quote:En het baart je geen zorgen dat het voornamelijk de Marokkaanse jeugd is die in de grote steden de delicten pleegt?
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:56 schreef SCH het volgende:[..]
Nee hoor - ik zei dat het me zorgen baart dat er meer van dit soort incidenten zijn de laatste jaren.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:56 schreef Vivi het volgende:
Ik HOOP dat het een burgeroorlog wordt!
quote:Als het zo door gaat zie ik die dag nog wel eens komen dat het helemaal fout loopt.
Jezus!!!!! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand over dat vliegtuigje valt!! Zijn die personen dan net zo fel over het gevoetbal met rouwkransen op 5 mei? Of was dat ook uitlokking, om onze doden te herdenken?Ik HOOP dat het een burgeroorlog wordt!
quote:ja, en hoe zou dat nu komen
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:56 schreef SCH het volgende:[..]
Nee hoor - ik zei dat het me zorgen baart dat er meer van dit soort incidenten zijn de laatste jaren.
nee, de politie schiet zomaar mensen neer, zo van
"hè, een marokkaan, ff lekker schieten"
tuurlijk joh
quote:Idd, teveel schade aan Nederland.
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:57 schreef Gil-galad het volgende:[..]
.
quote:Neen.
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:57 schreef Tiemie het volgende:[..]
sarcasme mag ik hopen
quote:of niet kunnen we eindelijk eens lekker terug rellen
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:57 schreef Tiemie het volgende:[..]
sarcasme mag ik hopen
quote:Ja tuurlijk. Maar dat laatste is wel cruciaal.
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:57 schreef NDAsilenced het volgende:[..]
Dus je bent eens met het feit dat deze demonstratie op dit moment nog niet had mogen plaatsvinden? (als je even het recht op het houden van een demonstratie buiten beschouwing laat)
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:55 schreef SCH het volgende:[..]
Ja - dan moet je nu ook je bek houden over die rellen. Die heb je dus gewild en uitgelokt.
Je wordt met de minuut gekker!
Pak snel die pot Xanax weer, je verliest echt de grip met de realiteit.
quote:
Wij wonen in de van Kinsbergenstraat en zijn getuige geweest van het inslaan van ruiten, en het in elkaar slaan van mensen, dus rellen alhier
quote:Waarom ging die jongen een mes halen??
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:54 schreef SCH het volgende:[..]
Hangt van de situatie af. Maar we weten gewoon niet wat er is gebeurd. Niemand was erbij. Misschien heeft ie terecht geschoten, misschien niet.
quote:Zo zitten die rooien nu eenmaal in elkaar, die hebben allemaal een enorme plaat voor de kop.
Jezus!!!!! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand over dat vliegtuigje valt!! Zijn die personen dan net zo fel over het gevoetbal met rouwkransen op 5 mei? Of was dat ook uitlokking, om onze doden te herdenken?
quote:Hmm ja eentje heeft misschien een belachelijke actie ondernomen, daartegenover tweeduizend betogers die het ook niet na konden laten zichzelf belachelijk te maken. Die staan dus nog altijd ruim voor.
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:57 schreef SCH het volgende:
Lees toch even oetlul. Ik vind die demonstratie belachelijk, maar dat wil je niet horen. En ik vind dat vliegtuigje net zo belachelijk.
quote:*zucht*
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:57 schreef SCH het volgende:[..]
Lees toch even oetlul. Ik vind die demonstratie belachelijk, maar dat wil je niet horen. En ik vind dat vliegtuigje net zo belachelijk.
niet gaan schelden
dat is voor mensen die geen argumenten meer hebben.
Trouwens, jij leest dat ik rellen wil. Quote mijn post even waarin ik dat zeg wil je
want ik kan 'm nergens vinden
quote:Snap je dan dat dat vliegtuigje een reactie was op de demonstratie? en niet op de gebeurtenis zelf?
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:57 schreef SCH het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door NDAsilenced op 16-08-2003 17:59]
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:50 schreef SCH het volgende:[..]
Een legale demonstratie is geen uitlokking.
Dat vliegtuigje wel maar dat vinden jullie fantastisch toch.
Die moord op een Marokkaan in Antwerpen bleek achteraf ook geen racistische achtergrond te hebben. Normale mensen wachten daarom eerst een onderzoek af. Maar ga je zo'n belachelijke demonstratie organiseren dan ben je alleen maar bezig met provoceren.
Nou dan is het leuk als die lui teruggepakt worden met een tegen-provocatie.
Weten ze ook eens hoe dat voelt.
[Dit bericht is gewijzigd door DaveM op 16-08-2003 18:00]
Vast bekostigd door het 'Comité tegen zinloos Marokkanengeweld en Criminaliteit'.
quote:Je wilt niet weten wat me allemaal zorgen baart - maar je geen peren erbij halen. Heeft dat iets met de reden om sneller te schieten te maken dan?
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:[..]
En het baart je geen zorgen dat het voornamelijk de Marokkaanse jeugd is die in de grote steden de delicten pleegt?
quote:Speel het niet op mij,we hebben over "getrainde" agenten die zouden beter moeten weten. En gebruiken wat ze is geleerd en nee de eerste keuze is geen schieten.
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:55 schreef Disorder het volgende:[..]
Ik zou jou wel eens in zo'n situatie willen zien. Wedden dat je liever naar je pistool grijpt?
quote:Ik was eerder
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:59 schreef DopeBoy het volgende:
[afbeelding](dopeboy zat in het vliegtuigje
)
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:58 schreef Tiemie het volgende:[..]
Sorry hoor, maar ik wil gewoon graag dat Nederland bevolkt wordt door mensen die zich aanpassen. Erg he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |