abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15006397
"Vroeger" (begin jaren 90) zette je MTV aan voor Yo! MTV Raps en dan zag je clips van PE, Tribe Called Quest, Pharcyde, Black Sheep, Gang Starr etc. toch zeer regelmatig langskomen. Tegenwoordig is hiphop vele malen populairder in de mainstream, maar het echt goede werk zie je helaas zelden tot nooit meer op tv.

Het zal me overigens worst wezen of iets in de Top 40 staat of niet, ATCQ heeft bijv. ook een paar Top 40-hits gehad. Maar de meeste van die 'commerciele' hiphop _vind_ ik maar slecht te verteren, al moet ik zeggen dat produkties van bijv. de Neptunes of Timbaland technisch gezien wel goed in elkaar steken. Maar geef mij dan toch maar liever die King Geedorah cd.

[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 28-11-2003 18:09]

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_15006514
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:00 schreef Zander het volgende:
"Vroeger" (begin jaren 90) zette je MTV aan voor Yo! MTV Raps en dan zag je clips van PE, Tribe Called Quest, Pharcyde, Black Sheep, Gang Starr etc. toch zeer regelmatig langskomen. Tegenwoordig is hiphop vele malen populairder in de mainstream, maar het echt goede werk zie je helaas zelden tot nooit meer op tv.
Nee, dat klopt (heb toevallig vandaag nog die laatste episode gedownloaded ), maar dat ligt aan het beleid van MTV en dergelijke zenders.

Maar goed, genoeg gezeurd nu. Ik heb dit probleem weer bij dancemuziek, ik heb me er al lang bij neergelegd, je kan er toch niets aan veranderen.

pi_15006653
Dat mensen die muziek goed vinden is hun goed recht, maar wat ik vervelend vind is dat ik in een platenzaak goed moet zoeken naar de albums die ik goed vind, omdat de schappen vol liggen met Nelly, G-Unit, D-12 of Fabolous, omdat dit op het moment veel geplugd wordt in de VS. Op die plaatsen hadden ook andere artiesten kunnen liggen, maar die zijn minder geliefd bij de platenbonzen en krijgen zo minder promotie materiaal.

Als platen als de nieuwe Jaylib of Jedi Mind Tricks de FRS halen, zegt dat veel over de kwaliteit van het album, omdat er opeens veel vraag naar was, zonder dat je het op TV of Radio hoorde. Maar dat soort dingen zijn eerder uitzondering dan regel

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15025426
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:00 schreef Zander het volgende:
ik heb in de laatste 24 uur op mtv toevallig Pharcyde - Drop en Gang Starr - Full Clip gezien, je kijkt gewoon naar MTV Raw, komen ook goeie nummers voorbij, en ik heb ook MTV Base, maar daar komt vaak wat mindere shit voorbij
  zaterdag 29 november 2003 @ 20:16:09 #80
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_15026204
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat mensen die muziek goed vinden is hun goed recht, maar wat ik vervelend vind is dat ik in een platenzaak goed moet zoeken naar de albums die ik goed vind, omdat de schappen vol liggen met Nelly, G-Unit, D-12 of Fabolous, omdat dit op het moment veel geplugd wordt in de VS. Op die plaatsen hadden ook andere artiesten kunnen liggen, maar die zijn minder geliefd bij de platenbonzen en krijgen zo minder promotie materiaal.

Als platen als de nieuwe Jaylib of Jedi Mind Tricks de FRS halen, zegt dat veel over de kwaliteit van het album, omdat er opeens veel vraag naar was, zonder dat je het op TV of Radio hoorde. Maar dat soort dingen zijn eerder uitzondering dan regel

Die albums van Jaylib EN Jedi Mind Tricks heb ik allebei zien liggen bij FRS. Lag btw. ook n oudere cd van JMT.
Is IMHO alleen maar een goede ontwikkeling: komen er tenminste (al is t sporadisch) toch betere muziek bij de FRS.
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 01:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ik hoor liever 'ik vind 't een kut album', dan dat je post van 'ik luister liever andere hiphop, maar dat is mijn smaak:)' of iets dergelijks, en dat dan ook nog een paar keer herhalen en ook nog eens bij al die topics, we weten nu wel dat je een superinteressante kerel bent die alles weet van hiphop en dat alle nieuwe hiphop die scoort slecht is en dat krs one en a tribe called quest de beste zijn en blablabla
is da over mij?? want als dat zo is dan lul je uit je nek: kheb nl. nooit gezegd dat ik KRS-One zo goed, omdat ik bijna geen werk van de beste man ken!
En zo interessant ben ik nu ook weer niet hoor zelfkennis
pi_15026216
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 19:26 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

ik heb in de laatste 24 uur op mtv toevallig Pharcyde - Drop en Gang Starr - Full Clip gezien, je kijkt gewoon naar MTV Raw, komen ook goeie nummers voorbij, en ik heb ook MTV Base, maar daar komt vaak wat mindere shit voorbij

Op Mtv base komt echt de hele tijd hetzelfde, zo is het met alle muziekzenders maar met mtv base nog veel erger.
zag laats trouwens de clip van Camp Lo - Luchini op RAW
  zaterdag 29 november 2003 @ 20:18:17 #82
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_15026233
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 20:17 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Op Mtv base komt echt de hele tijd hetzelfde, zo is het met alle muziekzenders maar met mtv base nog veel erger.
zag laats trouwens de clip van Camp Lo - Luchini op RAW

heb ik ook gezien
  zaterdag 6 december 2003 @ 19:19:01 #83
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_15204983
Nieuwe single Obie:Set Up .. waardeloze single.. meest saaie nummer van de CD.. de 2 slechtste nummers van de CD (got some teeth ) als eerste singles.. Way to go (vandaar dat Cheers nu op nr100 staat in de VS) elk ander nummer had de sales flink kunnen doen stijgen.. dit wordt dus een flop
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_15205808
ala ze nou oh! of shit hits the fan uitbrengen
die klinken nog wel lekker
  vrijdag 19 december 2003 @ 15:25:18 #85
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_15542891
Nieuwe single:

Oh! feat. Busta Rhymes

AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  donderdag 5 februari 2004 @ 17:15:44 #86
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_16916893
meneer komt naar nederland,

13 maart, paradiso

14 februari begint de voorverkoop

17.50 entree

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')