Damn right!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:33 schreef brambor het volgende:
De Poppenkraam was gewoon de beste serie ooit![]()
Precies!quote:Op dinsdag 19 augustus 2003 22:04 schreef shepherd1 het volgende:
Speelde hij ook Hugo in de poppenkraam?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wanneer komt 'De Poppenkraam' weer eens in de 'rerun' ?
Ze doen elke keer een ander land aanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hahaha... het is toch iedere keer een nieuwe trektocht?
Oh, dan mag het. Educatief zeer verantwoord wat mij betreft.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ze doen elke keer een ander land aan
Ik ben benieuwd naar de serie Bassie en Adriaan in China.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh, dan mag het. Educatief zeer verantwoord wat mij betreft.
Klopt helemaal. Jaap Stobbe zou je, zelfs met weinig fantasie, de Nederlandse Tarentino kunnen noemen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2003 21:56 schreef Natrix het volgende:
Ik vind dit zo'n vreemde ontwikkeling , het lijkt wel of hij op allerlei manieren een cultstatus verworven heeft.
Sterker nog: er bestaat geen grotere held dan Jaap Stobbe! Bram Biesterveld komt in de buurt, maar onze Jaap... Tja, die steekt gewoon met kop en schouders boven iedereen uit.quote:Als ik het bijvoorbeeld heb over Bassie en Adriaan ( een vrij algemeen onderwerp ) dan zegt er heel vaak wel iemand : Jaap Stobbe heeft daar toch ook in meegespeeld ?
En meestal als ze het over deze man hebben staat er een grote glimlach op het gezicht en wordt er over hem gepraat alsof er geen grotere held bestaat.
Noem het nostalgie. Of noem Jaap Stobbe een tijdloze acteur. De rollen die hij gespeeld heeft doorstaan glansrijk de tand des tijds.quote:Ik weet dat Jaap Stobbe een bekend acteur is en dat hij in honderden dingen heeft gespeeld ( zo ook meesterlijk in Bassie en Adriaan en de plaaggeest ) maar ik vind het gewoon raar dat de laatste tijd vooral jongens Jaap Stobbe-gek zijn. Waar komt dat toch vandaan?
Alles! Dat er weinig vrouwen fan van Jaap Stobbe zijn... tja. Hij is natuurlijk geen Tom Cruise of Brad Pitt. Jaap kiest bewust voor kwaliteit en diepgang in zijn rollen. En een plaaggeest spreekt vrouwen nu eenmaal niet zo aan denk ik.quote:Hebben jullie dit ook gemerkt of ben je zelf fan ? Aan de fans zou ik graag willen vragen of ze willen uitleggen wat ze nu precies zo geweldig vinden aan Jaap Stobbe.
Geeft aan dat Jaap Stobbe een acteur van wereldformaat is!quote:Op maandag 19 september 2005 12:27 schreef Nr.G het volgende:
Hugo van de poppenkraam is een enorme griezel. Menig kind heeft daar ernstige nachtmerries aan overgehouden. Ikzelf heb er een enorme hekel aan clowns van gekregen. Die gast is enger dan de clown in It.
Hahahahaha,ik had alleens een topic over Jaap Stobbe van jou gezien,ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ben tot tranen toe geroerd.
Eindelijk landelijke erkenning voor mijn held.
Kippenvel over heel m'n lijf, dat ik dit nog heb mogen meemaken.
Cool, ook foto gemaakt?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:30 schreef Honky het volgende:
Ik heb Jaap ooit ontmoet. Nouja ontmoet, ik ging naar zijn huis toe in Amsterdam. (Was er toch die dag) Nouja ff zoeken en ja hoor, daar was ie. Hele aardige man en hij heeft zelfs mijn Plaaggeest-DVD gesigneerd.
Kijk, zo is Jaap, de bescheidenheid zelve! Kun je me zijn adres eens mailen, ik zou hem wel graag willen interviewen en zeggen hoe geweldig veel plezier hij mij, en vele anderen, bezorgd heeft met zijn acteerwerk!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:30 schreef Honky het volgende:
Ik heb Jaap ooit ontmoet. Nouja ontmoet, ik ging naar zijn huis toe in Amsterdam. (Was er toch die dag) Nouja ff zoeken en ja hoor, daar was ie. Hele aardige man en hij heeft zelfs mijn Plaaggeest-DVD gesigneerd.
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:55 schreef Honky het volgende:
De sleutel uit het Geheim van de sleutel speelde Bassie an Adriaan van het doek.
Hij staat gewoon in detelefoongids.nl (Psst. Weesperzijde/Amsterdam) en ja, dat nummer wat erbij staat werkt. Om er zeker van te zijn dat dat zijn adres was belde ik hem daarvoor zogenaamd verkeerd verbonden. (wat ook wel stalken heet)quote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef nweenink het volgende:
[..]
Kijk, zo is Jaap, de bescheidenheid zelve! Kun je me zijn adres eens mailen, ik zou hem wel graag willen interviewen en zeggen hoe geweldig veel plezier hij mij, en vele anderen, bezorgd heeft met zijn acteerwerk!![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
nweenink, ken jij ook een nwoonink?
Hij heeft de lach wel aan zijn kont hangen ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Sammy3000 het volgende:
...Meer heb je toch niet nodig om een gigantische glimlach om je mond te krijgen??
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe oud is Jaap Stobbe? Weet iemand dat?
Maar nog steeds in de kracht van z'n leven!quote:Date of birth (location)
7 November 1936
The Hague, Zuid-Holland, Netherlands
Op tv kan alles!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volgens mij zag ik Jaap Stobbe deze week bij Herexamen, kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |