vorige topic was Warcraft 3 (+add ons)
[Dit bericht is gewijzigd door Schrikkie op 13-08-2003 20:26]
quote:ja nu heb ik hem al
Op woensdag 13 augustus 2003 20:22 schreef MariahCareyLover het volgende:
Wat ik in het vorige topic bedoelde is dat TFT bij Nedgame maar 25 euro is, aanradertje dus....
quote:Ik ook, wil je een keer gamen
Op woensdag 13 augustus 2003 20:43 schreef Flying het volgende:
Ik heb ze ook beide, ben wel nog n00b
Iets anders: moet in de topictitel niet iets van "deel 2" ofsow??
quote:Lijkt me handig, en een sluit haakje
Op woensdag 13 augustus 2003 20:56 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
Ik ook, wil je een keer gamen
Iets anders: moet in de topictitel niet iets van "deel 2" ofsow??
quote:http://www.battle.net/war3/ladder/WAR3-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=fav-t-t
Op woensdag 13 augustus 2003 20:34 schreef NullPointer het volgende:
en wat is jullie rank met TFT en RoC..
http://www.battle.net/war3/ladder/W3XP-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=fav-t-t
Had dus net zoon dude, ik UD hij HU: ik sloop zun kamp en hij bied geen weerstand, maar werd ook niet revealed... Hijs slim denk ik met een second base... Blijkt dat ie zun klote base op een plek heeft waar je alleen heen kan vliegen. OK haal ik een zepellin en sloop hem....
Heeft die dude nog zoon zelfde base op zoon kut plek op de map. Gesloopt... Daana was ie weer op zun oude stekkie en stierf daar genadeloos.
Hij had net een lvl 5 herootje en 2 a 3 shooters steeds, super irri. Kon ook niet stoppen want dan wint ie Heeft me dus heel wat tijd gekost, vaak ben ik in een kwartiertje al weg
Moest dit ff kwijt...
quote:dat zuigt ja, of leavers, of laggers....dat is wel balen ja
Op donderdag 14 augustus 2003 00:35 schreef Vassili_Z het volgende:
dat zal wel met 1vs1 zijn geweest...ikzelf ben een enorme noob in 1vs1, heb t maar 2/3 keer gespeeld., ik speel altijd 2vs2 of 3vs3.... wat overigens best wel klote wordt door de vele nOObs in teamplay
quote:Het punt is dat een n00b niet precies het punt weet waarop ie verloren heeft. Ik ben zelf ook een enorme n00b maar begin steeds beter te begrijpen wanneer het geen zin meer heeft om door te gaan.
Op woensdag 13 augustus 2003 23:45 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ik verlies vaak van op battlenet en daar kom ik vaak wel overheenmaar een NooB die denkt slim te zijn is verschrikkelijk;
Hangt ook van de situatie af. Eén keer heeft mijn koppigheid toch winst opgeleverd:
Ik UD, hij HU. Voor ik het wist stond hij in mijn basis en maakte er snel korte metten mee. Mijn Acolytes dood, main building en Crypt weg, maar daarna hij was zo stom om mijn Temple of the Damned en mijn Altar met rust te laten. Terwijl hij zinloos op ungeupgrade Ziggurats stond te timmeren, had ik net genoeg tijd en geld om mijn Death Knight te reviven en een paar Necromancers te produceren. Met een piepklein legertje van skeletten en de Death Knight wist ik hem niet alleen te verjagen, maar kon ik ook zijn basis met de grond gelijkmaken. Gewonnen dus!
Ik moet toegeven dat juist mijn n00bish naiviteit maakte dat ik doorging. Nu, met iets meer ervaring, zou ik al eerder gequit zijn. Zo zie je maar.
Maar nutteloos basissen op eilandjes bouwen, zoals jij beschrijft, dat is inderdaad flauw ja.
quote:Lekker, wel geluk gehad, denk ik, maar toch leuk. Ik ben bij WC2 al verscheidene keren voor n00b uitgescholden, en heb wel WC3, maar ga nog niet het IN op, wil eerst de CPU bekijken hoe ze ontwikkelen, ze komen altijd bij mij aan met een heel stel Footmen/Grunts/Ghouls/Huntresses en nog wat, als ik nog maar een paar archers/huntresses heb. (Speel graag met NE) Maar er is een level waar ik wel rustig kan ontwikkelen, en dat gebruik ik dus, om de tactiek van de CPU te bekijken.
Op donderdag 14 augustus 2003 11:29 schreef Frollo het volgende:[..]
Het punt is dat een n00b niet precies het punt weet waarop ie verloren heeft. Ik ben zelf ook een enorme n00b maar begin steeds beter te begrijpen wanneer het geen zin meer heeft om door te gaan.
Hangt ook van de situatie af. Eén keer heeft mijn koppigheid toch winst opgeleverd:
Ik UD, hij HU. Voor ik het wist stond hij in mijn basis en maakte er snel korte metten mee. Mijn Acolytes dood, main building en Crypt weg, maar daarna hij was zo stom om mijn Temple of the Damned en mijn Altar met rust te laten. Terwijl hij zinloos op ungeupgrade Ziggurats stond te timmeren, had ik net genoeg tijd en geld om mijn Death Knight te reviven en een paar Necromancers te produceren. Met een piepklein legertje van skeletten en de Death Knight wist ik hem niet alleen te verjagen, maar kon ik ook zijn basis met de grond gelijkmaken. Gewonnen dus!Ik moet toegeven dat juist mijn n00bish naiviteit maakte dat ik doorging. Nu, met iets meer ervaring, zou ik al eerder gequit zijn. Zo zie je maar.
Maar nutteloos basissen op eilandjes bouwen, zoals jij beschrijft, dat is inderdaad flauw ja.
quote:ik heb nooit een campain gespeeld maar ben gelijk het internet op gedoken
Op donderdag 14 augustus 2003 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Lekker, wel geluk gehad, denk ik, maar toch leuk. Ik ben bij WC2 al verscheidene keren voor n00b uitgescholden, en heb wel WC3, maar ga nog niet het IN op, wil eerst de CPU bekijken hoe ze ontwikkelen, ze komen altijd bij mij aan met een heel stel Footmen/Grunts/Ghouls/Huntresses en nog wat, als ik nog maar een paar archers/huntresses heb. (Speel graag met NE) Maar er is een level waar ik wel rustig kan ontwikkelen, en dat gebruik ik dus, om de tactiek van de CPU te bekijken.
dat is dus ook aan mijn score te zien, zie bovenstaande link
quote:Om het spel door te krijgen is dit een goeie manier, maar rustig ontwikkelen is er op battlenet echt niet bij
Op donderdag 14 augustus 2003 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Lekker, wel geluk gehad, denk ik, maar toch leuk. Ik ben bij WC2 al verscheidene keren voor n00b uitgescholden, en heb wel WC3, maar ga nog niet het IN op, wil eerst de CPU bekijken hoe ze ontwikkelen, ze komen altijd bij mij aan met een heel stel Footmen/Grunts/Ghouls/Huntresses en nog wat, als ik nog maar een paar archers/huntresses heb. (Speel graag met NE) Maar er is een level waar ik wel rustig kan ontwikkelen, en dat gebruik ik dus, om de tactiek van de CPU te bekijken.
NE is daarentegen extreem snel met legers opbouwen en daar heb je dan een voordeel mee. Ook kun je op jouw manier een degelijke BO ontwikkelen en das altijd goed...
quote:Orc is wel het slechtste Rush-ras vind ik, omdat ze zo langzaam bouwen, Human en Undead Scourge zijn wel de beste rush-rassen. Orc is wel het beste ''defend tegen rush'' ras, dan gevolgd door de Humans met de militia (=evenveel armor en dmg als footman, alleen minder HP), altijd handig voor het inklemmen voor harras-heroes
Op donderdag 14 augustus 2003 12:13 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
Om het spel door te krijgen is dit een goeie manier, maar rustig ontwikkelen is er op battlenet echt niet bij
Meesten zijn orc merk ik (op lage lvl's) en die rushen extreem vaak en snel, kan nou eenmaal het beste met orc... Ook kan je niet een enorme map kiezen om dit tegen te gaan, de grootste 1vs1 map is nu met 6 en daar wordt je ook zo kapot gerusht
![]()
NE is daarentegen extreem snel met legers opbouwen en daar heb je dan een voordeel mee. Ook kun je op jouw manier een degelijke BO ontwikkelen en das altijd goed...
[Dit bericht is gewijzigd door Vassili_Z op 14-08-2003 15:14]
Oh en voor diegene die aan 't oefenen is tegen de computer om te kijken hoe hij bouwt, je kan beter naar www.warcraftiii.net gaan en daar wat replays downloaden en bekijken van ''top-spelers''....
quote:Hmm je schijnt er meer van te weten
Op donderdag 14 augustus 2003 13:16 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Orc is wel het slechtste Rush-ras vind ik, omdat ze zo langzaam bouwen, Human en Undead Scourge zijn wel de beste rush-rassen. Orc is wel het beste ''defend tegen rush'' ras, dan gevolgd door de Humans met de militia (=evenveel armor en dmg als footman, alleen minder HP), altijd handig voor het inklemmen voor harras-heros
dan gevolgd door de NE en de UD.. (slimme spelers maken meteen nerubian towers op hun 1e of 2e Ziggurat)
quote:Ghouls leggen het idd af tegen veel sterkere Grunts, je kan beter vs Orc voor Crypt Fiends gaan in het begin.
Hmm je schijnt er meer van te weten Maar ik wordt dus telkens kapot gerusht door Orcies, ze zijn een heel stuk steviger gebouwd als mijn Ghouls. Hero rush hou ik vaak nog wel, maar zodra hij grunts heeft is het over dussuhm: heb je nog tips?
quote:jahzeker... probeer als je er het geld voor hebt, vroeg in t begin tussen je barracks en je graveyard 1/2 ziggus up te graden naar een Nerubian tower, als er dan een hero je komt harrassen wordt ie vertraagd door de cold van de Nerubian tower, dus kun je hem makkelijk 'pakken' met je ghouls... probeer daarna nog een nerubian tower te maken, net buiten het bereik van de eerste, en een 'gewone' ziggu-tower ertussen in (ben de naam ervan kwijt). Je hoeft heus niet al je ziggurats te upgraden. Probeer ze een beetje verder inje basis te lokken (niet aanvallen) en wacht tot ze goed binnen het bereik van je towers zitten... dan komt het alleen nog aan op goed micro-en en je hebt t gewonnen.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:29 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
Hmm je schijnt er meer van te weten
Maar ik wordt dus telkens kapot gerusht door Orcies, ze zijn een heel stuk steviger gebouwd als mijn Ghouls. Hero rush hou ik vaak nog wel, maar zodra hij grunts heeft is het over dussuhm: heb je nog tips?
quote:Crypt fiends zuigen tegen melee zonder meatshield, ghouls kunnen heel erg goed zijn met Death Knight en goed micro-en+cannibilize. Later in het spel zijn ze een stuk minder, maar als je ze goed upgrade met je graveyard samen met de Unholy Frenzy zijn ze errrug goed met je DK om die nasty archers/rifles/casters te killen. (piercing = reduced dmg tegen light armor)
Op donderdag 14 augustus 2003 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ghouls leggen het idd af tegen veel sterkere Grunts, je kan beter vs Orc voor Crypt Fiends gaan in het begin.
Je moet gewoon goed kunnen micro-en als je ghouls gaat.
Ergens wel jammer eigenlijk dat je nu met één druk op de knop een clan maakt. Nou is 't dus helemaal niet bijzonder meer...
quote:nou zo'n vaart loopt dat niet hoor, je hebt 9 mensen nodig en veel noeps lukt dat niet...
Op donderdag 14 augustus 2003 15:51 schreef Frollo het volgende:
Is er al een Fok! clan trouwens?Ergens wel jammer eigenlijk dat je nu met één druk op de knop een clan maakt. Nou is 't dus helemaal niet bijzonder meer...
ik wil trouwens wel clan beginnen
quote:Dat is zeker zo.... je hoeft geeneens een eigen clan-pagina te hebben op internet etcetc...
Op donderdag 14 augustus 2003 15:51 schreef Frollo het volgende:
Is er al een Fok! clan trouwens?Ergens wel jammer eigenlijk dat je nu met één druk op de knop een clan maakt. Nou is 't dus helemaal niet bijzonder meer...
quote:Sorry als ik je ff niet begrijp, maar wat is BO? Tegen die grunts kan ik wel, huntresses zijn een tikkie sterker, denk ik, en ik heb ook altijd archers achter de hand. En ik wil wel meedoen met die clan, ik kom binnenkort met een nick, heb er nog geen. (Waarschijnlijk als ik The Frozen Throne heb, ik heb nu alleen Reign Of Chaos. Is die clan voor TFT of ROC?
Op donderdag 14 augustus 2003 12:13 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
Om het spel door te krijgen is dit een goeie manier, maar rustig ontwikkelen is er op battlenet echt niet bij
Meesten zijn orc merk ik (op lage lvl's) en die rushen extreem vaak en snel, kan nou eenmaal het beste met orc... Ook kan je niet een enorme map kiezen om dit tegen te gaan, de grootste 1vs1 map is nu met 6 en daar wordt je ook zo kapot gerusht
![]()
quote:Een Build Order, oftewel de volgorde waarin je je basis opbouwt.
maar wat is BO
Heb nog geen clan gezien, maar is het eigenlijk wel mogelijk om als clan tegen een andere clan te spelen?? Alles gaat toch anonymous...
quote:Bedankt, ben nu ff bezig om de CPU in te maken, Chimera's rulen.
Op donderdag 14 augustus 2003 19:21 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Een Build Order, oftewel de volgorde waarin je je basis opbouwt.
quote:Op welke moeilijkheidsgraad speel je eigenlijk als ik vragen mag, als je geen problemen hebt met de CPU kun je best battlenet op joh
Op donderdag 14 augustus 2003 19:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Bedankt, ben nu ff bezig om de CPU in te maken, Chimera's rulen.
[offtopic] leuke qoute in je sign [/offtopic]
quote:beide waarschijnlijk
Op donderdag 14 augustus 2003 18:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
TFT of ROC?
quote:CPU's op Hard zetten is overigens wel mooooeilijk man !!! maar je leert er wel heelveel van als je die replays terug bekijkt.
Op donderdag 14 augustus 2003 20:19 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel je eigenlijk als ik vragen mag, als je geen problemen hebt met de CPU kun je best battlenet op joh
[offtopic] leuke qoute in je sign
[/offtopic]
quote:Weet niet, denk de makkelijkste, maar heb zelf ROC. Ben nu een zeer enerverend potje tegen de CPU aan het spelen. UN tegen NE. Ik heb een legertje Chimera's dat op de tijd wacht, en de tegenstander is zo slim geweest om op het eiland naast me intrek te nemen, dus Ballistae zijn aan het moorden.
Op donderdag 14 augustus 2003 20:19 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
Op welke moeilijkheidsgraad speel je eigenlijk als ik vragen mag, als je geen problemen hebt met de CPU kun je best battlenet op joh
[offtopic] leuke qoute in je sign
[/offtopic]
Eindelijk is het me gelukt een rusher tegen te houden. Op advies van Vassili_Z heb ik nerubian towers gebruikt waardoor de tegenstander wel katapults moest maken... Hij was zijn hero al een keer kwijt en toen ik die de 2de keer sloopte issie weggegaan, yay Hij was wel lvl 1
quote:Vertel mij wat. Dat ding is écht extreem. Ik had hem een keer bijna, op 5 minuten ging mijn dorp eraan.
Op donderdag 14 augustus 2003 22:07 schreef MariahCareyLover het volgende:
Schaam je niet, die laatste missie van RoC is echt extreem, zelfs met mass Ancient Protectors is het mij niet gelukt....Eindelijk is het me gelukt een rusher tegen te houden. Op advies van Vassili_Z heb ik nerubian towers gebruikt waardoor de tegenstander wel katapults moest maken... Hij was zijn hero al een keer kwijt en toen ik die de 2de keer sloopte issie weggegaan, yay Hij was wel lvl 1
quote:Ga je alle elfennamen af?
Op donderdag 14 augustus 2003 22:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wie gaat die clan opzetten? Ik doe mee, iig. Me nick is Thranduil_Elf
quote:Yup, heb niet zoveel inspiratie, keep it simple. Het maakt toch niet uit, of wel? (Ik had eerst een andere naam in gedachten, maar die was al bezet.)
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:38 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Ga je alle elfennamen af?
quote:Met zeer grote regelmaat verschijnen er nieuwe patches voor RoC+TFT. Aan de ene kant doet zo'n patch wat elke patch doet: bugs verhelpen. Nu zijn Blizzard-spellen normaliter al behoorlijk bugvrij, dus hebben patches voor W3 ook een andere functie: nóg beter uitbalanceren van de rassen.
Op donderdag 14 augustus 2003 22:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Weet iemand wat die Patch die je downloadt bij de eerste keer dat je op Battle.Net gaat oplevert?
Als Blizzard veel klachten krijgt van bijvoorbeeld NE spelers dat HU te sterk is, dan ligt er binnen een paar weken een patch die dat een beetje gelijktrekt. De build time van de ene unit wordt iets verlaagd, de damage van een andere unit iets verhoogd... enz. enz.
Hierna gaan waarschijnlijk de UD spelers weer klagen dat NE te sterk is, waardoor er weer een nieuwe patch komt... enz. enz.
Een zeer belangrijke patch was 1.10, die de armor types geheel omgooide en zelfs een nieuw armor type introduceerde: unarmored.
Omdat Battle.net voor verreweg het grootste deel met anonymous matchmaking werkt, moet iedereen uiteraard dezelfde versie van het spel hebben. Daarom downloadt en installeert ie automatisch de nieuwste patch zodra je inlogt. Je kan niet kiezen of je de patch wel of niet wil, tenminste niet als je online wilt spelen.
Het lullige is dat elke patch de replays van de vorige versie in een klap waardeloos maakt. Een bepaalde patch (ik dacht 1.08) zette wel heel kwaad bloed, omdat ie alleen een minor probleempje met ik geloof de Tsjechische chatfuncties oploste. Kortom, niet interessant voor 98% van de spelers maar alle bestaande replay archives konden mooi de prullenbak in
Zo genoeg info?
quote:Bedankt, waar ik tot nu toe ben achter gekomen is dat je buildings kunt que-en, dus dat je zegt dat je 3 farms moet maken, en dat je dat doorzichtige dingen ziet die op de plek van de toekomstige farm staat. Ook heb ik nu het Percentage van damage-reduction per unit, en je kunt nu ook de upgrades in de wachtrij zetten, zoals je ook kan doen met mannetjes die uit 1 en hetzelfde gebouw komen. En er wordt gezegd als er een upgrade compleet is, en dat vind ik leuk, ik wil namelijk graag weten wanneer mijn Tree Of Ages klaar is met upgraden, dat kan ik niet erg goed zien altijd. En die Aura's hebben nu uitleg en het level. (iig bij je eigen mannetjes. Devotion Aura is nu wel wat duidelijker.)
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:39 schreef Frollo het volgende:[..]
-lang verhaal-
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 15-08-2003 09:48]
Op http://www.battle.net/files.shtml vind je altijd de link naar de nieuwste patch en daar kun je ook info krijgen over wat de patch precies doet.
quote:Handig, Wyvern HP is met 30 omlaag. Misschien dat die Wyvern Raids nu over gaan op Battle.Net. (Of iig wat makkelijker te verslaan zijn) Die raids schijnen erg vaak voor te komen. En dan vooral als de eerste Grunt raid is mislukt.
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:48 schreef Frollo het volgende:
Grr, vergeet ik nog het belangrijkste!Op http://www.battle.net/files.shtml vind je altijd de link naar de nieuwste patch en daar kun je ook info krijgen over wat de patch precies doet.
quote:Je moet ook snel zijn en op de dag dat het spel uitkomt je eigen voornaam reserveren.
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Yup, heb niet zoveel inspiratie, keep it simple. Het maakt toch niet uit, of wel? (Ik had eerst een andere naam in gedachten, maar die was al bezet.)
quote:Ik gebruik nooit m'n eigen naam op internet. Ik heb ROC pas een maandje, PC was voor die tijd té slecht.
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:11 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Je moet ook snel zijn en op de dag dat het spel uitkomt je eigen voornaam reserveren.
quote:Ach, dan verlies je ook nauwelijks punten moet je maar denken.
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:37 schreef MariahCareyLover het volgende:
Net geslacht door lvl 9 dudeBen zelf net 4...
quote:daswaar en het is minder erg als verliezen van lvl 1
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:38 schreef Frollo het volgende:[..]
Ach, dan verlies je ook nauwelijks punten moet je maar denken.
quote:In dat geval zou je nu weer lvl 3 zijn
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:54 schreef MariahCareyLover het volgende:
daswaar en het is minder erg als verliezen van lvl 1
quote:En tóch is het leuk om een level te stijgen
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:03 schreef Schrikkie het volgende:
levels zeggen helemaal niks
quote:zeker, tuurlijk !
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:17 schreef Frollo het volgende:[..]
En tóch is het leuk om een level te stijgen
maar om naar level 10 te klimmen is niet zo moeilijk, uiteraard vereist het wel enige kennis maar moeilijk is het zeker niet..
quote:Aha. Ik ben ook jong geweest.
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik gebruik nooit m'n eigen naam op internet. Ik heb ROC pas een maandje, PC was voor die tijd té slecht.
2v2 RT potjes, en telkens was mijn ally hetzelfde ras als ik, dus in beide potjes ging hij melee en ik ranged, ook allebei verschillende heroes, en dat pakte 2 keer goed uit !
quote:Ik heb je (On_E was het toch?) in mijn friends list gezet. Als jij mij (Bacharach) nou ook ff toevoegt kunnen we 'n keer samen 2v2-en! Misschien vanavond al? (tussen 20.00 en 21.00)
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Na 1,5 maand afwezigheid net weereens 2 potjes op B.net gespeeld, en beiden nog gewonnen ook2v2 RT potjes, en telkens was mijn ally hetzelfde ras als ik, dus in beide potjes ging hij melee en ik ranged, ook allebei verschillende heroes, en dat pakte 2 keer goed uit !
quote:Btw, kleine tip, 2 nerubians towers is zat, 1 aan de rand van je basis, en 1 net buiten het bereik van de eerste maar verder in je basis.
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:37 schreef MariahCareyLover het volgende:
Net geslacht door lvl 9 dudeBen zelf net 4...
quote:Die zijn ook goed, was net bezig tegen Frollo, verloren.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:47 schreef Vassili_Z het volgende:
Laatste 2vs2 games op Batte.net met NE ben ik achter gekomen dat die Ballista's best goed zijn als support unit, 3 van die dingen met focus fire is vet goed ! met name tegen heros (groot bereik)
quote:gebruik ik nooit, alleen in 1on1..anders duurt het veel te lang om ze te maken, en ze zijn niet sterk
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:47 schreef Vassili_Z het volgende:
Laatste 2vs2 games op Batte.net met NE ben ik achter gekomen dat die Ballista's best goed zijn als support unit, 3 van die dingen met focus fire is vet goed ! met name tegen heros (groot bereik)
quote:Je kan dan beter vlot je Graveyard opzetten en gewoon Spirit Towers maken... Doen een stuk meer schade.
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:45 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Btw, kleine tip, 2 nerubians towers is zat, 1 aan de rand van je basis, en 1 net buiten het bereik van de eerste maar verder in je basis.
Ik wil dit weekend of volgende week ofzo ook weleens tegen wat Fokkers spelen. Toen ik voor het laatst ladder had gespeeld was ik level 11, maar dat is wel lang (half jaar) geleden. Dus ik neem aan dat ik vet ingemaakt word...
quote:Nerubian Towers met hun cold=slow attack helpen heelveel als je gerusht wordt !
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:50 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Je kan dan beter vlot je Graveyard opzetten en gewoon Spirit Towers maken... Doen een stuk meer schade.
Ik wil dit weekend of volgende week ofzo ook weleens tegen wat Fokkers spelen. Toen ik voor het laatst ladder had gespeeld was ik level 11, maar dat is wel lang (half jaar) geleden. Dus ik neem aan dat ik vet ingemaakt word...
quote:Gooi er eentje tussen dan. Units kunnen toch niet meer dan een keer geslowed worden.
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:14 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Nerubian Towers met hun cold=slow attack helpen heelveel als je gerusht wordt !
Is er een no-cd patch/crack om Warcraft 3 (de laatste versie, dus gepatched naar 1.12!) te spelen zonder cd in de drive?
Voordat er weer mensen gaan zeiken: ik hoef géén game crack, cd key of andere shit. Ik heb het spel gekocht, kan dus gewoon op battle.net met mijn originele CD en cd-key, enzovoort.
Ik heb een teringhekel aan games spelen waarvan je de cd in de cd-rom moet hebben. Met Starcraft kun je dan gewoon eerst de files naar de harddisk kopiëren, vanaf daar installen, en met een no-cd patch opstarten. Ook battle.net werkt nog steeds dan prima.
Maar met Warcraft 3 werkt het helaas niet, ik heb een no-cd patch voor war3 v1.12 die werkt, maar als ik naar bnet ga herkent ie mijn application version niet. Vermoedelijk omdat blizzard checkt of je wel de originele .exe runt (ook tegen maphacks of andere cheats denk ik). En dat is niet het geval, want die no-cd patch is een vervanging voor war3.exe. Dat is bij die Starcraft no-cd patch anders, daar is het een apart progje wat de originele starcraft.exe opstart.
Is er zoiets ook voor Warcraft 3? Ik kan het nergens vinden
Ik zoek dus een no-cd patch die de originele bestanden met rust laat, en alleen war3.exe op een "speciale manier" opstart.
PS - Het gaat om de originele versie, dus Reign of Chaos. De expansion (Frozen Throne) heb ik nog niet, hoewel als je daar wél een werkende patch voor kent hoor ik het ook graag. PS2 - Ik ken Daemon Tools, daar zal het wel mee werken, maar ik doe het liever zonder virtual drives.
Wat betreft het sluiten van mijn vorige topic:
quote:Ik zoek geen warez, geen crack, niks. Of is een no-cd patch om met de originele versie zonder cd te kunnen spelen ook illegaal? Zoja, dan jammer maar helaas en doe ik het wel met een virtual CD (of alsnog gewoon met de cd in de drive als dat niet werkt), maar ik zou graag weten of iemand zo'n patch heeft / kent.
Op maandag 18 augustus 2003 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben het hiet NIET over warez ok? En links worden niet gegeven!
quote:Omdat ik ook Starcraft, Quake 3 en andere zooi speel. En ik heb een rothekel aan cd's wisselen (en opzoeken, die shit slingert altijd door elkaar). Bovendien heb ik niet voor niks een grote harddisk. Als je me niet gelooft, ik wil wel inloggen op bnet (met de cd in de drive dus
Verder blijf ik het een dubieus verhaal vinden, waarom zou je niet met cd spelen
quote:Dat had ik al gezien ja, en tig andere topics over War3, maar nergens vind ik wat ik zoek. Bovendien is een no-cd patch wel iets anders dan een "add on" natuurlijk, dus het leek me handiger om dit ff in een apart topic te vragen. Maar goed, bij deze alsnog hier dus.
Anyway, we hebben: Warcraft 3 (+add ons) -deel 2-
Als het echt niet anders kan probeer ik het wel met een virtual drive prog, maar ik zou het dus prettiger vinden als het gewoon met een simpele patch kan.
quote:Je kunt wel een NO-CD crack downloaden via kazaa, maar dan kun je alleen maar Singleplay spelen. Geen Battle.net. Iedereen weet hoe erg Blizzard jacht maakt op mensen met een ''corrupt' cd key
Op maandag 18 augustus 2003 13:22 schreef JaceTBL het volgende:
-heel verhaal-
quote:Ja ok, een no-cd patch die alleen met singleplayer werkt (of althans buiten bnet om) heb ik al.
Op maandag 18 augustus 2003 22:05 schreef Vassili_Z het volgende:
Je kunt wel een NO-CD crack downloaden via kazaa, maar dan kun je alleen maar Singleplay spelen. Geen Battle.net. Iedereen weet hoe erg Blizzard jacht maakt op mensen met een ''corrupt' cd key
quote:Hm ,waarschijnlijk wel als je kijkt hoeveel jaar tussen Starcraft en W3 zit
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:48 schreef JaceTBL het volgende:[..]
Ja ok, een no-cd patch die alleen met singleplayer werkt (of althans buiten bnet om) heb ik al.
Maar ik heb geen illegale, corrupte of gejatte cd key, echt niet! Die controle van bnet zal trouwens meer zijn tegen "corrupte" exe's, ofwel cheats & maphacks enzo.
Ik kan me niet voorstellen dat er niet meer mensen zijn die op zoiets zitten te wachten. Voor Starcraft kon het ook (dwz runnen zonder cd zonder de originele exe te vervangen), is die cd-check in War3 dan zoveel anders?
quote:Welke campaign? NE, HU, UD? Zal wel UD zijn want de eerste twee campaigns waren goed te doen.
Op donderdag 21 augustus 2003 14:54 schreef Djaser het volgende:
Ik zit in Frozen Throne nu in level 5 van de campaign, wat een rot level zeg. Een base zonder goudmijn en een veel te zwake versterking. Iemand nog tips voor deze level?
Anyway, hier een walkthrough:
quote:Sla de replays op die je tegen de computer moet spelen, (zet de comp op insane) bekijk ze, onthou de build orders van de computer, en na-aap hem op battle.net.
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:46 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ben inmiddels van UD maar overgestapt op HU en dat bevalt best aardig... Omdat ik op battle.net nog steeds volledig verpulverd wordt ging ik maar even tegen de CPU oefenen. Nu blijkt dat ik "easy" voor geen meter kan, ik verlies elke keer weer. Zet ik hem echter op "normal" dan win ik inneens wel, maar easy moet toch juist makkelijker zijn. Hebben anderen deze ervaring ook?
Zo heb ik het ook geleerd.
quote:Ja, soms win ik wel, soms niet op normal, terwijl mijn stadje van bomen op easy de grond wordt ingestampt. (Tenminste, dat had ik met RoC, weet niet of dat ook zo is met Tft, de Dark Ranger is goed, dus als ik de Dark Ranger kan krijgen...
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:46 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ben inmiddels van UD maar overgestapt op HU en dat bevalt best aardig... Omdat ik op battle.net nog steeds volledig verpulverd wordt ging ik maar even tegen de CPU oefenen. Nu blijkt dat ik "easy" voor geen meter kan, ik verlies elke keer weer. Zet ik hem echter op "normal" dan win ik inneens wel, maar easy moet toch juist makkelijker zijn. Hebben anderen deze ervaring ook?
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 22-08-2003 21:58]
Wat kan ik hier tegen doen, mijn lumber mill was nog niet eens af dus ik kon geen guard towers maken... Ik had AM met WE en wat footsies en riflemen.
Wat mij opvalt is dat sinds ik met HU speel dat ik alleen nog maar NE tegenover me heb gehad, dit is zeker toeval....
quote:Tja, dat probleem ken ik, gebruik die stijl zelf graag tegen de CPU, werkt soms wel. Ik weet niet hoe je het kan stoppen, misschien sneller een lumber mill maken? De warden is, dacht ik, als een hero-killer bestempeld, ivm Shadow Strike, en das rottig om tegen je hebben, en de AM heeft niet al té veel hp, en een WE lv 1 is niet al té goed. Deed je aan Random Hero of niet?
Op maandag 25 augustus 2003 22:23 schreef MariahCareyLover het volgende:
Omdat ik de computer aardig aankon vandaag ging ik battlenet maar weer es op voor een 1vs1 game. BIG mistakeIk speel met HU en hij was NE. Hij herorusht eerst met zijn Warden en komt daarna steeds terug met hunts en mercenaries. Hij shadow striked elke keer me hero en ik hield het niet erg lang vol.
Wat kan ik hier tegen doen, mijn lumber mill was nog niet eens af dus ik kon geen guard towers maken... Ik had AM met WE en wat footsies en riflemen.
Wat mij opvalt is dat sinds ik met HU speel dat ik alleen nog maar NE tegenover me heb gehad, dit is zeker toeval....
En bouw je basis zo dat er maar 2 ingangen ofzo zijn waar je vijanden goed kan blokken met je militia
Trouwens, iemand nog tips om mass hunts/archers te counteren. Die zijn ook vrij snel al bij je base. Riflemen werkt wel goed op hunts, maar dan krijg ik vaak me footsies niet bij zijn archers.... NE is lastig zeg
quote:Als je zo vaak een AM kiest zou je het moeten weten, toch... Blizzard + Flame Strike eet archers op vanwege hun weinige hitpoints...
Op dinsdag 26 augustus 2003 01:21 schreef MariahCareyLover het volgende:
Heb de replay ff bekeken. Ik neem AM dus altijd als primary hero, maar waarschijnlijk was MK beter geweest idd. Die arcane tower is nu standaard bij mij, dat was idd jammer van me, maar blijft een kut strat....Trouwens, iemand nog tips om mass hunts/archers te counteren. Die zijn ook vrij snel al bij je base. Riflemen werkt wel goed op hunts, maar dan krijg ik vaak me footsies niet bij zijn archers.... NE is lastig zeg
quote:Archers moet je gewoon met een area effect spell raken, Flame strike, Blizzard zijn goed omdat Archers zo weinig hp hebben. Dat in combinatie met een paar towers moet volgens mij wel lukken. Arcane towers zijn ook goed tegen de undead, ivm de Necromancer die Raise dead cast, Arcane tower heeft feedback, doei mana, en dus geen rottige skeletten. (OK, control magic werkt ook) En hetzelfde werkt dus tegen die Warden, wardens hebben niet zo gek veel Mana op lvl 1. (210 ofzo) En Shadow Strike kost, dacht ik 75 mana. Zorg dus dat die Arcane tower op de warden schiet, en met een beetje mazzel heb je maar 1 Shadow Strike tegen je kop aan.
Op dinsdag 26 augustus 2003 01:21 schreef MariahCareyLover het volgende:
Heb de replay ff bekeken. Ik neem AM dus altijd als primary hero, maar waarschijnlijk was MK beter geweest idd. Die arcane tower is nu standaard bij mij, dat was idd jammer van me, maar blijft een kut strat....Trouwens, iemand nog tips om mass hunts/archers te counteren. Die zijn ook vrij snel al bij je base. Riflemen werkt wel goed op hunts, maar dan krijg ik vaak me footsies niet bij zijn archers.... NE is lastig zeg
Is het nu zo dat Spell Breakers en Arcane Towers goed zijn tegen NE? (Ivm. de DotT en DotC) Ik had vandaag namelijk een potje, waarin mijn tegenstander DotC en Hippogryph Riders masste, met een Warden als Hero. En ik had een MK als Primary, een AM als 2e en een PA als 3e, omdat ik wist dat hij een Warden had, dus een BM was waarschijnlijk niet erg handig geweest. Ik heb wel gewonnen, tegenstander zat zonder geld, en had zijn ToE ingebouwd met Chimera roost+Moon wells. (En de 2e had ik ff neergehaald )
quote:Zit nu in level 7 deel 3 van de Undead. De level waar je alleen Arthas hebt.
Op donderdag 21 augustus 2003 14:58 schreef Frollo het volgende:
http://www.ultimategamers.com/wc3/walkthrough.html#tftelf
quote:Je weet hoe je de deur moet openen?
Op zondag 21 september 2003 19:53 schreef Djaser het volgende:[..]
Zit nu in level 7 deel 3 van de Undead. De level waar je alleen Arthas hebt.
[afbeelding]
Ik zit nu bij de fountain of health (dat gele huisje) en ik kom niet voorbij de volgende val. Ook met de walktrough kom ik er niet uit want die heeft het er niet over hoe ik de creeps kan verslaan. Weet iemand wat je precies moet doen?
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 21-09-2003 20:15]
Wie doen er hier allemaal custom games eigenlijk? Ik doe vaak TD, en soms een arena.
quote:Soms kan dat niet helemaal, maar ik had van eerder nog 1 healing potion over, en een 2-tal orbs, dus ik deed wat meer schade, en dat scheelt toch wel wat.
Op maandag 22 september 2003 11:13 schreef Kassadar het volgende:
Dat is wel een vet level volgens mij maar later in de level komt die groote tor hero weer bij je met wat cryptfents ofzo:D
Ik ben er door heen gekomen om gewoon langs de vijand te rennen in plaats van te doden
quote:Beter dat als niets, toch? Ik ga altijd als een speer door dat soort levels heen, soms in mijn nadeel. (Had nog 1 Crypt fiend over, en een Arthas met 25 HP, dat scheelde niet erg veel gisteren. Had hem wel eerder gehaald, dus het was niet erg, maar toch...)
Op maandag 22 september 2003 09:06 schreef Djaser het volgende:
Ja is gelukt met enige moeite.
Ik had nog 19 seconde over toen ik bij de poort was
http://www.battle.net/war3/ladder/WAR3-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=no.problem
quote:hoe werken die replays bij deze link het zijn een een soort .w3g files
Op vrijdag 3 oktober 2003 10:28 schreef DaForZz het volgende:
Ben lvl 5 ORCMaar speel het niet zo vaak. Als iemand mij een cursus zou kunnen geven
Je kan trouwens ook replays downloaden hier bijvoorbeeld.
quote:Moet je in je replay dir saven. En dan via het menu naar replays gaan.
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:23 schreef Nkjez het volgende:[..]
hoe werken die replays bij deze link het zijn een een soort .w3g files
quote:Downloaden en in je ''replay'' mapje zetten in je WC directory
hoe werken die replays bij deze link het zijn een een soort .w3g files
daarna spel opstarten, single player, en dan kan je ''replay'' kiezen en die replays dus bekijken
quote:Inloggen bij Battle.net. Moet toch geen enkel probleem zijn voor iemand zoals jij, die het spel netjes gekocht heeft.
Op donderdag 16 oktober 2003 19:43 schreef WamP het volgende:
klinkt misschien stom,
ik wil eb tijdje geen warcraft 3 gedaan en heb reinstalled, maar kan niet alle updates vinden, wie kan me helpen.
welke updates moet ik hebben? heb alleen de standaard de w3 install. ik zou er graag demos mee gaan bekijken van wcg
en geen frozen throne
thnx
quote:Je hoeft ook niet online te spelen, je moet alleen maar even online gaan. Zodra je naar B.Net gaat, downloadt en installeert ie automatisch de meest recente patch. Daarna kun je weer offline gaan.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:32 schreef WamP het volgende:
ik wil niet online, word ik alleen maar geslacht
En anders kun je ook hierheen natuurlijk: http://www.battle.net/files.shtml
quote:ohhhhhhhhhh NOOB
quote:hij moet gewoon werken hoor...
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:35 schreef WamP het volgende:
kut update werkt neithij gewoon error :S
quote:Ik probeer geeneens Ladder, word toch alleen maar geslacht, maar speel veel Custom Games. (Vooral veel TD) Laatst toch maar mooi een potje gewonnen, en mijn eerste win met NE.
quote:Goedzo
Op zondag 19 oktober 2003 22:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik probeer geeneens Ladder, word toch alleen maar geslacht, maar speel veel Custom Games. (Vooral veel TD) Laatst toch maar mooi een potje gewonnen, en mijn eerste win met NE.
quote:2, en 2 verliezen, maar in het laatste verliespotje werd ik regelrecht de pan in gehakt. (2 vs. 7 qua levels! 1 vs 3 qua levels kan ik nog winnen, maar 2 vs 7 wordt moeilijk. Ik heb verder 1 win met Human, en 2 losses met NE.) Het is mij ook opgevallen dat als je HU of NE kiest, in 1vs1, dat je dan het andere volk vaak als tegenstander krijgt. (2 potjes solo, 1 HU(ikke)-NE en 1 vice versa, dus NE(ik)-HU) In teams weet ik het niet, ik had een ally die als enige geen NE was...
Op maandag 20 oktober 2003 00:16 schreef Nkjez het volgende:[..]
Goedzo
hoeveel wins heb je nu
quote:Beetje vaag
Op maandag 20 oktober 2003 07:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
2, en 2 verliezen, maar in het laatste verliespotje werd ik regelrecht de pan in gehakt. (2 vs. 7 qua levels! 1 vs 3 qua levels kan ik nog winnen, maar 2 vs 7 wordt moeilijk. Ik heb verder 1 win met Human, en 2 losses met NE.) Het is mij ook opgevallen dat als je HU of NE kiest, in 1vs1, dat je dan het andere volk vaak als tegenstander krijgt. (2 potjes solo, 1 HU(ikke)-NE en 1 vice versa, dus NE(ik)-HU) In teams weet ik het niet, ik had een ally die als enige geen NE was...
quote:welke computer is het dan easy of medium
Op maandag 20 oktober 2003 14:52 schreef WamP het volgende:
ik verlies alleen maar die custom games, vergeet steeds verdediging, en computer valt meteen aan
quote:Dat hebben heel veel, ik ook. Easy wordt mijn stadje de grond in gestampt, door een rush waar je U tegen zegt, en op Normal is het erg close tussen mij en de CPU, maar meestal is mijn shadowstrike, Storm Bolt, Metamorphosis of Phoenix aan de winnende zijde. (4 leuke spreuken zijn dat toch...)
Op maandag 20 oktober 2003 14:52 schreef WamP het volgende:
ik verlies alleen maar die custom games, vergeet steeds verdediging, en computer valt meteen aan
quote:Dat is waar.
Op maandag 20 oktober 2003 11:15 schreef Nkjez het volgende:[..]
Beetje vaag
maar zo te zien gaat wordt je er stukken beter in
quote:Een onofficiele uitbreiding? Die zal je dan toch ook wel kunnen downloaden ergens?
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:59 schreef Djaser het volgende:
Ik zag in de winkel een unofficiele Warcraf III uitbreiding. Kan iemand mij daar wat meer over vertellen is die het kopen waard?
quote:2, met 2vs2. AT wel 1 potje, maar we werden vet ingemaakt. (Tegenstanders bleken later ook levels 15 en 16 te zijn geworden...)
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:44 schreef Nkjez het volgende:
Ben nu lvl 8 met team gameJullie>>>>????
quote:Ja maar die heb ik al
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:00 schreef Frollo het volgende:[..]
Een onofficiele uitbreiding? Die zal je dan toch ook wel kunnen downloaden ergens?
Als je The Frozen Throne bedoelt, dat is de officiële uitbreiding, en die is zeker het kopen waard!
Het ziet er op zich best interessant uit, best wat moeite in gestoken zo te zien, maar er zijn zo veel campaigns gratis te krijgen, dat ik hier geen 18 euro voor over zou hebben.
-edit-Username verkeerd gespeld...
ditisnouluuk@hotmail.com
Heb je tenminste ene vaste speler enzo
quote:ja, omdat Frozen throne een uitbreiding is voor WC3
Op woensdag 22 oktober 2003 20:32 schreef WamP het volgende:
is warcraft3 eigenlijk nodig voor frozen throne, of kan het ook alleen
quote:Mijn useracc : Nkjez (hetzelfde dus)
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat ging dus niet goed. 2 Potjes, 2 keer verloren...Ik moet mijn Anti-Orc nog eens aanpassen... Enfin, ik ben nog wel lv 2, iig met 2vs2. Nkjez, wat is je account?
-edit-Username verkeerd gespeld...
quote:Das makkelijk.
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:45 schreef Nkjez het volgende:[..]
Mijn useracc : Nkjez (hetzelfde dus)
quote:Was ik idd wel van plan, om ff lekker te gaan harrassen met footies, en dan rustig door te gaan naar tier 2, met de bijbehorende mortar teams.
Op zondag 26 oktober 2003 11:14 schreef Nkjez het volgende:
je had waarshijnlijk dan gewonnen met de counter
quote:Thranduil_Elf
Op zondag 26 oktober 2003 14:04 schreef Nkjez het volgende:
Wat is eigenlijk jouw usser name
Ik bekijk net mijn profiel, en ik ben lv. 3 Kennelijk was dat potje van die rush goed genoeg om mij een lv up te geven. (Had daarvoor een potje verloren, toen was ik NE, en hij komt als ik Warden SS+4 archers heb langs met AM+WE+3 footies, en een 2e WE werd 2 sec na begin gevecht gesummoned....) Enfin, ik ga straks, als mijn vriend online komt, eens ff een potje Orc-crushing doen... Iemand nog een goede Orc-Mirror tactiek? (Orc vs. Orc)
Nu kon ik Orcies met HU vrij goed aan, maar met UD valt dat nog vies tegen door de rushes van de ander. Iemand nog tips? Ik zet een nerubian tower neer voor de rush, maar dan nog is het erg moeillijk aangezien zijn wolves mij aco's vaak slopen en hij met de rest van zun legertje mij en de hero pakt...
Ik ga vaak voor de dual aura ghouls en als ik eenmaal frenzy heb dan gaat het wel aardig, maar die eerste minuten zijn lastig...
quote:AM met WE is overpowered, zeker vroeg in het spel. Ik speel liever op MK met Storm Bolt, heeft zo zijn voordelen als Anti rush. (Lees, hero-killer) Leuke optie met UD, DL met lv. 3 Carrion Swarm, Lich met Lv3 Frost Nova en CL met lv. 3 impale, brengt elke Hero (Op de tanks na) terug tot in het rood, of ze zijn gewoon dood. Voor de rest speel ik niet erg vaak met UD, dus ik kan je niet helpen, maar probeer eens de weg naar de goudmijn op de 1 of andere manier te blocken, das de beste manier om je aco's van FS te beschermen. (En dan maar hopen dat hij geen CL heeft...) Sleep is btw. erg irritant, omdat veel newbie's denken dat ze het zonder die slapende unit ook wel halen, maar dat niet doen. Ud heeft geen dispel tot Tier 3, en zelfs dan doet de Dispel maar 180 schade aan summoned, dus je moet dan 3 keer "Dispel" doen voordat er een wolfje LV. 3 weg is. Probeer ook snel naar Tier 2 te gaan, en dan Banshees te krijgen, Curse helpt een heleboel, 33% kans op missen, en geloof me, dat scheelt een boel. (En om ze vol mana te houden, Obsidian Statue's...) Maar dit alles werkt niet als je nog in Tier 1 zit. UD heeft het wel redelijk makkelijk gezien het bouwen, omdat de acolyte na het begin van de summoning gewoon weer goud kan gaan halen. Dus als je dan je Crypt, Altar+ 2 ziggurats hebt gesummoned (mogelijk met Graveyard of Tomb Of Relics) kan je in principe naar Tier 2 gaan.
Op zondag 26 oktober 2003 18:24 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ik was van UD overgestapt naar HU, omdat UD me wel heel slecht bevielMaja nu blijkt dat HU lichtelijk overpowered is ben ik weer terug op UD gegaan.
Nu kon ik Orcies met HU vrij goed aan, maar met UD valt dat nog vies tegen door de rushes van de ander. Iemand nog tips? Ik zet een nerubian tower neer voor de rush, maar dan nog is het erg moeillijk aangezien zijn wolves mij aco's vaak slopen en hij met de rest van zun legertje mij en de hero pakt...
Ik ga vaak voor de dual aura ghouls en als ik eenmaal frenzy heb dan gaat het wel aardig, maar die eerste minuten zijn lastig...
Over HU; MK met bolt vind ik persoolijk nog lulliger als AM met WE Ik kan iedere hero die me komt rushen gewoon bolten, rustig met me mass footies eromheen gaan staan en hem slopen
Maar daarom vind ik sleep ook zoon mooie skill
quote:WE kan de uitkomst van een knokpartij beslissen, en bolt niet echt. lv 3 sleep zorgt er gewoon voor een unit, mits hij niet wordt wakker gemaakt door Dispel, Purge, Abolish Magic, Devour Magic, of iets anders, dat een unit voor het grootste gedeelte van het gevecht buitenspel staat. Maar bolt is idd lullig, maar aangezien ik toen net had verloren van een HU AM rush, koos ik voor MK met bolt, dat scheelt wel. Toen kwam hij aan met een BM+minder footies. (Wel gecreepjacked, maar dat gaf voordelen, omdat ik hem nu kon dwingen tot: 1. Wegrennen richting basis, of 2, langs mijn Arcane tower gaan, en mits nodig iets van 7 militia. (Die hebben btw. meer armor dan een Footie.
Op zondag 26 oktober 2003 20:04 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ja als ik eenmaal bij tier2 ben gaat het natuurlijk al beter, maar daar komen is al lastigtoch bedankt voor je tips
Over HU; MK met bolt vind ik persoolijk nog lulliger als AM met WE
Ik kan iedere hero die me komt rushen gewoon bolten, rustig met me mass footies eromheen gaan staan en hem slopen
Maar daarom vind ik sleep ook zoon mooie skill
Een BM als eerste hero vind ik trouwens maar niks, maar tis leuk om es te proberen. Ik heb ook wel es pally als primary hero gekozen en toen gewonnen van een maat van mij, dat had ik dus nooit durven dromen
Ik weet nog wel dat ik met HU altijd enorme problemen had met UD tegestanders zeg...
quote:BM is bij mij meestal 2e of 3e Hero, hangt er van af. Tegen NE is hij 2e, en tegen UD ook. Bij de rest is hij er niet of als 3e. MK is dan 1e, meestal, en AM zit er bij mij altijd in. Ik doe dan meestal zo: WE/BA/WE/BA/BL/MT en met MK doe ik het zo: Bolt/Clap/Bolt/Bash/Bolt/Avatar. En BM hangt van de situatie af, als ze op melee spelen doe ik Banish en als ze op Ranged spelen doe ik Siphion mana. Paladin is alleen goed als je hem naar lv 5 kan krijgen tegen undead. (Banish lv x+Holy Light lv 3 op Undead is erg pijnlijk. (500 schade, en healt 1000!
Op maandag 27 oktober 2003 13:07 schreef MariahCareyLover het volgende:
Militia zijn dus overpowered imho, niet door hun dikke armor, maar door het feit dat je ook creeps kan aanvallen, dit moet eruit in de volgende patch vind ik. Niemand kan nu sneller fast expanden dan HU, puur door creeping militia... En je bent ook in notime lvl2...Een BM als eerste hero vind ik trouwens maar niks, maar tis leuk om es te proberen. Ik heb ook wel es pally als primary hero gekozen en toen gewonnen van een maat van mij, dat had ik dus nooit durven dromen
Ik weet nog wel dat ik met HU altijd enorme problemen had met UD tegestanders zeg...
Ik was UD, hij NE. De eerste 17 minuten waren een volkomen normale pot. Hij ging best goed, op een gegeven moment zag het er ook slecht voor me uit, maar uiteindelijk bleek ik toch de meerdere. Maar toen ik op zijn basis stond te kloppen, heeft hij een Wisp weggesneakt, een Tree of Life gebouwd, die een paar bomen laten opeten, en daarachter verstopt.
Ben ik dus een half uur bezig geweest met die ene Tree te zoeken. Alle creeps inmiddels opgeruimd, bij elke geclearde goldmine een Ghoul op wacht gezet, maar ik kon hem gewoon niet vinden.
Uiteindelijk ben ik eens héél goed gaan kijken en zag ik boomstompjes op een plek waar ik ze niet verwachtte. En ja hoor, daar was zijn Tree, en toen was het snel afgelopen natuurlijk.
Toch gewonnen dus, na 47 minuten. Maar wat bezielt zo'n stakker toch? Hopen dat ik het opgeef en disconnect? Lekker sportief zeg, sjongejonge.
Ik had er wel van gehoord, ik wist dat het bestond, dat Hide The Farm. Maar tot gisteren nog niet zelf meegemaakt.
Anyway, ik ben nou wel bijna level 6, nog maar 8 XP!
P.S. was er geen Goblin Lab. in de map? Reveal works wonders, Far Sight van de Far Seer ook btw.
quote:Neen, helaas. Het was op Scorched Basin, die heeft alleen een mercenary camp en twee winkels.
Op donderdag 27 november 2003 10:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
P.S. was er geen Goblin Lab. in de map? Reveal works wonders
quote:Wederom helaas. Ik was UD.
Far Sight van de Far Seer ook btw.
De laatste tijd kom ik steeds meer Russen tegen trouwens. Alleen gisteravond al drie. Ze gaan het toch niet verpesten zoals de Koreanen met Starcraft hebben gedaan?
edit: o ja, wat is een BM-abuser trouwens?
volgende keer beter...
quote:Maar hoe abuse je dat dan?
Op donderdag 27 november 2003 11:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
BM=Beastmaster in dit geval...
quote:Ik doe ook altijd random, veel leuker. Ik ben het slechtste met NE, dan Orc, en HU en UD het beste.
Was verrot. Was net tegen een Rus aan het spelen, en God, wat was dat leuk.Ik random, hij night elf. Ik kom uit met UD(daar ben ik het slechtste mee)
quote:Ja, dat zijn de leukere potten, wanneer beiden ongeveer even goed zijn en het er echt om spant.
Ik probeer me staande te houden tot Tier 2, ivm Gargoyles, dat lukte, alleen ik ging voor Frosties, en hij voor Dryads...Maar opgegeven, hij moorde elke van de 4 Expansions die ik had... Ik deed dan wel het omgekeerde, maar hij had een groter leger, en Heroes die net iets beter waren...
volgende keer beter...
Moest laatst tegen een lvl1. Hij was Orc, en toen ik bij zijn basis kwam, bleek zijn hero nog lvl1 te zijn. Was het hele spel de basis nog niet uitgeweest! Makkelijk gewonnen dus, maar toch minder leuk.
Maar ik maak zelf ook nog wel n00b-fouten hoor. Op Plunder Isle, ik meteen hero-rushen natuurlijk. Kom ik onderweg een eenzame peasant tegen, ik denk "Ha ha, wat een ontzettende n00b, scouten op Plunder Isle! " Ik was echter het fenomeen Tower rushen vergeten...
quote:En wat is RT nou weer?
Op donderdag 27 november 2003 11:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lol, eigenlijk, dat is het level waar ik mijn enige RT heb gewonnen.
(Sorry, ben er een paar maanden uit geweest. Eigenlijk pas gister weer begonnen met fanatiek Warcraften.)
quote:Ach natuurlijk
Op donderdag 27 november 2003 11:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Random team
quote:OK, ik snap het. Uiteraard heet het alleen 'abusen' als je het tegen je krijgt
en de Beastmaster kan een beer Summonen, wat een perfecte "Tank" is voor NE, aangezien Archers en Hunts niet al té veel HP hebben.. Die beer heeft 900 HP, ook op Lvl 1... Dat is redelijk irritant...
Heeft er iemand nog goede UD tactieken? En dan vooral UD-Orc. Ik doe als ik UD-Orc doe tegen een vriend meestal Frosties+Gargoyles.
quote:Waar staan ze dan ik kan ze niet vinden?
Op zondag 4 januari 2004 20:26 schreef Vassili_Z het volgende:
Act 2 en Act 3 voor orc zijn ALLANG al uit..........
quote:Download die crappy 1.13...
Op zondag 4 januari 2004 20:28 schreef Djaser het volgende:[..]
Waar staan ze dan ik kan ze niet vinden?
quote:En dat is dus de enige keer dat ik met een Beastmaster speel...
Op zondag 4 januari 2004 20:26 schreef Vassili_Z het volgende:
Act 2 en Act 3 voor orc zijn ALLANG al uit..........
Trouwens komt er nog een 2e add one? Het verhaal van Arthas lijkt me nog niet helemaal af.
quote:Je kan de patches ook apart downen, dacht ik, maar hoe dat in zijn werk gaat...
Op maandag 5 januari 2004 09:41 schreef Djaser het volgende:
Ohja dat zat dus in die update, die werkte bij mij niet omdat het spel niet goed geinstalleerd was.Trouwens komt er nog een 2e add one? Het verhaal van Arthas lijkt me nog niet helemaal af.
hier kan je 1.13 b downen. http://www.blizzard.com/support/?id=mwr0744p
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 05-01-2004 09:49]
quote:Die Shadowhunter. Ze hebben btw. allebei een vele malen betere skill dan dat ze orgineel hadden... De Shadowhunter heeft ipv. Big Bad Voodoo Locust Swarm, en de Beastmaster heeft Storm Bolt.
Op maandag 5 januari 2004 21:44 schreef Vassili_Z het volgende:
ik vond die bonus wel mooi hoor...alleen er is nauwelijks sprake van basis/leger opbouwen en strategisch aanvallen.... tis altijd alleen maar die Beastmaster met nog een gassie...
quote:Er zit een goed verhaal in en daar doe ik het vooral voor bij Warcraft, ookal moet ik zeggen dat het in level 2 een beetje minder word.
Op maandag 5 januari 2004 21:44 schreef Vassili_Z het volgende:
ik vond die bonus wel mooi hoor...alleen er is nauwelijks sprake van basis/leger opbouwen en strategisch aanvallen.... tis altijd alleen maar die Beastmaster met nog een gassie...
quote:Solo lvl 3, team (2v2) lvl 2, maar doe meer customs.
Op woensdag 7 januari 2004 11:35 schreef Nkjez het volgende:
Ik ben lvl 9 (team)
mijn acc name is Nkjezen jullie...
quote:Die heb ik dus nog nooit tegen me gehad, wel een BM abuser in 1.12. Ik zie de BM btw. wat minder tegenwoordig in replays. Ik heb nog niet echt een vette abuse gezien. Beastmaster is dan wel nog steeds populair, met 75 HP minder is het wel makkelijker om die gast te killen.
Op woensdag 7 januari 2004 19:31 schreef Manweth het volgende:
ik ben footman war masteren in 2on2 vink et vet om te towerrushen
quote:Ik duik ff de lijst met changes op, moment svp.
Op woensdag 7 januari 2004 21:47 schreef Nkjez het volgende:
nog niks van gemerkt
Hier.
quote:
FIXES- Fixed an issue with custom save games from version 1.12 (including those from Orc Act I) so Hero Agility is recognized properly. Attack speeds will now be correct when loading from a previous save game.
- Fixed an issue that caused Scroll of Town Portal to always place your units to the lower right side of your town hall instead of the location you clicked.
- Fixed an issue with the Skeletal Mage upgrade that prevented the Raise Dead skill from working on the corpses inside Meat Wagons.
- Fixed an issue that caused a unit to permanently lose 75% of its attack speed if it was Polymorphed or Hexed while under the effects of Unholy Frenzy.
- Fixed an issue with Spirit Link in which, if one of the linked units was a Troll Berserker with the Berserk ability active, all units linked with that Troll would take the increased damage penalty associated with the Berserk ability.
- Fixed an issue in which, if a unit casting a channeling spell died from Mana Flare, the channeled spell would linger in the area permanently.
- Fixed an issue that caused the Call to Arms command not to work if you clicked the button an EVEN number of times.
- Fixed an issue with Hero and unit ability orders in which, under certain conditions, ability orders would not be dispatched properly, causing "lag" or unresponsiveness.
- Fixed an issue that caused Glaive Throwers to lose damage when theVorpal Blades upgrade was researched.BALANCE CHANGES
Undead
- Anti-magic Shell cost reduced to 100 from 150, and hit points absorbed reduced to 300 from 350.Night Elf
- Mana Flare area-of-effect damage radius reduced to 200 from 250.Neutral Units and Heroes
- Nerubian Webspinners now cost 200/35/3, up from 175/25/2.
- Stampede damage reduced from 80 per beast to 60 per beast.
- The Beastmaster bear's Bash ability now stuns Heroes for 1 second instead of 2 seconds.
- Summoned Treants no longer give large gold bounties.NOTES: Replays are incompatible between major game revisions (1.13 replays cannot be viewed with the 1.14 version of Warcraft III).
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 07-01-2004 21:54]
Alle cpu rassen op normal kon ik verslaan dus ik durfde bnet wel weer aan. Orc cpu kan ik op insane ook nog wel aan, de rest niet...
quote:Ik zou het niet weten...
Op donderdag 8 januari 2004 15:30 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ohw ja wie weet waar ik een programma vandaan kan halen die je actions per minute kan berekenen in WC3??
quote:Maar ik heb wel wat gevonden.
Op donderdag 8 januari 2004 15:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik zou het niet weten...
quote:Jij bent handig
Op donderdag 8 januari 2004 15:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Maar ik heb wel wat gevonden.
http://wc3.ogresnet.com/downloads/db/?mod=674
quote:waar is dat voor nodig dan
Op donderdag 8 januari 2004 15:30 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ohw ja wie weet waar ik een programma vandaan kan halen die je actions per minute kan berekenen in WC3??
quote:ik was gewoon benieuwd hoe hoog ik ongeveer zat. Het zegt niet direct iets over skill, maar voor me gevoel klik ik me ziek en wilde welles weten of dat zo is. Ik heb het getest en dat blijkt dus wel mee te vallen
Op donderdag 8 januari 2004 16:03 schreef Nkjez het volgende:[..]
waar is dat voor nodig dan
quote:Ik speelde net tegen een CPU op easy op 90 %. (Mijn skills missen nog wat, en ik wou oefenen met Orc) En ik had als hoogste APM rond de 160, en als laagste rond de 20 ofzo. Gemiddeld 32.
Op donderdag 8 januari 2004 16:09 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
ik was gewoon benieuwd hoe hoog ik ongeveer zat. Het zegt niet direct iets over skill, maar voor me gevoel klik ik me ziek en wilde welles weten of dat zo is. Ik heb het getest en dat blijkt dus wel mee te vallen
Ik zit gem op 42 APM als ik me replays bekijk en topspelers zitten op 100+
:D
quote:Dat is hoe "steady" je bent. Des te dichter bij de 0, des te constanter je bent... (De APM +/-)
Op donderdag 8 januari 2004 16:16 schreef Manweth het volgende:
95 APM , 39 APM+/-
quote:Level 6, gefeliciteerd!
Op donderdag 8 januari 2004 15:28 schreef MariahCareyLover het volgende:
Cpu werd me te saai dus ben bnet weer es op geweest en woooooi ben lvl 6
Voor mij is dat heel hoog
Me nick is Sensei_D op bnet en ik zit totaal nu op 64 losses en 18 wins
Ik ben ook lvl 6. Een tijdje 7 geweest zelfs, maar toen weer teruggevallen naar 6 (nick is Bacharach overigens).
Wel heb ik inmiddels zo'n mooi icon verdiend, geen peon meer dus!
Maar ach, tegenover mijn 30 wins staan 61 losses, dus of ik nou trots mag zijn...?
Let's face it: ik ben hier gewoon niet goed in. Misschien ben ik te oud, denk ik niet snel genoeg, is mijn oog-handcoördinatie niet optimaal, wie zal het zeggen. Maar ik vind het nog steeds een mooi spel!
Echt hoog in de ladder zal ik nooit komen, maar ik vermaak me evengoed wel.
quote:Ik vermaak me ook zeker en mijn win percentage is nog slechter als die van jouw joh
Op donderdag 8 januari 2004 16:25 schreef Frollo het volgende:[..]
Level 6, gefeliciteerd!
Ik ben ook lvl 6. Een tijdje 7 geweest zelfs, maar toen weer teruggevallen naar 6 (nick is Bacharach overigens).
Wel heb ik inmiddels zo'n mooi icon verdiend, geen peon meer dus!Maar ach, tegenover mijn 30 wins staan 61 losses, dus of ik nou trots mag zijn...?
Let's face it: ik ben hier gewoon niet goed in. Misschien ben ik te oud, denk ik niet snel genoeg, is mijn oog-handcoördinatie niet optimaal, wie zal het zeggen. Maar ik vind het nog steeds een mooi spel!
[Dit bericht is gewijzigd door MariahCareyLover op 08-01-2004 16:40]
quote:ALs je echt goed wilt spelen moet je gewoon ieder spelletje op en top geconcentreerd spelen, je kunt niet even voor een minuutje lui gaan doen, dat heeft dan weer gevolgen voor het hele latere spel....
Op donderdag 8 januari 2004 16:25 schreef Frollo het volgende:[..]
Level 6, gefeliciteerd!
Wel heb ik inmiddels zo'n mooi icon verdiend, geen peon meer dus!Maar ach, tegenover mijn 30 wins staan 61 losses, dus of ik nou trots mag zijn...?
quote:Goed oefenen met een bepaald ras tot je de snelste stategy hebt. Als je die paar keer speelt dan win je vrij simpel van de gem warcrafter. Voor de die hards moet je gefreaked gaan spelen ja
Op donderdag 8 januari 2004 16:35 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
ALs je echt goed wilt spelen moet je gewoon ieder spelletje op en top geconcentreerd spelen, je kunt niet even voor een minuutje lui gaan doen, dat heeft dan weer gevolgen voor het hele latere spel....
Tis eigenlijk, als je heel hoog wilt komen in de rankings, moet je eigenlijk een dikke nerd zijn die al zn tijd erin steekt en die bereid is om RSI op te lopen, want, je moet echt heelveel meer met je muis werken dan dat bijvoorbeeld met shooters het geval is !!!
quote:En Die Hards komen echt veel voor in Warcraft
Op donderdag 8 januari 2004 16:39 schreef Fathom het volgende:[..]
Goed oefenen met een bepaald ras tot je de snelste stategy hebt. Als je die paar keer speelt dan win je vrij simpel van de gem warcrafter. Voor de die hards moet je gefreaked gaan spelen ja
quote:Veel, ja. Ik heb wel eens tegen lvl 7 BM-abuser moeten spelen, wat niet leuk was...
Op donderdag 8 januari 2004 16:41 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
En Die Hards komen echt veel voor in Warcraft
kijk maar eens hoeveel 12+ level spelers er zijn in de ladders... .
quote:M'n account kopen? ¤ 150
Op donderdag 8 januari 2004 16:34 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ik vermaak me ook zeker en mijn win percentage is nog slechter als die van jouw johIk doe het juist allemaal om zoon icoontje
quote:Staat in m'n profiel. 32 dus.
Hoe oud ben je dan?
quote:Mwauh vergeet neit dat die +12 zo in je bezit zit hoor. Gewoon een tijd spelen. Was ook zo met startcraft veel mensen speelde die lang en toen kwam BW ineens dan ben je al een stuk verder dan de noobs die later wel goed worden. Oefenen is de key
Op donderdag 8 januari 2004 16:41 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
En Die Hards komen echt veel voor in Warcraft
kijk maar eens hoeveel 12+ level spelers er zijn in de ladders... .
quote:Jij speelt het waarschijnlijk gewoon niet zo vaak als al die high level players doen.
Heb WC eigenlijk al veels te lang niet meer gespeeld, mijn account(s) bestaan niet meer zo te zien.
quote:Daarna nog 2 potjes solo gedaan, verloren.
Op vrijdag 9 januari 2004 16:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Whehe. Net ff 3 potjes 2vs2 gedaan. 1e was close, maar verloor ik toch. 2e verloor ik doordat ik een n00b ally had, die ook nog eens lagde als ik weet niet wat, en eruit moest. De 3e won ik, en mijn APM was 53.Ik word hier beter in.
quote:Oh, ok.
Op vrijdag 9 januari 2004 21:01 schreef Nkjez het volgende:
Je moet 3v3 potjes doen heb je meer kans op winnendit vertel ik uit eigen ervaring
quote:Ey goed man
Op zaterdag 10 januari 2004 20:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zozo, hard onderweg naar een nieuw icoontje. Heb nu al 15 wins met random.En 18 keer verloren...
Met 2v2 sta ik nu op 14-13, en 3vs3 vind ik, persoonlijk dan, helemaal niets...
Ey legolas, ik wil wel es AT met je doen, team lijkt me toch anders spelen....
quote:Team is anders, al is een flinke dosis ervaring altijd handig.
Op zaterdag 10 januari 2004 20:57 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
Ey goed man
Ik net 2 potjes gespeeld; 1 keer kreeg ik een win van een lvl 9, waarom snap ik nietEn 2de potje won ik van NE, prachtig
Bijna lvl 7 nu WOOOOOOI
Ey legolas, ik wil wel es AT met je doen, team lijkt me toch anders spelen....
AT is goed, maar niet meer vanavond, en morgen gaat ook niet.
Ben nu btw lvl 6, bijna 7.
quote:Ik laat het wel zien, stond nog in mijn geschiedenis, gisterenavond zelf gecheckt.
Op zaterdag 10 januari 2004 23:32 schreef Nkjez het volgende:
marehcareylover laat je profiel is zien van WC3
http://www.battle.net/war3/ladder/w3xp-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=Sensei_D
quote:Yep dat is hem, niet lachen he
Op zondag 11 januari 2004 08:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik laat het wel zien, stond nog in mijn geschiedenis, gisterenavond zelf gecheckt.
http://www.battle.net/war3/ladder/w3xp-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=Sensei_D
quote:whahhaha dank je
Op zondag 11 januari 2004 11:36 schreef Nkjez het volgende:
voor solo games is het aardig goed
quote:Beter als de mijne iig, ik heb 4-13 ofzo. RT heb ik 17-16 ofzo.
Op zondag 11 januari 2004 19:10 schreef MariahCareyLover het volgende:[..]
whahhaha dank je
Stats zijn 25-42 met random, 27-53 in totaal. Solo had ik toch iets minder wins dan ik dacht, maar mijn stats daar zijn nu 7-27. RT is 19-20.
Het laatste potje was er een om in te lijsten. Ik random. (dûh) en trof UD.
Tegenstander was NE. Ik dacht dat ik kapot zou worden gerushed, dus ik doe mijn eigen, (niet helemaal correcte) fiend-tactiek. Ok, hij bleek ook een paar archers te hebben, maar merendeel was hunts. Ik doe dus een dubbel slaughterhouse voor alles wat er uit komt.
Ik kom uiteindelijk uit met 2 meatwagons, 2 abo's, 1 hero (DK met lvl 3 DC, en lvl 2 UA) en de rest fiends in groep 1+2 statues en 1 abo in groep 2. De rest was 13 food aan ghouls en aco's. (Eerst 15, maar vermoorde er 1 omdat ik anders mijn tactiek niet kon doen.) Dus het zat in een dip, niemand had een voordeel, en beide spelers moesten expanden. Rond die tijd ging ik een dubbele boneyard maken. Frostie-time dus. Ik maak 2 frosties (en moord 1 ghoul omdat ik anders over mijn 80 food-limit heenging) en research Freezing Breath. Dan maak ik de 80 food vol dmv een shade, die ik naar de expansion van de tegenstander zend. Zijn leger was aan het creepen, en ik kwam aan de achterkant binnen met Frosties, en aan de voorkant met mijn gewone leger. Hij kwam aan mijn achterkant binnen. Ik zag dat, en moorde zijn warden met DC. (Goede killer.
Toen ging de rest van het leger er ook snel aan.
Toen had ie maar opgegeven.
Kan 'm alleen nergens vinden! Zou iemand die 'm nog heeft kunnen mailen? bram.corstjens@planet.nl
Oh en de dezelfde patch voor de Mac zoek ik ook.
Alvast bedankt!
quote:Waar the hell zijn de oude warcraft 3 patches???
Op maandag 19 januari 2004 07:49 schreef Nkjez het volgende:
waarom heb je die nodig dan ??
Vanavond nog effe verder oefenen, en daarna maar weereens op b.net kijken
quote:Easy moet je doen, en die is ook vet easy. Eitje om hem nu te verslaan.
Op maandag 19 januari 2004 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik begin weer een beetje verslaafd te raken, afgelopen weekend wat oefenpotjes tegen een normal computer tegenstander gedaan om de feeling weer terug te krijgen, maar ik werd constant ingemaakt...Vanavond nog effe verder oefenen, en daarna maar weereens op b.net kijken
quote:Nah, das weer iets te makkelijk, en dan ga ik er te makkelijk over denken als ik op b.net ga spelen
Easy moet je doen, en die is ook vet easy. Eitje om hem nu te verslaan
Zijn in de laatste patch bij de UD die statues nog steeds zo sterk ?
Moest je a la Lord of the Rings, Helm's Deep verdedigen met een aantal allies, tegen een team van orcs etc.
Echt leuk gedaan, ik was toevallig nog Aragorn, Legolas en Gimli ook, en eindigde met 3 lvl 10 heroes
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:54 schreef PBateman1978 het volgende:Echt leuk gedaan, ik was toevallig nog Aragorn, Legolas en Gimli ook, en eindigde met 3 lvl 10 heroes
quote:Ik ken die map, doe hem zelf erg graag.
Op woensdag 21 januari 2004 21:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Net mijn eerste 2 potjes sinds lange tijd weer op b.net gespeeld, 1 3v3 ladder game, die we vrij makkelijk wonnen, en daarna een hele coole custom game, nml. ''battle of rohan v 2.2''.Moest je a la Lord of the Rings, Helm's Deep verdedigen met een aantal allies, tegen een team van orcs etc.
Echt leuk gedaan, ik was toevallig nog Aragorn, Legolas en Gimli ook, en eindigde met 3 lvl 10 heroes
Het ging best goed, 1e slag was voor ons, ging ik even creephunten met mijn legertje, kom ik de 3 tegenstanders tegen...
En ja hoor, ik word afgemaakt, vraagt mijn ally : ''why didn't you town portal ?'' Yep, stoned WC spelen is niet goed
quote:Mmm... Misschien is dat ook wel mijn probleem...
Op vrijdag 23 januari 2004 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Yep, stoned WC spelen is niet goed
quote:Dat zou verklaren waarom ik met een iets beter percentage mijn icoontje heb gehaald.
Op vrijdag 23 januari 2004 09:31 schreef Frollo het volgende:[..]
Mmm... Misschien is dat ook wel mijn probleem...
quote:Och, ik haal die 1500 wins ook vast nog wel 'n keer
Op vrijdag 23 januari 2004 09:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat zou verklaren waarom ik met een iets beter percentage mijn icoontje heb gehaald.
quote:Ga je voor Illidan?
Op vrijdag 23 januari 2004 09:44 schreef Frollo het volgende:[..]
Och, ik haal die 1500 wins ook vast nog wel 'n keer
quote:Nee, voor Deathwing.
Op vrijdag 23 januari 2004 09:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ga je voor Illidan?
(Ik vind TFT 'n beetje te moeilijk )
quote:Ook goed.
Op vrijdag 23 januari 2004 09:51 schreef Frollo het volgende:[..]
Nee, voor Deathwing.
(Ik vind TFT 'n beetje te moeilijk
)
mijn profile :
http://www.battle.net/war3/ladder/W3XP-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=On_E
quote:Is goed.
Op vrijdag 23 januari 2004 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Zullen we een keer AT spelen heren ?mijn profile :
http://www.battle.net/war3/ladder/W3XP-player-profile.aspx?Gateway=Northrend&PlayerName=On_E
quote:Ik ben ook nog aan 't werk tot 6en
Is goed. Maar voorlopig niet, ik heb hier een fucked-up layout... En ik heb straks school. Voeg me ff toe op msn als je wil AT'en. (MSN adres staat in profiel.)
Ik voeg je vanavond als ik achter de comp. duik wel ff toe op MSN.
quote:Ik heb van 6 tot 7 trainen voor korfbal.
Op vrijdag 23 januari 2004 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik ben ook nog aan 't werk tot 6en
Ik voeg je vanavond als ik achter de comp. duik wel ff toe op MSN.
quote:En nu ben ik er dus.
Op vrijdag 23 januari 2004 10:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik heb van 6 tot 7 trainen voor korfbal.
Net At en 1v1 met PBateman1978 gedaan. De AT leek flut te gaan, aangezien we beide onze slechtste volkeren kregen. (Ik iig, hij zei dat later ook) Hij was NE, en ik UD. We speelden tegen een Human en een NE. Ik ging voor fiends en hij ging voor hunts. Hij kreeg een rush om zijn oren, die falikant mislukte. (Tja, wat wil je als er 2 keer Frost Nova op je complete leger wordt gedaan...)
Toen snel naar tier 2, ik nog steeds met Fiends, en hij met hunts, en later ook enkele Ancient of Lore mannetjes. Ik maakte 2 Statues. (Een UD kan niet zonder.) En toen was het mijn beurt om aangevallen te worden. Ware het niet dat ik dat zag, dmv. het leger van PBateman, die in de buurt was. De NE viel aan, met mass hunts. (Populaire tactiek tegenwoordig, ook in solo... ) En toen zat ie vast tussen mijn Fiends, en PBatemans hunts.
Tja, en als die hunts dan op een kluitje gaan staan, is het snel Frost Nova doen. Pijnlijk.
Daarna, na de aanval ff wat extra mannetjes gemaakt, en de NE aangevallen. Daar wonnen we, omdat zijn mannetjes dood gingen, en de Human was te laat. En een Frost Nova lvl 3 op je AM en FF van Fiends is
AM.
Toen was het over, mijn Lich stond al rustig Death and Decay te doen op de gebouwen van de tegenstander, ondertussen ook een paar knights van de tegenstander beschadigend. En toen was het
tegenstanders.
De 1v1 was leuk. Ik Orc, hij UD. Ik BM-rushen, 2 aco's moorden, en toen wij elkaar ergens in het midden ontmoetten, ook nog ff zijn DK afgemoord. (Bijna dood, terug naar basis, wind walk de basis in, kick de DK, en weg)
Toen ging het voor mij verkeerd, aangezien hij al iig. 1 expansion op had, en ik nog geeneen, en toen werd mijn legertje afgemaakt.
Was al met al een leuke avond, waarin ik ook nog 2 solo en 2 Rt had gespeeld, die elk een om een gingen. (Solo win was lachen, de tegenstander was meteen weg. )
Ook verbaasde ik me erover dat de NE niet dual AoW ging... (De andere NE, dus. ) Verder waren ze erg dom, door gewoon gecreepte items te laten liggen.
Wat niet wegneemt dat ze gewoon dom bezig waren.. (Ik noem op, je AM een seconde of 10 in mijn D&D laten staan... Dat is 40 % van zijn HP eraf.
)
Lukt alleen in 2vs2 natuurlijj...
quote:ik speel ook altijd met humans
Op woensdag 28 januari 2004 18:39 schreef Vassili_Z het volgende:
Mijn favo is human....... FOOTIEWAR !!!!!
En anders ging ika ltijd sorcs met rifles en mortars.....
Was een perfect herokill combo samen met MKLukt alleen in 2vs2 natuurlijj...
quote:Idd, lekkere tactiek, alleen ben ik d'r niet zo goed in. Ik doe liever dual rax footies-->fast tech knights. (Meestal in combo met MK met een mix van skills en fast expand.)
Op woensdag 28 januari 2004 18:39 schreef Vassili_Z het volgende:
Mijn favo is human....... FOOTIEWAR !!!!!
En anders ging ika ltijd sorcs met rifles en mortars.....
Was een perfect herokill combo samen met MKLukt alleen in 2vs2 natuurlijj...
Laatste level van UD doe ik nu, leuk leveltje, maar oh wat is Illidan irritant... Enfin, lvl 3 Impale zorgt er wel voor dat een boel van zijn mannetjes een beetje weg zijn, en die Crypt Lord is een tank. (31 armor.
Hoe bedoel je, zo ongeveer niet te doden...
)
quote:Als je het rustig aan wilt doen, probeer de compu's.
Op vrijdag 30 januari 2004 21:44 schreef Cybarite het volgende:
Wat een ramp, multiplayer Warcraft is niet spelen, dat is rushen...
* PBateman1978 heeft soms hartkloppingen in 1v1 op b.net zo snel kan het gaan
quote:1v1 doe ik niet eens meer, te veel "smurfs" enzo...
Op vrijdag 30 januari 2004 22:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Warcraft III zou juist om het tactische aspect gaan, met kleine legers constant bezig zijn in plaats van rustig bouwen en met massieve legers aanvallen, en dat is (inderdaad soms in extreme vorm) toch wel gelukt !* PBateman1978 heeft soms hartkloppingen in 1v1 op b.net zo snel kan het gaan
quote:1v1 speel ik ook niet
Op vrijdag 30 januari 2004 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
1v1 doe ik niet eens meer, te veel "smurfs" enzo...
Word keer op keer ingemaakt, en mijn 1v1 tactieken zijn voldoende om een insane comp op 60 % aan te kunnen...
Wat bedoel je met de compu's ? Gewoon een AI tegenstander ? Die gaan al helemaal snel, en is nog minder leuk.
Ach, ik leg me er maar bij neer. Het is meer een Arcade spel geworden ipv fatsoenlijk een basis inclusief verdediging opzetten en een tactiek bedrijven. Maar als je zelf een game host en tegen vrienden (of vriendinnen) speelt dan heb je dat wat meer in de hand denk ik.
Alleen houdt niemand die ik ken van RTS games ....
Quake etc
Man-tot-man gevechten zijn ze idd te sloom voor over het algemeen.
BTW: weet iemand hoe je het laatste level van de campaign uit kan spelen van de Night Elves ? Dat is ook het allerlaatste level denk ik. Je moet een belangrijke berg tegen de undead beschermen samen met de orcs & humans...
Iemand nog tips ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |