Cool, ook foto gemaakt?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:30 schreef Honky het volgende:
Ik heb Jaap ooit ontmoet. Nouja ontmoet, ik ging naar zijn huis toe in Amsterdam. (Was er toch die dag) Nouja ff zoeken en ja hoor, daar was ie. Hele aardige man en hij heeft zelfs mijn Plaaggeest-DVD gesigneerd.
Kijk, zo is Jaap, de bescheidenheid zelve! Kun je me zijn adres eens mailen, ik zou hem wel graag willen interviewen en zeggen hoe geweldig veel plezier hij mij, en vele anderen, bezorgd heeft met zijn acteerwerk!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:30 schreef Honky het volgende:
Ik heb Jaap ooit ontmoet. Nouja ontmoet, ik ging naar zijn huis toe in Amsterdam. (Was er toch die dag) Nouja ff zoeken en ja hoor, daar was ie. Hele aardige man en hij heeft zelfs mijn Plaaggeest-DVD gesigneerd.
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:55 schreef Honky het volgende:
De sleutel uit het Geheim van de sleutel speelde Bassie an Adriaan van het doek.
Hij staat gewoon in detelefoongids.nl (Psst. Weesperzijde/Amsterdam) en ja, dat nummer wat erbij staat werkt. Om er zeker van te zijn dat dat zijn adres was belde ik hem daarvoor zogenaamd verkeerd verbonden. (wat ook wel stalken heet)quote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef nweenink het volgende:
[..]
Kijk, zo is Jaap, de bescheidenheid zelve! Kun je me zijn adres eens mailen, ik zou hem wel graag willen interviewen en zeggen hoe geweldig veel plezier hij mij, en vele anderen, bezorgd heeft met zijn acteerwerk!![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
nweenink, ken jij ook een nwoonink?
Hij heeft de lach wel aan zijn kont hangen ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef Sammy3000 het volgende:
...Meer heb je toch niet nodig om een gigantische glimlach om je mond te krijgen??
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe oud is Jaap Stobbe? Weet iemand dat?
Maar nog steeds in de kracht van z'n leven!quote:Date of birth (location)
7 November 1936
The Hague, Zuid-Holland, Netherlands
Op tv kan alles!quote:Op zondag 12 februari 2006 11:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volgens mij zag ik Jaap Stobbe deze week bij Herexamen, kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |