quote:probeer eens een tunnel van jade te maken naar het middelpunt van de aarde (of gewoon in gedachten naar het oppervlak van de aarde is ook prima). Het is niet de bedoeling dat jijzelf door die tunnel beweegt, die tunnel is meer een uitbreiding van jouw energieveld. En aangezien je kennelijk iets met jade hebt lijkt me een jade tunnel voor jou het makkelijkst
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:09 schreef Llewella het volgende:
Ik ben een erg luchtig weegschaaltje jah
Maar dank je, en ik zal goed opletten bij de volgende opdracht
De bedoeling van die tunnel is dus om je te aarden, dat je weet wat boven en beneden is. Als jij als een verlengstuk van jezelf je energie door die tunnel beweegt(vanaf je stuitje zegmaar) merk je dat je je sterker voelt (en zwaarder). Stel je die tunnel voor, tot in de details, dus bv. helemaal van jade (of doorzichtig jade), of alleen de binnenkant en de buitenkant een andere textuur, doe ermee wat je wilt
quote:Je moet minimaal elke spiergroep strekken en weer ontspannen (beginnen bij de voeten totaan het hoofd). Ikzelf doe het ook maar een maal. Maar meer mag ook (niet overdrijven).
Op vrijdag 22 augustus 2003 08:00 schreef MeSSeNGeR het volgende:
Voor het lichamelijk ontspannen moet je je spieren opspannen, maar om elke spiergroep te ontspannen moet je wel bewegen is dat erg? Borstspieren opspannen kan ik niet zonder mijn armen te gebruiken. En hoe lang moet je dat doen?Toen ik gisteren probeerde had ik het gevoel dat mijn lichaam tegenwerkte. Elke keer ik bijna in trace zat kreeg mijn voet of hand stuiptrekkingen en mocht ik weer opnieuw beginnen.
quote:nee, dekens zijn geen belemmering Ik mediteer zelf vaak wel on der dekens omdat dat mijn lichaamstemperatuur aangenaam houdt.
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:22 schreef Miss_X het volgende:
Is het erg als je onder je dekens ligt? is dat geen belemmering?
quote:Ik geloof niet in gidsen als in losstaande individueen.
omdat je alleen uittreed als je gids dat nodig vind..
Dat er anders geen 'beveiliging' bij je is..
Als je in een trance dus uittreed, is dat dan uit jezelf? of wil je 'gids' dat juist.. ( ik weet niet of je in gidsen of iets dergelijks geloofd..)Prachtig topic trouwens, hoop dat je me verder kan helpen?
Je beveiliging is dat je het pas kan bereiken als je dat niveau van bewustzijn hebt bereikt.
Op de hogere niveau's zijn er wel "gidsen" maar ik denk dat dat andere wezens zijn (andere mensen die op dat moment aan het mediteren zijn bijvoorbeeld)
quote:stuiptrekkingen zijn dat je je controle over je lichaam verliest , dit gaat niet helemaal accuut het sluipt er een beetje in en soms krijg je dan van die trekjes.
Op vrijdag 22 augustus 2003 17:59 schreef RodrigodiazdeVivar het volgende:[..]
En die stuiptrekkingen zijn normale verschijnselen. Dat gebeurt wanneer je hersenen geen controle meer hebben over je ledematen, dit betekent dat je in trance begint te raken. Je moet hierdoor absoluut niet opnieuw beginnen, dat is heel erg fout.
quote:The shining , doe jij aan Reiki ? je manier van mediteren en je esoterische manier van zaken doen doen mij daar erg aan denken.
Op vrijdag 22 augustus 2003 16:03 schreef The_Shining het volgende:[..]
probeer eens een tunnel van jade te maken naar het middelpunt van de aarde (of gewoon in gedachten naar het oppervlak van de aarde is ook prima). Het is niet de bedoeling dat jijzelf door die tunnel beweegt, die tunnel is meer een uitbreiding van jouw energieveld. En aangezien je kennelijk iets met jade hebt lijkt me een jade tunnel voor jou het makkelijkst
De bedoeling van die tunnel is dus om je te aarden, dat je weet wat boven en beneden is. Als jij als een verlengstuk van jezelf je energie door die tunnel beweegt(vanaf je stuitje zegmaar) merk je dat je je sterker voelt (en zwaarder). Stel je die tunnel voor, tot in de details, dus bv. helemaal van jade (of doorzichtig jade), of alleen de binnenkant en de buitenkant een andere textuur, doe ermee wat je wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |