abonnement Unibet Coolblue
pi_12387838
En hier verder lachen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_12387847
hahahhahahahah
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_12387850
ha-ha-ha-ha bas-sie
onder
pi_12387859
dag vriendjes
en vriendinnetjes
pi_12387862
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:34 schreef Stefkuh het volgende:

Volgens mij was dat pas in de 1e aflevering van de VOLGENDE serie (Amerika ofzo )


Owja dat kan ook, het is iig een zeer komische scene
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 19:37:59 #6
46998 Duder
strolling along
pi_12387881
Hahaha dit wordt een lange reeks hoor.
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_12388049
Graag een beetje respect sukkels!!
Bassie en Adriaan zijn echte Nederlandse legendes.
Drie generaties lang weten zij de jeugd op een leuke, educatieve manier in de ban te houden.
Dus.....keep your hands of B & A
Als we niet bereid zijn een tolerante samenleving te verdedigen tegen de aanvallen van de intolerante medemens, dan zal de tolerante mens te gronde gaan, en met hem de tolerantie
pi_12388109
WOW!!! Deel twee!! Daar drink ik op!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12388113
ik heb 2 dvds van B&A
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 19:50:32 #10
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_12388138
Ik vertrouw die Bassie voor geen meter ...lijkt me een rasechte hondelul.
Props to Aadje daarentegen.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 19:52:41 #11
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_12388192
Kan iemand nou nog één keer uitleggen wanneer wat komt??
Om 18.00 zag ik dat er 2 afleveringen achter elkaar kwamen van de geheimzinnige opdracht. Maar welke komt er dan straks om 0.00 en 2.00??
En wanneer komen die afleveringen van het geheim van de sleutel dan? Want die zag ik pas ook voorbij komen.
Trouwens wat is die website van nickelodeon waardeloos geworden met al die flash zooi zeg. Liep een half uur te zoeken naar de tv gids. En toen dacht ik ook nog dat hij er alleen van 's ochtends op stond. Blijkt dat ze AM PM tijden gebruiken Hoe bedoel je americaans doen.
pi_12389117
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:45 schreef sloopkogel het volgende:
Graag een beetje respect sukkels!!
Bassie en Adriaan zijn echte Nederlandse legendes.
Drie generaties lang weten zij de jeugd op een leuke, educatieve manier in de ban te houden.
Dus.....keep your hands of B & A
Het educatieve kwam toch alleen van adriaan
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 21:41:42 #13
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_12390731
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 20:32 schreef Semian_Raticus het volgende:

[..]

Het educatieve kwam toch alleen van adriaan


Uhm ja die speknek had het alleen over slagroomtaartjes.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_12392192
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:41 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Uhm ja die speknek had het alleen over slagroomtaartjes.


Man naar mijn hart die Bassie
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 22:42:55 #15
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12392493
Ik vind dat steeds naar slagroomtaartjes refereren eigenlijk best irritant
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_12392571
0.00 begint het ik ga zeker weer kijken
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 22:49:17 #17
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_12392649
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:42 schreef Zapper het volgende:
Ik vind dat steeds naar slagroomtaartjes refereren eigenlijk best irritant
Nee dat 'allebemachies Adriaan kijk nou es' als er een boef voorbij kwam... hij had nog net geen bord met 'HALLO MENSEN HIER LOOPT EEN BOEF DIE ACHTER BASSIE EN ADRIAAN AANZIT' bij.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_12392666
Ze moeten ook altijd mij hebben komt ook erg vaak langs, maar het blijft een geniale serie
Er zou eigenlijk een parodie op B&A moeten komen zoals Carlo Boszhard laatst deed, was echt grappig...
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 23:24:18 #19
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12393775
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:49 schreef ilona-scuderia het volgende:

Er zou eigenlijk een parodie op B&A moeten komen zoals Carlo Boszhard laatst deed, was echt grappig...


Dat was geen parodie, dat was belachelijk maken.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 23:28:27 #20
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_12393893
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:24 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat was geen parodie, dat was belachelijk maken.


Een parodie is meestal op een leuke manier belachelijk maken. En ik denk dat Bas en Aad hier best om kunnen lachen.
No escape from reality
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 23:30:52 #21
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_12393960
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:28 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

[..]

Een parodie is meestal op een leuke manier belachelijk maken. En ik denk dat Bas en Aad hier best om kunnen lachen.


Ze moeten wel anders wordt Bassies plastic heupje gesmolten en Adriaan kan na z'n operatie toch nog maar weinig uitbrengen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  woensdag 13 augustus 2003 @ 01:28:54 #22
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_12396690
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Er zou eigenlijk een parodie op B&A moeten komen zoals Carlo Boszhard laatst deed, was echt grappig...
Niet echt een parodie, maar heb er wel hard om moeten lachen: "Bassy III". Aflevering van Frolive (met Ruben van der Meer en Horace Cohen) van vorig jaar. Is ook nog online te bekijken: Real Player / Windows Media Player.
pi_12408024
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 19:52 schreef RIVDSL het volgende:
Kan iemand nou nog één keer uitleggen wanneer wat komt??
Om 18.00 zag ik dat er 2 afleveringen achter elkaar kwamen van de geheimzinnige opdracht. Maar welke komt er dan straks om 0.00 en 2.00??
En wanneer komen die afleveringen van het geheim van de sleutel dan? Want die zag ik pas ook voorbij komen.
Trouwens wat is die website van nickelodeon waardeloos geworden met al die flash zooi zeg. Liep een half uur te zoeken naar de tv gids. En toen dacht ik ook nog dat hij er alleen van 's ochtends op stond. Blijkt dat ze AM PM tijden gebruiken Hoe bedoel je americaans doen.
Volgens mij zit het zo:

Doordeweeks:
's Avonds om zes uur en om twaalf uur zenden ze nu de geheimzinnige opdrachtgever uit. Die van zes uur loopt alleen wel een aantal afleveringen voor om die van 12 uur. Die van 4 uur is sowieso dezelfde aflevering als die van twaalf uur.

Weekend:
In het weekend zenden ze alleen 's-nachts om twee uur Bassie en Adriaan uit en dan zou het wel eens de geheime sleutel kunnen zijn, dat weet ik niet zeker.

[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 13-08-2003 16:43]

  woensdag 13 augustus 2003 @ 16:35:39 #24
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_12408479
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze moeten ook altijd mij hebben komt ook erg vaak langs, maar het blijft een geniale serie
Er zou eigenlijk een parodie op B&A moeten komen zoals Carlo Boszhard laatst deed, was echt grappig...
dat was idd best meesterlijk, vooral met "altijd blijven lachen!" toen ze iemand plat hadden gereden met die auto met die ogen op de lampen
Je leeft maar één keer...
pi_12409212
Hoeveel boeven zijn er eigenlijk????

Ik ken alleen:
B2, de Baron, Vlugge Japie

Handige Harrie,uiterst rechts

en B100, de rechter

pi_12409482
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:04 schreef snellejelle het volgende:
Hoeveel boeven zijn er eigenlijk????

Ik ken alleen:
B2, de Baron, Vlugge Japie
[afbeelding]
Handige Harrie,uiterst rechts
[afbeelding]
en B100, de rechter
[afbeelding]


In't begin is Vlugge Japie er nog niet en is daar een "Inspector Gadget" achtig figuur voor in de plaats (B1) als ik me niet vergis. Verder is er nog een heel anders uitziende andere baron geweest (dik, kaal, hoedje, maar zei al wel frikandellen, ballen gehakt etc etc), maar volgens mij is het de bedoeling dat we die zien als dezelfde Baron als later, ach ja in de gevangenis laat je je baard wel eens staan he

Uiteraard heb je nog andere gemeneriken, maar die hebben niets met de Baron te maken (plaaggeest, huilende professor - overigens weer dezelfde persoon die later de Baron speelde).

Leuk detail misschien is dat in "het Geheim van de schatkaart" op TV de Baron wordt begeleid door B2 (wazeggie??) en Vlugge Japie, terwijl op het CASSETE bandje van dit verhaal (die ik heb) B2 is vervangen door een Japanner. (Balon ipv Baron en Clown en Aclobaat ipv Clown en Acrobaat enz enz)

edit: kan btw ook dat het Vlugge Japie was die op de CASSETTE vervangen is.. dat weet ik niet meer... weet niet meer waart bandje ligt

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12410676
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:17 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

In't begin is Vlugge Japie er nog niet en is daar een "Inspector Gadget" achtig figuur voor in de plaats (B1) als ik me niet vergis. Verder is er nog een heel anders uitziende andere baron geweest (dik, kaal, hoedje, maar zei al wel frikandellen, ballen gehakt etc etc), maar volgens mij is het de bedoeling dat we die zien als dezelfde Baron als later, ach ja in de gevangenis laat je je baard wel eens staan he

Uiteraard heb je nog andere gemeneriken, maar die hebben niets met de Baron te maken (plaaggeest, huilende professor - overigens weer dezelfde persoon die later de Baron speelde).

Leuk detail misschien is dat in "het Geheim van de schatkaart" op TV de Baron wordt begeleid door B2 (wazeggie??) en Vlugge Japie, terwijl op het CASSETE bandje van dit verhaal (die ik heb) B2 is vervangen door een Japanner. (Balon ipv Baron en Clown en Aclobaat ipv Clown en Acrobaat enz enz)

edit: kan btw ook dat het Vlugge Japie was die op de CASSETTE vervangen is.. dat weet ik niet meer... weet niet meer waart bandje ligt


Die andere Baron die je bedoelt is BB (Boeven Baas). Deze speelt alleen in Het geheim van de sleutel en De diamant.

Op de cassette is B2 vervangen door Ping Pong (geloof ik).

[Dit bericht is gewijzigd door heidbuurt op 13-08-2003 23:19]

pi_12412324
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 18:23 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Die andere Baron die je bedoelt is BB (Boeven Baas). Deze speelt alleen in Het geheim van de sleutel en De diamant.

Op de cassette is B2 vervangen door Ping Poeng (geloof ik).


Ja zoiets Ja Ping-Pong klopt
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  woensdag 13 augustus 2003 @ 20:48:45 #29
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12413325
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 18:23 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Die andere Baron die je bedoelt is BB (Boeven Baas). Deze speelt alleen in Het geheim van de sleutel en De diamant.

Op de cassette is B2 vervangen door Ping Poeng (geloof ik).


Die Ping Poen, wordt ook gebruikt in een verhaal op de B&A site, ik had nog nooit van hem gehoord, is dat een Japanner, grappig.

P.s.: Heidbuurt, weet je al hoe dat nummer heet wat je zocht (adriaantje in de dakgoot?) Check nog 's Bassie & Adriaan Muziek, daar heb ik nog een vraag over een nummer voor je, alvast bedankt he!

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  woensdag 13 augustus 2003 @ 21:26:22 #30
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
  woensdag 13 augustus 2003 @ 21:53:51 #31
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12414847
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:26 schreef Veerboot het volgende:
De Baron werd gespeeld door Paul van Gorcum toch? Is dit de baron zonder vermomming zeg maar?:
[afbeelding]
http://www.kunstklank.nl/2003-onderstroom/images/slides/Paul%20van%20Gorcum,%20verteller,%20in%20gesprek%20met%20regisseuse%20Martine%20Zeeman.html
Ja (mijn idool), hij ziet er hier wel slecht uit zeg....of ligt dat aan mij?
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  woensdag 13 augustus 2003 @ 22:23:34 #32
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12415639
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:26 schreef Veerboot het volgende:
Is dit de baron zonder vermomming zeg maar?:
de laatste keer dat ik m zag, zag ie er wel anders uit
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_12415724
Wat is een baron eigenlijk?
pi_12415839
Ik ben vroeger kei grote fan geweest van Bassie en Adriaan, tot mijn 8e ofzo... ik vind het echt zielig hoe het voor ze afloopt nu...
  woensdag 13 augustus 2003 @ 22:58:22 #35
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12416501
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:31 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Ik ben vroeger kei grote fan geweest van Bassie en Adriaan, tot mijn 8e ofzo... ik vind het echt zielig hoe het voor ze afloopt nu...
Ja, nu eindelijk dan een afscheidstournee, gaat het finaal mis, maar ze zeggen dat als Aad er bovenop komt, dat ze die dan ook afmaken, dus misschien toch nog een happy end...
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_12416706
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:58 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Ja, nu eindelijk dan een afscheidstournee, gaat het finaal mis, maar ze zeggen dat als Aad er bovenop komt, dat ze die dan ook afmaken, dus misschien toch nog een happy end...


ja...ik denk dat ze beter eerder hadden kunnen stoppen... ze waren hier al te oud voor geworden vind ik
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:07:38 #37
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_12416744
vrienden van mij zeggen al heeeeeeeel lang dat de baron door adriaan gespeeld wordt, ik ga daar altijd tegen in, dat dat dus nie zo is.

wat een bullshit :|( toch geloven ze me niet

...some more happy little trees!!
pi_12416852
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:07 schreef Bob.Ross het volgende:
vrienden van mij zeggen al heeeeeeeel lang dat de baron door adriaan gespeeld wordt, ik ga daar altijd tegen in, dat dat dus nie zo is.

wat een bullshit :|( toch geloven ze me niet


1 seizoen geweest jawel (hier al zoooooooooooo vaak ter sprake gekomen) dat was het eerste seizoen dat De Baron in de serie voorkwam (ik zoek zo ff het plaatje voor je)


Baron (Aad van Toor, enkel tijdens de Schatkaart)


Baron (aj naam kwijt.. maar die man die het jaren daarna heeft gedaan)

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  woensdag 13 augustus 2003 @ 23:36:24 #39
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_12417563
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:07 schreef Bob.Ross het volgende:

wat een bullshit :|( toch geloven ze me niet


Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_12418759
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:48 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Die Ping Poen, wordt ook gebruikt in een verhaal op de B&A site, ik had nog nooit van hem gehoord, is dat een Japanner, grappig.

P.s.: Heidbuurt, weet je al hoe dat nummer heet wat je zocht (adriaantje in de dakgoot?) Check nog 's Bassie & Adriaan Muziek, daar heb ik nog een vraag over een nummer voor je, alvast bedankt he!


Nee, helaas zijn we nog niet achter de naam van het nummer
  donderdag 14 augustus 2003 @ 01:28:59 #41
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_12419901
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:53 schreef De_Maestro het volgende:
Ja (mijn idool), hij ziet er hier wel slecht uit zeg....of ligt dat aan mij?
Tja, we zijn inmiddels ook wel zo'n 10 jaar verder natuurlijk...
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:11 schreef Stefkuh het volgende:
[afbeelding]
Baron (aj naam kwijt.. maar die man die het jaren daarna heeft gedaan)
Paul van Gorcum dus
  donderdag 14 augustus 2003 @ 02:19:55 #42
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_12420609
Mensen ik heb het eens even nageluisterd. Bij het Casette bandje van bassie & adriaan op schattenjacht is het B2 die vervangen is door ping poen. Dit bandje is trouwens afkomstig van een hoorspel van de tros, zo lees ik hier op het hoesje.
Ik heb hier ook een bandje van Bassie & Adriaan als geheime agenten. Dit is eigenlijk de huilende professor, maar dan in een geheime agenten jasje.
Verder heb ik alleen bandjes met liedjes:
Bassie & Adriaan en de reis vol verassingen
Radiostation Bassie & Adriaan
Radiostation Bassie & Adriaan vanuit griekenland (alleen hoesje, bandje is in de soep gelopen jaren geleden en was onherstelbaar)

Welke bandjes hebben/hadden jullie allemaal?? Ben namelijk wel benieuwd welke er waren

pi_12420626
Ik heb helaas geen bandjes , ik moet het met Nickelodeon doen...
pi_12420638
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:19 schreef RIVDSL het volgende:
Mensen ik heb het eens even nageluisterd. Bij het Casette bandje van bassie & adriaan op schattenjacht is het B2 die vervangen is door ping poen. Dit bandje is trouwens afkomstig van een hoorspel van de tros, zo lees ik hier op het hoesje.
Ik heb hier ook een bandje van Bassie & Adriaan als geheime agenten. Dit is eigenlijk de huilende professor, maar dan in een geheime agenten jasje.
Verder heb ik alleen bandjes met liedjes:
Bassie & Adriaan en de reis vol verassingen
Radiostation Bassie & Adriaan
Radiostation Bassie & Adriaan vanuit griekenland (alleen hoesje, bandje is in de soep gelopen jaren geleden en was onherstelbaar)

Welke bandjes hebben/hadden jullie allemaal?? Ben namelijk wel benieuwd welke er waren


alleen de videocassettes van de huilende professor. de bassieworst die je daarvoor moest eten komt na al die jaren nog mijn oren uit.

verder alle series en filmpjes opgenomen van tv. op een gegeven moment hebben wat kleine kiddo's in mijn verzameling kunnen shoppen, maar als ik de moeite zou doen heb ik alles denk ik wel weer zo bij elkaar. maargoed, over een tijdje zijn alle dvd's uit. die moet ik hebben.

pi_12421216
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:19 schreef RIVDSL het volgende:
Mensen ik heb het eens even nageluisterd. Bij het Casette bandje van bassie & adriaan op schattenjacht is het B2 die vervangen is door ping poen. Dit bandje is trouwens afkomstig van een hoorspel van de tros, zo lees ik hier op het hoesje.
Ik heb hier ook een bandje van Bassie & Adriaan als geheime agenten. Dit is eigenlijk de huilende professor, maar dan in een geheime agenten jasje.
Verder heb ik alleen bandjes met liedjes:
Bassie & Adriaan en de reis vol verassingen
Radiostation Bassie & Adriaan
Radiostation Bassie & Adriaan vanuit griekenland (alleen hoesje, bandje is in de soep gelopen jaren geleden en was onherstelbaar)

Welke bandjes hebben/hadden jullie allemaal?? Ben namelijk wel benieuwd welke er waren


Dit zijn ongeveer alle cassettebandjes:

Bassie en Adriaan (cassette, met gele achtergrond)
Bassie en Adriaan (cassette, met foto voor circustent)
Het circus van Bassie en Adriaan
Bassie en Adriaan Ole
Feest met Bassie en Adriaan
Bassie en Adriaan en de diamantenroof
Avonturen met Bassie en Adriaan
Sint Nicolaas op bezoek bij Circus Bassie en Adriaan
Bassie en Adriaan als geheime agenten
Circus Bassie en Adriaan
Radiostation Bassie en Adriaan deel 1
Bassie en Adriaan op Schattenjacht
De leukste liedjes van Bassie en Adriaan
Radiostation Bassie en Adriaan vanuit Griekenland deel 2
Op reis met Bassie en Adriaan door Europa
De leukste liedjes van Bassie en Adriaan deel 2
Bassie en Adriaan en de reis vol verassingen
Bassie en Adriaan en de verdwenen schat
Bassie en Adriaan en de liedjes uit grootmoederstijd deel 1
Bassie en Adriaan en de liedjes uit grootmoederstijd deel 2
De leukste liedjes van Bassie en Adriaan deel 3
Bassie en Adriaan - Alle Sinterklaasliedjes
Bassie en Adriaan Live!
Bassie en Adriaan - 12 Liedjes, 13 Ambachten
Reizen & Zingen met Bassie en Adriaan
Bassie en Adriaan - De 12 mooiste ballades
25 Jaar Bassie & Adriaan

pi_12423962
Ik had een casette bandje met oude liedjes, zoals "Bassie als toreador" die nog voorbij kwam in "De Plaaggeest",
bandje ligt nu ergens bij nichtje ...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:58:07 #47
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_12425279
Ik heb dat bandje dat ze aan die kist met peper worden vastgebonden (Geheim van de Schatkaart?), maar kan het bandje niet meer vinden...
pi_12425505
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 21:53 schreef De_Maestro het volgende:

[..]

Ja (mijn idool), hij ziet er hier wel slecht uit zeg....of ligt dat aan mij?


Ja hij wordt ook een dagje ouder he! (op "Paul van Gorcum" Googlen levert trouwens slechts 94 pagina's op waarvan wel verdacht veel homo pagina's.. de Baron is..? nee toch!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 14 augustus 2003 @ 12:18:21 #49
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_12425644
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 12:09 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ja hij wordt ook een dagje ouder he! (op "Paul van Gorcum" Googlen levert trouwens slechts 94 pagina's op waarvan wel verdacht veel homo pagina's.. de Baron is..? nee toch!


?! Toch niet ook mijn idool! Waarom is iedereen die beroemd is homo?
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_12425724
ik was als klein kind verliefd op adriaan, dan ging ik bij hem op schoot in mijn dromen.
pi_12425974
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 12:22 schreef Yamyam het volgende:
ik was als klein kind verliefd op adriaan, dan ging ik bij hem op schoot in mijn dromen.
hehe ja mijn ma zegt ook altijd dat het zo'n knappe man was (met de nadruk op was) dus zullen er inderdaad vast wel meer meisjes verliefd zijn geweest op stoere Aad
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12429957
Poll: Wie is de stoerste Boef van Bassie&Adriaan??
  • De Baron
  • Vlugge Japie
  • Handige Harrie
  • B2, wat zeggie??? B2!
  • B1-0-0

  • Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
    pi_12430129
    Absoluut Vlugge Japie, dat gezicht van hem soms, heel erg goed gespeeld
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12431153
    de baron natuurlijk, boef aller boeven
      donderdag 14 augustus 2003 @ 17:56:21 #55
    46998 Duder
    strolling along
    pi_12434581
    B100 natuurlijk "Mijn neus laat me nooit in de steek"
    Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
      donderdag 14 augustus 2003 @ 18:05:35 #56
    46375 Sai
    vindt je een kutwijf.
    pi_12434730
    Arie en Sylvester hadden ook een (in mijn herinnering) best leuke parodie van B&A, hoewel behoorlijk flauw af en toe.
    O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
    pi_12434883
    Defenitly B100 !

    Mijn neus laat mij nooit in de steek, en deze keer heb ik geen pech!

    10m daarna: Ik heb ook altijd pech
    geweldig

    pi_12435905
    Na nu is de aflevering door Euopa af. Welke komt daarna?
    pi_12436383
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 19:02 schreef JeroenV het volgende:
    Na nu is de aflevering door Euopa af. Welke komt daarna?
    Bassie en Adriaan en de reis vol Verrassingen

    Dat is in Amerika

    Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
    pi_12436424
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 18:05 schreef Sai het volgende:
    Arie en Sylvester hadden ook een (in mijn herinnering) best leuke parodie van B&A, hoewel zijn behoorlijk flauw af en toe.
    Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
    pi_12437624
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 19:24 schreef Stefkuh het volgende:

    [..]

    Bassie en Adriaan en de reis vol Verrassingen

    Dat is in Amerika


    Ik hoop het!!
    Alsjeblieft niet de huilende pof want die krijg ik morgen op dvd binnen
    pi_12438299
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 20:17 schreef snellejelle het volgende:

    Ik hoop het!!
    Alsjeblieft niet de huilende pof want die krijg ik morgen op dvd binnen


    Met Joris! Is wel mooier qua jeugdsentiment, met die oude beelden.
    In die serie zie je ook veel van het circus
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12438875
    mja huilende prof en met die sleutel vond ik toch wel de minste
      donderdag 14 augustus 2003 @ 21:15:03 #64
    53628 snowwie
    Fokker Parents!
    pi_12438914
    weet iemand toevallig hoe de serie afloopt met die pestkop of zoiets.
    hij was eerst ook op tv maar het eind heb ik nooit gezien.
    weet iemand welke ik bedoel?
    Batterij zwak!
    pi_12439068
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 21:15 schreef snowwie het volgende:
    weet iemand toevallig hoe de serie afloopt met die pestkop of zoiets.
    hij was eerst ook op tv maar het eind heb ik nooit gezien.
    weet iemand welke ik bedoel?
    das de serie met De Plaaggeest

    Ben ik ook nog steeds erg benieuwd naar, moest op vakantie ...

    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12439408
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 21:22 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    das de serie met De Plaaggeest

    Ben ik ook nog steeds erg benieuwd naar, moest op vakantie ...


    Deze en die met de sleutel ken ik ook al niet
    Ik heb nog wat te kopen duz
    pi_12439787
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 21:22 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    das de serie met De Plaaggeest

    Ben ik ook nog steeds erg benieuwd naar, moest op vakantie ...


    Bassie & Adriaan zitten in de caravan en krijgen dan een brief van een meisje (dat is trouwens de dochter van Bassie....). In de brief staat dat de plaaggeest zijn kleren heeft weg gedaan. En heeft gezien dat het veel leuker is om de kinderen te laten lachen. Daarom koopt hij misschien ook een rodeneus net als Bassie. Naja dat is dan wat het einde
    pi_12439809
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 21:40 schreef snellejelle het volgende:

    [..]

    Deze en die met de sleutel ken ik ook al niet
    Ik heb nog wat te kopen duz


    Ja, en over een tijdje nog meer Want alle series komen op DVD. Er komt geloof ik zelfs een Circus DVD. Daar staat dus een voorstelling op van Circus Bassie & Adriaan.
    pi_12439940
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 21:56 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Ja, en over een tijdje nog meer Want alle series komen op DVD. Er komt geloof ik zelfs een Circus DVD. Daar staat dus een voorstelling op van Circus Bassie & Adriaan.


    De series zijn leuk maar die circus DVD laat ik wel liggen voor de kleintjes
    pi_12440018
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 22:01 schreef snellejelle het volgende:

    [..]

    De series zijn leuk maar die circus DVD laat ik wel liggen voor de kleintjes


    imho zijn alle b&a dingen voor de kleintjes. tenzij je echt fan bent, maar dan wil je de circus dvd ook
    pi_12440187
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 21:55 schreef heidbuurt het volgende:

    Bassie & Adriaan zitten in de caravan en krijgen dan een brief van een meisje (dat is trouwens de dochter van Bassie....). In de brief staat dat de plaaggeest zijn kleren heeft weg gedaan. En heeft gezien dat het veel leuker is om de kinderen te laten lachen. Daarom koopt hij misschien ook een rodeneus net als Bassie. Naja dat is dan wat het einde


    en komen ze er nog achter dat het eigenlijk die ene kerel is (Andre??) die ze telkens tegenkomen??
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12440417
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 22:04 schreef gunhead het volgende:

    [..]

    imho zijn alle b&a dingen voor de kleintjes. tenzij je echt fan bent, maar dan wil je de circus dvd ook


    Neh, de series zijn gewoon cewl maar dat circus hoef 'k niet!
    pi_12440906
    bassie was echt stom zondag, ging die het koelwater van de auto aftappen om af te wassen

    domme clown

    Bij tijd en wijle aanwezig...
    pi_12440983
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 22:35 schreef greatgonzo het volgende:
    bassie was echt stom zondag, ging die het koelwater van de auto aftappen om af te wassen

    domme clown


    ik heb hem niet gezien, maar ik denk dat je bedoelt toen ze in de woestijn zaten in "reis vol verrassingen".

    dat was juist mega slim! is het afwaswater lekker warm

    en dat dat je koelwater was, ach: zolang ze de serie zelf schrijven krijg je altijd "maar het toeval wilde dat het goed kwam"...
    volgens mij daar ook. een bus met toeristen ofzo

    pi_12441071
    quote:
    Op woensdag 13 augustus 2003 22:26 schreef KonnieKipke het volgende:
    Wat is een baron eigenlijk?
    Haha weet je dat echt niet?
    Een baron behoort tot een van de laagste rangen van het adelijke stelsel (van hoog naar laag): Prins - Hertog - Markies - Graaf - Baron - Jonkheer.
    In het begin ziet hij er ook nog echt zo uit, met een heel deftig pak en een wandelstok en in de serie waar Adriaan hem speelt praat hij ook bekakt, nu is alleen monocle (dat glaasje voor zijn oog) er nog van over
    pi_12441087
    met lekkere wijfen toch, die op zoek waren naar twee personen om hen in te smeren?
    Bij tijd en wijle aanwezig...
    pi_12441157
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 22:10 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    en komen ze er nog achter dat het eigenlijk die ene kerel is (Andre??) die ze telkens tegenkomen??


    Die kerel is niet André hij speelt een vriend van Adriaan in de sleutel en de diamant, die gast die ze hier kennen is een of andere Douwe die net als de plaaggeest wordt gespeeld door Jaap Stobbe.
    pi_12441229
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 21:55 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Bassie & Adriaan zitten in de caravan en krijgen dan een brief van een meisje (dat is trouwens de dochter van Bassie....). In de brief staat dat de plaaggeest zijn kleren heeft weg gedaan. En heeft gezien dat het veel leuker is om de kinderen te laten lachen. Daarom koopt hij misschien ook een rodeneus net als Bassie. Naja dat is dan wat het einde


    Wow goed dat ik het weet, als hij op televisie wordt uitgezonden zie je dat een jochie in dat pak rent en dan gaan B&A er naartoe en dan vraagt Adriaan: heb jij die gevonden en vind je hem mooi? Dan zegt dat jochie: ja Adriaan: dan mag je hem houden, ga maar gauw naar huis.
    En dan stopt het op Nickolodeon altijd zonder aftiteling

    Oh ja komen ze er nou achter dat die Douwe het is????

    pi_12441413
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 22:43 schreef HarryH het volgende:

    die gast die ze hier kennen is een of andere Douwe die net als de plaaggeest wordt gespeeld door Jaap Stobbe.


    Oh ja, maar komen ze er nog achter dat hij het was dan?
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12441448
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 22:52 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    Oh ja, maar komen ze er nog achter dat hij het was dan?


    Ja dat weet ik dus ook niet, iemand?
    pi_12441643
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 22:53 schreef HarryH het volgende:

    [..]

    Ja dat weet ik dus ook niet, iemand?


    Nee, daar komen ze niet achter...
    Trouwens dat jongentje dat die kleren aan heeft is de zoon van Adriaan.

    [Dit bericht is gewijzigd door heidbuurt op 14-08-2003 23:06]

    pi_12441952
    weet iemand hoe het precies zit met de volledige naam van de baron?

    het enige dat op het hele internet te vinden is, is dit fok!topic:
    Ducktales


    relevante quotes:

    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2002 20:09 schreef Marble het volgende:

    [..]

    Welles. Hij zij een keertje "Met Baron van Nimwegen" toen hij de telefoon opnam.


    quote:
    Op maandag 11 februari 2002 12:57 schreef Patch het volgende:
    Paul van Gorcum is een vriend van me, en ik vroeg het vanmorgen na.
    Ik was toch benieuwd.
    Hij zei ook dat het gewoon "De Baron" is.
    Hij heeft geen achternaam.
    Wel kan het zo zijn dat hij vroeger wel eens een keer een achternaam heeft gehad, maar dat was voor Paul's tijd.
    In de eerste paar series speelde Adriaan zelf namelijk De Baron.
    quote:
    Op maandag 11 februari 2002 13:20 schreef Marble het volgende:
    Dan is ie het zeker vergeten. Hij zegt het een keertje als hij de telefoon opneemt op die ene boot die hij met B100 enzo heeft gestolen. In de serie met de mysterieuze opdrachtgever of die ene serie over Amerika, 1 van die 2 i.i.g.
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2002 11:31 schreef CaptainCab het volgende:
    Volgens de officiële Bassie en Adriaan site:

    Zijn achternaam is: (Baron) van Neemwegge


    quote:
    Op donderdag 17 april 2003 03:35 schreef BrianMay het volgende:

    [..]

    in de afleveringen van op reis door europa zegt de baron als ie de telefoon opneemt "Hallo, met Baron van Neembergen"

    ook op de 1e aflevring van de reis vol verassingen. dan zegt bassie

    "Wat is er met Baron van neembergen gebeurt"


    quote:
    Op donderdag 17 april 2003 07:54 schreef Patch het volgende:
    Paul kan zich er niks van herinneren, al geeft ie wel toe dat ie wellicht 1 x spontaan heeft opgenomen met "van Neemwegge", maar dat is al gauw achterwege gelaten, omdat de Baron gewoon de Baron is.
    Niks meer niks minder.
    quote:
    Op vrijdag 18 april 2003 05:21 schreef BrianMay het volgende:

    [..]

    Ik kan me herrineren in de aflevering van 'Laat ze maar lachen' met Bas en Aad dat ze een stuk lieten zien dat Paul de telefoon op pakte en zei: Met Baron van Nimwegen, en daarna vraagt aan de mensen achter de schermen wie Baron van Nimwegen is.
    Ik zal morgen ff kijken op welke afleveringen de naam Van Neembergen gebruikt word


    pi_12442381
    In de series:

    B&A en het geheim van de schatkaart
    B&A en de verdwenen kroon
    B&A en de verzonken stad

    wordt hij steevast betiteld als De Baron.

    In de series B&A en de reis door Europa
    en B&A en de reis vol verrassingen wordt hebben ze het verschillend over de Baron en inderdaad Baron van Neemwegge.

    Ik zie het zo: hij is een baron, want je hoort duidelijk DE baron maar hij heet ook baron want zo neemt hij de telefoon op en in de aflevering van Curacau bestelde B100 3 tickets op naam van B van Neemwegge

    pi_12450227
    Hij neemt ook vaak op met gewoon "jaaa? Hallooo?"
    Alleen vond Paul van Gorcum wel het beste De baron spelen vergeleken met adriaan
      Moderator vrijdag 15 augustus 2003 @ 10:10:42 #85
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12450271
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2003 19:49 schreef Brendovic het volgende:
    ik heb 2 dvds van B&A
    ik heb er 5

    * djkoelkast groot fan is

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      Moderator vrijdag 15 augustus 2003 @ 10:25:59 #86
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12450487
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 21:15 schreef snowwie het volgende:
    weet iemand toevallig hoe de serie afloopt met die pestkop of zoiets.
    hij was eerst ook op tv maar het eind heb ik nooit gezien.
    weet iemand welke ik bedoel?
    heb ik al jaren op betamax, heb m nu op dvd

    ga het einde niet verklappen

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_12453964
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 10:10 schreef djkoelkast het volgende:

    [..]

    ik heb er 5

    * djkoelkast groot fan is


    Ik pas één! Vandaag binnen gekregen: de huilende professor. Ik ben zeer benieuwd!!
    pi_12454087
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 13:14 schreef snellejelle het volgende:

    [..]

    Ik pas één! Vandaag binnen gekregen: de huilende professor. Ik ben zeer benieuwd!!


    ik heb der 10
    pi_12454159
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 13:19 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    ik heb der 10


    * snellejelle jaloers is!!
      Moderator vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:54:29 #90
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12455115
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 13:19 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    ik heb der 10


    dubbele zeker?

    er zijn:

    1. europa deel I
    2. amerika deel I*
    3. amerika deel II*
    4. huilende professor*
    5. sleutel*
    6. diamant*
    7. live
    8. liedjes uit grootmoeders tijd
    9. plaaggeest*

    ...dus meer niet
    of heb je de herziene versie van amerika? (waarschijnlijk zonder twin towers, staan nog wel op mijn dvds) die is meer delen...

    met * heb ik

    live is ook leuk, heeft een maatje van me...
    huilende professor alleen voor de collectie want dat vind ik de slechtste serie...

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_12455675
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 13:54 schreef djkoelkast het volgende:

    [..]

    dubbele zeker?

    er zijn:

    1. europa deel I
    2. amerika deel I*
    3. amerika deel II*
    4. huilende professor*
    5. sleutel*
    6. diamant*
    7. live
    8. liedjes uit grootmoeders tijd
    9. plaaggeest*

    ...dus meer niet
    of heb je de herziene versie van amerika? (waarschijnlijk zonder twin towers, staan nog wel op mijn dvds) die is meer delen...

    met * heb ik

    live is ook leuk, heeft een maatje van me...
    huilende professor alleen voor de collectie want dat vind ik de slechtste serie...


    Nee, ik heb geen dubbele. De DVD van 25 jaar B&A heb ik ook. De herzieneversies van Amerika heb ik nog niet. Misschien binnenkort Ik heb dus alleen de oude
      Moderator vrijdag 15 augustus 2003 @ 14:21:19 #92
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12455852
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 14:15 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Nee, ik heb geen dubbele. De DVD van 25 jaar B&A heb ik ook. De herzieneversies van Amerika heb ik nog niet. Misschien binnenkort Ik heb dus alleen de oude


    ik vind dat ze europa ook wel op 2 dvds mogen verzamelen
    en leuk bij de huilende prof. verwijderde scenes!!
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_12456055
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 14:21 schreef djkoelkast het volgende:

    [..]

    ik vind dat ze europa ook wel op 2 dvds mogen verzamelen
    en leuk bij de huilende prof. verwijderde scenes!!


    Ik heb gehoord dat dat ook de bedoeling is .... Maja ff afwachten dus
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:56:08 #94
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12460248
    quote:
    Op donderdag 14 augustus 2003 22:10 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    en komen ze er nog achter dat het eigenlijk die ene kerel is (Andre??) die ze telkens tegenkomen??


    Het is Douwe, en nee, ze komen er niet achter. Adriaan vermoed alleen iets

    Wat ik me wel afvraag, in de aflevering van vannacht van Europa, in Belgie, komen ze een bekende tegen in Brussel, maar ik verstond de naam van die baardaap niet. Wie is het? Waar kennen ze hem van?

    Overigens lopen de dag en nacht uitzendingen niet gelijk, neem gisteren:
    18:00: Geheimzinnige opdracht: Spanje (11), Geheimzinnige opdracht: Luxemburg (12)
    0:00, 2:00, 4:00 (eigenlijk vandaag): Geheimzinnige opdracht: Belgie (10)

    Voor vandaag betekend dat er om 18:00 gestart wordt met een nieuwe (reis vol verrassingen? dat is wel de juiste volgorde)

    Vannacht krijgen we echter een weekend aflevering, (volgens mij)
    en dat is het geheim van de sleutel, afl 3 (1 en 2 waren vorige week, nadat de Plaaggeest het weekend daarvoor was afgelopen, dat is dus de juiste volgorde)
    Maandagnacht is er dus weer een Europa aflevering (spanje)

    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_12460393
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 16:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:

    [..]

    Het is Douwe, en nee, ze komen er niet achter. Adriaan vermoed alleen iets

    Wat ik me wel afvraag, in de aflevering van vannacht van Europa, in Belgie, komen ze een bekende tegen in Brussel, maar ik verstond de naam van die baardaap niet. Wie is het? Waar kennen ze hem van?


    dat is danny verbiest, die speelt zichzelf
    vlaamse acteur doet onder andere 'samson' (die vrt-hond: gertjuhhh)

    hij komt ook voor in "de verzonken stad", daar helpt hij op afstand, volgens mij heeft hij robin dan ook. ik weet niet zeker of ze hem daarvoor ook al kenden, maar ik dacht het wel

      vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:28:34 #96
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_12461197
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 16:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:

    [..]

    Het is Douwe, en nee, ze komen er niet achter. Adriaan vermoed alleen iets

    Wat ik me wel afvraag, in de aflevering van vannacht van Europa, in Belgie, komen ze een bekende tegen in Brussel, maar ik verstond de naam van die baardaap niet. Wie is het? Waar kennen ze hem van?

    Overigens lopen de dag en nacht uitzendingen niet gelijk, neem gisteren:
    18:00: Geheimzinnige opdracht: Spanje (11), Geheimzinnige opdracht: Luxemburg (12)
    0:00, 2:00, 4:00 (eigenlijk vandaag): Geheimzinnige opdracht: Belgie (10)

    Voor vandaag betekend dat er om 18:00 gestart wordt met een nieuwe (reis vol verrassingen? dat is wel de juiste volgorde)

    Vannacht krijgen we echter een weekend aflevering, (volgens mij)
    en dat is het geheim van de sleutel, afl 3 (1 en 2 waren vorige week, nadat de Plaaggeest het weekend daarvoor was afgelopen, dat is dus de juiste volgorde)
    Maandagnacht is er dus weer een Europa aflevering (spanje)


    Volgens mij heet hij Dannie ofzo, hij kwam ook voor in Bassie en Adriaan en de Verzonken Stad
    Free Your Mind
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:32:24 #97
    28609 Veerboot
    Mensoverbrengschuit
    pi_12461288
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 17:28 schreef Demol het volgende:

    [..]

    Volgens mij heet hij Dannie ofzo, hij kwam ook voor in Bassie en Adriaan en de Verzonken Stad


    Uhm, zie ook één reactie boven je?
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:38:25 #98
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12461403
    Danny Verbiest ja, haha, die had Robin in 'De Verzonken Stad' zo vetgevoerd, dat ie minstens 30 centimeter gegroeid was!
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:51:54 #99
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_12461710
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 17:32 schreef Veerboot het volgende:

    [..]

    Uhm, zie ook één reactie boven je?


    Sorry, niet gezien
    Free Your Mind
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:05:49 #100
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12461971
    En inderdaad beginnen ze nu met de reis vol verrassingen, aflevering 1
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:00:23 #101
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_12462864
    Weet iemand waar dat kasteel uit Bassie en Adriaan en de verdwenen kroon ligt? Het kasteel oogt in de serie als een oude ruine, en de boeven houden zich erin schuil.
    Free Your Mind
    pi_12462921
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:00 schreef Demol het volgende:
    Weet iemand waar dat kasteel uit Bassie en Adriaan en de verdwenen kroon ligt? Het kasteel oogt in de serie als een oude ruine, en de boeven houden zich erin schuil.
    die serie is grotendeels opgenomen in en rond vlaardingen, dus waarschijnlijk daar ergens
    pi_12463612
    Sohee! Ze vlogen vandaag boven Naarden
    Tevens The Return of the Vlugge Japie!!! Wat een stoere bril, één vierkant en één rond glas
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:41:37 #104
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12463634
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:40 schreef snellejelle het volgende:
    Sohee! Ze vlogen vandaag boven Naarden
    Tevens The Return of the Vlugge Japie!!! Wat een stoere bril, één vierkant en één rond glas
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:51:32 #105
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12463875
    Kan iemand me helpen met een overzicht van B&A series +afleveringen etc

    Bassie & Adriaan en de Plaaggeest (1976)
    6 afleveringen (totaal: 140 minuten)
    (met de Plaaggeest)

    Bassie & Adriaan en de Verdwenen Sleutel (1978)
    7? afleveringen (totaal 210 minuten)
    1:
    2:
    3: "Op Reis Naar Spanje"
    4: "Een Luie Vakantie"
    5: "Een Leuk Spaans Dorp"
    (met BB, B1 en B2)

    Bassie & Adriaan en de Diamant (1979)
    ? afleveringen (totaal 170 minuten)
    (met BB, B1 en B2)

    Bassie & Adriaan en de Huilende Professor (1982)
    6? afleveringen (totaal 180 minuten)
    (met Professor Saggerijn)

    Bassie & Adriaan en het Geheim van de Schatkaart (1986)
    6? afleveringen (totaal 180 minuten)
    (met de Baron, B2 en Vlugge Japie)

    Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon (1988)
    6? afleveringen (toaal 180 minuten)
    (met de Baron, B2 en Vlugge Japie)

    Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad (1989)
    6? afleveringen (totaal 180 minuten)
    (met de Baron, B2 en Vlugge Japie)

    Bassie & Adriaan en de Geheimzinnige Opdracht (1992) (Op Reis door Europa)
    12 afleveringen (totaal 360 minuten)
    1: (Nederland)
    2: (Frankrijk)
    3: (Groot Brittannie)
    4: (Portugal)
    5: (Ierland)
    6: (Italie)
    7: (Duitsland)
    8: (Griekenland)
    9: (Denemarken)
    10: "Het kleinste in het groot" (Belgie)
    11: "30 meter onder water op een droge plek" (Spanje)
    12: "De Geheimzinnige Opdrachtgever" (Luxemburg)
    (met de Baron, B100 en Handige Harry)

    Bassie & Adriaan en de Reis Vol Verrassingen (1994) (Op Reis door Amerika)
    12/13? afleveringen (390 minuten)
    1: "De 3e van 26" (Curacao)
    2: "Een Wonderlijke Ontdekking" (Curacao)
    3: (Curacao)
    (met de Baron, B100 en Handige Harry (en Vlugge Japie))

    [Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 18-08-2003 04:02]

    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:52:43 #106
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12463902
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:41 schreef Zapper het volgende:

    [..]


    Vlugge Japie komt idd in de eerste afleveringen van De Reis Vol Verrassingen terug
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_12464021
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:

    [..]

    Vlugge Japie komt idd in de eerste afleveringen van De Reis Vol Verrassingen terug


    Inderdaad en die werd vandaag dus uitgezonden
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 20:30:31 #108
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12464870
    Ow ik dacht dat VJ bij je in de buurt was geweest ofzo!
    Das een leuke aflevering ja
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:20:32 #109
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12467693
    Vlugge Japie: "Gossie! Die twee zijn op zoek naar een pakkie, zou d'r een schat in zitte? Japie gaat die twee 's volge!"
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:24:45 #110
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12467789
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 22:20 schreef De_Maestro het volgende:
    Vlugge Japie: "Gossie! Die twee zijn op zoek naar een pakkie, zou d'r een schat in zitte? Japie gaat die twee 's volge!"
    mees-ter-lijk personage
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:26:33 #111
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12467844
    Vlugge Japie is volgens mij de enige (behalve B1 dan) die geen echt kenmerk heeft oa qua uitspraken.

    Ik bedoel, B2 heeft zijn "wat zeg ie?" en de rest van het niet goed horen
    de Baron heeft "Drommels, drommels en nog eens drommels", de kapotte telefoons en de halve snackbar vloekend
    de Boeven baas, heeft hetzelfde, dat drommels en frikadellen, en vele sigaren die eraan gaan.
    B100 heeft zijn, B-1-0-0 en "ik heb ook altijd pecht, ze meoten ook altijd mij hebben"
    en Handige Harry zijn Boem en "foutje baas, moet kunnen"

    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:28:23 #112
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12467889
    VJ heeft z'n "rustig baas"
    en dat met z'n ogen-gebaar als B2 de Baron boos maakt
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12467941
    zijn B&A in de serie ook broers?
    ik kan me herinneren dat ze bij het geheim van de sleutel inchecken in een hotel in spanje, en dat daar iets gezegd wordt over dezelfde moeder ofzo.
    alleen dit weet ik niet zeker. iemand die dat kan bevestigen?
    pi_12468005
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 22:30 schreef gunhead het volgende:
    zijn B&A in de serie ook broers?
    ik kan me herinneren dat ze bij het geheim van de sleutel inchecken in een hotel in spanje, en dat daar iets gezegd wordt over dezelfde moeder ofzo.
    alleen dit weet ik niet zeker. iemand die dat kan bevestigen?
    Nee.. in de serie van de diamant laat Bassie aan Adriaan een foto zien van z'n moeder en die ziet er net zo uit als Bassie zelf qua schmink enzo
    pi_12468563
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 22:33 schreef Famoso het volgende:

    [..]

    Nee.. in de serie van de diamant laat Bassie aan Adriaan een foto zien van z'n moeder en die ziet er net zo uit als Bassie zelf qua schmink enzo


    ow ok.
    maar toch weet ik het bijna zeker wat ik eerst postte. iemand die de bewuste aflevering op video heeft? ik ben hem kwijt
    pi_12469092
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 22:59 schreef gunhead het volgende:

    [..]

    ow ok.
    maar toch weet ik het bijna zeker wat ik eerst postte. iemand die de bewuste aflevering op video heeft? ik ben hem kwijt


    Ik heb het stukje wat je bedoelde opgenomen, maar ik hoor niks over dat ze dezelfde moeder hebben:
    http://members1.chello.nl/~j.heidbuurt/Bassie_Adriaan_sleutel.mp3

    Hier het stukje uit De Diamant van de moeder van Bassie:

      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 augustus 2003 @ 23:23:12 #117
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12469112
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 22:59 schreef gunhead het volgende:

    [..]

    ow ok.
    maar toch weet ik het bijna zeker wat ik eerst postte. iemand die de bewuste aflevering op video heeft? ik ben hem kwijt


    Als ik het goed heb komt deze aflevering vannacht (2:00) op tv
    het is iig afl 3 van geheim van de sleutel die dan komt

    Maar volgens mij werd er altijd gezegd dat ze beste vrienden zijn.

    Adriaan zegt trouwens in de Geheimzinnige Opdracht aflevering in Spanje dat hij er eerder was vroeger als 1 van het acrobatenduo The Crocksons (oid), Bas was echter ook 1 van dat duo

    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 01:05:46 #118
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12471572
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 23:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:

    Adriaan zegt trouwens in de Geheimzinnige Opdracht aflevering in Spanje dat hij er eerder was vroeger als 1 van het acrobatenduo The Crocksons (oid), Bas was echter ook 1 van dat duo


    Dat komt wel vaker ter sprake, zag het laatst ook nog in een oude serie,
    zagen ze een beeldje (geloof in het museum... ja t was de serie met de Kroon!) van het legendarische duo The Crocksons... "die konder er wat van"
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12472204
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 13:54 schreef djkoelkast het volgende:
    2. amerika deel I*
    3. amerika deel II*
    4. huilende professor*
    5. sleutel*
    6. diamant*
    9. plaaggeest*
    ook hier present
    heb je er toevallig ook een heus Bassie-masker, zon B&A proefmoster van hun kinderparfum, een Poster van ongeveer 30 bij 40 van B&A en een B&A button bij gekregen?
    alleen die poster gehouden en op mn deur gehangen, de rest van die meuk weggegeven aan een nog grotere fan
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 01:47:09 #120
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12472224
    Zometeen maar weer de tv aan doen
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12472890
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 01:45 schreef REFUSED het volgende:

    [..]

    ook hier present
    heb je er toevallig ook een heus Bassie-masker, zon B&A proefmoster van hun kinderparfum, een Poster van ongeveer 30 bij 40 van B&A en een B&A button bij gekregen?
    alleen die poster gehouden en op mn deur gehangen, de rest van die meuk weggegeven aan een nog grotere fan


    Watvoor soort poster is het?
    pi_12474954
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 23:22 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Ik heb het stukje wat je bedoelde opgenomen, maar ik hoor niks over dat ze dezelfde moeder hebben:
    http://members1.chello.nl/~j.heidbuurt/Bassie_Adriaan_sleutel.mp3

    Hier het stukje uit De Diamant van de moeder van Bassie:
    [afbeelding]


    ok je hebt gelijk.
    thx voor de moeite. maar waar ik dat dan vandaan had?
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 10:17:49 #123
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_12475042
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:04 schreef gunhead het volgende:

    [..]

    die serie is grotendeels opgenomen in en rond vlaardingen, dus waarschijnlijk daar ergens


    Heeft iemand een foto van dit kasteel?
    Free Your Mind
    pi_12475483
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 20:30 schreef Zapper het volgende:
    Ow ik dacht dat VJ bij je in de buurt was geweest ofzo!
    Das een leuke aflevering ja
    Zow! Was dat maar waar, maar helaas niet dus
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:05:30 #125
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12478059
    de aflevering vannacht was al om 2.17u afgelopen, Nickelodeon weet dus ook al niet waar de klok hangt
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12481372
    die serie van de sleutel vind ik zo booring
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:09:43 #127
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_12481650
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 16:57 schreef bbrother het volgende:
    die serie van de sleutel vind ik zo booring
    Nee, dat vond ik vroeger een van de spannendste series van het komische duo.
    Free Your Mind
    pi_12481935
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 17:09 schreef Demol het volgende:

    [..]

    Nee, dat vond ik vroeger een van de spannendste series van het komische duo.


    Ja, ik vind het ook 1 van de leukste series.
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:52:09 #129
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12482515
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 17:23 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Ja, ik vind het ook 1 van de leukste series.


    Het gaat, ik vind de nieuwere series wat leuker (met de Baron).
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:55:41 #130
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_12482618
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 17:52 schreef De_Maestro het volgende:

    [..]

    Het gaat, ik vind de nieuwere series wat leuker (met de Baron).


    Ik vind eigenlijk geen enkele serie slecht. Maar ik vind de series voor de commercie van Bassie en Adriaan toch spannender.

    ik bedoel dus de series:
    - Bassie en Adriaan en de gestolen diamant
    - Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel
    - Bassie en Adriaan en de schatkaart
    - Bassie en Adriaan en de Verdwenen Kroon
    - Bassie en Adriaan en de Plaaggeest

    Free Your Mind
    pi_12482689
    Ik baal zo erg dat ik die serie van de Verzonken Stad net ben misgelopen. Dat vond ik net een van de leukste series. Ik hoop dat ze hem ooit nog een keer herhalen, het komt toch zo vaak per dag.

    Die serie die nu om zes uur is heb ik volgens mij nog niet gezien, maar ik vind het toch wel leuk om te kijken. Ik hoop dat die serie over de schatkaart (op de Canarische Eilanden) nog komt en die van de verdwenen kroon, die twee kan ik me nog goed herinneren.

    In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 19:02:22 #132
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12484011
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 17:58 schreef Angeles het volgende:
    Ik baal zo erg dat ik die serie van de Verzonken Stad net ben misgelopen. Dat vond ik net een van de leukste series. Ik hoop dat ze hem ooit nog een keer herhalen, het komt toch zo vaak per dag.

    Die serie die nu om zes uur is heb ik volgens mij nog niet gezien, maar ik vind het toch wel leuk om te kijken. Ik hoop dat die serie over de schatkaart (op de Canarische Eilanden) nog komt en die van de verdwenen kroon, die twee kan ik me nog goed herinneren.


    De Verzonken Stad is idd een mooie serie en ook ik loop 'm steeds mis . Maar Het Geheim van de Schatkaart komt toch vrij vaak hoor.
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:25:30 #133
    52536 Natrix
    Voor de Drommel !
    pi_12486897
    Wie weet waar het kasteel ligt waarin de boeven zich in "de Kroon" verstoppen ? Dan kan ik met een groep andere fans daar eens naartoe gaan. Als je nog meer plekken weet uit de series die nog te bezoeken zijn , dan zijn die ook van harte welkom.
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:26:23 #134
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12486915
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 21:25 schreef Natrix het volgende:
    Als je nog meer plekken weet uit de series die nog te bezoeken zijn , dan zijn die ook van harte welkom.
    Schiphol
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:26:30 #135
    24636 OmeRon
    89 coffees per day
    pi_12486918
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:04 schreef gunhead het volgende:

    [..]

    die serie is grotendeels opgenomen in en rond vlaardingen, dus waarschijnlijk daar ergens


    Daar ligt dat kasteel dus niet. Heb er de hele dag rondgezocht. Het huis van Bassie is daar trouwens wel.

    Maar weet iemand WEL waar het kasteel ligt?

    We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:27:56 #136
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12486952
    Wie heeft gisteren vannacht die scene op het vliegveld ook gezien, met die kerel die André van Duin probeerde na te doen?
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12487009
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 21:26 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    Schiphol


    Ja, en Benidorm, Wales, Frankrijk, Benidorm, Griekenland, Duitsland, Benidorm, Italië, Spanje, Portugal, Luxemburg, Benidorm, de VS en Benidorm.

    Maar weet iemand waar het kasteel uit "Bassie en Adriaan en de verdwenen kroon" is en hoe het heet?

    pi_12487037
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 21:25 schreef Natrix het volgende:
    Wie weet waar het kasteel ligt waarin de boeven zich in "de Kroon" verstoppen ? Dan kan ik met een groep andere fans daar eens naartoe gaan. Als je nog meer plekken weet uit de series die nog te bezoeken zijn , dan zijn die ook van harte welkom.
    Watvoor fan ben je? spaar je ook dingen van B&A? ?
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:32:37 #139
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12487045
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 21:31 schreef Citroentje het volgende:

    Maar weet iemand waar het kasteel uit "Bassie en Adriaan en de verdwenen kroon" is en hoe het heet?


    info@bassie-adriaan.nl
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12487085
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 21:32 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    info@bassie-adriaan.nl


    Daar is al een mail naar gestuurd, maar als iemand het hier toevallig eerder weet...
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:38:55 #141
    52536 Natrix
    Voor de Drommel !
    pi_12487178
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 21:32 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Watvoor fan ben je? spaar je ook dingen van B&A? ?


    Een enorme fan.
    pi_12487405
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 21:31 schreef Citroentje het volgende:

    [..]

    Ja, en Benidorm, Wales, Frankrijk, Benidorm, Griekenland, Duitsland, Benidorm, Italië, Spanje, Portugal, Luxemburg, Benidorm, de VS en Benidorm.

    Maar weet iemand waar het kasteel uit "Bassie en Adriaan en de verdwenen kroon" is en hoe het heet?


    Ik heb het even voor je opgezocht in een oud Bassie & Adriaan blad.
    Het kasteel heet "Slot van Teylingen / Ruine van Teylingen" volgens mij ligt het in Voorhout. Op internet heb ik even verder gezocht en toen kwam ik op deze pagina met informatie: http://www.kastelenhollandzeeland.nl/page5.html

      zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:55:02 #143
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12487471
    Dat is m zeker ja, wat leuk
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:58:23 #144
    24636 OmeRon
    89 coffees per day
    pi_12487537
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 21:51 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Ik heb het even voor je opgezocht in een oud Bassie & Adriaan blad.
    Het kasteel heet "Slot van Teylingen / Ruine van Teylingen" volgens mij ligt het in Voorhout. Op internet heb ik even verder gezocht en toen kwam ik op deze pagina met informatie: http://www.kastelenhollandzeeland.nl/page5.html

    [afbeelding]


    He, thanks man.
    We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:58:30 #145
    42963 El_Catalan
    Visca Catalunya!
    pi_12487539
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 21:27 schreef Zapper het volgende:
    Wie heeft gisteren vannacht die scene op het vliegveld ook gezien, met die kerel die André van Duin probeerde na te doen?
    Je bedoelt die man.
    "Met een rode neus? grote schoenen?

    L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 22:00:08 #146
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12487571
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 21:58 schreef El_Catalan het volgende:

    Je bedoelt die man.
    "Met een rode neus? grote schoenen?


    precies ja!
    Het was op zich best leuk gedaan, het deed me alleen aan iemand denken...
    en het past eigenlijk verder helemaal niet tussen de rest van B&A.
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12487594
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 16:57 schreef bbrother het volgende:
    die serie van de sleutel vind ik zo booring
    A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
    pi_12487609
    Ik vind die baron uit het geheim van de schatkaart heel cool
    A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
    pi_12487750
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 22:01 schreef pro_jeex het volgende:

    [..]

    [afbeelding]


    cool plaatje!
    Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
    pi_12488136
    Ik vond de eerdere B&A series toch leuker en spannender dan die nieuwste waar ze door Europa en Amerika enzo crossen. Verhaal van die laatste twee series vind ik ook veel minder.
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 22:34:47 #151
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_12488177
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 22:00 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    precies ja!
    Het was op zich best leuk gedaan, het deed me alleen aan iemand denken...


    Hij deed me enorm aan Martin Brozius denken (ja, ik zat om 2 uur vannacht ook te kijken).
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_12488216
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 22:32 schreef CloudStrife het volgende:
    Ik vond de eerdere B&A series toch leuker en spannender dan die nieuwste waar ze door Europa en Amerika enzo crossen. Verhaal van die laatste twee series vind ik ook veel minder.
    Ja, dat ben ik helemaal met je eens. Maar ik vind het toch wel mooi om de omgevingen van de landen te bekijken ...
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 augustus 2003 @ 22:46:35 #153
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12488413
    De acteerprestaties van Europa vielen erg tegen, maar Amerika is weer wat beter
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      zaterdag 16 augustus 2003 @ 22:47:37 #154
    42963 El_Catalan
    Visca Catalunya!
    pi_12488436
    Dat muziekje is bij europa als ze het pakje vinden.
    L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 augustus 2003 @ 04:06:26 #155
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12494004
    Wat ik vaag vond, in aflevering 3 van geheim van de sleutel zien ze de boeven als ze uitstappen in de wasstraat.

    Maar in de aflevering van vannacht, aflevering 4, tijdens "we gaan naar Benidorm" maakt Bassie een dansje met B2 en B&A zien de boeven slapend als ze het vliegtuig uitstappen.

    Ze zouden die 2 toch herkent moeten hebben

    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      zondag 17 augustus 2003 @ 06:11:04 #156
    64051 MPmad
    Geen commentaar
    pi_12494584
    Bassie & Adriaan roelen

    Ik heb alleen de Huildende Professor (Bassieworst ) en de Gestolen Diamant

    pi_12495311
    De huillende Professor Griengas en Joris
    A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
      zondag 17 augustus 2003 @ 12:31:09 #158
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12496868
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 04:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
    Wat ik vaag vond, in aflevering 3 van geheim van de sleutel zien ze de boeven als ze uitstappen in de wasstraat.

    Maar in de aflevering van vannacht, aflevering 4, tijdens "we gaan naar Benidorm" maakt Bassie een dansje met B2....


    Ja! Dat viel mij dus ook op, echt crazy! Dat had ik nog niet eerder gezien (ken die oudere series minder goed ), maar ik vond het ook vaag, maar van de ene kant ook wel lollig.
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
    pi_12498002
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 04:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
    Wat ik vaag vond, in aflevering 3 van geheim van de sleutel zien ze de boeven als ze uitstappen in de wasstraat.

    Maar in de aflevering van vannacht, aflevering 4, tijdens "we gaan naar Benidorm" maakt Bassie een dansje met B2 en B&A zien de boeven slapend als ze het vliegtuig uitstappen.

    Ze zouden die 2 toch herkent moeten hebben


    haha Ja, nu je het zegt.. Het was mij eigenlijk nog nooit zo opgevallen
    pi_12498531
    Ik heb sinds kort de huilende profesor op dvd en daarin maakt Bassie dus Robin. Alleen eerst heeft de robot nog geen naam maar noemt Bassie 'm al wel Robin. even later kan Bassie dan geen naam verzinnen en komt de robot zelf met de naam Robin.Beetje vreemd dus, Bassie noemt 'm al Robin voordat 'ie Robin heet
      zondag 17 augustus 2003 @ 13:57:44 #161
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12498566
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 13:56 schreef snellejelle het volgende:
    Ik heb sinds kort de huilende profesor op dvd en daarin maakt Bassie dus Robin. Alleen eerst heeft de robot nog geen naam maar noemt Bassie 'm al wel Robin. even later kan Bassie dan geen naam verzinnen en komt de robot zelf met de naam Robin.Beetje vreemd dus, Bassie noemt 'm al Robin voordat 'ie Robin heet
    Er klopt wel meer niet aan B&A, maar toch blijft het leuk!
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
      zondag 17 augustus 2003 @ 14:10:39 #162
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12498834
    Die handjesklappende hippy vannacht in dat vliegtuig ... mijn god wat zielig

    Hebben jullie nou ook, dat telkens als je merkt dat er weer een liedje aan komt,
    of dat Bassie weer iets aan de binnenkant van z'n ogen gaat bekijken,
    dat je dan denkt "néééé niet wéééér"

    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      zondag 17 augustus 2003 @ 15:58:21 #163
    52536 Natrix
    Voor de Drommel !
    pi_12501198
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 21:51 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Ik heb het even voor je opgezocht in een oud Bassie & Adriaan blad.
    Het kasteel heet "Slot van Teylingen / Ruine van Teylingen" volgens mij ligt het in Voorhout. Op internet heb ik even verder gezocht en toen kwam ik op deze pagina met informatie: http://www.kastelenhollandzeeland.nl/page5.html

    [afbeelding]


    Bedankt voor de moeite ! Geweldig !
    pi_12505438
    Wanneer komt het nou weer, komt het vandaag ook nog?
    In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 augustus 2003 @ 20:27:34 #165
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12506678
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 19:27 schreef Angeles het volgende:
    Wanneer komt het nou weer, komt het vandaag ook nog?
    vannacht
    of het om 0:00 komt weet ik niet zeker, maar wel rond 2:00 en 4:00
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      zondag 17 augustus 2003 @ 21:24:13 #166
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12508087
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 20:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:

    [..]

    vannacht
    of het om 0:00 komt weet ik niet zeker, maar wel rond 2:00 en 4:00


    In het weekend idd niet om 00:00, maar wel om 2 en 4 ja.
    Vind het doordeweeks (2 afleveringen) om 18:10 het relaxed, maar om 00:00 is ook wel leuk om te kijken.
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
    pi_12508295
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 21:24 schreef De_Maestro het volgende:

    [..]

    In het weekend idd niet om 00:00, maar wel om 2 en 4 ja.
    Vind het doordeweeks (2 afleveringen) om 18:10 het relaxed, maar om 00:00 is ook wel leuk om te kijken.


    Inderdaad die van doordeweeks mis ik eigenlijk nooit!'s nachts in het weekend is het toch net iets te laat.
      zondag 17 augustus 2003 @ 21:45:39 #168
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12508539
    Ben ik echt de enige die zo denkt?
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      zondag 17 augustus 2003 @ 22:00:24 #169
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12508936
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 21:45 schreef Zapper het volgende:
    Ben ik echt de enige die zo denkt?
    Nou, laat ik je 's uit de brand helpen, nee, ook ik denk bij die liedjes, maar vooral met dat 'in de binnekant van m'n ogen-gedoe'. NEE HE! En dat meen ik, ik vind nog steeds de boeven het ruigst!
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
    pi_12509007
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 22:00 schreef De_Maestro het volgende:

    [..]

    Nou, laat ik je 's uit de brand helpen, nee, ook ik denk bij die liedjes, maar vooral met dat 'in de binnekant van m'n ogen-gedoe'. NEE HE! En dat meen ik, ik vind nog steeds de boeven het ruigst!


    De binnenkant van de ogen vind ik soms wel leuk maar die liedjes.....
    Maar de taalliedjes zijn natuurlijk wel stoer
      zondag 17 augustus 2003 @ 22:03:45 #171
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12509021
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 22:00 schreef De_Maestro het volgende:

    Nou, laat ik je 's uit de brand helpen, nee, ook ik denk bij die liedjes, maar vooral met dat 'in de binnekant van m'n ogen-gedoe'. NEE HE!


    *Huppelt van blijdschap door de kamer*
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      zondag 17 augustus 2003 @ 22:28:44 #172
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12509694
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 22:03 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    *Huppelt van blijdschap door de kamer*


    Hahaha, De Maestro helped you out!
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
      zondag 17 augustus 2003 @ 23:50:05 #173
    46998 Duder
    strolling along
    pi_12511908
    In de oudere B&A films/series lacht Bassie om de zin.
    Heel erg irritant
    Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
      Moderator maandag 18 augustus 2003 @ 12:11:46 #174
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12519999
    dat liedje op de walkman van bassie vind ik zoooo cool (in de serie europa, als ze de luchtballon in gaan)

    Europa vind ik de beste serie, al miste ik Vlugge Japie daar wel!

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      Moderator maandag 18 augustus 2003 @ 12:12:38 #175
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12520025
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2003 23:50 schreef Duder het volgende:
    In de oudere B&A films/series lacht Bassie om de zin.
    Heel erg irritant
    ''even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken'' vond ik ook niet zo...
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      Moderator maandag 18 augustus 2003 @ 12:16:47 #176
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12520156
    weet iemand wie die vrouw is die bij ''de plaaggeest'' een brood bij de bakker komt halen en dat bassie het helemaal verpest? ''dit is een schande! ik ga me beklagen bij de bakker!''

    ze speelt namelijk ook in de diamant.

    zou dat de vrouw van bassie of adriaan zijn? (aangezien adriaans vrouw (toch??) de regie assistentie doet... >> baseer ik op 'Bassie Adrina producties' dus Adriaan (aad) en Ina van Toor doen het samen..)

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      maandag 18 augustus 2003 @ 12:21:50 #177
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_12520299
    Dat stukje kan ik me nog goed herinneren, ik vond dat mens altijd een zeikwijf Maar ik vind nu dat ze wel gelijk had, om bij de bakker te klagen
    Free Your Mind
      maandag 18 augustus 2003 @ 12:51:09 #178
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12520974
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
    dat liedje op de walkman van bassie vind ik zoooo cool (in de serie europa, als ze de luchtballon in gaan)

    Europa vind ik de beste serie, al miste ik Vlugge Japie daar wel!


    Je bedoeld dat 'Jazzy-nummer', ja dat vind ik ook vet, daar kun je helemaal op los gaan, haha.
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
      maandag 18 augustus 2003 @ 13:03:55 #179
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_12521258
    Ja B100 ging ook op dat liedje helemaal los (Hij had namelijk de koptelefoon van Bassie gestolen), waardoor hij de draad van de BOEM die Handige Harrie over de aanlegsteiger had geplaatst, niet zag. En toen werd B100 zelf opgeblazen.

    Was ook in de Reis door Europa, ik meen in Ierland en Italië, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.

    Free Your Mind
      maandag 18 augustus 2003 @ 14:08:25 #180
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12522782
    wat een KUT-aflevering zeg vannacht
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      Moderator maandag 18 augustus 2003 @ 14:18:31 #181
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12523010
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 13:03 schreef Demol het volgende:
    Ja B100 ging ook op dat liedje helemaal los (Hij had namelijk de koptelefoon van Bassie gestolen), waardoor hij de draad van de BOEM die Handige Harrie over de aanlegsteiger had geplaatst, niet zag. En toen werd B100 zelf opgeblazen.

    Was ook in de Reis door Europa, ik meen in Ierland en Italië, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.


    gevonden! bassie had hem laten liggen in de luchtballon-mand!
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_12523350
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
    dat liedje op de walkman van bassie vind ik zoooo cool (in de serie europa, als ze de luchtballon in gaan)

    Europa vind ik de beste serie, al miste ik Vlugge Japie daar wel!


    Jaa weet iemand hoe dat nr heet ofzo, en of het wel bestaat
    pi_12524697
    quote:
    De volgende DVD's van Bassie & Adriaan worden nog uitgebracht:

    Live! 2 - september 2003
    Het geheim van de schatkaart en de verzonken stad - oktober 2003
    De verdwenen kroon - eind 2004
    Op reis door Europa 2,3,4,5,6 - eind 2004

    Als deze DVD's uitgebracht worden zult u ze ook gelijk bij Bassie's
    Speelgoed Postorders op de website aantreffen.


    pi_12525895
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 15:25 schreef REFUSED het volgende:

    [..]


    Ook word er dus nog een circus DVD uitgebracht
      maandag 18 augustus 2003 @ 16:08:07 #185
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12525899
    heb net B&A en de Huilende Professor gekocht

    deleted scenes met commentaar

    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      maandag 18 augustus 2003 @ 19:03:17 #186
    24636 OmeRon
    89 coffees per day
    pi_12530497
    Dit meeltje kreeg ik van Bassie en Adriaan over 'Het Kasteel' en andere locaties. 30 augustus 2003 staat de tour gepland, dus daarna kunnen jullie foto's verwachten.


    Hallo Ron,

    Het kasteel uit de Verdwenen Kroon staat in Sassenheim en heet "Ruïne van Teylingen".
    In Vlaardingen zijn nog veel meer plekken die we als locatie hebben gebruikt, maar veel van die locaties zijn verbouwd en bijna niet meer te herkennen. Het boevenhuis uit de "Sleutel" en de "Diamant" stond ook in Vlaardingen maar is niet meer te zien.
    Het boevenhuis uit de "Schatkaart" staat ook in Vlaardingen, aan het einde van de Schadamseweg bij de rotonde.
    Het kasteel uit de "Diamant" staat in Wijk bij Duurstede.
    Verder is er ook veel opgenomen in de "Vesting Naarden" voor de serie's van de "Diamant" en de "Verdwenen Kroon".
    Alle scenes met de caravan op het grasveld, zijn opgenomen in het Lickenbaardbos in Vlaardingen.

    We hopen je voorlopig genoeg locaties hebben genoemd en wensen je veel plezier bij het bezoeken ervan.


    Groeten van je vriendjes,

    Bassie & Adriaan

    We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
      maandag 18 augustus 2003 @ 19:06:23 #187
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_12530572
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:03 schreef OmeRon het volgende:
    Dit meeltje kreeg ik van Bassie en Adriaan over 'Het Kasteel' en andere locaties. 30 augustus 2003 staat de tour gepland, dus daarna kunnen jullie foto's verwachten.


    Hallo Ron,

    Het kasteel uit de Verdwenen Kroon staat in Sassenheim en heet "Ruïne van Teylingen".
    In Vlaardingen zijn nog veel meer plekken die we als locatie hebben gebruikt, maar veel van die locaties zijn verbouwd en bijna niet meer te herkennen. Het boevenhuis uit de "Sleutel" en de "Diamant" stond ook in Vlaardingen maar is niet meer te zien.
    Het boevenhuis uit de "Schatkaart" staat ook in Vlaardingen, aan het einde van de Schadamseweg bij de rotonde.
    Het kasteel uit de "Diamant" staat in Wijk bij Duurstede.
    Verder is er ook veel opgenomen in de "Vesting Naarden" voor de serie's van de "Diamant" en de "Verdwenen Kroon".
    Alle scenes met de caravan op het grasveld, zijn opgenomen in het Lickenbaardbos in Vlaardingen.

    We hopen je voorlopig genoeg locaties hebben genoemd en wensen je veel plezier bij het bezoeken ervan.


    Groeten van je vriendjes,

    Bassie & Adriaan


    Leuk, ik ben benieuwd naar de foto's!
    Free Your Mind
      maandag 18 augustus 2003 @ 19:10:53 #188
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12530670
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:03 schreef OmeRon het volgende:

    30 augustus 2003 staat de tour gepland, dus daarna kunnen jullie foto's verwachten.
    [/b]


    info?
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12531148
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:03 schreef OmeRon het volgende:
    Dit meeltje kreeg ik van Bassie en Adriaan over 'Het Kasteel' en andere locaties. 30 augustus 2003 staat de tour gepland, dus daarna kunnen jullie foto's verwachten.


    Hallo Ron,

    Het kasteel uit de Verdwenen Kroon staat in Sassenheim en heet "Ruïne van Teylingen".
    In Vlaardingen zijn nog veel meer plekken die we als locatie hebben gebruikt, maar veel van die locaties zijn verbouwd en bijna niet meer te herkennen. Het boevenhuis uit de "Sleutel" en de "Diamant" stond ook in Vlaardingen maar is niet meer te zien.
    Het boevenhuis uit de "Schatkaart" staat ook in Vlaardingen, aan het einde van de Schadamseweg bij de rotonde.
    Het kasteel uit de "Diamant" staat in Wijk bij Duurstede.
    Verder is er ook veel opgenomen in de "Vesting Naarden" voor de serie's van de "Diamant" en de "Verdwenen Kroon".
    Alle scenes met de caravan op het grasveld, zijn opgenomen in het Lickenbaardbos in Vlaardingen.

    We hopen je voorlopig genoeg locaties hebben genoemd en wensen je veel plezier bij het bezoeken ervan.


    Groeten van je vriendjes,

    Bassie & Adriaan


    Ja ja, Naarden is wel stoer
    pi_12532224
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2003 19:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
    Kan iemand me helpen met een overzicht van B&A series +afleveringen etc

    Bassie & Adriaan en de Plaaggeest (1976)
    6 afleveringen (totaal: 140 minuten)
    (met de Plaaggeest)

    Bassie & Adriaan en de Verdwenen Sleutel (1978)
    7? afleveringen (totaal 210 minuten)
    1:
    2:
    3: "Op Reis Naar Spanje"
    4: "Een Luie Vakantie"
    5: "Een Leuk Spaans Dorp"
    (met BB, B1 en B2)

    Bassie & Adriaan en de Diamant (1979)
    ? afleveringen (totaal 170 minuten)
    (met BB, B1 en B2)

    Bassie & Adriaan en de Huilende Professor (1982)
    6? afleveringen (totaal 180 minuten)
    (met Professor Saggerijn)
    Op de DVD zijn er 8 afleveringen, denk dus ook wel dat het er acht waren oorspronkelijk.Vergeet ook de hulpjes van de prof. niet! Joris en de Kapitein!

    Bassie & Adriaan en het Geheim van de Schatkaart (1986)
    6? afleveringen (totaal 180 minuten)
    (met de Baron, B2 en Vlugge Japie)

    Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon (1988)
    6? afleveringen (toaal 180 minuten)
    (met de Baron, B2 en Vlugge Japie)

    Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad (1989)
    6? afleveringen (totaal 180 minuten)
    (met de Baron, B2 en Vlugge Japie)

    Bassie & Adriaan en de Geheimzinnige Opdracht (1992) (Op Reis door Europa)
    12 afleveringen (totaal 360 minuten)
    1: (Nederland)
    2: (Frankrijk)
    3: (Groot Brittannie)
    4: (Portugal)
    5: (Ierland)
    6: (Italie)
    7: (Duitsland)
    8: (Griekenland)
    9: (Denemarken)
    10: "Het kleinste in het groot" (Belgie)
    11: "30 meter onder water op een droge plek" (Spanje)
    12: "De Geheimzinnige Opdrachtgever" (Luxemburg)
    (met de Baron, B100 en Handige Harry)

    Bassie & Adriaan en de Reis Vol Verrassingen (1994) (Op Reis door Amerika)
    12/13? afleveringen (390 minuten)
    1: "De 3e van 26" (Curacao)
    2: "Een Wonderlijke Ontdekking" (Curacao)
    3: (Curacao)
    (met de Baron, B100 en Handige Harry (en Vlugge Japie))


      maandag 18 augustus 2003 @ 20:17:45 #191
    24636 OmeRon
    89 coffees per day
    pi_12532339
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:10 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    info?


    Het enige wat ik nu kan zeggen is dat we zaterdag 30 augustus gaan rijden, en foto's zullen maken. Later worden ze ge-upload op een nog aan te maken locatie op internet.
    We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
      maandag 18 augustus 2003 @ 20:28:21 #192
    40681 Yoron
    Nu ook zondags open
    pi_12532657
    Van deze series weet ik het aantal afleveringen zeker:

    Geheim van de schatkaart: 12 afleveringen (1986)
    Korte afleveringen: 36 afleveringen (1987)
    Bassie & Adriaan Special in Zwitserland: 1 aflevering (1987)
    De Verdwenen Kroon: 8 afleveringen (1988)
    De verzonken Stad: 9 afleveringen (1989)
    Geheimzinnige Opdracht: 12 afleveringen (1990)
    Reis vol verrassingen: 16 afleveringen (1992)

    pi_12532819
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 22:32 schreef CloudStrife het volgende:
    Ik vond de eerdere B&A series toch leuker en spannender dan die nieuwste waar ze door Europa en Amerika enzo crossen. Verhaal van die laatste twee series vind ik ook veel minder.
    Het verhaal van Europa was super goedkoop, de rol van de boeven werd geminimaliseerd tot een baron die alleen wat liep te tieren met telefoons op een boot.
    Een Handige Harry die elke aflevering 'boemen' liet ontploffen en de B100 die ze met pech achtervolgde en weleens gezien werd door Bassie en nooit door Adriaan en dat elke fucking aflevering

    En de hele tijd op zoek naar die pakjes, die hele strijd tussen Bassie en Adriaan en die boeven was weg, volgens mij was dit gewoon een poging om een beetje up to date te blijven en het opnemen van de serie makkelijker te maken.
    Want B2 weg, toch nog iemand uit de begintijd van B&A en dat wat zeggie was niet modern genoeg meer en Vlugge Japie alias Bassie werd ook afgeschaft, zo is het een stuk minder vermoeiend voor de ouder wordende Bassie.

    Maar een slechte serie, en ook een confrontatie van niks te laatste aflevering tussen B&A en de boeven

    pi_12532927
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2003 22:32 schreef CloudStrife het volgende:
    Ik vond de eerdere B&A series toch leuker en spannender dan die nieuwste waar ze door Europa en Amerika enzo crossen. Verhaal van die laatste twee series vind ik ook veel minder.
    Die van Amerika was leuker ja, de boeven hadden Vlugge Japie in het begin in de gaten, maar daarna in New York, Washinton, San Fransisco, al die valleys enzo was weel heel mooi, maar vreselijk saai.
    Echt elke aflevering een ritme van, zij zien de boeven nooit en de boeven krijgen ze net niet te pakken.
    Pas op het einde in Florida met al die attractie parken werd het weer leuk vond ik, maar die hele serie duurde gewoon te lang, dan verlies je het overzicht (2 DVD's van 2x 3 uur!)
    pi_12533538
    ja, de serie door amerika is egt veel minder.....heb vandaag gewoon de tv uitgezet....zo saai vond ik het

    adriaan zei vandaag: er is 1 plek waar je alles in new york kan zien en dat is de empire state building.....wijzend naar de world trade center...

    pi_12533586
    Bassie had een nieuwe pruik op en sportschoenen aan
    Als ik Bassie hoor praten moet ik aan André Hazes denken, hebben meer mensen dat?
      maandag 18 augustus 2003 @ 22:14:59 #197
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_12535720
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 21:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
    Bassie had een nieuwe pruik op en sportschoenen aan
    Als ik Bassie hoor praten moet ik aan André Hazes denken, hebben meer mensen dat?
    Haha, nu je 't zegt ja, beetje wel

    Maar af en toe hoor ik ook Vlugge Japie invloeden erin sluipen, dan hoor je echt dat hij Japie ook speelt.

    pi_12535874
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 20:28 schreef Yoron het volgende:
    Van deze series weet ik het aantal afleveringen zeker:

    Geheim van de schatkaart: 12 afleveringen (1986)
    Korte afleveringen: 36 afleveringen (1987)
    Bassie & Adriaan Special in Zwitserland: 1 aflevering (1987)
    De Verdwenen Kroon: 8 afleveringen (1988)
    De verzonken Stad: 9 afleveringen (1989)
    Geheimzinnige Opdracht: 12 afleveringen (1990)
    Reis vol verrassingen: 16 afleveringen (1992)


    hier nog wat programma's:

    -Circus Bassie & Adriaan - 23-12-1985 - TROS
    -Bassie & Adriaan in het circus (2) - 27-06-1981 - TROS
    -Bassie & Adriaan in het circus (3) 27-09-1981 - TROS
    -Brieven aan de konining - 25-12-1992 - TROS

    pi_12535984
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:03 schreef OmeRon het volgende:
    Dit meeltje kreeg ik van Bassie en Adriaan over 'Het Kasteel' en andere locaties. 30 augustus 2003 staat de tour gepland, dus daarna kunnen jullie foto's verwachten.


    Hallo Ron,

    Het kasteel uit de Verdwenen Kroon staat in Sassenheim en heet "Ruïne van Teylingen".
    In Vlaardingen zijn nog veel meer plekken die we als locatie hebben gebruikt, maar veel van die locaties zijn verbouwd en bijna niet meer te herkennen. Het boevenhuis uit de "Sleutel" en de "Diamant" stond ook in Vlaardingen maar is niet meer te zien.
    Het boevenhuis uit de "Schatkaart" staat ook in Vlaardingen, aan het einde van de Schadamseweg bij de rotonde.
    Het kasteel uit de "Diamant" staat in Wijk bij Duurstede.
    Verder is er ook veel opgenomen in de "Vesting Naarden" voor de serie's van de "Diamant" en de "Verdwenen Kroon".
    Alle scenes met de caravan op het grasveld, zijn opgenomen in het Lickenbaardbos in Vlaardingen.

    We hopen je voorlopig genoeg locaties hebben genoemd en wensen je veel plezier bij het bezoeken ervan.


    Groeten van je vriendjes,

    Bassie & Adriaan


    Naar welk e-mail adres had je het eigenlijk gemailt? Naar Bassie zelf of gewoon naar de redactie van de internetsite's?
    pi_12536011
    hahaha
    ik ben mn eigen baas, maar gek genoeg kan ik hem niet uitstaan...
      maandag 18 augustus 2003 @ 22:26:23 #201
    24636 OmeRon
    89 coffees per day
    pi_12536064
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 22:23 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Naar welk e-mail adres had je het eigenlijk gemailt? Naar Bassie zelf of gewoon naar de redactie van de internetsite's?


    vragen@bassie-adriaan.nl om precies te zijn.
    We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
    pi_12536112
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 22:26 schreef OmeRon het volgende:

    [..]

    vragen@bassie-adriaan.nl om precies te zijn.


    oke
    Ik ben benieuwd naar de foto's...
    pi_12539804
    Zo hé, wat was dat een schitterende "nostalgische" aflevering net (Het geheim van de sleutel)
    Ik heb nog nooit zo'n mooie aflevering van Bassie & Adriaan gezien
    Dus iedereen die dit leest, kijk straks om 2 uur op Nickelodeon naar Bassie & Adriaan, echt schitterend...
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 00:50:48 #204
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12540383
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 00:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
    Zo hé, wat was dat een schitterende "nostalgische" aflevering net (Het geheim van de sleutel)
    Ik heb nog nooit zo'n mooie aflevering van Bassie & Adriaan gezien
    Dus iedereen die dit leest, kijk straks om 2 uur op Nickelodeon naar Bassie & Adriaan, echt schitterend...
    gaat die serie door??
    ik dacht dat die alleen in het weekend was!
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:39:31 #205
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12547532
    wat een KUT aflevering zeg vannacht
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:50:12 #206
    24636 OmeRon
    89 coffees per day
    pi_12547748
    Goed, weet iemand toevallig het Lickenbaardbos te inden? Dat is de enige locatie die ik niet kan vinden voor de Bassie & Adriaan tour. Het schijnt ergens in Vlaardingen te zijn.
    We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
    pi_12548137
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 19:03 schreef OmeRon het volgende:
    Verder is er ook veel opgenomen in de "Vesting Naarden" voor de serie's van de "Diamant" en de "Verdwenen Kroon"
    Grappig, ik kom toch best wel vaak in de vesting, maar het is me nog nooit opgevallen Gaat het toevallig om de scenes waar ze bijv. met het kanon een kabel over het water spannen? De vesting is de laatste jaren wel een klein beetje veranderd (vooral qua toegangswegen), dus niet alles zal er nog even precies uitzien.

    Maar als ik weet waar ik ongeveer moet zoeken dan kan ik eens kijken of ik wat foto's kan maken

      Moderator dinsdag 19 augustus 2003 @ 13:47:27 #208
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12549267
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 12:39 schreef Zapper het volgende:
    wat een KUT aflevering zeg vannacht
    er is maar 1 mindere aflevering: die met de Nevajo Indianen, dat bassie een Indiaan wordt..blegh!
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_12550611
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 13:08 schreef eborn het volgende:

    [..]

    Grappig, ik kom toch best wel vaak in de vesting, maar het is me nog nooit opgevallen Gaat het toevallig om de scenes waar ze bijv. met het kanon een kabel over het water spannen? De vesting is de laatste jaren wel een klein beetje veranderd (vooral qua toegangswegen), dus niet alles zal er nog even precies uitzien.

    Maar als ik weet waar ik ongeveer moet zoeken dan kan ik eens kijken of ik wat foto's kan maken


    Aan het eind als ze de boeven hebben gevangen in de 'aanhangerkooi' kun je goed zien dat ze de vesting inrijden over de weg waar eerst dat standbeeld stond. Die weg die nu dus helemaal veranderd is Verder zag ik het eigenlijk ook niet zo, terwijl ik toch wel heel dichtbij woon
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 15:29:39 #210
    44422 Inc_J
    Vriendschap is een illusie..
    pi_12551890
    Dat bos weet ik te vinden

    Je moet de A20 richting Hoek van Holland nemen, dan neem je afrit 7, Maassluis-Maasland, onderaan sla je linksaf en rijd je tot het 3e stoplicht, daar ga je links af en weer rechtdoor, op een gegeven moment ga je over het spoor en kom je op een dijk, (deze dijk was gister nog te zien toen de boeven eroverheen reden met B100 in de achterbak ) Deze dijk volg je een tijdje, totdat je links een bordje ziet staan met: "Lickebeartshoeve/bos" daar ga je rechts de dijk af (je rijdt omhoog) en bevind je je op een van de parkeerplaatsen van het bos

    Succes

    pi_12551995
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 14:38 schreef snellejelle het volgende:
    Aan het eind als ze de boeven hebben gevangen in de 'aanhangerkooi' kun je goed zien dat ze de vesting inrijden over de weg waar eerst dat standbeeld stond. Die weg die nu dus helemaal veranderd is Verder zag ik het eigenlijk ook niet zo, terwijl ik toch wel heel dichtbij woon
    Je bedoeld waar ze dat doek voor de tunnel hangen met die aanhanger erachter? Zit die brug dan ook ergens bij de Vesting?
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:01:31 #212
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_12554510
    Ja, dat vroeg ik me ook al af, waar dat tunneltje van de Kroon ligt. Volgens mij ligt dit ook rond Vlaardingen. Kan iemand dit bevestigen?
    Free Your Mind
    pi_12555715
    het is weer bijna zo ver. ik zit al weer klaar voor bassie en adriaan
    pi_12555728
    Iemand wat pics van de professor en joris???
    A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 18:31:36 #215
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12556604
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 13:47 schreef djkoelkast het volgende:
    er is maar 1 mindere aflevering: die met de Nevajo Indianen, dat bassie een Indiaan wordt..blegh!
    ach ga heen, de laatste 2 aflevering zijn belachelijk. 10 minuten voor t eind "in de binnenkante van mn oogjes" waar niemand op zit te wachten en ook nog eens 2 domme liedjes.
    Ik wil gewoon verder met het verhaal, geen onzin
    En dan zit er hier ook nog iemand te beweren dat de aflevering nostalisch was en de beste aflevering ooit
    Bah!
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      Moderator dinsdag 19 augustus 2003 @ 18:37:48 #216
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12556748
    In deze serie, bij het hotel op Curacao (eerste paar afleveringen) zat sluikreclame... Het van der Valk hotel was wel HEEL duidelijk in beeld...hebben ze een boete voor gehad

    (al zag je vroeger ALTIJD martinair...en daar nooit iets over gehoord)

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_12556855
    Ik ben benieuwd naar de foto's
      Moderator dinsdag 19 augustus 2003 @ 18:45:28 #218
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12556918
    Wat vinden jullie het leukste liedje uit Bassie en Adriaan?

    mijn favoriet is Rustig, Rustig, Rustig

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 18:52:56 #219
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_12557072
    Waarom zitten de 'nieuwe' boeven eigenlijk achter Bassie & Adriaan aan? Met de nieuwe boeven bedoel ik: De Baron, Handige Harry en B100.
    Free Your Mind
      Moderator dinsdag 19 augustus 2003 @ 18:54:26 #220
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12557100
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 18:52 schreef Demol het volgende:
    Waarom zitten de 'nieuwe' boeven eigenlijk achter Bassie & Adriaan aan? Met de nieuwe boeven bedoel ik: De Baron, Handige Harry en B100.
    De baron alleen

    B100 en harry zijn ingehuurd door de baron

    en de baron omdat hij in de gevangenis terecht is gekomen door bassie en adriaan

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      Moderator dinsdag 19 augustus 2003 @ 19:05:35 #221
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_12557333
    WHAHAHAHA

    ADRIAANSE BROMBEER hij blijft gewoon leuk (al zeker 8x gezien )

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 19:10:53 #222
    24636 OmeRon
    89 coffees per day
    pi_12557451
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 15:29 schreef Inc_J het volgende:
    Dat bos weet ik te vinden

    Je moet de A20 richting Hoek van Holland nemen, dan neem je afrit 7, Maassluis-Maasland, onderaan sla je linksaf en rijd je tot het 3e stoplicht, daar ga je links af en weer rechtdoor, op een gegeven moment ga je over het spoor en kom je op een dijk, (deze dijk was gister nog te zien toen de boeven eroverheen reden met B100 in de achterbak ) Deze dijk volg je een tijdje, totdat je links een bordje ziet staan met: "Lickebeartshoeve/bos" daar ga je rechts de dijk af (je rijdt omhoog) en bevind je je op een van de parkeerplaatsen van het bos

    Succes


    Heb je toevallig ook een straatnaam van een straat waar het in de buurt ligt?
    We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
    pi_12558921
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 15:33 schreef eborn het volgende:

    [..]

    Je bedoeld waar ze dat doek voor de tunnel hangen met die aanhanger erachter? Zit die brug dan ook ergens bij de Vesting?


    Ja inderdaad als ze dat doek hebben gebruikt, de rit daarna dus. Dat tunneltje ken ik niet, is dus denk ik niet hier in de buurt, woon er immers al 17 jaar.
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 21:32:02 #224
    52536 Natrix
    Voor de Drommel !
    pi_12561260
    Op Google is geen enkel plaatje te vinden van Paul van Gorcum of Joep Dikmans in het dagelijks leven , ik ben daar toch zo benieuwd naar.
    Heeft iemand toevallig plaatjes daarvan ?
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 21:48:07 #225
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12561724
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 21:32 schreef Natrix het volgende:
    Op Google is geen enkel plaatje te vinden van Paul van Gorcum of Joep Dikmans in het dagelijks leven , ik ben daar toch zo benieuwd naar.
    Heeft iemand toevallig plaatjes daarvan ?
    Ja, die kan ik ook niet vinden, dus ook voor mij...iemand?
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 22:30:29 #226
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12563018
    Die aflevering van vannacht... is dat wéér met liedjes en een kwartier lang "binnenkant/oogjes"
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 22:46:09 #227
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12563488
    Nou?
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 22:49:36 #228
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12563606
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 22:46 schreef Zapper het volgende:
    Nou?
    Ik hoop het toch niet, want het komt me de keel uit...
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 22:52:54 #229
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12563717
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 22:49 schreef De_Maestro het volgende:

    Ik hoop het toch niet, want het komt me de keel uit...


    me too... toen vannacht Adriaan begon over indianen wist ik al ... néééééééééééééééééééééééééééééééééé
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      dinsdag 19 augustus 2003 @ 22:54:22 #230
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12563762
    Was jullie ook opgevallen, in de aflevering van de nacht van zondag op maandag,
    toen Bassie weer eens wat aan de binnenkant van z'n oogjes ging bekijken,
    dat ze gewoon een wazig plaatje voor de camera schoven? prachtig!
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12564071
    Misschien moeten we bassie en adriaan eens mailen dat we zo betrokken hier zijn

    Laat de negatieve Bassie-ervaringen dan maar achterwege

      dinsdag 19 augustus 2003 @ 23:12:31 #232
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12564314
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 23:04 schreef KonnieKipke het volgende:
    Misschien moeten we bassie en adriaan eens mailen dat we zo betrokken hier zijn

    Laat de negatieve Bassie-ervaringen dan maar achterwege


    Hey, da's nog 's een ideetje! Dan laten we weten dat er toch nog die-hard fans zijn! En misschien kunnen ze me dan 's eindelijk vertellen hoe dat ene achtergrondmuziekje heet, waar ik al zo lang naar op zoek ben! Bassie & Adriaan muziek
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
    pi_12566505
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 23:12 schreef De_Maestro het volgende:

    [..]

    Hey, da's nog 's een ideetje! Dan laten we weten dat er toch nog die-hard fans zijn! En misschien kunnen ze me dan 's eindelijk vertellen hoe dat ene achtergrondmuziekje heet, waar ik al zo lang naar op zoek ben! Bassie & Adriaan muziek


    haha ja wat is het toch sh*t dat we nooit achter de namen van sommige achtergrondmuziek kunnen komen.
    pi_12570303
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 21:32 schreef Natrix het volgende:
    Op Google is geen enkel plaatje te vinden van Paul van Gorcum of Joep Dikmans in het dagelijks leven , ik ben daar toch zo benieuwd naar.
    Heeft iemand toevallig plaatjes daarvan ?
    Daarom had ik ook al een oproepje geplaatst, damn iemand screenshots??
    A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
      woensdag 20 augustus 2003 @ 10:55:46 #235
    44422 Inc_J
    Vriendschap is een illusie..
    pi_12571861
    Als ik me niet vergis ligt het aan de Maassluisedijk.

    En aan de andere kant aan langs het water van de Nieuw Waterweg, maar daar zou ik niet gaan rijden

      woensdag 20 augustus 2003 @ 13:21:27 #236
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12575565
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 00:38 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    haha ja wat is het toch sh*t dat we nooit achter de namen van sommige achtergrondmuziek kunnen komen.


    Breek me de bek niet open... Weet je Heidbuurt, wij moeten die Aad Klaris zien te vinden, dan weten we meteen alle nummers. Ik heb naar Bert Smorenburg gemaild, maar die heeft alleen maar de muziek die ze nu draaien gemaakt, Aad Klaris is de schakel zeg ik je, maar ja, waar kunnen we die vinden....
    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
    pi_12582859
    Zometeen ontmoeten ze het beroemde duo Siegfried & Roy in Las Vegas
    Wat zijn dat ook alweer, goochelaars
      woensdag 20 augustus 2003 @ 18:46:00 #238
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_12583066
    Paul (van Gorcum) is mijn regisseur, hij ziet er net zo uit als de baron, alleen dan de markante kleding en de snor wegdenken.
    Is toch niet zo moeilijk?

    http://www.ingridrollema.nl/ingrid/bppaul.htm
    Paul in brons...

    Enne dat achtergrondmuziekje: Is dat niet van "The Exorcist"?

    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    pi_12583540
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 18:46 schreef Patch het volgende:
    Paul (van Gorcum) is mijn regisseur, hij ziet er net zo uit als de baron, alleen dan de markante kleding en de snor wegdenken.
    Is toch niet zo moeilijk?

    http://www.ingridrollema.nl/ingrid/bppaul.htm
    Paul in brons...

    Enne dat achtergrondmuziekje: Is dat niet van "The Exorcist"?


    Kan jij niet aan wat foto's van hem komen dan ?
    Hij zal toch ook wel zo'n soort foto hebben waar je een hantek. op kan zetten, dat hebben de meeste artiesten.
      woensdag 20 augustus 2003 @ 19:09:39 #240
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_12583581
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 19:07 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Kan jij niet aan wat foto's van hem komen dan ?
    Hij zal toch ook wel zo'n soort foto hebben waar je een hantek. op kan zetten, dat hebben de meeste artiesten.


    Paul is niet zo'n type...
    Maar zal het eens vragen volgende week, maar ik geef je weinig kans
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    pi_12583643
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 19:09 schreef Patch het volgende:

    [..]

    Paul is niet zo'n type...
    Maar zal het eens vragen volgende week, maar ik geef je weinig kans


    Oke, alvast bedankt
    pi_12583796
    Op t vliegveld:

    Heeft u een clown langs zien lopen?
    - Met van die smink op?
    Ja
    - En een rode neus?
    Ja, heeft u hem gezien?
    - En van die hele grote schoenen?
    Ja, heeft u hem gezien?
    - Nee die heb ik niet gezien..)

    Zooo geweldig.. Lag helemaal in een deuk (rond 1 uur 's nachts..)

      woensdag 20 augustus 2003 @ 19:25:09 #243
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_12584012
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 18:46 schreef Patch het volgende:
    Paul (van Gorcum) is mijn regisseur, ...

    Enne dat achtergrondmuziekje: Is dat niet van "The Exorcist"?


    Mike Oldfield - Tubular Bells I Intro bedoel je? Die hadden we allang, nee het gaat om een nummer met een sierlijke solo, gespeeld door een sax of dergelijke.

    www.freewebs.com/jlj/Saxsolonummer.wav

    Jij kent Paul van Gorcum toch? Weet hij niet waar ik die man die de achtergrondmuziek verzorgde (Aad Klaris) kan vinden of weet jij dat, als filmcriticus....

    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
    pi_12584205
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 19:25 schreef De_Maestro het volgende:

    [..]

    Mike Oldfield - Tubular Bells I Intro bedoel je? Die hadden we allang, nee het gaat om een nummer met een sierlijke solo, gespeeld door een sax of dergelijke.

    www.freewebs.com/jlj/Saxsolonummer.wav

    Jij kent Paul van Gorcum toch? Weet hij niet waar ik die man die de achtergrondmuziek verzorgde (Aad Klaris) kan vinden of weet jij dat, als filmcriticus....


    Ik heb ook een paar mensen gemailt die Aad Klaris misschien kennen. Maar helaas heb ik daar nog geen reactie van. Mocht ik weten hoe we hem kunnen bereiken dan zal ik dat hier wel even melden.
      woensdag 20 augustus 2003 @ 19:37:09 #245
    15258 Eraser127
    Nijkerk Hardcore!!!
    pi_12584331
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2003 23:12 schreef De_Maestro het volgende:

    [..]

    Hey, da's nog 's een ideetje! Dan laten we weten dat er toch nog die-hard fans zijn! En misschien kunnen ze me dan 's eindelijk vertellen hoe dat ene achtergrondmuziekje heet, waar ik al zo lang naar op zoek ben! Bassie & Adriaan muziek


    Ik heb 2j geleden ook gemaild, toen wist ik nog niet dat het nummer wat ik zocht Tubular Bells was, maar dat antwoord konden ze me niet geven dus volgens mij willen ze niets kwijt over de muziek in de series (misschien tegenwoordig wel hoor)
      woensdag 20 augustus 2003 @ 19:38:43 #246
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_12584363
    Ik zal het Paul vragen volgende week.
    Ik ben filmcriticus, geen tv-serie criticus
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    pi_12585272
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 19:37 schreef Eraser127 het volgende:

    [..]

    Ik heb 2j geleden ook gemaild, toen wist ik nog niet dat het nummer wat ik zocht Tubular Bells was, maar dat antwoord konden ze me niet geven dus volgens mij willen ze niets kwijt over de muziek in de series (misschien tegenwoordig wel hoor)


    Ja, klopt. Ik heb ook alleens gemailt, maar ik kreeg niet eens een e-mail terug ...
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 augustus 2003 @ 20:23:20 #248
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12585591
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2003 13:03 schreef Demol het volgende:
    Ja B100 ging ook op dat liedje helemaal los (Hij had namelijk de koptelefoon van Bassie gestolen), waardoor hij de draad van de BOEM die Handige Harrie over de aanlegsteiger had geplaatst, niet zag. En toen werd B100 zelf opgeblazen.

    Was ook in de Reis door Europa, ik meen in Ierland en Italië, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.


    Ierland zeker niet, Italie volgens mij ook niet
    in Denemarken heeft Bassie hem, en in Brussel (Belgie) verliest ie hem aan B100
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      woensdag 20 augustus 2003 @ 20:49:31 #249
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12586216
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 20:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
    en in Brussel (Belgie) verliest ie hem aan B100
    klopt, want dan zegt Adriaantje nog, "ik bel even en dan halen ze 'm op" (de luchtballon).
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 augustus 2003 @ 20:59:32 #250
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12586477
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 20:49 schreef Zapper het volgende:

    [..]

    klopt, want dan zegt Adriaantje nog, "ik bel even en dan halen ze 'm op" (de luchtballon).


    Ja
    die boem in Rotterdam is ook die aflevering
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_12587225
    Hebben ze eigenlijk prijzen of bekroningen gekregen?
    Ik vrees het ergste maar ik ga er wel vanuit
    Het was en blijft een geniale kinderserie, ook voor volwassenen blijft het lachen geblazen...
      woensdag 20 augustus 2003 @ 21:35:48 #252
    10197 Zapper
    Zapperdeflap
    pi_12587643
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 21:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
    Het was en blijft een geniale kinderserie, ook voor volwassenen blijft het lachen geblazen...
    maar jij vindt al snel iets geniaal of nostalgisch, zo bleek...
    Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
    pi_12587900
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 21:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
    Hebben ze eigenlijk prijzen of bekroningen gekregen?
    Ik vrees het ergste maar ik ga er wel vanuit
    Het was en blijft een geniale kinderserie, ook voor volwassenen blijft het lachen geblazen...
    Japz, wel aardig veel ... Gouden platen etc...
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 augustus 2003 @ 21:56:13 #254
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12588328
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2003 21:43 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Japz, wel aardig veel ... Gouden platen etc...


    Klopt, gouden platen, gouden video's etc
    maar of ze ook Edisons, televizierringen etc hebben gewonnen weet ik niet
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 augustus 2003 @ 22:13:09 #255
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12588937
    Ik post dit topic trouwens even vol, kunnen we in een nieuw schoon topic beginnen
    Postend over B&A mbt afleveringen, de series, de locaties, de acteurs, de onderscheidingen etc etc etc

    [Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 20-08-2003 22:14]

    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 augustus 2003 @ 22:13:45 #256
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_12588957
    Dag vriendjes, en vriendinnetjes, dat was het dan alweer.... etc
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')