quote:Jij ook veel plezier Catkin, je komt de tijd in Nederland nog wel door zie ik
Op maandag 25 augustus 2003 22:26 schreef Catkin_ het volgende:[..]
Heb afgelopen vrijdag mijn laatste werkdag gehad. Afgelopen zaterdag mijn afscheidsfeestje. Morgen ga ik nog een dagje met mn moeder weg, overmorgen nog met een vriendin en komend weekend nog 3 dagen lowlands (met mn broer en vrienden). Volgende week woensdag vertrek ik al
Gaat inderdaad toch best snel...
Veel plezier daar Down Under Tburg
quote:Als je terugdenkt gaat het inderdaad mega snel, maar ook veel plezier
Op maandag 25 augustus 2003 22:22 schreef Toebroodjie het volgende:
Donderdag a.sDe tijd is wel voorbij gevlogen als je even terugdenkt!
Hoor elke dag leuke dingen erover... wil ooK! ![]()
Have fun ppl!
Nogmaals, mochten jullie in Melbourne zijn, stuur me een mailtje en dan kunnen we misschien ergens een biertje drinken. En slaapplaatsen vallen ook te regelen.
Cheers!
tzt post ik wel wat reisverslagen
quote:Heel veel plezier. Ik mag nog even 2 dagen bijkomen van 3 dagen lowlands ern vertrek overmorgen!!! Goede reis en maak er iets onvergetelijks van!!!
Op maandag 1 september 2003 09:34 schreef Tburg het volgende:
Vanavond 18.55 vertrek ikeerst 2 weken naar Thailand, vervolgens richting Australië. Dus Doei
![]()
tzt post ik wel wat reisverslagen
quote:Dat zal ik doen...
Op maandag 1 september 2003 22:54 schreef Liejannuh het volgende:
Wat leuk!! Veel plezier!!!
Openen jullie een eigen topic voor een reisverslag??
verder regelen ze in australie je werkvisum als je die hebt, en je pinpas en dat soort dingen. erg handig, maar zeker niet iets dat je zelf niet uit kunt vogelen. volgende keer doe ik het wel zelf denk ik.
ohja zo'n is gewoon een gezellige quiz over australie enzo, verhalen van mensen die er geweest zijn. een diapresentatietje, niet heel boeiend.
Nu heb ik uiteraard al een pracht van een backpack thuis staan maar hoe doen mensen dat met de handbagage, dingen als fototoestel, discman etc. Doen jullie dat in een aparte rugzak ofzo? IK heb nl. geen idee wat nu het meest praktisch is.
2 rugzakken wordt lijkt me een beetje lastig.
Denk er ook aan om wat toiletspullen en evt. wat schone kleding in je handbagage te stoppen. Wel handig als je je op wilt frissen of wanneer je tas zoek raakt!
quote:Met daypack bedoel je dus gewoon een kleine rugzak dan ofzo?
Op donderdag 11 september 2003 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Camera, discman en andere waardevolle spullen stop je gewoon in je daypack. Ding gebruik je toch altijd als je ergens naar toe gaat, om je spullen in te stoppen.Denk er ook aan om wat toiletspullen en evt. wat schone kleding in je handbagage te stoppen. Wel handig als je je op wilt frissen of wanneer je tas zoek raakt!
quote:Misschien een beetje extreem, maar wij gingen vorig jaar weg met ruim 35 kilo bagage ieder. We kwamen terug met nog geen 19 kilo, maar een aparte rugzak voor je handbagage is zeker ideaal. Je kunt m ook gelijk gebruiken als daypack en om waardevolle spullen mee te nemen als je uit je kamer weg bent (= eigenlijk ook daypack).
Op donderdag 11 september 2003 11:20 schreef Expecho het volgende:
Dinsdag is het dan zover, dan ga ik naar Australie voor 6 maanden, maar eerst 14 dgn. Thailand.Nu heb ik uiteraard al een pracht van een backpack thuis staan maar hoe doen mensen dat met de handbagage, dingen als fototoestel, discman etc. Doen jullie dat in een aparte rugzak ofzo? IK heb nl. geen idee wat nu het meest praktisch is.
2 rugzakken wordt lijkt me een beetje lastig.
Veel plezier.
Nog opwarmertjes nodig, kijk dan op mijn reissite: www.bruyn.net
quote:Dat dacht ik al.. overmorgen (Dinsdag) is het voor mij zover
Op donderdag 11 september 2003 22:50 schreef Liejannuh het volgende:
daypack is idd een kleine rugzak!
probeer de outback mee te pakken, verder veel plezier. het is een prachtig land, je zult je ogen uitkijken
quote:Thanx, mooie foto's trouwens op je website, die van dat wrak is echt
Op zondag 14 september 2003 22:44 schreef Calayuga het volgende:
leuk! ik ben ook een halfjaar geweest, nu al bijna 2 jaar geleden alweer...probeer de outback mee te pakken, verder veel plezier. het is een prachtig land, je zult je ogen uitkijken
fraser island, daar ligt ie...ff wachten tot alle toeristen weg zijn,en je alleen de boot erop hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |