abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12520224
Is er een no-cd patch/crack om Warcraft 3 (de laatste versie, dus gepatched naar 1.12!) te spelen zonder cd in de drive?

Voordat er weer mensen gaan zeiken: ik hoef géén game crack, cd key of andere shit. Ik heb het spel gekocht, kan dus gewoon op battle.net met mijn originele CD en cd-key, enzovoort.

Ik heb een teringhekel aan games spelen waarvan je de cd in de cd-rom moet hebben. Met Starcraft kun je dan gewoon eerst de files naar de harddisk kopiëren, vanaf daar installen, en met een no-cd patch opstarten. Ook battle.net werkt nog steeds dan prima.

Maar met Warcraft 3 werkt het helaas niet, ik heb een no-cd patch voor war3 v1.12 die werkt, maar als ik naar bnet ga herkent ie mijn application version niet. Vermoedelijk omdat blizzard checkt of je wel de originele .exe runt (ook tegen maphacks of andere cheats denk ik). En dat is niet het geval, want die no-cd patch is een vervanging voor war3.exe. Dat is bij die Starcraft no-cd patch anders, daar is het een apart progje wat de originele starcraft.exe opstart.

Is er zoiets ook voor Warcraft 3? Ik kan het nergens vinden
Ik zoek dus een no-cd patch die de originele bestanden met rust laat, en alleen war3.exe op een "speciale manier" opstart.

PS - Het gaat om de originele versie, dus Reign of Chaos. De expansion (Frozen Throne) heb ik nog niet, hoewel als je daar wél een werkende patch voor kent hoor ik het ook graag.

PS2 - Ik ken Daemon Tools, daar zal het wel mee werken, maar ik doe het liever zonder virtual drives.

pi_12520260
Edit: NEE, geen warez staat er toch

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-08-2003 12:57]

pi_12520271

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 18-08-2003 12:58]

pi_12520286
Jij hebt het misschien legaal maar de stoute usertjes die het illegaal hebben zijn dan ook met dit topic gebaat. Bovendien is een no cd patch altijd een crack, zeker als het niet door de makers zelf gereleased is. Ik vrees dat dit topic dan ook dicht zal moeten.
pi_12520287

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_12520289

pi_12520367
Volgens mij is deze er niet, je moet bij wc3 altijd je exe vervangen. (zover ik weet) dus het zal niet gaan werken op bnet.
Bud, where is Bud?
  maandag 18 augustus 2003 @ 12:29:57 #8
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_12520487
Is virtual CD geen optie hier? Want als jij no-cd crack er overheen haalt, werkt battle.net dus echt niet meer heej. Met virtual cd, heb je alleen wat hdd ruimte nodig, 1x cdtje er in, en daarna nooit meer
-- ViPeRII --
pi_12520499
Kun je niet een image maken met CloneCD van je game-CD en die als virtual drive mounten?
pi_12520539
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:19 schreef JaceTBL het volgende:
PS2 - Ik ken Daemon Tools, daar zal het wel mee werken, maar ik doe het liever zonder virtual drives.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:29 schreef ViPeRII het volgende:
Is virtual CD geen optie hier? Want als jij no-cd crack er overheen haalt, werkt battle.net dus echt niet meer heej. Met virtual cd, heb je alleen wat hdd ruimte nodig, 1x cdtje er in, en daarna nooit meer
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:30 schreef BladE-l----- het volgende:
Kun je niet een image maken met CloneCD van je game-CD en die als virtual drive mounten?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_12520959
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:20 schreef jurn het volgende:
spelletjeskopiewereld.com
maar dan in het engels
Ja, ik ken hem
Maar daar (en op andere locaties) vind ik alleen maar no-cd patches voor 1.12 die war3.exe vervangen, en dan kan ik er niet mee op bnet.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:21 schreef Maidenfan het volgende:Jij hebt het misschien legaal maar de stoute usertjes die het illegaal hebben zijn dan ook met dit topic gebaat. Bovendien is een no cd patch altijd een crack, zeker als het niet door de makers zelf gereleased is. Ik vrees dat dit topic dan ook dicht zal moeten.
Stoute usertjes hebben hier geen zak aan, denk ik. Als ze het niet nu al met cd kunnen spelen, kunnen ze het door zo'n patch toch nog steeds niet? Of het zou moeten zijn om de "beveiliging" van de War3 cd te omzeilen, maar daar is dit niet bepaald handig voor (en sowieso stelt de eventuele beveiliging niks voor, als die er al is, want iedereen schijnt het toch al naar hartelust te kunnen kopiëren).
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:21 schreef Vision het volgende:TBL staat niet toevallig voor The Black Lotus of wel?
Ja, toch wel
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:29 schreef ViPeRII het volgende:Is virtual CD geen optie hier? Want als jij no-cd crack er overheen haalt, werkt battle.net dus echt niet meer heej. Met virtual cd, heb je alleen wat hdd ruimte nodig, 1x cdtje er in, en daarna nooit meer
Zie de PS2 onderaan mijn post

Extra ruimte kost het trouwens nog geeneens, want nu moet ik ook al de files van de cd op mijn hdd hebben. Daemon Tools kan een cd image compressen dus qua ruimte zal dat zelfs nog minder kosten. Maar ik vind het een beetje irritant om zo'n virtual drive ding te moeten runnen.

quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:30 schreef BladE-l----- het volgende:Kun je niet een image maken met CloneCD van je game-CD en die als virtual drive mounten?
Ja dus, dat kan
  maandag 18 augustus 2003 @ 13:00:03 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12521174
We hebben het hiet NIET over warez ok? En links worden niet gegeven!

Verder blijf ik het een dubieus verhaal vinden, waarom zou je niet met cd spelen

Anyway, we hebben: Warcraft 3 (+add ons) -deel 2-

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')