Vervolgens kwam ik, na het lezen van de Koran (Quran) uit op een onderwerp dat ik al een keer gelezen had in een FreeMason boek.
Het gaat hier om de Islam, de vijand van de Vrijmetselaars (?).
Daarin werd door Profeet Mohamed (vzmh) de mensheid gewaarschuwd voor de man, genaamd Dajjal, met 1 oog op de voorhoofd, die in het zuiden van Europa of Noord-Afrika vastgekent zit. Als deze vrij zou komen, zal hij de plaats innemen van een Profeet (wellicht als de reincarnatie van Mohamed) om daar vervolgens de mensheid te onderdrukken en leed te bezorgen. Dit allemaal uit de hand van de Vrijmetselaars!
In het boek The Freemasons (druk 1984) werd al duidelijk gemaakt wie er president zou worden in de komende jaren.
Er zouden alleen maar Vrijmetselaars President kunnen worden. Wat overigens niet helemaal het geval is. Neem als voorbeeld Kennedy en Clinton. Beide vreedzame, goede mensen. Maar Kennedy werd vermoord en Clinton moest aftreden wegens een seks-schandaal! (toevallig?) Daar waar vervolgens de Bushes aan de macht kwamen en er weer oorlogen uitbraken (met name met het moslim gedeelte)
De Bushes worden ook als volgt omschreven (wellicht vergezocht maar velen zijn het hermee eens).
Opa Bush - De Duivel (wegens het aanzetten van zijn zoon)
1e Bush President - Satan (Zoon van de Duivel)
2e Bush President - Lucifer (Zoon van Satan)
Post hier julli meningen over dit onderwerp met eventuele nieuwe items eraan toegevoegd, die misschien tot wat meer duidelijkheid zullen zorgen.
.
quote:Clinton heeft gewoon zijn termijn volgemaakt.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:04 schreef Anti-Dajjal het volgende:
*knip* Clinton moest aftreden wegens een seks-schandaal! (toevallig?)
quote:Dit heeft natuurlijk niets te maken met de opstelling en daden van moslim(landen)
Daar waar vervolgens de Bushes aan de macht kwamen en er weer oorlogen uitbraken (met name met het moslim gedeelte)
Was de clou van de film niet dat Jack een vrijmetselaar was.
Nu weet ik ook dat de echte Jack nooit gevonden is maar toch..makes u think
quote:oh? Ik dacht dat George W wel lid was van een vrijmetselaarsclubje, maar dat is dan die societeit van Yale dus?
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:15 schreef Striffelbuur het volgende:
Wat de familie Bush betreft: dat zijn geen vrijmetselaars - ze zijn allen lid van de Skull & Bones society van Yale, die in feite neerkomt op een goedkope rip-off van de 19e eeuwse occultuur uit Duitsland.
quote:waarom zou een vrijmetselaar zich bezig houden met het vermoorden van hoertjes?
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:13 schreef Da_Ripper het volgende:
De film From Hell ( Jack the Ripper ). PS was ik nietWas de clou van de film niet dat Jack een vrijmetselaar was.
Nu weet ik ook dat de echte Jack nooit gevonden is maar toch..makes u think
Ik heb nog 2 voorbeelden van Vrijmetselaars gevonden. Dit zijn zelfs 2 van de meest bekende mensen op aarde!
1. Michael Jackson. Bij hem verwijs ik naar zijn CD "Dangerous". Kijk er maar eens goed naar. Je ziet vanzelf het Alziende Oog erop. Ook kan je zien dat er 2 personen het water inlopen met vlammen daarachter. Wat zou kunnen betekenen, mesnen stappen in water en vervolgens verbranden zij.
2. Madonna. Er bestaat een clip van haar (wete niet meer de titel) waar je kunt zien dat op de achtergrond een omgekeerd kruis staat en een Alziend Oog. 2e vb. van Madonna is: American Dream...Take a close look: Freemasonry!
Skull & Bones is toch de vertakking van de Freemasons? Deze zijn toen op "eigen houtje" verder gegaan.
Maar ik dacht toch echt dat Bush een Mason was hoor!
enkele links tot jullie beschikking:
Toen de kruisvaarders eenmaal arriveerden schijnen er nogal wat incidenten te zijn geweest van Christenen die door het lint gingen toen ze Moslims in hun kerken vonden; het is de tempeliers nooit gelukt om de kruisvaarders duidelijk te maken dat het in principe om 1 en dezelfde God ging, en dat die Moslims daar gewoon aan het bidden waren. Uiteindelijk liep dit een tikkeltje uit de hand (speelden VEEL meer factoren mee, maar daarvoor zul je echt in de materie moeten duiken), en ten slotte liet de Paus alle tempeliers op de brandstapel flikkeren. Op vrijdag de 13de. En daar stamt dus het bijgeloof omtrend vrijdag de 13de van af.
quote:Dat toont maar weer de bekrompenheid van de katholieke kerk aan, vooral in die tijd...
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:32 schreef Striffelbuur het volgende:
Overigens: om even on-topic te blijven - voor de topicstarter is het wellicht interessant om zich te verdiepen in de tempeliers (altijd een grote inspiratiebron voor de vrijmetselaars geweest). Deze gingen de noord-europese kruisvaarders voor richting het beloofde land; eenmaal in de islamitische wereld aangekomen hadden ze binnen de kortste keren goed contact met de daar heersende occultuur, en ontstond een vrije uitwisseling van ideeen en kennis.Toen de kruisvaarders eenmaal arriveerden schijnen er nogal wat incidenten te zijn geweest van Christenen die door het lint gingen toen ze Moslims in hun kerken vonden; het is de tempeliers nooit gelukt om de kruisvaarders duidelijk te maken dat het in principe om 1 en dezelfde God ging, en dat die Moslims daar gewoon aan het bidden waren. Uiteindelijk liep dit een tikkeltje uit de hand (speelden VEEL meer factoren mee, maar daarvoor zul je echt in de materie moeten duiken), en ten slotte liet de Paus alle tempeliers op de brandstapel flikkeren. Op vrijdag de 13de. En daar stamt dus het bijgeloof omtrend vrijdag de 13de van af.
Lucifer (Bush jr) heeft toch al voor veel ellende gezorgd in de wereld, maar dat komt denk ik meer door de haviken in de regering en daar omheen dan door Bush
quote:en wat zijn dan de feiten volgens jou?
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:36 schreef dr.Tesla het volgende:
Wat een hoop speculaties toch weer, kunnen we het gewoon bij de feiten houden jongens?
quote:Dat Hitler in zijn basis onder de Zuidpool verder vliegende schotels ontwikkelt om zodoende het plan der illuminatie en reptillians uit te voeren.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:38 schreef HeyFreak het volgende:[..]
en wat zijn dan de feiten volgens jou?
quote:Care frater, ik geef toch zelf al aan dat het speculaties zijn en dat ik het niet over vrijmetselaars heb
Wat een hoop speculaties toch weer, kunnen we het gewoon bij de feiten houden jongens?
quote:ja..dat klinkt toch eigenlijk best wel logisch...
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:39 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Dat Hitler in zijn basis onder de Zuidpool verder vliegende schotels ontwikkelt om zodoende het plan der illuminatie en reptillians uit te voeren.
quote:Ik doelde ook niet op jou.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:39 schreef Striffelbuur het volgende:[..]
Care frater, ik geef toch zelf al aan dat het speculaties zijn en dat ik het niet over vrijmetselaars heb
quote:Hee, jij kent David Icke blijkbaar ook...
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:39 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Dat Hitler in zijn basis onder de Zuidpool verder vliegende schotels ontwikkelt om zodoende het plan der illuminatie en reptillians uit te voeren.
--------------------------------------------------------------------------------
Is dit niet een beetje TE vergezocht? Ik heb deze theorie al vaker gehoord. Maar kom nou toch!
Er bestaan toch geen reptielen in een mensen-jasje!!??
Het lijkt de TV-serie "V" wel!!
quote:Tja, IETS moet die leegte toch op vullen
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:20 schreef Anti-Dajjal het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:39 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
[..]Dat Hitler in zijn basis onder de Zuidpool verder vliegende schotels ontwikkelt om zodoende het plan der illuminatie en reptillians uit te voeren.
--------------------------------------------------------------------------------Is dit niet een beetje TE vergezocht? Ik heb deze theorie al vaker gehoord. Maar kom nou toch!
Er bestaan toch geen reptielen in een mensen-jasje!!??
Het lijkt de TV-serie "V" wel!!
quote:Bijdehande opmerking terwijl je niet eens wist dat het hele bijgeloof omtrent vrijdag de 13e stamt van De Molay e.a. Tempeliers die zijn verbrand op vrijdag de 13e!!!
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:36 schreef dr.Tesla het volgende:kunnen we het gewoon bij de feiten houden jongens?
[Dit bericht is gewijzigd door MasterPeace op 16-08-2003 22:32]
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 22:26 schreef MasterPeace het volgende:
Bijdehande opmerking terwijl je niet eens wist dat het hele bijgeloof omtrent vrijdag de 13e stamt van De Molay e.a. Tempeliers die zijn verbrand op vrijdag de 13e!!!
quote:bron
There are many stories behind the origins of Friday the 13th. The one known to most people is that Eve temped Adam with the apple on a Friday. Another well known story is the death of Jesus Christ took place on Friday. What many don't know is that Friday the 13th had a bad name before the Bible.Friday got its name during Norse Mythology. The day was named after the Norse goddess of marriage Frigga. Frigga is not the one responsible for the badness of the day. Frigga was confused with the Norse goddess Freya who was bannished to the mountains as a witch. It was said that Freya along with 11 other witches and the devil had meetings every week on Friday. It was then when Friday became witches sabbath and the day of bad luck.
There are many different theories about the origin of 13 being considered an unlucky number. Tracing the superstitions back, the earliest theories claim that in ancient religion, Valhalla, the home of the Gods, had twelve guests at a feast and a thirteenth, the God of Deceit, turned up uninvited. Others believe that the 13 started with witches' covens having 12 members, making 13 when the devil appeared at satanic ceremonies, although this may have been an attempt by the church to discredit witches as, prior to Christianity, 13 was considered a sacred number, representing the 13 moons of the year.For Christians, 13 was the number at the Last Supper when Judas betrayed Jesus. It is also claimed that Adam and Eve were expelled from the Garden of Eden on a Friday, Noah's flood started on a Friday and Christ was crucified on a Friday so it is likely these days and numbers combined were given the sigil of bad luck.
Many legends developed in that vein, but one is of particular interest. As the story goes, the witches of the north used to observe their sabbath by gathering in a cemetery in the dark of the moon. On one such occasion the witch-goddess, Freya herself, came down from her sanctuary in the mountaintops and appeared before the group of witches who numbered 12 at the time and gave them one of her cats, making it ever afterward a coven of 13.Needless to say, all this truly happened and it happened on a Friday which is why, boys and girls, Friday the 13th is the unluckiest day of the year.
Though it's clear that superstitions associating both Fridays and the number 13 with misfortune date back to ancient times, some sources pinpoint the origin of the black spot on Friday the 13th in a specific historical event: the rounding up of the Knights Templar for torture and execution by King Philip IV of France on Friday, October 13, 1307. For a brief synopsis of this interesting morsel of medieval history, see Anthony Peña's excellent feature, "Friday the 13th."
Take you're pick ![]()
Het getal 13 staat voor verandering, omdat men niet weet wat wordt het geassocieerd met de dood (kaart 13 uit de tarot). Waarschijnlijk dat de "hofmagiers" uit die tijd die datum interpreteerden - Vrijdag, Oktober (10) 13, 1307 = 10 + 13 + 1307 = 16 = 7, occult getal. evt plus. Vrijdag als 6e dag (zo=1 begin, za=7, eind) wordt 22
Waarschijnlijk ook bijzondere astologische plaatsing van planeten. Gecombineerd met gnostische (Christelijke) teksten en interpretatie. Staat in interessante boeken beschreven, vast ook wel ergens op internet =)
Maarja da's ouwe koeien uit de sloot halen hé
quote:zou je dit wat meer kunnen uitbrijden hoe je hier op bent gekomen ?
Zover als ik het heb kunnen bereiken, kwam eruit dat de "Masons" er al waren in de tijd van de Azteken (en wellicht wel eerder). Als voorbeeld hiervoor verwijs ik naar de educatieve tv-zender Discovery Channel. Deze heeft vaak programma's over de Azteken. Wat mij hieraan nu opviel was, dat het symbool bij de Azteken op hun tempels (toevallig?) het Alziende Oog was!?
Voor velen bekend als het teken van de Vrijmetselaars. Wil je dieper op de Azteken ingaan, kun je je afvragen hoe hun in staat waren een heel sterrenstelsel op de grond uit te tekenen, wat wij, de moderne mens, pas konden toen wij de juiste instrumenten ervoor ontwikkelden!!
Verder wil ik niet gaan wat betreft de Azteken, omdat velen van jullie zouden denken dat ik thuis hoor in een gekkenhuis!
aangezien ik wel het eerdere overtocht verhaal geloof denk ik niet dat "Freemasonary" zo ver is gekomen in die tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |