abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12735532
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 22:26 schreef Catkin_ het volgende:

[..]

Heb afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad. Afgelopen zaterdag mijn afscheidsfeestje. Morgen ga ik nog een dagje met mn moeder weg, overmorgen nog met een vriendin en komend weekend nog 3 dagen lowlands (met mn broer en vrienden). Volgende week woensdag vertrek ik al Gaat inderdaad toch best snel...
Veel plezier daar Down Under Tburg

Jij ook veel plezier Catkin, je komt de tijd in Nederland nog wel door zie ik
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 22:22 schreef Toebroodjie het volgende:
Donderdag a.s De tijd is wel voorbij gevlogen als je even terugdenkt!
Als je terugdenkt gaat het inderdaad mega snel, maar ook veel plezier
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:13:06 #27
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_12744448
* Gumtree is jaloers en hoopt ook snel weer down under te gaan. Maar eerst weer ff sparen.
pi_12773470
* Thermo zijn vriendinnetje zit voor 4 maanden in sydney

Hoor elke dag leuke dingen erover... wil ooK!

Have fun ppl!

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_12781307
Nog drie uurtjes werken... en morgenmiddag om 2 uur vliegen..
"Yes, I'am a pirate.... a musicpirate".
  donderdag 28 augustus 2003 @ 16:45:11 #30
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_12786245
Ik heb vandaag mijn laatste info gehad. helaas kloppen er een aantal dingen niet. Of in ieder geval ben ik over iets dan niet ingelicht (wat me een paar hondert euro zou kunnen gaan kosten...). Daarnaast mis ik van de terug tickets 1 ticket (en heb er nu al 9 )... Maar goed komt steeds dichterbij...
G'day mates, I'm in Australia!!!
pi_12799629
Inmiddels ben ik 2,5 week in Melbourne. Het weer is nog niet echt om over naar huis te schrijven, alhoewel het vandaag voor het eerst een beetje op lente lijkt, met een waterig zonnetje en een graadje of 18. Maar vanaf morgen is er weer drie dagen regen voorspeld en komt de temperatuur niet boven de 14 graden. Hoe anders was dat in Sydney, waar ik woensdag en donderdag even op bezoek was. Dikke 20 graden, lekker zonnetje, en iedereen loopt rond in een t-shirt. Dus toen ik in mijn trui en jas het vliegtuig uit kwam stappen, keken toch wel een aantal mensen vreemd mijn kant op. Vanavond is een van de grootste krakers in het reguliere seizoen van de AFL: Collingwood - Essendon. En ik ga er naar toe! In het MCG, op een AFL Members Seat, ik ben helemaal gelukkig. Collingwood staat 2e en Essendon 7e (ik ben Essendon-fan), maar na vanavond zou dat wel eens omgedraaid kunnen zijn, zo dicht liggen de nummers 2 t/m 8 bij elkaar. Vanaf volgende week zijn de Finals en dan The Grand Final. Echt jammer dat AFL alleen maar hier bekend is en niet in Europa. 't Is echt een supersport.

Nogmaals, mochten jullie in Melbourne zijn, stuur me een mailtje en dan kunnen we misschien ergens een biertje drinken. En slaapplaatsen vallen ook te regelen.

Cheers!

pi_12865478
Vanavond 18.55 vertrek ik eerst 2 weken naar Thailand, vervolgens richting Australië. Dus Doei

tzt post ik wel wat reisverslagen

maandag 1 september 2003 @ 10:09:15 #33
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_12866083
quote:
Op maandag 1 september 2003 09:34 schreef Tburg het volgende:
Vanavond 18.55 vertrek ik eerst 2 weken naar Thailand, vervolgens richting Australië. Dus Doei

tzt post ik wel wat reisverslagen

Heel veel plezier. Ik mag nog even 2 dagen bijkomen van 3 dagen lowlands ern vertrek overmorgen!!! Goede reis en maak er iets onvergetelijks van!!!
pi_12882675
Wat leuk!! Veel plezier!!!
Openen jullie een eigen topic voor een reisverslag??
  maandag 1 september 2003 @ 22:57:02 #35
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_12882741
quote:
Op maandag 1 september 2003 22:54 schreef Liejannuh het volgende:
Wat leuk!! Veel plezier!!!
Openen jullie een eigen topic voor een reisverslag??
Dat zal ik doen...
pi_12925343
Ik ben van plan om rond april naar australie te gaan.. Ik denk over de mogelijkheid om via Zuid-Afrika te vliegen, en daar dus eerst nog 2weekjes door te brengen! Ik ga zaterdag as. naar zo'n bijeenkomst van australian-backpackers bij schiphol, zijn er mensen die mij misschien kunnen vertellen wat ik daar allemaal kan verwachten? Ik kan het me eerlijk gezecht niet voorstellen dat er ontzettend veel belangstellenden voor zijn, maar het wordt toch elke maand gehouden, dus wel genoeg belangstelling.. Ben benieuwd
A good traveler has no fixed plans, and is not intent on arriving
pi_12927615
ik ben met Ausbackpack. geweest
was opzich ok. zo'n bijeenkomst om je reisgroep te leren kennen. zitten nog wel eens leuke mensen bij ook

verder regelen ze in australie je werkvisum als je die hebt, en je pinpas en dat soort dingen. erg handig, maar zeker niet iets dat je zelf niet uit kunt vogelen. volgende keer doe ik het wel zelf denk ik.

ohja zo'n is gewoon een gezellige quiz over australie enzo, verhalen van mensen die er geweest zijn. een diapresentatietje, niet heel boeiend.

pi_13090281
Dinsdag is het dan zover, dan ga ik naar Australie voor 6 maanden, maar eerst 14 dgn. Thailand.

Nu heb ik uiteraard al een pracht van een backpack thuis staan maar hoe doen mensen dat met de handbagage, dingen als fototoestel, discman etc. Doen jullie dat in een aparte rugzak ofzo? IK heb nl. geen idee wat nu het meest praktisch is.
2 rugzakken wordt lijkt me een beetje lastig.

Expecho Down Under, Kiwiland & Thailand, zie homepage
pi_13090575
Camera, discman en andere waardevolle spullen stop je gewoon in je daypack. Ding gebruik je toch altijd als je ergens naar toe gaat, om je spullen in te stoppen.

Denk er ook aan om wat toiletspullen en evt. wat schone kleding in je handbagage te stoppen. Wel handig als je je op wilt frissen of wanneer je tas zoek raakt!

pi_13091863
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Camera, discman en andere waardevolle spullen stop je gewoon in je daypack. Ding gebruik je toch altijd als je ergens naar toe gaat, om je spullen in te stoppen.

Denk er ook aan om wat toiletspullen en evt. wat schone kleding in je handbagage te stoppen. Wel handig als je je op wilt frissen of wanneer je tas zoek raakt!

Met daypack bedoel je dus gewoon een kleine rugzak dan ofzo?
pi_13093493
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:20 schreef Expecho het volgende:
Dinsdag is het dan zover, dan ga ik naar Australie voor 6 maanden, maar eerst 14 dgn. Thailand.

Nu heb ik uiteraard al een pracht van een backpack thuis staan maar hoe doen mensen dat met de handbagage, dingen als fototoestel, discman etc. Doen jullie dat in een aparte rugzak ofzo? IK heb nl. geen idee wat nu het meest praktisch is.
2 rugzakken wordt lijkt me een beetje lastig.

Misschien een beetje extreem, maar wij gingen vorig jaar weg met ruim 35 kilo bagage ieder. We kwamen terug met nog geen 19 kilo, maar een aparte rugzak voor je handbagage is zeker ideaal. Je kunt m ook gelijk gebruiken als daypack en om waardevolle spullen mee te nemen als je uit je kamer weg bent (= eigenlijk ook daypack).
Onhandig? Valt wel mee, is gewoon een kwestie van aanwennen. (1 achterop en 1 aan de voorkant bijvoorbeeld)

Veel plezier.

Nog opwarmertjes nodig, kijk dan op mijn reissite: www.bruyn.net

pi_13107629
daypack is idd een kleine rugzak!
pi_13165608
quote:
Op donderdag 11 september 2003 22:50 schreef Liejannuh het volgende:
daypack is idd een kleine rugzak!
Dat dacht ik al.. overmorgen (Dinsdag) is het voor mij zover .. spannend..
zal proberen bij tijd en wijlen hier een verslagje bij te houden!
pi_13169900
leuk! ik ben ook een halfjaar geweest, nu al bijna 2 jaar geleden alweer...

probeer de outback mee te pakken, verder veel plezier. het is een prachtig land, je zult je ogen uitkijken

pi_13170280
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:44 schreef Calayuga het volgende:
leuk! ik ben ook een halfjaar geweest, nu al bijna 2 jaar geleden alweer...

probeer de outback mee te pakken, verder veel plezier. het is een prachtig land, je zult je ogen uitkijken

Thanx, mooie foto's trouwens op je website, die van dat wrak is echt
pi_13174894
dankje

fraser island, daar ligt ie...ff wachten tot alle toeristen weg zijn,en je alleen de boot erop hebt

pi_13183403
Ja en dat is een hels karwei om alle toeristen weg te laten gaan komen daar op en aan
pi_13323808
Van iedereen die naar oz is geweest.. Zijn jullie met een reisorganisatie gegaan? Zo ja, groepsreis of individueel. En zou je het de 2e keer ook zo gedaan hebben?
A good traveler has no fixed plans, and is not intent on arriving
pi_13335964
ik ben met australian backpackers gewees, die begeleiden je 3 dagen. op zich hardstikke handig, maar ik zou het nu zónder doen. als je wat backpackervaring hebt, kun je het best alleen.
pi_13452264
Ik zit nu in het plaatsje Rainbow beach, vlakbij Fraser Island. Morgen reizen we naar Hervey Bay waar we eerst onze auto laten keuren. Daarna huren we een 4WD en gaan we Fraser Island een paar dagen verkennen. Ik ken nie wachten wat lijkt me dat gaaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')