abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12502703
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 16:54 schreef du_ke het volgende:
Gebeurd niet gelukkig. Hiervoor is Nederland te beschaafd het is dan ook zwaar overdreven gezeur van al die 5e colonne en Sharia roepers. Dit zal allemaal nooit gebeuren. Over een jaar of 20-30 zijn alle huidige allochtonen prima geintegreerd en geassimileerd.
Dat zeiden ze 10 jaar geleden ook al, en het loopt al flink uit de hand. Nederland moet er wat aan gaan doen en niet machteloos toe kijken (zoals jij voorstelt).

Studierichting milieu
*spot groenlinkser

Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_12502764
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 16:58 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Dat zeiden ze 10 jaar geleden ook al, en het loopt al flink uit de hand. Nederland moet er wat aan gaan doen en niet machteloos toe kijken (zoals jij voorstelt).

Natuurlijk meot er wel anadacht aanbesteed worden en die rotjochies moet je hard aanpakken. Maar ook die kinderen worden groot en komen er achter dat je met hard werken en een leuk gezinnetje verder komt dan met rondhangen op straat.
quote:
Studierichting milieu
*spot groenlinkser
Oud nieuws geloof ik .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 17 augustus 2003 @ 17:02:07 #103
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12502806
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 17:00 schreef du_ke het volgende:
Natuurlijk meot er wel anadacht aanbesteed worden en die rotjochies moet je hard aanpakken. Maar ook die kinderen worden groot en komen er achter dat je met hard werken en een leuk gezinnetje verder komt dan met rondhangen op straat.
[..]

Oud nieus geloof ik .

Dronekn? .
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_12502835
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 17:02 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Dronekn? .

Neuh dat was gisteren . Maar het typen lukt niet echt geweldig de laatste tijd. Daarom kap ik er nu ook even mee.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_12508090
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 16:52 schreef twexx het volgende:

[..]

Dan ben ik maar naief dat is nog altijd beter dan dom.
I rest my case. Ik word kotsziek van al die rellende pubers hier.

Jou probleem is dat je alles gelijk met leeghoofden en extreenrechts koppelt. En dat het allemaal om de "buitenlanders" gaat. Als je de topictitel leest en je duidelijk maakt wat het probleem in Nederland is, en het onder ogen ziet. Dan gaat het ook over Nederlanders zelf, ja er zijn ook Nederlanders die problemen veroorzaken. En jij negeert gewoon het probleen, door ons volwassenen af te schilderen als een stel rellende pubers.
Wie is hier nou een rellende puber en naief ? Jij doet of dat alles in Nederland goed gaat, en dat wij uit onze nek zitten te lullen. Kom op zeg, met zulke mentaliteit gaan we juist naar de kloten in dit land.....
Use & Abuse... Good & Bad Times
pi_12513477
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 21:24 schreef Jerommeke het volgende:

[..]

Jou probleem is dat je alles gelijk met leeghoofden en extreenrechts koppelt. En dat het allemaal om de "buitenlanders" gaat. Als je de topictitel leest en je duidelijk maakt wat het probleem in Nederland is, en het onder ogen ziet. Dan gaat het ook over Nederlanders zelf, ja er zijn ook Nederlanders die problemen veroorzaken. En jij negeert gewoon het probleen, door ons volwassenen af te schilderen als een stel rellende pubers.
Wie is hier nou een rellende puber en naief ? Jij doet of dat alles in Nederland goed gaat, en dat wij uit onze nek zitten te lullen. Kom op zeg, met zulke mentaliteit gaan we juist naar de kloten in dit land.....

Ik ben het niet met je eens...
Je ziet niet wat er gaande is op Fok in de politieke ruzies e.d.
Een man of 40 extremisten plus hun klonen (100?) bepalen de hele sfeer.
Ik denk dat jij je niet zoveel beweegt in dit soort topics.
Ik herken de gewone burger die gewoon eerlijk zijn onvrede spui.
De gewone ontevreden burger is niet zo fanatiek en die is gevoelig voor nuanceringen en die stopt met kankeren. Deze lieden niet...
Ik weet ook wat rechtsextremisme is...en die organiseert een haatcampagne hier. En daar komen de rellen van ..
Het is niet toevallig dat frontpage nu in handen is van buitenlanderhaters.
Twexx is niet naief en ik ben niet paranoia.
Een heleboel van die ultrarechtse reltrappers zijn jongeren en het is niet terecht om jou met zo'n puber gelijk te stellen...maar letterlijk heeft Twexx dat niet gedaan, lijkt me.

Open je ogen eens voor die manipulatie hier op Fok

pi_12514005
' Ik weet ook wat rechtsextremisme is...en die organiseert een haatcampagne hier. En daar komen de rellen van ..'..

welke rellen ? drijf jij niet een beetje door ... ?

pi_12514880
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 00:56 schreef Waringin het volgende:

[..]

De gewone ontevreden burger is niet zo fanatiek en die is gevoelig voor nuanceringen en die stopt met kankeren. Deze lieden niet...
Ik weet ook wat rechtsextremisme is...en die organiseert een haatcampagne hier. En daar komen de rellen van ..
Een heleboel van die ultrarechtse reltrappers zijn jongeren en het is niet terecht om jou met zo'n puber gelijk te stellen...maar letterlijk heeft Twexx dat niet gedaan, lijkt me.

Ben jij geen kloon ?
Use & Abuse... Good & Bad Times
  maandag 18 augustus 2003 @ 07:03:53 #109
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_12516057
quote:
Proest! Nou moet je morgen als je nuchter bent jouw tekst nog maar eens doorlezen en heel ff proberen helder na te denken voordat je hier allerlei wazige complottheorien gaat tentoonspreiden.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_12516166
Nog een jaar of 6.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  maandag 18 augustus 2003 @ 08:50:19 #111
52589 sjun
uit solidariteit
pi_12516411
quote:

[..]

Welnee. Buiten dat je zwaar overdrijft lees ik ook nog steeds jouw in mijn ogen zwaar overtrokken reacties en complottheoriën over de overname van FOK! door buitenlanderhaters. Ook dat is van invloed op een sfeer die ik als minder positief beoordeel.
quote:
Inderdaad, ik heb er dan ook weinig te zoeken noch heb ik een fixatie die mij onvermoeid tot dergelijke topics leidt om me daar groen en geel te gaan ergeren.
quote:
Er bewegen zich nog andere lieden op dit forum met een eigen kruistocht. Dit vindt eveneens plaats tot verminderd genoegen van mensen die hier voor hun plezier posten en lezen. Een gewone signaalafgever is niet zo fanatiek...
quote:
Zo bezien ben je één van degenen die deze rellen met graagte aanwakkeren door eenzelfde soort evangelisatie aan de dag te leggen als degene die jij veroordeelt. Een fanatische kruistocht doet de sfeer op FOK! in mijn optiek geen goed.
quote:
Volgens mij zijn er wat rellende users die hun onverstand omzetten in dom geblaat via hun toetsenbord. Ik zie het omspannende complot dat jij profeteert niet.
quote:
Een getuigenis heeft pas echt geldigheid als een ander die over je doet. Voor mij kom je paranoia over met je verhalen over een overname van FOK! door extreem rechts/buitenlanderhaters.
quote:

Ik zie dat je je er aardig van weet te bedienen

Signaleer gewoon de zaken die volgens jou niet kunnen in de reflectietopics zodat mods ze kunnen beoordelen. Modjes zijn aangesteld om de orde in de topics te bewaren. Vind je het zo moeilijk om jouw ongerustheid te droppen op de daarvoor bestemde plek?

Niemand zit volgens mij te wachten op een extra eigen bevoogdende ordedienst, ik kan dit echter mis hebben. Je wint er m.i. weinig mensen mee voor je zaak. Signalering van misstanden vind ik een uitstekende zaak, voordurend jerimiëren over een overname van FOK! door buitenlanderhaters komt op mij zielig over. Buiten dat begint het me te ergeren.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 18 augustus 2003 @ 12:47:22 #112
21510 dr.Tesla
Gnothe seauton
pi_12520892
quote:

[..]

Waringin, kan ik uit jouw verhaal opmaken dat extreem-rechts hier in dit topic, en volgens jouw ook nog vele anderen, in een georganiseerde vorm zijn denkbeelden profileert?
Want zo komt jouw stukje nu op mij over...
Alles is één
  maandag 18 augustus 2003 @ 13:09:27 #113
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_12521382
Gelukkig willen de meeste mensen in Nederland (welke kleur dan ook) met elkaar samenleven.
Helaas zijn er groeperingen die de boel altijd proberen op te stoken en zijn pas blij als de eerste doden vallen bij rassenrellen.

Ik weet dat de meeste mensen ervan doordrongen zijn dat je het met elkaar moet doen, en dat de meeste mensen beseffen dat iedereen respect voor elkaar moet hebben wil een samenleving werken.
Dat respect moet van beide kanten komen.
Dat is dus niet roepen dat de niet-blanke nederlanders bv anders gestraft moeten worden of moeten assimileren.
Dat is dus niet meteen roepen dat de politie marokkanen met opzet doodschiet.
Dat betekent dus niet ''ja maar zij...'' of "de nederlandse normen en waarden".

('Waarom maakt men zich druk over een splinter in het oog van een ander,
terwijl men niet eens merkt dat in hun eigen oog een balk zit?)

Een nederlander is iemand met een nederlands paspoort.

Nederlandse normen en waarden veranderen in de loop van de tijd en is sterk afhankelijk van de samenstelling van onze maatschappij.
Dat we nu opzoek zijn naar een nieuw sociale cohesie/structuur in onze samenleving, mag wel duidelijk zijn.
Dat laat zich niet afdwingen en al zeker niet door bepaalde bevolkingsgroepen te stigmatiseren.

Amen

maandag 18 augustus 2003 @ 13:43:03 #114
52589 sjun
uit solidariteit
pi_12522132
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:09 schreef Nyrem het volgende:
Gelukkig willen de meeste mensen in Nederland (welke kleur dan ook) met elkaar samenleven.
Helaas zijn er groeperingen die de boel altijd proberen op te stoken en zijn pas blij als de eerste doden vallen bij rassenrellen.

Ik weet dat de meeste mensen ervan doordrongen zijn dat je het met elkaar moet doen, en dat de meeste mensen beseffen dat iedereen respect voor elkaar moet hebben wil een samenleving werken.
Dat respect moet van beide kanten komen.
Dat is dus niet roepen dat de niet-blanke nederlanders bv anders gestraft moeten worden of moeten assimileren.
Dat is dus niet meteen roepen dat de politie marokkanen met opzet doodschiet.
Dat betekent dus niet ''ja maar zij...'' of "de nederlandse normen en waarden".

('Waarom maakt men zich druk over een splinter in het oog van een ander,
terwijl men niet eens merkt dat in hun eigen oog een balk zit?)

Een nederlander is iemand met een nederlands paspoort.

Nederlandse normen en waarden veranderen in de loop van de tijd en is sterk afhankelijk van de samenstelling van onze maatschappij.
Dat we nu opzoek zijn naar een nieuw sociale cohesie/structuur in onze samenleving, mag wel duidelijk zijn.
Dat laat zich niet afdwingen en al zeker niet door bepaalde bevolkingsgroepen te stigmatiseren.

Amen

Een goed stuk Nyrem. De opmerking over die balk en de splinter die je leende uit het Christendom, is dat een verkapte oproep voor meer ruimte voor religiën om mensen oog en oor voor anderen bij te brengen?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 18 augustus 2003 @ 13:48:51 #115
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_12522263
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:09 schreef Nyrem een heleboel verstandige dingen.

Met fatalistisch gedoe à la dit topic komen we er iig niet.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12523824
Dat laat zich niet afdwingen en al zeker niet door bepaalde bevolkingsgroepen.
pi_12533195
Ik ben blij dat mijn broeders eindelijk in verzet komen net als de broeders in Palestina.

Die racistische kutpolitie moet maar eens ophouden te tiraniseren.

En al die LPF en VVD racisten moeten maar hun bek houen anders timmeren we hem dicht!!

maandag 18 augustus 2003 @ 20:53:43 #118
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12533341
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 20:48 schreef Maro het volgende:
Ik ben blij dat mijn broeders eindelijk in verzet komen net als de broeders in Palestina.
Aanslagen plegen op burgers? Leuke broeders heb jij.
quote:
Welke racistische kutpolitie?
Die achterlijke gladiool stormde ZELF af op de politie met een mes van 20 cm. Of dacht je serieus dat de politie heb heeft doodgeschoten omdat hij een Marokkaan was?
quote:
En al die LPF en VVD racisten moeten maar hun bek houen
Racisten? Je weet niet waar je over lult man.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
  † In Memoriam † maandag 18 augustus 2003 @ 21:02:13 #119
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12533581
quote:

En al die LPF en VVD racisten moeten maar hun bek houen anders timmeren we hem dicht!!

Fijn dat jij en je broeders in nederland zijn, daar zitten we echt op te wachten en het belooft veel wat je hier nu al verkondigt!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_12533993
quote:
Je wou hier ook aanslagen plegen?
quote:
Die agent was zélf Marokkaan. Hij werd belaagd door iemand met een mes. Zelfverdediging.
pi_12534091
quote:

. Mensen zoals hier boven en Waringin (en nog een paar anderen) ervaren VVD/LPF ideeën al als extreem rechtse ideeën. In plaats van een paar lesje te nemen in maatschappijleer vinden ze het makkelijker om hard te gaan schreeuwen over hoe sommige mensen vuile gore kut racisten zijn. VVD is absoluut geen extreme partij... Er is een groot verschil tussen het liberalisme en de extreem rechtse stroming waar de heren hierboven het over hebben. Nederland kent geen echte extreme partijen en veel extreme mensen zijn er ook niet. Als iemand een crimineel feit gepleegd ziet worden door een niet blank persoon zal hij/zij misschien iets racistisch zeggen. Maar denk je nou echt dat deze personen een gegronde haat hebben jegens niet blanke mensen? Neuh. Het is gewoon zo dat er meer gekut wordt door mensen met een allochtone achtergrond dan autochtonen. Wie gaat dat ontkennen? Dat is het enige wat echt gezegd wordt. Is dat extreem rechts? Meer een constatering dat een groep meer problemen veroorzaakt dan andere. Maakt dat Fok! tot een extreem rechts forum? Nee, rot toch op zeg. Stel je niet zo aan. Ik vind dat de moderators de meeste extreme dingen er sowieso wel uitfilteren.
Aangezien ik vrij rechts ben erger ik me ook wel eens aan in mijn ogen naïeve linkse mensen maar ga ik lopen gillen? Er zijn altijd wel wat linke en rechtse mensen die graag onzin uitkramen. In elke groep mensen zijn er wel domme mensen. Elke persoon die oproept tot zinloos geweld (zoals de aanslagen in Israel) zijn fout bezig. Ze proberen mensen hun mening op te dringen en imho is dat dan al meteen een foute mening.
<ontopic>In Nederland is de onrust nog lang niet zo erg als in Engeland en daar is het nu nog relatief stil. Ik denk dus dat het zeker nog wel een tijd kan duren totdat er echte rellen komen. Ik denk wel dat Nederland steeds rechter wordt door situaties zoals het politie 'moord' (wat mij met de huidige vrijgegeven feiten geen moord lijkt) geval. Veel autotochtone mensen voelen zich toch wel redelijk op de tenen getrapt. Ik bedoel zo'n massale opkomst voor een relatief klein akkefietje is voor niemands gemoedstoestand goed. Dit verlaagt alleen maar de tolerantie naar allochtonen.

* LifeTap wacht er op om compleet geflamed te worden door de 'linkse broeders' die rechtse mensen zoals ik toch wel even flink in elkaar gaan slaan

Lyrics. Wasted time between solos
pi_12534647
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 21:20 schreef LifeTap het volgende:

* LifeTap wacht er op om compleet geflamed te worden door de 'linkse broeders' die rechtse mensen zoals ik toch wel even flink in elkaar gaan slaan

Sorry, je verhaal was niks mis mee, maar dit is dan weer zo'n loze, nutteloze provocerende opmerking... of vind je een potje flamen gewoon leuk? .
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  maandag 18 augustus 2003 @ 21:45:13 #123
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12534791
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 21:40 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Sorry, je verhaal was niks mis mee, maar dit is dan weer zo'n loze, nutteloze provocerende opmerking... of vind je een potje flamen gewoon leuk? .

Ik denk dat hij het leuk vnd om inelkaar te worden geslagen?
Het verhaal was op zich goed, alleen die laatste opmerking geeft wel aan wat voor stakker het is, maar ja, dat is mijn mening he?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † maandag 18 augustus 2003 @ 21:46:05 #124
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12534821
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 21:16 schreef Disorder het volgende:

[..]Die agent was zélf Marokkaan. Hij werd belaagd door iemand met een mes. Zelfverdediging.

Hmmm, dat wist ik dus niet, dat maakt het dan wel heel bizar! Hoe weet jij dat trouwens?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_12535075
quote:
Ik bedoel zo'n massale opkomst voor een relatief klein akkefietje is voor niemands gemoedstoestand goed. Dit verlaagt alleen maar de tolerantie naar allochtonen.
Wat je massaal noemt, 1000 man...

Nah ja, de NVU is al blij met 50 en de pro-VS demo trok er ook nauwelijks meer dus 'Rechts' zal 1000 al gauw als massaal bestempelen (voor hun begrippen dan)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')