Een beetje G.W. Bush uitmaken voor de grootste terrorist op aarde
Wat hebben die mensen toch een eenzijdige visie........
Ik kan mij niet herinneren dat Bush 1.7 miljoen van zijn eigen bevolking om zeep heeft geholpen (nu vertaal ik het nog netjes in vergelijking met Hoessein) Terwijl Hoessein dat dus wel deed............
Vertel mij nou eens 1 ding Bush-hatertjes.........
Hoe kan iemand een terrorist zijn die mensen bevrijdt van een tiran die zijn eigen volk heeft onderdrukt/gemarteld/vermoord en zich zelf heeft verrijkt aan van alles en nog wat terwijl iedere irakees daar ook van mee zou moeten proviteren.
quote:of ik vermakelijk ben of niet is nu niet relavant....... wat is je mening?????? (je hebt er toch wel eentje)
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:05 schreef HighLander het volgende:jij bent vermakelijk
Gewoon afgaande op zijn uiterlijk etc
quote:Ach, het anti-amerikanisme wordt er al vroeg ingestamd. Het staat nog stoer ook. Tel daar een vleugje romantiek bij op.
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Hoe kan iemand een terrorist zijn die mensen bevrijdt van een tiran die zijn eigen volk heeft onderdrukt/gemarteld/vermoord en zich zelf heeft verrijkt aan van alles en nog wat terwijl iedere irakees daar ook van mee zou moeten proviteren.
quote:uitleg?
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:06 schreef TalkShowHost het volgende:
Welkom in de wereld die democratie heet en die blijkbaar niet geldt voor G.W. Bush
quote:Amerikaanse verkiezingen van een aantal jaren geleden ... Bush vs. Gore
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:07 schreef onlogisch het volgende:[..]
uitleg?
quote:hmmz....... heb jij het verhaaltje wel gelezen of snapte je er al niks meer van ivm je lage IQ?
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:06 schreef neonfreak het volgende:
dus in het kort geef je toe dat je ook een eikel bent ofso?
quote:Uitleg graag.
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:06 schreef TalkShowHost het volgende:
Welkom in de wereld die democratie heet en die blijkbaar niet geldt voor G.W. Bush
quote:Daar hebben ze tenminste verkiezingen!
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:07 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Amerikaanse verkiezingen van een aantal jaren geleden ... Bush vs. Gore
quote:Zie mijn post hierboven
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:08 schreef Cronus het volgende:[..]
Uitleg graag.
quote:Volgens Amerikaanse democratisch ingestelde wetten heeft Bush gewonnen.
quote:Haha,een ware komiek ben jij.
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:08 schreef onlogisch het volgende:[..]
hmmz....... heb jij het verhaaltje wel gelezen of snapte je er al niks meer van ivm je lage IQ?
quote:nee bush is een held
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:04 schreef onlogisch het volgende:
Wat zijn sommige nederlanders toch hypocriet he........Een beetje G.W. Bush uitmaken voor de grootste terrorist op aarde
Wat hebben die mensen toch een eenzijdige visie........
Ik kan mij niet herinneren dat Bush 1.7 miljoen van zijn eigen bevolking om zeep heeft geholpen (nu vertaal ik het nog netjes in vergelijking met Hoessein) Terwijl Hoessein dat dus wel deed............
Vertel mij nou eens 1 ding Bush-hatertjes.........
hij heeft er wel voor gezorgd dat er een oorlog kwam in irak zonder dat daar directe aanleiding toe was ( er waren immers geen kernwapens e.d. )
bush deed dit alleen om het werk van zn vader af te maken en ik vind bush niet alleen een eikel, maar ook een terrorist
quote:ok daar heb je een punt.........
maar moeten wij Bush niet dankbaar zijn dat hij heeft voorkomen dat nog meer onschuldige Irakezen de dood in werden gejaagd?
quote:Bush had heus geen medelijden met de Irakezen maar meer met zijn eigen portemonnee.
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:09 schreef onlogisch het volgende:[..]
ok daar heb je een punt.........
maar moeten wij Bush niet dankbaar zijn dat hij heeft voorkomen dat nog meer onschuldige Irakezen de dood in werden gejaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |