geweldige energieke rockmuziek met een goeie zangeres...
op http://www.thisisthestart.com vind je meer info en rechtsbovenin het scherm kun je als je op hun pagina zit, al hun nummers beluisteren op de Shakedown! radio
Moeite waard!!!
quote:Klopt, het geluid van het radiootje is niet al te best, maar de muziek roeleert! Heb toch al de cd gekocht
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:40 schreef ranja het volgende:
Ben het nu aan het luisteren, vanwege je post in het gitaarbandjes met zangeres topic. Die radio klinkt een beetje als een oude transistor
De clip die op de site staat is wel veel belovend trouwens, klinkt een beetje als een kruising tussen Echobelly en (de goeie dingen van) Catatonia. Voor dit soort bands kun je me 's nachts wakker maken
t'is goeie muziek
je zou hun nieuwe cd es moete hore,... en ook Bent -de zanger- he's HOT -> www.ilovedaspop.com
quote:is dat jouw site?
Op woensdag 20 augustus 2003 22:37 schreef Djeen het volgende:
Klasse,je zou hun nieuwe cd es moete hore,... en ook Bent -de zanger- he's HOT -> www.ilovedaspop.com
gave band! ik heb ze vorig jaar gezien samen met stung out en sparta (wel een rare combi).
Ah, ik ben niet de enige, zie ik..quote:Op zondag 31 augustus 2003 17:33 schreef deflenatones het volgende:
*rise up, dance to a diffrent beat, rise up, shakedown*
gave band! ik heb ze vorig jaar gezien samen met stung out en sparta (wel een rare combi).
Human Waste Projectquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:56 schreef ruud.nl het volgende:
Zowaar iemand die Human Waste Project kent!![]()
Ik heb me nooit echt verdiept in theSTART, deed me de eerste keer dat ik het hoorde minder dan waar ik hoopte, misschien moet ik eens een nieuwe poging wagen.![]()
Had hem al een half jaar voordat hij in Nederland uitkwam (tenminste, voordat er een recensie in de aardschok stond)quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:09 schreef Mryc het volgende:
[..]
Human Waste Project. Heb de cd anderhalf jaar nog ergens online kunnen kopen terwijl ie out-of-print is. Ben er dan ook heel zuinig op
. Cd is ook geweldig trouwens
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |