abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2003 @ 11:01:04 #151
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_14167627
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 22:05 schreef CAZZO het volgende:
pech? pech? pech?
je mag de heer op je blote knieen danken dat ten rouwelaar in de goal stond
Dan moet je maar zorgen dat je een betere keeper opstelt ... niet zeiken!
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:45:20 #152
26251 Eilanden
pi_14184646
Datum: 27-10-2003

Zojuist (17.30 uur) is bekend geworden dat overleg tussen FC Utrecht en Auxerre heeft opgeleverd dat totaal elfhonderd kaarten beschikbaar komen voor supporters van FC Utrecht. Dat aantal is trouwens nog onder voorbehoud, want als blijkt dat dit aantal na enkele dagen al is uitverkocht, dan is Auxerre bereid meer kaarten toe te wijzen aan FC Utrecht. Mocht na enkele dagen blijken dat er maar een paar honderd kaarten zijn verkocht, vervalt het aanbod van Auxerre.

De SupportersVereniging FC Utrecht roept iedereen dan ook op om zo spoedig mogelijk een kaartje voor de uitwedstrijd te kopen. De kaartverkoop begint voor uitkaarthouders aanstaande zaterdag 1 november via de verkooppunten van TicketBox. Kaarten kosten ¤ 17,50 exclusief toeslag. Wanneer supporters zonder uitkaart in aanmerking komen een toegangsbewijs aan te schaffen, is vooralsnog onbekend. Zodra hierover meer bekend is, zullen wij dit via de gebruikelijke kanalen bekendmaken.

Bron:SupportersVereniging FC Utrecht

pi_14184836
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 08:30 schreef fcutrechtnieuwegein.nl het volgende:

[..]

En dan heb je het over Twente in uit wedstrijden zeker? Schei toch uit jochie!

mwah, Utrecht speelde met 9 man achter de bal op de counter...laf, maar effectief is gebleken

Twente speelt _dit_ seizoen niet verdedigend, ook niet in uit-wedstrijden hoor...

* Moody was er bij zondag

Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 27 oktober 2003 @ 22:55:10 #154
26251 Eilanden
pi_14184976
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 22:51 schreef Moody het volgende:

[..]

mwah, Utrecht speelde met 9 man achter de bal op de counter...laf, maar effectief is gebleken

Twente speelt _dit_ seizoen niet verdedigend, ook niet in uit-wedstrijden hoor...

* Moody was er bij zondag

Ik zeg niet dat 9 man achter de bal DE strategie is, maar om uit vol op de aanval te gaan spelen is ook overdreven. En inderdaad, meer verdedigend was Twente effectief
pi_14186583
1100 kaarten in 1e instantie, die zijn binnen een ochtend weg denk ik, hopelijk komen non-uitkaarthouders ook nog aan de beurt en anders maar in een auxerre-vak zitten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 19:52:42 #156
26251 Eilanden
pi_14205641
Van Forza Utreg:

Ban 'The Clan'

Datum: 28-10-2003

Onder dit motto zullen aanstaande zondag voorafgaand aan de wedstrijd FC Utrecht - sc Heerenveen enige honderden FC Utrecht-fans middels een vredelievende actie de toegang weigeren aan Hans Herremans, Jan vd Kant, Gerrit Bloemink en Erik Jan Visser.

Enkele fans is het een doorn in het oog dat na wat de heren hebben aangericht ze geen enkele blaam treft. Zelfs afgelopen zondag is Jan vd Kant weer gesignaleerd in de bestuurskamer van FC Twente. Navraag bij Ben ten Boden (voorzitter van de SupportersVereniging FC Utrecht) wie de actieleiders zijn, laat hij weten verbaasd te zijn. "Dat er nog zo veel oud zeer zit wist ik niet. Via de KNVB en FC Utrecht is geprobeerd de heren de toegang ontzegd te krijgen, maar helaas zonder resultaat."

"Ik heb begrepen dat men om 12.30 uur verzameld voor de hoofdingang en zodra één der heren zich meld de fans een menselijk schild zullen vormen. Ik zal er zeker bij zijn omdat ook ik van mening ben en blijf dat de heren zullen moeten boeten voor hun daden. Zelfs in de bestuurskamer van FC Utrecht worden ze nog regelmatig gesignaleerd."

Bang dat de heren via een sluiproute het stadion zullen betreden is Ten Boden niet. "Dan hebben zij de medewerking nodig van de organisatie van FC Utrecht en als ze dat al zou lukken zullen de fans dat opvatten als hoogverraad en zover laat de FC het echt niet komen, denk ik. Lekker bij moeder de vrouw blijven dat is voorlopig het beste voor de vier leden van de clan", denkt een begripvolle Ten Boden.

Via de diverse websites is men er van overtuigd dat de actie het gewenste resultaat zal opleveren.

We zullen het weten om 14.30 uur.

dinsdag 28 oktober 2003 @ 19:54:52 #157
26251 Eilanden
pi_14205695
PSV heeft de interesse voor Pascal Bosschaart bevestigd. De speler wiens contract afloopt staat in de belangstelling van PSV omdat de Eindhovense club bezettingsproblemen heeft op de linkerflank.

Hoe concreet de interesse is, is op dit moment nog niet bekend.
----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vind Pascal een van de beste spelers, maar voor de nodige miljoenen mogen ze hem in Eindhoven wel hebben! In 2005 is 'ie immers transfervrij!

pi_14206778
Huh? "The clan"? Kan iemand ff uitleg geven, ik heb nl. geen idee waar het over gaat...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_14214969
quote:
Huh? "The clan"? Kan iemand ff uitleg geven, ik heb nl. geen idee waar het over gaat...
De bende van 4 ? De ex-voorzitters die onze club bijna naar de klote hebben geholpen ?

Die komen nog steeds elke thuiswedstrijd in onze skyboxen zitten.

quote:
Ik vind Pascal een van de beste spelers, maar voor de nodige miljoenen mogen ze hem in Eindhoven wel hebben! In 2005 is 'ie immers transfervrij!
Miljoenen EN Lamey
  woensdag 29 oktober 2003 @ 09:54:03 #160
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_14215102
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 02:14 schreef CAZZO het volgende:

[..]

dat wordt dan nacompetitie voor fc domtoren

Hoe kan je dat nu al zeggen?

Tussen de nummer 6 wat Europees voetbal kan betekenen en de nummer 16, zit maar 4 punten verschil.

Het is tot nu toe een raar seizoen, de clubs vanaf de 6e plaats vreten elkaar op, dat is gunstig voor FC Utrecht.

Voor Utreg is het momenteel zorg dat ze niet te veel schade oplopen totdat een groot deel van de gebleseerde spelers weer terug zijn.

Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_14227122
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De bende van 4 ? De ex-voorzitters die onze club bijna naar de klote hebben geholpen ?

Die komen nog steeds elke thuiswedstrijd in onze skyboxen zitten.
[..]

Miljoenen EN Lamey

En hoe hebben ze Utrecht dan naar de klote geholpen?? Just wanna know
Some say in ice
  donderdag 30 oktober 2003 @ 09:08:33 #162
26251 Eilanden
pi_14241174
FC Utrecht speelt in de achtste finales van het toernooi om de Amstel Cup tegen RKC uit Waalwijk. De bekerhouder ontvangt de Brabanders in de eigen Galgenwaard op dinsdag 16 of woensdag 17 december. Vitesse-verdediger Michael Jansen koppelde beide clubs aan elkaar.

Leuke loting Geen makkelijke tegenstander, maar wel een leuke wedstrijd in de Galgenwaard!

zondag 2 november 2003 @ 17:15:41 #163
26251 Eilanden
pi_14323470
Lekkere overwinning!

Maar werd ook wel tijd na de vorige dramatische thuiswedstrijden

zondag 2 november 2003 @ 17:47:30 #164
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14324176
Nou echt fantastisch was het niet

Maar Heerenveen bakte er helemaal niks van dus was de winst ook terecht.

"Foppe neem je teringzooi mee"

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 2 november 2003 @ 17:49:30 #165
26251 Eilanden
pi_14324224
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:47 schreef mitt het volgende:
Nou echt fantastisch was het niet

Maar Heerenveen bakte er helemaal niks van dus was de winst ook terecht.

"Foppe neem je teringzooi mee"

Ik zeg ook absoluut niet dat het fantastisch was. Ik denk trouwens WEL dat het verdiend. En inderdaad bakte Heerenveen er errrrrrrrrrg weinig van
  zondag 2 november 2003 @ 17:50:39 #166
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14324255
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:49 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ik zeg ook absoluut niet dat het fantastisch was. Ik denk trouwens WEL dat het verdiend. En inderdaad bakte Heerenveen er errrrrrrrrrg weinig van

Zijn we het eens

De sfeer zat er tenminste ook weer een beetje in.

zondag 2 november 2003 @ 17:52:24 #167
26251 Eilanden
pi_14324302
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:50 schreef mitt het volgende:

[..]

Zijn we het eens

De sfeer zat er tenminste ook weer een beetje in.

Ik zag trouwens niet echt hoe die goal van Heerenveen erin ging ... rare goal... had jij er zicht op?
  zondag 2 november 2003 @ 17:55:49 #168
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14324412
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:52 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ik zag trouwens niet echt hoe die goal van Heerenveen erin ging ... rare goal... had jij er zicht op?

Ik heb het ook niet echt goed gezien, maar er werd me verteld dat Roiha de bal door z'n benen liet gaan en zo gewoon in de goal viel. In een keer via de corner dus.
pi_14324463
Laat de Galgenwaard maar weer eens een vesting worden waar de andere teams allemaal verliezen...
Some say in ice
  zondag 2 november 2003 @ 17:58:08 #170
26251 Eilanden
pi_14324494
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:55 schreef mitt het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet echt goed gezien, maar er werd me verteld dat Roiha de bal door z'n benen liet gaan en zo gewoon in de goal viel. In een keer via de corner dus.

Nu ja .. kostte ons in ieder geval geen punten. Ik vond Terol trouwens wel aardig keepen en hij heeft ook wel een leuke pass in z'n benen!
pi_14324518
quote:
Op zondag 2 november 2003 17:55 schreef mitt het volgende:

[..]

Ik zag hem ook niet.. Hoorde van mun buurman dat die Roiha erover heen maaide of zo.
pi_14337755
quote:
Nu ja .. kostte ons in ieder geval geen punten. Ik vond Terol trouwens wel aardig keepen en hij heeft ook wel een leuke pass in z'n benen!
Vond m ook goed, hele verre uittrap inderdaad, en hoe ie zich als een leeuw voor die ene bal gooide was erg moedig. Vind m zoiezo meer uitstralen dan Ponk.
pi_14342253
Die Terol vond ik ook heel aardig keepen, met Ponk op goal was het misschien wel een gelijkspel geworden nog
pi_14347324
quote:
met Ponk op goal was het misschien wel een gelijkspel geworden nog
Met het niveau wat Heerenveen liet zien hadden ze nog 3.000 minuten kunnen spelen en dan had Heerenveen nog niet gescoord...

De zwakste tegenstander die ik dit jaar gezien heb in de Galg..

pi_14347359
Heb alleen de samenvatting gezien, maar die zwartjoekel in de spits bij Heerenveen was echt mega slecht. Konden ze in de noordelijke hoofdklasse echt niets beters vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')