So far, Mario Kart: Double Dash!! looks promising, but can still use some more tweaking in the speed and track design department. The graphics engine is more than ready, running smoothly at all times, with nice cartoony effects, and great player animations (sometimes the second player gets dragged behind the kart after a hit, for example). We're hoping that Nintendo will be able to pull it off and make Mario Kart: Double Dash!! as fun for one or two players as it is for 16 rich kids with networked systems.

Moet alleen 15 euro invoerrechten betalen ![]()
Maarja boeiend ![]()
Dat Killer7 ziet er wel gaaf uit!
En met de Free-ID is hij maar 53,99 en dan nog een gratis guide
Ga ik zeker doen
quote:Veel plezier
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:55 schreef ShadoW17 het volgende:
YES!! VJ is binnen!Moet alleen 15 euro invoerrechten betalen
Maarja boeiend
Dat Killer7 ziet er wel gaaf uit!
quote:VJ was zonder Freeloader de gewone prijs van een game hier.
Op vrijdag 22 augustus 2003 10:10 schreef crash_bandicoot het volgende:
ik vind dat cell shaded gedoe helemaal niks
dus die killer 7 ook niet
als je nou niet gepakt word met die invoerrechten wat scheelt een spel in prijs dan daar met hier?
Kan alleen nog nie spelen.. Ik had geen geld in huis
Dus ik moet zo naar het postkantoor
quote:Weet niet meer of er een cijfer bijstond eigenlijk. Beetje raar om een 'review' (was eigenlijk meer een reclame...) te plaatsen van een spel wat 2 maanden later pas te koop is.
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:24 schreef gieling.com het volgende:
en? Goed cijfer?
ps. Weet iemand waar ik dvd hoesjes voor die kleine cd's kan kopen want freeloader zit in een lelijke gewone dvd doos ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 22-08-2003 15:14]
quote:Hoe kom je aan zo'n Free-ID? Is dat gratis?
Op vrijdag 22 augustus 2003 10:06 schreef ShadoW17 het volgende:
Bij Free Record Shop krijg je nu een strategy guide (van 14,95) bij Soul Calibur 2 als je hem pre-orderd!En met de Free-ID is hij maar 53,99 en dan nog een gratis guide
Ga ik zeker doen
quote:Nee, die kost 5 euro en is 1 jaar geldig. Met je CJP krijg je dezelfde korting. Die pas kan je aanvragen op internet en in de echte winkels.
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:43 schreef Lexie het volgende:[..]
Hoe kom je aan zo'n Free-ID? Is dat gratis?
quote:VJ IS ook een pittig spel. Ben opnieuw begonnen in het Kids level want ik krijg adult niet gebroken
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:43 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik zit nu bij VJ bij die helicopter, wat een pittig ding zeg... Het is me nog niet gelukt zo nog maar eens proberen!
ps. Weet iemand waar ik dvd hoesjes voor die kleine cd's kan kopen want freeloader zit in een lelijke gewone dvd doos
quote:Ik heb ook eerst maar kids gedaan.. Was ook begonnen op Adult maar kreeg de helicopter er niet aan.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
VJ IS ook een pittig spel. Ben opnieuw begonnen in het Kids level want ik krijg adult niet gebroken
![]()
Alleen da zoom moet ik nog onder de knie krijgen
helemaal over heen gelezen
alleen weet ik nog niet of ik kies voor animal crossing, of harvest moon
want die lijkt me ook echt geweldig...
beide is trouwens geen optie, want dan leid ik 3 levens
quote:Nee ,... 2
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:47 schreef flappiewappie het volgende:beide is trouwens geen optie, want dan leid ik 3 levens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |