quote:Dat zeiden ze 10 jaar geleden ook al, en het loopt al flink uit de hand. Nederland moet er wat aan gaan doen en niet machteloos toe kijken (zoals jij voorstelt).
Op zondag 17 augustus 2003 16:54 schreef du_ke het volgende:
Gebeurd niet gelukkig. Hiervoor is Nederland te beschaafd het is dan ook zwaar overdreven gezeur van al die 5e colonne en Sharia roepers. Dit zal allemaal nooit gebeuren. Over een jaar of 20-30 zijn alle huidige allochtonen prima geintegreerd en geassimileerd.
Studierichting milieu
*spot groenlinkser
quote:Natuurlijk meot er wel anadacht aanbesteed worden en die rotjochies moet je hard aanpakken. Maar ook die kinderen worden groot en komen er achter dat je met hard werken en een leuk gezinnetje verder komt dan met rondhangen op straat.
Op zondag 17 augustus 2003 16:58 schreef Par4n0id het volgende:[..]
Dat zeiden ze 10 jaar geleden ook al, en het loopt al flink uit de hand. Nederland moet er wat aan gaan doen en niet machteloos toe kijken (zoals jij voorstelt).
quote:Oud nieuws geloof ik
Studierichting milieu
*spot groenlinkser
quote:Dronekn?
Op zondag 17 augustus 2003 17:00 schreef du_ke het volgende:
Natuurlijk meot er wel anadacht aanbesteed worden en die rotjochies moet je hard aanpakken. Maar ook die kinderen worden groot en komen er achter dat je met hard werken en een leuk gezinnetje verder komt dan met rondhangen op straat.
[..]Oud nieus geloof ik
.
quote:Neuh dat was gisteren
Op zondag 17 augustus 2003 17:02 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dronekn?
.
quote:Jou probleem is dat je alles gelijk met leeghoofden en extreenrechts koppelt. En dat het allemaal om de "buitenlanders" gaat. Als je de topictitel leest en je duidelijk maakt wat het probleem in Nederland is, en het onder ogen ziet. Dan gaat het ook over Nederlanders zelf, ja er zijn ook Nederlanders die problemen veroorzaken. En jij negeert gewoon het probleen, door ons volwassenen af te schilderen als een stel rellende pubers.
Op zondag 17 augustus 2003 16:52 schreef twexx het volgende:[..]
Dan ben ik maar naief dat is nog altijd beter dan dom.
I rest my case. Ik word kotsziek van al die rellende pubers hier.
quote:Ik ben het niet met je eens...
Op zondag 17 augustus 2003 21:24 schreef Jerommeke het volgende:[..]
Jou probleem is dat je alles gelijk met leeghoofden en extreenrechts koppelt. En dat het allemaal om de "buitenlanders" gaat. Als je de topictitel leest en je duidelijk maakt wat het probleem in Nederland is, en het onder ogen ziet. Dan gaat het ook over Nederlanders zelf, ja er zijn ook Nederlanders die problemen veroorzaken. En jij negeert gewoon het probleen, door ons volwassenen af te schilderen als een stel rellende pubers.
Wie is hier nou een rellende puber en naief ? Jij doet of dat alles in Nederland goed gaat, en dat wij uit onze nek zitten te lullen. Kom op zeg, met zulke mentaliteit gaan we juist naar de kloten in dit land.....
Open je ogen eens voor die manipulatie hier op Fok
welke rellen ? drijf jij niet een beetje door ... ?
quote:Ben jij geen kloon ?
Op maandag 18 augustus 2003 00:56 schreef Waringin het volgende:[..]
Ik ben het niet met je eens...
Je ziet niet wat er gaande is op Fok in de politieke ruzies e.d.
Een man of 40 extremisten plus hun klonen (100?) bepalen de hele sfeer.
Ik denk dat jij je niet zoveel beweegt in dit soort topics.
Ik herken de gewone burger die gewoon eerlijk zijn onvrede spui.
De gewone ontevreden burger is niet zo fanatiek en die is gevoelig voor nuanceringen en die stopt met kankeren. Deze lieden niet...
Ik weet ook wat rechtsextremisme is...en die organiseert een haatcampagne hier. En daar komen de rellen van ..
Het is niet toevallig dat frontpage nu in handen is van buitenlanderhaters.
Twexx is niet naief en ik ben niet paranoia.
Een heleboel van die ultrarechtse reltrappers zijn jongeren en het is niet terecht om jou met zo'n puber gelijk te stellen...maar letterlijk heeft Twexx dat niet gedaan, lijkt me.Open je ogen eens voor die manipulatie hier op Fok
quote:Proest! Nou moet je morgen als je nuchter bent jouw tekst nog maar eens doorlezen en heel ff proberen helder na te denken voordat je hier allerlei wazige complottheorien gaat tentoonspreiden.
quote:Welnee. Buiten dat je zwaar overdrijft lees ik ook nog steeds jouw in mijn ogen zwaar overtrokken reacties en complottheoriën over de overname van FOK! door buitenlanderhaters. Ook dat is van invloed op een sfeer die ik als minder positief beoordeel.
quote:Inderdaad, ik heb er dan ook weinig te zoeken noch heb ik een fixatie die mij onvermoeid tot dergelijke topics leidt om me daar groen en geel te gaan ergeren.
quote:Er bewegen zich nog andere lieden op dit forum met een eigen kruistocht. Dit vindt eveneens plaats tot verminderd genoegen van mensen die hier voor hun plezier posten en lezen. Een gewone signaalafgever is niet zo fanatiek...
De gewone ontevreden burger is niet zo fanatiek en die is gevoelig voor nuanceringen en die stopt met kankeren. Deze lieden niet...
quote:Zo bezien ben je één van degenen die deze rellen met graagte aanwakkeren door eenzelfde soort evangelisatie aan de dag te leggen als degene die jij veroordeelt. Een fanatische kruistocht doet de sfeer op FOK! in mijn optiek geen goed.
Ik weet ook wat rechtsextremisme is...en die organiseert een haatcampagne hier. En daar komen de rellen van ..
quote:Volgens mij zijn er wat rellende users die hun onverstand omzetten in dom geblaat via hun toetsenbord. Ik zie het omspannende complot dat jij profeteert niet.
quote:Een getuigenis heeft pas echt geldigheid als een ander die over je doet. Voor mij kom je paranoia over met je verhalen over een overname van FOK! door extreem rechts/buitenlanderhaters.
quote:Ik zie dat je je er aardig van weet te bedienen
Een heleboel van die ultrarechtse reltrappers zijn jongeren en het is niet terecht om jou met zo'n puber gelijk te stellen...maar letterlijk heeft Twexx dat niet gedaan, lijkt me.Open je ogen eens voor die manipulatie hier op Fok
Signaleer gewoon de zaken die volgens jou niet kunnen in de reflectietopics zodat mods ze kunnen beoordelen. Modjes zijn aangesteld om de orde in de topics te bewaren. Vind je het zo moeilijk om jouw ongerustheid te droppen op de daarvoor bestemde plek?
Niemand zit volgens mij te wachten op een extra eigen bevoogdende ordedienst, ik kan dit echter mis hebben. Je wint er m.i. weinig mensen mee voor je zaak. Signalering van misstanden vind ik een uitstekende zaak, voordurend jerimiëren over een overname van FOK! door buitenlanderhaters komt op mij zielig over. Buiten dat begint het me te ergeren.
quote:Waringin, kan ik uit jouw verhaal opmaken dat extreem-rechts hier in dit topic, en volgens jouw ook nog vele anderen, in een georganiseerde vorm zijn denkbeelden profileert?
Ik weet dat de meeste mensen ervan doordrongen zijn dat je het met elkaar moet doen, en dat de meeste mensen beseffen dat iedereen respect voor elkaar moet hebben wil een samenleving werken.
Dat respect moet van beide kanten komen.
Dat is dus niet roepen dat de niet-blanke nederlanders bv anders gestraft moeten worden of moeten assimileren.
Dat is dus niet meteen roepen dat de politie marokkanen met opzet doodschiet.
Dat betekent dus niet ''ja maar zij...'' of "de nederlandse normen en waarden".
('Waarom maakt men zich druk over een splinter in het oog van een ander,
terwijl men niet eens merkt dat in hun eigen oog een balk zit?)
Een nederlander is iemand met een nederlands paspoort.
Nederlandse normen en waarden veranderen in de loop van de tijd en is sterk afhankelijk van de samenstelling van onze maatschappij.
Dat we nu opzoek zijn naar een nieuw sociale cohesie/structuur in onze samenleving, mag wel duidelijk zijn.
Dat laat zich niet afdwingen en al zeker niet door bepaalde bevolkingsgroepen te stigmatiseren.
Amen
quote:Een goed stuk Nyrem. De opmerking over die balk en de splinter die je leende uit het Christendom, is dat een verkapte oproep voor meer ruimte voor religiën om mensen oog en oor voor anderen bij te brengen?
Op maandag 18 augustus 2003 13:09 schreef Nyrem het volgende:
Gelukkig willen de meeste mensen in Nederland (welke kleur dan ook) met elkaar samenleven.
Helaas zijn er groeperingen die de boel altijd proberen op te stoken en zijn pas blij als de eerste doden vallen bij rassenrellen.Ik weet dat de meeste mensen ervan doordrongen zijn dat je het met elkaar moet doen, en dat de meeste mensen beseffen dat iedereen respect voor elkaar moet hebben wil een samenleving werken.
Dat respect moet van beide kanten komen.
Dat is dus niet roepen dat de niet-blanke nederlanders bv anders gestraft moeten worden of moeten assimileren.
Dat is dus niet meteen roepen dat de politie marokkanen met opzet doodschiet.
Dat betekent dus niet ''ja maar zij...'' of "de nederlandse normen en waarden".('Waarom maakt men zich druk over een splinter in het oog van een ander,
terwijl men niet eens merkt dat in hun eigen oog een balk zit?)Een nederlander is iemand met een nederlands paspoort.
Nederlandse normen en waarden veranderen in de loop van de tijd en is sterk afhankelijk van de samenstelling van onze maatschappij.
Dat we nu opzoek zijn naar een nieuw sociale cohesie/structuur in onze samenleving, mag wel duidelijk zijn.
Dat laat zich niet afdwingen en al zeker niet door bepaalde bevolkingsgroepen te stigmatiseren.
Amen
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:09 schreef Nyrem een heleboel verstandige dingen.
Met fatalistisch gedoe à la dit topic komen we er iig niet.
V.
Die racistische kutpolitie moet maar eens ophouden te tiraniseren.
En al die LPF en VVD racisten moeten maar hun bek houen anders timmeren we hem dicht!!
quote:Aanslagen plegen op burgers? Leuke broeders heb jij.
Op maandag 18 augustus 2003 20:48 schreef Maro het volgende:
Ik ben blij dat mijn broeders eindelijk in verzet komen net als de broeders in Palestina.
quote:Welke racistische kutpolitie?
quote:Racisten? Je weet niet waar je over lult man.
En al die LPF en VVD racisten moeten maar hun bek houen
quote:Fijn dat jij en je broeders in nederland zijn, daar zitten we echt op te wachten en het belooft veel wat je hier nu al verkondigt!
Ik ben blij dat mijn broeders eindelijk in verzet komen net als de broeders in Palestina.Die racistische kutpolitie moet maar eens ophouden te tiraniseren.
En al die LPF en VVD racisten moeten maar hun bek houen anders timmeren we hem dicht!!
quote:Je wou hier ook aanslagen plegen?
Ik ben blij dat mijn broeders eindelijk in verzet komen net als de broeders in Palestina.
quote:Die agent was zélf Marokkaan. Hij werd belaagd door iemand met een mes. Zelfverdediging.
quote:
Ik ben blij dat mijn broeders eindelijk in verzet komen net als de broeders in Palestina.Die racistische kutpolitie moet maar eens ophouden te tiraniseren.
* LifeTap wacht er op om compleet geflamed te worden door de 'linkse broeders' die rechtse mensen zoals ik toch wel even flink in elkaar gaan slaan
quote:Sorry, je verhaal was niks mis mee, maar dit is dan weer zo'n loze, nutteloze provocerende opmerking... of vind je een potje flamen gewoon leuk?
Op maandag 18 augustus 2003 21:20 schreef LifeTap het volgende:* LifeTap wacht er op om compleet geflamed te worden door de 'linkse broeders' die rechtse mensen zoals ik toch wel even flink in elkaar gaan slaan
quote:Ik denk dat hij het leuk vnd om inelkaar te worden geslagen?
Op maandag 18 augustus 2003 21:40 schreef klnvntrbyt het volgende:[..]
Sorry, je verhaal was niks mis mee, maar dit is dan weer zo'n loze, nutteloze provocerende opmerking... of vind je een potje flamen gewoon leuk?
.
quote:Hmmm, dat wist ik dus niet, dat maakt het dan wel heel bizar! Hoe weet jij dat trouwens?
Op maandag 18 augustus 2003 21:16 schreef Disorder het volgende:[..]Die agent was zélf Marokkaan. Hij werd belaagd door iemand met een mes. Zelfverdediging.
quote:Wat je massaal noemt, 1000 man...
Ik bedoel zo'n massale opkomst voor een relatief klein akkefietje is voor niemands gemoedstoestand goed. Dit verlaagt alleen maar de tolerantie naar allochtonen.
Nah ja, de NVU is al blij met 50 en de pro-VS demo trok er ook nauwelijks meer dus 'Rechts' zal 1000 al gauw als massaal bestempelen (voor hun begrippen dan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |