik ga zo de laatste foto er op kegelen. Een foto die Peet vanmiddag heeft gemaakt toen ik lag te snurken (onder het mom van ik ga het bed opmaken ) René kroop er bij en Cas is er even bij gelegd.
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 08:49 schreef Angel22 het volgende:
Goed, Het is voor mij weer een onzekerheid of ik kan komen want ik heb gisteren een aanrijding gehad met de auto en die is ws total loss.
Niet mijn schuld en wij zijn allemaal ok maar die klote auto is dus wel kaduuk.
Morgen ff met de verzekering bellen enzo. Wordt vervolgd....
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 09:15 schreef Troel het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op zondag 31 augustus 2003 08:49 schreef Angel22 het volgende:
Goed, Het is voor mij weer een onzekerheid of ik kan komen want ik heb gisteren een aanrijding gehad met de auto en die is ws total loss.
Niet mijn schuld en wij zijn allemaal ok maar die klote auto is dus wel kaduuk.
Morgen ff met de verzekering bellen enzo. Wordt vervolgd....<hr></blockquote>Hmm, dat is wel erg vervelend... Alles met jullie goed?Edit: Beter lezen... (Gelukkig maar dat het verder allemaal goed is)
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 10:05 schreef Rewimo het volgende:
Balen zeg, Angel! Gelukkig zijn jullie okee, hopelijk wordt het allemaal snel geregeld door de verzekering.
quote:Ff inbreken hoor hier
Op zondag 31 augustus 2003 10:12 schreef Angel22 het volgende:
Ja alles is goed, ik heb alleen mijn knie gestoten en daar zit nu een klein blauw plekje op en meer niet.
De ellende is alleen dat mijn auto al 14 jaar oud is (1989) en ik er dus geen ruk voor terug krijg.
Maar goed, als ik meer nieuws heb meld ik het wel op het speeltuinbankje
Gisteravond dus een auto ongeluk gehad.
Ik reed op een voorrangs weg en bij een niet door stoplichten gereglde kruising schiet ineens een auto voor me de weg op.
Kon ik dus niet meer ontwijken en zat er vol in.
Mijn auto is van voren helemaal gekreukeld en zijn zijkant zat volledig inelkaar.
Wij hebben helemaal nix gelukkig, alleen erg geschrokken. Damey was alweer bravoerig tegen de politie aan het vertellen dat de auto's BOEM hadden gedaan.
Nu is het wachten op de verzekering, alleen is mijn auto voor bijna 100% zeker totall loss (iig economisch totall) en omdat ie al 14 jaar oud is krijg ik er ws ook nog eens geen stuiver voor terug. En daar baal ik echt van!!!
Gelukkig heb ik een stel hele lieve ouders die me (en hubbie natuurlijk) overal bij helpen.
[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 31-08-2003 11:07]
Onze auto was ook economisch afgekeurd, maar we hebben hem nog steeds (auto van '87) We hebben zelfs meer uitgekeerd gekregen dan dat de dagwaarde was. Ik weet niet of je veel schade hebt, maar onderdelen vand e sloop doen wonderen.
Ieder jaar zeggen we weer dat als mijn autootje niet door de keuring komt hij weggaat, maar tootootje doet het nog steeds en mankeerde de vorige keuring helemaal niks, nada noppes. En dat terwijl sinds Peet er mee rijdt hij toch bijna 100 km op een dag moet tuffen. Peet reed zijn auto, een nieuwere ook total loss, en omdat ik amper die van mij gebruikte is ie in mijn krotje gaan rijden
quote:Ik had het aan mn ouders voorgesteld, die wilden wel ff met me mee, maar toen kwam er nog meer visite *pruillip*
Op zondag 31 augustus 2003 11:50 schreef Joene het volgende:
Mous, kom je biertje doen ? floraaaaaaaaaaa
Ik heb trouwens leuke dingen gehad Het toppunt zijn de gouden oorbellen van Peet en de kinderen (wat bekt dat toch lekker, Peet en de kinderen
) en het broodbakmachinedingetje van mn ouders. Die dus nu staat te pruttelen
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 22:47 schreef coolbabe het volgende:
Mous, in de knippie idee die nu in de winkels ligt staan patronen voor een pop van 42 cm. Als je alles een beetje ruim knipt kun je er vast wel iets van maken voor Cas
Het broekje uit dat blad, gemaakt van de stof van een spijkerbloes.....
-edit- ff een stuk uit de foto geknipt
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 31-08-2003 22:21]
quote:nu wel?
Op zondag 31 augustus 2003 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie niks
quote:Das geen broekie, das een lekker ding jah
Op zondag 31 augustus 2003 22:30 schreef Rewimo het volgende:
Ik doelde op dat broekie in het broekie
quote:'t Is een lekker broekie
Op zondag 31 augustus 2003 22:32 schreef moussy het volgende:[..]
Das geen broekie, das een lekker ding jah
![]()
quote:Wat goed
Op zondag 31 augustus 2003 22:06 schreef moussy het volgende:[..]
Het broekje uit dat blad, gemaakt van de stof van een spijkerbloes.....
-edit- ff een stuk uit de foto geknipt
Zonde van jullie autootje, ik weet nog goed dat je kwam vertellen dat jullie hem gekocht hadden, zo blij. Ik hoop dat het goed geregeld wordt met de verzekering en dat je snel weer kunt rondtuffen in eventueel een andere auto.
Ik ben ook zo BOOS!!!! Die kerel rijdt in een dikke vette auto en die kan hem gewoon laten maken want hij heeft GVD zelf een garage!!!!!! en mijn autootje is total loss!!!!!!!!
Aangezien mijn autootje al 14 jaar oud is, heeft ie nagenoeg geen dagwaarde en als ik dus 100 pleuro terug krijg is het ws erg veel....
Met andere woorden wij staan gewoon met lege handen.
Nu zei die man zaterdagavond dat we bij hem wel een ?leen? auto konden krijgen, omdat hij dus een garage had, maar of ie dat werkelijk meent.... kijk aan een leenauto heb ik ook nix... die moet toch weer terug uiteindelijk.
En geld voor een nieuwe auto hebben we gewoon niet. GVD zit ik weer te janken!!!!
Om 1300 uur is mijn man klaar met werken en komt dan naar huis en om half twee komen mijn vader en mijn schoonmoeder hier. Mijn vader om als taxi te fungeren en mijn schoonmoeder om ff op die koters te passen.
En dan gaan we vanalles regelen.
Dus wordt vervolgd........
Mous hoe is het brood geworden?
Je denkt: wat zou het fijn zijn
Een kindje van ons twee
Iets van ons samen
Ja, echt een mooi idee
Het bleef niet bij dromen
Een kindje ging er komen
Het bleek een dubbel mooi idee
Want het werden er twee!
Het allergrootste geluk
Zit in zo'n kleine uk
Die lacht en speelt en praat
Maar soms weet je niet hoe het gaat
De natuur doet er een schepje bovenop
Je wereld staat dubbel op zijn kop
De zon schijnt als nooit tevoren
Er zijn twee van die ukken geboren!
Rewimo, ik zal wel wat gemist hebben, maar door welke tweeling ben je geinspireerd, of verwacht jezelf een flinke gezinsuitbreidig?
Hier alles goed, ik ga zo lekker nieuwe GTSTafleveringen kijken, en die serie dokwerk lijkt me ook wel boeiend.
Misschien tot zo, anders tot morgen...
http://www.picturestrip.net/JonasdeBoer/
Het was harstikke leuk en heel bijzonder zo'n eerste verjaardag.
Vandaag ben ik ook met mijn nieuwe baantje begonnen dus ik hoop dat de drukte nu een beetje voorbij is! Kan ik weer wat vaker fokken
Leuke foto's Sweej Weet ik ook meteen hoe jij eruit ziet
Zo te zien was het een leuk feest
quote:Héérlijk!!
Op maandag 1 september 2003 14:53 schreef Lois het volgende:
Mous hoe is het brood geworden?
Het is veel vaster dan brood van de super of bakker, altijd vers en toch lekkerder. Morgen gaan we naar de groothandel om te kijken voor meel en gist. Ik hoef geen winkel-brood meer.
Wat heeft Jonas toch een mooie moeder!! Sorry Sweej
Klinkt goed Moussy zo'n broodbakmachine. Ik zou er bijna ook aan beginnen maar ben toch bang dat ik daar eigenlijk veel te lui voor ben.
Vandaag hebben de nieuwe mensen naast ons de sleutel gekregen en begonnen om half 8 er een muurtje uit te rossen Maar gelukkig waren ze heel snel klaar en horen we al een tijdje niets meer.
Hoe is het bij jouw nieuwe buren Moussy? Nog steeds herrie?
Ik ben eindelijk ongesteld geworden, hehe. 6 maanden dus na de geboorte van Bram. Ik had al maanden last van krampen die erop leken dat het elk moment kon beginnen. Was dus wel blij dat het eindelijk is gebeurd, nu hoop ik over een paar dagen weer van die krampen verlost te zijn.
quote:Het is maar weinig werk hoor. De boel afmeten is het meeste en enige werk
Op maandag 1 september 2003 21:53 schreef Karin het volgende:
Klinkt goed Moussy zo'n broodbakmachine. Ik zou er bijna ook aan beginnen maar ben toch bang dat ik daar eigenlijk veel te lui voor ben.
quote:
Vandaag hebben de nieuwe mensen naast ons de sleutel gekregen en begonnen om half 8 er een muurtje uit te rossenMaar gelukkig waren ze heel snel klaar en horen we al een tijdje niets meer.
Hoe is het bij jouw nieuwe buren Moussy? Nog steeds herrie?
Vanmiddag zijn we weer weggegaan.... we zouden van tevoren gewaarschuwd worden, zodat we de tijd hadden om kind op te pakken en weg te gaan. Vanmiddag zijn we ons huis weer uitgedrild zonder waarschuwing. Klote woningstichting
Dus Peet er heen, ze waren het vergeten. Hij had zn kont nog niet gekeerd of ze gingen weer vrolijk verder.... Ik er heen en ff ál mijn hormonen in de strijd gegooid!! Ze zouden wachten tot ik mijn huis met kind en al uit kwam. Ik heb ze om te treiteren (heel sneu van mij, maar ik was goed over de zeik) lopen treuzelen in huis en heb ze gewoon een half uur laten wachten tot ze weer verder konden.
Vanavond heb ik maar een briefje op de deur geplakt, met de vraag of ze het even door wilden geven als ze weer aan het werk zouden gaan, zodat ik ergens anders heen kan met Cas.
Morgen gaan ze beginnen met het plafond te slopen, dus Cas zal zn bed wel weer uit gedrilt worden
Karin wat een sjit zeg... hadden ze je niet ff kunnen waarschuwen...
Moussy... zijn ze bij jou nog steeds aan de gang... lekker buren ( of is het de woningbouw?) heb je... Ik hoop dat ze er vandaag wel rekening mee houden hoor!!!
Zo hier een klein lichtpuntje in de klotezooi.
Gisteren met die man wezen praten en hij heeft idd een eigen garage bedrijf. Wij mogen gratiZZZ en voor nix een auto van gelijke waarde uitzoeken bij zijn bedrijf, we krijgen een jaar garantie en een gratis apk derbij
Die man voelde zich vreselijk schuldig over het feit dat hij de aanrijding veroorzaakt had en dat wij op dat moment twee kleine kinderen in de auto hadden.
En zoals hij het zei " voor mij... kienderen zijn tweette gottt!!!!"
Dus we hebben stront mazzel dat het een vriendelijke kerel is.
Hij zette ook meteen op het schadeformulier neer dat hij verantwoordelijk was.
Maar zijn auto zag er ook uit hoor... jeu zijn bestuurderskant zat volledig inelkaar... de deur was helemaal gescheurd en bij de moterkap was de krukas gescheurd en ook een hoop plaatschade.
Maar goed, ik ben nog steeds erg blij dat er geen persoonlijke ongelukken zijn gebeurd, mijn spierpijn is ook alweer bijna over dus dat scheelt.
Enne... je kunt nu toch naar de meeting!
quote:Ja zoiets had ik dus ook. Die man was zo blij dat we het gewoon als volwassenen konden oplossen.
Op dinsdag 2 september 2003 08:35 schreef E.T. het volgende:
goed nieuws Angel!!!
'goede' mensen bestaan echt nog in deze wereld
quote:Mijn man gaat hem vandaag even bellen om even een afspraak te maken om te kijken naar die auto's.
Op dinsdag 2 september 2003 09:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Angel22, dat is nog eens geluk hebben! Ik bedoel, natuurlijk is het geen geluk hebben dat je aangereden wordt, maar wel dat juist een eerlijke garagehouder je aanrijdt. Echt fijn dat hij doet wat ie kan om het leed te verzachten. Wanneer kun je trouwens je 'nieuwe' auto ophalen?
Enne... je kunt nu toch naar de meeting!
Je hoort soms zulke vervelende verhalen over Turken, het is goed dat je ook mooie verhalen hoort. En dit is wel een heeeel mooi verhaal.
Sinds ik uit de turkenwijk ben heb ik aardig mijn mening bijgesteld over die mensen.
Hier is het effe ellende. Ik was vanmorgen zo benauwd en ben naar de huisarts gegaan. Fikse bronchitis inderdaad en meteen een kuur voor 2 weken gekregen. Ook een sterkere versie van mijn inhaler en ik mag die ook vaker gebruiken. Afijn, ik naar de apotheek, hebben ze die inhalers niet en ook maar 2 pillen van die kuur
De rest moet ik morgen halen. Nou ja, een half uur geleden op mijn werk voelde ik ineens de koorts opkomen, dus toen heb ik me maar ziek gemeld. Had daarnet 38.0 dus het zal nog wel stijgen vanavond. Straks gauw Christan halen en dan ga ik de deur niet meer uit.
Angel22 wat ontzettend fijn!
Gelukkig hoor ik amper wat van de buren. Ja ze zijn aan het klussen in een leeg huis dus je hoort wel eens wat. Maar waar ik zo bang voor was toen ik zag dat er een muur uitging was dat ze dus het hele huis wilden verbouwen. Tot nu toe valt het aardig mee.
Wij hebben weer een leuke vakantie Bram slaapt de afgelopen nachten heel erg prut. Elk uur zo ongeveer hysterisch wakker worden en amper in slaap te krijgen. Dus wij slapen omstebeurten overdag bij. Gezellig. Aan de ene kant wel fijn dus dat we vakantie hebben dat we het kunnen doen maarja ik had toch wat andere plannen eigenlijk.
Ik hoop maar dat het nog een nasleepje is van zijn verkoudheid en niet dat dit een fase is. Je durft bijna niet meer te gaan slapen omdat hij je toch na een half uurtje weer wakker maakt
quote:Hij is wel errug grappig! Helaas is het bij ons zo dat Noa eerst "gefopt" moet worden met een echte pink
Op woensdag 3 september 2003 11:36 schreef moussy het volgende:
Ow jeej Rewimo, beterschap!!deze moet ik even laten zien; [afbeelding]
quote:Tnx, en ik heb je smiley meteen gepikt voor mijn gifjespage
Op woensdag 3 september 2003 11:36 schreef moussy het volgende:
Ow jeej Rewimo, beterschap!!deze moet ik even laten zien; [afbeelding]
Rewimo heel veel beterschap, ik hoop dat je snel opknapt. <-- niet besmettelijk kusje
Heb je nog tijd om uit te zieken voor je op vakantie gaat of wordt het krap?
Angel22, wat een prachtig aanbod van die man! Wat leuk om te lezen dat er nog zulke aardige mensen zijn in de wereld.
Spuuglokje bedankt voor de felicitaties maar ik vrees dat er nog geen jubileumcadeautje in zicht is.
naja, misschien krijg ik wel bloemen vanavond
Bel ik eind van de middag weer op. Het ging goed, ik kom morgen weer werken (vandaag dus). Oh fijn, prima. 5 minuten daarna, telefoon, het uitzendbureau. Ik hoef niet meer te komen, ze hebben het niet zo op uitzendkrachten en vonden dat ik wel erg snel ziek was.
Ik dus pissig. Ik bel op om even te horen hoe of wat.
"ja, we balen dat je ziek was."
Hallo, ik kwam toch gewoon werken, ik liet toch doorzettingsvermogen zien, ik liet zien dat ik graag wilde. Ik laat me niet zomaar in bed stoppen. Maar als je 3 telefoontjes achter elkaar opneemt zonder stem schiet het ook niet op. Had ik moeten blijven zitten toen ze me naar huis stuurde?
Ze hebben geen vertrouwen in uitzendkrachten en lossen het nu wel intern op!
Ik heb gevloekt, gehuild, gescholden (nadat ik de telefoon had neergelegd). Donderdag eind van de dag vonden ze dat alles ontzettend goed ging. Ik pakte alles snel op. En nu hebben ze geen vertrouwen in uitzendkrachten. Bedenk dat voordat je via een uitzendbureau gaat zoeken! Ik heb verdorrie 2 gesprekken ervoor afgezegd en een week verspeelt door niet te zoeken!
EIKELS!
Ben boos en moest het ff kwijt. Sorry!
Sterkte voor nu!
quote:We gaan 20 september, dus ik heb gelukkig nog ruim twee weken. Hoe is het met Eva nu?
Op woensdag 3 september 2003 12:49 schreef Lois het volgende:
Rewimo heel veel beterschap, ik hoop dat je snel opknapt.<-- niet besmettelijk kusje
Heb je nog tijd om uit te zieken voor je op vakantie gaat of wordt het krap?
Kleintje, wat een rotstreek zeg Bah!
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 03-09-2003 14:06]
Nou sterkte hoor, en ik hoop voor je dat je snel een andere baan kunt krijgen.
quote:Vergeet ook niet dat er voor werkgevers weer een Walhalla is aangebroken..
Op woensdag 3 september 2003 14:26 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Kleintje het verbaast me weer helemaal niks. Het ene zeggen en het andere doen, dat heb ik ook wel een paar keer meegemaakt. En het lullige is dat je gewoon helemaal niks kunt doen.Nou sterkte hoor, en ik hoop voor je dat je snel een andere baan kunt krijgen.
quote:Heel veel sterkte en beterschap Catoot en alle zieke mensjes onder ons!
Op woensdag 3 september 2003 18:56 schreef Catootje het volgende:
Sjit, sjit sjit...en terwijl ziekzijn momenteel heeeeeel erg heerst *zelf ziek is, half fok ziek is en zelfs vriendje-die-nooit-wat-heeft ligt op de bank met zere keel en lam gevoel* SJIT!!! Echt, wat je meemaakt af en toe...en voor kleintje extra lullig vanwege het kind he Klein? Wie strooit er effe wat gelukssterretjes??
*GEZONDHEID*!!
En die ouders, belachelijk gewoon Je laat je kind toch niet in de steek als hij zoiets ingrijpends meemaakt! Niet te geloven!
Ik kan me niet voorstellen dat er werkelijk ouders zijn die zoiets doen
ik heb vandaag een onwijs mooi boeket gekregen van de woningstichting, met een kaartje er aan excuses voor de overlast Daar hebben die jankende kinderen toch niks aan Tis wel een mooi boeket, dus geheel ondankbaar ben ik niet
quote:Ja zoiets had ik al in de gaten ja, er zijn een aantal nederlanders die in nederland een baan zochten toch maar weer terug gekomen naar engeland om weer hier te komen werken. Een meisje is nu net weer terug omdat ze geen baan kon krijgen. Te zot voor woorden maar ze is overgekwalificeerd, of tewijl ze willen gewoon iemand hebben die nog weinig weten. Tja wat doe je dan he, ik heb gewoon geluk dat ik hier altijd wel werk heb omdat ze overal helpdesken hebben en altijd opzoek zijn naar nederlanders, en ik heb ook al behoorlijk veel ervaring.
Op woensdag 3 september 2003 14:27 schreef E.T. het volgende:[..]
Vergeet ook niet dat er voor werkgevers weer een Walhalla is aangebroken..
Voor jou 10 anderen
Maar hopen op betere tijden in nederland voor jullie, want dit is ook niet veel.
ET wat vreselijk, zo jong al en dan zo'n ziekte. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen....
Hier ook weinig positiefs, Jeroens moeder is gistermiddag toch weer opgenomen want het ging echt niet meer. Blijkt dat het waarschijnlijk galstenen zijn, haar galblaas zit er vol mee. Ook is er iets met haar lever maar dat wilden ze vandaag verder onderzoeken dmv een MRI.
Nu hebben we net alweer gehoord dat die MRI op zijn vroegst pas morgen kan dus die ligt nog wel eventjes in het ziekenhuis, ze moet ook nog wachten tot er plaats is om te opereren zodat die galblaas eruit kan.
Het vervelende is nu dus wel dat mocht onze kleine geboren worden, ze niet meteen kan komen kijken.
Echt heel jammer dit.
quote:
Op woensdag 3 september 2003 22:37 schreef moussy het volgende:
Kan er even iemand met een positieve flow gooien??
Is dit positief genoeg?
quote:O jakkes, galstenen
Op donderdag 4 september 2003 11:16 schreef Lois het volgende:
Hier ook weinig positiefs, Jeroens moeder is gistermiddag toch weer opgenomen want het ging echt niet meer. Blijkt dat het waarschijnlijk galstenen zijn, haar galblaas zit er vol mee. Ook is er iets met haar lever maar dat wilden ze vandaag verder onderzoeken dmv een MRI.
Nu hebben we net alweer gehoord dat die MRI op zijn vroegst pas morgen kan dus die ligt nog wel eventjes in het ziekenhuis, ze moet ook nog wachten tot er plaats is om te opereren zodat die galblaas eruit kan.
Het vervelende is nu dus wel dat mocht onze kleine geboren worden, ze niet meteen kan komen kijken.
Echt heel jammer dit.
IK HEB EEN AUTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een seat ibiza had die man voor me en hij ziet er beter uit en rijdt ook beter dan ons total losse autootje. (voor ie total loss was he...)
Morgen wordt ie gekeurd en daarna kan ik hem al ophalen
Ik ben ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Sorry hoor dat moest ff
Jeetje lois, wat een ellende zeg met je schoonmoeder. Ik hoop dat alles weer goed komt hoor!!!!
Kleintje wat een eikels zeg !!! Dat kunnen ze toch niet zomaar maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |