quote:die zijn er altijd in het noorden. als je die kant op gaat kan je het beste in september/oktober gaan. dan zit je net voor het natte seizoen en zijn de wegen goed begaanbaar. veel plezier als je gaat!!!!
Op zondag 1 februari 2004 16:45 schreef JPM01 het volgende:
Hoe zit dat met crokodillen wat is het beste tijd om die te ontwijken als je richting het noorden gaat?
quote:...en hard kunnen zwemmen & lopen helpt ook nog wel als je ze per se wilt ontwijken
Hoe zit dat met crokodillen wat is het beste tijd om die te ontwijken als je richting het noorden gaat?
quote:ik zal nog minimaal 2 a 3 jaar moeten wachten pas dan ben ik klaar met m'n opleiding, maar ik ben al aan het sparen
Op zondag 1 februari 2004 21:02 schreef MrMadMan het volgende:[..]
die zijn er altijd in het noorden. als je die kant op gaat kan je het beste in september/oktober gaan. dan zit je net voor het natte seizoen en zijn de wegen goed begaanbaar. veel plezier als je gaat!!!!
quote:Crocs zij altijd een "looming danger"
*je kunt heel hard rennen op adrenaline kan ik je verklappen.
quote:amen
Op vrijdag 30 januari 2004 16:42 schreef kamagurka het volgende:
Ben net terug! God, ik heb nu alweer heimwee. Wat een prachtig land, Australie![]()
Net de foto's opgehaald en zit echt te sjagrijnen dat ik weer in cold old holland benVooral het noordoosten van Australie was echt supergaaf! Cape Tribulation, Tablelands, Lizard Island
En wat een leuke diertjes overal!! Koala's, varanen, walibi's, wombats, echidna's, platypus (een gezien!!!), en de talloze leuke vogeltjes van wie ik nu al het geluid erg mis. Vrnl. de geestige Kookaberra's!! Echt heerlijk wakker worden met die beesjes
![]()
Het zuiden (great ocean drive) en Melbourne vond ik wat minder, maar ik hou dan ook niet meer zo van grote steden en veel mensen om me heen (ga je ook niet voor naar Australie). Maar Kangaroo Island was weer top! Prachtige bossen, Flinder's park, en enorm veel grappige beesjes weer. Wel veel doodgereden door het verkeer helaas. Maar het stikt er daar dan ook van! Ook de zeehonden en zeleeuwenpopulaties zien liggen zonnen, was echt geniaal zoals die beesten interacteren met elkaar, kan je echt uren naar zitten kijkenHet binnenland trekt me niet en heb ik ook niet gedaan want was bovendien zo'n 50 graden celsius. En ik dacht aan de noordkust al dat ik dood ging! Ik wil beslist terug en met MEER tijd!! een maand is echt veel te kort en het land veel te groot. Ik hou van Australie, da's iig zeker
quote:Crickey!
Op woensdag 4 februari 2004 22:15 schreef hannekethemaster het volgende:
neem anders Steve mee, (bij Brisbane heeft ie zijn eigen park)
Steve rules!!!
Je weet nooit.
quote:Kangoeroes moet je doden door een boomerang hoor.
Op zondag 8 februari 2004 22:05 schreef GWD het volgende:
Weet iemand iets over de wapenwetgeving in australië ... ik denk namelijk dat als ik daar ga backpacken ik misschien wel iets aanschaf voor in het dashboard kastje voor het geval dat je midden in een woestijn komt te zitten.Je weet nooit.
quote:Waar ga je dan op schieten? Stof, zand..?
Op zondag 8 februari 2004 22:05 schreef GWD het volgende:
Weet iemand iets over de wapenwetgeving in australië ... ik denk namelijk dat als ik daar ga backpacken ik misschien wel iets aanschaf voor in het dashboard kastje voor het geval dat je midden in een woestijn komt te zitten.Je weet nooit.
quote:Kangoeroes moet je helemaal niet doden
Op zondag 8 februari 2004 22:06 schreef Biancavia het volgende:[..]
Kangoeroes moet je doden door een boomerang hoor.
quote:Als steak zijn ze best lekker hoor!
Op zondag 8 februari 2004 22:44 schreef kamagurka het volgende:[..]
Kangoeroes moet je helemaal niet doden
quote:Barbaar!
Op zondag 8 februari 2004 22:45 schreef Biancavia het volgende:[..]
Als steak zijn ze best lekker hoor!
quote:Ik heb ze niet zelf doodgemaakt hoor...
Op zondag 8 februari 2004 22:55 schreef kamagurka het volgende:[..]
Barbaar!
Ik knuffelde ze alleen maar! nou ja, niet in de steakvorm natuurlijk
quote:Uluru?
Op zondag 8 februari 2004 22:43 schreef kamagurka het volgende:[..]
Waar ga je dan op schieten? Stof, zand..?
quote:Dan is t goed.. roetjes zijn leuk!
Op zondag 8 februari 2004 22:56 schreef Biancavia het volgende:[..]
Ik heb ze niet zelf doodgemaakt hoor...
Ik knuffelde ze alleen maar! nou ja, niet in de steakvorm natuurlijk
quote:In Nieuw-Zeeland heb ik weleens onderweg de (stukken) possum die op de weg lagen geteld... Het ging heel snel!
Op zondag 8 februari 2004 22:59 schreef kamagurka het volgende:[..]
Dan is t goed.. roetjes zijn leuk!
Jammer dat er zoveel zinloos in de prak worden gereden op de snelwegen. Vreemd dat er niet betere afrasteringen tussen weg en berm zijn daar.
quote:Nee daar moet je gewoon hard tegenaan rijden ... wel eerst ff een bullbar op je auto monteren natuurlijk ...
Op zondag 8 februari 2004 22:44 schreef kamagurka het volgende:[..]
Kangoeroes moet je helemaal niet doden
quote:Daar helpt een "Roobar" ook niet tegen hoor, ik toch aardig wat auto's gezien met een Roobar die de ruit of motorkap behoorlijk beschadigd hadden na de aanrijding met een Roo.
Op maandag 9 februari 2004 18:39 schreef Krisman het volgende:[..]
Nee daar moet je gewoon hard tegenaan rijden ... wel eerst ff een bullbar op je auto monteren natuurlijk ...
quote:Of jou van je sokken rijden een riviertje in,.. met saltwater crocs
Op maandag 9 februari 2004 18:39 schreef Krisman het volgende:[..]
Nee daar moet je gewoon hard tegenaan rijden ... wel eerst ff een bullbar op je auto monteren natuurlijk ...
quote:Fitzroy river na een stevige regenbui. Heb je een mooie stroomversnelling mee om voor de crocs te blijven
Op dinsdag 10 februari 2004 00:24 schreef kamagurka het volgende:[..]
Of jou van je sokken rijden een riviertje in,.. met saltwater crocs
![]()
quote:Ik zit nu in Albany, Western Australia en heb hier net een heerlijke kangaroosteak op de kop getikt voor maar iets meer dan 4 dollar!!
Op zondag 8 februari 2004 22:45 schreef Biancavia het volgende:[..]
Als steak zijn ze best lekker hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |