EUR 0,90 per stem, dan ben je echt leip.quote:Nieuw!! Je kunt via SMS zo vaak je wilt een stem op Jaap Stobbe uitbrengen!
SMS het bericht 'pvhj 112' naar 4414 en stem via SMS!
(Kosten: ¤0,90 p.o.b. Je ontvangt één bericht per uitgebrachte stem.)
De commercie! Ik doe hier niet meer aan mee.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:07 schreef Hyperdude het volgende:
weer gestemd:
maar er is een nieuwe mogelijkheid om Jaap naar de top te helpen
[..]
EUR 0,90 per stem, dan ben je echt leip.
Zoveel is Jaap zijn levensgeluk mij nu ook niet waard
Wel lachen al die BreeZaHdwergen hun beltegoed spenderen aan zo'n Jim of een andere homo
terwijl ze nog niet eens weten wat mastuberen is
Mastuberen? Wat is dat?quote:Op zondag 16 januari 2005 12:07 schreef Hyperdude het volgende:
terwijl ze nog niet eens weten wat mastuberen is
En wederom allemaal stemmen:quote:Op zondag 16 januari 2005 14:16 schreef Murray het volgende:
Zou dit net zo'n fiasco worden als woordvanhetjaar.nl? Daar kon je heel 2004 stemmen op het woord van het jaar. Eind 2004 ging de site uit de lucht, en nu is 'ie er ineens weer. Niet met een uitslag over 2004 ofzo, nee je kan gewoon stemmen voor het woord van 2005.
http://retecool.com/comments.php?id=5828_0_1_0_C
quote:Op maandag 17 januari 2005 12:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En wederom allemaal stemmen:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/119.html
Nou dat was 't dan Jaap, het was mooi voor zo lang het duurde.quote:Bedankt voor het uitbrengen van je stem!'
Er is een e-mail gestuurd naar fucker@sletje.nlmet daarin een link waarmee je je stem kunt bevestigen.
LET OP! Je moet dit wel dezelfde dag nog doen en ook vanaf dezelfde computer, anders kun je je stem niet bevestigen!
Wat belachelijk om het ons zo moeilijk te maken!quote:Op maandag 17 januari 2005 22:04 schreef Hyperdude het volgende:
K*t
[..]
Nou dat was 't dan Jaap, het was mooi voor zo lang het duurde.
Moet ik weer een andere hobby gaan zoeken![]()
Het is Fockking discriminatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |