Hoi,
Dit centrale topic is speciaal neergezet om er voor te zorgen dat de overdaad aan MicroSoft topics van de afgelopen periode een beetje in toom wordt gehouden. MicroSoft nieuwsfeitjes (Overnames, Software - MSN, Hotmail, Windows) komen dus vanaf nu in dit centrale topic. Dit houdt overigens ook in dat flamen over MicroSoft in dit topic niet gewenst is. Ik hoop dat iedereen hiermee kan leven. Er is nu een plaats waar MicroSoft artikeltjes geplaatst kunnen worden zonder dat dit de rest van de topic lijst laat ondersneeuwen.
quote:[Centraal] Computer wetenswaardigheden
Op donderdag 21 augustus 2003 08:48 schreef nietzman het volgende:
Wanneer komt het "[Centraal] Computers." topic?
quote:en voor de Mac komt er binnenkort ook weer een nieuwe versie.
Microsoft neemt nieuwe Office-software in productieMicrosoft heeft de nieuwste versie van zijn Office-suite afgerond en naar de producenten gestuurd, zo is te lezen bij USA Today. Met de introductie van het pakket, Office 2003 genaamd, is een eerste stap gezet op weg naar de completering van het nieuwe Office System. Het grote voordeel van dat nieuwe systeem is, volgens Microsoft, de vergaande integratie met de verschillende suite-onderdelen en de integratie met andere paketten van Microsoft. Hierbij moet gedacht worden aan onder andere Windows Server 2003 en andere producten uit het in april geïntroduceerde Server System. Microsoft Office 2003 zal op 21 oktober in New York officieel worden gepresenteerd. De verwachte verkoopprijzen zullen voor de standaardeditie op 399 dollar liggen, terwijl voor de professionele editie 499 dollar betaald zal moeten gaan worden. Voor een stand alone-versie van bijvoorbeeld Word of Excel moet 299 dollar betaald gaan worden. Outlook zal voor 109 dollar van eigenaar verwisselen.
http://www.tweakers.net/nieuws/28412
quote:Inderdaad. Ook slechts minimaal 90% van de mensen gebruikt Windows. Waarom zouden er dan zoveel topics over moeten zijn?
Op donderdag 21 augustus 2003 08:54 schreef Jalu het volgende:
Goed inititatief, dit topic. Tenslotte is Windows ook maar een van de vele besturingssystemen die op de markt is, en toch wordt het DIG forum overspoeld met topics over Windows.
quote:Precies, het grootste deel van de diverse Windows topics zouden prima in een centraal Windows topic een plekje vinden. Zou het DIG forum zijn naam meer aandoen, imho. Want het aandachtsgebied van DIG is wel wat breder dan alleen Windows computers, lijkt me zo.
Op donderdag 21 augustus 2003 08:59 schreef Pink_Panther het volgende:[..]
Inderdaad. Ook slechts minimaal 90% van de mensen gebruikt Windows. Waarom zouden er dan zoveel topics over moeten zijn?
quote:wellicht dat dit gezien de massa die MSN gebruiikt derhalve groot is en niet echt de doelgroep is voor dit topic een apart topicje waard is?
Mogelijk betalen voor MSN MessengerWoensdag, 20 augustus 2003 - In de gebruikersovereenkomst van de nieuwe versie van MSN Messenger houdt Microsoft de mogelijkheid open om geld te gaan vragen.
Dat ontdekte de Britse it-uitgave The Inquirer. MSN Messenger kwam dinsdag al in het nieuws, omdat een deel van de gebruikers van het programma overspoeld werd met mailtjes.
In het e-mailbericht stond dat gebruikers van oude versies van MSN Messenger of Windows Messenger een beveiligingsupdate moesten uitvoeren. Mensen die geen geüpdate versie MSN Messenger hebben, zullen na 15 oktober geen gebruik meer kunnen maken van de dienst.
Wie de nieuwe versie van MSN Messenger installeert, gaat akkoord met de nieuwe gebruikersovereenkomst. En in deze zogeheten end user license agreement (EULA) staat: "Microsoft behoudt zich het recht voor om de software op elk moment te vervangen, aan te passen of te upgraden door u een vervanging, aangepaste versie of update van de software aan te bieden en geld te vragen voor zo'n vervanging, aanpassing of upgrade."
Bovendien heeft Microsoft volgens de EULA de mogelijkheid om gebruikers van oude versies van de software af te sluiten.
quote:tja, overnemen mag altijd natuurlijk...
Diverse MSN-domeinnamen door Microsoft opgeëistMicrosoft eist een aantal domeinnamen met het woord 'MSN' erin op, zo lezen we bij Webwereld. Het gaat om diverse namen van Nederlandstalige sites die zowel op .nl als een .com eindigen. Microsoft wil dat de namen van bijvoorbeeld Msnfan.com en Msn6.nl gaan veranderen. MSN is in een aantal jaar enorm populair geworden: de site scoort hoge bezoekersaantallen en de messenger wordt door 3 miljoen Nederlanders gebruikt. Een aantal sites geven gehoor aan de oproep en kondigen een aanpassing aan. Msnbase.nl heeft de site al offline gehaald en verwijst door naar de nieuwe domeinnaam:
Microsoft wil alle domeinnamen overnemen waar 'msn' in voorkomt. MSNBase.nl dus ook. In de mailling is het bericht al rond gegaan, MSN Base.nl is vanaf nu MessBase.nl!
http://www.tweakers.net/nieuws/28411
quote:Misschien. Maar let er wel op dat iedereen nog altijd recht heeft op z'n eigen probleem-topic, ook al is dat een probleem met Windows. Over-centralizeren heeft meer nadelen dan voordelen.
Op donderdag 21 augustus 2003 09:06 schreef Jalu het volgende:[..]
Precies, het grootste deel van de diverse Windows topics zouden prima in een centraal Windows topic een plekje vinden. Zou het DIG forum zijn naam meer aandoen, imho. Want het aandachtsgebied van DIG is wel wat breder dan alleen Windows computers, lijkt me zo.
quote:Dan leer eerst Microsoft eens normaal schrijven ipv met een extra Hoofdletter, irritant kutventje
Op donderdag 21 augustus 2003 08:38 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]Hoi,
Dit centrale topic is speciaal neergezet om er voor te zorgen dat de overdaad aan MicroSoft topics van de afgelopen periode een beetje in toom wordt gehouden. MicroSoft nieuwsfeitjes (Overnames, Software - MSN, Hotmail, Windows) komen dus vanaf nu in dit centrale topic. Dit houdt overigens ook in dat flamen over MicroSoft in dit topic niet gewenst is. Ik hoop dat iedereen hiermee kan leven. Er is nu een plaats waar MicroSoft artikeltjes geplaatst kunnen worden zonder dat dit de rest van de topic lijst laat ondersneeuwen.
Heel dit topic is belachelijk, laat de moderators hier maar lekker fijn beslissen als ze een Centraal topic willen, dat hoeft wat mij betreft niet geopend te zijn door een irritatie user uit mijn persoonlijke Top-10
quote:Dus je bent tegen dit topic, omdat de TS je niet aanstaat... juist
Op donderdag 21 augustus 2003 13:36 schreef Harrie het volgende:[..]
Dan leer eerst Microsoft eens normaal schrijven ipv met een extra Hoofdletter, irritant kutventje
Heel dit topic is belachelijk, laat de moderators hier maar lekker fijn beslissen als ze een Centraal topic willen, dat hoeft wat mij betreft niet geopend te zijn door een irritatie user uit mijn persoonlijke Top-10
quote:Ik ook, dus tenzij TS een goede reden heeft dit open te houden gaat ie dicht. Zoveel MS nieuws wordt hier toch al niet gepost.
Op donderdag 21 augustus 2003 13:38 schreef Tijn het volgende:
De overdaad aan MS-topics heb ik geloof ik een beetje gemist trouwens. En ik lees hier al een aardig tijdje vrij enthousiast mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |