abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2003 @ 16:19:58 #1
39477 H3Li0S
The Dawn of Destiny
pi_12607069
eey mensen,
toen ik gisteravond op bed lag had ik veel moeite om te slapen... als ik op bed lig en mijn ogen dicht doe is het een en al chaos in m'n hoofd en flitsen er als het ware beelden van gebeurtenissen van die dag door m'n hoofd, waardoor ik alleen maar kan slapen als ik echt uitgeput ben. dit heb ik nou al een tijdje... mijn vraag is nou; hoe kan ik innerlijke rust krijgen? kan iemand van jullie me daarmee helpen?
Can you practise what you preach?
pi_12607085
Enkele (sterk) alcoholische versnaperingen tot je nemen
KLOS FM Rulezzz !!!
pi_12607100
Lambo of Rekt
pi_12607125
ff zon lijntje pakken en je kan weer door
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_12607171
Ik heb ook moeite met slapen.
Wat borrels kunnen helpen idd...maar van coke blijf je wakker. Rook dan wat jointjes ofzo.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 16:25:03 #6
56701 PECR
Man bijt Hond
pi_12607201
ontspan je je wel goed?
Gewoon op bed gaan liggen en al je spieren ontspannen.
ook al ga je kwijlen
Op bovenstaande reacties zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze kunnen wij op aanvraag per post verstrekken..
pi_12607356
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:25 schreef PECR het volgende:
ontspan je je wel goed?
ook al ga je kwijlen
Nu, weet ik wat ik moet zeggen als me kussen nat es, dat ik heerlijk heb geslapen, lekker ontspannen!

IPV, geile dromen!

donderdag 21 augustus 2003 @ 16:36:14 #8
39477 H3Li0S
The Dawn of Destiny
pi_12607564
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:25 schreef PECR het volgende:
ontspan je je wel goed?
ook al ga je kwijlen
het is niet dat m'n lichaam niet ontspannen is, maar dat geval dat ik tussen m'n oren meesjouw is het probleem
  donderdag 21 augustus 2003 @ 16:36:21 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_12607568
Reiki
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_12607628
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:19 schreef H3Li0S het volgende:
eey mensen,
toen ik gisteravond op bed lag had ik veel moeite om te slapen... als ik op bed lig en mijn ogen dicht doe is het een en al chaos in m'n hoofd en flitsen er als het ware beelden van gebeurtenissen van die dag door m'n hoofd, waardoor ik alleen maar kan slapen als ik echt uitgeput ben. dit heb ik nou al een tijdje... mijn vraag is nou; hoe kan ik innerlijke rust krijgen? kan iemand van jullie me daarmee helpen?
dj Tiesto opzetten - in search of sunrise 2 of 3 en alleen maar naar de muziek luisteren - bij voorkeur als je drie uur geleden XTC gebruikt hebt maar dit is absoluut niet noodzakelijk.

slaap lekker

one of us is gonna get hurt and it ain't gonna be me
  donderdag 21 augustus 2003 @ 16:38:26 #11
56701 PECR
Man bijt Hond
pi_12607649
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:30 schreef Bronek het volgende:

[..]

Nu, weet ik wat ik moet zeggen als me kussen nat es, dat ik heerlijk heb geslapen, lekker ontspannen!

IPV, geile dromen!

Ik heb mijn kussens normaal bij me hoofdeind liggen..
weet nie hoe dat zit bij jou
Op bovenstaande reacties zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Deze kunnen wij op aanvraag per post verstrekken..
  donderdag 21 augustus 2003 @ 16:41:18 #12
39477 H3Li0S
The Dawn of Destiny
pi_12607728
'k krijg nogal veel tips die met verdovende middelen te maken hebben maar daar doe ik niet aan maar toch iedereen bedankt voor jullie reacties!
pi_12610059
proberen nergens aan te denken

stel je een lege ruimte voor,
daarna haal je ook die lege ruimte weg
zelfs kleur bestaat niet meer
en jijzelf ook niet, er is niks

*slaapt*

denken is denken dat je denkt, maar dat je dat denkt is alleen maar omdat je denkt dat je denkt dat je dat denkt [b]IK!!!!![/b]
pi_12610078
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 18:24 schreef BitByter- het volgende:
proberen nergens aan te denken

stel je een lege ruimte voor,
daarna haal je ook die lege ruimte weg
zelfs kleur bestaat niet meer
en jijzelf ook niet, er is niks

*slaapt*

holy fuck donderstraal ik met me kop op het toetsenbord
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_12610103
Alcohol,drugs,gin & juice
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12610169
Meditatie!

Klinkt zweverig, maar het helpt wel. Misschien is ontspanningsoefening een beter woord: je gaat op je rug liggen en trekt een voor een je spieren een paar keer aan en ontspant ze dan weer, langzamerhand van je tenen omhoog tot je nek, en terwijl je dat doet richt je je gedachten op je lichaam. Als je voelt dat je gedachten afdwalen dwing je jezelf weer terug.
Je zal slapen als een roos

pi_12620966
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:21 schreef EggsTC het volgende:
Begin hier met meditatie
Kijk, dít is een hele goede tip!

Alcohol en drugs geven je geen echte innerlijke rust en bovendien werken deze middelen maar tijdelijk.

Meditatie is ook een stuk gezonder. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_12621100
Als je dat altijd hebt en je bent niet druk met vanalles bezig vlak voordat je gaat slapen moet je ook eens kijken of je niet toevallig een vorm van ADHD hebt. Even een checklist invullen bij www.hersenstorm.com ofzo. Er is wel wat aan te doen.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_12621170
Ja je zou natuurlijk een jointje kunnen roken, maar om nou elke avond een jointje te roken omdat je niet kan slapen...
Moet je elke keer een extreem kleintje draaien en dan alleen weed erin, paar trekkies... lekker slapen
pi_12633692
mm... ja onze slapeloze vriend geeft al aan dat hij geen drugs hoeft...
anders zou ik ook zeggen, slaappillen of zelfs gewoon een asprientje...
trouwens, ik zou ook zeggen lekker jointje roken... maar dat ben ik.

voor jou zou ik het toch eens proberen met meditatie of Reiki... zoek maar eens 'Reiki' onder google.

Ik ken het gevoel wel hoor (kep dan ook een vorm van ADHD, ook wel ADD... ik heb de H van Hyper alleen niet zo... maar toch), rumoerigheid in je hoofd als je wilt slapen had ik vroeger ook.
Maar ik slaap tegenwoordig als een roosje!

wat ik altijd deed is keihard "STILTE!!!" in gedachte roepen (wel in gedachte heh!? hehe ).
Klinkt debiel ik weet het maar je moest eens weten hoe stil het ineens is ... zoniet, roep je het nog een paar keer net als een schoolmeester zeg maar totdat het langer stil blijft... daarnaast probeer je je ondanks je 'geschreeuw' te ontspannen.

Vwb Reiki kan ik je aanraden op je rug te gaan liggen, je handen op je borst te leggen... onder elkaar, dus 1tje meer richting je kin en 1tje meer richting je navel... maak je hoofd leeg gewoon 'niets'.

mm... sterkte man!

pi_12634400
Idd meditatie. Of anders yoga. Sowieso door lichamelijk bezig te zijn wordt je hoofd leeg, flink sporten kan dus ook erg goed helpen.
Unox, the worst operating system.
pi_12639641
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:28 schreef Schorpioen het volgende:
Idd meditatie. Of anders yoga. Sowieso door lichamelijk bezig te zijn wordt je hoofd leeg, flink sporten kan dus ook erg goed helpen.
Yoga was mij ook net te binnen geschoten en sport is ook een hele goede tip! Je bent dan heel bewust met jezelf en je lijf bezig en dat geeft vaak ook een soort rust.

Sport je al regelmatig dan zou ik toch eens meditatie-oefeningen gaan proberen en/of yoga.

Oi!
pi_12639691
Vaak als je dat soort dingen gaat ervaren ben je oververmoeid..
dus gewoon minder druk zijn in het dagelijkse leven.

Relax enzo

zucht
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 20:34:14 #24
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_12640557
Mediteren is idd Het duurt misschien een paar weken voordat je weet wat je doet maar je geduld zal beloond worden. Sinds ik mediteer heb ik geen slaapproblemen, slaap altijd binnen 10 minuten. Ook sindsdien nooit meer last van hoofdpijn. Begin maar met je concentratie te richten op 1 ding, je gevoel, of als je wilt slapen op je moeheid (in voornl. je ogen, soms kan je dan ineens je "derde oog"-gebied heel sterk voelen). Vervolgens al je spieren zo slap mogelijk maken. Concentratie vasthouden et voila...
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_12642572
In een groen veld met allemaal zachte konijntjes gaan liggen..
of naar vissen kijken.
At EZ
pi_12642667
De meditatie-topic is inderdaad iets voor je. Er staat allicht iets bij waar je wat aan hebt.
En anders... een Borland software manual lezen heeft bij mij ook wel goede effecten
An' harm it none, do as you will
pi_12644881
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:52 schreef paganpaul het volgende:
De meditatie-topic is inderdaad iets voor je. Er staat allicht iets bij waar je wat aan hebt.
En anders... een Borland software manual lezen heeft bij mij ook wel goede effecten
Ik sluit me aan bij de mening van mediteren. Gisteren heb ik het geprobeerd en het lukte. Ik heb het met behulp van de eerder aangegeven meditatie-topic gedaan. Alleen werd ik halverwege wakker omdat ik verkeerd ofzo heb gelegen

Een Borland manual lezen heeft bij mij geen nut Eerder leerboeken van school wel.

Never believe a scientist. Even when they say they're lying!!!
pi_12645170
Nog iets:

Mijn moeder zegt altijd "Als je niet kunt slapen moet je warme melk drinken". Niet iedereen lust dat, maar het helpt wel

pi_12645285
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:35 schreef Sabbie het volgende:
Nog iets:

Mijn moeder zegt altijd "Als je niet kunt slapen moet je warme melk drinken". Niet iedereen lust dat, maar het helpt wel

met anijs derin
zucht
pi_12650380
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 23:39 schreef AngelWings het volgende:

[..]

met anijs derin

En met een vel erop ..
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2003 @ 05:12:08 #31
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_12650381
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 05:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

En met een vel erop ..

Nou laat maar......... Ik slaap wel niet meer nu!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_12650385
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 05:12 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Nou laat maar......... Ik slaap wel niet meer nu!

Heel wijs.. anders krijg je melkvel.. yak..
pi_12673874
quote:
eey mensen,
Laat ze juist komen, en probeer er over te denken over wat er gebeurd is.
Als je ze tegen houd kost je moeite en blijf je hersenen wakker.
Dan raak je langzamerhand in trance ipv slaap.
pi_12674107
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 11:53 schreef DarkGangster het volgende:

[..]

Laat ze juist komen, en probeer er over te denken over wat er gebeurd is.

Laten komen ok (kan je überhaupt anders?) erover denken of je concentreren op die chaos in je hoofd zou ik persoonlijk niet doen, het kan dan té erg worden dat je het bed nauwelijks nog in dúrft te stappen.

Vooral overdag rust/ontspanning zien te vinden en er zijn legio mogelijkheden voor.

zondag 24 augustus 2003 @ 15:27:38 #35
39477 H3Li0S
The Dawn of Destiny
pi_12677790
goh wat veel reacties!
dat mediteren kan ik es proberen... m'n tactiek op het moment is op blijven tot een uur of 2 en dan op bed gaan, kost in slaap vallen heel weinig moeite meer
pi_12677850
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 15:27 schreef H3Li0S het volgende:
goh wat veel reacties!
dat mediteren kan ik es proberen... m'n tactiek op het moment is op blijven tot een uur of 2 en dan op bed gaan, kost in slaap vallen heel weinig moeite meer
Maar die "tactiek" gaat je ook opbreken, hoor. Je moet wel genoeg slaap krijgen natuurlijk, want ik neem aan dat je gewoon naar school gaat of werkt en dus vroeg op moet.

Niet te lang dat geintje doen, hoor! Probeer gewoon het mediteren eens. . Succes! .

Oi!
  zondag 24 augustus 2003 @ 16:09:13 #37
39477 H3Li0S
The Dawn of Destiny
pi_12678948
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 15:30 schreef MUUS het volgende:

[..]

Maar die "tactiek" gaat je ook opbreken, hoor. Je moet wel genoeg slaap krijgen natuurlijk, want ik neem aan dat je gewoon naar school gaat of werkt en dus vroeg op moet.

Niet te lang dat geintje doen, hoor! Probeer gewoon het mediteren eens. . Succes! .

lijkt me inderdaad verstandig om es op normale tijden te gaan slapen, moet morgen om 7:30 bij het busstation zijn en als ik weinig slaap krijg word ik chaggo

iedereen bedankt voor jullie tips, ik zal het es proberen!

pi_12679145
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:09 schreef H3Li0S het volgende:

[..]

lijkt me inderdaad verstandig om es op normale tijden te gaan slapen, moet morgen om 7:30 bij het busstation zijn en als ik weinig slaap krijg word ik chaggo

iedereen bedankt voor jullie tips, ik zal het es proberen!

En op den duur kun je ook ziek worden, want je weerstand wordt minder en dus ben je vatbaarder voor dingen. Ga gewoon op bed liggen, want je rust ook uit als je niet slaapt. .
Oi!
pi_12684291
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 05:13 schreef iteejer het volgende:

[..]

Heel wijs.. anders krijg je melkvel.. yak..

Ben je het weer aan het verpesten :p
pi_17033922
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 00:59 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Als je dat altijd hebt en je bent niet druk met vanalles bezig vlak voordat je gaat slapen moet je ook eens kijken of je niet toevallig een vorm van ADHD hebt. Even een checklist invullen bij www.hersenstorm.com ofzo. Er is wel wat aan te doen.
ja ja als je piekert is het ook meteen adhd he!, gewoon rustig liggen en je niet zo druk maken. kijk tv totdat je in slaap valt noem maar wat!
pi_17036395
Ik weet niet hoe je avond planning er meestal uit ziet, ik ken het gevoel wel.

Probeer eens voordat je gaat slapen even iets totaal anders te doen, dus niet bijvoorbeeld recht streeks bij je computer vandaan je bed in.
Maar probeer even rustig wat tv te kijken, dus probeer ontspannen te raken. Bij mij is dat persoonlijk de oplossing

maandag 9 februari 2004 @ 21:40:59 #42
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_17040991
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:38 schreef PECR het volgende:

[..]

Ik heb mijn kussens normaal bij me hoofdeind liggen..
weet nie hoe dat zit bij jou

Hij ook, maar hij kwijlt van al dat vrouwelijk (toch?) schoon dat ie tegenkomt

En wat ik meestal doe, is gewoon concentreren op mijn ademhaling

Connection reset by toffe peer
pi_17042968
Schrijven.

Voordat je naar bed gaat, iets van een uurtje tevoren in een mooi boekje je gedachtes van die dag op schrift stellen, wat je hebt gedaan, wat minder ging, wat je dwars zit, wat je leuk vond, wat je hebt opgemerkt etc. Zelf kan ik aanraden te schrijven met een lekker muziekje erbij (jaaa heb eindelijk een radio), zet freshfm op en schrijven maar. Clear your mind.

Moet zeggen dat het voor mij wel verslavend werkt, want ik blijf door schrijven, het is ook zo lekker om gewoon je gedachtes te laten gaan over papier onder het genot van muziek. Maar het is dus de bedoeling dat je je hoofd leegmaakt en innerlijk rustig wordt.

Slaap ze!

pi_17044859
quote:
Op maandag 9 februari 2004 22:26 schreef sweetgirly het volgende:
Schrijven.

Voordat je naar bed gaat, iets van een uurtje tevoren in een mooi boekje je gedachtes van die dag op schrift stellen, wat je hebt gedaan, wat minder ging, wat je dwars zit, wat je leuk vond, wat je hebt opgemerkt etc. Zelf kan ik aanraden te schrijven met een lekker muziekje erbij (jaaa heb eindelijk een radio), zet freshfm op en schrijven maar. Clear your mind.

Moet zeggen dat het voor mij wel verslavend werkt, want ik blijf door schrijven, het is ook zo lekker om gewoon je gedachtes te laten gaan over papier onder het genot van muziek. Maar het is dus de bedoeling dat je je hoofd leegmaakt en innerlijk rustig wordt.

Slaap ze!

Dit vind ik wel een hele goeie, die ga ik zeker eens toepassen.

M'n slaappatroon is een regelrechte ramp de laatste tijd, eigenlijk al jaren zo. Met reden. Daarom ook is het in m'n hoofd een regelrechte chaos, en komen er eigenlijk ook niet echt meer logische zinnen, hooguit kernwoorden. Gevolg: slapeloze nachten.

Die kernwoorden moet ik maar eens op papier zetten, en misschien komen er later ook gewone zinnen uit Stom eigenlijk dat ik daar zelf nooit aan heb gedacht! Schrijven!

pi_17163657
stelletje malloten, jullie zijn achterlijk!
hardcore
pi_17164458
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 01:54 schreef mjfdassen het volgende:
stelletje malloten, jullie zijn achterlijk!
Gelukkig, want ik zou iig niet willen zijn zoals jij bent, namelijk gestoord!
pi_17166704
quote:
eey mensen,
Hier in het Koninkrijk van God komen Je hebt dan helemaal niets meer nodig om je gelukkig te maken. Je bent altijd(constant) rustig, al vergaat de hele wereld op je heen en sterft iedereen bij bosjes. Dus je hoeft er niet voor te mediteren, want je hebt het constant rustig.

Jezus zegt: Komt tot Mij, allen, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal u rust geven;

Jesus leeft
pi_17218188
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:36 schreef Sanne het volgende:
Reiki
Moet je je wel goed aarden, anders maak je het alleen maar erger!
*Spreekt uit ervaring*

Maar het is ook belangrijk dat je juist niet aan dingen gaat denken waar je je op verheugt of waar je je druk om maakt. Probeer je gedachten leeg te maken en zo te houden. Of concentreer je op 1 punt; je voeten bijvoorbeld, of kijk steeds naar 1 plek op het plafond of zo.

Cool die link naar die ADHD test. Ik zat er al een beetje aan te denken dat ik er misschien wat last van had, maar dit is toch wel behoorlijk humor: Mijn score was wel HEEL erg hoog!

[Dit bericht is gewijzigd door ToT op 16-02-2004 12:27]

maandag 16 februari 2004 @ 12:20:47 #49
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17219243
quote:
eey mensen,
je begint bij je kleine teen. die voel je aan als het ware in je hoofd en je lokaliseerd hem dmv je gedachten. dan focus je je op je grote teen en doet hetzelfde dan je hiel en andere voorbeelden zijn buik, navel penis of kut eikel en ballen etc. belangrijk is dat je hiermee langzaam naar boven gaat en je bewaard het gezicht tot het laatste. Dan ga je weer langzaam naar beneden naar je voeten en als je weer bij je kleine teen bent laat je al die gedachten eruit lopen.

offtopic--
gewoon rukken kan ook--
offtopic--

This door will be opened with or without your help..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')