quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Weer op Sven Kramer gestemdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EUR 0,90 per stem, dan ben je echt leip.quote:Nieuw!! Je kunt via SMS zo vaak je wilt een stem op Jaap Stobbe uitbrengen!
SMS het bericht 'pvhj 112' naar 4414 en stem via SMS!
(Kosten: €0,90 p.o.b. Je ontvangt één bericht per uitgebrachte stem.)
De commercie! Ik doe hier niet meer aan mee.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:07 schreef Hyperdude het volgende:
weer gestemd:
maar er is een nieuwe mogelijkheid om Jaap naar de top te helpen
[..]
EUR 0,90 per stem, dan ben je echt leip.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoveel is Jaap zijn levensgeluk mij nu ook niet waard
Wel lachen al die BreeZaHdwergen hun beltegoed spenderen aan zo'n Jim of een andere homo
terwijl ze nog niet eens weten wat mastuberen isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mastuberen? Wat is dat?quote:Op zondag 16 januari 2005 12:07 schreef Hyperdude het volgende:
terwijl ze nog niet eens weten wat mastuberen isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wederom allemaal stemmen:quote:Op zondag 16 januari 2005 14:16 schreef Murray het volgende:
Zou dit net zo'n fiasco worden als woordvanhetjaar.nl? Daar kon je heel 2004 stemmen op het woord van het jaar. Eind 2004 ging de site uit de lucht, en nu is 'ie er ineens weer. Niet met een uitslag over 2004 ofzo, nee je kan gewoon stemmen voor het woord van 2005.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://retecool.com/comments.php?id=5828_0_1_0_C
quote:Op maandag 17 januari 2005 12:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En wederom allemaal stemmen:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/119.htmlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou dat was 't dan Jaap, het was mooi voor zo lang het duurde.quote:Bedankt voor het uitbrengen van je stem!'
Er is een e-mail gestuurd naar fucker@sletje.nlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.met daarin een link waarmee je je stem kunt bevestigen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LET OP! Je moet dit wel dezelfde dag nog doen en ook vanaf dezelfde computer, anders kun je je stem niet bevestigen!
Wat belachelijk om het ons zo moeilijk te maken!quote:Op maandag 17 januari 2005 22:04 schreef Hyperdude het volgende:
K*t
[..]
Nou dat was 't dan Jaap, het was mooi voor zo lang het duurde.
Moet ik weer een andere hobby gaan zoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is Fockking discriminatiequote:Op donderdag 20 januari 2005 13:00 schreef Biancavia het volgende:
Het is aflopende zaak...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gestemd !quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:00 schreef Biancavia het volgende:
Het is aflopende zaak...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:14 schreef Murray het volgende:
Gestemd!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom eigenlijk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was het eerder wel volgens mij. Waarom weet niemand.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:00 schreef Hyperdude het volgende:
stormlooptopicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop