quote:http://www.filmfan.nl/nieuws.php?id=795
Geen groot, maar voor velen wel goed nieuws. Warner Home Video heeft bekendgemaakt te gaan stoppen met de zogenaamde snapper case DVD hoesjes. De snapper case is al jarenlang het kenmerk van de door Warner Bros. uitgebrachte DVD films.
Voor velen inderdaad heel goed nieuws. Ik ben er zelf niet echt blij mee. De hoesjes waren altijd erg mooi, en Warner had hier ook een heel mooi eigen standaard van gemaakt.
Ik hoor in de verte al heel veel gejuich
quote:Ow die kartonnen hoesjes!!!! Zeg dat dan
Op woensdag 20 augustus 2003 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:Klik die link 's aan!
.
Ik kocht die DVD's express niet vanwege die kut-hoesjes.
Ik heb er slechts eentje, en dat is L.A. Confidential, gelukkig was de DVD van The Animatrix + Soundtrack wel in een normaal hoesje.
quote:Verkochten ze in snappercase en in 'normale' case ja
Op woensdag 20 augustus 2003 20:02 schreef victorinox het volgende:
Fijn, kan ik tenminste Warner DVD's aanschaffen.Ik kocht die DVD's express niet vanwege die kut-hoesjes.
Ik heb er slechts eentje, en dat is L.A. Confidential, gelukkig was de DVD van The Animatrix + Soundtrack wel in een normaal hoesje.
quote:Inderdaad wat een kuthoesjes, hoop wel dat ze de wat oudere films die wel in die hoesjes zijn uitgebracht opnieuw zullen uitbrengen in een plastic hoesje
Op woensdag 20 augustus 2003 20:02 schreef victorinox het volgende:
Fijn, kan ik tenminste Warner DVD's aanschaffen.Ik kocht die DVD's express niet vanwege die kut-hoesjes.
quote:Dat gaan ze dus ook doen...
Op woensdag 20 augustus 2003 20:05 schreef Steve-O het volgende:
van mij mogen ze wel stoppen met die kartonnen hoesjes
V.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:07 schreef Verbal het volgende:[..]
Dat gaan ze dus ook doen...
V.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:52 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Klik die link 's aan!
.
quote:What's not to snap?
Op woensdag 20 augustus 2003 20:10 schreef Steve-O het volgende:[..]
[..]
De linkse is het kartonnen hoesje waarmee ze gaan stoppen.
De rechtse is de nieuwe, waarmee ze verdergaan.
V.
quote:aha
Op woensdag 20 augustus 2003 20:12 schreef Verbal het volgende:[..]
What's not to snap?
De linkse is het kartonnen hoesje waarmee ze gaan stoppen.
De rechtse is de nieuwe, waarmee ze verdergaan.V.
quote:Pcies
Op woensdag 20 augustus 2003 20:19 schreef Steve-O het volgende:[..]
aha
stukken beter
V.
quote:Er zit geen boekje bij, en in zo'n boekje staat wat meer informatie... het houdt minder goed, als er bvb. water op karton komt is dat erger dan als het op zo'n plastic laag komt... en ik vind het gewoon mooi als alle dozen er hetzelfde uitzien.
Op woensdag 20 augustus 2003 22:50 schreef StrayDog het volgende:
Wat is er zo slecht aan eigenlijk.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Krijgen we dus waarschijnlijk eindelijk een standaard.
En daar ben ik dus niet echt blij mee...........werk zelf in videotheek en heb geen zin om alle dvd's die we hebben staan uit het huurhoesje te gaan halen en in de nieuwe te stoppen
Ben nlij dat ze verdwijnen
.
beveiliging tegen diefstal?
da's dus alleen van toepassing IN de winkel (waar de dvd zelf meestal achter de kassa ligt) en daarna lijkt het me hetzelfde hoesje als alle andere..
Ik heb een stuk of 10 Warner-hoesjes staan, heb er geen probleem mee
okay, de stapel normale cases is vele malen groter, maar een beetje afwisseling mag best van mij...
ik heb toch ook een aantal Special Edition boxen staan, en 1 zo'n hard plasticen doorzichtige dvd hoes (hoe noem je ze?) en die passen ook niet bij de rest...
Het gaat om de film, en niet om de hoes waar hij inzit
quote:jewel case
Op donderdag 21 augustus 2003 09:29 schreef Chillz het volgende:en 1 zo'n hard plasticen doorzichtige dvd hoes (hoe noem je ze?)
quote:correctie: dat zijn pas echte KUTdoosjes
Op donderdag 21 augustus 2003 09:33 schreef Retarded het volgende:[..]
jewel case
* Rickman_ is blij dat ze stoppen met de productie van die dingen!
quote:Even wachten .. misschien dat ze over 5 jaar DVD's bij jullie gaan verkopen.
Op zaterdag 23 augustus 2003 02:24 schreef stefaan_freddie het volgende:
hier in België nog nooit zo een kartonnen doosje gezien
Ken gasten die hebben z'n normaal hoesje gekocht .. en de cover van de kutsnapper gescant en er in gestopt .. op krassen met de Snapper case.
Dat heb ik me dus ook lopen afvragen .. welke infantiel heeft dat bedacht .. je ziet toch zo dat het ellendig is.
quote:Die van mij gewoon de normale. Dus hetzelfde hoesje waar tegenwoordig ook steeds meer PC-Games in verpakt worden.
Op zondag 24 augustus 2003 12:25 schreef Robbie007 het volgende:
Wat is jullie favoriete soort hoesje dan?
quote:Gewoon die lekkere plastic, mileuvervuilende hoesjes.
quote:Daar ben ik het wel mee eens, Lord Of The Rings heeft dat ook en dat is heel mooi. Het verschil is alleen dat daar veel werk aan is besteed en aan die snappers niet echt.
Op zondag 24 augustus 2003 12:31 schreef sickeh het volgende:
ik vind de kartonnen hoesjes met slipcase,die sommige special edition dvd's hebben, zoals bv die van fight club, wel wat hebben. dat voelt nog een beetje chique aan. maar qua gebruiksgemak is dat "standaard" hoesje het beste.
quote:Gewoon het simpele zwarte plastic hoesje!!! Moeilijk kapot te krijgen en het beschadigd veel minder snel als een snapper case!
quote:ik ook niet...
Op woensdag 20 augustus 2003 22:50 schreef StrayDog het volgende:
Wat is er zo slecht aan eigenlijk.
Ik heb er nooit problemen mee gehad.
Meubels voor die troep gaan er altijd van uit dat je er maar een stuk of 50 koopt in je leven, maar probeer eens wat te vinden bij 1000+ audio cd/dvd's
quote:tip: koop een 'billy' kast bij de Ikea met twee extra planken!
Op dinsdag 26 augustus 2003 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Meubels voor die troep gaan er altijd van uit dat je er maar een stuk of 50 koopt in je leven, maar probeer eens wat te vinden bij 1000+ audio cd/dvd's
quote:Kan ik dus een stuk of 4, 5 van die krengen in me huiskamer gaan zetten, in een zo'n billy met extra planken gaan er zo'n 500 audio cd's
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:04 schreef Smots het volgende:[..]
tip: koop een 'billy' kast bij de Ikea met twee extra planken!
quote:* Skull-splitter zweert bij planken
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Kan ik dus een stuk of 4, 5 van die krengen in me huiskamer gaan zetten, in een zo'n billy met extra planken gaan er zo'n 500 audio cd's
Bovendien zijn die spaanplaat gevallen oerlelijk en passen niet bij mijn Lübke kasten
quote:Laat je toch door een fatsoenlijke meubelboer een kast op maat maken. Wordt het ding geheel naar jouw smaak in elkaar gezet
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Kan ik dus een stuk of 4, 5 van die krengen in me huiskamer gaan zetten, in een zo'n billy met extra planken gaan er zo'n 500 audio cd's
Bovendien zijn die spaanplaat gevallen oerlelijk en passen niet bij mijn Lübke kasten
quote:heb gewoon al mijn films en muziek uit de verpakking gehaald en in envelopjes gedaan, past nu allemaal in twee lades
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:29 schreef bleiblei het volgende:[..]
Laat je toch door een fatsoenlijke meubelboer een kast op maat maken. Wordt het ding geheel naar jouw smaak in elkaar gezet
.
quote:Das ook mooi
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
heb gewoon al mijn films en muziek uit de verpakking gehaald en in envelopjes gedaan, past nu allemaal in twee lades
quote:Ja, een boom er voor fijnmalen is stukken beter.
Op zondag 24 augustus 2003 12:39 schreef TrenTs het volgende:[..]
Gewoon die lekkere plastic, mileuvervuilende hoesjes.
quote:mooier dan naar zo'n muur van plastic ruggetjes te kijken vind ik, maar ja ik heb ook maar een paar boeken in mijn woonkamer staan
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:44 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Das ook mooi
quote:Liever plastic rugjes dan gewoon in een vieze etui in een la... Magoed, das mijn mening, al denk ik dat velen het daar mee eens zijn...
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
mooier dan naar zo'n muur van plastic ruggetjes te kijken vind ik, maar ja ik heb ook maar een paar boeken in mijn woonkamer staan
Waarom zitten dvd's/ games eigenlijk in van die lompe grote dozen ?!?!
Video hoes vind ik logisch, je hebt de videoband, en de hoes past er precies om heen. Bij cassette bandjes was dat ook.
Bij cd's ging het al een beetje verkeerd, maar die zijn rond, dus dat vergeef ik nog... een cd is 12 cm doorsnee, hoesje net iets groter maar dan in t vierkant (rechthoek ja)
Maar die dvd dozen ??
het schijfje is net zo groot als een cd, maar de doos is 4x zo groot zo'n beetje... waarom?
dat vind ik vervelend, t'is niet erg dat de verpakking van een dvd ruimte inneemt, maar er zit voor het grootste deel lucht in wat ik in de kast moet zetten...
zou dit een pact zijn met bovengenoemde IKEA om zo maar meer van die Billy's te verkopen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |