abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13111419
quote:
Op donderdag 11 september 2003 19:37 schreef Tazz het volgende:

[..]

In Tunesië. De reis was gewonnen, maar het is niet mijn favoriet geworden.

Gewonnen? He wat leuk!

Nou voor mij was het gisteren nog een jaar wachten (lang he). Als we nog iets meer zon krijgen als gister dan ben ik tevreden.

pi_13288017
*schopje*

Iemand nog wat te melden.....?? Of foto's van pasgetrouwden?

Wij gaan morgen kijken bij verschillende fotografen.....vind ik toch wel belangrijk om dat op tijd geregeld te hebben.

zondag 21 september 2003 @ 13:50:43 #53
55900 GM
vind ik dan toch
pi_13332984
Euh, wat te melden.. wij zijn 21 juni 2004 aan de beurt
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_13352257
quote:
Op zondag 21 september 2003 13:50 schreef GM het volgende:
Euh, wat te melden.. wij zijn 21 juni 2004 aan de beurt
Nou, das toch een leuke melding. Gefeliciteerd GM

Kan ook in het lijstje erbij!

pi_13398748
Volgende week vrijdag aan de beurt

Ben benieuwd wat het weer doet...

woensdag 24 september 2003 @ 11:19:48 #56
55900 GM
vind ik dan toch
pi_13405721
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:47 schreef piglet het volgende:
Volgende week vrijdag aan de beurt

Ben benieuwd wat het weer doet...

Hopen maar dat het nog eventjes droog en mooi blijft dan.
pi_13435897
Nog 2 weken en m'n jurk is er!!! Hoera.. hoera!!

Nu nog die stomme feestlocatie vastleggen en we kunnen weer even vooruit!!

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  vrijdag 26 september 2003 @ 11:50:16 #58
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_13454769
Ik ga 9 december trouwen en we moeten nog de kaarten, de ringen en de pak voor Werik. Eerst gaat volgende week mijn schoonzus trouwen en daarna gaat het echt voor ons beginnen. Is wel een spannende tijd en ik vind alles best snel gaan. Kan zowat niet wachten tot ik weer mijn trouwjurk mag passen, maar dat zal pas eind oktober, begin november zijn.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  zondag 28 september 2003 @ 19:17:39 #59
55900 GM
vind ik dan toch
pi_13504020
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 11:50 schreef Amethist het volgende:
Ik ga 9 december trouwen en we moeten nog de kaarten, de ringen en de pak voor Werik. Eerst gaat volgende week mijn schoonzus trouwen en daarna gaat het echt voor ons beginnen. Is wel een spannende tijd en ik vind alles best snel gaan. Kan zowat niet wachten tot ik weer mijn trouwjurk mag passen, maar dat zal pas eind oktober, begin november zijn.
Ik heb hem gisteren uitgezocht, moet nog op maat gemaakt worden. Maar wat een gedoe zeg.. ik voelde me vreselijk opgelaten toen ik van de ene jurk in de andere gehesen werd (gelukkig is dat beperkt gebleven tot drie).
pi_13513168
quote:
Op zondag 28 september 2003 19:17 schreef GM het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren uitgezocht, moet nog op maat gemaakt worden. Maar wat een gedoe zeg.. ik voelde me vreselijk opgelaten toen ik van de ene jurk in de andere gehesen werd (gelukkig is dat beperkt gebleven tot drie).

Lijkt mij juist een van de leukste dingen om te doen!!
  maandag 29 september 2003 @ 09:22:33 #61
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_13513708
quote:
Op zondag 28 september 2003 19:17 schreef GM het volgende:

[..]

Ik vond het juist erg leuk. Het is wel meteen de eerste geworden, hoewel ik er een aantal aangepast heb. Ik heb er geloof ik in totaal 5 gepast. Ik moet nu wachten tot mijn jurk binnen komt, aangezien hij uit Italie moet komen, hij is van het merk cosmobella en dat duurt wel een tijdje, werd er gezegd. gelukkig heb ik hem al in mei uitgezocht, dus het zal nu wel niet meer zo lang duren. Ik ben erg benieuwd, aangezien hij nu wat beter zal passen.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 19:25:36 #62
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_13903258
Hier nog even een linkje naar een inmiddels gesloten soortgelijk topic: ik ga trouwen ....zoek nu winkels....
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_13912227
Ik ben met mijn vriend zaterdag naar de Love & Marriage beurs geweest in Maastricht. Niet om over naar huis te schrijven, maar toch aardig.
We hebben onze trouwringen daar besteld (10% beurskorting).
pi_15143890
Trouwseizoen is nu aardig over geloof ik, regent alleen nog geen verse aanmeldingen voor 2004
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_15241359
Amethist en Werik heel veel plezier morgen met jullie trouwdag!!!!
pi_16654060
Flinke schop

Hoe is het met iedereen die gaat trouwen? Zijn er nog nieuwe bijgekomen?

Ik kan nu eindelijk zeggen, dat ik dit jaar ga trouwen......

donderdag 29 januari 2004 @ 06:47:40 #67
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_16677180
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 13:15 schreef Koningin het volgende:
Flinke schop

Hoe is het met iedereen die gaat trouwen? Zijn er nog nieuwe bijgekomen?

Ik kan nu eindelijk zeggen, dat ik dit jaar ga trouwen......

Same here
Het gaat nu wel erg snel allemaal. Nog 3.5 maand!

Hoe gaat het met jouw voorbereidingen koningin? *heel erg nieuwsgierig is*

Ik ben gisterenmiddag teruggekomen van weer een tripje naar Schotland voor mijn jurk Deze keer moest ik voor de eerste keer 'mijn' eigen jurk passen, die half af was. Hij word zo mooi!
Eind april ga ik terug om hem de laatste keer te passen en dan kan ik hem meenemen.

Alle andere voorbereidingen gaan goed. Op de uitnodigingen, bloemen, taart, ringen en kleren van de vrouwelijke getuigen na, is alles geregeld.

De drukker gaan we deze week heen en eind februari ga ik met de vrouwelijke getuigen (1 van mijn kant en 1 van mijn aanstaande) naar een winkel waar hun jurken gemaakt worden. Voor de ringen zitten we te wachten op een offerte. We willen ze laten maken maar da's niet goedkoop
De bloemen moet mijn aanstaande regelen, doet die ook eens wat (afgezien van zijn eigen kleding en elke keer overal mee naartoe te gaan als ik de afspraak had gemaakt, heeft hij niet zoveel geregeld druk, druk, druk )

Maar het aftellen is stiekem toch wel al begonnen Ik droom er al van, is echt vreselijk

ik ben nog bezig met de website, maar er staan hier wat foto's van de jurk enzo

Carpe Diem, Memento Mori
pi_16677210
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 06:47 schreef Julynell het volgende:
De bloemen moet mijn aanstaande regelen, doet die ook eens wat (afgezien van zijn eigen kleding en elke keer overal mee naartoe te gaan als ik de afspraak had gemaakt, heeft hij niet zoveel geregeld druk, druk, druk )
Hey! hallo zeg! of ik wat gedaan heb.... Ik heb je wel gevraagd hoor, anders wat het hele circus nooit begonnen

* Croga klikt stiekum op linkje

pi_16678806
Nou, ik heb dus ook een jurk gevonden, waar ik helaas hier verder niets over kan vertellen, alleen dat ik hem geweldig vind!!!! Hij wordt besteld, dus over een maand of 2 schat ik dat ik hem weer aan kan.

Julynell ik ga eens op je site kijken!

Verder zijn we bezig met het eten, omdat we zelf een zaaltje hebben, moeten we het via een slager regelen. De uitnodigingen zijn we mee bezig, het idee is er wel al.

Verder moeten de bloemen, bruidegomspak nog e.d. Fotograaf is wel al geregeld.

Het moeilijkst vind ik trouwens de bedankjes...... We hebben geen idee.

donderdag 29 januari 2004 @ 16:20:19 #70
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_16688970
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 07:05 schreef Croga het volgende:

[..]

Hey! hallo zeg! of ik wat gedaan heb.... Ik heb je wel gevraagd hoor, anders wat het hele circus nooit begonnen

* Julynell klikt stiekum op linkje

* Julynell weet dat Croga haar zit te stangen Hij wil voor zichzelf de pret vast niet bederven
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 09:58 schreef Koningin het volgende:
Nou, ik heb dus ook een jurk gevonden, waar ik helaas hier verder niets over kan vertellen, alleen dat ik hem geweldig vind!!!! Hij wordt besteld, dus over een maand of 2 schat ik dat ik hem weer aan kan.
Ben heel benieuwd Als je getrouwt bent, verwachten we natuurlijk wel foto's Uiteraard zal ik ook foto's plaatsen na de bruiloft
quote:
Julynell ik ga eens op je site kijken!
Doe dat! En laat me weten wat je ervan vindt
quote:
Verder zijn we bezig met het eten, omdat we zelf een zaaltje hebben, moeten we het via een slager regelen. De uitnodigingen zijn we mee bezig, het idee is er wel al.

Verder moeten de bloemen, bruidegomspak nog e.d. Fotograaf is wel al geregeld.

Oh, dan heb je al het een en ander geregeld Wat er allemaal op je afkomt he Heb je ook al muziek geregeld?
quote:
Het moeilijkst vind ik trouwens de bedankjes...... We hebben geen idee.
Bedankjes...tja, ik vind dat altijd zowat. Moet je me eens eerlijk zeggen, als je naar een bruiloft bent geweest, bewaar jij de bedankjes die je dan krijgt? Ikke niet Meestal zijn het dingen die heel nutteloos zijn, dus ik denk dat wij geen bedankjes doen. Iedereen krijgt naderhand, denk ik een foto toe gestuurt met een bedankje voor het cadeau enzo (vooropgesteld dat we dat krijgen natuurlijk )
En aangezien we toch eigenlijk een broertje dood hebben aan alles wat 'zo hoort', zal niemand raar opkijken als ze geen bedankje krijgen
En als ze wel commentaar hebben...da's dan pech
Carpe Diem, Memento Mori
pi_16689899
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 16:20 schreef Julynell het volgende:
Oh, dan heb je al het een en ander geregeld Wat er allemaal op je afkomt he Heb je ook al muziek geregeld?
Kijk, nog al zoiets wat ik geregeld heb..... om nog maar te zwijgen van de verlovingsring, de zaal, het eten.....
* Croga is een beetje op zijn teentjes getrapt
  donderdag 29 januari 2004 @ 19:08:39 #72
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_16693848
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 16:53 schreef Croga het volgende:

[..]

Kijk, nog al zoiets wat ik geregeld heb..... om nog maar te zwijgen van de verlovingsring, de zaal, het eten.....
* Croga is een beetje op zijn teentjes getrapt

Croga hoeft niet op zijn teentjes getrapt te zijn...Julynell bied hem een zoenoffer
Carpe Diem, Memento Mori
pi_16701885
Vraagje, wij gaan op 7 mei a.s. trouwen en zijn naarstig op zoek naar trouwkaarten maar we vinden de standaard trouwkaarten geen van alle mooi Dat i.t.t. de geboortekaartjes, die zijn echt stukken leuker, frisser, en meer van deze tijd. Maar de huwelijkskaarten hebben allemaal een roos, voetstap of hartje, zo saaaaaiii.

Weet iemand waar ze wel leuke kaarten hebben? Alvast bedankt voor het antwoord.

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_16707544
Wij hebben helaas nog geen ervaring met trouwkaartjes, Merisse, maar als je de geboortekaartjes wél leuk vindt, waarom neem je er dan niet één daarvan, en zet er gewoon een andere tekst op?

Neem van mij aan; je zult eenieder verassen, en nog leuke kaartjes hebben ook.....

pi_16709886
Julynell Je hebt een prachtige jurk hoor, heel apart
Muziek heb ik ook al uitgezocht, moet alleen nog effe vorm aan gegeven worden.......maar wordt heel leuk

Merisse je kunt ook zelf kaarten ontwerpen. Wij vinden de standaard kaarten ook niet leuk, dus wij hebben een eigen idee, waarmee we naar de drukker gaan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')