quote:Dat lijkt er zeker op! Veel clubs zullen snel volgen denk ik
Op vrijdag 19 september 2003 13:09 schreef Grunner het volgende:
Nu ook al een staanvak voor thuissupporters. Het lijkt erop dat de KNVB helemaal aan het omslaan is. Ik denk dat dit het begin is voor de terugkeer van de staantribunes in Nederland.
quote:Lijkt me dat dat een kwestie van tijd zal zijn... Als er ergens fanatieke fans de hele wedstrijd staan, dan is het bij Twente!
Op vrijdag 19 september 2003 13:10 schreef 9christensen het volgende:
Waarom doen ze dit nu niet bij FC Twente
quote:Bij welke club? groningen?
Op vrijdag 19 september 2003 13:09 schreef Grunner het volgende:
Nu ook al een staanvak voor thuissupporters. Het lijkt erop dat de KNVB helemaal aan het omslaan is. Ik denk dat dit het begin is voor de terugkeer van de staantribunes in Nederland.
lees t nu pas op de vorige pagina, groningen dus ja ![]()
-edit-
http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=5430
Staanplaatsen terugquote:Staanplaatsen terug op tribune
Van onze Telesportredactie
ZEIST, dinsdag
De clubs in het betaalde voetbal mogen voor nationale wedstrijden weer staanplaatsen verkopen. Een proef bij FC Groningen, Heerenveen en Go Ahead Eagles verliep positief. Wel dient aan enkele voorwaarden voldaan te worden. De betreffende vakken mogen niet meer dan 1000 personen herbergen, de politie moet akkoord gaan en er dient fouillering van één op één te zijn. Feyenoord heeft al aangekondigd aan staanplaatsen te denken bij de renovatie van enkele vakken in De Kuip.
Overigens gaven de profclubs fiat aan het beleidsplan 2005-2009, dat werd opgesteld door de KNVB. Daarin is onder andere de veranderde competitie-opzet opgenomen. Wel zijn diverse kleine aanpassingen te verwachten. Zo is Nieuwjaarsdag als speeldag geschrapt. Het voorstel om nummer twee van de competitie te vrijwaren van play-offs heeft geen breed draagvlak.
De clubs gingen overigens akkoord met het standpunt van de KNVB dat de openbare orde een zaak blijft van de politie en dat doorberekening van politiekosten voor de organisatie van voetbalwedstrijden niet acceptabel is. ,,Onredelijk om allerlei redenen”, aldus Benk Korthals, voorzitter van de Raad van Toezicht van de KNVB.
Euhmquote:Op vrijdag 19 september 2003 15:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat een kwestie van tijd zal zijn... Als er ergens fanatieke fans de hele wedstrijd staan, dan is het bij Twente!
Inderdaad, met het plaatsnemen in een staanvak ga je accoord met als totaal losgeslagen crimineel behandeld te worden. Lekker danquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:10 schreef Staanplaats het volgende:
Weet niet of je er onder deze voorwaarden wel zo blij mee moet zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |