Nee, en dat wil ik ook niet.Dan valt het misschien tegen.Ik wil m'n illusie instand houden.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je hem wel eens ontmoet, Tong?
Is daar al een DVD van?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:34 schreef thettes het volgende:
Hij heeft ook een absolute glansrol in Peppi en Kokki bij de Marine - Het geheim van kommandant Plus.
Met alle liefde..quote:Op zondag 12 maart 2006 13:22 schreef Hyperdude het volgende:
Die gast zorgt ook al een jaar dat Waarom zijn zoveel mensen fan van Jaap Stobbe ? steeds weer in mijn AT opduikt!![]()
Dat doet ie vast nog als Jaap allang dood is![]()
Uhmm die is al in zijn geheel op dvd dacht ik? Ik heb Adriaan ooit gemaild en die zei dat er geen extra footage was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:33 schreef Sammy3000 het volgende:
Nog nooit eerder in zijn geheel op video en DVD verschenen!
[afbeelding]
De Plaaggeest is het eerste TV-avontuur van Bassie & Adriaan. Door die Plaaggeest beleven de clown en acrobaat hele spannende, maar ook hele leuke avonturen. Het begint met een wekker die niet afloopt waardoor Bassie en Adriaan zich verslapen en hun circus kwijtraken. Om aan geld te komen gaan ze werken bij een bakker, op een school en in een garage. Dat valt niet mee, omdat de Plaaggeest ze op alle mogelijke manieren probeert te plagen. Maar omdat de lijfspreuk van Bassie en Adriaan is "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" beleven ze ook heel veel leuke momenten.
![]()
Is dat goed nieuws, of wat??
![]()
Erwan van Buuren, haha wat grappig. Ik kwam hem tegen op een verjaardagsfeestje afgelopen jaar. Wel een aardige jongen. Hij speelt nu in Zoop en heeft in het verleden in Costa en Finals gespeeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:44 schreef Frollo het volgende:
Wie zijn in vre-des-naam Rob Dumont, Leon de Jong, Marlies Schuitemaker en Erwan van Buuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |