abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2003 @ 17:39:00 #51
21510 dr.Tesla
Gnothe seauton
pi_12528554
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:43 schreef Anti-Dajjal het volgende:
Wellicht HET antwoord op alle vragen...

http://home.wanadoo.nl/mufooz/Nwo-mc/Nederlands/cooper.htm

Wie weet?

Ik denk dat ik me terug trek van mij statement over de Azteken..
Hoewel dit hierboven er ook aan gerelateerd kan worden.

Hier op me werk verklaren ze me trouwens voor gek.....pff...ONTWETENDEN!!

Wat een hoop tekst.
Kan je ons anders een samenvatting geven?
Wat probeer je aan te geven met deze tekst?
Alles is één
  maandag 18 augustus 2003 @ 18:14:48 #52
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_12529313
Enneacathus_Obesus,

Bedankt voor de uitleg..het is mij nu duidelijk hoeveel de ritualen verschillen van Loge tot lodge !

maar word deze Dolk ook in nederland gebruikt tijdens de initiatie ?9de mijne komt uit nederland namelijk ! ) of zijn er ook weer totale verschillen tussen de nederlandse loge's

jasper

P.S. de eerste foto die ik plaatste komt uit "The Hiram Key" pagina 147...aangezien deze overeenkwam met wat ik in de scene van de film "From Hell" zag

[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 18-08-2003 18:21]

pi_12529548
Bush Jr zit niet meer bij skull&bone
tegenwoordig is hij lid van een nieuwe genootschap genaamd "America of the 21st century"
zij hebben als doelstelling het stichten van een "pax Americana" (de amerikaanse vrede, vergelijkbaar met de pax romana).
  maandag 18 augustus 2003 @ 18:29:21 #54
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_12529630
Anti schreef
quote:

Wie weet?

De goede man Milton Cooper is nu dood...vorig jaar neergeschoten door een paar lokale sherrifs.....hij had al eerder waarschuwingen/doodsbedrijgingen gekregen !

http://www.cam.net.uk/home/nimmann/peace/dead.htm

http://www.unknowncountry.com/news/?id=960

Heb jij "Beyond a Pale Horse" al gelezen ? een aanrader

[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 18-08-2003 18:34]

maandag 18 augustus 2003 @ 18:36:26 #55
5260 Stewie
March on down the field !
pi_12529831
Altijd weer mooi dit soort topics, het verbaast me alleen hoeveel iedereen schijnt te weten van geheime genootschappen...
Ze mogen wel eens wat beter hun best doen lijkt me, zo secret is het allemaal niet als ik jullie mag geloven
Om nog maar te zwijgen over mensen die uit volstrekt willekeurige getallen de meest wazige dingen menen te kunnen voorspellen...
quote:
(10) 13, 1307 = 10 + 13 + 1307 = 16 = 7, occult getal. evt plus. Vrijdag als 6e dag (zo=1 begin, za=7, eind) wordt 22
Ik bedoel, who in their right mind neemt dit nou serieus ??
pi_12529852
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:43 schreef Anti-Dajjal het volgende:

Wie weet?

Oh jottum, hier ook al die link. .

Nokken met dat linkjes smijten. Het is hier een forum en geen weblog.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_12530940
quote:
Altijd weer mooi dit soort topics, het verbaast me alleen hoeveel iedereen schijnt te weten van geheime genootschappen...
De genootschappen zijn niet zo bijster geheim hoor. De vrijmetselarij is dat al helemaal niet: je kunt reeds sinds jaar en dag advertenties in de kranten vinden waarin men wordt uitgenodigd eens een keer langs te komen op een open avond.

Clubjes als Skull & Bones waren voorheen nog redelijk onbekend, maar inmiddels hebben zo veel leden het wel gehad met de praktijken van deze orde dat ze er liever allemaal uitstappen (moest je een eeuw geleden niet doen; dat werd je toen niet in dank afgenomen, maar inmiddels hebben ze te weinig invloed meer om mensen nog angst in te boezemen - zelfs de geldstromen van de organisatie zijn thans redelijk in kaart gebracht, en dat bleek niet al te positief voor deze club).

En maak je geen zorgen: de ECHTE geheime genootschappen hebben genoeg disinfo met betrekking tot zichzelf de wereld ingeholpen dat de leden zelf nauwelijks weten van de hoed en de rand. De betrouwbaarste operatives weten niet dat ze operatives zijn

(oh dear, wat zeg ik nu toch weer allemaal? )

dinsdag 19 augustus 2003 @ 08:39:05 #58
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_12542856
In de tekst van Bill Cooper wordt verteld over de conspiracy m.b.t. de hele wereld.
Een aantal punten zijn o.a.:

- Aliens hebben wel degelijk onze samenleving opgezet (mind-control)
- Deze aliens hebben in de 50-ger jaren bevoegdheid gekregen van
de USA-top toentertijd (Eisenhower) om te experimenteren met mensen. (terwijl ik me afvraag waarom, omdat ze in de tijd van het oude Egypte al experimenteerde met genetische manipulatie van mens en dier, te zien als beelden van de Sfinx en de "Goden" van Egypte o.a. Ra)
- USA-top hield dit geheim, omdat de mens volgens hun nog niet klaar
waren om geconfronteerd te worden met buitenaardsen.
- Cooper meent ook dat er in de tijd van Louis Armstrong (naar zeggen de eerste man op de maan) zelfs al maanbases (zowel ook op Mars) waren. Grappig is de code-namen van deze planeten, die wijzen op 2 bijbelse figuren (maan = Adam, mars = Eva)
- Met de tijd mee werden de zelfs Presidenten onbevoegd verklaard om de verschillende bases te bezoek (die al over het hele land waren verspreid)

Eerlijk gezegd is het gewoon te veel om samen te vatten omdat de tekst zo inhoudelijk is. Je zal het zelf moeten lezen als je echt alles wilt weten.

"Novus Ordo Seclorum" ?
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 08:44:43 #59
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_12542899
Zelf wil ik ook nog een theorie neerzetten over Bilderberg die ik me bedacht.

Gaarne jullie mening.

- Zou het niet mogelijk (en zowel perfect voor de complot-mensen/aliens) kunnen zijn dat ze Bilderberg in zoverre het publiek in hebben gegooid dat mensen gewoonweg gaan speculeren over hun bezigheden en zo de mens op het verkeerde been houdt?
Hierdoor kunnen ze lekker ongestoord door gaan naar de eerste dag van de NWO.

"Novus Ordo Seclorum" ?
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:07:30 #60
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_12545385
quote:
Louis Armstrong (naar zeggen de eerste man op de maan)
bedoel je niet Neil Armstrong ! Louis was een trompetist
pi_12551290
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 18:14 schreef merlin693 het volgende:
Enneacathus_Obesus,

Bedankt voor de uitleg..het is mij nu duidelijk hoeveel de ritualen verschillen van Loge tot lodge !

Altijd graag gedaan
quote:
maar word deze Dolk ook in nederland gebruikt tijdens de initiatie ?9de mijne komt uit nederland namelijk ! ) of zijn er ook weer totale verschillen tussen de nederlandse loge's

Voor zover ik weet niet. Alleen degens en sabels worden en werden hier gebruikt..
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 15:22:53 #62
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_12551701
Enneacathus_Obesus,

Ben je al ver met dat boek gekomen ?....ben nu met naar andere mogelijkheden aan het zoeken en zal binnen kort met een GPS eens een paar hypotheses gaan testen door ter plaatsen te gaan meten , dit mbt het geprojecteerde wood's Pentagram !

Rennes here i come

http://www.stelling.nl/vrijmetselarij/ovohraktp_r.html

[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 19-08-2003 15:29]

dinsdag 19 augustus 2003 @ 15:51:12 #63
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_12552571

..........................................................................................
hier een post die ik voor een ander Forum heb geplaatst , veel is in engels aangezien dit de voertaal op de onze is
.........................................................................................

'It is there Look sharp" from the book "The long lost secrets off freemasonary"

quote:
well here is something to considder !

ET IN ARCADIA EGO

This particular message appears in various paintings by Poussin, also in Guercinos - Et in
arcadia ego. Many of the investigators of the Rennes-le-Château legend spent a lot of time
analysing this Latin phrase. Some concluded that the word sum should be added to complete the
sentence and permit a suitable anagram to evolve. My solution is more simple and, if correct, much
more profound. It has already been shown that those who compiled the Masonic ritual and
developed all of the allegorical clues were wont to use phonetic exchanges. In this instance, one
must try to imagine how a Frenchman might pronounce the words et in arcadia ego if he had no
knowledge of tutored Latin pronunciation. It would sound rather like.

ÉTANT ARC Á DIEU AIGU

Étant is the present participle of the verb être and means being or existing. Arc á Dieu is quite
obviously an allegorical reference to the Ark of God, the Ark of the Covenant. It also explains how
the ritual compilers came up with the Royal Arch degree. Arc in French means a part of a circle just
as in English, in an architectural sense, it means an arch. Arch in French is Arche, which, although
from a different Latin base, also means Ark as in Ark of the Covenant or Noahs Ark. Using
phonetic substitution the phrase above becomes.
Exists - Ark of the Covenant - sharp

Which is readily fleshed out to.

[It] exists [the] Ark of the Covenant [look] sharp.

Or,
It exists, the Ark of the Covenant, look carefully.
Experience with the work of those ritual compilers of old leads me to conclude that this is not
good enough. The first two parts are satisfactory but the aigu does not fit well. There is however
another solution.
By introducing a new paradigm using two languages within the same phrase, we get as a first
stage.
It exists, the Ark of the Covenant EGO
With this new paradigm the word ego remains initially in Latin. To complete the decoding
using a second language we translate the word ego straight from the Latin into English, and we
now get:
It exists, the Ark of the Covenant, I
Hardly any better until we revert to the phonetic exchange for the word I and it becomes:
It exists, the Ark of the Covenant, eye.
This can be developed one stage further to.
It exists, the Ark of the Covenant, look!
The sheer brilliance of this clue is now clear to see. There is a place where an eye can be seen
on its own: it is the most conspicuous place within Freemasonry - between the compasses on the
Grand Masters jewel. Further support comes with the Grand Lodge symbol yôhd, for although this
is generally accepted to represent the English letter Y, the absence of vowels in Hebrew means
that yôhd can also represent I as in ego. The message, so publicly displayed for so many years is
now clear.

IT EXISTS, THE ARK OF THE COVENANT,
LOOK TO THE FREEMASONS.

Now that the message is clear, one may see how cleverly Poussin teased us. He even went so
far as to show the Ark of the Covenant in La Pesta dAzoth and sitting totally out of place on the
podium in the town-square. This phrase, "on the podium in the town-square," can easily be
shortened to "on the square," a Masonic reference if ever there was one.

i just read some awesome material about how the templars Sign came to be !

I am still busy with drawing the pictures , so take notice off further updates

Here is the Eight Pointed Star wich is drawn on the ceiling off the rooms in the Grand Lodge in great Queen Street London .

The building off the first room started in 1776 and the complete lodge was finished in 1933 (see the last 2 digits

By dropping the Vertical and Horizontal lines , and adding small vees at the ends , we get the Templar Cross. (note the straight lines should be V like !)

If the Dall figure is inverted to form a Star of David,there accros the centre can be seen one leg of the six pointed cross from the ceiling of the Great Queen Street Lodge (London) rooms and the floor of the Rennes-Le Chateau Church . Within this leg off the cross are two arms of the Templar cross . More remarkably , if the leg off the Eight pointed star is removed , we are left with :

Do you all remember whith wich Symbol Gebirg Signed Off ??

well low and behold !!

The Square and compasses !!!

http://www.angularmomentum.net/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Templars_Board;action=display;num=1008709909;start=0

[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 19-08-2003 16:10]

woensdag 20 augustus 2003 @ 00:54:09 #64
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_12566734
Uhm, mensen
Hebben jullie wel eens gekeken naar een internet pagina die niet "weergegeven" kan worden??

Rechts onderin zie je normaal gesproken een wereldbol met daarachter "Internet" staan

Nu als een pagina niet weergegeven kan worden geeft ie aan "Onbekend gebied (gemengd)" aan i.p.v. "Internet"

Bij Internet staat een wereldbolletje ervoor, maar bij Onbekend gebied (gemengd).....JAWEL......een OOG!

Beheren ze nu ook al Internet?????

"Novus Ordo Seclorum" ?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 02:39:06 #65
5260 Stewie
March on down the field !
pi_12568289
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 00:54 schreef Anti-Dajjal het volgende:
Uhm, mensen
Hebben jullie wel eens gekeken naar een internet pagina die niet "weergegeven" kan worden??

Rechts onderin zie je normaal gesproken een wereldbol met daarachter "Internet" staan

Nu als een pagina niet weergegeven kan worden geeft ie aan "Onbekend gebied (gemengd)" aan i.p.v. "Internet"

Bij Internet staat een wereldbolletje ervoor, maar bij Onbekend gebied (gemengd).....JAWEL......een OOG!

Beheren ze nu ook al Internet?????

LOL, dit is dus wat ik bedoel... je kunt ook té graag willen zeg maar...
pi_12570925
quote:
LOL, dit is dus wat ik bedoel... je kunt ook té graag willen zeg maar...
Hahahaha! Tsja, zo kreeg ik ook eens een link door iemand toegestuurd die in de illusie verkeerde een gigantische samenzwering op het spoor te zijn; hij zag echt overal vrijmetselaars-symbolen in - en dan bedoel ik ook echt OVERAL. Die had dus een gigantische berg pagina's gemaakt waarop 'ie allemaal corporate logo's, foto's van gebouwen, plaatjes uit tekenfilms, en noem maar op, had verzameld, maar intussen was het enige consistente aan zijn verhaal dat 'ie van de hak op de tak sprong - hij was inmiddels in het stadium dat, wanneer een symbool een circel, driehoek OF vierkante vorm bevatte, nou dan MOEST het dus wel een teken zijn van de vrijmetselarij, of liever nog, van de Satan.

Dat er niet veel andere vormen te verzinnen waren ontging hem een beetje. Zo had 'ie dezelfde stoornis met kleuren, en vond ik zelfs plaatjes van de smurfen terug op z'n site - laat 'ie nou net alle daadwerkelijk door Peyo onderbouwde links met de occultuur over het hoofd te zien, en de smurfen als satanisch te beschouwen omdat ze blauw waren - verder ging z'n redenatie niet: ze zijn blauw, en daarom des duivels.

Goed, natuurlijk is een discussieforum genaamd 'The Truth is in Here' de ideale plek om tot het uiterste te gaan in waanzin, maar ik probeer alleen even aan te geven hoe ontspoord sommigen weten te geraken wanneer ze hier een stapje te ver in gaan. Dit heerschap was echt grappig geweest als de tragedie er niet zo van af droop: hij geloofde echt zelf wat 'ie schreef.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')