Kan het zijn dat er kapotte clusters zitten op mijn HD?
Graag suggesties om dit probleem op te lossen.
By the way: geen DOS, dus kan scandisk niet uitvoerne? (of kan dat ook in windows XP?)
quote:Hoe komt ie aan dat virus na een schone installatie dan. Lijkt me wel heel toevallig als gelijk erna dat blaster virus om de hoek komt kijken. Maar niet onmogelijk natuurlijk....
Op donderdag 21 augustus 2003 22:19 schreef prupke het volgende:
wormvirus
quote:tegenwoordig is alles een virus als PC ff niet meewerkt, beetje sneu.. lijkt me een gewoon een hardware foutje..
Op donderdag 21 augustus 2003 22:22 schreef Rex_Mundi het volgende:[..]
Hoe komt ie aan dat virus na een schone installatie dan. Lijkt me wel heel toevallig als gelijk erna dat blaster virus om de hoek komt kijken. Maar niet onmogelijk natuurlijk....
quote:Blaster was opzich toch niet schadelijk voor je systeem of wel? Ok het verandert een paar zaken
Op donderdag 21 augustus 2003 22:22 schreef Rex_Mundi het volgende:[..]
Hoe komt ie aan dat virus na een schone installatie dan. Lijkt me wel heel toevallig als gelijk erna dat blaster virus om de hoek komt kijken. Maar niet onmogelijk natuurlijk....
en als ie er alles weer op heeft gegooit kan dat virus er ok in zitten? toch?
quote:Je kunt hem meteen weer krijgen idd!
Op donderdag 21 augustus 2003 22:29 schreef prupke het volgende:
viris zorgt ervoor dat je comp steeds opnieuw opstart....zomaaren als ie er alles weer op heeft gegooit kan dat virus er ok in zitten? toch?
quote:jep, mijn kloon had dat ook.
Op donderdag 21 augustus 2003 22:31 schreef frantic het volgende:[..]
Je kunt hem meteen weer krijgen idd!
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe
die kijkt of je worm in je comp hebt.
en dan voor windows XP
succes
of heb je anders windows versie?
dan moet je andere link hebben.
ik hoor het wel
[Dit bericht is gewijzigd door prupke op 21-08-2003 22:35]
dat je computer spontaan uitgaat of opnieuw opstart kan ook een heel hoop oorzaken hebben..... mijn ervaring zegt wel dat als het geheugen niet goed is dat de pc dan meestal vast loopt...maar probeer ook het geheugen is in een andere pc... en kijk je voeding is na.... ik had ook last van spontaan uitval en dat bleek te liggen aan een voeding die bezig was dood te gaan....
maar goed suc6 er mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |